Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Оқытушы мен білім алушылардың IT саласындағы ғылыми-зерттеушілік қызметі

    Пәннің мақсаты робототехниканы адам қызметінің бағыттарының бірі ретінде қолдану салалары, роботтарды құрудың құралдары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру, робототехниканың негізгі принциптерімен, робототехниканың тарихы мен қазіргі даму тенденцияларымен танысу. Пән студенттерде мамандық профиліне байланысты ақпараттық мәдениетін, дүниетанымын білімдерінің, дағдыларының жиынтығы ретінде қалыптастыру және зерттеу-ізденушілік қабілеттіліктерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мобилографияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жеке шығармашылық әлеуетін ашу және оны фотоөнер арқылы дамыту болып табылады. Пән балалар мен жасөспірімдердің шығармашылық қабілеттерін, бейнелі ойлауын, эстетикалық талғамын дамытуға, олардың өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Көрнекі қабылдауды, фотографиялық көзқарасты дамыту, суретке түсіру әдістерін зерттеу және жетілдіру. Фотография және фотография саласындағы жас таланттарды анықтау, оларды көтермелеу және оларға ең жақсы шығармашылық жұмыстарын көрсетуге мүмкіндік беру. Жаңалық мынада, фотосурет сабақтарында шығармашылық қабілеттердің қиялын дамытуға, фотосурет өнері арқылы баланың шығармашылық әлеуетін қалыптастыруға болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика және ғылымдағы математикалық үлгілеу

    Жүйелеу пәнінің мақсаты болып деректермен жұмыс кезеңдерін автоматтандырудың озық, тиімдірек технологияларын бөліп көрсету, енгізу және дамыту, сондай-ақ жаңа технологиялық зерттеулерді әдістемелік қамтамасыз ету. Пән ақпараттың құрылымын, жалпы қасиеттерін зерттеуге, ақпаратты құру, түрлендіру, жинақтау, беру және пайдалану заңдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған; есептеу техникасының аппараттық және бағдарламалық құралдарымен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін жүйелеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп информатика курсында бағдарламалау

    Курстың мақсаты: білім алушының жеке басын интеллектуалдық дамыту, студенттердің теориялық және логикалық ойлауын қалыптастыру. Пәннің келесідей бөлімдермен алгоритм, алгоритмнің орындаушысы, орындаушының нұсқаулар жүйесі, алгоритмді жазу әдістері, алгоритмнің формальды орындалуы, алгоритмдік тіл, блок-схема, сызықтық, тармақталу, циклдік және көмекші алгоритмдер, бағдарламалау жүйелерімен жұмыс жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық жүйедегі мәліметтер қоры

    Пән деректер қорын жобалау негіздерін, деректерді іздеу және өңдеу әдістерін, деректер қорын басқару жүйесі (ДББЖ) ортасында жұмысты ұйымдастыруды, деректер қорының өмірлік циклін, пәндік аймақты инфологиялық моделдеуді, концептуалды, логикалық және физикалық жобалауды, деректер модельдерін: иерархиялық, желілік, реляциялық, постреквизиялық, объектілік-бағытталған, көпөлшемді, ДББЖ классификациясын,сұраныстарды құруды, қатынастарды нормалауды,қарапайым қосымшаларды әзірлеуді оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау

    Курс барысында болашақ мұғалімдер Python бағдарламалаудың іргелі ұғымдары туралы түсініктерін дамытады. Олар сондай-ақ жиі қолданылатын деректер құрылымдарын пайдалану, теңшелетін функцияларды жазу және нәтижелерді файлдарға оқу және жазу арқылы алгоритмдік ойлау және кодтау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік дизайн

    Пәннің мақсаты –білім алушыларды компьютерлік графика және дизайндағы цифрлық жобалау негіздерімен таныстыру. Пән дизайнның теориялық негіздерін, компьютерлік графика негіздерін қалыптастыруға, әдістерін игеруге бағытталған. Білім алушылар компьютерлік сауаттылықты, көп өлшемділікті, мысалдарды, процестерді, құбылыстарды цифрлық түсіндіруді қолдана отырып, көркем шығармашылық мүмкіндігіне ие болады. Заманауи қолданбалы бағдарламаларды қолдана отырып, білім алушылар компьютерлік дизайн технологиялары мен әдістерін қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мәліметтер қоры

    Пәннің мақсаты болып ақпараттық жүйелерде мәліметтер базасын жобалау негіздерін, мәліметтерді іздестіру және өңдеу әдістерін меңгеру, мәліметтер базасын басқару жүйелермен жұмыс ұйымдастыру. Пән деректер қорының ақпараттық моделін және реляциялық деректер қорының құрылымдарын жобалауды, SQL тілінде деректер қорына интерактивті режимде және жоғары деңгейдегі бағдарламаларда сұраныстарды қалыптастыруды, объектіге бағытталған тілдердің деректер қорына қол жеткізуді бағдарламалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік тораптар

    Пәнді оқытудың мақсаты компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, желілердегі дербес компьютер жұмысының ерекшеліктерін игеру, заманауи компьютерлік желілік технологиялармен және ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерімен танысу, сондай-ақ жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән білім алушылардың жергілікті желілерді жобалау, Интернет желісінде пайдаланылатын деректермен алмасу хаттамаларымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді қосымшалар құру

    Пәннің мақсаты мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін қажетті білім мен практикалық білімді қалыптастыру, сондай-ақ мобильді технологияларды әзірлеу негіздерін игеру және олардың ақауларға төзімділігін қамтамасыз ету үшін тестілеу рәсімдерін қолдану арқылы жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Пән ақпараттық технологиялардың даму тенденцияларын білу негізінде зерттеудің перспективалық әдістерін қолдану және кәсіби мәселелерді шешу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи бағдарламалау тілдері

    Пән мақсаты: бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу саласындағы базалық білімді қалыптастыру. Пән есепті шешуге қажетті үлгіні және алгоритмді құру әдістерін қолдануға, қосымшаларды құру принциптерін білу, бағдарламалық кодтарды жазуға, программалау тілің негізгі конструкциялары мен мүмкіндіктерін, бағдармалық жабдықты өңдеу мен жобалаудың математикалық және алгоритмдік әдістерін қолдануға, қазіргі заманғы программалау тілдерінің негізгі түсініктері мен құрылымдарын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша арнайы курс

    Пәнді оқу мақсаты: болашақ мұғалімді «Информатика» пәнін ағылшын тілінде оқытуға дайындау. Пән CLIL Content and Language Integrated Learning әдіснамасымен танысу, сабақта HARD CLIL қолдану мүмкіндіктерін зерттеу, сабақта SOFT CLIL қолдану ерекшеліктерін зерттеу, ағылшын тілінде оқыту әдістемесінің негізгі әдістерін зерттеу және салыстыру. Пән «Информатиканы оқыту әдістемесі» курсының тереңдетілген жалғасы болып табылады және орта/жоғары сыныптарда «Информатика» пәнін ағылшын тілінде оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін ашуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлттық сервистер және технологиялар

    Курстың мақсаты – бұлттық есептеулер архитектурасын, жүзеге асыратын орталарды және аталған орталарды болашақта кәсіби қызметтерінде қолдана білуге үйрету. Мазмұны: курс білім алушыларды бұлттық технологиялардың негіздерімен, бұлттық технологияларды талдау, бұлттық технологиялар арқылы жоғары деңгейдегі бағдарламалар кешенін пайдалану жолдарымен, академиялық бұлт ұғымымен, бұлттық сервистермен айналысатын компаниялармен, бұлттық шешім түрлерімен таныстыруға және бұлттық қойма құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі пәндер бойынша арнайы курс

    Пән электрондық оқулықтардың ерекшеліктерін көрсету, HTML бағдарламалау тілін қолдана отырып веб-беттерді құру, электронды оқулықтарды әзірлеу, материалдарды дайындау, бағдарламалармен және конструкторлармен жұмыс істеу, веб-құжаттарды құру негіздері мен технологиялары, веб-беттерге қойылатын талаптар, бағдарламалау технологиясы, Java бағдарламалау тілі, JavaScript, электронды оқулықтар модельдеу сияқты білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Эксперттік жүйелер және жасанды интеллект негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты – эксперттік жүйе және жасанды интеллект жүйелерін ұйымдастыру принциптерін меңгеру, оларды жобалауда практикалық дағдылар алу. Пән эксперттік жүйелердің құрылу және жұмыс істеу негіздерін, білім инженериясының әдістерін және шешім қабылдау үрдістерінің ережелерін, жасанды интеллект туралы негізгі ұғымдарды,ЖИ саласындағы негізгі әзірлемелерді, формальды логика негіздерін, сараптамалық жүйелер туралы жалпы мәліметтерді,сараптамалық жүйелерді құрудың бағдарламалық құралдарын және басқа да ЖИ жүйелерін түсінуді және білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • E-learning үшін білім беру медиа өнімдері

    Пәннің мақсаты білім беру сапасын арттыруға және ЖОО-да білім беру қызметтерінің спектрін кеңейтуге ықпал ететін, мемлекеттің, ЖОО-ның және білім алушының жеке басының талаптарын ескере отырып, орнықты серпінді дамып келе жатқан, электрондық оқытуды пайдалана отырып және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын, қосымша білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті электрондық ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастыру, қолдау және дамыту болып табылады. Пән жоғары оқу орнының оқу процесіне заманауи ақпараттық технологияларды зерделеуге және енгізуге; LMS Moodle мысалында университетте электрондық оқыту жүйесін әзірлеу, дамыту және әдістемелік сүйемелдеуге; университетте электрондық білім беру ресурстарын құру, пайдалану және дамыту бойынша нормативтік құжаттар мен әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге бағытталған;

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі STEM тәсілі

    Курстың мақсаты – білім беруде STEM тәсіліне концептуалды көзқарас қалыптастыру. Пәннің мазмұны бірнеше білім беру салаларының қиылысында қалыптасатын құзіреттіліктерді зерттеуге бағытталған. STEM- аббревиатурасының мағынасын түсіндіріп, білім беру бағдарламасы мазмұнына қатысты пәнаралық байланыстарды қамтитін тапсырмаларды жасатып, тәсілдің тәжірибесін жинақтауға негізделген. Осы тәсілге қатысты білім беру бағдармала нәтижелері бойынша болжамдар жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ықшамдау әдістер және операцияларды зерттеу

    Пәннің мақсаты білім алушыларға операцияларды зерттеудің негізгі әдістері мен үлгілерімен таныстыру болып табылады. Пән математикалық модельдер негізінде шешу алгоритмін әзірлеуді,ғылыми-қолданбалы жобалардың бизнес-жоспарларын оңтайландыруды,операциялардың математикалық модельдерін, моделдеу принциптерін, нәтиженің пайдалылығын өлшеу әдістерін, сызықтық және бүтін санды модельдерді, графалардағы экстремалды есептерді, желілік жоспарлауды, қорларды басқару теориясын, жаппай қызмет көрсету жүйелерін, ойын теориясы мен статистикалық шешімдерді, имитациялық моделдеудің негізгі принциптері мен кезеңдерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жалпы физика курсы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Электронды оқу материалдарының дизайны

    Курстың мақсаты білім алушыларды педагогикалық дизайн технологиясын қолдану барысында жоғары тиімділікті электронды оқыту үшін оқу материалдарын жобалау, студенттерді заманауи компьютерлік графика негіздерімен, даму үрдістерімен таныстыру, студенттерді кәсіби қызметінде қолданбалы кәсіби бағдарламаларды қолдануға үйрету. Пән болашақ мұғалімдерді педагогикалық бағдарламалық құралдармен жұмыс істеуге дайындауға және оқу құралдарының дизайнын жасау үшін технологияларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепте жаратылыстану-математика пәндері циклын оқытуда инновациялық технологиялар

    Курстың мақсаты - мектепте жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуда инновациялық технологияларды қолдануда студенттердің кәсіби-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру және дамыту Пән жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуды ұйымдастыруда және оқытуда инновациялық технологияларды тиімді пайдалануға, сыни тұрғысынан ойлау технологиясын, Оқытудың жеке тұлғаға бағытталған технологиясын, оқытудың интерактивті әдістерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнемонтаж және компьютерлік графика жүйелері

    Пәннің мақсаты-компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, векторлық және растрлық графика редакторларының көмегімен екі өлшемді және үш өлшемді геометриялық модельдерді құру технологияларын, бейнемонтаж бағдарламасын оқып үйрену, бейнелерді редакциялау үшін бағдарламалық құралдарды, аудио және бейнеақпаратты оқып үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық бағдарламалық құралдардың дизайны және құрылымы

    Пәннің мақсаты педагогикалық аспектілерді, дизайн принциптерін және ашық оқу ортасын құруды ескере отырып, оқу материалдарын әзірлеу, іске асыру, бағалау үшін педагогикалық ерекшеліктер жүйесі ретінде педагогикалық дизайнды зерттеу болып табылады. Пән білім беруге арналған бағдарламалық құралдарды әзірлеуге және жасауға кәсіби көзқарасты зерттеуге, бағдарламалық өнімдерді әзірлеудің теориялық аспектілерін, сондай-ақ білім беру бағдарламалық құралдарын жасау мен жобалаудың практикалық дағдыларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Мақсаты: Пән көптеген негізгі пәндер үшін негізгі болып табылады. Пән теориялық информатика негіздерін табысты игеру үшін қажетті комбинаторика, математикалық логика, ақпарат теориясы әдістері, ақпаратты кодтау, алгоритмдер теориясы және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер сәйкес қолданбалы есептерді шешу үшін компьютерді пайдалану дағдыларын және типтік есептерді шығару дағдыларын меңгереді. Студенттерге берілетін мүмкіндік: ақпарат теориясының жалпы принциптерін және әртүрлі кластағы алгоритмдерді жүзеге асыруды білу; теориялық информатика бөлімдерін пайдаланудың негізгі дағдыларын меңгеру; қолданбалы есептерді шешу үшін қолданылатын алгоритмдердің тиімділігін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет технологияcы

    Пәннің мақсаты ретінде білім алушыларда әлемдік ақпараттық желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету технологиялары мен әдістері туралы, Интернет желісінде ақпаратты сақтау мен ұсынуды ұйымдастыру кезінде интернет технологияларын қолдану теориясы мен тәжірибесінің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, клиенттік бағдарламалаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып Интернет-қосымшаларды жобалау дағдыларын қалыптастыру. Пән стильдердің каскадтық кестелерін, HTML тілін және дизайн элементтерін қолдана отырып, өзінің web-беттерін құру дағдыларын үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сыныптан тыс іс-шараларды ақпараттық-техникалық жағынан қолдау

    Курстың мақсаты - педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда бакалаврдың кәсіби педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологиялар (АКТ) құралдарын пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін, мектепте информатикадан сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың негізгі принциптерін, сыныптан тыс жұмыста оқыту әдістерін, информатикадан сыныптан тыс жұмыстың түрлері мен формаларын, мазмұны мен ұйымдастырылуын,сыныптан тыс сабақтарды өткізу кезеңдерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектепте информатиканы оқытудың әдістемелік ерекшелігі

    Пәннің мақсаты әрбір білім алушыға табысты әлеуметтенуге, кәсіби өзін-өзі анықтауға, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға ықпал ететін заманауи сапалы білім алуға жағдай жасау болып табылады. Пән білім беруді дараландыру мен саралаудың кең спектрін қамтамасыз етуге, білім беру процесінің құндылық бағдары мен даму әлеуетін арттыруға, әлеуметтік серіктестікті іске асыру арқылы білім алушының жеке басын қалыптастыру және әлеуметтендіру ортасын педагогтандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника

    Пәннің мақсаты кибернетикалық жүйелерді жобалау, модельдеу, бағдарламалау және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Пән білім алушыларда роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру үшін білім беру конструкторларымен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарын игеру үшін қажетті технологиялық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және дамытуға, жасалған бағдарламаларды, арнайы элементтерді және басқа да объектілерді пайдалана отырып құрастыру әдістері мен тәжірибелерін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік тақырыптарын оқытуда әдістемелік ресурстар жасау. Пән ақпаратты қорғаудың теориялық негіздерін қарастыруға, ақпараттық қауіпсіздікке қатысты оқу материалдарын жүйелеуге, ақпараттық жүйеге төнетін қауіптер түрлерін ажыратуға, компьютерлік тазалық ережелерін орындауға, жеке меншік ақпаратқа қорғау құралдарын қолдануға,ақпараттық қауіпсіздікті басқару тәжірибесін, қорғау объектілерінің жіктелуі мен қасиеттерін, қазіргі заманғы қорғаныс құралдарының негізгі сипаттамаларымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдерді дайындау. Пән мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын қалыптастыруға, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін, информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды, жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнінің мемлекеттік стандартын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі компьютерлік графика

    Пәннің мақсаты-дизайн мәселелерін шешуге арналған графикалық бағдарламалардағы негізгі жобалау әдістерін, дизайн жобаларын әзірлеу және орындау дағдыларын, композициялық құралдармен идеяны көрсету үшін шығармашылық процестің әдістерін зерттеу. Пән студенттерді компьютерлік графиканың тарихымен, оның негізгі ұғымдарымен, CorelDraw-пен жұмыс істеу тәсілдерімен, 3D графиканың негізгі осьтерімен, 3dmax жұмыс әдістерімен, PhotoShop-та жұмыс істеу тәсілдерімен, жобаны әзірлеумен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық үрдістер мен жүйелер

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-ресурстарды бөлу саласындағы білім алушылардың білім объектісін арттыру болып табылады. Оқытудың маңызды компоненті ақпаратты енгізу, іздеу, орналастыру және беру рәсімдерімен жабдықталған ақпарат сақтау қоймалары ретінде Ақпараттық жүйелер туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән ақпараттық технологиялар дамуының заманауи бағыттарын зерделеуге бағытталған: Blockchain технологиясы; Қазақстандағы цифрландыру процесінің қазіргі тенденциялары; электрондық үкіметтің порталы; Интернет заттары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты: техника және технологиялық бағытындағы оқитын білім алушыларға ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерімен таныстыру. Пән ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістерінің теориялық негіздерін,ақпаратты қорғау мәселелерінің өзектілігін, криптографиялық жүйелердің математикалық негіздерін,криптографияда модулярлық арифметиканы қолдануды,шифрлеудің дәстүрлі жүйелерін,симметриялық және асимметриялық жүйелерді, құпия хабарламалармен алмасу кезінде криптографиялық хаттамаларды,тэлектрондық цифрлық қолтаңба алгоритмдерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оперциялық жүйелер және сервистік бағдарламалар

    Пәннің мақсаты операциялық жүйелердің теориялық негіздерін, олардың құрылымдық ұйымдастырылуын, сипаттамаларын, есептеу жүйесінің аппараттық құралдарының логикалық мүмкіндіктері мен пайдаланушылардың бағдарламалары арасындағы байланысты қамтамасыз ету мәселелерін шешуге арналған жұмыс принциптерін зерттеу болып табылады. Пән операциялық жүйелердің дамуының қысқаша тарихын, негізгі анықтамалары мен түсініктерін, ОЖ үзілістерінің механизмін, есептеу жүйесінің аппараттық құралдарының логикалық мүмкіндіктері мен пайдаланушылардың бағдарламалары арасындағы байланысты қамтамасыз ету мәселелерін шешуге арналған жұмыс принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелерінің сәулеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларға заманауи компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің сәулеттік қабілеттерін, функционалды түйіндерді жобалау негіздерін, есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін үйрету болып табылады. Пән компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін зерттеуге және олардағы деректерді, компьютерлердің жадын ұйымдастыру принциптерін, интерфейс жүйелерін, компьютерлік жүйелер архитектурасының заманауи түрлерін, компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін, компьютерлік технологияның даму тарихын, компьютер буындарын және олардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Оқу нәтижелерін бағалаудың негізгі стратегияларын түсіну
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, әлеуметтік, гуманитарлық, құқықтық және экономикалық пәндер, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың негіздері саласында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді көрсету
  • Мектеп курсындағы физиканың негізгі бөлімдерінің есептерін шығару
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнының контекстінде информатиканы оқыту мен білім берудің жаңа тәсілдерін қолдану
  • Оқушылардың алгоритмдік ойлауын кеңейту үшін робототехниканы қолдану
  • Кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін өз еңбегінің нәтижелері мен үрдістерін талдау
  • Оқыту кезінде желілік өзара әрекеттесу қызметтерін жіктеу
  • Білім алушыларда компьютерлік гигиена ережелерін сақтау және компьютерлік технологияларды қауіпсіз пайдалану дағдыларын қалыптастыру
  • Іргелі кәсіби құзыреттер негізінде концептуалдық пайымдауды тұжырымдау
  • Білім алушылардың психологиялық, физикалық және эмоционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, академиялық процеске инновациялық педагогикалық технологияларды енгізу
  • Компьютерлік дизайн және графика талаптарын сақтай отырып, оқу мақсатындағы бейне ресурстарын әзірлеу
  • Қойылған міндеттерді шешу үшін алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу
  • Информатиканың өзекті бөлімдері бойынша эксперименттік жобаларын қорғау
Top