Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кәсіптік оқытудың жеке әдістемелері

    Пәннің мақсаты теориялық және өндірістік оқытудың дидактикалық негіздері туралы білімдерді жаңарту және оқу мақсаттарына жету үшін оларды тәжірибеде жүзеге асыру. Пән жалпы педагогикалық оқыту әдістері туралы білімді қолдану дағдыларын тереңдетуге және кеңейтуге, үйлесімді дамыған тұлғаның оңтайлы дамуына ықпал ететін әдістерді, әдістерді, принциптерді және оқу құралдарын тиімді пайдалануды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі

    Пәннің мақсаты психологиялық-педагогикалық және ғылыми зерттеулер жүргізу ұйымдарының әдіснамалық негіздері туралы білімді жүйелеу болып табылады. Пән психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздері бойынша әдіснамалық мәдениетті жетілдіруге және өзін-өзі дамытуға, психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін тиімді қолдануға, әдіснамалық ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытуға, педагогикалық қызметте алынған теориялық білімді өз бетінше таңдауға және қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.Пән білім алушылардың сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мониторинг және жасанды интеллект мүмкіндіктері

    Пәннің мақсаты – бақыланатын объектінің немесе субъектінің ағымдағы жағдайын бағалау үшін педагогикалық мониторинг жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән педагогикалық мониторингті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамытуға, білім беру процесін студенттердің жеке қажеттіліктері мен қабілеттеріне бейімдеу үшін ЖИ көмегімен мониторинг нәтижелерін жинау, өңдеу және интерпретациялау жүйесін тиімді енгізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік оқытудағы критериалды бағалау

    Пәннің мақсаты критериалды бағалаудың мазмұндық сипаттамаларын ашу және студенттерді білім алушылардың оқу жетістіктерін салыстыру негізінде бағалауды жүзеге асыруға дайындау. Пән жоғары сапалы оқыту нәтижелерін алуға ықпал ететін бағалау критерийлерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға, оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарын қолданудың қазіргі жағдайын талдауға, білім берудің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін бағалау құралдарын қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Еңбек технологиясы бойынша кәсіпкерлік және өндіріс негізі

    Пәннің мақсаты қазіргі экономика жағдайында өзін-өзі табысты жүзеге асыру үшін кәсіпкерліктің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын тереңдету. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұны мен мәнін қарастыруға бағытталған. Білім алушылар кәсіпкерлерге тән білімді, құзыреттілікті меңгереді, бизнесті дамыту және жүргізу кезеңдерін, еңбек нарығын бағалау мен талдауды, бизнесті құрудың, бизнес-жоспарлаудың негізгі кезеңдерін және оны табысты іске асыруды зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тұлғаның өздігінен кәсіптік дамуының және өзін-өзі жетілдірудің ғылыми негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың өзін-өзі жетілдіруі мен жетілдіру проблемасының теориялық негізін талдау және педагогикалық қызметтегі негізгі кәсіби маңызды дағдыларды кеңейту болып табылады. Пән жеке тұлғаның өзін-өзі дамыту мәселелерін, жеке даму және кәсіби қалыптасу мәселелерін шешуді, өз мүмкіндіктерін түсінуді және кәсіби-жеке өсуді модельдеуді, өз іс-әрекетін өзін-өзі бақылау мен интроспекциялауды қарастырады. Табысты өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігін тудыратын тұрақты жеке қасиеттерді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау

    Пәннің мақсаты бағалау процесін оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде қарастыру болып табылады, ол оқушының оқуы қалай жүріп жатқаны туралы ақпарат береді, оқушылардың оқу процесін жетілдіруге және түзетуге көмектеседі. Пән білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыруға, формативті бағалау әдістері мен әдістерін қолдануға, оқу процесін одан әрі жетілдіру және түзету үшін оқу нәтижелерін пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • «Көркем еңбекті» оқыту теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты жұмыста аналитикалық әдістерді, заманауи өнердің озық және ғылыми негізделген жетістіктерін белсенді қолдана алатын эстетикалық және жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру. Пән зерттеу әдістерін қолдану, нәтижелерді өңдеу, педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру дағдыларын жетілдіруге, білім алушылардың білімін өзектендіру үшін суретшілердің, шеберлер мен дизайнерлердің жұмыстарын зерттеу үшін оқу ортасын құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және кәсіби педагогиканың негіздері

    Пәннің мақсаты жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді дамыту, заманауи білім беру процесін дамыту мақсатында жобалау және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру. Пән жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруды, педагогикалық этиканы, шығармашылық ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыру үшін қажетті педагогикалық білімді меңгеруді, тұлғаны оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын енгізудің практикалық дағдыларын меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіптік мамандықтың этнопедагогикасы

    Пәннің мақсаты этномәдени білім беру тұжырымдамасын, қазіргі жағдайдағы халықтық білім беру тәжірибесінің теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу. Пән этнопедагогика тұжырымдамасын, ұлттық сананың ерекшеліктерін, әлем халықтарының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын, ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін және адами қатынастарды, салт-дәстүрлердің, рәміздердің, салт-дәстүрлердің адам өміріндегі маңызы мен рөлін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы білім беру жүйесінде аудиториядан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің аудиториядан тыс өзіндік жұмысын ұйымдастыруды жобалау, әзірлеу бойынша әдістеме және технология саласындағы білімді тереңдету болып табылады. Пән заманауи білім беру технологияларын, бақылау-бағалау операцияларын пайдалана отырып, аудиториядан тыс өзіндік жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, аудиториядан тыс жұмыстарды өзін-өзі бақылауға және өзін-өзі бағалауға, аудиториядан тыс жұмыстарды жүргізудің технологиялық аспектілерін меңгеруге және оларды модельдеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері

    Пәннің мақсаты ақпарат берудің жаңа, тиімді тәсілдері мен құралдарын интеграциялау, қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу дағдыларын дамыту және оны талдау. Пән білім алушылардың шығармашылық белсенділігі мен шығармашылық ойлауын дамыту үшін оқытудың құралдары мен әдістерін, әдістемелерін таңдауға дербестік пен шығармашылық көзқарасты дамытуға, тәжірибеде инновациялық, интерактивті технологияларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қолданбалы бағдарламаларды кәсіби-педагогикалық зерттеулерде пайдалану

    Пәннің мақсаты заманауи ақпараттық - қолданбалы бағдарламалардың теориялық, технологиялық және практикалық негіздері бойынша білімі бар педагог кадрларды даярлау болып табылады. Пән заманауи ақпараттық-қолданбалы бағдарламаларды пайдалану және оларды педагогикалық зерттеулерде пайдалану бойынша білімді тереңдетуге және кеңейтуге, жеке кәсіби-маңызды қасиеттерді дамытуға, негізгі ақпараттық құндылықтарды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеруге, базалық және қолданбалы ақпараттық технологияларды жобалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орнында кәсіптік білім педагогының тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты педагогика саласындағы құзыреттілікті жүйелеу және санаттау, педагогтың тәрбие қызметінің теориялық және практикалық негіздерін қарастыру болып табылады. Пән педагогиканың негізгі бөлімдері, оның формалары мен әдістері, білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысының технологиялары бойынша білімді жүйелеуге бағытталған. Тәрбие процесін ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын меңгеру, білім беру-тәрбие міндеттерін анықтау және шеше білу, тәрбие қызметінің тиімділігі мен сапасын арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мазұны мен ЖОО оқыту технологияларын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты Қазақстандағы ғылым мен педагогиканың ғылыми дамуының өзекті мәселелерін зерттеу болып табылады. Пән білім беру мазмұнының маңыздылығын және білім беру мазмұнын көрсететін оның ғылыми-теориялық негіздерін әзірлеу қажеттілігін зерделеуге, кәсіптік оқытудың білім беру мазмұнын әзірлеуге қойылатын талаптарды меңгеруге және орындауға, қолданыстағы нормативтік құжаттарды талдауға, оқу бағдарламаларын әзірлеу кезінде МЖМБС-ға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік білім беру жүйесінде қзіргі заманғы технологияларды қолдану әдістемесі

    Пәннің мақсаты оқыту технологияларын қолдану арқылы оқу қызметін жетілдіру болып табылады. Пән заманауи оқыту технологияларын кәсіптік білім беру жүйесінің оқу процесіне біріктіруге, кәсіптік қызмет міндеттерін креативті шешуге, оқыту мақсаттарын диагностикалауға, білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұны жағдайында оқу процесін тиімді ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік білім берудегі сапа менеджменті жүйесі

    Пәннің мақсаты кәсіптік білім беру жүйесіндегі басқарудың негізгі құралы ретінде сапа менеджменті жүйесінің рөлін анықтау. Пән менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері бойынша білімді жүйелеуге, басқарушылық қатынастарда туындайтын мәселелерді шешу үшін сапа менеджменті жүйесінің рөлін түсінуге, білім беру сапасын басқару үшін әдістер мен ресурстарды жіктеудің принциптерін, ережелерін, ғылыми негіздерін білуге және қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық инноватика

    Пәннің мақсаты жоғары кәсіби білім берудің білім беру ортасына инновациялық процестерді интеграциялау. Пән енгізілетін инновациялық теориялар мен тәжірибелердің негізгі ережелерін зерделеуге және талдауға, инновацияның ерекшеліктерін, инновацияға тән белгілерді жалпылауға, инновациялық заңдылықтарды жіктеуге, жеке тұлғаның дамуы мен өзін-өзі жетілдіруінің психологиялық, мәдени ерекшеліктеріне бағытталған. білім кеңістігі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері

    Пәннің мақсаты жоғары мектепте білім алушылардың танымдық қызметін ұйымдастыру, басқару және дамыту бойынша білімді жүйелеу болып табылады. Пән білім алушылардың педагогика бойынша білімдерін тереңдетуге және кеңейтуге, жоғары кәсіптік білім берудің даму тенденцияларын қарастыруға, ақпараттық кеңістікте бағдарлай білуге, білім беру процесінің нәтижелерін анықтауға және тұжырымдауға, кәсіптік қызмет міндеттерін креативті шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы техникалық және еңбек технологиясын оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты жалпы техникалық пәндер бойынша мамандарды әдістемелік даярлауды жетілдіру болып табылады. Пән магистранттарда болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік даярлықтың негізін жетілдіруге, жалпы техникалық пәндер мен еңбек технологиясын ұйымдастыру, жоспарлау, арнайы техникалық пәндер бойынша оқыту әдістерінің, нысандары мен құралдарының ерекшеліктерін меңгеру, оқытудың тиімді ортасын құру бойынша білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тереңдетуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру жүйесін жаңғырту, кәсіби педагогиканың көптілді және этномәдени қалауы жағдайында педагогикалық шеберлікті жетілдіру мақсатында оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістері мен технологияларының тиімділігін бағалау.
  • Мемлекеттік білім беру стандарттарының, білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларының және Қазақстан Республикасы Білім беру ұйымдарының қызметін регламенттейтін өзге де нормативтік-құқықтық актілердің талаптарына сәйкес орта және жоғары білім беру жүйесінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
  • Оқытудың ақпараттық-инновациялық әдістері мен технологияларын саналы түрде таңдау, сондай-ақ педагогикалық үдеріс пен өндіріске ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін енгізу арқылы тиімді ғылыми-педагогикалық қызметті құру.
  • Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті менеджмент психологиясы, өндірістік процестегі сапа менеджменті жүйесі және бизнес-жоспарлау саласындағы іргелі білім кешенін және көркем еңбек өндірісі нәтижесінде құрылған объектілерді көрсету.
  • Кәсіптік оқыту пәндерін сапалы оқыту және білім алушылардың аудиториядан тыс өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру үшін қажетті білім беру процесінде заманауи, классикалық технологиялар мен жеке педагогикалық әдістемелерді түсіндіру.
  • Педагогикалық іс-әрекеттің болжамды және кәсіби-жеке аспектілерін анықтау, сондай-ақ алынған интроспекция нәтижелерінің сәттілігін, олардың өзіндік кәсіби қызметіндегі маңыздылығын түсіну үшін педагогикалық іс-әрекет пен рефлексияны талдау, жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану
  • Кәсіби өсуге, жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіруіне және өзін-өзі дамытуға ықпал ететін жалпы техникалық пәндер мен еңбек технологияларын оқыту бойынша жаңа білімді үнемі іздестіруді, сондай-ақ кәсіптік пәндерді оқыту саласында алынған базалық және қазіргі заманғы білімді таратуды жүзеге асыру
  • Кәсіптік оқыту саласында оқу, оқу-әдістемелік, ақпараттық және цифрлық ресурстарды әзірлеу.
  • Білім беру мазмұнын және оқыту технологияларын әзірлеу және өзектендіру, жобалау-зерттеу және педагогикалық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру процесінде ғылыми танымның әртүрлі әдістері мен әдіснамасын қолдану.
  • Инклюзивті және жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес, сондай-ақ аралас және қашықтықтан білім беру жағдайында оқушылардың оқу жетістіктерін барабар-дәлелді диагностикалау мен бағалауды жүзеге асыру.
Top