Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01114 Радиология в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес дербес кәсіби қызметке дайын, білікті диагностикалық іс-шаралар көрсетуге қабілетті, білімі мен кәсіби құзыреттілік жүйесіне ие болатын сәулелік диагностика дәрігерлерінің жоғары білікті мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Балалар рентгенологиясы

    Осы пән аясында әртүрлі жастағы балалардың құрылымы мен даму ерекшеліктерін, жалпы алғанда да, оның жекелеген түрлерінде де рентгенологиялық зерттеулер жүргізу үшін көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді ескере отырып, сәулелік диагностика әдістерін дұрыс барабар таңдау дағдыларын меңгереді және балалық шақтағы тыныс алу, ас қорыту, сүйек және басқа жүйелердің аурулары кезінде рентгенологиялық зерттеулер жүргізу ерекшеліктері, сәулелік диагностиканың әртүрлі әдістерін қолдану арқылы алынған ақпаратты алудың объективтілігі мен толықтығы тұрғысынан балалардағы ағзалар мен жүйелердің патологиялық өзгерістеріндегі сәулелік белгілер мен синдромдар туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының кешенді сәулелік диагностикасы

    Осы пән аясында кеуде, іш және жамбас қуысы органдарының патологиясы кезіндегі кез келген жағдайлар мен жағдайларда зерттеу жүргізу, пациенттен алынған ақпарат және қолда бар анамнестикалық, клиникалық және зертханалық деректер бойынша рентгенологиялық зерттеу (оның ішінде КТ, УДЗ, ПЭТ-КТ, МРТ) жүргізуге көрсеткіштерді айқындау бойынша білім алып, зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Маммологиядағы радиология

    Осы пән аясында сүт бездерін зерттеудің жалпы және арнайы сәулелік әдістері, рентгендік маммографияны, ультрадыбысты, МРТ және МСКТ (мультиспиральды компьютерлік томография)-маммографияны, дуктографияны, трепан-биопсияны және стереотактикалық биопсияны қолдана отырып, сүт бездерін зерттеу әдістері, әртүрлі жас кезеңдеріндегі сүт бездерінің сәулелік анатомиясын ескере отырып, мультидисциплинарлық тәсіл бойынша білім алып, сүт безі обырын диагностикалау және емдеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Рентгенология

    Осы пән аясында резиденттер Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесіндегі рентгендік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы, рентгендік диагностиканың негізгі бөлімдері туралы, нормативтік-құқықтық, әдістемелік туралы білімін меңгереді және радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар, заманауи рентгендік диагностиканың теориялық ережелері, рентгендік проекция түрлері, радиациялық диагностикалық әдістермен (рентген, ультрадыбыстық, компьютерлік томография, магнитті-резонанстық томография, радионуклидтік әдістер) жұмыс жасауға дағдылануды; сонымен қатар тыныс алу, жүрек-қантамыр, асқорыту, зәр шығару, эндокриндік, тірек-қимыл аппаратының әртүрлі патологияларында рентгенографиялық симптомдар мен синдромдарды тексеру, анықтау дағдыларын меңгеру, сәулелік зерттеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау, дифференциалды диагностика жүргізу дағдыларын меңгеру, ағзалар мен жүйелердің патологиясы, амбулаторлық және стационарлық науқастардың жазбаларындағы рентгенологиялық зерттеу әдістерінің суретін сипаттау хаттамаларын құрастыру, радиодиагностика әдістерін жүргізуге байланысты моральдық-этикалық нормаларға қайшы келмейтін табысты шешімдер қабылдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 30
  • Фтизиатриядағы дифференциалды сәулелік диагностика

    Осы пән аясында резиденттер фтизиатрияда зерттеудің негізгі сәулелік әдістерін жүргізуді, зерттеудің сәулелік әдістерінің нәтижелерін түсіндіруді, дифференциалды диагностика жүргізуді меңгереді, фтизиопатологиядағы зерттеу алгоритмі бойынша білім алады және дағдыларға ие болады;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Онкологиядағы сәулелік диагностика

    Берілген пән ағзалар мен жүйелердің қатерлі жаңа құрылымдарының рентгенсемиотикасын, онкологиялық тәжірибеде қолданылатын және онкологиялық науқастардың операциядан кейінгі кезеңдегі рентгенологиялық зерттеулердің принциптері мен таңдауларын және метастазды зақымдалулардағы сәулелік диагностиканың ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
  • Ультрадыбыстық диагностика

    Осы пән аясында ультрадыбысты (нейросонография, іштің, несеп-жыныс, сүйек-буын, эндокриндік, тыныс алу жүйелерінің, жүрек-қантамыр жүйесінің ультрадыбыстық зерттеуі, соның ішінде: ересектер мен балалардағы әртүрлі мүшелер мен жүйелердің доплерографиясы, түрлі-түсті доплерографиясы, үш өлшемді доплерографиясы және үш өлшемді ЭД, тіндік эхоконтрастинг; эластография, эластометрия) дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Ядролық медицина

    Осы пән аясында олар отандық және шетелдік тәжірибенің соңғы жетістіктерін зерделеу бойынша білім мен дағдыларды меңгереді, сонымен қатар тыныс алу, жүрек-қантамыр, асқазан-ішек жолдары мен гепатобилиарлы, остеоартикулярлық, гепатобилиарлық аурулардың радионуклидті диагностикасын қолдану дағдыларын бекітеді. сцинтиграфия, ПЭТ-КТ, ПЭТ-МРТ, ОФЭКТ және басқа гибридті диагностикалық әдістерді орындау және интерпретациялау арқылы эндокриндік, жүйке, несеп-жыныс, лимфа жүйелері, радионуклидті диагностика мен терапиядағы құзыреттіліктерді жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Компьютерлік томография

    Осы пән аясында ересектер мен балалардағы ағзалар мен жүйелердің әртүрлі аурулары мен патологиялық жағдайларын зерттеу (спиральді компьютерлік томография, көп қабатты компьютерлік томография, КТ-ангиография, КТ перфузиясы) КТ-ны дұрыс түсіндіру және саралау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Магниттік резонансты томография

    Осы пән аясында ересектер мен балалардағы органдар мен жүйелердің әртүрлі аурулары мен патологиялық жай-күйлерін (диффузиялық-өлшенген томография, МР-диффузия, МР-перфузия, МР-спектроскопия, МР-ангиография, функционалдық МРТ) зерттеу жүргізу және түсіндіру бойынша білім алып, дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20

Оқыту нәтижелері

  • Сәулелік диагностика кабинеттерінің жұмыс принциптері мен құрылғыларын, олардағы жұмысты ұйымдастыруды, аппаратура құрылғыларын, диагностикалық бейнелерді алу принциптерін, иондаушы сәулеленуден қорғау тәсілдерін анықтауға, пациенттердің жас және жыныстық, конституциялық ерекшеліктері бойынша сәулеленудің дозасын ескеруге қабілетті;
  • Сәулелік зерттеулердің көлемі мен реттілігін (рентгенография, ультрадыбыстық зерттеу, компьютерлік томография, магнитті-резонанстық томография, радионуклидтік зерттеу), пациенттердің жас-жыныс топтары бойынша сәулелік диагностика әдістерінің көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін, олардың организмнің физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жүрек-қантамыр, тыныс алу, ас қорыту,жүрек-қантамыр, тыныс алу, ас қорыту, несеп-жыныс, тірек-қимыл, жүйке, эндокриндік жүйелер, сондай-ақ шұғыл жағдайларда, заманауи сәулелік диагностикалық технологиялардың нәтижелерін талдау және түсіндіру, ҚР ДСМ стандарттарына сәйкес медициналық құжаттаманың қорытындысымен хаттамаларды сауатты ресімдейді;
  • Рентгендік компьютерлік томографтардың аппараттық құралдарын ажырата алады, рентгендік компьютерлік буындарды және олардың негізгі блоктарының мақсатын ажырата алады, томографиядағы ақпаратты кодтау принциптерін анықтай алады, кескіннің контрастын және сигнал-шу қатынасын қамтамасыз ететін физикалық факторларды, өлшеу дәлдігіне әсер ететін факторларды, туындайтын қауіпті және зиянды факторларды нақты анықтай алады, КТ-да тікелей және жанама контраст әдісін қолдана алады, компьютерлік томографияны талдай алады, мультипланарлық және үш өлшемді кескінді түрлендіруді нақты талдай алады, кеңістіктік және контрастты ажыратымдылық сурет сапасын бағалай алады;
  • Әртүрлі режимдердегі МР сигналының негізгі сипаттамаларын, МР сканерлеудің негізгі жазықтықтарын, магниттік-резонанстық томографияға арналған медициналық бұйымдардың ерекшеліктерін бағалауға, магниттік-резонанстық кескіндерді қайта құру және кейінгі өңдеу нұсқаларын қолдануға қабілетті;
  • Әртүрлі ауруларды радионуклидті диагностикалау кезінде әртүрлі РФП пайдалану үшін көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтауға, радионуклидті диагностиканы жүргізу алдында пациенттерге консультация жүргізуге, пациенттерді ПЭТ/ПЭТ-КТ, ОФЭКТ жүргізуге дайындауға, әртүрлі жабдықтарды пайдалана отырып деректерді жинауға және өңдеуге, құралдар мен таңбаланған агенттердің сапасын бақылауды жүргізуге, ПЭТ/ПЭТ-КТ әдістемесін пайдалануға, ОФЭКТ және алынған ПЭТ/ПЭТ-КТ, ОФЭКТ/КТ нәтижелерін органдар мен жүйелердің әртүрлі ауруларында түсіндіре алады.
  • Маммограммаларды түсіндіруге, BI-RADS халықаралық жүйесінің классификациясы бойынша қорытынды беруге, сүт безінің қатерсіз және қатерлі ісіктерін ажырата білу дағдыларына, маммограммалардағы микрокальцинаттардың сипатын саралауға, сүт безінің қатерлі ісіктеріне күдікті учаскесінің пункциялық биопсиясын, УДЗ- және көзделген маммография көмегімен трепан-биопсияны, дуктографияны жүргізуге қабілетті;
  • Рентгенологиялық қабықшалардан қатерсіз және қатерлі жаңа құрылымдарды анықтауға, ағзалар мен жүйелердің қатерлі ісіктердің дифференциалды диагностикасын жүргізуге, ағзалар мен жүйелердің метастазды зақымдалуларын анықтауға, операциядан кейінгі науқастардың анастомозының жағдайын бағалауға қабілетті.
  • Туберкулездің әртүрлі формаларын ерте диагностикалауға арналған сәулелік зерттеу әдістерін игеруге, флюорограммаларды, сызықтық томограммаларды түсіндіруге, кеуде және медиастинальды органдардың ауруларын дифференциалды диагностикалауға қабілетті.
  • Пациентпен, оның туыстарымен, әріптестерімен барынша сенімді қарым-қатынас орнатуға, патология туралы нақты ақпаратты жинақтауға және пациентке ұсынуға қабілетті;
  • Ғылыми тұрғыдан зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алады, зерттеу жұмысына қатыса алады.
Top