6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктері қалыптасқан, бәсекеге қабілетті орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Тіл білімінің негіздері
Пән студенттерді тіл туралы ғылымның негіздерімен және оның негізгі бөлімдерімен таныстырады; әлем тілдері туралы іргелі біліммен, тіл білімінің негізгі ұғымдарымен және терминдерімен қаруландырады; тілдің дыбыстық, лексикалық және грамматикалық жақтарын лингвистикалық талдау дағдыларын, тіл құбылыстары мен фактілерді бағалауға мағыналы көзқарасты қалыптастырады; студенттерді тілді ғылыми білім объектісі ретінде түсінуге баулиды; қазіргі орыс әдеби тілінің негізгі курсын қабылдауға дайындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану негіздері
Пән негізгі теориялық және әдеби ұғымдармен, әдебиеттану, әдеби сын категорияларымен таныстырады; болашақ педагогикалық қызметтегі әдеби білімнің рөлін анықтайды және тарихи-әдеби пәндерді түсіну және одан әрі зерттеу үшін қажетті негіз жасайды. Әдебиет туралы филологиялық ғылымның әлемдік және орыс әдебиеті тарихымен, сын тарихымен, философиямен, этикамен, эстетикамен тығыз байланысын көрсетеді; көркем шығарманың поэтикасы туралы қолда бар білімді жүйелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Антикалық және шетел әдебиеті
Пән ежелгі дәуірден бастап шетелдік әдеби процестің ерекшеліктерін, Батыс Еуропа әдебиетінің ұлттық ерекшелігін талдайды. Тәжірибеде әртүрлі жанрдағы көркем шығармаларды бақылау және кешенді талдау әдістері қолданылады, олар негізгі әдеби ұғымдар мен шетел әдебиетінің тарихы туралы қажетті ақпаратты тартады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жасерекшелік психологиясы
Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орыс фонетикасы, графикасы және орфографиясы
Орыс фонетикасы, орфоэпия, графика және орфографияның ерекшеліктерін білу және түсіну көрсетіледі. Орыс тілінің дыбыстары жіктеледі, жетекші фонологиялық мектептер қабылдаған тілдің дыбыстық құрылысын талдау принциптері практикада қолданылады; фонетика саласындағы өзекті процестер, тілдің дыбыстық жағы мен жазудың байланысы; орыс фонетикалық транскрипциясы; қазіргі әдеби айтылу негіздері; орыс емлесі мен графикасы принциптері талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орыс фольклорының теориясы мен практикасы
Пән Қазақстанның орыс фольклорының өзіндік ерекшеліктерін игеруге; орыс фольклористикасының отандық мектептерінің негізгі-пайымдау принциптерін жүйелі талдау негізінде ұсынуға; жаңа өмір сүру жағдайында ауызша өнердің дәстүрлі жанрларының эстетикалық құндылығын білуді және түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Халық мәтіндерінің көркемдік ерекшеліктері талданады, әртүрлі жанрдағы фольклорлық шығармалар туралы білім біріктіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті
Тарихи процестің заңдылықтарымен тығыз байланысты әдеби дамуды игеру, жаңа заманның ұлы орыс әдебиетінің пайда болуына дайындаған ескі орыс әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтау. Жеке жазушылардың шығармашылығын да, ежелгі кезең мен XVIII ғасырдағы орыс әдебиетінің жалпы дамуын да зерттеу саласындағы әдебиеттану ғылымының жаңа жетістіктерімен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс тілінің морфологиясы
Пән орыс тілінің грамматикалық жүйесін, оның дамуы мен қызмет ету заңдылықтарын зерттейді. Студенттерді орыс тілінің морфологиясының теориялық негіздерімен таныстырады, сөздердің дұрыс қалыптасуы және олардың грамматикалық мағыналарын, категориялары мен формаларын, осы формаларды қолдану ерекшеліктерін, студенттердің орыс ауызша және жазбаша тілдерін оның теориясы тұрғысынан тереңірек түсіну негізінде анықтау дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жалпы семантика мен лексикология
Орыс әдеби тілі оның шығу тегі, мағынасы, қолдану аясы, белсенді және пассивті қоры, функционалды-стилистикалық құрамы, сондай-ақ лексикалық семантика (полисемия), парадигматика (омонимия, синонимия, антонимия, гипонимия, паронимия, фразеология), синтагматика (лексикалық үйлесімділік және оның бұзылыстары), ерекшеліктері тұрғысынан зерттеледі семасиология және лексикология тіл жүйесінің деңгейлері ретінде және ғылыми білім саласы ретінде; семасиология, лексикология және фразеология саласындағы өзекті процестер, тілдің лексикалық құрамының даму динамикасы. Қазіргі орыс тілінің лексикалық бірліктері талданады, сөздердің мағынасын ашудың құралдары мен әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Пән педагогикалық ғылымның метапәндік идеялары негізінде оқу-тәрбие үдерісінің білімі мен түсінігін, тәрбие жұмысының формаларын, әдістерін, құралдарын тәжірибеде қолдануды зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешу жолдары, оқу-тәрбие процесінің ғылыми әдістерін меңгеру, пәнаралық білімдерді кіріктіру, Қазақстан Республикасындағы қазіргі білім беру тұжырымдамалары, мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі және тәрбие жұмысының диагностикасы сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиеті
XIX ғасырда орын алған тарихи-әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын терең және жан-жақты түсіну; жанрлық-рулық эволюция мәселелерін және поэтиканың, әдіс пен стильдің негізгі мәселелерін, сондай-ақ жеке жазушылар мен ақындардың бейнелі және көркемдік жүйелерін зерттеу саласындағы әдебиеттану ғылымының жаңа жетістіктерімен танысу және XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің жалпы дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Морфемика және сөзжасам
Орыс тілі жүйесіндегі морфемалық және сөзжасамдық деңгейлердің рөлі мен орны дәлелденеді; ауызша және жазбаша сөйлеуде дәлелді сөздерді қолдану, қарым-қатынас жағдайын, коммуникативті тапсырманы және адресатты ескере отырып туынды сөздерді құру дағдылары дамиды; іс жүзінде орыс сөзінің құрылымын сөзжасамдық, морфемалық және этимологиялық талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Синтаксис және тыныс белгілері
Орыс тілі мен оның деңгейлерінің синтаксистік жүйесі қарастырылады; құрылымдық-семантикалық және функционалдық тәсілдер тұрғысынан синтаксистің негізгі бірліктері мен категорияларын білу және түсіну көрсетіледі; құрылым заңдылықтарының рөлі, ұсыныс түрлерінің семантикасы және олардың жұмыс істеу ерекшеліктері дәлелденеді; әр түрлі деңгейдегі синтаксистік бірліктерді білікті талдау дағдылары практикада қолданылады; синтаксистік және пунктуациялық дағдылар жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары, білім беру қызметінде инклюзивті білім берудің ерекшеліктері, пәнаралық білімді интеграциялай білу, инклюзивті білім беру жағдайында, оқу-тәрбие процесінде баланы әлеуметтік қорғау, әлеуметтік-психологиялық кеңес беру, диагностикалау, коррекциялаудың әдістері қарастырылады, инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай білу сипатталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Орыс тілін оқытудың жаңартылған бағдарламасы шеңберінде орыс тілінің мектеп курсының мазмұны мен құрылымы туралы білім мен түсінік қалыптасады, білім алушылардың жеке мүдделерін ескере отырып, жүйелі және сыни ойлауға сүйене отырып, тәжірибеде білім қолданылады. Критериалды бағалау технологиясын қолдану және қысқа мерзімді оқу жоспарларын әзірлеу дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс және қазақ ономастикасы
Пән өз есімдерінің функционалдық және тілдік ерекшелігімен сипатталатын орыс және қазақ ономастикасының өзекті мәселелерін зерттейді. Ономастиканың қазіргі жағдайы, оның басқа ғылымдармен байланысы, қазіргі ғылыми білім контекстіндегі ономастиканың өзекті мәселелері қарастырылады; ономастикалық лексиканың ерекшелігі ашылады; өз есімдерінің семантикасы мен функциялары анықталады; олардың алуан түрлілігі орыс және қазақ онимикалық жүйелерінің тарихи даму процестерінің күрделілігімен дәлелденеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық»– курсы кірісті және отбасылық бюджетті, несие алу, инвестициялау, сақтандыру, зейнетке шығу және салық төлемдерін жоспарлау арқылы қаржылық қауіпсіздікке қолжеткізу және риск-менеджментті үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің практикалық курсы және стилистикасы
Пән студенттердің тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, жазбаша / ауызша сөйлеуде орфоэпиялық, акцентологиялық, лексикалық, грамматикалық, стиль-стикалық нормаларды саналы түрде сақтауға бағытталған. Сөйлеушінің қарым-қатынас жағдайына және коммуникативті ниеттеріне сәйкес тілдік құралдарды таңдау мүмкіндігі; арнайы сөздіктермен жұмыс істеу; әртүрлі тақырыптар бойынша үйлесімді, логикалық құрастырылған монологиялық мәтіндер құрастыру; сөйлеу, баяндама және т. б. құру ережелерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
Қазақстан Республикасының мектептерінде орыс тілі мен әдебиетін оқытуда компьютерлік технологиялар қарастырылады. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту тәжірибесінде талап етілетін компьютерлік бағдарламалар мен желілік ресурстар талданады. Тәжірибеде оқу материалын іріктеу, алгоритмдеу және орыс тіліндегі оқу компьютерлік бағдарламаларының сценарийлерін жасау дағдылары қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Риторика және сөйлеу коммуникациялары
Риториканың классикалық және заманауи мәселелері қарастырылады, шешендік және іскерлік қарым-қатынас мәселелері, олардың әлеуметтік-тілдік практикамен байланысы талданады; студенттердің сөйлеу қарым-қатынас процесінің элементтерін түсінуі қамтамасыз етіледі. Кез-келген сөйлеу жағдайында тиімді сөйлеу мінез-құлқының дағдылары қалыптасады, әр түрлі типтегі және жанрдағы көпшілік алдында сөйлеуге дайындықтың жалпы заңдылықтары мен әдістері практикада қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері бойынша білім алуға мүмкіндік береді ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, негізделген тиімді шешімдерді алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың заманауи технологиялары
Пән бағалау саласында қолданылатын соңғы әдістер мен тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ білім беру, психология, әлеуметтік педагогика сияқты әртүрлі салалардағы бағалауға қатысты аспектілерді қамтиды. Бағалау қағидалары мен теорияларын, бағалау әдістері мен құралдарын, бағалау деректерін талдауды және әділдікті қамтамасыз ету, біржақтылыққа жол бермеу, тест тапсырушының құпиялығын қорғау және бағалау әдістерінде адалдықты сақтау сияқты бағалауға қатысты этикалық мәселелер мен нұсқауларды зерттеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
Пән болашақ орыс тілі мұғалімін жаңашылдыққа дайындауға бағытталған; оны педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы, лингводидактикадағы инновациялық әдістерді жүзеге асырудың ерекшелігі туралы ақпаратпен қаруландыру, болашақ мұғалім-сөздікте жаңашылдықты қабылдауға, мамандықта шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға дайындықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күміс дәуірдегі орыс әдебиеті
Пән күміс ғасырдағы классикалық әдебиеттің көркем, эстетикалық, идеялық-философиялық және этикалық мәнін терең және жан-жақты түсінуге бағытталған. Осы поэтикалық кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуының негізгі тенденциялары, оны әр түрлі зерттеушілер түсіндіруге көзқарастар анықталады; ақындар мен жазушылардың өмірбаяндық портреті олардың дәуірдің әлеуметтік-тарихи және мәдени атмосферасымен байланысында беріледі; авторлардың поэтикалық шығармалары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Филологиялық талдау негіздері
Пән үлгілік мәтіндермен аналитикалық жұмыс дағдыларын қалыптастырады, лингвистикалық және әдеби тәсілдерді синтездеу негізінде көркем сөйлеуді зерттеу әдістері мен жолдарымен таныстырады; мәтінде әртүрлі деңгейдегі тілдік құралдарды қолданудың орындылығы мен орындылығын көрсетеді. Мәтін теориясы, лингвистика және мәтін стилистикасы саласындағы білім тереңдей түседі; автордың жеке стилін практикалық талдау дағдылары; студенттердің стилистикалық сезімі, филологиялық түйсігі дамиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әдебиет теориясы және мәтінді түсіндіру
Пән әдебиеттің теориялық негіздерін, негізгі әдеби ұғымдар мен терминдерді зерттейді; негізгі әдеби ағымдар мен бағыттардың, әдебиеттану мектептерінің даму хронологиясымен таныстырады. Әдеби шығарманың нақты белгілері мен құрылымы, оның ұйымдастырылу деңгейлері, құрамы мен функциялары, жанрлық жүйесі дәлелденеді; көркем әдебиет мәтіндерін жыныс, жанр, көркем образ деңгейінде талдаудың заманауи әдістері мен әдістері түсіндіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Пәннің салыстырмалы-салыстырмалы аспектісі орыс және қазақ тілдерінің қазіргі жағдайының ұқсастығы мен айырмашылығын игеруге бағытталған. Оқу пәнінің объектісі тілдік, коммуникативтік-прагматикалық, әлеуметтік-функционалдық, этномәдени ұқсастықтар мен айырмашылықтар болып табылады, олар көп құрылымды тілдерді игеру және аударма теориясы мен практикасының негіздерін меңгеру үшін маңызды. Орыс және қазақ тілдеріне тән тілдік заңдылықтар лингвистикалық ғылымның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып игеріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Лингвистикалық ілімдердің тарихы
Қазіргі заманның негізгі лингвистикалық ілімдерінің рөлі, лингвистикалық мектептер идеялары дәлелденеді, тілдің дамуы мен жұмыс істеу механизмдері түсіндіріледі. Олар ғылыми сипаттаудың әдістері мен принциптерін білу тәжірибесінде қолданылады. Тіл білімі теориясының әдіснамалық негіздерін, жетекші ғылыми бағыттарды, лингвистикалық мектептерді, дәстүрлі және қазіргі тіл білімі тарихының кезеңдерін білу және түсіну көрсетіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орыс тілін зерттеудің тарихи аспектісі
Пәннің әдіснамалық мәні оның зерттелетін құбылыстар шеңберінде себеп-салдарлық байланыстарды орнатуға арналған бай материалдан тұратындығымен анықталады және қазіргі орыс тілінің лексикалық, фонетикалық және морфологиялық жүйесінде көрініс тапқан тілде болып жатқан құбылыстардың жүйелік сипатын ашуға мүмкіндік береді, бұл тілдің фактілерін олардың эволюциясында жүйелі және әр түрлі аспектілерде көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінді ғылыми-сараптамалық бағалауды жүргізу;
- оқушының тұлғалық сапасын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялайды;
- инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады;
- технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.
- білімді практикада қолдану, коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактиканы, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен тәсілдерді сыни талдау;
- академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде міндеттерді шешу жолдарын талдау;
- тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын және ақпараттық мәдениетін көрсетеді;
- орыс тілі мен әдебиетінің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектейді;
- орыс тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады;
- метапәндік тәсілге негізделген орыс тілі мен әдебиеті саласындағы білім мен түсініктерді көрсетеді;
Ұқсас БББ
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)