Бұл курс психологиялық-педагогикалық цикл жүйесіндегі маңызды оқу пәндерінің бірі болғандықтан студент-болашақ мұғалімдердің кәсіби дайындығының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады және теориялық-әдіснамалық негіздерін, әлеуметтік заңдылықтарды және әлеуметтік тәжірибені жаңа ұрпаққа беру механизмдерін нақтылауды білдіреді.
Оқу жылы - 1Курстың мақсаты-болашақ педагогтарды кәсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен адам қызметінің маңызды саласы ретінде таныстыру, болашақ педагогтарды кәсіби педагогикалық қызметтің ғылыми негіздерімен таныстыру, тұрақты тұлғалық-кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастыру. Студенттердің болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипатынұғынуына ықпалету,осылайша жалпы білім беретін мектепте оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті жағдай жасау.
Оқу жылы - 1Фонологиялық, артикулярлық, акустикалық және перцепциялық аспектілер қарастырылады. Дыбыс құралдары. Емле, грамматика және пунктуация туралы білім жүйесін қалыптастыру.
Селективті тәртіпҚазіргі заманғы емлесі: нормалары мен дәстүрлері. Орыс емле принциптері. Орфографиялық норма және орфографиялық вариативтілік түсінігі. Әр түрлі сөздіктердегі орфографиялық нормалардың репрезентациясы. Қиын ортограммаларды талдау және олардың жіктелуі. Сөздердің ортақ, дефис және бөлек жазылуын реттейтін ережелер. Орыс жазуындағы даулы мәселелер. Пунктуациядағы норма және вариативтілік. Орыс пунктуациясының принциптері. Сөйлем мен мәтінді ұйымдастырудағы тыныс белгілерінің функциялары
Селективті тәртіпҚоршаған орта құрамының өзгеруін, тиісінше озон қабатының бұзылуын, мөлдірліктің өзгеруін, түтіннің пайда болуын, оның күкірт, азот оксидтерімен, қорғасынмен, сынаппен ластануының ұлғаюын зерттейді. канцерогендік заттармен және т. б. Ғылыми-техникалық процесс антропогендік фактордың ОС - ға әсер етуінің ұлғаюына әкеп соқтырады және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануды ерекше өткір талап етеді.
Селективті тәртіпКурста гуманитарлық, жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың жастар туралы іргелі білімдерін талдау; қазіргі заманғы қоғамдағы жастардың жағдайы мен оның негізгі мәселелері туралы ғылыми идеяларды қалыптастырады; жастармен жұмыс істеудің жүйелі сипаты туралы түсінік береді; жастарға қатысты гуманистік көзқарастарды және әлеуметтік білім беру үдерісін қалыптастырады; жастарға қатысты мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары болып табылады.
Селективті тәртіпНақты тарихи материалдағы Курс Ш. Уәлихановтың өмірі мен қызметі туралы бұрын белгісіз көптеген өмірбаяндық материалдарды ашып қана қоймай, ХІХ ғ. екінші жартысындағы Қазақстан дамуының барлық қарама-қайшы тұстарын толықтыра аша түсе, тарихи үрдісі туралы түсінік береді.
Селективті тәртіпКурста мемлекеттердің негізгі құжаттарымен және халықаралық актілермен бекітілген ерлер мен әйелдердің тең құқықтары мен тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету және іске асыру мәселелері қарастырылады. Гендерлік саясаттың негізгі бағыттары ерлер мен әйелдердің күш құрылымдарында теңдестірілген қатысуына қол жеткізу, әйелдердің экономикалық тәуелсіздігіне тең мүмкіндіктер беру, бизнесті дамыту және насихаттау болып табылады.
Селективті тәртіп«Дінтану діннің пайда болуы, дамуы және жұмыс істеуі, оның әртүрлі құбылыстары, діннің және мәдениеттің басқа салаларының өзара әрекеттестігі мен өзара әрекеттесуін реттейтін заңдарды зерделеуге бағытталған. Ол философиялық ойдың, табиғи және әлеуметтік ғылымдардың тарихымен, қазіргі заманғы ғылыми-техникалық революция жетістіктеріне сүйенеді. Курстың мақсаты дінді әлеуметтік феномен ретінде объективті зерттеуді, оның пайда болуын зерттеуді, тарихи эволюцияны қамтиды.
Селективті тәртіпЭкономика негіздері пәні қоғамда экономиканың қызмет етуінің іргелі мәселелерін қарастырады және зерттейді, сондай-ақ, қоғамның әлеуметтік- экономикалық даму эволюциясы, жеке ұдайы өндірістің заңдылықтарын, ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндірісті, мезоэкономика және әлемдік шаруашылықты қарастырады. Студенттерге экономиканың кез келген саласында талдау әдістерін, тәсілдерін, құралдарын өздігінен қолдану үшін олар пайдалана алатын жаңа экономикалық ойлар қалыптасуына септігін тигізеді.
Селективті тәртіпЭтносаралық қатынастардың жағымды тәжірибесі, этносаралық және конфессияаралық қатынастарды нығайту және үйлестіру. Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының элементтері, олардың бірі - қазақ мәдениетінің мақсатты дамуы, басқа этникалық топтар үшін қолайлы жағдай жасау. Көп ұлтты қоғамда әлеуметтену, толеранттылықты дамыту, этносаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру және тұлғааралық қарым-қатынас..
Селективті тәртіпҚазіргі орыстың орфографиясы, орфоэпия туралы білім жүйесін қалыптастыру
Селективті тәртіпАвариялардың, төтенше жағдайлардың туындау қаупін азайту негізінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Тіршілік ету ортасының қауіптілігі мен зияндылығын тану, төтенше жағдайлар кезіндегі сауатты іс-әрекеттер. Өмір сүру процесінде адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігін сақтау қауіпсіздігін қамтамасыз ететін әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, гигиеналық және емдеу-алдын алу шаралары мен құралдары жүйесі.
Селективті тәртіпСыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы қалыптастыру.Осы пән өз тарапынан студенттерге тиістімәдениет негіздерін меңгеру арқылытеориялық тұрғыда заң ұғымдарына талдау, зерттеу жасауды үйрету, алғанбілімдерін болашақ мамандықтарында тиімді пайдалануға жағдайлар жасау өз септігін тигізеді.Пәннің негізгі міндеттері: сыбайлас жемқорлық саласындағықұқықтық мәдениетті қалыптастыру
Селективті тәртіп«Мәңгілік Ел» пәнінің мазмұны: а) студенттердің ұлттық ерекшелігін, азаматтығы мен патриотизмін қалыптастыру, олардың тарихи және әлеуметтік жадысын дамыту, ұлттық мәдениетке баға беру, б) этникалық стереотиптерді жеңуге және басқа да мәдениет өкілдерімен сындарлы диалогты құруға қабілетті мәдениетаралық коммуникация дағдыларымен интеллектуалды және бәсекеге қабілетті тұлғаны дамыту
Селективті тәртіп«Құқық негіздері» пәні қоғамдағы түрлі құбылыстардың аясында заңның және мемлекеттің пайда болуы мен дамуын зерттейді. Тәртіп жұмыс, азаматтық, қылмыстық, отбасылық құқық және т.б. сияқты мемлекеттің құқықтық құбылыстарының, динамикасының, заң мен мемлекеттің даму заңдылықтарын қамтитын түрлері мен формалары туралы идеяларды және құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты–болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы мәліметтер беру, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы біліммен қаруландыру, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдау. Онтогенез заңдылықтары. Ағзаның жастық анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1Болашақ мамандардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, тілдің дыбыстық жағын, сегментті және супрасегментті құралдарды зерттеу. Дыбыс құралдарының фонологиялық, артикуляторлық, акустикалық және перцептивті аспектілері қарастырылады.
Селективті тәртіпӘдебиеттік пәндер жүйесіндегі орыс фольклорының алатын орны мен маңызы.Орыс халық ауыз шығармашылығы-фольклордың ерекшелігі. Жаңа фольклор. Фольклор және мифология. Әдебиет және фольклор. Фольклорды зерттеудің өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 2Болашақ бакалаврлардың қазіргі педагогика негіздерін меңгеруі, орта жалпы білім беретін мектеп оқушыларын тиімді оқыту мен тәрбиелеу және өзінің кәсіби қалыптасуы үшін қажетті дағдылар мен машықтарды меңгеру үшін алғышарттар жасау. Заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, тұтас педагогикалық үдерісте оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады
Оқу жылы - 2Пәнді оқыту нысаны тілдің сөздік және фразеологиялық құрамы болып табылады. Сипаттама пәні ретінде жүйелі қатынастардағы сөз және фразеологизм қолданылады. Екі бірліктің қалыптасуын, қолданылуын стилистикалық қасиеттері тұрғысынан қарайды. Лексикография мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіпЛатын графикасы негізінде мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізуде білім алушылар кеңселік іс қағаздары, іскерлік іс қағаздары, қызметтік хаттармен танысып, олардың құрылымы мен мазмұнын, өзіндік ерекшелігі мен жазылу үлгісін, тірек сөздері мен жазылу жағдаяттарын меңгереді. Қазақстан Республикасында қалыптасқан құжат айналымы мен түрлі құжаттардың рәсімделуіне қойылатын талаптарымен танысады.
Оқу жылы - 2Антикалық әдебиетті кезеңдеу. Ежелгі Грек әдебиеті. Әдебиеттектері мен жанрлары.Эпостар. Антикалық театр: трагедия және комедия. Ежелгі Рим әдебиеті. роман. Батыс Еуропаның орта ғасырлық әдебиеті. Жанрлар жүйесі. Ренессанс Дәуірі. Қайтаөрлеудәуіріндегіәдебиеттіңэстетикалықерекшелігі.
Селективті тәртіпЖанрлық ерекшеліктерді зерттеу, сөздік ұйымнан имиджге, сюжетке, композицияға, идеяға дейінгі мазмұнның және форманың барлық компоненттерін түсініп, сөзді өнердің тұтас құбылысы ретінде қабылдайтын лингвистикалық мата арқылы оқудың идеологиялық және көркемдік мағынасын түсіну.
Селективті тәртіпЕжелгі орыс әдебиетінің кезеңге бөлінуі. Киев Русь Әдебиеті. Феодалдық бөлшектену кезеңіндегі әдебиет. Куликовский циклінің повестері. Мәскеу мемлекетінің әдебиеті. 16-17 ғасыр әдебиеті. Ежелгі орыс ескерткіштерінің жанрлық жүйесі (шежіре, өмір, сөз, оқытулар, жазба оқиғалары, ертегі және т.б.). ежелгі орыс ескерткіштері поэтикасының вариативтілігі, қолжазба сипаты, . Ежелгі орыс әдебиетінің жауһарлары. Петровский кезеңі. Орыс классицизмінің ерекшеліктері. Жанрлық жүйе. Салтанатты ода. Комедия және трагедия. Орыс ағартушылығы және оның батыс еуропалық ағартушылықтан айырмашылығы. Сентиментализм. Сентиментальды повесті және саяхат жанрлары.
Селективті тәртіпОрыс тілінің сөзжасамдық саласы. Жүйелік-құрылымдық және функционалдық аспектілері.
Селективті тәртіпНегізгі әдістер мен әдеби бағыттар. Романтизмнің жанрлық жүйесі мен эстетикасы. Реалистік әдістің қалыптасуы. Эпикалық, драмалық және лирикалық жанрлардың дамуы.
Селективті тәртіпТіл жүйесінде және өндіріс динамикасында сөзжасам бірліктері мен модельдерін талдаудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын, морфемдік, сөзжасам, ономастикалық және этимологиялық талдаулардың дағдыларын, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс қолдану мен жазу дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп17-19 ғасырлардағы француз, немісжәнеағылшынәдебиетініңерекшелігі. Классицизм дәуірі. Сентиментализм. Романның жанры. Батыс Еуропа мен АҚШтың қалыптасуы.
Селективті тәртіпПәнді оқу барысындастуденттерде сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау және жүргізу, мақсаты мен міндеттерін ескере отырып, сондай-ақ балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып тәрбие түрлерін таңдау; тәрбиенің әдістері мен тәсілдерінвариативтітаңдау, тәрбиеніңқұралдары мен ұйымдастыру нысандарын таңдау және пайдалану; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық жасау және басқару іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және кезеңділігі. Александров және Николаев кезеңдері. ХІХ ғасырдың басындағы әдеби бағыт ретіндегі романтизм. Поэзиядағы, драматургиядағы және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы. Пушкин дәуірінің ақындары. Орыс әдебиетінің Пушкин кезеңі. Лермонтов шығармашылығы. Орыс әдебиетінің Гоголев кезеңі. Табиғи мектеп және 1840-шы жылдардағы әдебиеттегі реализмнің қалыптасуы. Ғасыр ортасы поэзиясы. Негізгі ағымдары, жанрлар мен стильдер.
Оқу жылы - 2Негізгі әдеби бағыттар мен мектептер. Жанрлық жүйе. Эпикалық, лирикалық және драмалық жанрлардың эволюциясы.
Селективті тәртіпСтуденттер пәнді оқытудың лингводидактикалық негіздерін, орыс тілін оқытудың әдістері мен тәсілдерін, дидактикалық материалдар мен құралдарын, тапсырмалардың өзіндік ерекшеліктерін меңгереді. Игерген білім-біліктеріне сүйеніп, өзіндік ізденіс пен шығармашылық жұмыстарды орындауға төселеді. Тіл бірліктерінің қырларын кешенді түрде талдап, және оны оқушыға меңгертудің жолдарын үйренеді. Болашақ орыс тілі мұғалімдерініің санасында орыс тілінің мектепте оқыту пәні ретінде әлеуметтік маңыздылығына сенімділікті қалыптастыру; орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы білімдермен қаруландыру; кәсіби-әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру.
Оқу жылы - 3XIX ғасырдың жартысындағы орыс прозасы. шағын, орта және үлкен эпикалық жанрлар. "Орыс және классикалық роман" түсінігі: тақырыптық алуан түрлілігі, сюжеттік поэтика, стиль. Тургенев, Гончаров, Достоевский, Толстой романының типологиясы. Повесть жанры. Көркем очерк жанры.Тургенев, Лесков, Салтыков-Щедрин,Г.Успенскийдің прозалық циклдары. Гаршин мен Королев шығармашылығындағы неороманизм. ХІХ ғасырдың соңғы үш онжылдығының әдебиетіндегі шағын эпикалық жанрлар. Чехов прозасы поэтикасының жаңашылдығы. ХІХ ғ. әдебиеттің әлемдік маңызы.
Оқу жылы - 3Морфологияның нысаны мен бірліктері. Сөз формасы, грамматикалық мағынасы. Морфологиялық жүйесі. Лексика-грамматикалық бөлімдері, морфологиялық категориялары. Сөз таптары.
Оқу жылы - 3Болашақ тіл пәнінің мұғалімдерінде жоғары оқу орнындағы әдістеме курсының тұжырымдамалық және әдістемелік негіздері туралы түсініік пен қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекет жасауына қажетті , кәсіби шеберлік пен дағдыны; қалыптастыра отырып жүйелі білім беру;студенттердің әдебиет пәнінен бағдарламалық материалдарды берік меңгеруіне қол жеткізуге болатын қазіргі заманғы әдебиет сабағының әдістемесі саласындағы білімдермен қарулануы; кәсіби-әдістемелік құзыреттілікті қалыптастыру; мектептегі оқыту тәжірибесінде инновациялық технологиялардың әлеуетін қолдана білуді қалыптастыру;
Оқу жылы - 3Пән білім беру мекемелерін басқару бойынша практикалық қызметті жүзеге асыру үшін ұсыныстар мен құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс білім сапасын бақылау және басқарудың ғылыми принциптері негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындықты қамтамасыз ететін ғылыми-практикалық білім жүйесін дамытады.
Оқу жылы - 320 ғасырдағы ұлттық әдебиеттердңі кезеңделуі және даму ерекшеліктері. Негізгі әдебибағыттар мен мектептер (реализм, неоромантизм, модернизм жәнет.б.). Жанрлық жүйе. Эпикалық, лирикалықжәнедрамалықжанрлардыңэволюциясы. Батыс пен Шығыстың жаңа әдебиеті
Селективті тәртіпТарихи процесс және оның даму жолдары ретіндегі кеңес дәуіріндегі XX ғасырдың орыс әдебиеті (1917-1991). Жазушы және уақыт, адам және тарих, соғыс және бейбітшілік, тұлға және жұртшылық. Осы кезеңдегі әдебиеттің көркемдік әлемі. Дәстүр және жаңашылдық мәселелері. Бірлік, тұтастық және дербестік. Жанрлық-рулық эволюцияның және поэтиканың, әдіс пен стильдің негізгі сұрақтарының мәселелері. Кезеңделу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3Қазіргі сөздіктегі мәдени лексикография мәселесі. Атап айтқанда, қазіргі заманғы лексикографияның өзекті мәселелері контексінде лексикографиялық жұмыстарда мәдени маңызы бар ақпаратты көрсететін түрлі түсініктер талқыланады.
Селективті тәртіп10 ғасырдан қазіргі уақытқа дейін орыс әдеби тілінің курсы стилистикалық құрылымының тарихын баяндайды. Орыс әдеби тілінің кіші жүйелерінің көптүрлілігі және орыс сөздігі жанрларының динамикасы оқытылады. Кітап-жазба тілі мен ауызекі сөйлеу тілі өзара әрекеттестікте қарастырылады.
Селективті тәртіпҚазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында бұл курсты оқу мектепте оқу үдерісін ұйымдастыруына қажетті қазіргі дидактика және жеке әдістемелер саласындағы білім жүйесін ұсынады және болашақ мұғалімдер-студенттердің кәсіби дайындығының маңызды бөлігі болып табылады
Оқу жылы - 3Инклюзивтік білім берудің негізгі қағидаты – өмірдің кез-келген саласы бойынша барлық адамдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз ету. Инклюзивтік білім беру оқу процесінде жүзеге асырылады, онда барлық балалар физикалық, ақыл, интеллектуалдық, мәдени, этникалық, лингвистикалық және басқа да сипаттамаларына қарамастан, жалпы білім беру жүйесіне кіреді.
Оқу жылы - 3Бұл курс синтаксистік бірліктерді зерттеудің негізгі аспектілерін, олардың негізгі белгілерін, типтерін қарастырады.Қазіргі орыс тілінің синтаксистік нысанына тілдің синтаксистік деңгейінің бірлігі және синтаксистік бірліктердің компоненттері: айрықша сөз, сөздің синтаксистік нысаны, сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін, мәтін жатады.
Оқу жылы - 3Бұл пәнде тілдің стилистикалық құралдары фонетикалық, лексикалық, фразеологиялық, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік. барлық деңгейде оқытылады. Орыс әдебитілінің функционалдық стильдері сипатталады
Селективті тәртіпНегізгі әдеби бағыттар мен мектептер (реализм, неоромантизм, модернизм және т.б.). Жанрлық жүйе. Эпикалық, лирикалық және драмалық жанрлардың эволюциясы. Әдебиет белгілері. Тарихнамасы. Негізгі әдебиеттану мектептері мен әдістері. Көркем мәтін және оны зерттеу. Әдебиеттегі көркемдік бейне және символ. Көркем әдебиеттің бейнелері мен жүйесі түсінігі. Әдеби процестің заңдылықтары
Селективті тәртіпПән қазақ әдебиетінің тарихы мен қазіргі жағдайын зерттеуге көмектеседі. Аударма теориясының негізгі принциптерін оқып үйрену; көркем мәтіндерді оқу кезінде алған білігі мен дағдыларын пайдалану болжанады.
Селективті тәртіпСтуденттерге қазақ және орыс тілінің өзіндік ерекшеліктерін салыстырмалы аспектіде қарастырады. Шығу тегі мен құрлысы әртүрлі екі тілдің дыбыстық жүйесі мен фонетикалық заңдылықтары, сөзжасамдық тәсілдері мен моделдері, морфологиялық және систаксистік жүйесіндегі айырмашылықтары мен ұқсастықтарын саралап, нақты тілдік деректердің негізінде жан-жақты теориялық мәліметтер беріп, практикалық тұрғыда меңгертеді.
Селективті тәртіпКурс оқытылатын тілдік құбылыстар шеңберіндегі себеп-салдарлық байланыстарды анықтау және көрсетуге арналған материалдан тұрады және тілде болып жатқан өзгерістердің жүйелік сипатын ашып көрсетеді.Жалпы славян дәуірінен оның қазіргі жағдайына дейінгі орыс тілінде қалыптасқан лексикадағы фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік өзгерістер мен тарихи үрдістер тіл жүйесінде көрсетілген.
Селективті тәртіпТарихи процесс және оның даму жолдары ретіндегі кеңес дәуіріндегі XX ғасырдың орыс әдебиеті (1917-1991). Жазушы және уақыт, адам және тарих, соғыс және бейбітшілік, тұлға және жұртшылық. Осыкезеңдегіәдебиеттіңкөркемдікәлемі. Дәстүр және жаңашылдық мәселелері. Бірлік, тұтастық және дербестік. Жанрлық-рулық эволюцияның және поэтиканың, әдіспенстильдіңнегізгісұрақтарыныңмәселелері. Кез еңделу ерекшеліктері.
Селективті тәртіпКурс «Орыс әдебиетінің тарихы» аясындағы негізгі оқу үрдісін аяқтайды. Нәтижесінде студенттер барлық жастағы орыс әдебиетінің дамуы туралы толық білім жүйесін қалыптастырады.
Селективті тәртіпАдам құқығын білім саласы ретінде оқып-үйрену,баланың құқықтары мен мүдделерін, педагогтің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау , педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезіну, білім алушылардың азаматтық құқықтарын құрметтеу; қоғамның әлеуметтік даму үрдістерін білу; Қазақстан Республикасындағы негізгі экономикалық процестер мен бағдарламаларды жалпы сипаттарда талдай білу
қазақ, орыс, шетел тілдерін, көп мәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда коммуникация стратегиялары, конструктивті диалог жасау дағдысын, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімін меңгеру, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін білу; әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді болу
педагогикалық инноватиканы, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану дағдылары мен іскерлігін игеру, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбекқорлықты көрсету
педагогикалық менеджмент саласындағы білімді көрсету, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін әзірлеу, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі барабар түрде бағалау мен өзін-өзі бақылауға ұмтылу
білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттарды, оқу-ұйымдастыру құжаттарын әзірлеудегі іскерліктер мен дағдыларды қолдану, ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету
Лингвистика және әдебиеттанудың теориялық ұғымдарының негіздерін қолдану; білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес тіл мен әдебиетті кезеңдандырудың негізгі кезеңдерін, орта мектептің мектеп бағдарламасына енгізілген бөлімдердің мазмұнын білу
орыс тілі мен әдебиетті оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын қолдану; тіл білімінің бөлімдерін білу; білім мен түсінуді қолдану: орыс тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгеру; орыс тілі мен көркем әдебиет теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы, мәтінді интерпретациялау және филологиялық талдау саласында негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды қолдана білу; инновациялық технологияларды пайдалана отырып зерттеу нәтижелерін өз бетінше талдау және бағалау,; оқытылатын тілде ауызша және жазбаша коммуникацияның әртүрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру
ҚР білім берудің жаңа жүйесіне сәйкес білім алушылардың оқу-тәрбие процесін және әр түрлі қызмет түрлерін моделдеу және жүзеге асыру білігін көрсету; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің сапалық және сандық әдістері арқылы әртүрлі жастағы білім алушылардың дамуына, қарым-қатынасына, қызметіне диагностика жүргізу; білім беруде инновациялық идеяларды пайдалану, стандартты емес және баламалы шешімдерді қолдана білу; педагогикалық, филологиялық мәселелер туралы пікірлерді қалыптастыру және талдау; білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімінің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.
Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: РусскийОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский