Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01707 Қазақ тілі мен әдебиеті в Астана халықаралық университеті

  • Әдебиеттануға кіріспе негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерге әдебиеттануға кіріспе, көркем әдебиеттің пайда болуы, даму кезеңдері және әдебиеттің танымдық, әлеуметтік, эстетикалық мәні мен бейнелеу құралдары туралы түсінік беріледі. Курсты оқу барысында әдебиет теориясы, әдебиет тарихы бойынша білімдерін тереңдетіп, білімді терең меңгереді. Әдебиет заңдылықтарын, әдеби шығарманың көркемдік болмысы мен сипатын, құрылымы мен мазмұнын талдаудың принциптері мен әдістерін анықтайды. Пәнді оқу барысында шығарманың құрылымын, жанрлық ерекшелігі мен әдебиет түрлерін анықтап, шығарманың талдау әдістерін меңгереді. Пәнді оқу барысында ол әдеби шығарманың құрамы мен сюжетін, оны жасаудың көркемдік бейнесі мен тәсілдерін, тілін, поэтикалық жүйесін, әдеби процесті игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - қазақ тілінің дыбыстық жүйесінің ерекшелігін, дыбыстардың жасалуын, тілдік заңдылықтардың сипатын танытады. Қазақ фонетикасының негізін салушылар мен фонетиканың бүгінгі күнге дейін зерттелу тарихы оқытылады. Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі туралы белгілі лингвистикалық білімдер жиынтығын ұсынумен қатар, сегменттік және супер сегментті фонетикалық бірліктердің артикуляциясы мен функционалдық ерекшеліктері туралы түсінік береді. Пән сипаттамалық немесе синхронды, диахронды фонетика мәселелерін, тілдің қазіргі жағдайындағы дыбыстық құбылыстарын, яғни дыбыстық жүйенің статикасын, тілдің дыбыстық жүйесіндегі құбылыстарының тарихын, өзгерістері және динамикасын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фольклортану тарихы және халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - Халықтың ғасырдан ғасырға жеткен әдеби-рухани мұрасы фольклортану тарихы мен қазақ халық ауыз әдебиетінің жанрлық ерекшелігі туралы түсінік беріледі. Студенттерге фольклортану тарихы, жиналу, зерттелуі қарастырылып, фольклор тарихы мен жазба әдебиеті арасындағы байланысы түсіндіріледі. Фольклортану тарихы мен қазақ халық ауыз әдебиеті туралы түсініктерді дәйектеу. Студенттер қазақ халық ауыз әдебиетінің туу, таралу, сақталуы мен жанрлық түрлердің бөліну жолдары жайлы білімді терең, жан-жақты игереді. Халық мұрасындағы фольклорлық шығармалардың идеялық-көркемділік қырлары терең оқытылып, жанрлық түрлері фольклор тарихымен сабақтастырылып, теориялық түсініктермен дәйектеленеді. Халық ауыз әдебиетінің синкреттілігі сыни көзқараспен бағаланады, дәлелденеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің зерттеу обьектілері, тілдің шығуы, теориялары, тіл білімінің ғылымдар жүйесінде алатын негізгі орны, тілдің дыбыстық жүйесі, тіл білімінің салалары, негізгі заңдылықтары жазудың шығуы мен даму кезеңдері, сөздік құрам және оның дамуы, тілдің сөздік құрамы, грамматика, оның салалары мен түрлері, тілдің грамматикалық құрылысы, грамматикалық форма және сөз формалары туралы түсінік, грамматикалық категория жайлы ұғым, лексика-грамматикалық категориялар, дүние жүзі тілдері және оларға классификация жасау, тілдердің морфологиялық типтері, лингвистика тарихы, негізгі бағыттары. Тілдің қоғамдық ғылымдар жүйесіндегі орны, басқа ғылымдармен байланысы, әдебиеттану мен тіл білімінің өзара байланысы, лингвистикадағы қазіргі заманғы тенденциялар мен көзқарастар, салыстырмалы тарихи әдіс, лингвистикадағы шетелдік түсініктер, негізгі түсініктер мен лингвистикалық терминологиялардың лингвистикалық жүйесімен танысу, құрылымдық, жүйелік, когнитивтік тіл, тілдік сезім қалыптастыру тақырыптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін жоғарылату, Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беруді модернизациялаудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пән лексикологияның негізгі ұғымдары жүйесін қалыптастырады. Лексема, лексикалық мән, сөздің мағыналық құрылымы, сөздер арасындағы парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар жүйесі, семантикалық оппозиция түрлері, негізгі лексикалық категориялар (синонимдер, антонимия, омонимия, паронимия, гипонимия), лексиканың стратификациясы (генетикалық, динамикалық, әлеуметтік және функционалдық-стилистикалық). Лексикография теориясы қарастырылады. Сөз мағынасы жағынан, шығу тегі жағынан, қарым-қатынас жасауда қолданылу аясы мен шеңбері жағынан, экспрессивтік-стильдік сипаты мен қызметі жағынан, сөзік құрам мен сөздік қордан алатын орны жағынан жан-жақты қарастырып зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән өз қызметінде нормативтік құжаттарды қолдануға, кәсіби мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімдерді қолдануға үйретеді, сыбайлас жемқорлықтың қоғамның әл-ауқаты мен мемлекет қауіпсіздігіне тигізетін қатері туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дәуір әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әдеби мұралардың көркемдік-идеялық формаларын, тарихи кезең мен көркем шығармалардың сабақтастығын ашу жолдарын анықтайды. Ежелгі халықтардың ортақ мұрасына айналған шығармаларды игереді. Студенттер ежелгі ескерткіштердің тарихи кезеңін анықтайды және кейінгі дәуірлердің әдеби мұрасымен танысады. Әдеби мұралардың түркі әдебиетімен байланысын анықтайды, жазбаша деректер мен көшірме нұсқалардан жеткен әдеби ескерткіштердің мазмұнын игереді. Жазба ескерткіштер мен әдеби-тарихи мұралардың көркемдік даму процесі жүйеленеді. Студенттер көне түркі әдебиетінің кезеңдерін, Орхон-Енесей жазба ескерткіштерінің экспонаттарын, Оғыз-қыпшақ кезеңінің әдеби мұрасын, Қарахан дәуірінің әдеби-тарихи шығармаларын, Алтын Орда дәуірінің поэтикалық поэмаларын егжей-тегжейлі зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілін білу дағдыларын дамыту және оны педагогикалық іс-әрекетте тәжірибелік қолдану. Міндеттері: тілдік жүйені және оны мәдениаралық және коммуникативті іс-әрекетте қолдану әдістерін меңгеру; жалпы, оқу және кәсіби тақырыптар бойынша еркін сөйлесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттің экономикалық мәдениетін арттыруға ықпал етеді; қоғамдағы экономикалық өзгерістердің мәнін, қоғам өміріндегі құбылыстар мен процестердің логикасы мен өзара байланысын түсінуге, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана білуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аталған курс студенттерге қазақ тілін оқыту әдістемесінің әдістемелік-теориялық негіздерін меңгертуді, қазақ тілі жүйесінің ішкі салаларын мектепте оқыту ерекшеліктерін теориялық және тәжірибелік тұрғыдан талдап көрсетуді, оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу, оларды тәжірибеде қолдана білу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Әлемдегі әдістеме ғылымының жетістіктеріне сүйене отырып қазақ тілін оқытудың бағыттары мен ұстанымдарын анықтау, педагогтік шеберлігін дамыту. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихы мен зерттелуін, оқытудың педагогика-психологиялық негіздері. Тілдік әдістемелік қолданыстар. Әдеби тілдік қорды негіздеу жолдары. Жазба жұмысын жүргізу әдістері. Сыныптан тыс тіл ұстарту жұмыстары. Оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру. Құжаттық жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы мен сөзжасамы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - қазіргі қазақ тілінің морфологиялық құрылымы саласындағы студенттердің ғылыми және практикалық білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Сөз және оның формалары, сөз құрамы, морфемалар, сөздердің тұлғалық өзгеруі, грамматикалық ерекшеліктері жөнінде жүйелі ғылыми-теориялық білім беру, сол теориялық түсініктерді пайдаланып, тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктеріне талдау жасау әдістері мен тәсілдерін меңгерту. Тілдің сөзжасам жүйесін, сөзжасамдық бірліктерді, сөзжасамдық заңдылықтарды, сөзжасамға қатысты мәселелерді қамтиды. Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясындағы қазақ тіліндегі грамматикалық мағыналар мен формалар туралы берілетін ғылыми теориялық білімді жүйелі жүргізудің негізгі бағыт-бағдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ хандығы кезеңіндегі әдебиет (XV-XVIII ғ.ғ)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - қазақ халқының ауызша шығармашылығындағы жыраулар поэзиясының жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. XV-XVIII ғасырлардағы хандық кезеңнің тарихы мен қалыптасу, даму жолдары, ел тағдыры, батырлық тақырыптар жөнінде мағлұмат беріледі. Толғау жанры жырау поэзияның басты жанры болғандығы туралы тарихи деректермен дәлелденеді. Жыраулар поэзиясының негізгі көркемдік ағымдары, бағыттары тарихи деректермен расталады. Жыраулар мұрасы саяси, тарихи кезеңдер негізінде туып, дамығандығы туралы түсінік қалыптастырады. Қазақ хандығы кезеңіндегі жыраулардың толғауларын тақырыптық, идеялық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан ұғыну ғылыми зерттеулермен анықталады және түсіндіріледі. Оқу курсынан студенттер жыраулардың өмірі мен толғауларын сыни тұрғыдан бағалау құзыреттілігін қалыптастырады. Асан Қайғы жыраудан Абылай ханға дейінгі тарихи мәліметтерді меңгереді, жыраудың толғауларын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ әдебиеті пәнін оқытуда оқытудың принциптерімен таныса отырып, оқытуды ұйымдастыру, сабақ барысында оқушы білімін бағалай білу, жылдық, күнтізбелік, тақырыптық сабақ жоспарларын құра білу. Сабақ түрлерімен сабақ үлгілерін жоспарлау жаңа технологиялармен алдыңғы қатардағы әдістемелер арқылы меңгерту. Студенттерге қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін меңгерту. Оқу-әдістемелік құралдарды оқып-талдау, баға беру, тиімді әдістемелік кешендерді таңдай білу. Мектепте шығармаларды жанрлық ерекшеліктеріне байланысты оқытуды меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - саяси, тарихи себептер негізінде ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетіндегі көркем шығармалардың даму тенденцияларын, бағыттары мен себептерін ғылыми-теориялық тұрғыдан түсіндіреді. Курсты оқу барысында студенттер ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму, қалыптасу жолдарын жүйелеуді, шығармалардың көркемдік сипатын, көркемдік құндылығын, жанрлық ерекшелігін тұтас қарастыруды меңгереді. ХІХ ғасырдағы Зар заман дәуірі ақындары шығармаларының ұлттық сипатын, орындаушы ақындар, әнші-ақындар поэзиясының көркемдік тұтастығындағы халықтық сипатын, ағартушылық, демократиялық мазмұндағы жаңа реалистік жазбаша әдебиет өкілдері шығармаларының тақырыптық, идеялық, жанрлық, көркемдік ерекшеліктерін, әдеби-тарихи, сыни мәселелерін талдайды. ХІХ ғасырдағы жаңа жазба әдебиет өкілдері қалыптастырған реалистік әдістің өзіне тән ерекшеліктері терең зерделенеді. Жаңа қырынан классикалық үлгідегі жазбаша әдебиет қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - Мұхтартану курсының қалыптасу кезеңдері, шығармалардың жазылу тарихы және көркем ойлау жүйесінің қалыптасу жолдары туралы түсінік беріледі. Студенттер жазушы, драматург, публицист, қоғам қайраткері ретінде танылған Мұхтар Әуезовтің әдеби мұрасымен танысады. Ұлы ойшылдардың Мұхтар Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы туралы пікірлері ұсынылады. Студенттер жазушы шығармаларының танымдық, тақырыптық, әлеуметтік, философиялық, көркемдік-эстетикалық сипатын сыни бағалауды меңгереді. Олар өмір шындығының реалистік әдісімен жазылған жазушының шығармаларын жан-жақты талдауды үйренеді. Жазушы талантының көркемдік-эстетикалық құндылықтарын анықтайды. Оқу үрдісінде Мұхтар Әуезовтің "Қараш-Қараш оқиғасы" повесінің прототиптері және шығарманың негізін қалаған оқиғалар туралы жаңа мәліметтер ұсынылады. Жазушының "Абай жолы"роман-эпопеясының жазылу тарихы мен өмір шындығы туралы тарихи мәліметтер беріледі. Студенттер шығарманы талдауға, тарихи тұлғалардың көркем образын әдеби тұрғыдан тануға үйренеді. Студенттер жазушының көркемдік шеберлігі, әдеби мұраның ұлттық құндылығы туралы зерттеу жұмыстарымен танысады. Оқу курсында жазушы шығармаларының көркемдік сипаты, құндылығы, жанрлық ерекшелігі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы студенттердің білімін қалыптастыру, студенттерді ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға пәнді оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру, инклюзивті ортадағы балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем шығармаларды оқытудың инновациялық әдістер
    Несиелер: 5

    Студентттерді мәтінді оқытудың әдістемесі ретінде, көркем мәтінді, драмалық шығармаларды сахналау арқылы үйрету, қазіргі заманғы шетелдік озық әдістемелер негізінде оқыта отырып, әдістеме саласындағы өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын үйрету. Пәнді оқу барысында студенттер әдеби және теориялық түсініктер, көркем шығармалар, прозалық жұмыстар мен поэзияны оқыту әдістемесі, әдістемелік ғылымның өзекті мәселелері, оқытудың принциптері мен міндеттері, теориялық тұжырымдамалардың оқыту технологиялары, теориялық тұжырымдамаларды ұйымдастыру, жоспарлауды меңгереді. Қазақ драмасының көркемдік ерекшелігі, поэтикалық жүйесі, жанрлық сипатын талдайды. Қазақ драмасының генезисі мен типологиясы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әдебиет теориясының ғылым ретінде қалыптасуын, әдебиеттің жеке ерекшеліктері мен жанрларын, әдеби шығарманың көркемдік мәні мен сипатын түсіндіреді. Әдебиет теориясының негіздері көркемдік әдістер, ағымдар, стильдер, бейнелер туралы түсінік береді. Студенттер көркем шығарманы талдаудың принциптері мен әдістерін игеріп, шығарманы жан-жақты талдауды үйренеді. Оқу курсы эстетикалық ойдың даму кезеңдерін, оның мәнін, әдебиет теориясының әдіснамасын, қазіргі әдебиет теориясындағы ғылыми ағымдарды, әдебиеттанудағы эстетика мен теория мәселелерін зерттеуге бағытталады. Студенттер шығарманы талдау барысында тарихи шындық пен көркем қиялдың арақатынасын талдау, жазушының образ жасаудағы шеберлігін бағалау, шығарманың құрылымын аналитикалық талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық жазу және сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттеу; мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық ерекшеліктері туралы түсініктері негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортадағы коммуникацияның базалық принциптерін меңгеру болып табылады. Курс аясында келесі жанрлардың ерекшеліктері талқыланады: оқу эссе, ғылыми мақала, реферат(рецензия), курстық жұмыс, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация. Курс аясында негізгі назар жазбаша формаларға бөлінеді, онда мақсаты - студенттердің жазбаша зерттеу формалары туралы түсініктерін және академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми коммуникацияның мақсаты мен міндеттерін, жазбаша және ауызша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді рәсімдеу принциптерін, ғылыми мәтіндерді (мақалаларды, курстық жұмыстарды және т. б.) ресімдеуді реттейтін құжаттарды үйренеді. Ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі тәсілдері, атап айтқанда библиографиямен жұмыс істеу, жазбаша жұмыс жоспарын дайындау, ғылыми стильге жарамды сөйлеу құралдарын іріктеу, мәтіннің ауызша тұсаукесерін және оған қосымша материалдарды дайындауды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ағылшын тілінде мектеп пәндерін оқыту үшін мұғалімдерді дайындау. Міндеттер: - ағылшын тілін және жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша кіріктірілген оқыту принциптерін оқу; - CLIL әдістемесінің негіздерін және оны қолдану бойынша шет елдердің тәжірибесін зерттеу; - оқу пәні мен шет тілін бір мезгілде оқыту бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты ХХ ғасырдың басындағы қазақтардың қоғамдық өмірінің шындығын бейнелейтін жазушылар мен ақындар шығармаларының жанрлық, стильдік, көркемдік ерекшеліктерін қарастыру болып табылады. ХХ ғасырдың басындағы әдеби процесті қамтитын осы кезеңде ұлттық әдебиеттің, көркем және эстетикалық ойдың даму жағдайы туралы ақпарат беріледі. ХХ ғасырдың басындағы тарихи оқиғалардың әдебиеттің дамуына, ұлт санасының оянуына әсері түсіндіріледі. Ұлт зиялыларының шығармаларындағы жаңа түр, жаңа мазмұн, презентация, салыстыру, жаңа идеяны дәлелдеу сыни реализм әдебиетімен сабақтастықты игереді. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің шындығын түсінуде поэзия, проза, драматургия саласында саяси-әлеуметтік жағдайлар, қазақ қоғамының рухани және көркемдік дамуының өзекті мәселелері қарастырылады, қазақ тілінде жарық көрген басылымдар мен кітаптар туралы құнды деректер келтіріледі. Оқу курсында студенттер ХХ ғасырдың басындағы идеологияның рельефін ұлттық әдебиеттің көркемдік шеберлігі тұрғысынан зерттеген ақындар мен жазушылар шығармаларының жанрлық, тақырыптық аспектілерін ғылыми негіздеу және бағалау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдеби сынының тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әдеби сынның тарихы ертеден басталатыны, қалыптасу үрдістері, ғылыми мәселелері туралы түсінік береді. Әдеби сын тарихы әдебиеттің көркемдік әдістерін, идеялық сапаларын, эстетикасын жаңа қырынан қарастырады. Студенттерге әдеби сынға қатысты көне заман ойшылдарының ой-тұжырымдарынан, әдеби сынның, тарихи, қоғамдық, әдеби-мәдени сипаттары туралы жан-жақты мағлұмат беріледі. Әдеби сынның даму үрдісі өмір шындығы мен әдеби шығармадағы көркем шындықтың арақатынасын сын тұрғысынан саралайды. Студенттер әдеби шығармаларды оқуда әдеби сынның ағымдағы ғылыми-теориялық мәселелерін анықтап, көркем шығарманы әдеби тұрғыдан сыни бағалауды меңгереді. Қазақ әдеби сынының тарихы курсы әдеби сынның негізгі ұғымдарын, әдімнамалық негіздерін, теориялық категорияларын жан-жақты қарастырады. Студенттер оқу үрдісінде меңгерген сынның теориялық категориялары мен әдіснамалық негіздерін, сыни-теориялық білімдерін көркем шығарманы сыни талдауда қолдана алады. Оқу курсы көркем шығармадағы сын жанрының дамуын түсіндіріп, әдеби-сыни білімді қолданудың маңызды мәселелерін ажырата білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тіліндегі құрмалас сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты құрмалас сөйлем синтаксисі туралы студенттерге негізгі теориялық мағлұматтар беру. Пән құрмалас сөйлем синтаксисін, оның түрлерін: салалас және сабақтас құрмалас сөйлем синтаксисін, салалас және сабақтас құрмалас сөйлес сөйлемдерінде қолданылатын жалғау түрлері, құрмалас сөйлемдердегі тыныс белгілерінің қолданылуы, күрделі синтаксистік тұтастық құрылымдық ерекшеліктері, қазіргі қазақ тілінің синтаксисі курсының нормасының ғылыми принциптері тақырыптарынан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы және тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    Курста стилистикалық жүйені пән ретінде қалыптасуын, дамуын, зерттеу әдістері мен зерттеу нысанын пән ретінде қарастырады. Стильдерді жіктеу, жазба әдеби стиль, ауызекі сөйлеу стильдері, іс қағаздар мен ресми құжаттар стилі. Ғылыми стиль. Көркем шығарма стилі. Функционалдық стильдерді, эмоционалды-экспрессивті, бейтарап бояулы бірліктерді тану. Сөйлеу мәдениеті–сөз мағыналарының түрлері. Әдеби тіл және тілдік норма. Тіл мәдениетінің салалары. Ауызша сөйлеу мәдениеті, өзіне тән ерекшеліктері мен қағидалары. Орфоэпиялық норма. Дикция. Сөз қолдану мәдениеті. Лексикалық норма, оның шарттары. Грамматикалық норма, оның түрлерін стилистикамен қатар алып қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері туралы жүйелі білім беру. Пән әдеби тілдің анықтамасын, нормалары мен стильдік жүйесін ғылыми талдауға бағытталады. Пән мазмұнында әдеби тілдің стильдік тармақтарының жан-жақты дамуы, сөздік құрамның ұлғаюы, жазу, емле мәселелері, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына, тарихи-әлеуметтік құбылыстардың, жеке тұлғалар шығармашылығының ықпалы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді әдеби талдау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тарих, әдебиет теориясы пәндерінде алған біліміне сүйене отырып, әдеби шығармаларды талдау принциптерін және оларды құру тәсілдерін, әдеби зерттеулердің түрлерін зерттеу. Курс аясында студенттер көркем шығарма мен мәтіннің арақатынасын анықтайды, мәтіндік талдауды меңгереді, шығарманың көркемдік-эстетикалық сипаты мен құрылымдық ерекшелігін әдеби тұрғыдан талдайды, мәтіндерді әртүрлі белгілер бойынша ажыратады және сипаттайды, мәтінді семантикалық-құрылымдық, коммуникативті-прагматикалық тұрғыдан талдайды. Жазушының хаттары, күнделіктері, мәтінмен, дәйексөзбен жұмыс істеу, әдебиеттер тізімін жасау, көркем шығарманы талдау әдістемесі, шығармашылық өмірбаяны, әдеби талдаудың әдістерін практикада қолдана білу сияқты тақырыптарды ашуда тәуелсіз дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    «Білім берудегі менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Пән қазақ әдебиетінің тәуелсіздік жылдардағы даму сипатына шолу жасайды. Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті пәні ХХ ғасырдың 90-жылдарынан бастапқы қазақ әдебиетін тереңдеп оқып үйренуді, осы дәуірдегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, көркемдік мәселесін жан-жақты, ғылыми негізде меңгертеді. Студенттер шығармалардың басты идеялық бағыты, тақырыптық, мазмұндық мақсатын саралай алады. Тәуелсіздік жылдары жазылып жарық көрген, әдебиеттің тарихы мен процесінде айрықша орны бар көркем шығармалар мен көрнекті қаламгерлердің шығармашылық ізденістерін, проза жанрының тақырыптық тенденциялары, драматургияның поэзияның дамуына қатысты ілгері зерттеулер мен еңбектер оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тіліндегі жай сөйлемнің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Жай сөйлем синтаксисіндегі күрделі сөздер, сөз тіркестерінің жасалу жолындағы ерекшеліктерін, күрделі сөздердің зерттелу тарихын, сөз тіркесінің байланысу жолдарының зерттелуін қарастырады. Студенттерді тіркес түрлеріне, сөйлем мүшелеріне, сөйлем құрылысына қарай талдай білуге үйрету; синтаксистік ұғымдар мен қағидалардың мəнін түсінуге, өз ойларын қорытындылай білуге дағдыландыру; синтаксистік сала бірліктерін ажырату жолдарын игерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - лингвистиканы филологияның құрамдас бөлігі ретінде тілді ғылыми білім жүйесі ретінде ұсыну, тіл білімінің әдіснамасын гуманитарлық ғылым ретінде қарастыру, іргелі және қолданбалы тілдік зерттеулердің негізгі бағыттары мен болашағы. Пәнді оқытуда, мәтiн туралы түсiнiк берiп, мәтiннiң құрылымы мен түрлерiн танытады, мәтiннiң сөздiк құрамын талдау үлгiлерiн көрсетеді. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау- студенттерге және олардың мектепте көркем шығармалармен жұмыс істеу қажеттілігін түсінуге көмектеседі.Студенттердiң қазақ тiлi салаларынан бұрын алған бiлiмдерiне сүйенiп, қазақ тiлiнiң сөздiк құрамы, дыбыс жүйесi, сөзге түсетiн екпiн түрлерi, сөйлеу интонациясы және сөз мағынасы жөнiндегi бiлiмiн орнықтыру, жетiлдiру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процесс және жаңашыл дәстүр
    Несиелер: 5

    Курс аясында қазіргі кезеңдегі әдебиеттің даму ерекшеліктері мен заңдылықтары қарастырылады, көркемдік әдіс, стиль, жанр, құрылыс, көркем шығарманың Сюжеті, әдебиет ғылымының өнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау және әдебиет тарихындағы жаңашылдықты түсіну мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды пайдалануға дайын, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білімі бар, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалануға қабілетті

  • Код ON2

    Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және нақты құру, шет тілі білімін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста пайдалану.

  • Код ON3

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.

  • Код ON4

    Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану. Компьютерлік телекоммуникацияларды қолдана отырып, оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды жасайды. Оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың формаларын, әдістері мен әдістемесін анықтайды, қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологияларды меңгереді. Дайын электронды құралдарды қолдана отырып, оқу процесінің әртүрлі формаларын ұйымдастырады. Кәсіби қызметте қашықтықтан оқытудың заманауи әдістерін қолдана алады.

  • Код ON5

    Педагогиканың негізгі ережелері, жас ерекшелігі физиологиясы, мектеп гигиенасы, оқытудың дәстүрлі және қазіргі заманғы әдістемелері, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшеліктері мен негізгі қағидаттары, білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету, оқу мазмұнын логикалық, әдіснамалық және дидактикалық талдауды орындайды, білім беру процесін ұйымдастырудың және іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын түрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында, жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, оқушыларды критериалды бағалау технологиясын қолдану, әр түрлі іс-шараларды ұйымдастыру: тәрбиелік, оқу, пәндік, өнімді, мәдени-бос уақытты өткізу.

  • Код ON6

    Білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыруға қабілетті, білім берудегі педагогикалық менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды; өз қызметінде педагогикалық менеджменттің халықаралық практикасында қабылданған кәсіби-этикалық нормаларды сақтайды. Менеджменттің, жобаны басқарудың, ұйымдастырушылық мінез-құлықтың, ұйым персоналын басқарудың, еңбек қызметін ынталандыру мен оның негізгі ұғымдары мен санаттарын анықтау; кәсіби қызметте менеджменттің ұғымдық-категориялық аппаратын қолдану; басқару мәселелерін талдауға, персоналды басқару негіздеріне, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста, іскерлік хаттарда өз ойлары мен пікірлерін білдіруге тұтас көзқарас дағдыларын меңгеру, оқу және басқа мәтіндерден және қорытынды өнімнің тұсаукесерінен қажетті ақпаратты алу.

  • Код ON7

    Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы тұжырымдамаларын, команда құру негіздерін, көшбасшы беделін қалыптастыру шарттарын, қарым-қатынастың тиімділігі шарттарын, көшбасшы рөліне үміткер менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, топ жұмысын ұйымдастыру; іскерлік өзара іс-қимылда кері байланыс бере білу; команда құру сатысын анықтау; жеке және топтық жұмысты талдау технологияларын, топтық шешім қабылдау технологияларын пайдалану. Іскерлік өзара әрекеттесудің қазіргі коммуникативті процестерін талдау, риторикалық мәтіндердің негізгі түрлерінің құрамы мен тілдік құрылысының ерекшеліктерін білу, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, көпшілік алдында сөйлеудің әр түрлі түрлерін құрастыру және айту, аудитория алдында көпшілік алдында сөйлеу дағдысын

  • Код ON8

    Білім беру саласындағы халықаралық ұйымдар мен келісімдер туралы түсінікке ие болу, сондай-ақ халықаралық қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларында тиімді кәсіби қарым-қатынасты және белсенді әлеуметтік ұтқырлықты үйрену.

  • Код ON9

    Тілдің қоғамдық табиғаты мен функциялары, оның ішкі құрылымы, оның қызмет ету және тарихи даму заңдылықтары туралы білуі, тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған тілдік бірліктердің жүйелілік қатынастарын түсінуі.

  • Код ON10

    Cөйлеуде әдеби тілдің нормаларын іс жүзінде жүзеге асыра білу, әртүрлі ғылымдардан білімді интеграциялау негізінде барлық деңгейлердегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын меңгеру байланыс тетіктерін түсіндіре алады.

  • Код ON11

    Оқу процесінде әдебиеттану саласын, шығарманың құрылымын, композициясын және сюжетін, оның бейнесі мен жасау тәсілдерін, поэтикалық құрылысын, әдебиеттің тегі мен түрлерін, әдеби процестің мәнін, көркемдік әдісті, бағыттар мен ағымдарды ұтымды пайдалана білу; көркем әдебиеттің пайда болуы, даму кезеңдері туралы білімді қалыптастыру.

  • Код ON12

    Көркем шығарманың құрылымын, жанрлық ерекшелігін және әдебиет түрлері туралы білімді талдаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; әдебиеттанудың жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін қолдану.

  • Код ON13

    Шығармалардың тақырыптық, идеялық-көркемдік сипатын, ұлттық құндылығын, жанрлық ерекшелігін әдеби-сыни бағалауды білу, халық өнеріндегі фольклор тарихы, Орхон-Енесей кезеңінің жазба ескерткіштерінің экспонаттары, оғыз-қыпшақ кезеңінің әдеби мұрасы, Қарахан дәуірінің әдеби-тарихи шығармалары, Алтын Орда дәуіріндегі Қазақ хандығынан тәуелсіздік кезеңіндегі поэтикалық және драмалық шығармалары бойынша білімдерін меңгеру.

Top