6B01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастауыш оқыту мен тәрбиелеуде ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік және тәрбие жұмыстарын жүзеге асыратын бастауыш оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында оқытудың мазмұны, әдістері мен құралдары, нәтижелері туралы ақпаратты өңдей алатын түлектерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
Пән болашақ мамандарға бастауыш мектеп жасындағы балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес психикалық дамуы жайында мағлұмат береді. Пәнді меңгеру арқылы студенттер балалардың психикалық даму факторлары мен заңдылықтарын, баланың психикалық дамуында тәрбие мен оқытудың жетекші ролін анықтауды және даму барысындағы баланың әр түрлі іс-әрекетінің мәнін талдауды меңгереді, бастауыш сынып оқушыларының психикалық ерекшеліктерін ажыратуға, жас ерекшеліктеріне сәйкес әр оқушымен қарым-қатынас жасауға дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түрік тілі (А1)
Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып мұғалімі мамандығына кіріспе
Курс болашақ бастауыш сынып мұғалімінің мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсінуін және педагогикалық қызмет саласында тұлғалық және кәсіби өсу стратегиясын қалыптастырады. Курстың мазмұны педагогтың теориялық дайындығының мағыналық өзегін құрайтын білім жүйесін алуды және болашақ бастауыш сынып мұғалімінің стратегиялық кәсіби бағдарын қалыптастыруды қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілі (B2)
Бұл курс академиялық B2 деңгейіндегі түрік тілінің негізгі стандартын үйренуге арналған. Курс техникалық (мамандандырылған) тақырыптарды қоса алғанда, түрік тіліндегі нақты және дерексіз тақырыптар бойынша күрделі мәтіндерді ұсынады. Пәнді оқу нәтижесінде студент әртүрлі академиялық, ғылыми тақырыптар бойынша түсінікті, егжей-тегжейлі мәтін құра алады, көзқарасты түсіндіре алады, тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарды қолдай алады және оларға қарсы дәлелдер келтіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың тілдік білім негіздері
Пән бастауыш сыныптағы қазақ тіліне арналған теорияны негізге ала отырып, тілдің фонетикасы, лексикологиясы, морфология және синтаксисінен жүйелі білім береді. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер бастауыш білім беруде қазақ тілі курсының негізін құрайтын лингвистикалық ұғымдар және әдістерді меңгеріп, өзіндік жұмыстар орындау барысында кәсіптік қызметтің нәтижесін арттыруды, өзін дамытуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пән мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктеріне, даму заңдылықтарына қарай оқушы денсаулығын қорғау және қоршаған ортада бейімделу жолдарын меңгертеді, салауатты өмір салтын қалыптастыру, гигиена мен денсаулықты нығайту ережелерін көрсетеді. Пәнді меңгерген білім алушы педагогикалық үдерісте оқушылардың зияткерлік қабілет, танымдық әлеуетінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін үйренеді, антропометриялық және медициналық әдістерді пайдаланып, бала ағзасына әсер ететін факторларды анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бастауыш білім педагогикасы
Пән тұтас педагогикалық процесте оқытудың теориялық-әдістемелік негіздерін, қағидаларын, әдістері, формалары мен технологияларын, кәсіби педагогикалық іс-әрекет ретінде модельдеуді, бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне байланысты оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру және оқу-тәрбие процесін басқару туралы түсінік қалыптастырады. Білім алушы пәнді меңгеру нәтижесінде білім беру мекемелеріндегі субъектілердің дербес ерекшеліктерін ескере отырып, оқу және тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыруға дағдыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математиканың бастауыш курс негіздері
Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің математикалық сауаттылықтарының дайындығын қамтамасыз етеді. Болашақ мамандар пәнді оқу барысында арифметикалық материалдардың, алгебра мен геометрия элементтерінің теориялық негіздерін меңгереді. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер шекті және шексіз жиындар, сандарға амалдар қолдану және есептеулер жүргізе алады, есептерді арифметикалық және алгебралық тәсілмен шығаруда өз бетінше шешімдер қабылдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түрік тілі (C1)
Бұл курс академиялық С1 деңгейінде түрік тілінің негізгі стандартын оқуға арналған. Курста күрделі публицистикалық және көркем мәтіндер, олардың стилистикалық ерекшеліктері қарастырылады. Студенттердің ауызша және жазбаша кәсіби,ғылыми,академиялық қарым-қатынастар орнату дағдыларын дамытады. Курсты оқу нәтижесінде студент күрделі тақырыптарды нақты және егжей-тегжейлі айтады, өз ойларын жазбаша түрде нақты және қисынды түрде білдіреді, тілдік стильді қолдана отырып, өз көзқарастарын нақты айтады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрік тілі (А2)
Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде студенттердің практикалық дағдыларын дамытады. Курс студенттердің тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қарапайым күнделіктіәлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
Пән бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесінің нысаны, пәні, міндеттері және зерттеу әдістерін, пән бойынша заманауи білім беру әдістемесін қарастырады. Оқытудың нәтижесінде білім алушылар бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту мазмұнын, оқыту заңдылықтарын, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді зерттейді, пәнді оқыту әдіс-тәсілдерінің тиімділігін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
Пән болашақ мұғалімдерде кіші мектеп жасындағы оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеудің теориялық және әдіснамалық негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы халықтың салт-дәстүрлеріне қатысты негізгі ұғымдарды, ұлттық тәрбие негіздерін, тіл мәдениетін, этикасын сақтауды, ұлттық құндылықтарға негізделген бала тәрбиелеудің инновациялық тәсілдемелерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән тәрбиенің ғылыми негіздері, теориясы, әдістемесі, заңдылықтары, принциптері, педагогикалық тәрбие әдістері, формалары, құралдары, тәрбие үдерісінде тұлғаның қалыптасуы және тәрбие үдерісін басқару мен ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгерту нәтижесінде сынып ұжымы мен оқушыларды диагностикалық зерттеу, нәтижелерін талдау әдістерін меңгереді, тәрбие жұмысының жоспарын құру, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру іскерлігі қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық технология және инновация
Пән студенттердің білім беру технологияларының негізгі тенденциялары, инновациялық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдері және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктері мен шығармашылық ойлауды дамытудағы рөлі туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы педагогикалық технологиялардың жіктелуін, оқытудың инновациялық әдістерін танып біледі және оларды практикада қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектепте инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім берудің қағидалары және теориялық, әдіснамалық негіздері, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және инклюзивті тәжірибе аймағында білім беруді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды құқықтық-нормативтік құжаттарға сүйене отырып, қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдарын көрсетіп, педагогикалық процесті ұйымдастыруды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістері
Пән білім алушылардың әртүрлі ақпарат көздерінен мәліметтерді табу, өңдеу, талдау мен пайдалану және дербес жұмыс жасау, алған білімін іс-тәжірибеде қолдану, мәселені анықтау, тұжырымдау секілді дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушыларда зерттеу жұмысының түрлері мен зерттеу әдістерін анықтап, әдебиеттерге талдау жасау мен ғылыми баяндамалар жазу, ғылыми зерттеу жұмыстарымен айналысу іскерліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ясауитану
Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Пән студенттерге оқытудың жаңа технологияларын білу мен оларды оқу- тәрбие үдерісінде қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пән оқыту мазмұнының педагогикалық технологияны құраушылардың ерекшеліктерін игеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер заманауи педагогикалық технологияларды танып біледі және оларды практикада оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ата-түрік принциптері
Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі
Пән студенттерде бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқыту барысында туындайтын оқу-тəрбиелік міндеттерді кəсіби деңгейде шешу үшін қажет болатын құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пəнді оқу барысында студенттер бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудың түрлі технологияларын жүзеге асыруды, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау әдістемесін жəне оларды практика жүзінде қолданудың тəжірибесін игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жаңартылған білім беру жағдайында оқытуды өнімді ету технологиясы
Пән студенттердің жаңартылған білім беру жағдайында оқытуды өнімді ету факторлары туралы түсінігі мен соған сәйкес оқытуға теориялық және әдістемелік даярлығын қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушылар бастауыш сынып оқушыларына ұсынылатын оқыту мазмұнын, мұғалім мен ата-аналардың оқушының оқуына ұйымдастырушылық-педагогикалық ықпалын, оқушының оқу мүмкіндігі мен әсер етуші факторлар негізінде оқытуды өнімді ету технологиясын оқып үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Академиялық жазбаға кіріспе
Пән әртүрлі санаттағы академиялық жұмыстарды (essay, report, etc) оңтайлы жазу үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады. Пән білімгерлерге жазбаша сөйлеудің жанрлық, грамматикалық, стилистикалық және пунктуациялық ерекшеліктерін түсіндіріп, академиялық жазба жұмыстарды қатесіз жазу әдістерін үйретеді. Академиялық жазбалар әзірлеуде әлемдік дерек базаларын және ғылыми журналдардың онлайн жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныптарда дүниетануды оқыту әдістемесі
Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің теориялық даярлығын, пән бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қажетті әдістемелік, ұйымдастырушылық және шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Оқытудың нәтижесінде білім алушылар оқу пәнінің мазмұнын, қажетті оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді, оқытуды ұйымдастыру жұмыстарын, әдіс-тәсілдерін және заманауи білім беру технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекке баулу және бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пән студенттердің еңбекке баулу және бейнелеу өнерін оқыту бойынша ғылыми- теориялық білімі мен әдістемелік даярлығын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар бастауыш сыныптарда еңбекке баулу мен бейнелеу өнерін оқытудың тарихы, мазмұны, оқыту әдістері мен ұйымдастыру формалары, көркем еңбек іс-әрекетінің түрлері мен бұйым дайындау технологиясы, оқыту ерекшеліктеріне сәйкес еңбекке баулу және бейнелеу өнері сабақтарын ұйымдастыруды және оқыту барысы мен нәтижесін бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Түркі мемлекеттер тарихы
Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бастауыш сыныптарда музыкалық өнер теориясы мен әдістемесі
Пән студенттердің бастауыш сыныптардағы «Музыка» пәнін оқытуға қажетті теориялық және практикалық білімін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар балаларға арналған әлемдік классика және қазіргі композиторлардың шығармаларын, музыкалық өнер, оның түрлері және жанрларын талдауды, пәнді оқытуды ұйымдастырудың тиімді формаларын, технологияларын іріктеу дағдыларын, топпен жұмыс жасауда белсенділік көрсетуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ мұғалімдерді бастауыш сыныптардағы «Дене шынықтыру» пәнін оқытуға теориялық және практикалық даярлауға бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы дене тәрбиесін ұйымдастырудың формалары мен әдістерін, дене тәрбиесі сабағын ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сыныптан тыс дене тәрбиесі жұмыстары туралы білімді меңгеріп, физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқушылармен дене тәрбиесін жүргізудің тиімді жолдары мен әдіс-тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық теориясы
Пән көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, әсер ету әдістерін тиімді қолдану арқылы адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқару әдістемесі мен практикасын қарастырады. Пән мамандарды іргелі даярлаудың алғышарты болып табылады және қызметтің белгілі бір принциптерін талап ететін өзінің күшті жақтары мен қоршаған ортаның мүмкіндіктерін ұтымды пайдалануға қабілетті, шығармашылық белсенді тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз етуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту
Пән бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын байытып, тілін дамыту әдістемесі туралы түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде білімгерлер бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытуға, тілге деген икемділігі мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін әдіс-тәсілдері мен оқыту процесінде іс-әрекетін ұйымдастыру формалары, оқытудың түрлі технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Пән студенттерге ағылшын тілінің грамматикасын, фонетикасын, стилистикасын және оны практикада қолдану әдістемесін меңгертуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер ағылшын тілін үйретудің теориясы мен әдістемесін және оқыту технологияларын үйренеді, болашақ маманды кәсіби даярлауда ағылшын тілін меңгеруге қажетті теориялық, практикалық және әдістемелік білімдері жетіліп, нәтижесінде білім мен білік, дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш мектептегі жалпы дамыту жаттығулары
Пән студенттердің бастауыш сынып оқушыларының физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жалпы дамыту жаттығулары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы оқушылардың денсаулығын күшейту, физикалық сапаларын жақсарту, дененің белсенді, дербес қозғалыс әрекетін тәрбиелеу, денсаулықты сақтау, жақсартуға байланысты дене мәдениеті саласындағы білім жүйесін қалыптастыру, физикалық сапаларды дамыту әдіс-тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастырады, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашады. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерлік жүргізудің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында білімгер цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешеді, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Білім алушы кәсіпті жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағыдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән экологиялық танымды қалыптастырады, қоршаған ортаның жай-күйін және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін бағалау және табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдануды үйретеді. Курс барысында білімгер экологиялық проблемалар бойынша мәліметтерді цифрлық технологияларды қолдана отырып жинауға, оларды сыни көзқараспен талдауға, өз бетінше шешімдер қабылдауға машықтанып, экологиялық қағидаттарды сақтай отырып, командада жұмыс істеу қабілеттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Пән білім алушылардың қоршаған ортада жаратылыстану туралы ғылыми білімін жетілдіруге және әдістемелік даярлығын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білімгерлердің зерттеу дағдылары дамиды, бақылау әдісі, зерттеуді жоспарлау, деректерді алу, салыстыру, қорытындылау әдістерін меңгеріп, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруды, сабақты жоспарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарда әдебиеттік оқу әдістемесі
Пән студенттердің бастауыш сыныптарда «Әдебиеттік оқу» пәнін оқыту бойынша ғылыми-теориялық білімі мен әдістемелік даярлығын қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әр түрлі жанр шығармаларымен жұмыстың негізгі кезеңдері және ерекшеліктерін, сыныптан тыс оқу әдістемесін, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды, қазіргі заманғы әдебиеттік оқу сабақтарының типтері, түрлері және құрылымын талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптарға арналған мультимедиялық материалдар дайындау практикумы
Пән студенттерге бастауыш сыныптарға арналған мультимедиялық материалдар дайындау практикумы мен оны пайдалану жолдарын үйретеді, оқыту процесінде мультимедияны пайдаланып, білім берудің әртүрлі аспектілерін дамытуға бағыт береді. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттер бастауыш сыныптарда қолданылатын мультимедиялық материалдардың түрлерін ажыратады, оқу үрдісінде ақпаратты экранда бейнелеудің түрлі формаларын (график, қозғалыс, мәтін, дыбыс және т.б.), жасалу әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән студенттердің қаржылық қатынастарының маңызды салаларын бейнелейтін негізгі қаржылық-экономикалық түсініктерді дамыту арқылы қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастырады. Сондай-ақ қаржылық нарықтағы тұтынушының, инвестордың, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтандырушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға және тұтынушыларды пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтан сақтандыруға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім берудегі педагогикалық шеберлік
Пән студенттерде оқыту мен тәрбиелеу өнерін үнемі жетілдіру қажеттілігін, педагогикалық шеберлік пен педагогикалық техниканың негіздерін, меңгеруге ықпал ететін білім, білік, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент педагогикалық шеберліктің барлық элементтерін, бастауыш сынып мұғалімдерінің өзін-өзі тәрбиелеуі және кәсіби шеберлігін қалыптастыру жолдарын кешенді және тиімді пайдалану негізінде кәсіптік оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға дағдыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық менеджмент
Пән студенттердің білім беру жүйесіндегі оқу-тәрбиелік, оқу-танымдық және өздігінен білім алу процесін тиімді басқару мен білім беру сапасын бағалау әдістемесі және технологиялар арқылы іс-шараларды, бағалауды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер жалпы білім беруді басқару сапасын анықтау, білім беру үдерісін басқару, білім беру үдерісін жүзеге асыру, білім беру үдерісінің нәтижелерінің және жалпы білім беру үдерісінің функционалдық сапасын анықтау негіздерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру тарихы
Пән болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін білім беру тарихы туралы жан-жақты білім бере отырып, педагогикалық ойлауы мен көзқарасы туралы түсінігін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық ойлар мен көзқарастарды теориялық тұрғыда меңгеріп, білім берудің сан ғасырлық тағылымы мен тәлімін үйреніп, тарихи-педагогикалық әдебиеттермен жұмыс жасауға, гипотезаны құруға, заманауи акпараттық технологияларды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясын меңгертуді қарастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде шағын жинақты бастауыш мектептерде бір мезгілде бірнеше сыныпта оқыту бағдарламаларын, формаларын, сабақ жоспарлары және сабақ кестелерінің құрылымдық ерекшеліктерін талдау, әр сыныппен жүргізілетін өзіндік жұмыс түрлерін жоспарлау мен құрастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Цифрлық сауаттылықты оқыту әдістемесі
Пән білім алушыларды бастауыш сынып оқушыларына цифрлық сауаттылықты оқыту бойынша теориялық және практикалық даярлауға бағытталған.Пәнді оқу барысында сабақ және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, ақпаратты ұсыну және өңдеу, интернет желісінде жұмыс істеу, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларына арналған анимациялық бағдарлама, робототехника мәселелері бойынша заманауи ақпараттық технологияларды практикада пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бірінші сынып оқушыларын оқытудың психологиялық -педагогикалық негіздері
Пән мектепте бірінші сынып оқушысының алғашқы күндерін ұйымдастыру мәселелері бойынша мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, баланы оқытудың тиімділігін, оның мұғаліммен, құрдастарымен қарым-қатынасын және психологиялық, жеке, әлеуметтік даму қабілетін талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және электрондық құжаттама
Пән білім беруді заманауи басқару және ұйымдастыру міндеттері мен негізгі қағидалары туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білім беру жүйесін басқару, мектепішілік менеджмент, басқару тәсілдері және стратегиясы, сапа менеджменті жүйесі, электрондық құжат айналымы жүйесі, педагогикалық кадрларды аттестациялау және біліктілігін арттыру мәселелерімен танысып, педагогикалық ұжымдағы тұлғааралық қатынастар, ұжымдағы түсініспеушіліктердің шешу жолдарын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу практикумымен
Пән білім алушыларда балаларға арналған халық ауыз әдебиеті үлгілері мен жазба әдебиетінің жанрлары, көркем шығармаларды мәнерлеп оқу талаптары туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде балалар әдебиеті шығармаларын талдау, балалар әдебиетінің жанрлық ерекшелігін ажырата алу, көркем шығармаларды мәнерлеп оқу, көпшілік алдында сөйлеу, кәсіби өзін-өзі дамыту дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру бағдарламалары
Пән студенттердің білім беру бағдарламаларының түзілуі мен олардың білім беру жүйе құраушылары арқылы жүзеге асырылатыны туралы түсінігін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар білім беру бағдарламаларын педагогикалық жобалауды, білім берудегі негізгі құжаттарды, білім беруді жүзеге асырудың ұйымдастыру-педагогикалық шарттарын: оқытуды ұйымдастыру формаларын, оқытудың әдіс-тәсілдерін, оқыту нәтижелерін бақылау және бағалау түрлерін, бағдарламаның оқу-әдістемелік, қаржылық, базамен және мамандармен қамтамасыз етілуді оқып үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бастауыш білім беру саласы бойынша білім ортасының зерттеулерін жоспарлайды және жүргізеді
- оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады
- зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады
- педагогикалық этика ережелерін сақтап, гуманистік педагогика идеяларын ұстанып, оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастырады
- кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негіздерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады
- оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті
- әріптестерімен әрекеттесе отырып, орта білімнің бастауыш сатысында оқыту сабақтастығы мен кіріктіру қағидаттарына сәйкес оқу-әдістемелік материалдарын әзірлейді
- заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданып, оқу сабақтарын жоспарлап, жүргізеді
- интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады
- топта жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби қызметті жетілдіруде өз қажеттіліктерін анықтайды
- білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауды жүзеге асырады
- кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды