Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02106 Арт-менеджмент в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • История зарубежного хореографического искусства
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ мамандардың хореографиялық өнердің эволюциясының негізгі кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі тенденцияларын талдау, оның әлемдік мәдени ағымындағы орнын анықтау болып табылады. Курс сондай-ақ әр түрлі би дәстүрлерін түсінуге және игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Основы теории и истории искусства
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың өнер теориясының негіздерін, көркем мәдениет пен өнердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі заманғы өнертанудың тұжырымдамалық аппараты мен әдістерін; көркемдік дәстүрлер, шығармашылық әдістер, ағымдар, олардың тарихи дамуындағы өнердегі бағыттар мен мектептер туралы түсініктерді меңгеру; оқытылатын өнер туындыларын білу, әлемдік өнердің көрнекті қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беруді болжайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Введение в специальность
    Несиелер: 5

    «Мамандыққа кіріспе» курсы арт-менеджерді дайындау жүйесіндегі маңызды элемент болып табылады, мәдениет саласындағы ұйымдастырушылық жұмыстың барлық қырларын қамтиды, Мәдениет саласының экономикалық және мазмұнды ерекшеліктерімен, инфрақұрылыммен таныстырады, арт-менеджердің пәнаралық облысы және жұмысы ретінде арт-менеджмент туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Основы менеджмента
    Несиелер: 3

    Бұл курс теориялық негіздер мен практиканың жүйелі түрде баяндалуын білдіреді менеджмент Курс кәсіпорынның инновациялық қызметін басқарудың білім, білік және дағды кешенін, инновациялық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру мәселелері бойынша білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • История и теория музыки
    Несиелер: 5

    «Музыка тарихы және теориясы» курсының негізгі мәні-бұл пән теориялық циклдің барлық қалған пәндеріне студенттерді одан әрі оқытқанда есептеу нүктесін береді. Бұл курс тарихи тәжірибені ескере отырып, музыка теориясының негіздері бойынша ғылыми білім жүйесін, сондай-ақ кәсіби би мәдениеті мүддесіндегі музыкалық өнер туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас этикасы
    Несиелер: 5

    «Іскерлік қарым-қатынас этикасы» курсы студенттерде қазіргі іскерлік қарым-қатынас ережелерін қалыптастырады, студенттердің іскерлік қарым-қатынастың теориялық негіздерін меңгеруі, сауатты іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруі, тиісті адамгершілік және психологиялық қасиеттерді қалыптастыру, студенттердің іскерлік қарым-қатынас процесінде төзімділікке тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика культуры
    Несиелер: 5

    «Мәдениет экономикасы» курсы шеңберінде» Білім алушыларды Мәдениет саласының экономикасы, оның құрылымының негізгі элементтері, аралас экономика жағдайында мемлекеттің шаруашылық қызметінің негізгі нысандары мен әдістерінің мазмұны туралы бастапқы мәліметтермен таныстыру. Қазіргі менеджер экономикалық еркіндік жағдайында жұмыс істей білуі, іскерлік іскерлікті, бастаманы дамытуы тиіс. Бұл курс қаржы-экономикалық және мәдениеттанулық циклдердің аралас заттарының ұғымдық аппаратына сүйенеді, оған қосалқы жүйе ретінде жеке салалар экономикасы кіреді: мұражай ісі экономикасы, театр экономикасы және т.б. Курстың негізгі мақсаты – студенттерді нарықтық қатынастар жағдайында мәдениет саласында қолданылатын экономикалық заңдар мен механизмдермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • История отечественного хореографического искусства
    Несиелер: 3

    «Отандық хореографиялық өнер тарихы» курсы хореографиялық өнер саласында мамандарды дайындауда базалық пәндердің бірі болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты: отандық хореографиялық өнердің тарихын меңгеру, оның көрнекті өкілдерін, балет әртістерін, хореографтарды, педагогтарды білу. Отандық хореографиялық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін талдау. Оны әлемдік мәдени кеңістікте анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фандрайзинг
    Несиелер: 3

    «Фандрайзинг» курсы белгілі бір әлеуметтік жобаны, сондай-ақ бір ортақ идеямен немесе "қозғалыс векторымен"біріктірілген жобалар сериясын іске асыру мақсатында ұйымның ақша қаражатын және өзге де ресурстарды тарту әдістеріне оқыту процесін білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дағдарысқа қарсы менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс дағдарысқа қарсы менеджмент саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи тақырыптарымен және әдістерімен таныстырады. Білім алушылар экономикалық дағдарыстың басталу циклдылығының қазіргі заманғы теорияларын, кәсіпорындардың қаржылық дағдарысын ерте диагностикалау әдістерін, кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару стратегиясын таңдауды үйренеді. Қазіргі жағдайда ҚР кәсіпорындарында дағдарысқа қарсы менеджментті ұйымдастыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Основы предпринимательской деятельности
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табы��ады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лидерство и мотивация, основы антикоррупционной деятельности
    Несиелер: 5

    Пән 2 бөлімнен тұрады: 1. Көшбасшылық және мотивация; 2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері. Пәннің бірінші бөлімі көшбасшылық және мотивация қарқынды дамып келе жатқан әлем жағдайында кәсіпорынды тиімді басқару үшін негіз болады. Көшбасшылықтың теориясы мен практикасын білу, болашақ кәсіби қызметте, құзыреттілік-іс-әрекет амалының шеңберінде оларды табысты қолдану дағдылары, болашақ бакалаврларда басқарушылық қызметті орындауда көшбасшылықтың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері" екінші бөлімі - бұл сыбайлас жемқорлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі проблемаларды, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдағы қоғамның, бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерделейтін білім саласы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 5

    «Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент» курсы мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы принциптері, сондай-ақ мекемелердегі басқару қызметінің практикалық дағдылары мәдени сала.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    «Жанжалдарды басқару» курсы жанжалдардың алдын алу, классификация, құрылым, динамика, жанжалдарды басқару себептері мен тәсілдері, жанжалдардың алдын алу және оларды шешу мәселелерінде теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатын қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    «Құқық негіздері» курсын оқу қазіргі қоғамның қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне, құқық және мемлекет теориясының негіздерін құқықтық емес мамандықтарды студенттердің меңгеруіне, ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алуға негізделген. Білім алушылардың қоғам өміріндегі мемлекет пен құқықтың орны мен рөлін түсіндіру, Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесін дамытудың проблемалары мен перспективаларымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тайм-менеджмент
    Несиелер: 5

    «Тайм менеджмент» курсы білім алушылардың уақытты басқаруды ұйымдастыру негіздері, Жеке және корпоративтік жұмысты ұйымдастыру тәжірибесіндегі тайм-менеджменттің принциптері мен технологиялары туралы білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    «Маркетинг» курсы студенттерде маркетингті басқару, маркетингтік ортаны зерттеу, Маркетингтік зерттеулер жүргізу, тауар саясатының ассортименті мен басқа да элементтерін басқару, Өнімнің бөлінуін бағалау және болжау, баға белгілеудің нарықтық әдістерін пайдалану, Стратегиялық жоспарлау, жарнамалық кампанияларды әзірлеу және өткізу және кәсіпорын өнімдерін жылжыту бойынша басқа да іс-шаралар мәселелері бойынша кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Авторлық және сабақтас құқықтар
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны интеллектуалдық меншік құқығының құрамдас бөлігі ретінде авторлық және сабақтас құқықтың теориялық негіздерін, авторлық және сабақтас құқық нормаларын қолдану тәжірибесін және осы саладағы қазіргі тенденцияларды ашады. Сонымен қатар авторлық және сабақтас құқықтың ерекшелігі және оны қолдану шарттары туралы түсінік беру, арт-менеджердің тәжірибелік жұмысында авторлық құқық нормаларын қолдану дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Основы права интеллектуальной собственности
    Несиелер: 5

    «Интеллектуалдық меншік құқығының негіздері» пәнін меңгерудің мақсаты-зияткерлік меншікті қорғау саласында жеткілікті теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды игеру, бизнесті құру, қалыптастыру және дамытуды сапалы нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнесті бағалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыда кәсіпорынның құнын бағалауға теориялық, әдіснамалық және практикалық тәсілдер туралы білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыру, мүліктің әр түрлі түрлерінің құндық сараптамасының мәні мен мазмұнын сипаттайтын ұғымдық-терминологиялық аппаратты оқу болып табылады. Сонымен қатар әр түрлі меншік нысандарының құнын бағалаудың негізгі әдістерін және шаруашылық жүргізу нысандарын және нақты міндеттерді шешу үшін кешенді бағалауды есептеу жүйесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Проектные технологии
    Несиелер: 5

    «Жобалық технологиялар» курсы мәдениет саласындағы жобаларды жүзеге асыру бойынша білім кешенінен тұрады; сондай-ақ мәдениет және өнер саласындағы жобалық қызметтің принциптері мен әдістерін меңгеруге бағытталған; жобалық қызметті жүзеге асырудың қазіргі заманғы технологиясы, ұйымның өмірлік цикліндегі жобалық технологияның орны, жобаларды іске асырудың негізгі кезеңдері, ұйымдық құрылымның жобалық тәсілі, жобаларды басқару саласындағы қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникация теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс коммуникацияның қазіргі заманғы теорияларымен танысуды, коммуникация деңгейлерін, нысандары мен түрлерін зерделеуді, қазіргі заманғы коммуникативтік жүйелердің әр түрлі құралдарының тиімді жақтарын анықтауды көздейді., меңгеруі әлеуметтік коммуникацияның теориялық негіздерін қалыптастыру, студенттерде жалпы заңдылықтар, әртүрлі түрлер, деңгейлер және формалар туралы жүйелі білім мен түсініктерді қалыптастыру коммуникация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арт-индустрия саласындағы қаржы
    Несиелер: 5

    Курста ұсынылған шаруашылық жүргізуші субъектінің қаржы ресурстарын қалыптастыру, бөлу және пайдалану және ақша қаражатының тиімді айналым айналымын басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәуекелдерді талдау және сыртқы орта менеджменті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде фирманың тәуекелдерін азайту бойынша шешімдерді негіздеуге мүмкіндік беретін тәуекелдерді басқарудың ықтимал әдістері туралы, сондай-ақ әртүрлі типтегі ұйымдардағы тәуекел-менеджмент мәселелерін шешуге, белгісіздік және тәуекел жағдайларында басқарушылық шешімдерді қабылдаудың негізгі принциптері мен өлшемдері туралы кешенді түсінік қалыптастырады. Дағдыларды игеру Тәуекел-менеджмент туралы қазіргі заманғы түсініктерді, оның қазіргі қазақстандық бизнестегі рөлін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арт-жобаларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    «Арт-жобаларды ұйымдастыру» курсы арт-жобаларды ұйымдастыруды, арт-жобаны жүзеге асыруға ілеспе іс-шаралардың жүйелілігін оқытуды мақсат етіп қояды. Сондай-ақ, білім алушыларда түсінік аппаратын қалыптастыру және арт-жобаларды ұйымдастыру саласында теориялық және жобалық ойлауды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Театр қызметін ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Курс театр менеджментінің негізгі терминдеріне, театр қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету негіздеріне, театр қызметінің экономикалық аспектілерінің әдіснамалық негіздеріне, театр ұйымы мен жобасының шығармашылық-өндірістік әлеуетін дұрыс бағалауға, заманауи театр үдерісіндегі бағдарлауға, орындаушылық өнер саласындағы еңбек және авторлық қатынастардың ерекшеліктеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    «Ұйымдастырушылық мінез-құлық» пәні білім алушыларда олар жұмыс істейтін ұйымдарда адамдардың мінез-құлқының мәні, құрылымдық және динамикалық ерекшеліктері, функционалдық салалары мен даму тенденциялары туралы жүйелік түсініктерді қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ түрлі ұйымдық жағдайларда адамдардың мінез-құлқын зерттеу әдістерін әзірлеуге, жұмыс әрекеттерінің себептерін түсіндіруде практикалық тәжірибені жинақтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес-планирование
    Несиелер: 5

    Пән бизнестің мақсаттары мен міндеттерін қалыптастыру, қызметтің кез келген саласын ұйымдастыру үшін бағдарламалық құжатты құру, жоспарлаудың мазмұны мен әртүрлі әдістерін; бизнес-жоспарлардың құрылымы мен функцияларын; бизнес-жоспарларды әзірлеуге инвесторлардың талаптарын; бизнес жоспарлау әдістемесін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • HR-менеджмент
    Несиелер: 5

    «HR-менеджмент» пәні практикалық-бағытталған болып табылады, өйткені студенттерді берілген контекстке және ішкі коммуникациялар мен персоналды басқаруды жүзеге асырудың заманауи талаптарына сәйкес келетін тәжірибелік дағдылар мен әдістерді жинауға үйретуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, студенттердің HR-менеджмент принциптерін, персоналды жоспарлау және басқару әдістері мен тәсілдерін, персоналды ынталандыру теориясын меңгеруі; персоналды іріктеу және бейімдеу принциптері; персоналды тиімді басқарудың отандық және шетелдік тәжірибесі; HR-брендтің персоналды басқару жүйесінің негізгі рәсімдерімен байланысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    «Инновациялық менеджмент» пәні кәсіпорындардың инновациялық даму технологиялары мен әдістеріне арналған, жаңа идеялар мен өнімдерді, прогрессивті технологиялар мен жабдықтарды әзірлеу және енгізу рәсімдерін оқытуды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның инновациялық қызметі
    Несиелер: 5

    «Кәсіпорынның инновациялық қызметі» пәнін оқу – бұл инновациялық үдерісті басқарудың нысандары, функциялары мен тәсілдерін сипаттайтын ұғымдар кешенін қалыптастыру; даму үрдістері мен заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру инновациялық қызмет; стратегияны таңдаудың практикалық әдістемелерінің кешенін меңгеру жобаларды іріктеу және бағалау, оларды іске асыруды басқару; инновациялық қызметті басқару міндеттерін тұжырымдау және шешудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сапаны басқару
    Несиелер: 3

    Курс бағыты тауарлар мен қызметтердің сапасы және оны қамтамасыз ету мәселелері бойынша білімді қалыптастыру; тауарлар мен қызметтердің сапасын Нормативтік қамтамасыз ету мәселелері, сапа мәселелеріне көзқарастар эволюциясы, концепциясы; өнім сапасын бағалау әдістемесін қолдану, сапа проблемалары бойынша шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақыт қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Курс «Организация досуговой деятельности» направлен формирование у студентов системного представления об организации культурной деятельности с различными группами населения в учреждениях социальной защиты, ее теоретических основах, особенностях, проблематике, и развитие у студентов навыков применения знаний в области организации культурных мероприятий в будущей профессиональной деятельности.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-әкімшілендірудегі құқықтық нормалар
    Несиелер: 5

    «Арт-әкімшілендірудегі құқықтық нормалар» курсы білім алушыларда арт-менеджмент саласында біртұтас білім жүйесін қалыптастыруға, ұйымды табысты басқарудың қазіргі заманғы тәжірибесі ретінде арт-менеджменттің маңызды ережелерін ашуға, арт-менеджмент саласындағы жобалар мен бағдарламаларға басшылық жасауға, өнер саласындағы креативті өнімдерді, идеяларды жылжытуға бағытталған презентациялық іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көрме және мұражай қызметін ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 6

    Курс музейлер мен мұражай-көрме үлгісіндегі мекемелердің қызметін ұйымдастыру теориясы мен тәжірибесінің жалпы және жеке мәселелерімен, сондай-ақ көрме жобасын жобалау әдістемесімен танысуға арналған. Мәдениет тарихы мен теориясын, мәдениет институттарының даму заңдылықтарын білу. Мұражайлар мен мұражай-көрме үлгісіндегі мекемелерді ұйымдастырудың теориясы мен практикасын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Корпоративтік бизнес
    Несиелер: 5

    «Корпоративтік бизнес» курсы компаниялардың менеджерлері мен олардың меншік иелері (акционерлер/инвесторлар) арасындағы өзара қарым-қатынас жүйесін бағалау мен талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін баяндауды көздейді. Сондай-ақ корпоративтік басқарудың негізгі модельдерін, корпоративтік бақылау жүйелерінің өзара байланысын және Компания қызметінің қаржылық көрсеткіштерін зерделеуді, Қазақстанда корпоративтік басқаруды дамытудың үрдістері мен перспективаларын айқындауды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәуекел менеджмент
    Несиелер: 5

    «Тәуекел-менеджмент» пәнін оқу ұйымның тәуекел-менеджментінің негіздерін меңгеруден тұрады. Бұл пәнді оқу кәсіпкерлік тәуекелдерді талдау және бағалау құралдары саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сондай-ақ кәсіпкерлік ортада тәуекелдерді төмендетудің ғылыми тәсілдерін қолдану дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Продюссирование
    Несиелер: 4

    «Продюсерлік» пәні студенттердің продюсер қызмет бойынша ғылыми-практикалық білім, білік және құзіреттілікті және оларды өз қызметінде іске асыруды игеруге, студенттердің аудиовизуалды салада өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілерін түсінуін қалыптастыру, продюсер қызметінің заңдық аспектілері, қазіргі заманғы экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Event-менеджмент
    Несиелер: 3

    «Event-management» пәнін меңгеру студенттерге оқиғалық менеджментпен байланысты шараларды жүзеге асыру үшін қажетті негізгі теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, іс-шараны ұйымдастыру процесін басқарумен, оны көпшілік кеңістігінде жылжытумен байланысты оқиғалық менеджмент саласына қызығушылығын дамыту, сондай-ақ осы саладағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру және іс-шараларды ұйымдастырудың қазіргі заманғы құралдарын пайдалану білімі мен іс-әрекеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-индустриядағы нарық
    Несиелер: 5

    «Арт-индустриядағы нарық» курсы студенттерді арт-нарықтың пайда болу тарихымен және қызмет ету ережелерімен, қазіргі арт-нарықтың тауар айналымының тәсілі ретінде қызмет ету ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған., қазіргі заманғы өнер нарығының жұмыс істеуін талдау, көркем шығармалар нарығындағы белгілі бір жағдайға қатысты экономикалық сараптама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениет және өнер саласындағы баға саясаты
    Несиелер: 5

    Пән мәдениет және өнер саласында баға саясатын әзірлеу бойынша құзыреттілікті қалыптастыратын менеджмент бағыттарының блогына кіреді. Осы пәнді оқу нәтижесінде қалыптасатын негізгі құзыреттіліктер мәдениет және өнер мекемелері өнімдерінің құндылығын анықтау дағдыларының пайда болуын болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Брендинг
    Несиелер: 5

    «Брендинг» курсы студенттерде бренд ұғымы және брендинг процесі туралы, сондай-ақ бренд түрлері, бренд құрылымы және бренд бірегейлігі үлгілері, бренд имиджі және оны қалыптастыру құралдары, брендтің негізгі атрибуттары, сондай-ақ бренд-менеджменттің кейбір аспектілері, бренд қоржыны, оның құрылымы, оны басқару үлгілері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отандық шоу-бизнестің үрдістері
    Несиелер: 5

    «Отандық шоу-бизнес үрдістері» курсы білім алушылардың отандық және шетелдік шоу-бизнес үрдістері туралы түсініктерін білуіне бағытталған. негізгі терминдер, тұжырымдамалар және шоу-бизнестің үрдістері туралы мәселелер, шебер отандық және шетелдік шоу-бизнес үрдісінің дамуы мен қалыптасуына талдау жасау қазіргі бағыттардағы бағдарлар шоу-бизнес үрдістері, отандық шоу-бизнестің дамуын анықтау және талдау, шоу-бизнес саласында жеке кәсіпкерлікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениет саласындағы мемлекеттік және құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    «Мәдениет саласындағы мемлекеттік және құқықтық реттеу» курсы мәдениет және өнер саласын мемлекеттік реттеудің негізгі қағидалары мен құралдарын білу бағытталған. Сондай-ақ ҚР Мәдениет туралы заңнамасының негіздерін; мәдениет мекемелері мен ұйымдары қызметінің нормативтік-құқықтық және ұйымдастыру негіздерін, әлеуметтік-мәдени қызметті ұйымдастыруды, мәдениетті басқаруды регламенттейтін нормативтік және құқықтық актілердің құрылымы мен түрлерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық менеджмент
    Несиелер: 5

    «Музыкалық менеджмент» курсы білім алушыларда музыкалық өнер саласындағы менеджмент білім жүйесін қалыптастыруға, музыкалық саладағы ұйымдардың ұйымдастырушылық даму заңдылықтары мен басқару ерекшеліктері туралы білімді, музыкалық өнердің эволюциясын, заманауи музыкалық өнерді, музыкалық менеджменттегі серіктестік пен көшбасшылық, музыкалық продюсирлеудегі «креатив-технологиялар» қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Промоушн және имиджмейкинг
    Несиелер: 5

    «Промоушн және имиджмейкинг» курсы промоушн мен имиджмейкингтің теориялық негіздерімен таныстырады, имиджді қалыптастырудың технологиялық құралдары мен құралдарын қарастырады, тауарды жылжыту және жеке тұлғаның, ұйымның, мәдени өнімдер мен қызметтердің имиджін қалыптастыру құралдарын меңгеру үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды қалыптастырады, имиджелогияның ең маңызды теориялық және практикалық аспектілерімен, мәдениетаралық коммуникация процесінде оның қызмет ету стандарттары мен ережелерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    «Бизнесті құқықтық қамтамасыз ету» курсы мемлекет және құқық туралы білім кешенін, салалық құқық негіздерін, кәсіпкерлік қызметке салық салу мәселелері бойынша бизнес саласын реттейтін қазіргі заманғы заңнамаларда бағдарлануға икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақстан Республикасында шағын және орта бизнесті дамытудың әлеуметтік құрамдас бөлігін жақсарту жөніндегі мемлекеттік саясат институтын қалыптастырудың негізгі тетіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Реклама и PR в арт-индустрии
    Несиелер: 5

    Курс мәдениет және өнер саласына жарнамалық қызметті енгізу принциптері мен әдістерін меңгеруге бағытталған; пәннің негізгі терминдері мен ұғымдарын баяндау; жарнама науқанын, PR акцияларын дұрыс ұйымдастыра білуде практикалық дағдыларды береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • SMM маркетинг
    Несиелер: 5

    «Social media marketing (SMM)» курсы - әлеуметтік маркетинг, компанияның интернет-қоғамдастықтарда, форумдарда, блогтарда, әлеуметтік желілерде, бейне-хостингтерде және басқа да ресурстарда қызмет көрсетуге, кәсіпорынның бәсекелестік стратегиясында заманауи технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік желілерде маркетингті басқарудың теориялық тәсілдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиа жоспарлау
    Несиелер: 5

    «Медиа жоспарлау» курсы арт-менеджерді дайындау жүйесіндегі маңызды элемент болып табылады. Курсты игеру барысында ақпараттық қоғамның өзекті мәселелері қарастырылады. Коммуникативтік үдерістің мазмұнын, коммуникация теориясы мен модельдерін, бұқаралық коммуникация түрлерін, бұқаралық ақпарат және жарнама құралдарын, заманауи медиа жоспарлау технологияларын зерделеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылық қызметпен материалдық және техникалық жарақтандыру
    Несиелер: 5

    «Шығармашылық қызметпен материалдық және техникалық жабдықтау» курсы студенттерде базалық теориялық және практикалық білімді қалыптастыруды, шығармашылық қызметтің материалдық-техникалық жабдықталуын меңгеруді, әр түрлі процестерді механикаландыру мен автоматтандыруды, жабдықтардың барлық түрлерін таңдау мен ұтымды пайдалануды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шоу-бизнес менеджменті
    Несиелер: 5

    «Шоу-бизнес менеджменті» курсы білім алушыларда шоу-бизнестің негіздері туралы тұтас түсінік қалыптастыру және арт-бизнес саласында тиімді басқарушыларды дайындау. Тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін шоу бизнес өнімін қалыптастыру және ұсыну үшін қазіргі заманғы технологияларды қолдануға дайындық; мәдениет және өнер саласындағы ұйымдардың жұмысы туралы білім жүйесін қалыптастыру; арт-менеджер мамандығына психологиялық дайындық пен уәждемені қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киноиндустриядағы менеджмент
    Несиелер: 5

    «Киноиндустриядағы менеджмент» курсы білім алушылардан өз бетінше жұмыс істеуге оятуға бағытталған: шығармашылық тапсырмалар( синопсис, киноға арналған пресс-релиз); коммуникативтік техникалар( дискуссиялар, презентациялар), сұхбатқа және көпшілік алдында сөйлеуге дайындық: сонымен қатар компьютерлік технологияларды (киножобаның өндірістік жоспары) қолдана отырып инновациялық әдістер және т.б. сонымен қатар кино-бейне өндірісі мен прокаттау саласында қажетті білім мен іскерлікті, сондай-ақ продюсирлеудің заманауи стандарттарына сәйкес кино-жобаларды табысты іске асыру үшін практикалық дағдыларды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Event-маркетинг
    Несиелер: 4

    «Event-маркетинг» курсы технология және техника туралы білімді меңгеруге бағытталған, тұтынушы мен бренд арасында эмоциялық байланыс жасайтын арнайы іс-шараларды құру және ұйымдастыру арқылы тауарды немесе қызметті жылжыту; бағдарламалық пакеттер базасында жаңа ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу үшін қажетті арнайы білім мен іскерлікті сатып алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Продюсер шеберлігі
    Несиелер: 3

    «Продюсер шеберлігі» курсы білім алушыларда аудиовизуалды саладағы өндірісті ұйымдастырудың негізгі аспектілерін түсінуге, студенттерді продюсирлеу процесін сипаттайтын заманауи ұғымдық-терминологиялық аппаратпен таныстыруға, продюсер қызметінің заңдық аспектілері, қазіргі заманғы экрандық технологияларды басқару принциптері туралы түсінік беруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениет саласында бизнесті ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    «Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру технологиясы» курсы курсты оқыту мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру саласындағы білімге, бизнесті ұйымдастырудағы мемлекеттің рөлі туралы, бизнес мақсаттарын қою тәртібі және бизнес-жоспарды құру әдістемесі. бизнес-идеяларды әзірлеу және іске асыру, бизнес-жоспар құру, баға саясатын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Өнер, өнер стильдері, музыка, көркем шығармалар тарихындағы негізгі кезеңдерді талдау қабілеті, арт-менеджменттің даму перспективасына жеке көркемдік қабылдау мен көзқарасты дамыту, өнер теориясының негіздерін, көркем мәдениет пен өнердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін, әлемдік музыкалық мәдениеттің қалыптасу тарихын білу, кәсіби би мәдениеті мүддесінде тарихи тәжірибе мен музыкалық өнер туралы түсініктерді ескере отырып, музыка теориясының негіздері бойынша білімді игеру.

  • Код ON2

    Басқару қызметінің негізгі принциптері мен әдіснамасын білу, кәсіпорынның ұйымдық құрылымын талдау және жобалау дағдыларын меңгеру, функцияларды орындау және менеджмент әдістерін пайдалану, мәдениет мекемелерінің қызметінде экономикалық білім негіздерін пайдалану қабілеті, іскерлік қарым-қатынас дағдылары мен тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON3

    Құқықтық мәдениеттің базалық құндылықтарын білу, кәсіпкерлік қызмет негіздерін білу, басқа адамдардың мінез-құлқына және сеніміне әсер ету қабілеті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

  • Код ON4

    Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент технологияларын жүзеге асыруға дайындық, уақытты тиімді басқару дағдылары, дағдарыстың алдын алу құралдары мен технологияларын тарту әдістерін білу.

  • Код ON5

    Жобалық технологияларда маркетингтік құралдарды қолдана білу, авторлық құқықтың құқық қолдану тәжірибесін білу.

  • Код ON6

    Қаржы-экономикалық қызметті жүзеге асыру және инновациялық стратегияны әзірлеу және арт-индустрияда тиімді менеджментті қалыптастыру қабілетін меңгеру.

  • Код ON7

    Театр ісін ұйымдастырудың теориялық негіздерін түсіну, театрдың өндірістік қызметінің негіздерін білу, тұлғааралық қатынастар мен мәдениетаралық коммуникацияларды құру қабілеті, ұйымдағы адамдардың өзара іс-қимылының негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын білу, Сыртқы орта менеджменті контекстінде барлық ұйым бойынша тәуекелдерді сәйкестендіру және өңдеу қажеттілігін түсіну.

  • Код ON8

    Мәдени тауарлар мен қызметтердің бағасын анықтау принциптері мен әдістемесін қолдана білу, өндірістің техникасы мен технологиясындағы жаңа енгізілімдер мен жаңалықтарды әзірлеу бойынша іздестіру және ғылыми - зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесін қолдана білу, көркем саладағы нарықтық механизмдердің дамуының негізгі үрдістерін білу, мәдени индустрия процестерінің жалпы заңдылықтарын білу, теория мен практика туралы тұтас түсінікке ие бизнесті экономикалық жүйе ретінде ұйымдастыру процесі, ұйымдастыру нысандары мен мотиві бизнесті жүзеге асыру, арт-салада жұмыс істеуін қамтамасыз ету бойынша әдістемелік және нормативтік базаны пайдалана отырып, бизнес-үдерістер, бағыттар шеңберінде тәуекелдерді басқару жүйесін әзірлей білу, әкімшілік арт құқықтық нормаларының негіздерін білу, құқықтық нормаларды қолдана білу, арт-әкімшілендіруде құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Көрме және мұражай қызметі бойынша міндеттерді шешу құралдарын негізді таңдау әдіснамасын меңгерген, бос уақытты өткізу қызметін ұйымдастырудың теориялық түсініктері мен дағдыларын меңгерген, концерттерді, мерекелер мен басқа да бұқаралық әлеуметтік-мәдени қызмет түрлерін продюсерлеу және менеджмент технологияларын жүзеге асыруға дайын, сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды әзірлеудің негізгі дағдыларын меңгерген, сапаны жоспарлау, сапаны басқару, сапаны қамтамасыз ету және жақсарту.

  • Код ON10

    Арт-индустрияда, бұқаралық ақпарат құралдарында жарнама және жұртшылықпен байланыс саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыру қабілеті, мәдениет және өнер саласындағы жобалар мен даму бағдарламаларын әзірлеуге және негіздеуге қатысу; дизайнерлік міндеттерді шешуге тұжырымдамалық, шығармашылық тәсілге негізделген жобалық идеяларды әзірлеу, шығармашылық қызметті жоспарлау және материалдық-техникалық жарақтандыруды қамтамасыз ету дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Медиапландарды құру, қамту, құндық сипаттамалары бойынша жарнамалық ақпаратты орналастыруды оңтайландыру әдістері, музыкалық менеджмент пен ойын-сауық индустриясының базалық білімін меңгеру, ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу үшін әлеуметтік-мәдени қызмет технологияларын пайдалануға, халықтың бос уақытын ұйымдастыруға, мемлекеттік мәдени саясаттың әлеуметтік-мәдени бастамаларын іске асыру үшін жағдайларды қамтамасыз етуге дайын болу дағдыларына ие, отандық бизнес шоуының бағытталуына әсер ететін факторларды бағдарлайды және айқындайды, мәдениет саласын мемлекеттік және құқықтық реттеудің маңызы мен рөлін түсіну, нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, құқықтық құбылыстарды, заңды фактілерді, бизнесті құқықтық қамтамасыз етуді сүйемелдейтін құқықтық нормаларды талдау.

  • Код ON12

    Мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастырудың негізгі принциптері мен әдістері туралы білім, мәдениет саласындағы бизнесті ұйымдастыру кезінде продюсер жұмысында оқиғалық менеджменттің ұйымдастырушылық негіздерін әзірлеу және пайдалану қабілеті, кинематографиялық шеберлік негіздерін және киноиндустриядағы коммуникативтік технологияларды білу.

Top