Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05202 Экология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Географиялық қабық туралы ілім

    Географиялық қабықтың құрылымы мен құрамы. Жердің атмосферасы мен климаты. Климаттың өзгеруінің қазіргі мәселелері және климатқа техногендік әсердің рөлі. Адамның тіршілік ету ортасын тұрақты дамыту тұжырымдамасы, мақсаттары, міндеттері, жетістіктері. Адам және географиялық қабық. Қазіргі әлемдегі жаһандық сипаттағы апаттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметке кіріспе

    Пән білім алушыларды білім беру және кәсіби қызмет процесінде экология саласындағы ғылым мен техниканың қазіргі заманғы дамуы негізінде дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Төрттік геология

    Төрттік геологияның жалпы түсінігі, объектілері, төрттік шөгінділерін зерттеудің объектісі, мақсаттары мен әдістері, олардың қасиеттері мен ерекше белгілері. Төрттік шөгінділердің генетикалық типтерінің классификациясы. Төрттік кезең кен орындарының пайдалы қазбалары. Материктердің экзогендік рельефі. Төрттік кезең кен орындарының халық шаруашылығы үшін маңызы және әртүрлі зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық геология

    Экологиялық геологияның ғылымдар жүйесіндегі орны. Анықтамасы, объектісі, пәні, зерттеу міндеттері. Жердің пішіні, құрылысы, құрамы. Литосфераның геодинамикалық экологиялық қызметі. Литосфераның ресурстық экологиялық қызметі. Литосфераның геохимиялық экологиялық қызметі. Эндогендік және экзогендік процестер және олардың экологиялық салдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жаратылыстану концепциялары

    Жаратылыстану тарихын, ғылыми теорияның құрамы мен құрылымын, тұжырымдамаларын, қоршаған әлемді ғылыми танудың әдіснамасын, ҒТР дәуіріндегі ғылыми жетістіктер мен жаңалықтарды зерттейтін пән; пәнді зерделеу нәтижесі бойынша білім алушы жаратылыстану саласындағы іргелі ұғымдар мен принциптер туралы білімді, әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми бейнесінің даму кезеңдері мен ерекшеліктерін түсінеді, меңгереді және қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биосфераның пайда болуы мен эволюциясы

    Биосфералық зерттеулердің негізгі тұжырымдамалары мен әдістері. Қазіргі биосфераның құрылымы. В. И. Вернадскийдің биосфера туралы ілім. Биосферадағы тірі зат. Жер эволюциясының кезеңдері. Биосфера мен қоғамның тұрақты дамуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтар экологиясы

    Биосфераның жансыхззаты ретінде топырақ түзілуінің экологиялық факторларын, құнарлылық, дегумификация, топырақтың деградациясы, Жер ресурстарын ұтымды пайдалану мәселелерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Топырақ туралы түсінік, оның табиғаттағы орны мен рөлі. Топырақтану-Топырақ туралы ғылым, ғылымның пәні мен міндеттері. Топырақ түзілу процесінің жалпы схемасын, топырақ түзілу факторларын қарастыру. Топырақтың морфологиялық белгілерімен танысу. Топырақтың минералогиялық, химиялық және органикалық құрамын зерттеу. Топырақтың сіңіру қабілетінің рөлін қарастыру. Топырақтың физикалық және физикалық-механикалық қасиеттерін зерттеу. Топырақтың негізгі қасиеттері мен режимдерімен, оларды реттеу жолдарымен танысу. Топырақтың таралуының негізгі заңдылықтарын қарастыру. Топырақтың жіктелуі. Топырақ құнарлылығы туралы түсінік. Орман топырақтарының негізгі түрлерін және олардың орман өсіру ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта туралы ілім

    Қоршаған ортаның компоненттерін, қоғаммен қарым-қатынасты, популяция деңгейіндегі биологиялық жүйелердің тұрақтылығын, организмдер мен экожүйелер қауымдастығын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Адам және биосфера

    Жаратылыстану негіздерін, қоршаған орта туралы ғылыми білімнің құрамы мен құрылымын, ғылыми және техникалық жетістіктердің биосфераға әсерін зерттейтін пән; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы қазіргі жағдайда биосфераның болу ерекшеліктері туралы білімді түсінеді, меңгереді және қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жер үсті және су экожүйелерін қорғау

    Жер үсті және су экожүйелерінің әртүрлі түрлерін, қорғау объектілерін, биологиялық өнімділіктің экологиялық және экономикалық аспектілерін, жер үсті және су экожүйелерін, ЕҚТА ұйымдастырудың ғылыми негіздерін, әлемнің, Қазақстанның қорғалатын аумақтарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пәнде қауіпсіздік мәдениетін тәрбиелеуге, білім алушыларды күнделікті өмірде, қауіпті, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа даярлауға, оларда салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, бірінші рет көрсету дағдылары мен дағдыларына арналған қауіпсіздік және тіршілік әрекеті саласындағы заңнамалық және құқықтық актілердің мәселелері зерделенеді мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеті туралы бастапқы білім алу, әскери қызмет негіздері бойынша даярлау, сондай-ақ азаматтық қорғаныс саласында дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Картография топография негіздерімен

    Картографияның тарихы мен даму кезеңдерін, карталардың проекцияларын, картадағы бұрмалану түрлерін, зерттеудің картографиялық әдістерін, жер бедерінің жоспарларын, топографиялық картамен жұмыс істеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аумақтарды экологиялық аудандастыру

    Урбанизацияланған аумақтардағы қоршаған ортаны қорғау мәселелері; аумақты аумақтық-экологиялық аймақтарға бөлу қағидаттары, аумақтық-экологиялық аймақтардың түрлері, оларды пайдалану қарқындылығы және аумақтың функционалдық тиесілілігі мен оның мәртебесінің табиғат қорғау және шаруашылық қызмет режиміне сәйкестігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экологиялық картография

    Экологиялық карта және оның маңызы. Экологиялық карталардың қасиеттері, мазмұны және элементтері. Экологиялық карталардың жіктелуі. Экологиялық карталарда бейнелеу әдістері. Экологиялық карталарды жасауға арналған ақпарат көздері. Экологиялық картамен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтегі инклюзивті тәжірибелер

    Пән инклюзияның тарихы мен философиясын, кәсіби ортаның бейімделуін, ассистивті технологияларды қолдануды, өзара әрекеттесу және коммуникация стратегияларын, инклюзияның этикалық аспектілерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері мен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды жұмысқа орналастыру және кәсіби бейімдеу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экологиялық мониторинг

    Экологиялық мониторингініңмазмұны мен құрылымын, объектілерін,антропогендік техногендік жүктемелерді бақылау, бағалау және болжауды және олардың салдарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік экология

    Геосфера мен қоғам арасындағы қатынастардың интеграциясын, дамудың эмпирикалық, модельдік пен жаһандық-саяси кезеңдерін және әлеуметтік экология заңдарын, жаһандық бастамалар мен тұрақты дамуға қол жеткізу индикаторларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық білім және дүниетаным

    Экологиялық білім мен дүниетанымды қалыптастыру ерекшеліктерін, экологиялық сананы қалыптастыру әдістемесін, оқытуды ұйымдастыру нысандарын, экологиялық білімді насихаттауды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану ғылымдарындағы геоақпараттық жүйелер

    Жаратылыстану-ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде геоақпараттық жүйелерді құру және пайдалану принциптерін, әдістерін, кезеңдерін зерттейтін пән. Деректер көздері. Жерді қашықтықтан зондтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігі

    Жаһандық және аймақтық экологиялық мәселелерді зерттейтін пән, экологиялық қауіптің көздері, қоршаған орта сапасының адам денсаулығына әсері, қауіп туралы түсінік, экологиялық қауіпсіздік және экологиялық қауіп, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету тетіктері, экологиялық қауіпсіздікті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология

    Геоэкологияның әдіснамалық принциптерін, геожүйелердің түрлерін, ресурстардың құрылымын және олардың экономикалық - экологиялық жай-күйін, Қазақстанның геоэкологиялық жай-күйін, геожүйелерді қорғаудың ұтымды пайдаланылуы мен проблемаларын зерделейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиациялық экология

    Радиациялық экологияның негізгі ұғымдары, әдістері, принциптері мен заңдары; радиация көздері; тірі организмдерге иондаушы сәулеленудің әсер ету механизмдері; жаһандық радиациялық экологиялық проблемалар; радиоэкологиядағы мониторинг және экологиялық нормалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстардың кадастры

    ККадастрлық ақпаратты жинау, жүйелеу, жалпылау, пайдалану қағидаттары мен тәсілдерін, Қазақстан Республикасының табиғи ресурстарын кадастрлық бағалауды құруын, кадастрлық қызметтің құқықтық негіздерін зерделейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның геохимиясы

    Геохимия пәні. Геосфералардың химиялық құрамы. Химиялық элементтердің көші-қон факторлары. Литосфера және оның бетіндегі геохимиялық көші-қон факторлары. Атмосфераның геохимиясы. Гидросфера геохимиясы. Топырақ геохимиясы. Өсімдік геохимиясы. Топырақ пен өсімдіктердегі геохимиялық ауытқулар. Геохимиялық аудандастыру. Эндемияның көрінісіндегі химиялық элементтердің рөлі. Техногенез геохимиясы және қоршаған ортаның ластану мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоақпараттық жүйелер негіздері

    Жалпы терминология. ГАЖ типологиясы. ГАЖ функциялары. Деректер форматтары. Геоинформатика мен ГАЖ технологияларын дамытудың тарихи аспектілері. Қазіргі ГАЖ дамуының негізгі бағыттары. ГАЖ аспаптық құралдары. Кеңістіктік деректер модельдері. Аналогты-сандық деректерді түрлендіру. Деректер базасы туралы түсінік. ДБ жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық аудит

    Экологиялық аудит табиғатты қорғау қызметінің дербес түрі ретінде. Экологиялық аудит объектісі ретінде Өнеркәсіптік өндірістің қоршаған ортаға әсері. Экологиялық аудит саласындағы қызметті дамытудың шетелдік тәжірибесі. Өнеркәсіптік кәсіпорындарда экологиялық аудит бағдарламаларын әзірлеу мен іске асыруды ынталандыру. Экологиялық аудит бағдарламаларының жалпыланған рәсімі. Экологиялық тыңдау объектілеріндегі жұмыс әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеография

    Жануарлар мен өсімдіктердің географиясын, олардың биосфераның негізгі элементтерінің цикліндегі рөлін, өсімдіктер мен жануарлар әлемі жүйесін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық зерттеулердегі еңбекті ғылыми ұйымдастыру

    Еңбекті ғылыми ұйымдастырудың әдіснамасын, нысандарын, әдістерін, экологиялық зерттеулер жүргізуді, ғылымның қазіргі жетістіктері негізінде қызметті ұйымдастыруды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • «Жасыл» технологиялардың экологиялық негіздері

    «Жасыл» технологиялар ұғымын, олардың қалыптасу кезеңдерін, «жасыл» технологиялардың түрлері мен даму жағдайларын және олардың тұрақты дамудағы рөлін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлкен экологиялық практикум

    Экологиялық зерттеулердің жалпы және жеке әдістемелерін, аспаптық, зертханалық, көрнекі экологиялық зерттеулерді, қоршаған ортаның сандық және сапалық параметрлерін тіркеу және талдауды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Экологиялық жобалау

    Сараптамалық жұмыс және экологиялық жобалау негіздерін, шаруашылық қызметтің экологиялық негіздемесін, экологиялық сараптама мен жобалаудың құқықтық және нормативтік негіздерін, табиғатты қорғау және экологиялық паспорттау МЕМСТ-ін зерделейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қолданбалы экология

    Қоршаған орта параметрлерінің кеңістіктік-сандық талдауын, биосфераға антропогендік әсерді зерттеудің қолданбалы әдістерін, экологиялық дағдарыстар мен апаттарды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аймақтық экология

    Қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынастың қазіргі тенденцияларын, адамзаттың аймақтық мәселелерін зерттейтін пән, пәнді оқудың негізі өлкетану қағидаты негізінде өңір болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық ресурстану

    Табиғи ресурстардың жіктелуін, олардың қазіргі жағдайын анықтайтын факторларды, техногенез процесін және экологиялық ресурстардың әлеуетін, ресурстарды басқару стратегиясы мен тактикасын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік экология

    Өндірістің негізгі түрлерін, шикізаттың жіктелуін, өндірісті ұйымдастыру жүйесін, өнеркәсіп салаларының қоршаған ортаға әсерін, қоршаған ортаны қорғаудың заманауи құралдарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны қорғаусаласындағы стандарттау және сертификаттау

    Экологиялық стандарттау мен сертификаттаудың даму тарихы. Ластаушы заттардың таралуы, өнеркәсіптік өндірісті ұтымды орналастыру және ұйымдастыру. Қоршаған ортаны қорғауды басқару: экологиялық аудит, экологиялық менеджмент, экологиялық сақтандыру. Экологиялық сертификаттаудың түсінігі мен функциялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаға әсерді бағалау және экологиялық сараптама

    Терминология тарихы. Экологиялық бағалаудың негізгі түсініктері. Жобаларды экологиялық бағалау процесінің бастапқы кезеңдері. Қоршаған ортаға әсерін болжау. Әсердің маңыздылығын бағалау. Шешім қабылдау процесін бағалауды біріктіру. Кеңес беру және қоғамның қатысуы. Экологиялық бағалауды заңнамалық және нормативтік қамтамасыз ету. Қоршаған ортаға әсерді бағалау арқылы дамудың тұрақтылығын анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Экологиялық нормалау негіздері және сараптама

    Қоршаған орта сапасының нормативтерін, экологиялық сараптама жүргізу қағидаттарын, экологиялық сараптама саласындағы Қазақстан Республикасының заңдарын зерделейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Экологиялық-географиялық ғылыми зерттеулердегі тәуекелдерді басқару

    Қоршаған ортадағы жағымсыз өзгерістердің ықтималдығын немесе қоршаған ортаға теріс әсер ету нәтижесінде пайда болатын осы өзгерістердің алыс жағымсыз салдарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Урбоэкожүйелерді басқару және оңтайландыру

    Урбоэкожүйелерді басқару мен оңтайландырудың әдіснамалық тәсілдері, олардың құрылымы. Қала урбоэкожүйе ретінде. Урбанизацияның экологиялық аспектілері. Табиғи және антропогендік ішкі жүйелердің өзара әрекеттесу динамикасы. Қаланың экожүйелік сипаттамалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам экологиясы

    Адам экологиясының мәселелерін, зерттеу теориялары мен әдістерін, адам экологиясының биологиялық, әлеуметтік - экономикалық аспектілерін, адамның қоршаған орта жағдайларына бейімделуін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұзылған экожүйелерді қалпына келтіру

    Экожүйелердің бұзылуына әсер ететін факторларды, бұзылған экожүйелерді қалпына келтіру жөніндегі экологиялық іс-шаралар кешенін,аналитикалық, картографиялық, далалық, бағалау және басқа зерттеу материалдарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экологиясы

    Қазақстанның қоршаған ортасының жай-күйін: проблемалар мен құқықтық, экономикалық, технологиялық аспектілерін, өндіріс және тұтыну қалдықтарының әсерін, проблемалар мен шешу жолдарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдаланудың экологиялық аспектілері

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды және табиғат пайдаланудың негізгі экологиялық жағдайларын, табиғат пайдаланудың экологиялық жүйелерге әсерін және экожүйелерге ең жоғары рұқсат етілген антропогендік жүктемелерді анықтауды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биосферадағы техногендік процестер

    Экзогендік геологиялық процестер туралы жалпы идеялар және олардың пайда болуы мен дамуындағы техногендік факторлардың рөлі. Биосфераның техногендік процестердің әсеріне төзімділігі. Биосферадағы табиғи-техногендік процестердің мониторингі. Биосфераны техногендік факторлардың әсерінен қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда тиімді бейімделу үшін практикалық қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, инклюзивтілік және тең мүмкіндіктер қағидаттарын ұстанады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағдарлана отырып, тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолданады, төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады.
  • Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде табиғаттың әртүрлі жүйелерінің қызметін талдайды, жаратылыстану ғылымдары саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
  • Қазіргі жаратылыстану ғылымдарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын, қоршаған ортаның объектілері мен құбылыстарын зерттеудегі ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылымның соңғы жетістіктерін талдайды, қолданады; табиғи жүйелердің қалыптасуына әртүрлі факторлардың әсерін түсіндіреді.
  • Ғаламдық, өңірлік және жергілікті деңгейлерде жаратылыстанудың ғылыми-практикалық міндеттерін шешеді; қоршаған ортаның жай-күйін бағалау негізінде аумақтарды экологиялық аймақтарға бөлуді жүзеге асырады.
  • Практикалық қызметте соңғы геоақпараттық технологияларды қолданады; әр түрлі типтегі географиялық карталарды құрастыру және талдау үшін картографиялық дағдыларды қолданады.
  • Табиғи процестер мен қоғам арасындағы тәуелділікті талдайды; экологиялық дүниетанымды қалыптастыру әдістерін басқарады; экологиялық білім беру іс-шараларын жүргізеді.
  • Табиғи ортаның өнеркәсіптік шығарындылармен ластануын азайту жөніндегі іс-шараларды жоспарлайды, жүргізеді, техногендік жүйелерді зерттеудің практикалық әдістерін қолданады; экологиялық жобалауды жүзеге асырады; практикалық қызметте қоршаған орта үшін қауіпсіз технологияларды қолданады.
  • Геосфераларда болып жатқан негізгі процестердің табиғатын талдайды; радиациялық жағдайды бағалау үшін заманауи техникалық құралдарды пайдаланады; қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етудің түрлі механизмдерін қолданады.
  • Экологиялық мониторинг және аудит қағидаттары негізінде экологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларына ие; Қазақстан Республикасының экологиялық заңдарын қолданады; жобаларға, кәсіпорындарға, бағдарламаларға экологиялық сараптама мен сертификаттауды жоспарлайды және жүргізеді; қоршаған орта объектілері сапасының экологиялық стандарттарға сәйкестігін айқындайды.
  • Экожүйелер мен олардың компоненттерінің жай-күйін бағалауды; табиғатты пайдалануды бақылау және табиғи ресурстарды басқаруды; биоценоздардың құрамын, қасиеттерін, тірі организмдердің таралу заңдылықтарын, түрлердің шығу тегі мен таралу аймағын талдауын жүзеге асырады.
Top