Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07106 Аспап жасау в АЭжБУ

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәнді игерудің мақсаты жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару және ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеуді, педагогикалық және тәрбие жұмысын жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік әдістер мен білімдерді қолдана алады, Ғылым тарихы мен философиясы негізінде қазіргі теория мен практиканың шындықтарын талдай және түсіне алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пән менеджерлердің тиімді жұмыс істеуі үшін басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен сипаттамаларын талдауды зерттейді. Менеджерлер мен басқарушылық кеңес берудің белсенді әдістерін оқыту, басқару тұрғысынан адами қарым-қатынас мәселелері және психологиялық заңдылықтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Технологиялық процестердегі ғылыми тәжірибенің теориясы

    Білім алушылар экспериментті жоспарлауды, Эксперименталды зерттеу объектісін таңдауды, таңдалған эксперименттерді жүргізудің мақсаттылығын, алынған материалды ұсыну нысанын; робототехникалық және мехатрондық жүйелердегі кез келген ғылыми білімнің негізі болып табылатын эксперименталды мәліметтер туралы түсініктерді қамтитын ғылыми-зерттеу эксперименталды жұмыс теориясын таниды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бақылау - өлшеу аспаптары мен жүйелерін жобалау

    Пәндерді оқу нәтижесінде білім алушылар негізгі құрылымдар, жұмыс алгоритмдері, аспаптардың өлшеу-есептеу кешендері мен ақпараттық өлшеу жүйелерінің сипаттамалары туралы білім алуы тиіс. Бұл білімнің көлемі метрологиялық сипаттамаларды бағалау, бірлескен қызметті таңдау және ұйымдастыру үшін жеткілікті болуы керек аспаптардың функционалдық блоктарының және нақты қолданылатын ақпараттық жүйелердің жұмыстары өлшеу құралдарының негізгі ұғымдары мен анықтамалары, сипаттамалары; аспаптар мен ИАЖ жобалаудың негізгі кезеңдері; аспаптарды жобалау негіздері; есептеу аспаптар мен жүйелердің сипаттамаларын; аспаптар мен жүйелердің қателіктерін есептеу; өлшеу-есептеу кешендерінің жалпы сипаттамасы; ақпарат алу құралдары; ақпаратты басқару, өңдеу және сақтау құралдары; жүйелі алмасу құралдары және жедел - диспетчерлік жабдық;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бақылау-өлшеу аспаптарын жобалау және есептеу

    Пәндерді оқу нәтижесінде білім алушылар негізгі құрылымдар, жұмыс алгоритмдері, аспаптардың өлшеу-есептеу кешендері мен ақпараттық өлшеу жүйелерінің сипаттамалары туралы білім алуы тиіс. Бұл білімнің көлемі метрологиялық сипаттамаларды бағалау, бірлескен қызметті таңдау және ұйымдастыру үшін жеткілікті болуы керек аспаптардың функционалдық блоктарының және нақты қолданылатын ақпараттық жүйелердің жұмыстары өлшеу құралдарының негізгі ұғымдары мен анықтамалары, сипаттамалары; аспаптар мен ИАЖ жобалаудың негізгі кезеңдері; аспаптарды жобалау негіздері; есептеу аспаптар мен жүйелердің сипаттамаларын; аспаптар мен жүйелердің қателіктерін есептеу; өлшеу-есептеу кешендерінің жалпы сипаттамасы; ақпарат алу құралдары; ақпаратты басқару, өңдеу және сақтау құралдары; жүйелі алмасу құралдары және жедел-диспетчерлік жабдық;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми тәжірибені жоспарлау мен талдаудың әдістері

    Білім алушылар экспериментті жоспарлауды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу эксперименталдық жұмыс принциптерін таниды; эксперименталдық зерттеу объектісін таңдай білу, таңдалған эксперименттерді жүргізудің орындылығын негіздеу, алынған материалды ұсыну нысанын анықтау; табиғат туралы кез келген ғылыми білімнің негізі болып табылатын эксперименталдық мәліметтер туралы түсінікке ие болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қызметте тілдік білімді игеру. Ғылыми-техникалық, іскерлік, әлеуметтік-саяси және жалпы сипаттағы оқу құралдарынан және басқа да ақпарат көздерінен алынған мәтіндермен жұмыс. Типтік жазбаша мәтіндер мен құжаттардың құрылымдық құрылысы, негізгі элементтері және стилистикалық ерекшеліктері. Монологиялық және диалогтық ауызша сөйлеудің коммуникативті дағдыларын дамыту. Типтік лексика – грамматикалық құрылымдар және дәлелді көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық-өлшеу техникасының заманауи мәселелері

    Өлшеу құралын немесе датчикті таңдауды жүзеге асыру; ақпараттық-өлшеу жүйесінің дәлдігін есептеу. қазіргі заманғы өлшеу аспаптары мен жүйелерінде ақпараттық-өлшеу процестерін жүзеге асыру бойынша дағдыларының болуы; құрал жасауда ақпаратты өлшеу, жинау, өңдеу және ұсынудың қазіргі заманғы әдістеріне қатысты кәсіби қызметтің барлық аспектілерінде құзыретті болуы тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптар мен жүйелерді модельдеу

    Графикалық бағдарламалау ортасында виртуалды аспаптар мен құрылғыларды құру кезеңдері, негізгі басқару элементтерін тағайындау; сигналдарды жинау және өңдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы техникалық көру жүйелер

    Пән бойынша кескіндерді автоматты түрде талдауға (сахнаны, бетті, заттарды автоматты түрде тану) және оның негізінде шешім қабылдауға арналған бағдарламалық-аппараттық кешен оқытылады. Әдетте, техникалық көру жүйелерін құру кезінде визуалды ақпаратты түсіруге, өңдеуге және тиісті командаларды өнеркәсіптік роботтың атқарушы құрылғыларына беруге арналған оптикалық және электронды құрылғылар зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • БЛИС технологиясының негіздері

    Сәулет ерекшелігі және бағдарламаланатын логикалық интегралдық схемалар (БЛИС) тұқымдасының сипаттамалары. MAX + PLUS II автоматты жобалау жүйесі және Quartus бағдарламалау ортасы. Аппараттық құрал сипаттамасы AHDL, VHDL, VERYLOG HDL тілдері: комбинациялық логика, логикалық өрнектер мен теңдеулерді орындау, жүйелі логика, сандық автоматика жады, порттар, қосылу ережелері. БЛИС контроллерлерінде басқару жүйелерін енгізу мысалдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы контроллерлердің бағдарламалық кешендері

    Білім алушылар робототехникалық және мехатрондық жүйелерде өнеркәсіптік бақылаушылар шешетін міндеттерді, сондай-ақ өнеркәсіптік контроллерлердің типтік серияларының құрамын және архитектурасын зерттейді; өндірістік контроллерлерді пайдалануда практикалық дағдыларды меңгереді. Робототехникалық (мехатрондық) бақылау мен басқарудың үлгілік құралдарын іске асыру; робототехниканы басқарудың заманауи мультипроцессорлық жүйелерінің даму үрдістері туралы түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару мен бақылаудың бейне бақылау жүйелері

    Пәнде визуалды бақылауға немесе бейнелерді Автоматты талдауға арналған бағдарламалық-аппараттық кешен (тұлғаларды, автокөлік нөмірлерін автоматты түрде тану) оқытылады. Әдетте, Бейнебақылау жүйелерін құру кезінде компьютерлік желіге біріктірілген көрнекі ақпаратты түсіруге, беруге және сақтауға арналған оптикалық және электронды құрылғылар зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару теориясы мен практикасы

    Жобаны ұйымдастыруда жобаның рөлін, жобаларды басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамасының негізгі ережелерін түсіну, қазіргі заманғы құралдар мен әдістерді пайдалану; жобаны іске қосу және ұсынылған шаблондар негізінде жобаны басқару және мониторингілеу жоспарын, бастамашылықтың стандартты құжаттарын әзірлеу; жоба мен жұмыстардың мақсатын, міндеттерін, ұйымдық және иерархиялық құрылымын айқындау; жобаның мерзімі мен құнын есептеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару жүйелеріндегі математикалық модельдер

    Пәнді оқыту және оқыту міндеттері мамандардың жүйелерді модельдеу саласындағы белгілі бір білім көлемін, іскерліктер мен дағдыларды меңгеруінен, оның ішінде модельдеу модельдері мен түрлерінің қолданыстағы жіктемелерін, жүйелер модельдерінің мысалдарын, ұқсастық теориясының негізгі ережелерін, математикалық модельдеу кезеңдерін, жүйелердің математикалық модельдеріне қойылатын негізгі талаптар мен құру принциптерін; жүйелердің математикалық модельдерін зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, математикалық модельдерді әзірлеудің жалпы схемаларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Jetson контроллерлеріне негізделген машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты Jetson контроллері негізінде Машиналық оқыту бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Машиналық оқыту (ағылш. machine learning, ML) - жасанды интеллект әдістерінің класы, оған тән белгі мәселені тікелей шешу емес, көптеген ұқсас мәселелердің шешімдерін қолдану арқылы оқыту болып табылады. Мұндай әдістерді құру үшін математикалық статистика, сандық әдістер, Математикалық талдау, оңтайландыру әдістері, Ықтималдықтар теориясы, графикалық теориялар, сандық түрдегі деректермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістері қолданылады. Пәнді оқу барысында студент машиналық принциптерді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және басқару

    Мемлекеттік сатып алу қағидаларын, ашықтығын, адалдығы мен тиімділігін қамтамасыз ету шарттарын, мемлекеттік сатып алу тетігін, сатып алу заңнамасын, тендерлік құжаттаманы, техникалық ерекшеліктерді, халықаралық тәжірибені, мемлекеттік сатып алулармен жұмыстағы жаңа құралдарды; квази-мемлекеттік секторда сатып алуды, түрлі ақпараттық сервистерді; мемлекеттік сатып алулардағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін болдырмау жүйесін игереді. Мемлекеттік сатып алу саласында қолданбалы зерттеулер жүргізу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару жүйелеріндегі контроллерлердің бағдарламалық қешендері

    Білім алушылар жүйелердегі өнеркәсіптік бақы-лау-шылар шешетін міндеттерді зерттейді техно-логиялық процестерде автоматтандырылған бас-қару, сондай-ақ өнеркәсіптік контроллерлердің типтік серияларының құрамы мен архитекту-расы; өндірістік контроллерлерді пайдалануда практикалық дағдыларды меңгереді. Техноло-гиялық бақылау мен басқарудың үлгілік құрал-дарын іске асыру; басқарудың қазіргі заманғы мультипроцессорлық жүйелерінің даму үрдістері туралы түсінік болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік басқару мен бақылау жүйелері

    Сараптамалық жүйелер негізінде интеллектуалды басқару жүйесін құру дағдыларын оқып үйрену. Интеллектуалды технологиялардың әдістері мен құралдары. Әдетте, интеллектуалды басқару жүйелерін құру кезінде эксперттік жүйелердің жіктелуі, түсініксіз жиындар теориясының негіздері, басқару мақсатында анық емес жүйелерді құру негіздері, нейрондық желілер аясы сияқты бөлімдермен танысу қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрэнергетикадағы өнеркәсіптік жүйелер

    Білім алушыларды компьютерлік желілерді, PROFIBUS өндірістік желілерін жаю, баптау және жаңғыртудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ Packet Tracer, ProToolPro бағдарламаларының көмегімен желілерді жобалау және модельдеу негіздерімен таныстыру. Өнеркәсіптік және жергілікті желілерді құрудың және келісудің принциптерімен және әдістерімен әр түрлі технологиялармен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейсызықты басқару жүйелері

    Білім алушылар дискретті нысандарды математи-калық модельдеу және сыртқы әсерлердің дискретті процестерін, сандық (дискретті) жүйе-лердің орнықтылығын, өлшенетін жай-күйімен сыртқы әсерлерге және объектілерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың ана-литикалық әдістерін, өлшенетін айнымалыларға шектеумен сыртқы әсерлерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың аналитикалық әдістерін терең меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы сараптамалық жүйелер

    Робототехникадағы сараптамалық технологиялардың әдістері мен құралдары. Әдетте, интеллектуалды басқару жүйелерін құру кезінде робототехникадағы сараптамалық жүйелердің классификациясы, анық емес жиындар теориясының негіздері, басқару мақсаттары үшін анық емес қорытындылар жүйесін құру негіздері және қолдану саласы сияқты бөлімдермен танысу қажет. нейрондық желілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эксперттік жүйелер және жасанды интеллект

    Эксперттік жүйелердің әдістері мен құралдары. Әдетте, басқарудың интеллектуалды жүйелерін құру кезінде жүйелердің жасанды интеллектінің әртүрлі салалары, анық емес жиындар теориясының негіздері, басқару мақсаттары үшін анық емес қорытындылар жүйесін құру негіздері және қолдану саласы сияқты бөлімдермен танысу қажет. нейрондық желілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Робототехникадағы зияткерлік басқару жүйелері

    Сараптамалық жүйелер негізінде интеллектуалды басқару жүйесін құру дағдыларын оқып үйрену. Интеллектуалды технологиялардың әдістері мен құралдары. Әдетте, интеллектуалды басқару жүйелерін құру кезінде эксперттік жүйелердің жіктелуі, түсініксіз жиындар теориясының негіздері, басқару мақсатында анық емес жүйелерді құру негіздері, нейрондық желілер аясы сияқты бөлімдермен танысу қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық басқару жүйелері

    Білім алушылар дискретті нысандарды математи-калық модельдеу және сыртқы әсерлердің дискретті процестерін, сандық (дискретті) жүйелердің орнықты-лығын, өлшенетін жай-күйімен сыртқы әсерлерге және объектілерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың аналитикалық әдістерін, өлшенетін айнымалыларға шектеумен сыртқы әсерлерге арналған сандық жүйелердің реттеуіштерін құрудың аналитикалық әдістерін терең меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехникадағы өндірістік және компьютер желілер

    Білім алушыларды компьютерлік желілерді, PROFI-BUS өндірістік желілерін жаю, баптау және жаңғыртудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ Packet Tracer, ProToolPro бағдарламаларының көмегімен желілерді жобалау және модельдеу негіздерімен таныстыру. Білім алушыларды ро-бототехникада қолданылатын әртүрлі техноло-гиялармен өнеркәсіптік және жергілікті желілерді құру және келісу принциптері мен әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өнеркәсіптік және көліктің технологиялық процестерін басқару жүйелерінде электр энергиясы жаңартылатын көздерін қолдану қабілетін көрсету.
  • ЖОО мен колледжде оқытудың заманауи педагогикалық әдістері саласында теориялық және практикалық білімдерін көрсету.
  • Аудиториялық оқу сабақтарын өткізу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау, магистрлік диссертациялар мен жобаларды рәсімдеу және жазу дағдылары болуы тиіс.
  • Экономиканың түрлі салаларындағы өндірістік кәсіпорындардың бақылау-өлшеу жабдықтарын жаңғыртуды ұйымдастыра білу.
  • Қазіргі заманғы микропроцессорлық басқару жүйелерін енгізу бойынша жобаларды басқару дағдыларын және оларды өндірістің технологиялық процесіне тиімді пайдалану тәсілдерін меңгеру. Электрондық аппаратураны, кешендерді және жүйелерді жобалауға техникалық тапсырманы, талаптар мен шарттарды әзірлеу.
  • Аспап жасаудың ғылыми-техникалық міндеттерін шешуде қазіргі заманғы компьютерлік және ақпараттық технологияларды, цифрлық техника мен бағдарламалық қамтамасыз етуді тиімді пайдаланудың қабілеті болу. Электрондық кешендердің құрамдас бөліктерін келтіру үшін өлшеу жабдықтарын қолдану.
  • Электронды аспап жасаудың ғылыми-техникалық мәселелерін өз бетінше талдай білу, технологиялық процестерді моделдеу және ғылыми эксперименттер жүргізу.
  • Ғылым философиясы, жоғары мектеп педагогикасы, шет тілдері және басқару психологиясы негізінде өзінің зияткерлік деңгейін көрсету. Жаңа білім алу қабілеті және өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейту мен жасай алу.
  • Заманауи аспаптар мен жүйелерді жасау кезінде қолданбалы бағдарламаларды автоматты жобалау және пайдалану жүйесімен жұмыс істеу дағдысын меңгеру.
  • Қазіргі заманғы интеллектуалды басқару жүйелері мен нанотехнологиялар, диагностика және сенімділік саласында теориялық және практикалық білімдерін көрсету.
Top