Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Тарих в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындауға, стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуге, заманауи тарих ғылымы саласында әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін бағдарлануға қабілетті, терең ғылыми-педагогикалық және зерттеу дайындығына ие жоғары білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Отандық тарихтың кеңестік тарихнамасы

    Пән Кеңес тарихнамасын және оның отандық тарихтың дамуына әсерін зерттейді, тарихшылардың шығармашылығындағы догматизм мен субъективизм және олардың отандық тарихнамаға қосқан үлесі қарастырылады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы отандық тарих бойынша деректер мен тарихнаманы талдауды жүзеге асыра алады, тарихнамалық зерттеу әдістемесінің дағдыларын игеріп, ғылыми еңбектердің мазмұнын сыни тұрғыдан пайымдай алады, тарихи зерттеуде теориялық білімді пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі деректанудың теориялық мәселелері

    Пән антропологиялық қағидатқа және қоғамның коммуникативтік байланыстарына бағытталған қазіргі деректанудың теориялық аспектілері мен ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы тарихи деректану концепциясын талдауды жүзеге асыруға, деректанулық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін пайдалануға, ғылыми зерттеуде тарихи деректанудың теориялық білімін пайдалануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер құрастырады, мақалалар мен мәтіндер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шет тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларына сүйене отырып, шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны есептің, хаттардың, ғылыми мақалалардың, баяндамалардың әртүрлі нысандарында ресімдей алады, талдамалық мақалалармен жұмыс істей алады, ғылыми әдебиеттерді даярлау бағыты бойынша оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ мемлекеттілігі: қалыптасу кезеңдері және даму эволюциясы

    Пән қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу үрдістерін зерттейді және оның қалыптасуының негізгі тарихи кезеңдерін бөліп , қазіргі тарихнаманы қайта қарастыруды ұсынады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу кезеңдері мен процестерін зерттеуге қабілетті, осы бағыттағы тарихнаманы талдап, көшпелі мемлекеттіліктің сипаты туралы ғылыми өріс жүргізе алады және Қазақстан мемлекеттілігінің мәселелері бойынша дербес ғылыми ізденіс жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отан тарихының өзекті мәселелері

    Пән Қазақстан тарихы ғылымының ең өзекті мәселелерін зерттеп, тарих ғылымының әлеуметтік функцияларын баяндайды, қазіргі кезеңдегі отандық тарихтың даму ерекшеліктерін көрсетеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы тарих ғылымының даму тенденцияларын, деректер мен тарихнаманы талдай алады, тарихи материалдарды жинақтап, отандық тарих бойынша ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жариялауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары

    Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асырады. Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-саяси зерттеулер әдістемесі

    Ғылыми зерттеу әдістерін, әлеуметтік-саяси зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әлеуметтік-саяси процестерді зерделеуге, негізгі ғылыми тәсілдерді қолдануға, әлеуметтік және саяси процестерді зерттеудің қолданыстағы әдістерін пайдалануға, ғылыми зерттеудің мақсаттары, міндеттері мен функциялары, құрылымы туралы білімді жүйелеуге, басқарушылық шешімдерді талдау дағдыларын меңгеруге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары

    Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету үшін визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік тарихтың іргелі мәселелеріне жаңа көзқарас

    Пән тарихтың әлеуметтік функциясының мәселелерін зерттейді, дүниежүзі тарихы бойынша тарихи зерттеулер жүргізудің жаңа тәсілдері мен әдістерін қарастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы әлеуметтік, мәдени, экономикалық және саяси жағдайларын біледі, отандық және әлемдік өркениет тарихын зерттеудің заманауи тәсілдерін қалай білуге болатындығын зерттейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу технологиялары

    Пән ғылыми зерттеу жүргізу әдістемесі мен техникасын, тарихи зерттеу үлгілерін, тарихи ғылым әдіснамасының негіздерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зерттеу технологияларының негізгі ұғымдарының мазмұнын талдауға, тарихи танымның теориясы мен әдістерін талдау мен синтездеуге, тарихи деректер мен қазіргі заманғы тарихнаманы сыни тұрғыдан түсінуге, алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмысында пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия елдерінің мәдениеті, діні және философиясы

    Пән Орталық Азия елдерінің мәдениеті, діні және философиясының ерекшеліктерін зерттейді, саяси-діни экстремизм мен терроризмнің идеологиясы, мәдениеті және қазіргі тәжірибесінің арақатынасы туралы түсінік береді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы әлеуметтік-саяси процестердің мәнін және ондағы діни ағымдар мен бағыттардың рөлін зерттеуге, Дінтану зерттеу бағдарламаларын құруға, социометриялық сауалнама жүргізуге және діни ахуалға мониторинг жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі түркі әлемі

    Пән қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының, этникалық, мәдени және діни бірегейліктің тарихы мен мәселелерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы ортағасыр, жаңа және қазіргі заман кезеңіндегі түркі халықтарының тарихын талдайды; түркі әлемінде болып жатқан тарихи процестерді түсінуге қабілетті, түркі халықтарының тарихы саласында жалпы ғылыми және кәсіби білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ-ХХ ғ. Солтүстік Қазақстан тарихы

    Пән Солтүстік Қазақстан аумағындағы әлеуметтік-саяси, экономикалық үрдістерін зерттеп, аймақтың дамуындағы осы үрдістердің ерекшеліктерін көрсетеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы Солтүстік Қазақстанның әлеуметтік-саяси, экономикалық даму ерекшеліктерін талдай алады, аймақ тарихы бойынша деректер мен тарихнаманы талдап, тарихи-өлкетану жұмыстарын ұйымдастыруға және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жариялауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанда полиэтникалықты қалыптастыру тарихы

    Пән мемлекеттік құрылыстағы этникалық фактордың рөлін және ҚР этносаяси дамуының ерекшеліктерін зерттейді, республикадағы этносаралық қатынастарды жарықтандырады; Қазақстан Республикасындағы этносаралық қатынастардың сипаты туралы дереккөздер мен тарихнаманы талдау, жинақтау, этносаясат саласында зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми басылымдарда нәтижелерді жариялау қабілетін көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі модернизация және сәйкестілік

    Пән қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени феномен ретінде бірегейлік және жаңғырту үрдістерін зерттейді, жаһандану үрдісін және оның қазіргі заманғы мемлекеттерге, қазіргі елдердегі этномәдени процестерге әсерін көрсетеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы бірегейлік мәселелері бойынша қазіргі заманғы әлеуметтік теорияларды талдай алады, қазіргі әлемде және Қазақстанда жаңғырту үрдістерін саралап, саясаттану және әлеуметтану әдебиеттерін талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жақын шетел елдерінің саяси тарихы

    Пән геосаяси, әлеуметтік-экономикалық процестердің тарихын, ТМД елдеріндегі стратегиялық әріптестіктің мәселелері мен қайшылықтарын зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы тарихи деректерді, өңірдегі қақтығыстардың себептерін, салдарын, ТМД елдерінің сыртқы саяси бастамалары мен экономикалық мүдделерін, қазіргі құбылыстарды талдауды жүзеге асырады, алынған ақпаратты жинақтап, жүйелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңа және қазіргі заманның әлеуметтік-экономикалық құрылымдары

    Пән Батыс Еуропадағы капиталистік шаруашылықтың пайда болуын, Азия елдерінің әлеуметтік-экономикалық жаңғырту үрдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Еуропа мен Азияның әлеуметтік дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі экономикалық қызметті талдап, жаңа кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық құрылымдарының негізгі кезеңдерінде бағдарлай алады, әлем елдерінің жаңа тарихы саласында жалпы ғылыми және кәсіби білімді басшылыққа алады; алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі тарихи ғылымдағы пәнаралық тәсілдер

    Пән тарихты зерттеудің пәнаралық тәсілдерінің жалпы аспектілерін зерттейді, ғылыми танымдағы пәнаралық байланыс, тарих ғылымының әдіснамасындағы қазіргі заманғы тәсілдер туралы түсінік береді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге, ғылыми ақпаратты жалпылауға, талдауға, мақсат қоюға және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға, тарихшы мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыруға ынталандырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
  • Оқытудың инновациялық тәсілдері, технологиялары мен әдістері негізінде жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асырады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асырады, тиімді командалық өзара іс-қимыл, негізделген шешім қабылдау және жанжалды жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқару құзыреттерін көрсетеді.
  • Пәнаралық тәсілді қолдана отырып, тарих ғылымының өзекті мәселелері бойынша зерттеулер жүргізу қабілетін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасын, ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі этикалық нормаларды, ғылым саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білу негізінде ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу қабілетін көрсетеді
  • Академиялық адалдық ережелеріне сәйкес ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын сақтай отырып, тарихи деректерді талдау негізінде ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады.
  • Тарих ғылымының өзекті әдіснамалық мәселелері туралы білімдерін көрсете алады, заманауи білімді, теорияларды және парадигмаларды қолдана отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмысты жүзеге асыруға қабілетті.
  • Аймақтық ерекшеліктерді, жергілікті жағдайларды және жаһандық тенденциялардың әсерін ескере отырып, олардың тарихи динамикасы мен қазіргі контекстіндегі әлеуметтік, мәдени және саяси процестерді бағалайды және түсіндіре алады
Top