Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01406 Музыкалық білім беру в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Пәндер

  • Аспаптық шеберхана - 1

    1 Практикум (фортепиано) 2 Практикум (домбыра) арнайы пән ретінде студенттерде орындаушылық және музыкалық-эстетикалық тәрбие береді. мәдениет, арнайы білімді игеру, фортепианолық және домбыралық орындаушылық саласында дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио 1

    Курс студенттердің орта буында алған есту дағдыларын бекітуге, одан әрі дамытуға және жетілдіруге, сондай-ақ музыкалық тілдің тұрақты жаңаруы жағдайында жұмыс істей алатын икемді, белсенді есту қабілетін тәрбиелеуге бағытталған. "Сольфеджио 1" келесі модульдерді қамтиды: іштей хроматизм, диатоникалық туыстық және жартылай кроматикалық туыстық тоналдықтағы модуляция.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижирлау технологиясы - 1

    Дирижерлеу технологиясы студенттің балалар мен ересектердің хормен ән айтуын басқаруға, хор ұжымымен практикалық жұмыс істеуге дайындығын қалыптастырады. Хорда ән айту технологиясы оқушылардың әншілік және эстетикалық дамуына, хор музыкасымен және әнмен қарым-қатынас жасау қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған Хорда ән айту технологиясы Хорда ән айту технологиясы оқушылардың әншілік және эстетикалық дамуына, хор музыкасымен және әнмен қарым-қатынас жасау қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы педагогика

    Жалпы педагогика педагогиканы адам тәрбиесі туралы ғылым ретінде зерттеу мыналарды қамтамасыз етеді: - педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру; оның әдіснамалық негіздерімен танысу; педагогикалық процесті ұйымдастыру туралы түсініктерді қалыптастыру. Курсты меңгерген адам оқу сабағының әртүрлі кезеңдерінің тиімділігін талдауға дайын болады. Ол заманауи әдістерді, әдістерді, білім беру, оқыту құралдарын қолдана алады, оның дамуының жеке траекториясын жасай алады. Музыкалық қабілеттердің психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізуге қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дирижирлау технологиясы - 2

    Дирижерлау практикумы Хормен жұмыс жүргізетін хорда студент балалар хорының репертуарымен жұмыс жасауда білім мен практикалық дағдыларға ие болады; Музыкалық шығармаларды таңдауға, хор тобын басқаруға және жүргізуге үйренеді.Сонымен қатар музыка мұғалімінің болашақ кәсіби қызметінде қажет болатын хорда ән салу шеберханасы оқытылады. Хорда ән айту практикумы Дисциплина изучает и практикум пения в хоре, необходимый в будущей профессиональной деятельности учителя музыки

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық шеберхана - 2

    1 Практикум (фортепиано) 2 Практикум (домбыра) арнайы пән ретінде студенттерде орындаушылық және музыкалық-эстетикалық тәрбие береді. мәдениет, арнайы білімді игеру, фортепианолық және домбыралық орындаушылық саласында дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика және даму психологиясы

    Педагогика және жас психологиясы ғылыми жетістіктер, музыкалық өнермен өзара әрекеттесетін адамдардың психикалық процестері мен күйлерінің ерекшеліктері. Заманауи психологиялық-педагогикалық әдістемелерді пайдалана отырып: музыка саласында өзіндік және өздігінен білім алу жұмысын ұйымдастыру бойынша ЗҒТ қолдана алады; психикалық , әлеуметтік әл-ауқатқа ықпал ете алады;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио 2

    Курс студенттердің орта буында алған есту дағдыларын бекітуге, одан әрі дамытуға және жетілдіруге, сондай-ақ музыкалық тілдің тұрақты жаңаруы жағдайында жұмыс істей алатын икемді, белсенді есту қабілетін тәрбиелеуге бағытталған. "Сольфеджио 2" модульдері бар: жартылай кроматикалық туыстық тональдықта модуляция, мажоро-минор жүйесі және энгармониялық модуляция.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық білімнің тарихы мен теориясы

    Курс студенттердің біліктілігін арттыруға бағытталған. Бұл пән негізгі пән бола отырып, музыкалық білімнің тарихы мен дамуы туралы арнайы теориялық білімді, музыкант оқытушысының тезисін, болашақ музыка мұғаліміне практикалық жұмысында қажет негізгі ұғымдарды терең игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел музыка тарихы - 1

    Музыка тарихы Пәнді оқу барысында (ежелгі кезеңнен ХІХ ғасырға дейін). студенттер танысады тарихи алғышарты заңдылығымен қалыптастыру және дамыту музыка жүйе ретінде көрсететін мәні ведомствоаралық жұмыс тобының үшінші негіздері мәдениет. Әлемдік музыка тарихы әлемдік музыка музыка мәдениетінің тарихи даму ерекшеліктері, Ірі композиторлардың шығармашылығы мен стилі, олардың шығармалары туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка мұғалімінің мәдени-демалыс қызметі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дирижерлау технологиясы және хор класы - 1

    Дирижерлеу технологиясы студенттің балалар мен ересектердің хормен ән айтуын басқаруға, хор ұжымымен практикалық жұмыс істеуге дайындығын қалыптастырады. Хорда ән айту технологиясы оқушылардың әншілік және эстетикалық дамуына, хор музыкасымен және әнмен қарым-қатынас жасау қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған Хорда ән айту технологиясы Хорда ән айту технологиясы оқушылардың әншілік және эстетикалық дамуына, хор музыкасымен және әнмен қарым-қатынас жасау қажеттілігін тәрбиелеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аспаптық шеберхана - 3

    Пән курсындағы еуропалық құрал-бұл аспапты игерудің практикалық дағдылары және практикада музыка мұғаліміне қажет еуропалық Аспаптық орындаушылық өнерді білу. Халық аспабы пән курсында-бұл аспапты меңгерудің практикалық дағдылары және халық аспапты өнерін білу, музыка мұғаліміне практикада не қажет

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұжымдық сынып - 1

    Мектеп хорын, «капелланы» хормен және сүйемелдеуімен хормен орындау дағдыларын дамытады. Өткізгіштің қолмен жұмыс жасау техникасының дамуы. Пән хорда ұжымдық ән айту дағдыларын, ансамбльде хордық жүйеге сәйкес ән айту қабілеттерін қалыптастыруға, ырғақ, интонация және вокалдық хордың білімінің басқа дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық педагогика

    Мәселелер анықталды: музыкалық дидактика, музыкалық және білім беру жүйелерін басқару, білім беру теориясы. Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктер мен танымал музыканттардың үлкен педагогикалық тәжірибесі ескеріледі; музыкалық психологияның концептуалды негіздері музыкалық өнермен өзара әрекеттесуге қатысатын адамдардың психикалық процестері мен жағдайларын зерттейді.Оларды өзіндік шығармашылық және оқу іс-әрекетінде пайдалану үшін ЗУН қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі әншілік тәрбие әдістемесі

    Мектеп оқушыларының музыкалық және әндік білімі саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар алу; студенттерді өзіндік педагогикалық жұмысқа даярлау. Оқушыларды ән айту әдістемесі Мектептегі әндерді оқыту әдісі музыка және ән білімі саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамытады; студенттерді өзіндік педагогикалық жұмысқа дайындайды. Бұл жағдайда жаңартылған бағдарламаға сәйкес мектеп ән репертуарын зерделеу қажет Әншілік тәрбие Мектеп ән репертуарындағы аспапта орындау. Мектептің педагогикалық репертуарымен жұмыс жасауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; оқушыларды музыкалық шығармаларды іріктеуде және мек���еп ұжымын басқаруда тәуелсіз педагогикалық қызметке дайындау.Балалар дауыстарының жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке партиялардың дамуы, транспозиция, аударма.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел музыка тарихы - 2

    Музыка тарихы Пәнді оқу барысында (ежелгі кезеңнен ХІХ ғасырға дейін). студенттер танысады тарихи алғышарты заңдылығымен қалыптастыру және дамыту музыка жүйе ретінде көрсететін мәні ведомствоаралық жұмыс тобының үшінші негіздері мәдениет. Әлемдік музыка тарихы әлемдік музыка музыка мәдениетінің тарихи даму ерекшеліктері, Ірі композиторлардың шығармашылығы мен стилі, олардың шығармалары туралы білім береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың әншілік тәрбиесі

    Оқушылардың әншілік тәрбиесі Мектеп ән репертуарындағы аспапта орындау. Мектептің педагогикалық репертуарымен жұмыс жасауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; оқушыларды музыкалық шығармаларды іріктеуде және мектеп ұжымын басқаруда тәуелсіз педагогикалық қызметке дайындау.Балалар дауыстарының жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке партиялардың дамуы, транспозиция, аударма.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дирижерлау технологиясы және хор класы - 2

    Дирижерлеу технологиясы және Хор класы студенттердің ән ұжымдарымен (соның ішінде балалар ұжымдарымен) жұмыс істеу дағдыларын; вокалдық-хор жұмысы және хорды (ансамбльді) ән айту дағдыларын дамытады. Хорда ән айту студенттерді дербес педагогикалық қызметке және хор ұжымын басқаруға дайындауға көмектеседі. Ұжымдық сынып Пән хорда ұжымдық ән айту дағдысын, хор жүйесін сақтай отырып, ансамбльде ән айта білуді қалыптастыруға бағытталған, ырғақ сезімін, интонацияны және вокалдық-хор тәрбиесінің басқа да дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аспаптық шеберхана - 4

    негізгі құралды білу және иелену кіреді қосымша құрал жоғары орындаушылық мәдениетті дамыту, негізгі және қосымша аспаптар ретінде фортепиано, домбыра шеберлігі саласындағы арнайы дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұжымдық сынып - 2

    Ұжымдық сынып Пән хорда ұжымдық ән айту дағдысын, хор жүйесін сақтай отырып, ансамбльде ән айта білуді қалыптастыруға бағытталған, ырғақ сезімін, интонацияны және вокалдық-хор тәрбиесінің басқа да дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұжымдық сынып - 3

    Ұжымдық сынып бұл хор ұжымын Дирижерлаудың, хорда ән айтудың, партитураларды оқудың және т.б. орындаушылық техникасын кәсіби игеру хормен ән айту хорда ән айту дағдыларын қалыптастырады, дербес педагогикалық қызметке, оның ішінде хор ұжымын басқаруға тікелей дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижирлау - 1

    Хормейстер өнері - бұл хор ұжымын Дирижерлаудың, хорда ән айтудың, партитураларды оқудың және т.б. орындаушылық техникасын кәсіби игеру. Хорды басқару өнері хор ұжымын Дирижерлаудың, хорда ән айтудың, партитураларды оқудың және т.б. орындаушылық техникасын кәсіби игеру жиынтық хор - ұжымда ән айту, оны басқару, ерлер мен әйелдердің дауыстарын біріктіру, дауыс партияларын зерделеу қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптық орындау - 1

    Студенттерді жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетке тәрбиелеу, арнайы білімді меңгеру, домбыра, фортепианолық орындаушылық саласында дағдыларды қалыптастыру. Студенттерді жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетке тәрбиелеу, арнайы білімді меңгеру, фортепианолық орындаушылық саласында дағдыларды қалыптастыру. студенттерді жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетке тәрбиелеу, арнайы білімді меңгеру, фортепианолық орындаушылық саласында дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерский аппара - 1

    Хормейстер өнері - бұл хор ұжымын Дирижерлаудың, хорда ән айтудың, партитураларды оқудың және т.б. орындаушылық техникасын кәсіби игеру. Хорды басқару өнері хор ұжымын Дирижерлаудың, хорда ән айтудың, партитураларды оқудың және т.б. орындаушылық техникасын кәсіби игеру жиынтық хор - ұжымда ән айту, оны басқару, ерлер мен әйелдердің дауыстарын біріктіру, дауыс партияларын зерделеу қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор класы - 3

    Хор партияларын зерделеу студенттердің ән ұжымдарымен (соның ішінде балалар ұжымдарымен) жұмыс істеу дағдыларын; вокалдық-хор жұмысы мен хорды (ансамбльді) ән айту дағдыларын дамытады. Хорда ән айту студенттерді дербес педагогикалық қызметке және хор ұжымын басқаруға дайындауға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы 1

    Қазақ музыкасының тарихы Қазақ музыкасының тарихы Пәнді оқу барысында (ежелгі кезеңнен ХІХ ғасырға дейін).) студенттер көшпелі мәдениеттің өркениеттік негізін көрсететін жүйе ретінде қазақ дәстүрлі музыкасының қалыптасуы мен дамуының тарихи заңдылықтарымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка мұғалімінің кәсіби өзін-өзі ұйымдастыру

    Музыка мұғалімінің кәсіби өзін-өзі ұйымдастыру Курс музыка мұғалімдерін, практикаға бағытталған мамандарды даярлау үшін маңызды.Студенттерді музыка мұғалімінің заманауи ұйымдастырушылық және эксперименттік жұмысының құрылымымен және даму технологиясымен таныстыру. Қазақстандағы музыкалық білім беру жүйесіндегі жалпы білім беретін мектепке музыка мұғалімін кәсіби даярлаудың теориялық негіздерінің құндылығын ашу. Студенттерді жоғары кәсіби білім жүйесіндегі болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлаудың қазіргі жағдайы мен проблемаларымен таныстыру. Орта мектептерде болашақ музыка мұғалімдерін даярлау бойынша тәжірибелік жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп әндерін үйрену

    Мектеп-педагогикалық репертуармен жұмыс жасауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; студенттерді музыкалық шығармаларды іріктеуде және мектеп ұжымын басқаруда дербес педагогикалық қызметке дайындау. Балалар дауыстарының жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке партиялармен жаттау, транспонирлеу, қайта жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектеп әндерінің репертуары

    Пән студенттерді дербес педагогикалық жұмысқа дайындайды. Бұл ретте жаңартылған бағдарламаға сәйкес мектеп әндерінің репертуарын зерделеу қажет Аспапта мектептің ән репертуарын орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Концертмейстер сыныбы

    Сүйемелдей білу, есту бойынша сүйемелдеуді таңдау мектеп әніне-барлық осы тапсырмалар осы пән аясында шешіледі. Студенттер мектеп-ән репертуарының сүйемелдеуін, концертмейстер практикумын таңдау технологиясын игеруде практикалық тәжірибе алады концертмейстер сыныбы музыкалық ойлауды, гармоникалық естуді тәрбиелеу (есту қабілеті, қажетті гармоникалық функцияның пайда болуын күту). Студенттерді дербес педагогикалық жұмысқа дайындаудағы теориялық білім мен практикалық дағдыларға үйрету және музыкалық шығармаларды есту арқылы сүйемелдеуді таңдау және ұжымды басқару музыкалық ойлауды, гармоникалық естуді (есту қабілеті, қажетті гармоникалық функцияның пайда болуын күту) есту қабілеті бойынша сүйемелдеуді таңдау. Студенттерді өзіндік педагогикалық жұмысқа дайындаудағы теориялық білім мен практикалық дағдыларға үйрету және музыкалық шығармаларды есту арқылы сүйемелдеуді таңдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыканы оқыту әдістемесі

    Мектеп оқушыларының музыкалық және әндік білімі саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар алу; студенттерді өзіндік педагогикалық жұмысқа даярлау. Оқушыларды ән айту әдістемесі Мектептегі әндерді оқыту әдісі музыка және ән білімі саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамытады; студенттерді өзіндік педагогикалық жұмысқа дайындайды. Бұл жағдайда жаңартылған бағдарламаға сәйкес мектеп ән репертуарын зерделеу қажет Әншілік тәрбие Мектеп ән репертуарындағы аспапта орындау. Мектептің педагогикалық репертуарымен жұмыс жасауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; оқушыларды музыкалық шығармаларды іріктеуде және мектеп ұжымын басқаруда тәуелсіз педагогикалық қызметке дайындау.Балалар дауыстарының жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке партиялардың дамуы, транспозиция, аударма.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың мәдени демалысы

    Музыка мұғалімінің мәдени-ұйымдастырушылық қызметі . Пән музыка мұғалімінің мәдени-д ұйымдастырушылық іс-әрекетінің әдістемесін зерттейді, сонымен қатар музыка мұғалімінің ұйымдастырушылық және басқарушылық жұмысында студенттерге көмектеседі. Осы пәннің көмегімен студент теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар кәсіби құзыреттілікті де меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық-компьютерлік технологиялар

    Пәнінің жалпы мақсаты – музыканттардың кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында динамикалық дамып келе жатқан компьютерлік технологияларды өз бетінше пайдалану қажеттілігі мен іскерлігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркемдік жобаларды басқару және өндіру негіздері

    Менеджмент және продюссирлеу негіздері «Менеджмент және продюссирлеу негіздері» пәні менеджмент және маркетинг туралы теориялық білімді игеруді, студенттер мен фирмалар мен компаниялардың практикалық қызметінде басқару мен маркетингтің құралдары мен әдістерін қолдануда тактикалық дағдыларын дамытуды, студенттерді менеджмент пен маркетингтің нақты және толық бейнесін қалыптастыруды мақсат етеді. қалай: мәдениет саласындағы ғылым мен өнер; ұйымдастыруды, жоспарлауды, уәждемені, бақылауды және маркетингтік зерттеулерді басқарудағы тұтас нарықтық жүйе; жоғары коммерциялық нәтижелерге қол жеткізу үшін бәсекелестік позицияны дамыту, нарық құрылымын айқындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық вокал және синтезатор

    Студенттерді эстрадалық ән айту дағдыларына, эстрадалық ән айтуға қажетті дыбыстың дұрыс позициясы мен тірегіне үйрету. Оқу барысында студент ұжымдық ән айту дағдыларын, ырғақ сезімін, шығарма формасын, дауыстың қозғалғыштығын, әуен желісін импровизациялау дағдыларын, эмоционалды еркіндікті дамытады Эстрадалық ән студенттерге эстрадалық вокалды орындау дағдыларын береді. Синтезаторда ойнау практикумы синтезаторда ойнау дағдыларын игеру технологиясын зерттейді, сонымен қатар модуль оқушылардың музыканы теру бойынша компьютерлік дағдыларын дамытады Компьютерлікнотарар жинағы Кәсіби музыканттарды зам��науи талаптарға сай дайындау. Музыкалық компьютерлік бағдарламалардағы дағдыларды қалыптастыру (музыкалық редакторлар)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эстрадалық ән айту

    Мектеп оқушыларының музыкалық және әндік білімі саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар алу; студенттерді өзіндік педагогикалық жұмысқа даярлау. Оқушыларды ән айту әдістемесі Мектептегі әндерді оқыту әдісі музыка және ән білімі саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамытады; студенттерді өзіндік педагогикалық жұмысқа дайындайды. Бұл жағдайда жаңартылған бағдарламаға сәйкес мектеп ән репертуарын зерделеу қажет Әншілік тәрбие Мектеп ән репертуарындағы аспапта орындау. Мектептің педагогикалық репертуарымен жұмыс жасауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу; оқушыларды музыкалық шығармаларды іріктеуде және мектеп ұжымын басқаруда тәуелсіз педагогикалық қызметке дайындау.Балалар дауыстарының жас ерекшеліктерін ескере отырып, жеке партиялардың дамуы, транспозиция, аударма.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Хор класы 4

    Дирижер-хор шеберханасы. Хормен жұмыс істеу практикумы студенттерде арнайы білімді меңгерудің жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетін, хор сыныбын дирижерлік - хорлық орындау саласында дағдыларды қалыптастыруды тәрбиелейді Хормен жұмыс істеу практикумы студенттерде арнайы білімді меңгерудің жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетін, дирижерлік-хор орындау саласында дағдыларды қалыптастыруды тәрбиелейді, студенттерде арнайы білімді меңгерудің жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетін, дирижерлік-хор орындау саласында дағдыларды қалыптастыруды тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ұжымдық сынып 4

    Дирижер-хор шеберханасы. Хормен жұмыс істеу практикумы студенттерде арнайы білімді меңгерудің жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетін, хор сыныбын дирижерлік - хорлық орындау саласында дағдыларды қалыптастыруды тәрбиелейді Хормен жұмыс істеу практикумы студенттерде арнайы білімді меңгерудің жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетін, дирижерлік-хор орындау саласында дағдыларды қалыптастыруды тәрбиелейді, студенттерде арнайы білімді меңгерудің жоғары орындаушылық және музыкалық-эстетикалық мәдениетін, дирижерлік-хор орындау саласында дағдыларды қалыптастыруды тәрбиелейді..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы 2

    Қазақ музыкасының тарихы Қазақ музыкасының тарихы Пәнді оқу барысында (ежелгі кезеңнен ХІХ ғасырға дейін).) студенттер қазақ дәстүрлі музыкасының қалыптасуы мен дамуының тарихи заңдылықтарымен қазақ музыкасының тарихымен танысады, қазақ музыкасының музыкалық мәдениетінің тарихи дамуының ерекшеліктері, Ірі композиторлардың шығармашылығы мен стилі, олардың шығармалары туралы білім береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижирлау - 2

    Дирижерлеу 2 ұжымда ән айту, оны басқару, ерлер мен әйелдер дауыстарын біріктіру, дауыс партияларын зерделеу қабілеттерін дамытады Дирижерлік аппарат 2 Хорды басқару өнері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптық орындау - 2

    фортепиано музыкалық пән ретінде студенттердің орындаушылық және музыкалық-эстетикалық қасиеттерін тәрбиелейді. мәдениет, арнайы білімді игеру, фортепиано және домбыра орындау саласында дағдыларды қалыптастыру. пән курсында-бұл аспапты меңгерудің практикалық дағдылары және практикада музыка мұғаліміне қажет еуропалық Аспаптық орындаушылық өнерді білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дирижерский аппарат - 2

    Дирижерлеу 2 ұжымда ән айту, оны басқару, ерлер мен әйелдер дауыстарын біріктіру, дауыс партияларын зерделеу қабілеттерін дамытады Дирижерлік аппарат 2 Хорды басқару өнері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық продюсирлеу негіздері

    Музыкалық продюсирлеу негіздері «Көркемдік жобаларды насихаттауды ұйымдастыру бойынша практикум» пәні арт-жобаларды ұйымдастыру және жылжыту туралы теориялық білімді игеруге, студенттердің менеджмент пен маркетингтің құралдары мен әдістерін практикада қолданудың тактикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жазбалар жиынтығы

    Ноталарды терудің компьютерлік технологиясын оқыту ноталардың компьютерлік жиынтығы заманауи талаптарға сәйкес кәсіби музыканттарды даярлау. Музыкалық компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру (ноталық редакторлар)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогтың хормейстер өнері - 1

    Пән хормейстер техникасын меңгеруді, хормен дирижерлеу техникасы әдістерін, хормейстер-дирижер дағдыларын үйретуді қамтиды. Сондай-ақ модульге мектеп-ән репертуарының мысалдарында музыкалық кәсіби құлақты дамытатын және тәрбиелейтін хор сольфеджио кіреді. Пәннің міндеті-ән айту кезінде таза интонацияны дамыту. Хор сольфеджио, мектеп-ән репертуарының мысалдарында музыкалық кәсіби құлақты дамытады және тәрбиелейді. Пәннің міндеті-ән айту кезінде таза интонацияны дамыту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі

    Педагогикалық өнер педагогикалық өнердің түсінігі, мәні және негізгі компоненттері зерттеледі. Музыкалық білім беру мұғалімінің психологиялық-педагогикалық білім, білік және дағдылар кешенін сапалы және "жетік меңгеруі" қарастырылады. Сонымен қатар, педагогикалық өнерді жүзеге асыру кәсіби ынта-жігермен, дамыған педагогикалық ойлау мен түйсікпен, оның жұмысына моральдық-эстетикалық көзқараспен, педагогикалық іс-әрекеттің құндылығына терең сеніммен және ерік-жігермен қамтамасыз етіледі". Педагогикалық міндеттерін сенімді және сапалы орындауды қамтамасыз ететін Музыкалық білім беру мұғалімінің құнды құралдары қалыптасуда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жиынтық хор 1

    Мамандықтың құзыреттері мен пәндерінің кешенін қамтиды. Музыка мұғалімінің дирижерлік техникасының негіздері хор дирижерлау саласындағы дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық өнер

    Педагогикалық өнер педагогикалық өнердің түсінігі, мәні және негізгі компоненттері зерттеледі. Музыкалық білім беру мұғалімінің психологиялық-педагогикалық білім, білік және дағдылар кешенін сапалы және "жетік меңгеруі" қарастырылады. Сонымен қатар, педагогикалық өнерді жүзеге асыру кәсіби ынта-жігермен, дамыған педагогикалық ойлау мен түйсікпен, оның жұмысына моральдық-эстетикалық көзқараспен, педагогикалық іс-әрекеттің құндылығына терең сеніммен және ерік-жігермен қамтамасыз етіледі". Педагогикалық міндеттерін сенімді және сапалы орындауды қамтамасыз ететін Музыкалық білім беру мұғалімінің құнды құралдары қалыптасуда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ансамбльде ойынау

    Ансамбльде ойынау Болашақ педагогикалық және музыкалық ағарту іс-шараларына қажет музыкалық шығармалар ансамблінде (халықтық) ойнау дағдыларын дамыту. Орындаушылықтың маңызды практикалық дағдыларының жиынтығын және орындаушының топта (шағын топтарда) жұмыс істеу қабілетін дамыту: ансамбльде ойнау, парақтағы жазбаларды оқу, транспозицияның қарапайым әдістері. Ансамбль музыкалық пәндер Студенттерді ұжымдық Аспаптық орындау дағдыларына үйрету. Оқу барысында студенттер ансамбльдік орындау дағдыларын, ырғақ сезімін, шығарма формасын, әуен желісін импровизациялау дағдыларын, эмоционалды еркіндікті дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыканы ойнау

    Ансамбльде ойынау Болашақ педагогикалық және музыкалық ағарту іс-шараларына қажет музыкалық шығармалар ансамблінде (халықтық) ойнау дағдыларын дамыту. Орындаушылықтың маңызды практикалық дағдыларының жиынтығын және орындаушының топта (шағын топтарда) жұмыс істеу қабілетін дамыту: ансамбльде ойнау, парақтағы жазбаларды оқу, транспозицияның қарапайым әдістері. Ансамбль музыкалық пәндер Студенттерді ұжымдық Аспаптық орындау дағдыларына үйрету. Оқу барысында студенттер ансамбльдік орындау дағдыларын, ырғақ сезімін, шығарма формасын, әуен желісін импровизациялау дағдыларын, эмоционалды еркіндікті дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұғалімнің шешендік өнері/

    Музыка мұғалімінің шешендік өнері Ол болашақ музыка мұғалімінің шешендік өнерінің теориялық және практикалық негізін, көпшілік алдында сөйлеу және сөйлеу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка мұғалімінің педагогикалық әртістігі

    Музыка пәні мұғалімінің әртістіік шеберлігі. Мұнда музыка пәнінің мұғалімі ретінде әрекет ету, әртістік қызметтің теориялық және практикалық негізін қалыптастыруға, музыка сабағында шығармашылық атмосфераны қалыптастыруға бағытталған. Музыка мұғалімінің шешендігі болашақ музыка мұғалімінің шешендік өнерінің теориялық және практикалық негізін, көпшілік алдында сөйлеу және сөйлеу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық-педагогикалық зерттеу практикумы

    Музыкалық-педагогикалық зерттеу практикумы Семинар ғылыми және практикалық жұмысты жазудың әдіснамасын зерттейді, сонымен қатар түлектерге музыка мұғалімінің ұйымдастырушылық және тәжірибелік жұмысында көмектеседі. Осы пәннің көмегімен түлек оқудың теориялық жазылуын үйреніп қана қоймай, оны практикалық нәтижелермен нығайтады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі 1

    Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі-мамандықтың құзыреттілігі мен пәндер кешенінен тұрады. Музыка мұғалімінің дирижерлік техникасының негіздері хор дирижерлау саласындағы дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Фортепианода ойнау технологиясы музыка сабақтарын өткізу үшін өзекті фортепианолық орындаушылық саласында дағдыларды қалыптастырады. Домбырада ойнау технологиясы халық музыкасын домбырамен орындау саласында дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыка мұғалімінің ұйымдастыру-эксперименталды жұмысы

    Музыка мұғалімінің ұйымдастырушылық және тәжірибелік жұмысы Курс музыка мұғалімдерін, практикаға бағытталған мамандарды даярлау үшін маңызды.Студенттерді музыка мұғалімінің заманауи ұйымдастырушылық және эксперименттік жұмысының құрылымымен және даму технологиясымен таныстыру. Қазақстандағы музыкалық білім беру жүйесіндегі жалпы білім беретін мектепке музыка мұғалімін кәсіби даярлаудың теориялық негіздерінің құндылығын ашу. Студенттерді жоғары кәсіби білім жүйесіндегі болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлаудың қазіргі жағдайы мен проблемаларымен таныстыру. Орта мектептерде болашақ музыка мұғалімдерін даярлау бойынша тәжіриб����лік жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хор - 1

    Мамандықтың құзыреттері мен пәндерінің кешенін қамтиды. Музыка мұғалімінің дирижерлік техникасының негіздері хор дирижерлау саласындағы дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогтың хормейстер өнері - 2

    Пән хормейстер техникасын меңгеруді, хормен дирижерлеу техникасы әдістерін, хормейстер-дирижер дағдыларын үйретуді қамтиды. Сондай-ақ модульге мектеп-ән репертуарының мысалдарында музыкалық кәсіби құлақты дамытатын және тәрбиелейтін хор сольфеджио кіреді. Пәннің міндеті-ән айту кезінде таза интонацияны дамыту. Хор сольфеджио, мектеп-ән репертуарының мысалдарында музыкалық кәсіби құлақты дамытады және тәрбиелейді. Пәннің міндеті-ән айту кезінде таза интонацияны дамыту

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жиынтық хор - 2

    Мамандықтың құзыреттері мен пәндерінің кешенін оқу. Музыка мұғалімінің дирижерлік техникасының негіздері хор дирижерлау саласындағы дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру. Жиынтық хормен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Хор - 2

    Мамандықтың құзыреттері мен пәндерінің кешенін оқу. Музыка мұғалімінің дирижерлік техникасының негіздері хор дирижерлау саласындағы дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру. Жиынтық хормен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі - 2

    негізгі құралдарды білу мен меңгеруді қамтиды қосымша құралмен жоғары орындаушылық мәдениетті дамыту, негізгі және қосымша құралдар ретінде фортепианолық, домбыра шеберлігі саласында арнайы дағдыларды игеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Тәлімгердің кеңестерін немесе дайын нұсқаулықтарды, нұсқаулықтар мен ұсыныстарды ескере отырып, музыка сабағында жаттығу сабақтарын өткізу қабілеттерін, синтезде дидактикалық білімдерді музыка және өнер саласындағы білімдермен біріктіре отырып қолдана алатындығын дәлелдеу;
  • Қосымша білім беру жүйесіне студенттерді тарту қабілетін қолдана отырып, музыкалық білім беру саласындағы мүдделі тараптармен (мектептер, шығармашылық бірлестіктер, бірлестіктер және т.б.) бірлесіп музыка сабақтарын дамытуда оқушылардың қызығушылықтарын, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, инновациялық идеялар ұсыну
  • Есту және гармоникалық талдау дағдыларын қолдану - музыкалық материалдарды нота және / немесе құлақ арқылы тану, түсіндіру, өңдеу, түсіну және / немесе жаттау; музыкалық білім беру мақсатында музыкалық тілді, формаларды білуге және олармен байланысты ұғымдарды, шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде музыкалық өнердің ерекшелігін, музыкалық шығарманың көркемдігін түсінуге, музыкалық туындыларды мәдени және тарихи контексте, әртүрлі музыкалық құбылыстар мен отандық және дәстүрлі қазақ музыкасының туындыларын талдай білу; мектептер мен колледждерде студенттерді оқыту және дамыту;
  • Мектеп оқушылары мен жасөспірімдер музыкасының танымдық, тәрбиелік, ағартушылық рөлін жүзеге асыру мақсатында оқушылардың музыкалық қызығушылықтарын, көркем талғамын дамыту қабілетін ашу;
  • Мектеп оқушыларының музыкалық-көркемдік дамуының ерекшеліктерін, әлемдік музыка білімінің даму тарихы мен қазіргі тенденцияларын және Қазақстан Республикасы мектептеріндегі оқу бағдарламаларының жаңартылған мазмұнын ескере отырып, музыканы оқыту әдістемесін білу және түсіну;
  • Кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру мақсатында компьютерлік бағдарламаларды қолдану; оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде АКТ-ны әлемдік музыкалық өнерді, мәдениетті насихаттау, тарату және насихаттаудың, музыка сабағында аудиториямен қарым-қатынастың әмбебап құралы ретінде дербес қолдануды көрсету;
  • Музыка туралы білімнің жаңа көздерін іздеуде студенттердің іс-әрекетін өздігінен ұйымдастыра алатындығын дәлелдеу; студенттерді балалар мен жастардың мәдени демалысын ұйымдастыруда бірлескен музыкалық және шығармашылық іс-әрекетке ынталандыру;
  • Кәсіптік қоғамдастықтардың, жастар бірлестіктерінің, шығармашылық топтардың, концерттік ұйымдардың, білім беру және басқа мекемелердің өкілдерін оқу процесі мен ынтымақтастыққа тарту жоспарын жасау;
  • ғылыми дүниетанымын қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білім; кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешу үшін әртүрлі көздерден алынған ақпаратты қолдана білу, ойлау мәдениетін көрсету; кәсіби қызметті шешу үшін ауызша және жазбаша түрде Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде сөйлесуге дайын екендігін көрсету; музыкалық білім беру саласында өздерінің шығармашылық әлеуетін пайдалану қабілетін, салауатты өмір салтын ұстануға дайындығын көрсету;
  • Мектеп әнін, фортепиано, домбыра, хор репертуарын білу және түсіну, бірнеше музыкалық аспаптардың (фортепиано, синтезатор, халықтық аспаптар) суреттеу; ұжымдық: вокалды-хор, ансамбль, студенттер мен жастардың хореографиялық қойылымдарын ұйымдастыра және дамыта білу; РО6 жаңа білім беру технологияларын, оның ішінде АКТ-ды, дидактикалық білімді сабақта музыка мен өнер саласындағы біліммен интеграциялау бойынша қолдану;
  • Зерттеу әдістерін практикада қолданады, эксперимент ұйымдастырады және өткізеді, оның ішінде алынған тәжірибелік мәліметтерді талдайды, дипломдық жобаның міндеттеріне сәйкес алынған мәліметтердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды
  • Жеке тұлғаға әлеуметтік-психологиялық - педагогикалық көзқарастар, оның қалыптасу факторлары туралы ғылыми тұжырымдаманың білімдерін бейнелеу, әлеуметтік және кәсіби мәселелерді шешуде психологиялық, педагогикалық, музыкалық ғылымдардың негізгі принциптері мен әдістерін қолдана білу; музыкалық-педагогикалық процестің ерекшелігін, оның құрылымын, сабақтарды өткізу әдістері мен формаларын, музыкалық оқытушы ретіндегі өзіндік шығармашылық және білім беру педагогикалық іс-әрекетінде психологиялық-педагогикалық дайындықта ЗУН-ды пайдалануға дайындығын;
  • Өз көзқарасын қорғап, өз бетінше пайдалану қабілетін іске асыру және музыкалық білім беру саласын зерттеу барысында алған білімдерін одан әрі жетілдіру стратегиясын жасауға қатысу
Top