Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Тарихи грамматика

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жазбаша мәтінді тарихи талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс вокализм мен консонантизм жүйелерінің, фонетикалық заңдар мен заңдылықтардың, көне орыс тілінің морфологиялық және синтаксистік жүйелерінің қалыптасу ерекшеліктерін ашады; қазіргі орыс тіліндегі көне славян және көне орыс элементтерін талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған; жалпы білім беретін мектепте орыс тілін тереңдетіп оқытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • ХХ және XXI ғасырлардағы орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты-кеңестік және посткеңестік кезеңдегі көркем мәтінді түсіндірудің танымдық жағы, салыстырудың негіздерін игеру, сыни ойлауды қалыптастыру. Курс ХХ ғасырдың басындағы әдеби шығармалардың жанрлық формаларының алуан түрлілігін ашады, олар әдебиеттануда модернистік ағымдар ретінде түсіндіріледі, көпұлтты әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін құбылыс ретінде енгізген кеңестік әдебиеттің қалыптасуына көшу процесі, курс посткеңестік әдебиетті бейнелейтін ерекше бөлімді қамтиды, ол көбінесе Постмодернизм әдебиеті ретінде белгіленеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл мәдениеті және мәнерлеп оқу

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орыс тілінде сауатты мәнерлеп сөйлеу дағдыларын жетілдіру болып табылады. Курс тыныс алу техникасын, орыс орфоэпиясын зерттейді, логикалық екпіндерді, ритақты, кідірістерді, интонацияны ескере отырып, сөйлеу логикасын игеруді қарастырады, жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, қазіргі заманғы жалпы білім беретін мектепте әртүрлі стильдер мен жанрлардың шығармаларын орыс тілінде мәнерлі оқуды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты жаңартылған оқыту жүйесін ескере отырып, білім алушылардың орыс емес мектепте орыс тілін оқыту қабілеті мен дайындығын қалыптастыру болып табылады. Курс коммуникативті-белсенді аспектіде орыс тілін екінші және шет тілі ретінде оқытудың ерекшеліктерін ашады, орыс емес мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі саласында оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен әдістерін, өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін зерттейді, орыс емес мектепте орыс тілін оқыту процесінде проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдениаралық коммуникация

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында Мәдениетаралық коммуникацияның пайда болу тарихы мен теориялық негіздері, зерттеу әдістері, Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі бағыттары қарастырылады. Пән мәдениетаралық коммуникациядағы тілдік құралдардың рөлін игеруге, мәдени сезімталдықты дамытуға, әртүрлі сөйлеу мәдениеттеріндегі коммуникативті мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін дұрыс түсіндіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дәуірден біздің уақытқа дейінгі шетел әдебиеті

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ежелгі дәуірден бастап қазіргі кезеңнің әдебиетінде жаңа үрдістердің пайда болуына дейінгі әдеби және эстетикалық дәуірлердің ауысуына дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру болып табылады. Курс Антикалық дәуір әдебиетінен санауды жүргізетін әдеби процестің маңыздылығын ашады және Батыс Еуропа әдебиетінің, оның жанрлық жүйесінің қалыптасу жолдарын, адам идеясының тұжырымдамалық шешімдерінің көрінісі ретінде әдеби бағыттардың ауысуын, дүниетанымдық аспектіде адам тұлғасының сана-сезімінің өсуін көрсетеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орфографиялық практикум

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазақ (орыс) орфографиясы мен пунктуациясының ұғымдары, қағидаттары мен нормалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән аясында орфографиялық принциптер, жазу ережелері және қазіргі қазақ (орыс) тіліндегі тыныс белгілерін қою, неғұрлым күрделі орфограммалар мен пунктограммалар оқытылады, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдылары, оқу тілінде ақаулы мәтіндерді редакциялау дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі орыс әдебиеті және орыс классицизмі

    Пәннің мақсаты орыс әдебиетінің канондық қасиеттерін, жанрлық жүйенің қалыптасуын түсіну болып табылады. Курс орыс әдебиетінің пайда болуын, жанрлық жүйенің қалыптасу жолдарын, сондай-ақ ежелгі Орыс тарихын бейнелейтін орыс жазба ескерткіштерін игеру арқылы ежелгі адамның дүниетанымын қалыптастыруды, оқиға фактісінің өзін бейнелейтін және кейіннен әдеби-көркемдік мәнге ие болған тізімдер мен басылымдарда авторлар жасаған оқиға хронологиясын ашады. Курстың ерекше бөлігі Кантемирдің сатираларынан Карамзиннің сентименталды повестеріне дейінгі орыс Классицизмінің әдебиетін зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиеттануға кіріспе және орыс халық шығармашылығы

    Пәннің мақсаты студенттерде фольклорлық процестің заңдылықтары және орыс халық шығармашылығы шығармаларының идеялық-эстетикалық және көркемдік мәні туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс "орыс әдебиеті"пәні бойынша жаңартылған білім беру аспектісінде орыс, қазақ және шетел әдебиетінің тарихын одан әрі зерделеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдер жүйесін қамтитын әдебиеттанудың теориялық білімін игеру ерекшелігін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс-қазақ әдеби байланыстары

    Пәннің мақсаты-орыс-қазақ әдеби байланыстарын олардың пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейін зерттеу және талдау. Курс қазақ және орыс әдебиеттерінің жанрлық және стильдік өзара іс-қимылын, орыс және қазақ әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың ерекшеліктерін ашады, поэтика мен прозаның ерекшеліктерін, көркем әдебиет тіліндегі менталитеттің көріну тәсілдерін зерттеуге, еуразияшылдық ұғымын, мәдениеттер диалогын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Пунктуация мен орфография бойынша практикум

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясы ережелерін, тарихи аспектіде орыс (қазақ) орфографиясы мен пунктуация принциптерінің жүйелі қатынастарын білу жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән орфографиялық және пунктуациялық принциптерді, жазу қағидаларын және тыныс белгілерін қазіргі орыс (қазақ) тілінде дұрыс қою тәсілдерін зерделейді, сондай-ақ қазіргі заманғы ережелермен регламенттелген жазу нормаларына сәйкес орфографиялар мен пунктограммалардың дұрыс жазылуын дәл түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет туралы қазіргі ғылымның даму бағыты

    Пәннің мақсаты орыс әдебиетінің қазіргі кезеңдегі және постмодернизм кезеңіндегі даму үрдістерін зерделеу және қалыптасуы болып табылады. Курс ХХ ғасырдың басынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтитын орыс әдебиетінің қалыптасуы мен дамуының бастауын ашады, XXI ғасырдың алғашқы онжылдығын қосқанда, қазіргі кезеңдегі орыс әдебиеті тарихында негізгі болған әдеби құбылыстардың жолдары мен хронологиясын байқайды, жаңғырудан постмодернизмге қозғалысты көрсететін әдеби бағыттардың дамуы мен күресін, сондай-ақ мәселені қозғайтын мәселені көрсетеді кеңестік және посткеңестік әдебиеттерді қарау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс емес мектептегі әдебиеттерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушылардың "Орыс тілі мен әдебиеті" пәні бойынша инновациялық қызметке қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру және қазіргі білім беру парадигмасында өз ұстанымын анықтау қабілетін дамыту болып табылады. Пән әдебиетті ғылыми пән ретінде оқыту әдістемесін, жаңартылған білім беруді, орыс емес мектепте әдебиетті зерттеудің белсенді әдістері мен әдістерін, олардың рулық ерекшеліктерін ескере отырып, көркем шығарманы талдау жолдарын ескере отырып, орыс әдебиетінен қазіргі сабаққа қойылатын негізгі талаптарды зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс әдебиет тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орыс әдеби тілінің бастаулары туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс ұлттық және ұлттық кезеңге дейінгі әдеби тілін қалыптастыру ерекшеліктерін ашады, жазба ескерткіштерінің әдеби тілінің кітап-славяндық және халықтық-әдебиеттік түрлерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс орыс әдеби тілінің даму процесінде кірме сөздердің орнын, оның динамикалық дамуындағы қазіргі орыс тілінің қалыптасу ерекшеліктерін анықтау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің фонологиясы мен графикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің фонологиясы, графикасы және емлесі туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән дауыссыз және дауысты фонемалардың жүйелерін, олардың ауысу заңдылықтарын, ауызша сөйлеуді сегменттеуді, фонологиялық жүйенің заңдары мен принциптерін, фонологиялық мектептердің көзқарастарындағы айырмашылықтарды, орыс графикасының принциптерін зерттеуге бағытталған, фонологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруды, функционалдық сауаттылықты арттыру үшін мектепте орыс тілін оқытуда фонология білімін қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі туындысы мен морфологиясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс грамматикасының кіші саласы ретінде дериватология мен морфология туралы жүйелі білімді қалыптастыру, қазіргі қазақстандық мектепте тиісті пәнді оқыту практикасында базалық білімді қолдана білу болып табылады. Курс грамматиканың бөлімшелері ретінде дериватология және морфология саласындағы теориялық мәліметтер кешенін игеруге бағытталған, тілдің грамматикалық құрылымының бірліктерін олардың формальды және семантикалық белгілерінің бірлігінде талдау және орыс грамматикасының фактілерін оқушыға сауатты жеткізу қабілетін қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты білім алушыларда медиа және ақпараттық сауаттылық қағидаттары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән заманауи медиа контенттің этикалық стандарттарымен, желілік байланыстағы құпиялылық мәселесін шешу ерекшеліктерімен, ақпаратты тарату және бұрмалау принциптерімен, БАҚ пен жарнамадағы стереотиптерді тарату ерекшеліктерімен танысуға, ақпаратты бағалау кезінде сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға, әртүрлі БАҚ, жарнама, PR жаңалықтар материалдарын талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалды стилистика

    Пәннің мақсаты білім алушыларда функционалдық стильдер, стилистикалық норма, тілдік бірліктерді стилистикалық қолдану туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс орыс тілінің стилистикалық ресурстарын, функционалды стильдерді жіктеу принциптерін зерттеуге бағытталған, әр түрлі стильдегі мәтіндерді стилистикалық талдау, бағалау және редакциялау дағдыларын қалыптастыруды, мектепте стилистика мен функционалдық сауаттылық негіздерін оқыту бойынша педагогикалық қызметті ұйымдастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Ресей Елтану

    Пәннің мақсаты-В1 – В2 деңгейінде орыс тілін меңгерген білім алушыларды мәдени-сөйлеуге бейімдеу. Курс Ресей туралы, оның мәдениеті мен тұрмыс ерекшеліктері туралы, орыс тілінде сөйлейтіндердің сөйлеу қарым-қатынасының мазмұны мен формасымен, фондық білім жүйесімен байланысты экономикалық, географиялық, тарихи идеялар туралы елтану білімін қалыптастырады, орыс тіліндегі сөйлеу қарым-қатынасының ұлттық-мәдени ерекшеліктерін бейнелейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби сын тарихы

    Пәннің мақсаты жазушылық еңбекті түсіну мен бағалаудың заманауи тәсілдерін игеруде жаңашыл шешімдерді іздеу болып табылады. Курс әдеби сынның мәні мен маңызын, оның әдебиеттану ғылымының басқа да негізгі бөлімдерінің арасындағы орнын ашады, орыс әдебиетінің дамуындағы классикалық кезеңдегі, сондай-ақ қазіргі заманғы және жаңа әдебиеттер кезеңіндегі сыншылардың мақалалары мен пікірлерін қарастырады, сондай-ақ түрлі дәуірлер мен бағыттағы көркем шығармаларды зерттеу мен түсіндіруге тарихи-функционалдық және феноменологиялық тәсілді пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы: зерттеу дағдыларын дамыту

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымын салыстыру негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән салыстырылатын тілдер саласындағы білімді тереңдетуге, лингвистикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, ғылыми ой-өрісті кеңейтуге, тілдік фактілерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді, білім алушыларда салыстырылатын тілдерді оқытудың тиімді жолдарын түсінуін қалыптастырып, зерттеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты әдебиеттану саласындағы қазіргі заманғы ғылыми ізденістерді бағалау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курс білім алушылардың әдебиеттанудың филология ғылымы ретіндегі негізгі бөлімдері туралы білімі негізге алынған теориялық базаны игерудің әдіснамалық тәсілдерін ашады, әдебиеттің мәнін ғылыми түсінуді, негізгі әдебиеттану проблемаларын дамытуға, ғылыми таным әдістерін ажырата білуге, заман мен дәуір контекстінде қазіргі заманғы әдеби ахуалды бағалай білуге, әдеби процестің сызбасын, негізгі әдеби бағыттарды және т.б. білуге көмектеседі ғылыми мектептер

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Көркем аударма теориясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда аударма туралы сөйлеу қызметінің ерекше түрі ретінде, аударма ісінің қоғамдық маңыздылығы, аудармашының рөлі және оның мәдени құндылықтармен алмасу үдерісіндегі қызметі туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс аударманың теориялық негіздерін зерделеуге, аударманың әр түріне, оның ішінде әдебиетке қатысты аударма операциялары дағдыларын игеруге, аударма трансформациясы мен өтемақы әрекеттері мен түпнұсқа мен аударманың сәйкестігіне қол жеткізу әдістерін жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі орыс тілінің сөздік құрамы, оның функционалды сорттары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс лексикология теориясындағы негізгі бағыттар тұрғысынан тілдік бірліктерді зерттеуге бағытталған, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін орыс емес мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың коммуникативтік дағдыларын жақсарту, сондай-ақ олардың лингвистикалық сауаттылығын арттыру мақсатында пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілі сөзжасамы мен морфологиясы

    Пәннің мақсаты: тілдің ішкі жүйесі ретінде морфология, сөзжасам, морфология, олардың қазіргі кезеңдегі даму тенденциялары туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру. Пән тиісті грамматикалық құбылыстарға практикалық талдау жасау, форма мен сөзжасамның механизмдерін, синхронды сөзжасам процестерінің мәнін, сөздердің мағыналық және грамматикалық ерекшеліктерін, мүшелердің мүшелерінің өкілдері ретінде дұрыс түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. сөйлеу, алған білімдерін жалпы білім беретін мектепте «орыс тілі» пәнін оқыту процесінде пайдалану дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл білімінің пропедевтикалық курсы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда лингвистика теориясының жалпы мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс тіл білімінің тұжырымдамалық-терминологиялық базасымен, тілдің құрылымымен, оның деңгейлері мен бірліктерімен танысуды, лингвистикалық талдаудың базалық дағдыларын қалыптастыруды, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқытуда филологиялық білімді қолдануды, функционалдық сауаттылықты арттыру мақсатында ғылыми-жобалық қызметті ұйымдастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен орфоэпиясы

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен орфоэпиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән дыбыстардың типологиясын, олардың ауысу принциптерін, орыс интонациясының ерекшеліктерін, орфоэпия ережелерін зерттеуге бағытталған, фонетикалық талдау дағдыларын қалыптастыруды, орыс тілін оқыту кезінде айтылу мен стресстің қателіктерін түзетуді және мектепте орыс емес тілде функционалдық сауаттылықты дамытуды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс әлем әдебиеті мен ТМД

    Пәннің мақсаты Шығыс және жаңа шет елдердің (ТМД) әдеби игілігін зерттеу болып табылады. Курс жаңа шет елдерді қоса алғанда, шығыс өңірінің мәдениеті мен әдебиетінің даму тарихы мен хронологиясын зерделеудің заңдылықтары мен жалпы мәселелерін, көркем және эстетикалық жүйелердің әлемдік қазынасына енген көркем мәтіндер мен шығармаларды, Ежелгі Шығыс пен ТМД әдеби ескерткіштерінің өзіндік ерекшелігін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мәнерлеп оқу негіздері және шешендік өнер

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орыс тілінде сауатты сөйлеу және шешендік дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру болып табылады. Курс тыныс алу техникасын, орыс орфоэпиясын зерттейді, логикалық екпіндерді, ритақты, кідірістерді, интонацияны, Шешендік сөйлеу құрылымын, бейнелеу және экспрессивті құралдарды ескере отырып, сөйлеу логикасын игеруді қарастырады, аудитория алдында орыс тілінде сөйлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық стилистиканы, оның ішінде шағын жинақты мектепте оқу

    Пәннің мақсаты-білім беру кешендерінде стильдерді, стилистикалық нормаларды, тілдік бірліктерді стилистикалық құрастыруды қалыптастыру. Пән көркем мәтіндерді және әртүрлі стильдегі тесттерді практикалық стилистикалық талдау дағдыларын дамытуға, жалпы білім беруде, оның ішінде шағын жинақталған мектепте Стилистика және функционалдық сауаттылық негіздері бойынша педагогикалық қызметті ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Тілдік кедергі: теория және практика

    Пәннің мақсаты-тілдік интерференцияны зерттеу және талдау. Курс тілдік интерференцияның негізгі ұғымдарын, оның пайда болу себептерін, тілдік интерференцияны зерттеу әдістерін ашады, орыс тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеуіндегі тілдік интерференцияның көріністерін екінші немесе шет тілі ретінде анықтау және жіктеу, әртүрлі тіл деңгейлерінде (фонетика, лексика, морфология, синтаксис) интерференция пайда болған кезде қателіктермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем мәтіндерді аудару

    Пәннің мақсаты-дискурстың құрылымын және көркем шығарманың тілдік бағытын зерттеу. Курс көркем шығарманың эстетикалық, тілдік және мәдени интерпретациясы туралы түсініктерді қалыптастырады, көркем әдебиет туындыларын аударудың жалпы принциптерін қалыптастырады, аударма стратегиялары мен аудармадағы қиындықтарды жеңу жолдарын бейнелейді, мәтіннің функционалдық-стильдік және жанрлық сорттарын ескере отырып, көркем шығармаларды орыс тілінен қазақ тіліне және кері аудара білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Құрылымдық және семантикалық синтаксис

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдік бірліктерге синтаксистік талдау жасау саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс синтаксистік деңгейдегі бірліктердің функционалдық мақсатын, синтаксистік бірліктердің компоненттерін, олардың ерекше белгілері мен түрлерін ашады; синтаксистің құрылымдық-семантикалық аспектісін зерттеуді, синтаксистік дағдыларды жалпы білім беретін мектептің орта және жоғары сыныптарында сабақты әзірлеу мен өткізу барысында пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің синтаксистік құрылымы

    Пәннің мақсаты студенттерде тіл туралы ғылымның бөлімі ретінде синтаксис туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс мектеп практикасында қолданылатын синтаксистік бірліктерді зерттеудің дәстүрлі тәсіліне назар аударады; синтаксистік бірліктерді зерттеудегі құрылымдық, семантикалық, коммуникативті тәсілдерді зерттеуге, жаңартылған білім беру мазмұны аясында жалпы білім беретін мектепте екінші немесе шет тілі ретінде орыс тілі сабағын әзірлеу және өткізу кезінде синтаксистік Дағдылар мен дағдыларды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс классикалық әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда XIX ғасырдың тарихи-әдеби процесінің сипаттамалық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Курс жазушылар мен ақындар шығармашылығындағы мұрагерлік дәстүр мен жаңашылдықтың ерекшеліктерін ашады, Материалды ұсыну мен зерттеудің хронологиялық, тарихи-мәдени принциптерін XIX ғасырдағы орыс классиктерінің шығармашылығын зерттеудің өмірбаяндық, әдеби-сыни аспектілерімен үйлестіре отырып қалыптастырады, классикалық орыс әдебиетін зерттеу нәтижелерін "орыс әдебиеті"пәні бойынша мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мәнерлеп оқу ережелеріне және көркем аударма негіздеріне сәйкес көркем әдебиет мәтіндерімен жұмыс істеу дағдысын көрсету
  • Дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып және эксперименттік іс-әрекеттің нәтижелерін түсіндіре отырып, филологиялық білімнің белгілі бір саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеу дағдыларын дамыту
  • Орыс тілінің орфографиялық, пунктуациялық нормаларына, жанрлық және стиль талаптарына сәйкес әр түрлі мәтіндер жасаңыз
  • әдебиеттанудың теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін қазіргі оқу процесіне бейімдей отырып, "Орыс тілі әдебиеті" пәнін оқытудың отандық тәжірибесіне біріктіру
  • Білім берудің әртүрлі деңгейлерінде "Орыс тілі мен әдебиеті" пәні бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асыру, оқушылардың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын құру
  • Қазіргі қазақстандық мектепте оқу процесін ұйымдастырудың регламенттейтін нұсқауларына сәйкес "Орыс тілі мен әдебиеті" пәнін оқытуда оқу қызметін жоспарлау
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби міндеттерді шешу қабілетін көрсету
  • Тіл білімінің теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін "Орыс тілі мен әдебиеті" пәнін оқытудың отандық практикасына кіріктіру, оларды қазіргі оқу процесіне, оның ішінде шағын жинақты мектепте бейімдеу
  • Инклюзивті орта құру үшін берілген сабақ мақсаттарына, жас ерекшеліктеріне, оқушылардың жеке қажеттіліктеріне сәйкес орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу материалдарын әзірлеу
  • жалпы филологиялық мәдениеттің тұжырымдамалық негіздерін, қазақстандық білім беруді дамытудың стратегиялық мақсаттарын тұжырымдау
  • Оқушылармен оқу-тәрбие, кәсіптік бағдар беру жұмыстары барысында филологиялық және мәдени білімдерін тарату
Top