Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01402 Кәсіптік оқыту (сала бойынша) в Еуразия Технологиялық Университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    "Басқару психологиясы" (ПУ) оқу пәнінің ерекшелігі оқу сабақтары кезінде психологиялық дағдыларды дамытуға бағытталған мазмұнның қолданбалы сипаты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    кәсіпорын экономикасының негіздерін, несиелік бизнесті, бухгалтерлік есеп және есеп беру жүйелерін және т.б. білу; Қазақстанда және шетелде кәсіпкерлікті дамытудың өзекті мәселелерін түсіну; тез өзгеретін нарықтық жағдайларға бағдарлану және олардың қызмет бағытын уақытылы өзгерту; жеке бизнесіңіздің тиімділігін бағалаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инвестициялық жобаларды талдау
    Несиелер: 5

    Инвестициялық жобалардың сипаттамасы: инновациялық жобалардың түсінігі, түрлері, қамтамасыз етілуі, қаржыландыру көздері, әзірлеу кезеңдері. Жобалардың инвестициялық тартымдылығы: инвестициялық тартымдылық көрсеткіштері, Экономикалық тартымдылықты бағалау. Инвестициялық жобаларды бизнес-жоспарлаудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-іскерлік қарым-қатынастың негізгі құзыреттерін қалыптастыру, студенттерді іскерлік этика және мәдениетпен таныстыру, бизнес терминологияны дамыту, іскерлік қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында грамматикалық дұрыс ауызша сөйлеу, кәсіби міндеттерді жүзеге асыру үшін коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскерлік кездесулер, келіссөздер, презентациялар өткізу және жазбаша іскерлік қарым-қатынас дағдыларын базалық деңгейде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    - зерттеуші-оқытушының кәсіби құзыреттілігін арттыру; - оқуға деген қызығушылығын қалыптастыру; - өзінің кәсіби және жеке даму мәселелерін жоспарлау және шешу; - жұмыс берушінің қажеттіліктеріне сәйкес оқу процесін модельдеу, іске асыру және бағалау, кәсіптік білім беру бағдарламаларын жобалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнестегі сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның сипаттамасы-бағдарлама экономикалық ғылым мен практикада жоғары білікті кадрларды дайындайды; жеке тұлғаның жеке қажеттіліктерімен үйлестіре отырып, бизнестің қажеттіліктерін тиімді қанағаттандыра отырып және бағыттар мен мамандықтар тоғысында білім алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • R-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың алгоритмдерді құру мен талдаудың практикалық дағдыларын, сондай-ақ R бағдарламалаудың қазіргі заманғы тілінде бағдарламалау арқылы оларды дербес іске асыру дағдыларын меңгеру; бағдарламалар мен деректердің күрделі құрылымдарымен жұмыс істеу технологиясын түсінуді қалыптастыру; мамандандырылған ортада бағдарламалау парадигмалары туралы түсінікті қалыптастыру болып табылады; бағдарламалаудың стандартты есептерінің мысалында (ағаштармен, графиктермен жұмыс, тізімдер мен массивтерді өңдеу, символдық түрлендіру), сондай-ақ практикалық есептерді шешуге қосымшада практикалық бағдарламалау және деректерді талдау дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    сөйлеудің ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерін білу; жазбаша және ауызша академиялық мәтіндер құру дағдыларын дамыту; академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін игеру. - алған білімдерін ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындауда және жазбаша түрде қолдануға; - тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиеттерін шет тілінде еркін оқи алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Бұл курс кәсіби-бағытталған шетел тілін оқыту үшін оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен іскерлікті одан әрі жетілдіруді көздейді. Кәсіптік-бағытталған деп студенттердің болашақ мамандығының немесе мамандығының ерекшеліктеріне байланысты шет тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген оқыту түсініледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым ұғымын, шекарасын және әдіснамасын зерттейтін философия бөлімі. Сонымен қатар ғылым философиясының арнайы бөлімдері бар, мысалы, математика философиясы, физика философиясы, химия философиясы, биология философиясы, медицина философиясы, психология философиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен жүйеленген білімді, кәсіби педагогикалық білім берудің негізгі проблемалары контексінде оларды талдау және қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    ТМД және Батыс Еуропа елдерінде әлеуметтік интеграцияны жүзеге асыру: заңнама, саясат, күнделікті тәжірибе. Білім берудегі әлеуметтік интеграция: қазақстандық тәжірибе. Әлеуметтік шеттетуді болдырмау және әлеуметтік интеграцияны жүзеге асыру бойынша Инклюзивті білім беру мүмкіндіктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Оның мазмұнын, педагогикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады конструкторлық, инжиниринг және функцияларды қоса алғанда, қызмет оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқу процесінде студенттің қызмет түрлері тәжірибе қалыптастыру мен дамытуды қамтиды стратегиялық ойлау, жағдайды көру, топты басқаруға қабілеттілігі адамдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім сапасын басқару
    Несиелер: 5

    білім беру сапасын басқарудың заманауи тұжырымдамалары мен әдістері; - білім беру іс-шараларын ұйымдастырудың заманауи дәстүрлі және инновациялық әдістері мен технологиялары, диагностика және оқу процесінің сапасын бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    білім беруді модернизациялау жағдайында білім беру ұйымдарының дамуын басқарудың инновациялық тәжірибелерін игеру; заманауи талаптарды ескере отырып, даму бағдарламасын әзірлеу; өз жобаларыңыз бен мақсатты бағдарламаңызды құрыңыз; өз бетінше қызметті жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің тұтас педагогикалық үдерісі
    Несиелер: 5

    ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (ҚР МЖМБС). ЖМ оқу процесін ұйымдастыру. ЖМ оқу құжаттамасы. Оқу процесін ұйымдастыру формалары. Оқу процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету. Оқыту әдістері мен технологиясы. Білім алушылардың білімін бақылау нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі маркетинг
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі маркетинг" пәнін игерудің мақсаты: студенттерді білім беру саласындағы заманауи басқарушылық қатынастармен Таныстыру, Кәсіпкерлік болуға үйрету, білім беру мекемелерінің тәжірибесінде заманауи менеджмент пен маркетингтің әртүрлі тетіктерін тиімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі әлеуметтік эксклюзия және инклюзия
    Несиелер: 5

    негізгі нормативтік құжаттарды білу; әлеуметтік оқшаулау мен білім берудің негізгі мақсаттарын, міндеттері мен принциптерін түсіну; инклюзивті білім беру мен оқудан шығару процесін тиімді психологиялық-педагогикалық қолдау жүйесін дамыту; әлеуметтік оқшаулау және білімге қосу мәселесі туралы ақпаратты жүйелеу және синтездеу; ерекше қажеттіліктері бар студенттермен жұмыс жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи оқыту әдістері
    Несиелер: 4

    Заманауи білім беру технологиялары объективті қажеттілік ретінде. Сыни ойлау технологиялары. Ойын технологиясы. Кейс-технологиялар. Шығармашылық шеберханалардың технологиялары. Денсаулық сақтау технологиялары. Проблемалық оқыту Компьютерлік (ақпараттық) технологиялар. Бағдарламаланған оқыту технологиялары. Модульдік оқыту технологиялары. Интеграцияланған оқыту технологиялары. Оқытудың заманауи тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Еңбек нарығының ерекшеліктері және олардың университеттік кәсіптік білім берудегі көрінісі. ВПО жүйесіндегі негізгі трендтер. Теориясы ересектерге білім беру. ВПО жүйесіндегі тұтас педагогикалық процесс. ВПО мазмұнын таңдау және құрылымдау. ЖОО-ға арналған оқулық: жалпыдидактикалық тәсіл және мәселені белгілеу. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстары. ВПО жүйесіндегі тәрбие жұмысы. ВПО жүйесіндегі инновациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобалық қызмет
    Несиелер: 4

    - жобаны басқарудың маңызды принциптерін, функциялары мен әдістерін білу; - жобаларды іске асыру ерекшелігін және жобаларды әзірлеу тәртібін түсіну; - жобаның негізгі құжаттарын әзірлеу; - жобаның коммуникациялық жоспарын құру; - жобаларды басқару кезінде туындайтын тәуекелдер мен өзгерістерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары кәсіби білім берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты-магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Міндеттері: - теориялық білімді, заманауи жоғары білімнің даму үрдісін меңгеру; - болашақ жоғары мектеп оқытушысының кәсіби қабілеттерін қалыптастыру; - оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 4

    Жобаны басқаруға кіріспе. Жобаларды басқару процестері мен функциялары. Жобалардағы мақсат қою. Күнтізбелік жоспарлау және Жобаны басқару жүйесін ұйымдастыру. Жобаның Тәуекелдерін басқару. Жоба қызметкерлері мен коммуникацияларын басқару. Жобаларды басқарудың ақпараттық технологиялары. Жобаларды басқарудың ақпараттық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи технологиялар мен оқыту тәсілдері
    Несиелер: 4

    оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін білу; отандық және шетелдік педагогикалық тәжірибені талдау және қорытындылау; практикалық қызметте оқытудың заманауи әдістері, технологиялары мен әдістерін қолдану; оқытудың жеке меншік технологиялары мен әдістерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі кредиттік технология
    Несиелер: 5

    Мақсаты-магистранттарды оқытудың кредиттік технологиясы жағдайында оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби даярлау. Міндеттері: - студенттерді дараландыру негізінде өздігінен білім алу және білімді шығармашылық игеру деңгейін арттыру; - ҚР заңдары мен басқа да нормативтік құқықтық актілерінің мазмұны туралы ғылыми дүниетаным мен жүйеленген білімді қалыптастыру ;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропалық жоғары кәсіби білім беру жүйесі
    Несиелер: 5

    "Еуропалық жоғары кәсіптік білім беру жүйесі"ұғымының мәні. Болон процесі. Еуропалық оқыту жүйесіне тән белгілер. Артықшылықтары мен айырмашылықтары. Қазақстанның жоғары оқу орындарында жоғары кәсіптік білім берудің еуропалық жүйесін енгізу бойынша оң сәттер. Жоғары оқу орындары үшін проблемалық мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • зерттеу практикасы
    Несиелер: 12

    Кәсіби және ғылыми қызметтің нәтижелерін болжайды, бақылайды және объективті бағалайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON6

    басқару және іскерлік қызметті сәтті жүзеге асыруға дайын

  • Код ON5

    оқу орындарында академиялық пәндерді оқытуға дайындық

  • Код ON9

    кәсіби шешімдерді қабылдауға дайын болу

  • Код ON3

    заманауи ғылыми-тәжірибелік тапсырмаларды дербес шешуге дайын

  • Код ON8

    кәсіби ағылшын тілін меңгеруге дайын

  • Код ON10

    мансаптық дайындық

  • Код ON1

    іргелі ғылыми және кәсіптік даярлықты түсіну

  • Код ON2

    инновациялық жобаларды әзірлеуге және енгізуге дайын

  • Код ON4

    оқу, оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүзеге асыруға дайындық

  • Код ON7

    заманауи технологияларды және оқыту әдістерін қолдануға дайын

Top