Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01114 Сәулелі диагностика в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Медициналық қызмет көрсету барысында халықтың мұқтаждығын қанағаттандыруға, алдыңғы қатардағы инновациялық технологияларды тәжірибеде және ғылымда қолдану және дамытуға, ақпараттық және коммуникациялық технология жетістіктерін қолдануға, халықтың денсаулығын нығайтуға қабілетті «Сәулелік диагностика» мамандығы бойынша білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Рентгенология
    Несиелер: 31

    Пән рентгендиагностикадағы білім мен нормативті-құқықтық база дағдыларын қалыптастырады, қалыпты және патологиялық жағдайлардағы рентген әдістерін жүргізу мен қорытындысын талдау, дифференциалды рентгендиагностика жүргізу, ғылыми ақпараттар базасына негізделген қорытынды жасау, рентген әдістерінің қаупін бағалай отырып ең тиімді әдісін аурулардың алдын алуда, тұлға аралық қатынас, науқаспен қарым-қатынас, өзіндік білім алу дағдыларын қалыптастыруда қолдана білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының сәулелі диагностикасы
    Несиелер: 8

    Пән өкпе, жүрек, буын, эндокринді жүйе ауруларымен науқастарға комплексті сәулелік зерттеу әдістерін жүргізіп, қорытындысын талдау, дифференциалды диагностика жүргізу және қорытындыны жүйелеу, сәулелік диагностика әдістерінің қаупін бағалау және әдістердің ішіндегі ең тиімдісін қолдану, туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар рентгенологиясы
    Несиелер: 13

    Пән рентгендік зерттеу әдістерін жүргізу мен қорытындысын талдау, көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін анықтау, балалардағы дифференциалды рентгендиагностикасын жүргізу, қорытынды жасау, әдісінің қаупін бағалау мен балаларға ең тиімді әдістерді қолдану, науқаспен және оның қоршаған ортасымен тиімді қарым-қатынас орнату, өзіндік білім игерудегі білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ультрадыбыстық диагностика
    Несиелер: 16

    Пән балалар мен ересектердегі ультрадыбыстық зерттеу әдістерін жүргізу мен қорытындысын талдау, көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін анықтау, балалар мен ересектердегі дифференциалды ультрадыбыстық зерттеуін жүргізу, дәлелді медицинаға негізделген қорытынды жасау, науқаспен және оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас орнату, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне қатысу бойынша дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маммография
    Несиелер: 7

    Пән маммография жүргізу мен қорытындысын талдаудағы білім мен нормативті-құқықтық база дағдыларын қалыптастырады, сүт бездері патологиясының дифференциалды диагностикасын жүргізу, маммография әдісінің қаупін бағалай отырып ең тиімді әдістеме мен проекцияны таңдай білу, соның ішінде алдын алу скринингі кезінде, науқас және оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас орнату және көңіл жұбату көмегін көрсете білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Магнитті-резонанстық томография
    Несиелер: 18

    Пән балалар мен үлкендердегі магниттік-резонансты томография жүргізу мен қорытындысын талдау, көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін анықтау, балалар мен ересектердегі дифференциалды МР-диагностикасын жүргізу, дәлелді медицинаға негізделген қорытынды жасау, кәсіпаралық топтардың құрамында жұмыс істеу, ғылыми база ақпараттар сараптамасын қолдану арқылы ғылыми сұрақтарды құрастыру, өзіндік білім игеру білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік томография
    Несиелер: 16

    Пән балалар мен ересектерде компьютерлік томография жүргізу мен қорытындысын талдау, дифференциалды КТ-диагностикасын жүргізу, КТ қаупін анықтау, кәсіпаралық топтардың құрамында жұмыс істеу, үздіксіз кәсіби даму форумдарына қатысу, ақпараттар базасын талдауға негізделген қорытынды жасау, ғылыми сұрақтарды жүйелеу бойынша білімі мен дағдысын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өкпе қатерлі ісігінің ерте сәулелік диагностикасы
    Несиелер: 4

    Пән өкпе қатерлі ісігін ерте анықтау үшін сәулелік зерттеу әдістерін жүргізу және нәтижесін талдау, халықаралық стандарттарға сай дифференциалды сәулелік диагностика жүргізу және қорытындыны жүйелеу, осы патологиядағы, сонымен қатар профилактикалық қараулар кезіндегі сәулелік зерттеу әдістерінің қаупін анықтау бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Фтизиатриядағы дифференциалды сәулелік диагностика
    Несиелер: 4

    Пән ағзалар мен жүйелердің туберкулезін ерте анықтау үшін сәулелік зерттеу әдістерін жүргізу және нәтижесін талдау, халықаралық стандарттарға сай дифференциалды сәулелік диагностика жүргізу және қорытындыны жүйелеу, осы патологиядағы, сонымен қатар профилактикалық қараулар кезіндегі сәулелік зерттеу әдістерінің қаупін анықтау бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Травматологиядағы дифференциалды сәулелік диагностика
    Несиелер: 4

    Пән ағзалар мен жүйелердің жарақаттық зақымданулары бар науқастарға кешенді сәулелік зерттеу әдістерін жүргізу және нәтижесін талдау, одан кейінгі ұсыныстарды дайындау, дифференциалды сәулелік диагностика жүргізу және қорытындыны жүйелеу, сәулелік зерттеу әдістерінің қаупін бағалау және травматологиядағы тиімді әдісті таңдау бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Онкологиядағы дифференциалды сәулелік диагностика
    Несиелер: 4

    Пән онкологиялық патологияны ерте анықтау үшін сәулелік зерттеу әдістерін жүргізу және нәтижесін талдау, халықаралық стандарттарға сай дифференциалды сәулелік диагностика жүргізу және қорытындыны жүйелеу, осы патологиядағы, сонымен қатар профилактикалық қараулар кезіндегі сәулелік зерттеу әдістерінің қаупін анықтау бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының сәулелі диагностикасы
    Несиелер: 11

    Пән нейрохирургиялық, торакалды, абдоминалды, сүйек-бұлшықетті жүйе ауруларымен науқастарға комплексті сәулелік зерттеу әдістерін жүргізіп, қорытындысын талдау, дифференциалды диагностика жүргізу, сәулелік диагностика әдістерінің қаупін бағалау және ең тиімді сәулелік зерттеу әдістерді қолдану, ақпараттар базасын талдауға негізделген қорытынды жасау, сәулелік диагностикадағы коммуникация дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ядролық медицина
    Несиелер: 12

    Пән балалар мен ересектердегі ядролық медицина әдістерін жүргізу мен қорытындысын талдау бойынша нормативті-құқықтық базасындағы білімі және дағдыларын қалыптастырады, науқасқа кешенді сәулелік әдістерді жүргізумен қатар одан кейінгі ұсыныстарды дайындау,әдістердің қаупін бағалау, өзіндік білім игеру және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне қатысу, әріптестері үшін тәлімгер және ұстаз бола білу, практикалық жұмысы барысында ғылыми сараптаманы қолдана білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON5

    ON5 «Сәулелік диагностика» мамандығы бойынша ҚР ДС жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық аумақ аясында әрекет ету, кәсіпаралық топта жұмыс істеу

  • Код ON2

    ON2 нақты бір науқасқа жасалған кешенді сәулелік зерттеудің қорытындысын талдап, әрі қарайғы ұсыныстарды даярлау

  • Код ON6

    ON6 зерттеу сұрақтарын құрастыру, ғылыми ақпараттар базасын талдау, қорытынды жасау және нәтижелерін өзінің клиникалық тәжірибесінде қолдану

  • Код ON3

    ON3 науқас үшін ең жақсы нәтижелерді алу мақсатында науқаспен, оның қоршаған ортасымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді қарым-қатынас орнату

  • Код ON7

    ON7 өз бетінше оқуға және кәсіби топ мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және өзге де үздіксіз кәсіптік дамудың нысандарына белсенді түрде қатысуға қабілетті

  • Код ON1

    ON1 нақты бір клиникалық жағдайда өздігімен жүргізген сәулелік зерттеу әдісінің қорытындысын талдау және дифференциалды сәулелік диагностика жүргізу

  • Код ON4

    ON4 қауіпті бағалау, соның ішінде сәулелік әдістердің қаупін ескере отырып, қауіпсіздік, аурудың алдын алу мен диагностикасының жоғары дәрежелі сапасымен қамтамасыз ету

Top