6B01704 Шет тілі мұғалімдерін даярлау в Еуразия гуманитарлық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығы және жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес, білім алушылардың басқа тілді құзыреттерді қалыптастыруға халықаралық-стандарттық деңгейлік қойылатын талаптарды ескере отырып, екі шет тілі мұғалімінің функцияларын орындауға қабілетті құзыретті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Еуразия гуманитарлық институты
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
-
Экономика мен құқық негіздері
Несиелер: 5«Экономика мен құқық негіздері» курсының мақсаты құқықтың және мемлекеттің, мемлекет типтерінің, формаларының және қызметтерінің шығу теориясының негізін, құқықтың жеке және қоғамдық салаларға бөлінуінің жалпы ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын қарастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Пән тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді меңгеруге бағытталған, онда Қазақстан Республикасының қоғамдық-экономикалық жағдайының өзгеруі жағдайында оқушы тұлғасын қалыптастыру жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (A1)
Несиелер: 3Пән етістіктің өткен және келер шақтарын, олардың аспектілерін, пайдалану ережелерін зерттеуге бағытталған; ағылшын тілінің ырықсыз етісі; төлеу сөзі, ережелері; шартты рай ұғымы; негізгі фразалық етістіктер, құрылымы; американдық, британдық нұсқалары, ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Социолингвистика
Несиелер: 3Пән әлеуметтік лингвистика мәртебесі туралы негізгі түсінік береді, социолингвистикалық материалды өңдеу әдістері және тәсілдер, әлеуметтік мәселелерді лингвистикалық тұрғыдан шешу, заманауи шетелдік, орыс және ұлттық әлеуметтанулықтардың негізгі бағыттары туралы білімін тереңдетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәдениеттаралық қарым-қатынас
Несиелер: 5Пән жалпы коммуникация теориясының және мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдарын білуді қамтиды; халықтың мәдени��ті мен тілдің өзара байланысы, лингвистикалық тұлғаны қалыптастырудың негізгі үлгілері; шет тілдері саласындағы қарым-қатынастың лингвистикалық аспектілері зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психолингвистика
Несиелер: 3Пәнде психолингвистиканың пайда болуы туралы, психолингвистиканың жеке ғылым ретінде пайда болу себептері; психолингвистикалық әдістер; сөйлеу белсенділігінің теориясын жүйелі түрде көрсету; сөйлеуді қалыптастыруға және қабылдауға қабілетті жүйенің жұмыс істеу заңдылықтарын түсіну.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Үйдегі оқылым
Несиелер: 5Пән практикалық кәсіби мәселелерді шешудің теориялық принциптерін шығармашылық пайдалануға бағытталған; халықтың тілінің, тарихының, мәдениетінің өзара байланысы туралы, екі тілде сөздіктермен, басқа анықтамалық кітаптармен жұмыс істей білу, өзбетінше оқу дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Этнолингвистика
Несиелер: 3Пән лингвистика тарихында этнолингвистиканың мәселелерін түсінуге және меңгеруге бағытталған. Тіл және мәдениет. Этникалық мәдениет. Тілдік салыстырмалық теориясы. Дж.Лакофф пен М. Джонсонның концептуалды метафорасының теориясы. Қазіргі әлемдегі тіл және мәдениет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Латын тілі
Несиелер: 3Пән классикалық латын тілінің грамматикасының негіздерін меңгеруге бағытталған; латын тілінің лексикалық қоры, латын тілінің тарихы туралы қысқаша ақпарат; оқу және жазу ережелері; бағдарламамен анықталған грамматикалық және лексикалық материал.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (А2)
Несиелер: 3Пән етістіктің өткен және келер шақтарын, олардың аспектілерін, пайдалану ережелерін зерттеуге бағытталған; ағылшын тілінің ырықсыз етісі; төлеу сөзі, ережелері; шартты рай ұғымы; негізгі фразалық етістіктер, құрылымы; американдық, британдық нұсқалары, ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Пән болашақ мұғалімнің тәрбие жұмысына терең дайындауға бағытталған. Курстың бағдарламасы болашақ мұғалімнің әртүрлі типтегі мектептердің (қалалық, ауылдық және ұзартылған топтармен) оқушылармен тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру және жүргізуге теориялық-әдіснамалық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Базалық шетел тілі (В1)
Несиелер: 6Пән курстың негізгі мазмұнын білуден тұрады; сөйлеу қызметінің барлық түрлерін B1 деңгейінде (табалдырық деңгей) (сөйлесім, оқылым, жазылым, тыңдалым) түсіну; ағылшын тілінің тәжірибелік сабақтарында сөйлеу қызметінің түрлері бойынша теориялық білімдерін қолдану;
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Екінші шетел тілі (А1)
Несиелер: 3Пәндерді зерттеу практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған: студенттерге, оның отбасыларына және қоршаған ортаға қатысты таныс сөздер мен негізгі тіркестерді түсіну; таныс атауларды, сөздерді және қарапайым сөйлемдерді оқып, түсіну; коммуникативті ниетті жүзеге асыруға және әріптестің пікірлеріне жауап беру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіби қазақ/орыс тілі
Несиелер: 3Пәндер қазақ тілін еркін меңгеруге бағытталған; сөйлеу, жазу дағдыларын қалыптастыру; жалпы мәдени деңгейін көтеру; қазақ халқын��ң мәдени ерекшеліктерін білу; тарихи мұрасын құрметтеу; мәтіндерде жиі кездесетін лексиканы; күрделі синтаксистік құрылымдарды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сын тұрғысынан ойлау
Несиелер: 5Пән мазмұны болашақ маманның сын тұрғысынан ойлаудың негізгі қабіллеттерін, оның құрамдас бөліктерін ашуға; сын тұрғысынан ойлаудың белгілерін, негіздерін,педагогикалық технология құрылымдарын меңгеруге; түрлі сипаттағы сұрақтарды қоя білуге; түрлі тәжірибие, идеялар мен пікірлер негізінде өзіндік көзқарасты қалыптастыра білуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Екінші шетел тілі (А2)
Несиелер: 3Пәндерді зерттеу практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған: студенттерге, оның отбасыларына және қоршаған ортаға қатысты таныс сөздер мен негізгі тіркестерді түсіну; таныс атауларды, сөздерді және қарапайым сөйлемдерді оқып, түсіну; коммуникативті ниетті жүзеге асыруға және әріптестің пікірлеріне жауап беру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ағылшын тілі фонетикасы бойынша практикум
Несиелер: 5Пән бойынша оқыту ағылшын тілінің теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған; сөйлеу аппаратының құрылымы, сөйлеу үдерісінде сөйлеу, артикуляция және олардың функциялары; сөйлеу ағымында үнсіздікті меңгерудің негізгі оқиғалары; интонацияның коммуникативті рөлі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Базалық шетел тілі (В2)
Несиелер: 6Пәндерді зерттеу ауызекі сөйлеуді меңгеруге және кәсіби қатынаста шет тілін белсенді қолдану, мамандық тілін практикалық түрде білу; әртүрлі тілдік және грамматикалық дағдыларды пайдалана отырып, тақырыптар бойынша пікір, бағалау, қорытындыларыңызды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тіл біліміне кіріспе
Несиелер: 3Пән жалпы және жеке лингвистиканың белгілі бір аспектілерін әрі қарай тереңдетуге, тіл ғылымының маңызды бөлімдері мен проблемаларын, жалпы білім беретін лингвистикалық құбылыстарды зерттейді. Әрбір жеке тілді терең зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (В1-В2)
Несиелер: 3Пән етістіктің өткен және келер шақтарын, олардың аспектілерін, пайдалану ережелерін зерттеуге бағытталған; ағылшын тілінің ырықсыз етісі; төлеу сөзі, ережелері; шартты рай ұғымы; негізгі фразалық етістіктер, құрылымы; американдық, британдық нұсқалары, ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Шетел тілін оқыту психологиясы
Несиелер: 5Шет тілдерін оқыту психологиясының пәні мен мазмұны оқытушыны шет тілдерін оқытуда жеке кәсіптік тұрғыдан дайындауға бағытталған. Сөз қызметінің психологиялық ерекшеліктері. Студенттердің оқу әрекеттері. Шет тілінде ойлаудың психологиялық ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Несиелер: 5Пәннің мазмұны мәдени релятивизм принциптерін, шет тілдер қоғамында қабылданған мінез-құлық үлгілері мен нормаларын білуді қамтиды; ресми жағдайда, бейтараптық және бейресми байланыс регистрлерін пайдалана отырып, осы тапсырмаларға сәйкес сөйлеу әрекеттерін қолдана отырып, осы жағдайда туындайтын коммуникативтік міндеттерді шешуге қатысу мүмкіндігін береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жаңартылған білім беру контекстіндегі шет тілдерін оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Пән оқу материалдарын іріктеуге, ұйымдастыруға бағытталған; сабақтың типологиясы мен құрылымын анықтау; оқу үрдісін жандандыру жолдарын анықтау; бастауыш, кәсіптік, мамандандырылған мектепте оқушыларды оқытуды қамтамасыз етуде алдыңғы қатарлы технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ұлыбритания тарихы
Несиелер: 5Пән Ұлыбританияның базалық білімдерімен қамтамасыз етеді, тарихи, әлеуметтік-мәдени ақпаратқа еркін бару; Ұлыбританияның саяси және әлеуметтік жүйесі, елдің мәдени және әлеуметтік сипаттамалары; этномәдени ерекшелігі идеясы; мәдени және этникалық толеранттылық дағдылары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Рухани Жаңғыру мәтінінде Қазақстан елтануы
Несиелер: 5Пән тарихи тарихи оқиғаларды және тарихи тұлғалардың рөлін зерттейді; Қазақстанның әлемдік тарихи үдерісіндегі орнын; әлемдік тарихты дамыту үдерісінде мемлекеттің рөлі; Қазақстан Республикасының қазіргі заманғы мемлекетінің әлемдегі рөлі мен орны.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
АҚШ тарихы
Несиелер: 5Курс XVI - XIX ғасырларда Америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық, әскери-саяси, дипломатиялық және мәдени тарихын қамтиды; өтпелі кезеңдегі реформалар мен революциялардың диалектикасы Америкадағы лагерьдерде феодализмнен капитализмге дейін, американдық қоғамдардың қазіргі заманғы буржуазиялық трансформациясының негізгі мәселелерін талдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі (С1)
Несиелер: 6Пәннің мазмұны лингвистикалық, филологиялық және жалпы ғылыми көкжиектердің тереңдетілуіне, оқылатын тілдің коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін әрі қарай кеңейтуге бағытталған білімді меңгеру үрдісін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Екінші шетел тілі (B1)
Несиелер: 3Пәнде әдеби тілде әдетте жұмыс, мектепте және бос уақытында кездесетін әртүрлі тақырыптарда түсіндірілген нақты деңгейдегі негізгі түсініктерді, мәдениетаралық, коммуникативті және мәдениетаралық деңгейде шет тілін оқытуға арналған кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру туралы негізгі ақпараттарды білетін ақпарат бар.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тілдін тарихы және теоретикалық фонетикасы
Несиелер: 3Пән фонетика объектілерін зерттейді; қоғамдық ғылымдардағы пәннің орны; жалпы және жеке фонетика туралы; тарихи және сипаттама фонетикасы; салыстырмалы фонетика, оның сөйлеуді үйретудегі рөлі; ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы үрдістер; тілдің дыбыс құрылымының зерттеу әдістері; ағылшын тілінің дыбыс құрылымы, оның компоненттері;
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (C1)
Несиелер: 3Пән грамматикалық сауаттылықты жоғары деңгейде ұстау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; кішігірім, жүрдек сөйлеу қабілетін; нақты, жақсы ұйымдастырылған мәлімдеме жасау, ұйымдық құрылымдарды, сөйлеудің ресми бөліктерін және басқа байланыс құралдарын сенімді иеленуді білу.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ағылшын тілінің идиомалары
Несиелер: 5Пәнді зерттеу идиомалардың пайда болу тарихымен танысу, «фразаны», мақал-мәтендерді, сөзбе-сөз сөйлемдерді аудару әдістері мен нұсқаларын білуге бағытталған. Идеялар халықтың бай тарихи тәжірибесін, жұмысқа, адам өмірі мен мәдениетіне қатысты идеяларды көрсетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Жаратылыстану бейімдегі мектептердегі ағылшын тілі (CLIL технология бойынша)
Несиелер: 5Пәнде биология және оқыту әдістемесі саласындағы жаңа ғылыми жетістіктер туралы ақпарат бар; сабақтарды ұйымдастыру және өткізудің жалпы мәселелері; мемлекеттік стандартта белгіленген студенттердің ең төменгі мазмұны мен даярлау деңгейіне қойылатын талаптар;
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және елтану
Несиелер: 5Пәндерді зерделеу зерттелген тілдің елдің мәдениетіне ғана емес, сондай-ақ әлемдік мәдениетке де елеулі үлес қосты, интерпретациялау, әмбебап рухани құндылықтарды анықтау қабілеті; зерттелген тілдің елі әдебиетінің ұлы жазушыларының шығармаларының эстетикалық, моральдық, білім беру әлеуетін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Екінші шетел тілі (B1)
Несиелер: 3Пәнде әдеби тілде әдетте жұмыс, мектепте және бос уақытында кездесетін әртүрлі тақырыптарда түсіндірілген нақты деңгейдегі негізгі түсініктерді, мәдениетаралық, коммуникативті және мәдениетаралық деңгейде шет тілін оқытуға арналған кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру туралы негізгі ақпараттарды білетін ақпарат бар.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Америка әдебиетінің тарихы
Несиелер: 5Пәнде негізгі әдістемелік бағыттарды ескере отырып, тарих пен мәдениет контексіндегі әлемдік әдеби процестің талдауы бар; байланыс саласындағы дағдыларды қалыптастырады; сөйлеу дағдыларын; мәдениет және әлеуметтік-тарихи тәжірибе тұрғысынан әдеби шығармаларды филологиялық түсіндіру, және талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Лексикология және теориялық грамматикасы
Несиелер: 5Пәннің мазмұны: лексикология мен ағылшын тілінің теориялық грамматикасын дамытудың негізгі ерекшеліктері, сөздің қалыптасуы, сөздің морфологиялық және деривациялық құрылымы, тілде сөзді қалыптастыру жолдары, сөздің мағынасын лексикалық жүйенің негізгі бірлігі ретінде түсінуді қамтиды; грамматикалық материалдарды талдауда қазіргі заманғы әдістер қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Гуманитарлық бейімдегі мектептердегі ағылшын тілі (CLIL технология бойынша)
Несиелер: 5Пән бойынша оқу гуманитарлық пәндерде лексикалық материалдарды игеруге бағытталған; гуманитарлық ғылымдар туралы білім; гуманитарлық ғылымдардың мәселелеріне қатысты ақпаратты диаграммалар, диаграммалар, графиктер, кестелер түрінде беру қабілетін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мамандырылған кәсіби шетел тілі
Несиелер: 6Пәнді зерттеу икемділікті көрсету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, семантикалық бөлу, белгісіздікті жою, сөйлесуді жақсы меңгеру; сөйлеу және басқа да байланыс құралдарының қызметтік бөліктерінің көптігі арқылы ұзақ мерзімді риясыз сөйлеу қабілеттерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Стилистика және мәтіннің стилистикалық талдау
Несиелер: 5Пәннің мазмұны тілдік стильдерді түсінуге бағытталған; мәтіннің мазмұнына, жанрына, мақсатына сәйкес тіл құралдарын барынша ұтымды пайдалану әдістері; түрлі стильдердің мәтіндерін жасау, бағалау мүмкіндігі; кез келген мәтіннің семантикалық, композициялық құрылымын түсіндіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Академиялық жазу
Несиелер: 5Пәнді оқып-үйренуге студенттерді ғылыми стильдің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру, академиялық дискурстың ең жиі кездесетін жанрларын оқып үйрену, олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері бойынша жазбаша және ауызша академиялық оқу мәтіндерін жасау дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Физика-математикаға бейімделген мектептердегі ағылшын тілі (CLIL технология бойынша)
Несиелер: 5Пәнде физика-математикалық бейіндегі пәндер бойынша лексикалық материал бар; физика-математика ғылымдарының проблемалары туралы ақпаратты диаграммалар, диаграммалар, графиктер, кестелер түрінде ұсыну мүмкіндігін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Екінші шетел тілі (В2)
Несиелер: 3Пәнде әдеби тілде әдетте жұмыс, мектепте және бос уақытында кездесетін әртүрлі тақырыптарда түсіндірілген нақты деңгейдегі негізгі түсініктерді, мәдениетаралық, коммуникативті және мәдениетаралық деңгейде шет тілін оқытуға арналған кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру туралы негізгі ақпараттарды білетін ақпарат бар.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Іскерлік ағылшын тілі
Несиелер: 5Пәннің мазмұны жалпы мамандықтың ерекшеліктерін білдіретін жалпы тілдің сөздік қорын, мамандықтың негізгі терминологиясын ұсынуға, арнайы тақырыптар бойынша ауызша (монолог-диалогтық) сөздерді түсінуге, кәсіптік бизнестегі, әлеуметтік және іскерлік салаларда ауызша сөйлеуді түсінуге, іскерлік және ресми қарым-қатынастарды үйде жүзеге асыру.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Essay writting
Несиелер: 5Тәрбие ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін және сөйлеу қарым-қатынас мәдениетін зерттейді, тәжірибеде жинақталған білімді қолдана білуді, материалды саналы түрде меңгеруді, белсенді сөйлеу әрекеттерінің дағдыларын дамытуды, ойлау логикасын қалыптастырады; теориялық материалды жобалаудың алгоритмін мәтіндік талдау тәжірибесі арқылы кеңейту,
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Ағылшын тілі құралдарымен әлеуметтік -мәдени білім беру (CLIL технология бойынша)
Несиелер: 5Пәнде оқушылардың әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін объективті факторлар туралы ғылыми түсінік бар, сонымен қатар қазіргі заманғы білім берудің жаңартылған мазмұны аясында Қазақстан Республикасының шет тілдік білім беру жүйесін дамыту; лингвистикалық және аймақтық географиялық білім көлемін кеңейту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Ағылшын тілі IELTS бағдарламасы бойынша
Несиелер: 6Пәндерді зерттеу IELTS халықаралық бірыңғай тестілеу бағдарламасының негізгі ережелері мен әдістерін білуге бағытталған; оқу және кәсіби қарым-қатынас жағдайында тілдің икемді және тиімді пайдаланылуын практикалық қолдану, IELTS сынақтарын шешу практикасы; пікірталастар жасауға, идеяларды бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Ағылшын тілінің диалектілері
Несиелер: 5Пәнде кәсіптік қызметтегі шетелдік ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік беретін шет тілінің негізгі білімі бар; сөйлеу дағдыларын зерттеу әдістерін, полемиканы талқылауды, ақпаратты лингвистикалық өңдеу әдістерін, сөйлемдерді құрастыру үшін риторикалық негізді әдістерді үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Ағылшын тілінің фразалық етістіктері
Несиелер: 5Пәнді оқыту «фразалық етістік,; фразалық етістік типтері; фразалық етістіктің мәні; демеуліктерге байланысты фразалық етістіктердің лексикалық мағынасының өзгеруі; фразалық етістіктің грамматикалық құрылымының көпкомпоненттілік туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON1
ОN1 студенттердің жеке ерекшеліктерін (білімдерін) ескере отырып, шет тілін оқыту бойынша білім беру қызметін ұйымдастыру принциптері мен әдістерін анықтау
-
Код ON2
ОN2 шет тілін оқыту кезінде жаңа модельдерді және стратегияларды әзірлеуге арналған педагогикалық мақсаттардың әдістерін таңдау (түсіну)
-
Код ON3
ОN3 студенттердің танымдық мүмкіндіктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған (пайдалана білу қабілеті) шет тілдерін оқытудың инновациялық формаларын, әдістерін және стратегияларын қолдану
-
Код ON4
ОN4 шет тілдерін оқып-үйренудегі студенттердің қажеттіліктері мен қиындықтарын анықтау (талдай алу қабілеті)
-
Код ON5
ОN5 CEFR (синтездеу қабілеті) бойынша студенттердің жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
-
Код ON6
ОN6 тілдің құзыреттіліктерін бағалау критерийлерін сөйлеу әрекеттерінің барлық түрлері бойынша таңдау (бағалау дағдылары )
-
Код ON7
ОN7 тілдік ортада және кәсіптік қызметте мәдениетаралық құзыреттілікті игеруді көрсету (проблемаларды шешу дағдылары)
-
Код ON8
ОN8 кәсіби қауымдастықта жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды (қарым-қатынас дағдыларын) толеранттылықпен қабылдау
-
Код ON9
ON9 Сөйлеу және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде қазақ және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алады, құқықтық жүйе мен экономиканың негіздерін біледі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымдарын сақтайды, маңызды мәселелерді жүзеге асыруда еркін кәсіби қарым-қатынас жасай алады
6B01704 Шет тілі: екі шет тілі (неміс тілі)
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01704 Шетел тілі: екі шетел тілі
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01704 6B01704- Шет тілі: екі шет тілі
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша