Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Информатика в Астана халықаралық университеті

  • Физика негіздері
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде әлемнің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетаным туралы түсініктерді; іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физиканың теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімдерді және іскерліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге химия пәндерін оқуға қажетті математика саласындағы іргелі білімнің қажетті көлемін беру. Міндеттер: - сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтерін беру; - жоғары математика ұғымдарын және оның әдістерін бейнелейтін мысалдар мен есептерді шешу; - химиядан математикалық модельдерді қарастыру; - үздіксіз өздігінен білім алу үшін қажетті математикалық материалмен өзіндік жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    "Сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия" курсы студенттерге қазіргі математиканың іргелі түсініктері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Осы курсты меңгеру кезінде студенттердің ғылыми есептерді сауатты қою, математикалық аппаратты қолдану арқылы есептерді шешу, алған білімдерін жүйелеу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді білім беру процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімдермен, сонымен қатар отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы білім берудің заманауи тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 5

    курстың негізгі мақсаты студенттердің Дискретті математика және математикалық логика негіздерін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән өз қызметінде нормативтік құжаттарды қолдануға, кәсіби мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімдерді қолдануға үйретеді, сыбайлас жемқорлықтың қоғамның әл-ауқаты мен мемлекет қауіпсіздігіне тигізетін қатері туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты - шет тілін меңгеру дағдыларын дамыту және оны оқытушылық қызметте практикалық қолдану болып табылады. Міндеттері: тіл жүйесін және оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдерін меңгеру; жалпы және кәсіби сипаттағы түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің экономикалық мәдениетін дамытады; Бұл қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғамдағы құбылыстар мен процестердің қисыны мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдану дағдылары мен дағдыларын игеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің қазіргі заманғы әлемдегі математиканың рөлін, таңдаған мамандығы бойынша ғылыми және тәжірибелік қызметтің рөлін түсіну, студенттерге математикалық талдаудың типтік мәселелерін шешу, математикалық ойлау дағдыларын дамыту, математикалық талдау аппаратының көмегімен математикалық аппаратты тиімді пайдалануды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, ҚР жалпы білім беруді жаңғыртудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатика оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс білім беру мекемелерінде информатикадан оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруды, мектеп курсының мазмұнын, оқыту құрылымы, әдістері мен құралдарын, қазіргі заманғы педагогикамен және психологиямен әзірленген оқыту теориялары негізінде оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ықтималдық теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    "Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика" пәнін оқытудың негізгі мақсаты студенттердің ықтималдық процесстерінің мәні мен қасиеттері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру, олардың ықтималдығын, кездейсоқ шамаларын, үлестіру функцияларын және статистикалық әдістерді сипаттайтын, кездейсоқ шамалармен және оларды іздеу және бағалау әдістерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - компьютерлік жүйенің параметрлері туралы ақпарат алу, қосымша жабдықты қосу және компьютер жүйесінің элементтері арасындағы байланысты реттеу; Компьютерлік жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын орнатыңыз және күйге келтіріңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатикадағы мәселелерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты информатика курсының белгілі бір практикалық есептерін (графикалық теория, алгоритмдеу және бағдарламалау элементтері, модельдеу, логикалық алгебра, жиынтық теория) шешуге бағытталған жобалау және зерттеу жұмыстарының әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпаратты өңдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    ақпаратты өңдеу технологияларының концепциялары, модельдері және принциптері туралы жүйелендірілген түсініктерді қалыптастыру; ақпараттық алмасуды ұйымдастыру және ақпаратты топтастыру, оны іздеу және алу принциптерімен танысу; практикалық нәтижелер алу үшін пайдаланылатын деректерді трансформациялау және талдау жүйелері туралы түсініктерді алу; өндірістік-шаруашылық қызмет деректерін және спериментальды мәліметтерді талдау үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен танысу; ақпаратты жаһандық желіде рәсімдеу және жылжытудың негізгі құралдарымен танысу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    «Операциялық жүйелер» оқу пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді қазіргі операциялық жүйелердің архитектурасына жататын негізгі ұғымдар мен негізгі концепцияларға үйрету, сонымен қатар студенттердің үйренген білімдерді табысты пайдалану үшін қажетті практикалық дағдыларды меңгеруі болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Microsoft Office ортасында қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Visual Basic for Application бағдарламалау тілінің визуалды және объектілі-бағытталған сипатын пайдалана отырып, деректермен алмасудың типтік есептері мен есептерін шешуге баса назар аудара отырып, офистік қосымшаларды жобалау және талдаудың ұйымдастырушылық, ғылыми және әдістемелік негіздері туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • iOS бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 5

    "Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалау" пәнін игерудің мақсаты әртүрлі Заманауи бағдарламалау тілдерін (Java, Javascript, Swift) қолдана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды әзірлеу саласында студенттерді теориялық және практикалық дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшалар құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мобильді әзірлеу саласында жұмыс істеу үшін ақпараттық технологиялар саласында арнайы білімі бар бакалаврларды дайындау (мобильдік қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері): Android платформасының базалық құрылғысын және мобильді жүйелерді әзірлеу үшін осы платформаны ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, сервистерді құру бойынша, сондай-ақ сигнализацияны, аппараттық сенсорларды және көрсетілген платформа шеңберінде ақпараттың стандартты сақтау қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп бойынша цифрлық технология
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты әртүрлі салаларда заманауи әдістемелік тәсілдер мен технологияларды енгізу және қолдану, көптеген ғылыми, техникалық және технологиялық мәселелерді шешу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты - критериалды бағалаудың технологиялық негіздері және мектеп пен колледждерде оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық практикасында алған білімдерін іске асыру мүмкіндігі туралы білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    "Инженерлік және компьютерлік графика" пәні бойынша негізгі назар графикалық пакеттерді пайдалана отырып, бейнелерді жасау және өңдеу принциптерін, графикалық бейнелерді қабылдау негіздерін, түс және жарық физикасын, графика түрлерін, графиканың әр түрлі түрлерін қолдану ерекшеліктері мен қалыптастыру принциптерін, ал композицияларды қалыптастыру кезінде компьютерлік дизайн негіздерін, безендірудің бірыңғай стилін құру, бейнені беру және т.б..

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Желілік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді заманауи желілік технологиялармен, оларды білім беру процесінде тиімді пайдалану принциптерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехникалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - робототехникалық жүйелерді және робототехникалық модульдер мен жүйелерді басқару жүйесін қолдану арқылы ғылыми-зерттеу жұмысының білімі мен дағдыларын және инновацияларды енгізуді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графикалық редактор Adobe Photoshop
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты Adobe Photoshop графикалық редакторында цифрлы кескіндерді редакциялау және басқару дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Машиналық оқытуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты дискриминанттық, кластерлік және регрессиялық талдауды қоса алғанда, машиналарды Оқыту теориясының негіздерін оқып үйрену, деректерді интеллектуалды талдау есептерін практикалық шешу дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты нейрондық желілердің модельдеріне жүйелі шолу жасау, ақпаратты өңдеу және бейнелерді тану үшін оларды қолдану тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Векторлық графика - CorelDRAW
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - компьютерлік графиканың негізгі түрлерін зерттеу, растрлық суреттермен жұмыс істеу және векторлық объектілерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы информатика методологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - ғылым, техника, медицина және білім беру салаларында өнеркәсіптік, экономикалық, экономикалық, әлеуметтік, басқарушылық қызметтің барлық салаларында ақпараттық-коммуникациялық жүйелерді жобалау, әзірлеу және қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сигналдарды сандық өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеттері: сигналдардың физикалық табиғатына қатысты инвариантты және оған кіретін сигналдарды цифрлық өңдеудің базалық әдістері мен алгоритмдері бөлігінде сигналдарды цифрлық өңдеудің іргелі теориясының негіздерін оқу: Фурье дискретті және жылдам түрлендіруді қоса алғанда, сызықты дискретті жүйелер мен дискретті сигналдардың математикалық сипаттамасы (математикалық модельдер); цифрлық сүзгілерді жобалаудың негізгі кезеңдері; цифрлық сүзгілерді синтездеу және талдау және олардың құрылымдық және математикалық сипаттамасы.; белгіленген нүктесі бар цифрлық сүзгілердегі кванттау шуларын бағалау; сигналдарды цифрлық өңдеудің базалық әдістері мен алгоритмдерін компьютерлік үлгілеудің қазіргі заманғы құралдарын зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету

  • Код ON7

    Математикалық талдаудың негізгі түсініктері мен әдістерін, Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы, Дискретті математика мен математикалық логиканы, сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияны, физиканы, ақпаратты жинау, беру, өңдеу және жинақтау процестерін, техникалық бағдарламалық құралдарды біледі; информатиканы оқытудың теориялық тәсілдерін, қазіргі концепцияларын және информатиканы оқытудың психологиялық ерекшеліктерін біледі.; информатиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің негізгі компоненттерінің, информатиканың мектеп курсының негізгі бөлімдері мен жеке тақырыптарын оқытудың дәстүрлі және қазіргі әдістемесінің дағдыларын меңгерген

  • Код ON8

    білім берудің мақсаттары мен міндеттерін белгілеуге, білім берудің мазмұнын, формаларын және әдістерін таңдауға, білім беру үдерісін жобалауға, жүзеге асыруға, бағалауға және түзетуге, топтағы жеке адаммен қарым-қатынас орнатуға, сынып жетекшісінің есебін жүргізуге, теориялық білімді іс жүзінде қолдануға қабілетті. Адамның жас ерекшелік- психологиялық дамуның негізгі заңдарын біледі; адамның психологиялық дамуының психикалық көріністерін зерттеуге және анықтауға қабілетті; Адамның жасына және психологиялық дамуына жүйелі-психологиялық талдау жасай алады.

  • Код ON2

    өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті.

  • Код ON1

    Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады

  • Код ON11

    компьютерлік жүйелер архитектурасының негізгі түрлерін, олардың құрылу және жұмыс істеу принциптерін біледі, компьютерлік жүйелер архитектурасының дамуының негізгі анықтамалары және келешегі бар жобалар туралы түсінікке ие; компьютерлік желілердің терминологиясын, желілік торап, ресурс, клиент, сервер, трафик, өткізу қабілеті ұғымдарын біледі; компьютерлік желілердің жіктелуін, жергілікті және жаһандық желілердің ерекшеліктерін, физикалық және логикалық желілік топологиялардың түрлерін және олардың салыстырмалы сипаттамасын, желінің әртүрлі тораптарының ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін біледі: күшейткіштер, қайталағыштар, концентраторлар, коммутаторлар, маршрутизаторлар, көпірлер, шлюздер; Интернет желісінің функцияларын, сервистері мен хаттамаларын және олардың жұмыс істеу принциптерін біледі

  • Код ON14

    Компьютерлік және инженерлік графикамен байланысты терминологияны, негізгі ұғымдар мен анықтамаларды білу; күрделілігі мен міндеті әр түрлі деңгейдегі техникалық объектілердің сызбалары мен эскиздерін құру мен оқудың негізгі ережелерін (әдістерін) білу; LabVIEW графикалық ортада бағдарламалау; CorelDRAW графикалық ортада және Adobe Photoshop графикалық редакторында жұмыс істей білу, суреттерді өңдеу және әр түрлі логотиптерді, визиткалар мен т.б. жасай білу

  • Код ON9

    критерийлі бағалау жүйесі бойынша оқушылар білімін бақылау әдісін біледі, білім беру және тәрбиелік қызметті тиімді ұйымдастыруға психологиялық және педагогикалық білімді оқу-тәрбие тиімді жүргізу мақсатында пайдаланады. Білім беруде урдісінде инновациялық технологияларды пайдалана алады

  • Код ON5

    табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі

  • Код ON3

    ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдануға қабілетті болу

  • Код ON10

    қазіргі заманғы информатиканың құрылымын, информатиканың басқа ғылымдармен байланысын, компьютерде сандық (бүтін және заттық сандар) және символдық ақпаратты ұсыну ерекшеліктерін, базалық алгоритмдік құрылымдарды біледі; негізгі парадигмалар мен бағдарламалау әдістемесінің дағдыларын меңгерген (бағдарламалауға рәсімдік және Объектілік-бағытталған тәсілдер); с++, С# және JAVA тілінің синтаксисін, семантикасын және "күрделі" және іс жүзінде маңызды құрамдас бөліктерін және олардың кітапханаларын біледі; Microsoft Office ортасында Web қосымшаларды, қосымшаларды жобалау және; әртүрлі ортадағы деректер қорын әзірлеу дағдылары мен технологияларын меңгерген; С++, С# және JAVA сияқты қазіргі заманғы және белсенді қолданылатын бағдарламалау тілдерін қолдана отырып типтік есептерді шешеді; рәсімдік және Объектілік-бағытталған тәсілдерді пайдалана отырып консольдық бағдарламаларды дербес әзірлеу (жобалау), кодтау, баптау, тестілеу және құжаттау дағдыларын меңгерген.

  • Код ON4

    ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.

  • Код ON15

    машиналық оқытудың, робототехниканың, нейрондық желілердің, сигналдарды сынаудың және желілік технологиялардың теориялық негізін біледі; робототехника есептерін шешу үшін негізгі алгоритмдік құрылымдарды қолдана алады және әртүрлі модельдерді құрастыра алады, құрылған бағдарламаларды қолдана алады; машиналық оқытудың базалық құралдарын меңгерген және машиналық оқыту алгоритмдерін бағдарламалық жүзеге асыра алады; нейрондық желілерді құрудың негізгі принциптерін, базалық архитектураларды біледі; сигналдарды цифрлық өңдеу үшін ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгерген

  • Код ON12

    қазіргі заманғы деректер қорын жобалау және пайдалану кезінде қолданылатын негізгі сұлбаларды біледі, деректерді басқару жүйелері туралы негізгі ұғымдарға ие, Access және MS SQL Server ДББЖ-мен жұмыс істеу дағдысына ие, пәндік саланың проблематикасын түсінеді, деректер базасының негізгі ұғымдары мен тұжырымдамаларында еркін бағдарланады; реляциялық деректер қоры теориясының терминологиясын, SQL сұраныстарының тілін біледі, кестелерді құру, деректерді енгізу және түрлендіру, SQL тілінің командалары түрінде ақпаратты; алған білімдерін кәсіби қызметте қолдана алады, ағымдағы және келешектегі өндірістік міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды қолдана алады

  • Код ON13

    білім берудегі технологиялық тәсілдің негізгі теориялық ережелерін және педагогикалық технологиялардың жіктелуін біледі; оқыту технологияларын пайдалану кезінде сынып жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін біледі; білім берудің қазіргі заманғы технологияларын пайдалану процесінде педагог пен оқушылардың өзара әрекет ету ерекшеліктерін біледі; алынған білім мен дағдыларды практикада қолдана білу және қызмет мақсаттарын қалыптастыру және оларға қол жеткізу үшін ресурстарды тиімді пайдалана білу; оқу-тәрбие үрдісінің әр түрлі жағдайларында өзара іс-қимылды ұйымдастыра алады және педагогикалық технологияларды өз бетінше жобалай алады

6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Бизнес-информатика
Бакалавриат

Қаржы академиясы

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Информатика
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Информатика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01501 Информатика және оқытуды цифрлеуді ұйымдастыру
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B015011 Информатика
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top