6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты-студенттердің жеке қасиеттерін дамыту және жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру, орманды көп мақсатты тұрақты және сарқылмас пайдалану, ормандарды түгендеу, орман шаруашылығында ақпараттық технологияларды қолдану бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру саласында қажетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B079 Орман шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B083 Орман шаруашылығы
Пәндер
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі, құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық саласындағы принциптер мен негізгі әдістерді қамтитын кешенді пән. Нормативтік құқықтық актілерді қолдану ерекшеліктері. Экологиялық құқықтық қатынастардың ерекшеліктері, экологиялық құқықтық қатынастар субъектілерінің құқықтары мен міндеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Дисциплина Систематика низших растений на современном этапе развития наук представляет собой синтетическую дисциплину, направленную на изучение многообразия растительного мира как функциональной целостности.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Орманшылық тарихы. Орман шаруашылығының қызметi. Болашақ мамандарда кәсiби - еңбектiк, жоғары - бар болмысымен мәдениетке тәрбиелеу. Жұмыс барысында қолданылатын терминдердің өзгешелігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Жоғары сатыдағы өсмідіктердің классификациясы. Гаметофиті басым өсімдіктер- мүктер; спорофиті басым өсімдіктер- ринифиттер, плаунтәрізділер, псиловиттер, қырықбуындылар, қырықжапырақтар, ашықтұқымдастар, жабықтұқымдастар таксономиялық топтардың сипаттамасы. Негізгі таксономиялық топтардын филогениясы. Системтиканың теориялық және практикалық мәні. Систематиканың тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орман ботаникасы
Өсімдік жасушасы, өсімдік ұлпалары. Өсімдіктердің вегетативті және генеративті органдардың морфологиясы және анатомиясы. Әртүрлі систематикалық топтағы өсімдіктердің көбеюі, спорофит және гаметофиттің алмасу ерекшеліктері. Жоғарғы және төменгі сатыдағ споралы өсімдіктер систематикасы. Жалаңаштұқымды және жабықтұқымды өсімдіктер систематикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орман шаруашылығындағы машиналар жүйесі
Орман шаруашылығы жұмыстарына арналған машиналар. Қоспаларды герметизациялауға, орган-минералды тыңайтқыштарды енгізуге арналған машиналар. Орман отырғызу машиналары, жер қазу машиналары. Бүршіктер, Орман тұқым тазалағыш машиналар. Бұта кескіштер, түйреуіштер, экскаваторлар. Бульдозерлер, террасеры, скреперлер, грейдерлер. Орман шаруашылығы машиналарының жалпы құрылымы. Карбюраторлық және дизельді қозғалтқыштар. Топырақты өңдеуге арналған орман шаруашылығы машиналары. Орман өсірушілер, соқалар, қопсытқыштар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жануарлар биологиясы
Жануарлар биологиясы және орман фаунасын сақтау, пайдалану және көбейту бойынша практикалық шараларды әзірлеуде құстар және сүтқоректілерді зерттеу, олардың орман шаруашылығындағы маңызы, сондай-ақ ойын жануарлары мен аң аулау әдістері. Құстар мен жануарлардың түрлік құрамы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елбасы тағылымы
Бұл пәннің мазмұны Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың өмірі мен шығармашылығын, тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуына бағытталған Елбасының инновациялық жобаларын зерттеуге, «Бақорда», «Мәңгілік ел», «Рухани жаңғыру» ұғымдарын жіктеуге қабілеттіліктерді қалыптастыруға, Елбасы шығармаларының ғылыми-әдістемелік маңыздылығын анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Машина паркін пайдалану/
Орман шаруашылығы кәсіпорындарының машина-трактор паркін тиімді пайдаланудың маңызы. Агрегаттарды жинақтау. Далалық жұмыстарды ұйымдастыру тәсілін таңдау, агрегаттардың пайдалы әсер ету коэффициентін арттыру жолдары, күштік қондырғыларды максималды жылдық өндіру, машина-трактор паркіндегі техникалық сервис.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орман шаруашылығы жұмыстарын механикаландыру
Тракторлар мен автокөліктердің жалпы құрылғылары. Карбюраторлы және дизельді қозғағыштар. Топырақ өңдеуге арналған машиналар. Орман культиваторлары, тармалары, соқалары, қопсытқыштары. Қоспаларды қымтауға, органикалық-минералды тыңайтқыштарды себуге арналған тыңайтқыштар. Ағаш отырғыщу машиналары, жер қазуға арналған машиналар. Жас ағаштарды кесуге арналған ағаштар. Технологиялық картаны құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік орман патологиялық мониторинг
Ормандардың орман патологиялық жай-күйі туралы ақпаратты жинау, талдау. Карантиндік объектілерге жатқызылған зиянды организмдердің ошақтары. Орман патологиялық мониторингті ұйымдастыру және жүзеге асыру тәртібі. Рандомизация әдісі. Визуалды бақылау. Орман патологиялық мониторинг жүргізудің негізгі әдістері. Деректерді статистикалық өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орман шаруашылығы
Ормандарды өсіру, жақсарту және өнімділігін арттыру әдістерін зерттейтін пән. Халық шаруашылығы мен халықты сүректе және басқа да өнімдерде қанағаттандыру мақсатында орманды өсіру және сарқылмайтын пайдалану теориясы мен практикасы, сондай-ақ орманды жақсарту және оның су қорғау-тігілген, орта құраушы және әлеуметтік функцияларын арттыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және орман энтомологиясы
Жәндіктердің жалпы құрылысы. Морфология, биология, экология, жәндіктердің систематикасы. Орман өсімдіктеріне зиян келтіретін жәндіктердің орман түрлері. Жәндіктердің сыртқы және ішкі құрылысы. Жәндіктердің даму кезеңдері мен кезеңдері. Жәндіктерді анықтау. Жәндіктердің қоректену түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абай әлемі. Жаңа қазақ жазуы
Бұл кіріктірілген пәнде Абай Құнанбаев, Шәкәрім Құдайбердиев, Мұхтар Әуезовтың шығармашылық мұрасының философиялық және көркемдік негіздері мен тарихи фактілер және латын графикасы негізінде қазақ алфавитін меңгеру, орфографияның ережелері, орфографиялық және орфоэпиялық нормалары көрсетілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биометрия
Ауыл шаруашылығындағы статистикалық құбылыстарды түсіндіру үшін қолданылатын биометрияның негізгі әдістері, Вариациялық статистиканың негізгі ережелері, деректерді қалыптастыру кезіндегі талаптар және корреляциялық және дисперсиялық талдаудың негізгі ережелері. Компьютерлік технологиялармен, бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орнитология
«Орнитология» пәні — студенттерге құстар туралы білім береді, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын түсініп білуге көмектеседі. Еліміздегі құстар фаунасының түрлерімен таныстырады, олардың ішінде аңшылық объектісі болатын түрлерді, және сирек кездесіп аулауға тыйым салынған құстарды танып білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік геодезия
Геодезия пәні, оның мәселелері және әдістері, дамуының негізгі тарихы кезеңдері және басқа ғылымдармен байланысы, жер қоры тиімді пайдаланудың әртүрлі проблемаларын шешуде геодезияның ролі. Жерге орналастыруда және басқа халық шаруашылығы салаларына геодезиялық қызметтің алатын орны. Орман шаруашылығы үшін геодезиялық жұмыстарды жоспарлайтын және орындайтын мекемелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инженерлік және компьютерлік графика
Машиналық (компьютерлік) графиканың міндеттері, оларды шешу жолдары, оларды шешу алгоритмдері, есептеу геометриясынан және геометриялық үлгілеуден қажетті мәліметтер: қисықтар мен беттерді құрастыру, Модельдік және түрлік координаттық түрлендірулер, полигондық торларды және т. б.құру. Негізгі графикалық примитивтерді салу түзу сызық, шеңбер, эллипс. Брезенхейм Алгоритмі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электрондық білім беру ресурстары
Қоғамның ақпараттық ресурстары. Ғаламдық ақпараттық орта ресурстарымен өзара іс-қимыл формалары мен құралдары. Қашықтық технологияларды қолданудың негізгі бағыттары. Электрондық білім беру ресурсының (ЭББР) ұғымы. ЭББР жіктелуі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дендрология
Ағаш және бұталы өсімдіктерді және олардың қауымдастығын зерттеу. Қазақстанда дендрологияның дамуының қысқаша тарихы. Дендрологияның негізгі бөлімдері. Адам өміріндегі және биосферадағы өсімдіктің маңызы. Қазақстанның орманы мен өсімдіктерін тиімді пайдалану және қорғау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геоақпараттық жүйелер
Геоинформатика ғылым туралы түсінік. оны дайындау үшін кеңістік сілтеме ақпаратты және іргелі процесінің түсінігі. Бұл географиялық ақпараттық жүйелер және сандық географиялық ақпараттық жүйе ГАЖ бағдарламалық қамтамасыз ету үшін негіз жасау жолдары. геологиялық ғылымдар географиялық ақпараттық жүйелердің орны және рөлі. Оларды пайдалану мысалдары. геологиялық карталау географиялық ақпараттық жүйелердің орны және рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орман тұқым ісі
Пән ағаш және бұта өсімдіктерінің тұқымдарын ормандарды молықтыру мен орман өсіруге арналған негізгі материал ретінде зерттейді, жеміс беру заңдылықтарын, тұқым түсімін болжау және есепке алу әдістерін, тұқымдарды дайындау тәсілдерін, сақтау және егуге дайындау ережелерін, тұқымдардың себу сапасын анықтау және бақылауды, тұқымдарды аудандастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орманды пайдалану
Ағаш және бұталы түрлердің аурулары, ағаш және сүрек материалдарының биологиялық зақымдануы, олардың экология-географиялық шарттарда пайда болуы. Нақты орман типтерінің есепке ала отырып қорғау шаралары. Зиянды жәндіктердің ішкі және сыртқы құрылымы. Олардың экологиясы мен топтастырылуының негізі, ағаш және бұталы өсімдіктерге тигізетін зияны.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Тиiмдi табиғатты пайдалану
Студенттерге ресурстық, салалық, аймақтық табиғатты пайдалану туралы қажетті білім беру, ресурстық табиғат пайдалану негізіне: табиғи-ресурстық және жердің экологиялық-экономикалық потенциалы және тиімді табиғат пайдалану қағидалары, су, жер және орман ресурстарының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Биотехния және жабайы жануарларды өсіру
Аңшылық шаруашылықта биотехниялық шаралар мен жабайы аң-құс өсірудің маңызы. Жануарлардың мекен ету ортасын, экожүйелерді, табиғи процесстердің өзгерту үдерісінде адамзатт әрекеттерінің әсері. Жабайы аңдар популяциясын бақылап басқару. Жануарлар әлемін қалпына келтіру және тиімді пайдаланудың қағидаларының қалыптасуы. Аңшылық алқаптар және аңшылық жануарлардың популяциялары аңшылық шаруашылықтың өндіріс көзі ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орман питомниктері
Пән орман питомниктерін жобалауды, ағаш-бұта түрлерінің отырғызу материалының әртүрлі түрлерін өсіру технологиясын, топырақ дайындауды, тұқым себу өндірісін және оларды күтіп-баптауды, екпе көшеттерді, көшеттерді және вегетативтік отырғызу материалын өсіруді, тыңайтқыштар мен гербицидтерді пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман қорғау
"Орман қорғау" пәні-орман өнімділігін арттырудағы зиянкестер мен аурулардан қорғау іс-шараларының рөлін және адамның шаруашылық қызметіндегі орман қорғаушылардың рөлін зерттейді. Студенттерді ормандардың қазіргі жай-күйін, зақымдану дәрежесі, аурулар мен жәндіктер бойынша бағалай білуге дайындау; қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, орманды зиянкестер мен аурулардан қорғау әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар қызметінде ұйымдастырушылық, әлеуметтік, экономикалық, құқықтық негіздерін анықтайтын заңдылықтарды пайдалана білуге дайындау. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар және онда орналасқан қоршаған орта обьектілері. Мемлекеттік табиғи-қорықтық қор.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орманды эксплуатациялау
Студенттерді сүректерді және басқа орман шаруашылығы өнімдерін тасымалдау, өңдеу, қайта өңдеу саласында жұмыс істеуге дайындау. Орман шаруашылығы мамандығының жұмысшылары үшін орман ағаштарын тасымалдауды зерттеудің маңызы, мазмұмы және курстың құрылымы туралы пән. Орман шикізат базасы, кеспе ағаш қоры, ағаш кесу орны, омарта, бөлінген телімдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Орман екпелері
Орман шаруашылығы дақылдары мен қорғаныштық екпелердің барлық түрлерін жобалау, құру және өсіруде орман шаруашылығы кәсіпорындарының нақты жағдайларында осы білімді шығармашылық түрде қолдану дағдыларын меңгеру. Орман шаруашылығын көгалдандыру материалдарын өсіру, әртүрлі мақсаттарда жоғары өнімді және орнықты орман екпелерін құру және өсіру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орман өсімдік ресурстарын бағалау
Орманның жағдайы, зиянды ағзалар ошақтары туралы ақпараттарды жинау, пайдалану, талдау және бағалау. Орман патологиялық мониторингті жүзеге асыру және мекемесін реттеу атқарушы өкiметтiң уәкiлеттi органымен бекiтiледi.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орман таксациясы
Орман екпелері мен орман өнімдерін таксациялық өлшеу және таксациялау тәсілдері. Орманды сортиментациялау. Ағаш өсімін, орман алқаптарын және кеспеағаш қорын таксациялау. Кеспеағаштарды материалдық-ақшалай бағалау. Орман екпелерін өлшеу әдістері және таксациялау тәсілдері. Таңдау және санау таксациясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ағашты гидротермиялық өңдеу және қорғау
Сүректі қанықтыра кептіру, жылулық өңдеу процесі теориясы, осы процестер технологиясы. Сүректің жылулық қасиеті. Саңырауқұлақпен зақымдану және химиялық бояулар. Сүректің бекемділігін жоғарлату амалдары және іс-шаралары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сүрек өңдеу технологиясы
Материалдардың құрылымын, ағашты кептіру процестерін, ағаштан жасалатын бұйымдардың жасалу технологиясын үйрену. Студенттерді сүректі өңдеудің жалпы технологияларымен таныстыру, ағаш кесу технологиясын, жасалатын бұйымдардың, ағашты толығымен пайдаланудың технологиясын сипаттап көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орман ресурстарын есепке алу
Сүректі жан-жақты бағалау, мөлшері, дайындалған немесе өсіп келе жатқан жағдайдағы сапалық және сандық есептеулер, өскіннің өсуі мен құрылысының заңдылықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістемелери
Таным әдісі ретінде байқау. Эксперимент - ғылыми танымныңарнайынысаны ретінде. Өлшеу. Зерттеудің теориялық әдістері. Ғылыми фактілер және нәтижелері. Мақалалар туралы жалпы түсінік. Дипломдық, курстық жұмыстарды жазу қағидалары. Диссертацияны рәсімдеу және жазу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орман мелиорациясы
Топырақ дефляциясының және эрозияның физикалық негіздері. Жел эрозиясын бағалаудағы сандық және сапалық тәсілдері.Қысқартылған және орташа эрозияларыд анықтайтын негізгі факторлар. Эрозияның сызықтық формаларының классификациясы.Эрозиондық процестердің негізгі жер бедері формаларымен байланысы. Бұзылған жерлермен күресу үшін техникалық және биологиялық кешен шаралары.Өткізу технологиясы. Орман екпелерін қорғау байланысы. Топырақ эрозиясымен күресу ретінде тыңайтқыш.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі зерттеудерді ұйымдастыру және сараптау
Қазіргі заманғы ғылыми технологиялар мен дендрохронология әдістерін қолдана отырып, ботаникалық сараптамалар жүргізу сүрек үлгілерінің жалпы топтық тиістілігін дәлелдік деңгейде растауға немесе теріске шығаруға, кесудің күнтізбелік жылы мен маусымын белгілеуге; кесілген ағаштардың өсу орнын бірдей анықтауға мүмкіндік береді.Орман шаруашылығын дамытудың өзекті мәселелері бойынша ғылыми семинарлар, конференциялар, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топырақтану
Топырақтану дамуының келешегі мен жағдайы. Топырақтану үрдістерін басқару технологиясы. Топырақтық құнарлық. Топырақтану тарихы, әдіснамасы және әдістері. Физика, химия, биология және топырақты моделдеудің теориялық сұрақтары. Генезис және топырақтың құнарлығы. Топырақ түзілуінің жалпы және жекелеген типтерінің заңдары мен заңдылықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Агроорман мелиорациясы
Суару туралы негізгі мәліметтер. Суару жүйесі және оның элементтері. Суару әдістері. Дақылдарының беткі суару әдістері. Жаңбырлатқыш. Суару кезінде тұзбен күрес. Суару жүйелерін пайдалану. Суару кезінде көлдете немесе жерді тым ылғалды суғару. Сумен жабдықтау түрлері. Батпақты жерді құрғату эдісі және батпақты ағызу жолдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жер ресурстары
Топырақ карталары. Топырақ зерттеулерінің әдістері. Қазақстанның жер ресурстары, оларды пайдалану және топырақты қорғау. Жерді рекультивациялау. Топырақты бағалау және агроөндірістік топтастыру. Топырақ эрозиясы және онымен күресу шаралары. ҚР жер ресурстары географиялық орналасуы, құрамы, түзілуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми танымның әдіснамасы
Ғылым әдістері және ақиқатты іздеудегі оның рөлі. Ғылым әдістерінің жалпы сипаттамасы. Ғылым әдістамасының пәні. Ғылыми танымның нормасы және критериясы. Зерттеу талдамасы және оның нәтижелерінің негіздемесі. Ғылыми мәселелерді зерттеу және қою. Ғылыми теорияның негізгі функциялары. Ғылыми түсіндірменің қызметі және әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық мелоирация
Суармалы жерлерді пайдаланудың қазіргі жағдайы және болашағы. Жерді суару және суару жүйелері туралы түсініктемелер. Ауыл шаруашылық дақылдардың суару режимі. Ауыл шаруашылық дақылдарын суару әдістері және техникасы. Егістік жерлер мен суару уческесіндегі арық атыз жүйесі. Су таратқыш арық атыз жүйесі. Жер суару және суландыру үшін пайдаланылатын су көздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағаш кесу өндірісіндегі құрал жабдықтар мен технологиялар
Ағаш тілу өндірісінің жалпы түсінігі, тілінген өнімдерден бөренелерді анықтау теориясы, тілінген шикізатты кешенді және тиімді пайдалану, тілінген материалдарды, сүрленген тілу материалдарын алу технологиясы және ағаш ыдыстарының өндiрiсi.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Топырақты бағалау
Топырақ карталары. Топырақ зерттеу әдістемесі, топырақты Агроөндірістік топтастыру және бағалау. Топырақ эрозиясы және онымен күресу шаралары. Топырақ генезисі және құнарлылығы. Топырақ түзілуінің жалпы және жекелеген типтерінің заңдары мен заңдылықтары. Топтастыру және олардың экологиялық-генетикалық және биоклиматтық принциптердегі сипаттамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік орман ресурстары
Австралия, Азия, Африка, Еуропа, Солтүстік және Оңтүстік Америка Орман ресурстары. Жалпы ғылыми пән, ол интегральды ресурстарды және оны құрайтын табиғи ресурстардың жеке түрлерін зерттейді. Теориялық білімі тәжірбиелік біліммен ұштастырғанда ғана қазіргі бәсекелес уақытта өз орнын таба алатыны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сүpектану
сүректің макро- және микроскоптық құрылысы, химиялық, физикалық, механикалық қасиеті, олардың өзгергіштігі, сүректі пайдалану. Орман өнімдерінің жіктелуі, сүрек өнімдерін стандарттау негізі, сапасын жоғарлату және сүрек материалдарын пайдалану уақытын ұзарту әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорындағы экономика және басқару (орман кешенін)
экономикадағы орман кешенінің орны мен рөлі. ҚР орман заңнамасы. орман қатынастары объектілері мен субъектілері. орман жалдау. инвестициялар тарту және инвестициялық нарық. инвестициялық жобалардың экономикалық тиімділігі. орман инвестициялық тартымдылығы. Орман өнеркәсібінде Баға. орман секторында салық салу ерекшеліктері. лизинг.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман тауарларын тану
Сүректің макро- және микроскоптық құрылысы, химиялық, физикалық, механикалық қасиеті, олардың өзгергіштігі, сүректі пайдалану. Орман өнімдерінің жіктелуі, сүрек өнімдерін стандарттау негізі, сапасын жоғарлату және сүрек материалдарын пайдалану уақытын ұзарту әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рекреациялық ресурстар және туризм
Инфрақұрылым, көлік магистралы. Рекреациялық су ресурстары. Ландшафты рекреациялық ресурстар. Туризмді танымдық ресурстар. Шығармашылық. Әртүрлілік. Ғажайып. Танымалдық. Объектiнiң орналасқан жерiн ауданның инфрақұрылымымен рекреациялық қызмет көрсету жағдайын анықтайтын шарттар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саланың экономикасы
Инвестициялық және орман шаруашылығы іс-шаралар. Орман ресурстарын экономикалық ерекшеліктері. өнеркәсіп құрылымы. Тауар нарықтарындағы бәсекелестіктің. Монополияға қарсы. өнеркәсіпте концентрациясы. Жетілмеген бәсекелестік өндірістік нарықтардың ерекшеліктері. Кәсіпорынның орналастыру және мөлшері. Инвестициялық қызмет негіздері. Инвестициялар ТЭН.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гүл шаруашылығы
Студенттерді әртүрлі гүлдер өсіре білу. Біржылдық, екіжылдық және көпжылдық гүлдердің экологиялық ерекшеліктері. Сәндік Гүлдерді өсірудің агротехникалық ерекшеліктері. Жалпы күтім, суару, тыңайтқыш енгізу. Ең көп таралған сәндік түстердің негізгі сорттары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елді мекенді көгалдандыру
Елді мекендердегі көгалдандыру. құрылыс салу және пайдалану жұмыстарын жүргізу жағынан болашақ мамандарға теориялық білім беру және іс дағдыларын меңгеру.Өсімдіктің фитонцидтілігі және ауаның иондауы. Қалалық шумен күресте екпелердің мәні. Ландшафты және бақ-саябақ өнерінің сан ғасырлық тарихы. Алыс және қиыр шығыстағы көгалдандырудың үздiк туындылары. Қазіргі бақтар мен саябақтар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман тану
Студенттерді ормандардың географиялық таралуы туралы сұрақтарды шешуге, орман құрылымының экологиясы мен морфологиясы, орман құрылудың процесстері туралы сұрақтарды шешуге үйрету. Ормандардың географиялық таралуы. Орман құрылымының морфологиясы мен экологиясы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман фитопатологиясы
Орман екпелері, сәндік екпелер және гүлдердің негізгі аурулары; орман екпелері, ауру қоздырғыштар морфологиясы, биологиясы; өсімдік ауруларын дамытуындағы экологиялық факторлардың рөлі; диагностиканың қазіргі заманғы әдістері, орман өсімдіктердің ауруларымен күресінің шаралары және профилактикасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман сертификаттау
Пәннің мазмұны. Орман сертификаттау мен нарықтар. Қазақстанда орман сертификаттау шығу. орман сертификаттау орман саясатын дамыту орман өндіру сертификатталған кәсіпорын бойынша мүдделі тараптардың тізімін дайындау процесі мен құрылымы. Қоғамның аудитіне жоспарын әзірлеу. Орман шаруашылығы сертификаттау бағалау жүзеге асыру. Қазақстанда ерікті орман сертификаттау тәжірибесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оранжерея ісі
Студенттерді екпелердің агротехникасына сәйкес декоративті-бақ өсірушілік сұрақтардың шешімін таба білуге дайындау. Оранжерея- гүл теплицасы. Оранжерея өндірісі. Көгалдандыру, жаңа сұрыптарды шығару және бақша екпелерін өсіру технологиясын өңдеу. Оранжерея өсімдіктерін өсіру агротехникасы әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ландшафттик дизайны
Әр түрлі ақпарат көздерін: аэро және ғарыштық суреттер, жалпыгеографиялық және әр түрлі тақырыптық карталар қолдана отырып, ландшафтық карталарды құрастыра білуге студенттерді дайындау. Ормандардың табиғи аумақтық кешендері. ландшафттық зерттеу әдістері, морфологиялық ландшафттанудың даму тарихы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман шаруашылығын құру
«Орман шаруашылығын құру» пәні студенттердің орман шаруашылығын орналастыру және оны ұйымдастыру мен дамыту жобасын жасауына байланысты біліктілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман экономикасы
Пәннің міндеттері туралы «Орман Экономика» пәні. нарықтық экономика орман өнеркәсібі. негізгі өндірістік қорлар және оларды пайдалану экономикалық тиімділігі. Айналым қаражаты. Кадрлық және өнімділігі. Қызметкерлердің еңбекақысы. Еңбек (TNT) техникалық реттеу негіздері. Өндірістік шығындар, пайда мен рентабельділік. Бағалар және баға. Жоспарлау, әдістеме, принциптері, міндеттері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғат пайдалану экономикасы
Табиғат пайдалану экономикасы табиғи ресурстарды экономикалық (бірқатар жағдайларда және экономикадан тыс) бағалау және ортаның ластануынан болатын залал мәселелерін зерттейді. Табиғатты ұтымсыз пайдалану нәтижесінде халық шаруашылығына келтірілетін экономикалық (және экономикалық емес) залалды және оның салдарын жою үшін қажетті шығындар мөлшерін анықтау .Табиғи ресурстарды және табиғат қорғау қызметін пайдаланудың неғұрлым тиімді нұсқаларын таңдау, табиғат қорғау шығындарының абсолюттік және салыстырмалы тиімділігін бағалау. Табиғат қорғау қызметін басқарудың экономикалық әдістерін әзірлеу, қоршаған ортаны қорғауды материалдық ынталандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман ресурстану
Студенттерді ресурстану саласындағы білімді пайдалана білуге дайындау. Интегралды ресурстарды және табиғи ресурстардың жеке түрлерін құрайтын кешенді ғылыми пән. Елдің барлық ұлттық байлығы құрамындағы табиғи-ресурстық әлеуеттің негізгі элементтерін объективті және кешенді бағалау әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағаш дайындау және тауартану технологиясы
Ағаш кесу және ағаш дайындау, ағаштарды құлату үрдісі, оларды кесу орнынан шығару. Төменгi орман қоймаларына біртіндеп өңдеу. Ағаш тілу өндірісі технологиясы. Гидротермиялық өңдеу агенттерінің өлшемдері, қасиеттері, құрал-жабдықтары. Сүректің ылғалмен өзара қарым-қатынасы. Сүректі қыздыру, кептіру, сіңіру үрдістерінің негізгі физикалық заңдылықтары және тәсілдері, оларды есептеу әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орман шаруашылығын басқару
Орман дамыту және ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың және жоспарлау басқармасы. Ормандарды өнімділігін арттыру. орман шаруашылығы іс-шаралардың тиімділігі. Ғылыми-техникалық прогресс және инвестициялар орман және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар. Қаржылық кіріс және орман шаруашылығы. Мемлекеттік орман кіріс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Топырақтың құнарлылығын арттыратын мелиорациялық және агротехникалық әдістерді пайдалану, питомниктерде отырғызу материалының түрлі түрлерін өсірудің технологиялары мен тәсілдерін қолдану, интегралдық ресурстарды және олардың жеке табиғи ресурстарды құраушы түрлерін пайдалану; ; жер ресурстарын үздіксіз сарқылмайтын көп мақсатты пайдалануды қамтамасыз ету.
- Идеялар мен көзқарастар әлеміне бағыт беру, кәсіби бағдарланған ақпараттық технологияларды пайдалану,; Елбасы жұмысының ғылыми және әдіснамалық маңыздылығын анықтау; қазақ графикасын меңгеру; әлеуметтік және күнделікті қарым-қатынасқа арналған тілдерді оқыту, мемлекеттік және жеке өмір салаларында білім беру және тәрбиелеу іс-әрекеттерін дамытуға арналған еркін және критикалық ойлауды дамыта білу.
- Орман тізілімін ұйымдастыру және жүргізу бойынша оңтайлы шешімдер қабылдау әдістемесі мен әдістерін иелену, өндірістік бірліктің жұмысын практикалық, нормативтік және құқықтық талдауды қамтамасыз ету, ұйымдастырушылық; орман шаруашылығын сертификаттық бағалауды жүзеге асыру; технологиялық және есептік құжаттарды әзірлеу; инвестициялар мен инвестициялық нарықты талдау; табиғатты қорғау қызметін басқарудың экономикалық әдістерін қолдану.
- Орман шаруашылығы қызметін талдау, өзінің одан әрі кәсіби қызметінің саласын анықтау; өсімдіктердің жүйелі жағдайын анықтау; табиғи ресурстарды тиімді пайдалану қабілеті; орман екпелері үшін жарамды ағаш тұқымдарын анықтау.
- Орман орналастыру іс-шараларын жүргізу, орман тауартануында қарастырылатын орман материалдары мен өнімдерінің сапасын анықтау; жылу өңдеу, сүректі сіңдіру үрдістерінің теориясын пайдалану; басқару шешімдерін қабылдау, табиғатты тиімді пайдалану принциптерін пайдалану және ерекше қорғалатын табиғи, рекреациялық аумақтарды ұйымдастыру; елдің макроэкономикалық саясатының стратегиясы мен тактикасын негіздеу үшін білімді қолдану.
- Орман ресурстарын есепке алуды жүргізу, өлшеудің таксациялық әдістерін меңгеру; объектіні көгалдандыру ерекшелігіне және әлем мен Қазақстанның табиғи жағдайларына қарай әртүрлі орман өсіру жағдайларында орман дақылдарының жобаларын құру; дақылдарды өсіру технологиясын әзірлеу; оранжереялық өсімдіктерді өсіру агротехникасының әдістерін пайдалану; сүрек дайындау және өңдеу жүргізу.
- Орман құру процесінде орман қоғамдастығының морфологиясы мен экологиясын пайдалану; ағаш кесу мен орманды қалпына келтірудің әртүрлі түрлерін жобалау, Вариациялық қатарлар мен бөлу кестесін құру, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді орындау.
- Экономиканың және құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, экологияның және өмірдің қауіпсіздігінің негіздері, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдылары, көшбасшылық және жаңашылдықты қабылдау дағдыларын меңгеру мүмкіндігі.
- Органикалық жүйеге, анатомияға, морфологияға, физиологияға, географиялық үлестірімге, құстардың онтогенезі, орман жануарларының санын реттеп, биотехникалық шараларды жүргізу.
- Мақала жазу әдістерін меңгеру, диссертациялар мен басқа да ғылыми еңбектерді рәсімдеу; өндірісте ғылыми түсіндірудің әдістері мен функцияларын қолдану; ботаникалық сараптама жүргізу; өрт сөндіру үшін машиналар мен механизмдерді тиімді жинақтау және пайдалану; ағаш кесу өндірісін ұйымдастыр; орман шаруашылығы үшін геодезиялық жұмыстарды орындау; орман шаруашылығында геоақпараттық жүйелерді қолдану; растрлық графиканы қолдану.
- Ормандарды өрттен, зиянкестерден және аурулардан қорғау, орманды жәндіктер мен аурулардың түрлерінің түрлерін анықтау, фитопатологиялық мониторинг жүргізу, өсімдік және сәндік өсімдіктердің заманауи технологияларын қолдану, орман тұқымдарының орман өсімдіктерін қалыптастыру бойынша шараларды ұйымдастыру.
Ұқсас БББ
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Торайгыров университеті
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B08301 Орман ресурстары, аңшылықтану және ара шаруашылығы
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B08301 Орман ресурстары және орман шаруашылығы
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)