Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01114 Радиология в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің, ғылыми зерттеулердің жоғары сапа стандарттарына қол жеткізу және қолдау, диагностикалық көмек көрсету және үздіксіз біліктілікті арттыру, сондай-ақ қазіргі жаһандану жағдайында ұлттық құндылықтарды насихаттау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Ультрадыбыстық диагностика 1
    Несиелер: 8

    Пән балаларда ультрадыбыстық әдісті жүргізу және оның нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды ультрадыбыстық диагностика жүргізу, медициналық есепке алу және есеп беру құжаттамасын дайындау, дәлелді медицина қағидаттары бойынша қорытынды жасау және ғылыми деректер базасын зерделеу, қабілеттерін қалыптастыру, қабілеттерін қалыптастыру. пациенттермен өзара әрекеттесу, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарына қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магнитті-резонансты томографияя
    Несиелер: 20

    Пән маммографияны жүргізу және интерпретациялау, сүт безі патологиясының дифференциалды диагностикасын жүргізу, оңтайлы проекциялар мен әдістерді пайдалана отырып маммография тәуекелдерін бағалау, профилактикалық скрининг, медициналық құжаттар мен есептерді дайындау, пациенттермен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар рентгенологиясы
    Несиелер: 12

    Пән рентгендік әдістерді жүргізу және интерпретациялау, көрсетілімдер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау, балаларда дифференциалды рентгендік диагностика жүргізу, қорытынды жасау, рентгендік әдістердің қауіп-қатерін бағалау және олардың ең тиімдісін пайдалануда білім мен дағдыларды қалыптастырады. балалар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рентгенология
    Несиелер: 30

    Пән рентгендік диагностикадағы нормативтік-құқықтық базаның білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады, қалыпты және патологиялық жағдайларда олардың нәтижелерін интерпретациялай отырып рентгендік әдістерді жүргізу, дифференциалды рентгендік диагностиканы жүргізу, ғылыми мәліметтер базасы негізінде қорытындыны тұжырымдау; олардың ең жақсысын қолдана отырып, рентгендік әдістердің тәуекелдерін бағалау, оның ішінде профилактикада. , медициналық құжаттар мен есептерді дайындау, пациенттермен өзара әрекеттесу және кәсіби ұжымдар құрамында іс-әрекеттерді үйлестіру, ғылыми деректерді талдау, үздіксіз кәсіби дамуға қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік томография
    Несиелер: 20

    Пән балалар мен ересектерде КТ нәтижелерін жүргізу, интерпретациялау, дифференциалды КТ диагностикасын жүргізу, КТ тәуекелдерін бағалау, пациенттермен өзара әрекеттесу, медициналық құжаттар мен есептерді құрастыру, кәсіби ұжымдарда жұмыс істеу, қатысу дағдыларын қалыптастырады. үздіксіз кәсіби даму формалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кардиология және пульмонологиядағы сәулелі диагностика
    Несиелер: 4

    Пән жүрек-қантамыр жүйесі аурулары, балалар мен ересектердегі тыныс алу жүйесі ауруларының радиациялық диагностикасын (рентген, ультрадыбыстық, КТ, МРТ, ПЭТ) жүргізу және нәтижелерін интерпретациялау білімі мен дағдыларын, жұмыс істеу дағдыларын жетілдіреді. кәсіпаралық ұжымдар, ғылыми деректер қорын талдау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, өз бетімен жұмыс істеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Остеологиядағы радиациялық диагностика және дифференциалды диагностика
    Несиелер: 4

    Пән балалар мен ересектердегі остеоартикулярлық жүйенің ауруларында радиациялық диагностиканың (рентген, УДЗ, КТ, МРТ, ПЭТ) нәтижелерін жүргізу және интерпретациялау білімдері мен дағдыларын, кәсіби ұжымдарда жұмыс істеу, ғылыми деректер қорын талдау дағдыларын жетілдіреді. зерттеу сұрақтарын құрастырумен, өз бетімен жұмыс істеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ультрадыбыстық диагностика 2
    Несиелер: 12

    Пән ересектерде ультрадыбыстық зерттеу әдісін жүргізу және оның нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды ультрадыбыстық диагностика жүргізу, медициналық есепке алу және есеп беру құжаттамасын дайындау, дәлелді медицина қағидаттары бойынша қорытынды жасау және ғылыми мәліметтер базасын зерделеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. пациенттермен өзара әрекеттесу, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының кешенді сәулелік диагностикасы
    Несиелер: 12

    Пән радиациялық диагностиканың жалпы мәселелері, радиациялық зерттеу әдістерін жүргізу көрсеткіштері мен мүмкіндіктері, зерттеу нәтижелерін морфологиялық симптомдар кешеніне интерпретациялау, төтенше жағдайларды диагностикалау, науқастармен өзара әрекеттесу, кәсіптік ұжымдардағы іс-әрекеттерді үйлестіру мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. үздіксіз кәсіби дамуға қатысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ядролық медицина
    Несиелер: 10

    Пән ядролық медицина әдістерінің нәтижелерін жүргізу және интерпретациялау білімдері мен дағдыларын, одан әрі ұсыныстарды әзірлеу арқылы пациентті кешенді радиациялық зерттеу дағдыларын, әдістердің тәуекелін бағалауды, өз бетінше білім алу және қатысу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. үздіксіз кәсіби даму нысандарында, әріптестерге тәлімгер мен мұғалімнің шеберлігі, ғылыми талдауды тәжірибеде қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән өз мамандығына қатысты ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін ғылыми зерттеу әдіснамасын, ғылыми зерттеулер әдіснамасын таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және айқындау, ғылыми зерттеулердің қателерін айқындау, ғылыми жұмысты, баяндамаларды, жарияланымдарды ресімдеу дағдыларын; жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу рәсімдерін жүргізу үшін зерттеу командасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және әр түрлі деңгейдегі ғылыми зерттеулерді рәсімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маммологиядағы радиология
    Несиелер: 10

    Пән маммографияны жүргізу және интерпретациялау, сүт безі патологиясының дифференциалды диагностикасын жүргізу, оңтайлы проекциялар мен әдістерді пайдалана отырып маммография тәуекелдерін бағалау, профилактикалық скрининг, медициналық құжаттар мен есептерді дайындау, пациенттермен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Пән қауіпсіздік, тиімділік, құн және басқа да маңызды факторлар тұрғысынан медициналық көмек көрсету сапасын оңтайландыру үшін ғылыми ақпаратты, практикалық медицинаның ең үздік заманауи жетістіктерін іздеу, жинау, талдау, қорыту және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өз бетінше сараптама жүргізеді және зерттеудің рентгендік әдісінің нәтижесін түсіндіреді

  • Код ON4

    Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттеседі

  • Код ON5

    Қауіпсіздік пен диагностикалық сапаның жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін неғұрлым тиімді әдістерді пайдалана отырып, тәуекелдерді бағалайды

  • Код ON3

    Одан әрі ұсыныстар әзірлеумен науқасты кешенді тексеру нәтижесін түсіндіреді

  • Код ON2

    Дифференциалды диагностика жүргізеді және дәлелді медицина принциптеріне негізделген қорытынды тұжырымдайды

  • Код ON8

    Өз бетінше білім алады және басқаларды оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады

  • Код ON6

    7R09114 – «Рентгенология» мамандығы бойынша ҚР ДС жүйесінің құқықтық-ұйымдастырушылық саласы шеңберінде әрекет етеді, кәсіптік ұжымдар құрамында жұмыс істейді

  • Код ON7

    Зерттеу сұрақтарын құрастырады, ғылыми деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін өзінің клиникалық тәжірибесінде қолданады

Top