Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01114 Радиология в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің, ғылыми зерттеулердің жоғары сапа стандарттарына қол жеткізу және қолдау, диагностикалық көмек көрсету және үздіксіз біліктілікті арттыру, сондай-ақ қазіргі жаһандану жағдайында ұлттық құндылықтарды насихаттау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Ультрадыбыстық диагностика 1

    Пән балаларда ультрадыбыстық әдісті жүргізу және оның нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды ультрадыбыстық диагностика жүргізу, медициналық есепке алу және есеп беру құжаттамасын дайындау, дәлелді медицина қағидаттары бойынша қорытынды жасау және ғылыми деректер базасын зерделеу, қабілеттерін қалыптастыру, қабілеттерін қалыптастыру. пациенттермен өзара әрекеттесу, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа нысандарына қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Магнитті-резонансты томографияя

    Пән маммографияны жүргізу және интерпретациялау, сүт безі патологиясының дифференциалды диагностикасын жүргізу, оңтайлы проекциялар мен әдістерді пайдалана отырып маммография тәуекелдерін бағалау, профилактикалық скрининг, медициналық құжаттар мен есептерді дайындау, пациенттермен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Балалар рентгенологиясы

    Пән рентгендік әдістерді жүргізу және интерпретациялау, көрсетілімдер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау, балаларда дифференциалды рентгендік диагностика жүргізу, қорытынды жасау, рентгендік әдістердің қауіп-қатерін бағалау және олардың ең тиімдісін пайдалануда білім мен дағдыларды қалыптастырады. балалар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Рентгенология

    Пән рентгендік диагностикадағы нормативтік-құқықтық базаның білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады, қалыпты және патологиялық жағдайларда олардың нәтижелерін интерпретациялай отырып рентгендік әдістерді жүргізу, дифференциалды рентгендік диагностиканы жүргізу, ғылыми мәліметтер базасы негізінде қорытындыны тұжырымдау; олардың ең жақсысын қолдана отырып, рентгендік әдістердің тәуекелдерін бағалау, оның ішінде профилактикада. , медициналық құжаттар мен есептерді дайындау, пациенттермен өзара әрекеттесу және кәсіби ұжымдар құрамында іс-әрекеттерді үйлестіру, ғылыми деректерді талдау, үздіксіз кәсіби дамуға қатысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Компьютерлік томография

    Пән балалар мен ересектерде КТ нәтижелерін жүргізу, интерпретациялау, дифференциалды КТ диагностикасын жүргізу, КТ тәуекелдерін бағалау, пациенттермен өзара әрекеттесу, медициналық құжаттар мен есептерді құрастыру, кәсіби ұжымдарда жұмыс істеу, қатысу дағдыларын қалыптастырады. үздіксіз кәсіби даму формалары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Кардиология және пульмонологиядағы сәулелі диагностика

    Пән жүрек-қантамыр жүйесі аурулары, балалар мен ересектердегі тыныс алу жүйесі ауруларының радиациялық диагностикасын (рентген, ультрадыбыстық, КТ, МРТ, ПЭТ) жүргізу және нәтижелерін интерпретациялау білімі мен дағдыларын, жұмыс істеу дағдыларын жетілдіреді. кәсіпаралық ұжымдар, ғылыми деректер қорын талдау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, өз бетімен жұмыс істеу дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Остеологиядағы радиациялық диагностика және дифференциалды диагностика

    Пән балалар мен ересектердегі остеоартикулярлық жүйенің ауруларында радиациялық диагностиканың (рентген, УДЗ, КТ, МРТ, ПЭТ) нәтижелерін жүргізу және интерпретациялау білімдері мен дағдыларын, кәсіби ұжымдарда жұмыс істеу, ғылыми деректер қорын талдау дағдыларын жетілдіреді. зерттеу сұрақтарын құрастырумен, өз бетімен жұмыс істеу дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ультрадыбыстық диагностика 2

    Пән ересектерде ультрадыбыстық зерттеу әдісін жүргізу және оның нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды ультрадыбыстық диагностика жүргізу, медициналық есепке алу және есеп беру құжаттамасын дайындау, дәлелді медицина қағидаттары бойынша қорытынды жасау және ғылыми мәліметтер базасын зерделеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. пациенттермен өзара әрекеттесу, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының кешенді сәулелік диагностикасы

    Пән радиациялық диагностиканың жалпы мәселелері, радиациялық зерттеу әдістерін жүргізу көрсеткіштері мен мүмкіндіктері, зерттеу нәтижелерін морфологиялық симптомдар кешеніне интерпретациялау, төтенше жағдайларды диагностикалау, науқастармен өзара әрекеттесу, кәсіптік ұжымдардағы іс-әрекеттерді үйлестіру мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. үздіксіз кәсіби дамуға қатысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Ядролық медицина

    Пән ядролық медицина әдістерінің нәтижелерін жүргізу және интерпретациялау білімдері мен дағдыларын, одан әрі ұсыныстарды әзірлеу арқылы пациентті кешенді радиациялық зерттеу дағдыларын, әдістердің тәуекелін бағалауды, өз бетінше білім алу және қатысу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. үздіксіз кәсіби даму нысандарында, әріптестерге тәлімгер мен мұғалімнің шеберлігі, ғылыми талдауды тәжірибеде қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Пән өз мамандығына қатысты ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін ғылыми зерттеу әдіснамасын, ғылыми зерттеулер әдіснамасын таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және айқындау, ғылыми зерттеулердің қателерін айқындау, ғылыми жұмысты, баяндамаларды, жарияланымдарды ресімдеу дағдыларын; жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу рәсімдерін жүргізу үшін зерттеу командасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және әр түрлі деңгейдегі ғылыми зерттеулерді рәсімдеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маммологиядағы радиология

    Пән маммографияны жүргізу және интерпретациялау, сүт безі патологиясының дифференциалды диагностикасын жүргізу, оңтайлы проекциялар мен әдістерді пайдалана отырып маммография тәуекелдерін бағалау, профилактикалық скрининг, медициналық құжаттар мен есептерді дайындау, пациенттермен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Дәлелді медицина

    Пән қауіпсіздік, тиімділік, құн және басқа да маңызды факторлар тұрғысынан медициналық көмек көрсету сапасын оңтайландыру үшін ғылыми ақпаратты, практикалық медицинаның ең үздік заманауи жетістіктерін іздеу, жинау, талдау, қорыту және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Өз бетінше сараптама жүргізеді және зерттеудің рентгендік әдісінің нәтижесін түсіндіреді
  • Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін пациентпен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекеттеседі
  • Қауіпсіздік пен диагностикалық сапаның жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін неғұрлым тиімді әдістерді пайдалана отырып, тәуекелдерді бағалайды
  • Одан әрі ұсыныстар әзірлеумен науқасты кешенді тексеру нәтижесін түсіндіреді
  • Дифференциалды диагностика жүргізеді және дәлелді медицина принциптеріне негізделген қорытынды тұжырымдайды
  • Өз бетінше білім алады және басқаларды оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады
  • 7R09114 – «Рентгенология» мамандығы бойынша ҚР ДС жүйесінің құқықтық-ұйымдастырушылық саласы шеңберінде әрекет етеді, кәсіптік ұжымдар құрамында жұмыс істейді
  • Зерттеу сұрақтарын құрастырады, ғылыми деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін өзінің клиникалық тәжірибесінде қолданады
Top