Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    «Педагог мамандығының кіріспе» пәні кәсіби бағдарлау енгізудің басы болып табылады. Ол жүйелі сипатқа ие, және психология-педагогикалық пәндерді сериясы мен педагогика және психология негізіндегі теориялық курстар арқылы логикалық байланысы ашылады. Берілген педагогикалық бағдарламада фактілер, құбылыстар, білім берідің жалпы сипатын ашу мақсатында ғана ашылады, студенттердің тұтастай алғанда педагогикалық білім және педагогикалық қызметті бағалы қатынасын қалыптастыру.Оқу пәнінің мазмұндық құрамында келесідей бөлшектер көрсетілген: Қазіргі заман контексінде өмір бойы білім беру, оқытушының оқу-әдістемелік мамандығы және тұлғасы, мұғалімнің үздіксіз кәсіби өсу факторлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діни және этникалық толеранттық негіздері
    Несиелер: 5

    діни және этникалық толеранттылық саласында білім жүйесін қалыптастыру, діни және этникалық тарихты игеру бойынша студенттердің мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыру, мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасау жүзеге асырылады, әлемдік дін канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
    Несиелер: 3

    экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік нысандары мен заңды аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті қалыптастыру; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету, құқық бұзушылық фактілерін ашу және алдын алу; Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясына сәйкес заңдар мен өзге де мемлекеттік шешімдердің орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі түсініктерді қалыптастыру. Экология ұғымдары мен заңдарын; нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер етудің рөлін; экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін; экологиялық мәдениетті және білім алушылар тұлғасының жаңа экологиялық санасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі психология және педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі Психология және педагогика тарихының пәні, міндеттері мен әдістері. Алғашқы қауымдық қоғамда балаларды тәрбиелеу. Ежелгі Шығыс мемлекеттеріндегі балаларға арналған алғашқы білім беру мекемелері. Кеңес кезеңіндегі мектепке дейінгі білім беру жүйесінің психологиясы және дамуы. Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу жүйесінің және оның жаңартылған мазмұнының қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейіндік білім берудің педагогикасы
    Несиелер: 10

    "Бейіндік білім берудің педагогикасы" оқу пәні ретінде. Бейіндік білім берудің модельдері. Бейіндік білім берудің мазмұны. 12 жылдық білім берудің оқу жоспарының базалық мазмұны. Базистік оқу жоспарының вариативті бөлігі. Педагогикалық технологияның мәні мен белгілері. Портфолио. Мектеп психологының кәсіби бағдар беру жұмысы. Бейіндік білім беру мекемелерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары қазіргі әлемдегі рухани-адамгершілік білімнің басымдылығы. "Өзін-өзі тану" рухани білім беру бағдарламасының тарихи-философиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасы бойынша білім жүйесін қалыптастыру қоршаған ортамен бірлікте ағзаның дамуының жаратылыстану-ғылыми негіздерін қалыптастыру; осы негізде денсаулықты сақтау мен нығайтуға, балалар мен жасөспірімдер организмінің функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту мен жетілдіруге бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі кәсіби тану және педагогтың дамуы
    Несиелер: 5

    "Кәсіби өзін-өзі тану" және "кәсіби өзін-өзі дамыту" ұғымдарының мәні; өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуға тарихи айқындалған тәсілдер; өзін-өзі дамыту үшін кәсіби позицияны өзгертудің базалық модельдері. Өзін-өзі тану және даму мақсаттары; өзін-өзі тану және даму қызметінің мазмұны; өзін-өзі тану және даму процесінің мазмұны; тиімді технологиялар, стратегиялар, әдістемелер, өзін-өзі тану және даму тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 10

    Салыстырмалы педагогика ғылым ретінде, оның пәні, міндеттері, мақсаты. Ғылыми педагогикалық ойдың пайда болуы және дамуы. Педагогиканың ғылым ретінде қалыптасуы және оның дамуының негізгі кезеңдері. Салыстырмалы педагогиканың ғылыми статусының проблемасына заманауи көзқарас. Салыстырмалы педагогиканың пәні, салыстырмалы педагогиканың міндеттері, салыстырмалы педагогиканың мақсаты. Салыстырмалы педагогиканың негізгі даму кезеңдері, салыстырмалы педагогиканың әдістемесі мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика (педагогиканың жалпы негіздері, тәрбие теориясы, дидактика)
    Несиелер: 10

    Бұл курстың құрылымы келесі логикада құрылады: БІРІНШІ БӨЛІМ – педагогиканың жалпы негіздері, онда педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, тәрбиенің мәні, тәрбие мақсаты, балалардың жас ерекшеліктеріне сипаттама, тұлғаның қалыптасу сипаты оқытылады. Екінші бөлім Теориялық негіздемені, тәрбие үдерісінің мазмұндық сипаттамасын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың жеке тұлғалық даму тренингі
    Несиелер: 5

    Бұл курс мынадай практикалық мәселелерді шешеді: педагогикалық қызмет ерекшеліктері және қарым-қатынас, жеке стилін анықтауға бағытталған диагностика құралдарын, студенттерді кәсіби өзін-өзі жетілдіру нұсқаларымен, әдістерімен таныстыру, ол үшін қабілетін, нысандарын, арсеналдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейін білім берудің заманауи қағидаттары
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамалары Д. Б. Элькониннің концепцияларын қамтиды. Д. И. Фельдштейна. Ш. А. Амонашвили. В. Т. Кудрявцевой. Мектепке дейінгі жастағы А. Петровский тұлғасын тұтас дамыту тұжырымдамасы. Бала қызметінің субъектісі ретінде мектепке дейінгі баланың тұтас дамуының концепциясы М. В. Крулехт. В. В. Зеньковскийдің балалық шақтың тұжырымдамасы.Шетелдік концепциялар Р. Штайнер. Вальдорф педагогикасы. М. Монтессори. Ж.Пиаже. Мектепке дейінгі баланың танымдық даму концепциясы (Л. М. Кларина). Балалардың дербестігі мен белсенділігін дамыту тұжырымдамасы (Г.Н. Година).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогиканың тарихы
    Несиелер: 5

    "Педагогика тарихы"пәні мен міндеттері. Мектепке дейінгі педагогика - бірінші жастағы балаларды тәрбиелеу, оқыту және білім беру туралы ғылым. Алғашқы қауымдық қоғамда тәрбиелеу. Тәрбиенің пайда болуы. Мектепке дейінгі педагогиканың ғылым ретінде пайда болу тарихы. Шетелдік балабақшалардың тәжірибесі. Қазақстандағы мектепке дейінгі тәрбиені дамыту: Қазақстандағы алғашқы балабақшаның ашылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    "Кәсіби қазақ/орыс тілі" пән болып табылады, оның мазмұнына: тіл жүйесі және тілдің негізгі функциялары; тіл формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвопсихологиялық сипаттамалары; ауызша коммуникацияның жетекші бірлігі ретіндегі мәтін; мәтіннің негізгі белгілері; тілдің функциялық-мағыналық типтерінің сипаттамасы; тілдің функционалдық стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; тілдің ғылыми стилі және оның қызмет ету шарттары; мәтін және дискурс; мәтін мен дискурстың коммуникативтік міндеттері; кәсіби саладағы ауызекі сөйлеу мәдениеті; іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология
    Несиелер: 5

    Психологияның ғылым ретіндегі жалпы сипаттамасы. Психологиядағы әрекеттік тәсіл. Адамның жеке іс-әрекетінің құрылымы. Психиканың пайда болуы және дамуы. Сананың құрылысы мен дамуы. Қызмет және жеке тұлға. Психологиядағы адам мәселесі. Мотивация және ерік психологиясы. Эмоциялар психологиясы. Адамның жеке ерекшеліктері: қабілеттері, темпераменті, сипаты. Типология әдісі. Тұлғаның құрылымы. Сезу және қабылдау туралы, ойлау және сөйлеу туралы, есте сақтау туралы, назар аудару туралы жалпы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясының пәні мен мақсаты. Балалар психологиясының жалпы категориялары. Балалар психологиясын зерттеудің әдістері мен тәсілдері. Л.С Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы. З.Фрейд дамудың психоаналитикалық концепциясы жайлы. Сәбидің психологиялық ерекшеліктері. Баланың психикалық дамуы. Мектепке дейінгі баланың психологиясы. Баланың мектепте білім алуға психологиялық дайындалуы. Баланың психологиялық дамуының әр сатысындағы периодтылық пен заңдылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасының психологиясы және отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Мәдени-тарихи контекстегі отбасы және неке. "Отбасы" және "неке" ұғымдары. Отбасы функциялары (репродуктивті, шаруашылық-экономикалық, білім беру-тәрбие, өндірістік, сексуалдық-эротикалық, рухани, әлеуметтік бақылау, әлеуметтік-статустық, эмоциялық, психотерапиялық). Отбасы-некелік қарым-қатынастардың негізгі түрлерінің қоғам дамуының әртүрлі сатыларындағы сипаттамасы: промискуитет, топтық неке, сегменттік неке, полигиния; моногамдық неке. Ежелгі және ортағасырлық еуропалық қоғамдағы отбасылық-неке қатынастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік психологиясы ғылым ретінде. Психикалық даму теориясы. Тұлғаның дамуының психологиялық мәселелері. Психикалық дамуды кезеңдеу. Нәрестенің, нәрестенің психикалық дамуы. Ерте балалық шақ (1 жастан 3 жасқа дейін). Мектепке дейінгі балалық шақ (3 жастан 6-7 жасқа дейін). Кіші мектеп жасы (6-7-10-11 жас). Жасөспірімдер (15-16 жастан 20 жасқа дейін). Ақыл-ой дамуында ауытқуларды анықтайтын балалармен оқу-тәрбие жұмысының психологиялық негіздері. Экстремалды жағдайларда және депривация жағдайларында тұлғаның дамуы. Психологтың дамыту жұмысының әдістері. Ересек адамның психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасылық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Отбасы психологиясының түсінігі, міндеттері. Психологиялық көзқарас шеңберіндегі отбасы түсінігі, отбасы жүйесі ретінде ерекшеліктері. Қоғамның және жеке тұлғаның қажеттіліктері контекстіндегі отбасының әлеуметтік және педагогикалық функциялары. Отбасы құрылымы: оның сандық және дербес құрамы, отбасылық ережелер, кіші жүйелер, шекаралар. Қазіргі отбасы типологиясы белгілері бойынша: туыстық құрылымы, отбасы мүшелерінің құрамы, отбасылық өтілі, тұрмысты ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балалардың психологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар психихасының қалыптасуының жалпы заңдылықтарын мен фактілерін анықтау. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі даму нормалары мен психикасы жайлы жалпы біліді қалыптастыру. Пәннен алған білімді практикалық психология-педагогикалық ортада пайдалана алатындай жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Мәселені шешудің мақсаты - шет тілінің білім мазмұнын ең жаңа нәтиже - мәдениетаралық коммуникация пәні ретінде мәдениетаралық коммуникация субъектісі ретінде мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Оқу бағдарламасы оқытушылар мен студенттерді педагог тұлғасының жеке-шығармашылық мәнін ұғынуға, мектепке дейінгі балалық шақ кезеңінде бала тұлғасының даму заңдылықтары мен принциптерін, оның тұтастығы мен қайталанбастығын ұғынуға, мектепке дейінгі білім берудің тұлғаны қалыптастырудағы рөлін, тарихи және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені жинақтауға және меңгеруге, Заманауи мектепке дейінгі білім берудің ғылыми - философиялық негіздерін зерделеуге және зерделеуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасылық педагогика және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Басқа ғылым жүйесіндегі мектепке дейінгі жастағы балалардың отбасы педагогикасы мен тәрбиесі. Отбасы психологиясының басқа ғылымдармен байланысы. Отбасылық психологияның мақсаты мен міндеттері. Баланың отбасы әлеуметтік бірлік ретінде. Отбасы мен некеге тарихи көзқарас. Қазақстандағы отбасы, мәселелері мен ерекшеліктері. Қазақстандағы Отбасы құқығы. Отбасы түрлері. Білім беру және отбасылық жүйені дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиет тарихы
    Несиелер: 5

    Әдебиет тарихы курсы, оның негізгі бағыттары, өмірбаяндар мен көркем білдіру отандық және шетелдік авторлардың шығармаларын дамытуға бағытталған. Түркі мифологиясы. Халық ауыз әдебиеті. 15-18 ғасырлар әдебиет. Жыраулар поэзиясы. 19 ғ. І ж. Махамбет поэзиясы. Зар заман поэзиясы. 19 ғ. II жарт. әдебиет. Ш. Уәлиханов, Ы.Алтынсарин шығармашылығы. Абай Құнанбаев шығармашылығы. Шәкәрім шығармашылығы. ХХ ғ.басындағы қазақ әдебиеті. 20-30 жылдардағы қазақ әдебиеті. М.Әуезов шығармашылығы. 60-80 жж тарихи роман. Қазіргі қазақ прозасы. Қазіргі қазақ поэзиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар фольклоры
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында бастауыш сынып және мектепке дейінгі мекемелердің болашақ мұғалімдері тек мәтіндермен ғана емес, сонымен қатар осындай шығармаларды талдаудың теориялық негіздерімен де танысады. Балалар фольклорының жанры ұғымымен, әдеби формалармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы мәселелері. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Адамның физикалық, психикалық және интеллектуалдық дамуындағы норма мен ауытқулар. В. В. Лебединский бойынша дамудың бұзылуының жалпы және ерекше заңдылықтары мен нұсқалары. Дизонтогенез түсінігі және психикалық дамуының бұзылу түрлері: дамымау, ұсталған, зақымдалған, бұрмаланған, дисгармониялық даму.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджментi
    Несиелер: 5

    Педагогикалық менеджмент теориясын және практикалық тәжірибені, мектеп менеджерінің қызмет жүйесінің моделін талдау негізінде, жалпы білім беретін орта мектептің практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау. Курстың негізгі міндеттері - педагогикалық менеджменттің теориясы мен практикасын дамытудың жаңа үрдістерімен танысу, педагогикалық ойлауды және қоғамдағы өзгерістерге байланысты қазіргі мектептегі әртүрлі инновациялар бойынша жеке пікірлерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама білім берудегі қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласында базалық құзыреттілікті дамытуға және арнайы құзыреттілік базасын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Курстың пәні мен міндеттері. Қазақстан қоғамының қазіргі даму кезеңіндегі инновациялық үдерістер. Пәннің басқа да оқу жоспарларымен орны мен қосылуы. Осы пәнді оқу нысандары мен әдістері туралы ақпарат. Мектепке дейінгі білім берудегі инновацияларды зерттеудің әдіснамалық негізі. Курстың пәні мен міндеттері. Қазақстан қоғамының қазіргі даму кезеңіндегі инновациялық үдерістер. Пәннің басқа да оқу жоспарларымен орны мен қосылуы. Осы пәнді оқу нысандары мен әдістері туралы ақпарат. Мектепке дейінгі білім берудегі инновацияларды зерттеудің әдіснамалық негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Арнайы білім беру мен арнайы педагогиканың даму тарихы Ғылыми білім жүйесі ретінде. Арнайы психологияның пәні, мақсаты, міндеттері, принциптері мен әдістері. Арнайы білім беру жүйесін дамытудағы заманауи басымдықтар. Арнайы психология аномалды балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері туралы ғылым, тәрбие және білім беру үдерісіндегі олардың психикалық даму заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі Мектепке дейінгі кезеңдегі балаларды тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде тәрбие процесінің мазмұны. Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу ерекшеліктері. Мектепке дейінгі мекемеде тәрбие үрдісін ұйымдастыру принциптері. Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудің негізгі формалары, әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиетінің ерекшелігі. Курстың пәні, негізгі міндеттері, мазмұны. Пәннің ерекшелігі, оның жалпы әдебиеттану курстарымен байланысы. педагогикамен, психологиямен, мектепте әдебиетті оқыту әдістемесімен. Бұл курстың жалпы мәдениетті кеңейту үшін маңызы. рухани байлық пен мұғалімнің кәсіби дайындығы. Балалар әдебиетінің Жанры және жанрлық жүйесі. Сюжет және кейіпкер. Балалар кітабының тілі мен стилі. Қазіргі әлемдегі балалар әдебиетінің орны мен рөлі. Балаларға арналған қазақ жазушылары. Бердибек Сокпакбаев. Б. Тағдыр жасөспірімді повестях М. Мағауин, М. Кабанбаев, Қ. Қазиев, Т.Нұрмағамбетов.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Білім беру", "Тәрбие", "Даму", "оқыту", "ойын оқыту әдістері" мектепке дейінгі педагогикада. Білім беру мектепке дейінгі педагогикадағы жетекші компонент ретінде. "Білім беру" санатындағы ұғымдар: білім беру мазмұны (мемлекеттік білім беру стандарттарының жобасымен байланыс). "Мектепке дейінгі мекемедегі педагогикалық процесс". Педагогикалық процестің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері. Педагогикалық іс-әрекет педагог пен бала мәдениетінің диалогы ретінде. Мектепке дейінгі білім беру жүйесі. Мектепке дейінгі балалардың білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық негіздері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене дамуының қазіргі заманғы тәсілдері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың әлеуметтік дамуына заманауи тәсілдер. Мектепке дейінгі балаларды дамыту, оқыту және тәрбиелеудің педагогикалық шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу, білім беру және дамыту жеке тұлға мен қызметті қалыптастыру, білімді, іскерлікті, дағдыларды беру және игеру, оларды өмір мен еңбекке дайындаудың негізгі құралы ретінде. ЖТД бар балаларды тәрбиелеу мен білім берудің мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері. Түзету және компенсация ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылым туралы түсінік. Ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы. Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдісі туралы түсінік. Зерттеудің философиялық және жалпы ғылыми әдістері. Ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психология-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің жалпы сипаттамасы. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістемесінің негіздері. Әдістердің жіктелуі. Зерттеу және диагностика. Ғылыми және практикалық зерттеулер. Әртүрлі әдістердің зерттеу мүмкіндіктері. Қолданылатын әдістемелердің сенімділігіне, валидтілігіне және сезімталдығына қойылатын талаптар. Деректерді ұсыну тәсілдері. Деректерді статистикалық өңдеу әдістері. Эксперимент және оның түрлері. Эксперименталды процедураның сипаттамасы және оған қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    сөйлеу тілін дамыту әдістемесі Мектепке дейінгі бейіндегі мамандарды дайындаудағы негізгі мәселелердің бірі болып табылады. Бұл курста тіл дамыту әдістемесі қарастырылады сипаттамасы пән оқытылады іргелі және қолданбалы міндеттері әдістемесін ғылым ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми -педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми қызмет (ғылым процесс ретінде). Ғылыми-педагогикалық зерттеу, оның әдіснамалық принциптері.Ғылыми ізденістің бастапқы кезеңі ретінде зерттеу мәселесі мен тақырыбын анықтау.Ғылыми әдебиеттермен жұмыс және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің зерттеу және қорытынды кезеңдері. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Зерттеудің теориялық және тарихи-педагогикалық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ойын терапиясы
    Несиелер: 5

    Ойын терапиясы ұғымы. Балалар ойынын зерттеудің теориясы мен мәселелері. Кеңес психологиялық ғылымдағы ойын психологиясының мәселелері. Ойын терапиясының негізгі бағыттары. Жеке ойын терапиясын жүзеге асыру ерекшеліктері. Топтарда ойын терапиясы. Онтогенезде ойынның пайда болуы. Өмірдің бірінші жылында ересектермен қарым-қатынас,іс-қимыл, қимылдарды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі оқушыны психология-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы" курсы жеке тұлғаның жеке - психологиялық ерекшеліктерін зерттеу мақсатында педагогикалық мамандықтар студенттеріне арналған. Тиісті білім алып, педагогикалық мамандықтың түлегі дербес психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырып, жүргізе алады, тек жаңашыл педагог ретінде ғана емес, сонымен қатар педагог – экспериментатор ретінде де сөйлей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы психодиагностика
    Несиелер: 5

    Курстың пәні мен міндеттері. Дамуында ауытқулары бар балаларды дифференциалды диагностикалаудың ғылыми негіздері. Дифференциалдық психометрия. Психологиялық-педагогикалық диагностика принциптері. Қандай да бір ақауды анықтау проблемасы, оның сипатын, құрылымын, сапалық және сандық көрсеткіштерін анықтау, олар баланың тиісті мекемелерде көмек көрсетуі және кейінгі түзету жұмыстары үшін негіз бола алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кешенді бұзушылықтары бар балаларға түзету-педагогикалық көмек көрсету жұмысы
    Несиелер: 5

    Дамуында кешенді бұзылулары бар балаларға түзету-педагогикалық көмек жүйесін тереңдете әзірлеудің аса қажеттілігі осындай бұзылыстары бар балалардың көп санымен анықталады. Өзекті психологиялық мәселелер. Әдістің негіздері. Әдістердің негізгі принциптері. Емдеу курсындағы бірінші оқиға. Емдеудің бастапқы кезеңі. Емдеудің орташа кезеңі. Емдеудің соңғы кезеңі. Емдеудің соңғы кезеңі. Негізгі әдісті қолданудың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері. Қазақстан Республикасында және шет елдерде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуы. Мүмкіндіктері шектеулі балалардың құқықтары бойынша нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттар. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың заманауи тұжырымдамалық тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық диагностикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық диагностика. Педагогикалық диагностиканың негізгі түрлері мен әдістері. Сауалнама және тестілеу. Оқушылар ұжымының диагностикасы, оқушылардың тәрбиелілігі мен әлеуметтілігі. Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және нәтижелерін зерттеу әдістерін меңгеру. Педагогикалық жағдайларды жобалау және болжау. "Педагогикалық жағдай ұғымы". Педагогтар мен оқушылардың өзара іс-қимылының ерекшеліктері. Педагогикалық жағдайларды болжау және жобалау кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Монтессори педагогикасы
    Несиелер: 5

    М. Монтессори педагогикалық жүйесінің педагогикалық қызметінің негізгі принциптері. Арнайы педагогика және педагогика М. Монтессори. Монтессори педагогикасының антропологиялық принципі. Монтессори педагогикасының бала дамуының еркіндік принципі. Практикалық психолог қызметінің принциптері. Монтессори педагогикасының назарын шоғырландыру принципі. Балалардың практикалық психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі олигофренопедагогиканың пәні, міндеттері және әдістері. Мектепке дейінгі олигофренопедагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Мектепке дейінгі Олигофренопедагогика әдістері. Зияты зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Зияты зақымдалған мектепке дейінгі балалардың психикалық даму ерекшеліктері. Танымның дамуы. Ойлауды дамыту. Ақыл-ойы бұзылған балада ойын дамуының ерекшеліктері. Зияты зақымдалған балалардың еңбек әрекетінің элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-педагогика
    Несиелер: 5

    Артпедагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Әр түрлі өнер түрлерін емдеу мен түзетуде қолдануға тарихи шолу. Өнер түрлері. Артпедагогиканың негізгі ұғымдары, мақсаттары мен міндеттері. Артпедагогиканың жалпы педагогикалық принциптері. Артпедагогиканың көркемдік-эстетикалық принциптері. Артпедагогикада оқыту және тәрбиелеу әдістері. Артпедагогиканың басқа ғылымдармен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ертегі терапиясы
    Несиелер: 5

    "Сказкотерапия" курсы балалардың дамуын психологиялық сүйемелдеудің осы бағытының даму тарихын, ертегі терапиясы теориясы мен тәжірибесін қарастырады. Жұмыс түрлері, ертегі терапиясы мен медитативтік сипаттағы арт-терапиялық техникаларды қолданудың әртүрлі салалары анықталды. Ертегі терапиясы әдісі терапиялық метафораларды қолдану арқылы Логотерапия әдісімен адам психикасын дамыту және психологиялық үйлестіру құралы ретінде оңалту, педагогикалық және әлеуметтік жұмыста қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беру
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларға экологиялық білім берудің теориялық негіздері. Экологиялық білім және экологиялық тәрбие. Негізгі ұғымдар: экология, экологиялық тәрбие, экологиялық білім, экологиялық сана, экологиялық мәдениет. Экологиялық білімнің мақсаты мен міндеттері. Экологиялық мәдениеттің құрамдас бөліктері. Экологиялық сананың тән ерекшеліктері. Тұлғаның экологиялық бағыттылығын қалыптастыру критерийлері. Экологиялық білім беру мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері. Табиғатқа субъективті қатынас типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ырғақ
    Несиелер: 5

    "Ритмика"пәнінің құрылымы мен мазмұны. Мектепке дейінгі дене тәрбиесі жүйесіндегі музыкалық ырғақтың орны мен маңызы. Ритмика түрлерінің сипаттамасы. Ритмика курсының мақсаты мен міндеттері және оның маңызы. Музыка жаттығуларды оқытуда қосымша әдістемелік әдіс ретінде және оның шұғылданушыларға эмоциялық әсері. Музыкалық грамотаның негіздері және жаттығулардың музыканың мазмұнымен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі жастағы балаларды қарапайым математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі" ғылым ретінде. Оқу пәнінің негізгі идеялары, пәні және міндеттері. Пән алдындағы дайындық міндеттері. Баланың математикалық дамуын әзірлеу және ұстау тәсілдері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың математикалық білім берудің әдіснамалық, психофизиологиялық және психологиялық-педагогикалық негіздері, материалалды дайындық әдістері мен құралдары. Модельдеу, ақпараттық технологиялар және оқытудың басқа да заманауи әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    Балабақшадағы әр түрлі жастағы топтарда балаларды аппликациялау және шығармашылыққа үйрету. Аппликация халықтық сәндік-қолданбалы өнердің түрі ретінде, оның өзіндік және эстетикалық қасиеттері. Әр жастағы топтарда аппликация бойынша сабақтардың мазмұны мен міндеттері. Өмірдің төртінші жылының топтарында дайын қарапайым геометриялық фигураларды салу және жапсыру. Желімдеу техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға дүниетанымды оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі жастағы балалар әлемін тануды оқытудың теориясы мен әдістемесі" пәнінің пәні, объектісі, мақсаты мен міндеттері. Мектепке дейінгі мекемелерде курсты оқытудың міндеттері мен функциялары. Білім беру, дамыту, тәрбие міндеттері. "Мектепке дейінгі жастағы балалар әлемін тануды оқытудың теориясы мен әдістемесі"курсының мазмұнын таңдау принциптері. Жаратылыстану ұғымдары мен ұғымдарының сипаттамасы. Оқытудың заманауи әдістері мектепке дейінгі мекемелерде дүниетану. Өлкетану материалдарын пайдалану. Әлемді тануды оқытуды ұйымдастыру формалары. Оқыту формаларының тіктелуі. Оқыту құралдарының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арт-терапия
    Несиелер: 5

    Арттерапияның екі түрі: белсенді және белсенді. Арттерапиядағы негізгі бағыттар. Гештальториентті арттерапия. Түзету жұмысында арттерапевтикалық әдістерді қолдану. Музыкотерапия. Музыкатотерапияның түзету әсерінің негізгі бағыттары: вербалды психотерапияның барысында эмоциялық белсендендіру. Тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын, коммуникативтік функциялары мен қабілеттерін дамыту. Психовегетативті процестерге реттеуші әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық өнерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы музыкалық – эстетикалық тәрбие жүйесі. Музыкалық білім берудің мақсаты, міндеттері мен принциптері. Музыкалық білім мазмұнының негізгі элементтері. Музыкалық қызмет түрлері. Балалардың өміріндегі әннің маңызы, ерекше міндеттері. Музыкалық білім берудің әдістері мен формалары. Мұғалімнің музыкалық-педагогикалық қызметі. Коммуникативтік-ұйымдастырушылық кәсіби іс-әрекет мұғалімнің жеке тұлғасы және оның басым кәсіби қасиеттері. Әр түрлі жас кезеңіндегі балалардың музыкалық деңгейіне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығармашылық психологиясының тарихнамасы. Музыкалық шығармашылық психологиясының даму тарихы. Музыкалық шығармашылық және қызмет. Музыкалық шығармашылық психологиясындағы іс-әрекет тәсілі. Шығармашылық тұлға түсінігі және оның қалыптасу және даму факторлары. Шығармашылық тұлғаның психологиялық ерекшеліктері. Жеке тұлғаның музыкалық шығармашылығын қалыптастыру және дамыту бойынша психологтың жұмысының мазмұны мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшадағы бейнелеу өнері
    Несиелер: 5

    Көркем-эстетикалық дамыту ортасы және бала. Мектепке дейінгі мекемелерде көркемдік-эстетикалық дамыту ортасын ұйымдастыру. Мектепке дейінгі мекемеде бейнелеу студиясының дамыту ортасын ұйымдастыру принциптері. Мектепке дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлері мен өзіндік ерекшеліктері. Сурет салу, жапсыру, жапсыру, құрастыру мектепке дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің түрлері ретінде. Мектепке дейінгі балалардың бейнелеу қызметінің ерекшелігі. Бейнелеу іс-әрекетін оқытудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмысы
    Несиелер: 5

    МДҰ-дағы жаңа оқыту жүйелерімен және оларды талдаумен, оларды сәтті іске асыру шарттарымен танысу; - мектепке дейінгі жастағы балалардың мүмкіндіктері мен ерекшелігіне сәйкес жаңа оқу бағдарламаларының мақсаттары мен мазмұнымен, оларды іске асыру үшін қажетті шарттармен танысу; - әр баланың қабілеттеріне сараланған тәсілдерді қамтамасыз ететін вариативті технологияларды, әдістерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатта саяхатты ұйымдастыру мен өткізу
    Несиелер: 5

    Жергілікті өлкенің табиғатын зерттеу. Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру бағдарламасы. Мектепке дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістері. Әңгіме. Әңгіме. Көрнекі әдістер. Иллюстрация әдісі. Демонстрация әдісі. Бақылау. Иллюстративті-көрнекі материал. Ойын балаларды табиғатпен таныстыру әдісі ретінде. Оқыту ойындары: олардың қызметтері, ерекшеліктері және негізгі түрлері. Имитациялық ойындар. Сюжеттік-рөлдік. Инновациялық ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ментальді арифметика
    Несиелер: 5

    Менталдық Математиканы оқыту әдістемесі ғылым ретінде және оқу пәні ретінде. Менталдық Математиканы оқыту әдістемесінің пәні. Менталдық математиканы оқытудың мазмұны мен әдістері. Оқу пәні ретінде ментальды математиканың бастапқы курсы. Мектепке дейінгі мекемелерде Математиканы оқыту әдістері. Мектепке дейінгі жастағы балаларды математиканы оқытуды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдегі мектепке дейінгі білім беудің қазіргі заманғы жүйелері
    Несиелер: 5

    "Білім беру жүйесі" негізгі ұғымдары, шетелде балалармен жұмысты ұйымдастыру принциптері. Шет елдердің білім беру жүйесіндегі мектепке дейінгі білім беру орны. Мектепке дейінгі мекемелер қызметінің мақсаты, міндеттері, мазмұны. Білім беру бағдарламаларының мазмұны, оқу курстарының модельдері, мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың нысандары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым матеметикалық түсініктерін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі балалардың математикалық білім берудің дидактикалық негіздері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру кезінде оқытудың негізгі дидактикалық принциптерін жүзеге асыру, оқыту принциптерін анықтау тәсілдері. Амплификация принциптерін, тұлғалық-бағдарлы тәсілді, дамыта оқытуды жүзеге асыру. Балалардың математикалық дамуының мазмұнын әзірлеу. Мектепке дейінгі тәрбие бойынша қолданыстағы бағдарламаларда "мектепке дейінгі жастағы балалардың математикалық түсініктерін дамыту" бөлімдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі" курсы студенттерге "мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі" пәнінің ұғымдық-категориялық аппаратын оқу және балабақшада бейнелеу іс-әрекеті бойынша сабақтарды жоспарлау мен өткізу барысында мәнін, мазмұнын, заңдылықтарын зерттеу мақсатында арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 5

    Қозғалмалы ойындар тәрбиелеудің құралы ретінде. Қозғалмалы ойындардың педагогикалық негіздері және оның оқушылардың жас ерекшелігімен байланысы. Қозғалмалы ойындардың классификациясы. Балалар сауықтыру және сауықтыру жүйесінде қозғалмалы ойындардың орны. Ойындар өткізудегі педагогикалық талаптар. Ұлттық ойын дене тәрбиесі құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    ДДене тәрбиесінің әдіснамалық, жаратылыстану-ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздері. Баланың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі ғылым ретінде. Баланың дене тәрбиесі мен дамуының теориясы мен әдістемесі пәні. Бала дене тәрбиесі процесіндегі педагогикалық қарым-қатынастың объектісі және субъектісі ретінде. Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің міндеттері (сауықтыру, білім беру, тәрбиелеу). Дене тәрбиесі құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелерге арналған педагогикалық кадрларды даярлау
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекемелер үшін педагогикалық кадрларды даярлау. Кәсіби қызметтің қалыптасуы мен дамуы. Психологиялық-педагогикалық әдебиеттегі қызмет ұғымы. Тәрбиешінің кәсіби қызметін дамыту. Тәрбиешінің кәсіби қызметінің ерекшеліктері. Тәрбиешінің кәсіби қызметінің моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    педагогикалық менеджмент саласында білімді қолдануға дайын болу, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу индикаторлары мен педагогикалық өлшеуіштер жүйесін әзірлеу, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу

  • Код ON9

    адам құқықтары саласындағы білімді (халықаралық нормативтік-құқықтық актілер, білім беру және балалықты қорғау саласындағы ҚР заңнамасы), баланың құқықтары мен мүдделерін қорғау дағдылары мен дағдыларын, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу педагогының кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін білу, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтау, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, баланың азаматтық құқықтарын құрметтеу;

  • Код ON3

    зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге, гносеология, методология, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу педагогикасы мен психологиясы саласындағы білімді, ақпаратты басқару дағдылары мен дағдыларын меңгеруге, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыруға, педагогикалық рефлексияға қабілетті болуға ұмтылу.

  • Код ON7

    нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдысы мен дағдысын меңгеру; педагогтың кәсіби борышын сезіну, педагогикалық қызметтің нәтижелері үшін жауапкершілік мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін меңгеру,;

  • Код ON5

    денсаулық жағдайын және дамуын ескере отырып, жеке тәсіл негізінде әрбір баланың дарындылығын, бейімділігін, бейімділігін, дарындылығын анықтай білу және дамыту, педагогикалық инновация, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық технологиялары саласындағы білімді меңгеру, мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану дағдылары мен дағдыларын меңгеру, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, еңбек сүйгіштік пен бастамашылдықты көрсету;

  • Код ON12

    ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету, жоғары деңгейде оқуды өз бетінше жалғастыруға дайын болу, білім беру, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласындағы нормативтік және құқықтық құжаттарды, оқу-нұсқаулық құжаттарды, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    стандартты емес және балама шешімдер табуға дайын болу, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жаңа педагогикалық идеяларын генерациялауға, сыни ойлауға қабілетті болу, шығармашылық психология саласындағы білімді, шығармашылық қызметтің теориялық негіздерін, кәсіби қызметті қайта құру, білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру дағдылары мен біліктерін игеру,;

  • Код ON1

    Қазақстан тарихының, философияның, экологияның және тұрақты дамудың, басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің негізгі ережелерін білу; қазақ, орыс, шет тілдерін білу; басқару құралы ретінде компьютермен және жалпы мақсаттағы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдысы болу; ғаламдық компьютерлік желілерден алынатын ақпаратты пайдалану; мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық мақсаттылығын, тұтас педагогикалық үдерісті жобалау мен жүзеге асырудың іскерліктері мен дағдыларын игеру, позитивті ойлауға қабілетті болу, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған, этикалық құндылықтарға бейімді, гуманизм мен оптимизмге бейім;

  • Код ON4

    психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, баланың мектепте оқуға психологиялық дайындығын, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология саласындағы білімдерді, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу коммуникацияларының стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, қазақ, орыс, шетел тілдерін меңгеру, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу;

  • Код ON8

    мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық интеграциясы теориясы саласындағы білімді, педагогикалық міндеттерді шешуде түрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен біліктерін меңгеру, әлеуметтік серіктестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу;

  • Код ON2

    мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздері мен категорияларын білу; мектепке дейінгі тұлғаның даму және әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын білу; мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі заңдылықтары, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің синергетикалық, әлеуметтік, педагогикалық жүйелері (жүйелі тәсіл, педагогикадағы жүйелілік принципі) саласындағы білімді, психологиялық-педагогикалық білімді іздеу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру, педагогикалық шындықты жүйелі ойлауға және тұтас қабылдауға қабілетті болу. ;

  • Код ON10

    педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие болу, өз бетімен білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу, өз бетінше шешім қабылдауға дайын болу және бұл үшін жеке жауапты болу, заманауи педагогикалық антропология саласындағы білімді, мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жоғары кәсіби педагогтарының тәжірибесін зерделеу, қорыту, тарату және қолдану дағдылары мен іскерліктерін игеру;

6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 6B01202 -Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің педагогы және мектепке дейінгі ұйымдағы психологы
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01202 6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы (ағылшын)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01202 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу, педагогикалық анимация
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top