Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Зерттеудің мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясын зерделеу ғылыми білімнің кумулятивті дамуына ғана емес, сонымен қатар ғылыми танымның әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді. Ғылым феномені академиялық пән ретінде емес, ғылыми пән ретінде, яғни ғылыми білім дамыған сайын пайда болатын мәселелерді шешу процесі ретінде оқытылады. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдіс, Жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазіргі тіл білімінің жағдайы туралы білімді тереңдету. Бұл курс ғылыми әдебиеттерді дұрыс талдауға, лингвистикалық білімдерін өз бетінше толықтыруға және тереңдетуге көмектеседі; жаңа ғылыми теориялар мен тұжырымдамалардың әдіснамалық негіздерімен, тілді зерттеудің заманауи әдістері және тәсілдерімен таныстырады, сондай-ақ білім алушыларға қазіргі орыс және басқа тілдерде болып жатқан белсенді процестерді түсіндіруді үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі әдебиеттану: жетекші мәселелер мен үрдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-заманауи әдебиеттанудың жағдайы туралы білімді тереңдету, шетелдік және отандық ғылымдағы ғылыми мектептермен, бағыттармен, тұжырымдамалармен танысу. Бұл курста қазіргі кезеңдегі әдебиеттанудың өзекті мәселелері мен даму тенденциялары қарастырылады. Негізгі әдебиеттану мектептері (психологиялық мектеп, неомифологиялық мектеп, структурализм, салыстырмалы-тарихи мектеп, салыстырмалы әдебиеттану, герменевтика түсіну және түсіндіру теориясы және т.б.). Әдеби процестің даму заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен танысу. Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті әдебиеттерді ғылыми іздеудің, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолданудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттеушінің ғылыми этика принциптері мен ғылыми зерттеу жүргізу нормаларын сақтауы. Этикалық сараптама технологияларын, зерттеу жүргізу сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте филологиялық пәндерді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-оқыту барысында филологиядан алған білімдерін одан әрі оқытушылық қызметте қолдану мақсатында жүйелеу. Осы курс аясында филологиялық пәндерді оқытудың белсенді әдістерін меңгеру жүргізілуде. Тілді оқыту әдістемесінің алынған негіздері қаралатын пән шеңберінде ұсынылады. Курс магистранттарды кәсіби қызметке лингводидактикалық, филологиялық дайындыққа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және өткізу туралы білім жүйесін меңгеру; эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістемесімен таныстыру; ғылыми зерттеуді, педагогикалық экспериментті жоспарлауды,мақала жазуды үйрету. Ғылыми зерттеулерде әдіснаманы сақтау қажет: объектіні, процесті немесе құбылысты, олардың құрылымын, байланысы мен қатынастарын дамыған таным принциптері мен әдістері негізінде жан-жақты, сенімді зерттеу, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін алу және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейнелі әлем және көркем мәтін
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-көркем әлем және көркем мәтін сияқты көркем әдебиет әлемінің маңызды компоненттері туралы білімді тереңдету. Уақыт пен кеңістік (хронотоп) ұғымдарына, әдеби шығарманың бейнелі жүйесіне, оқырманды қабылдау проблемаларына көп көңіл бөлінеді. Мәтін филологиялық талдаудың объектісі ретінде қарастырылады. Нақты әдеби мысалдарда мәтіннің интертекстуалдылығы, жанрлық-стильдік және құрылымдық ұйымдастырылуы туралы ұғымдар берілген. Бұл курс педагогикалық және ғылыми-зерттеу бағытында қажетті арнайы кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тілдің әлеуметтік сипатына, оның әлеуметтік функцияларына байланысты көптеген мәселелерді зерттеу. Әлеуметтік факторлардың тілге әсер ету механизмін және тілдің қоғам өміріндегі рөлін қарастыру. "Социолингвистика" ұғымымен, оны зерттеу тақырыбымен және объектісімен, зерттеудегі негізгі бағыттармен таныстыру. Мәдениетаралық қарым-қатынас аспектісінде қарым-қатынастың әлеуметтік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Тілдің әлеуметтік дифференциациясының қолданыстағы классификацияларын зерттеу. Русистикадағы социолингвистикалық зерттеулердің қазіргі перспективалары. Тіл және сөйлеу функциялары. Тілдегі мәдени және табиғи танымы. Социолингвистикалық аймақ. Тілдің әлеуметтік жағдайы, қызмет ету аясы мен ортасы. Адам эволюциясындағы тілдік байланыс. Қазіргі орыс тілінде сөйлейтіндердің әлеуметтік және сөйлеу портреттері. Жастар социолектісінің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы жалпы ақпаратты білуге және түсінуге үйрету. Эмпирикалық және теориялық зерттеу әдістемесін зерттеу. Ғылыми әдебиеттерді талдауға және лингвистикалық білімді өз бетінше толықтыруға және тереңдетуге үйрету. Ғылыми зерттеуді, педагогикалық экспериментті жоспарлау; мақала жазу. Арнайы терминологиямен жұмыс істеу және әдістеме бойынша ғылыми әдебиеттерде бағдарлау; мақала жазу кезінде әдістерді дұрыс қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тіл жүйесінің барлық деңгейлеріндегі өзгерістердің нәтижелерін жинақтай отырып, орыс тілінің даму тарихын барлық кезеңінде қадағалау. Курстың міндеттері: өз тарихының барлық кезеңдерінде орыс тілінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; тілдік қайта құрулардың мәдени-тарихи шарттылығы жайлы, оның функционалдық қозғалысындағы тіл тарихының принциптері туралы түсініктерді тереңдету; диахроникалық үрдістер призмасы арқылы қазіргі орыс тілінің құбылыстарын ашуға көмектесетін қазіргі заманғы лингвистикалық процестердің тарихи көзқарасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Осы курстың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық базасын зерттеу, қазіргі лингвистикалық зерттеулердегі жаңа бағыттар туралы түсінік қалыптастыру. Лингвомәдениеттану мен мәдениетаралық қарым-қатынастың байланысын көрсету Ұлттық қорды құрайтын ауызша және вербальды емес субъектілердің мәдени векторларымен таныстыру, лингвистикалық және мәдени доминанттарды анықтай отырып, осы перспективалы саладағы одан әрі ғылыми зерттеулердің мүмкіндіктерін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл мен әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-интерактивті әдістер мен технологияларды зерттеу, оларды қолдану кооперативті оқыту идеяларына, жұмыстың жаңа стратегиялары мен техникаларына, кері байланыстың болуына негізделген. Курстың инвариантты бөлігі-орыс тілі мен әдебиетін оқытудың іргелі теориясының жетістіктері. Пәннің мазмұнына сондай-ақ ЖОО-да оқытудың жаңартылған контенті кіреді. Осы пәнді оқыту процесінде маңызды кәсіби және әдістемелік құзыреттерді қалыптастыруға байланысты орыс тілі мен әдебиеті әдістемесінің әзірлемелері қолданылады; ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте инновациялық технологиялардың әлеуетін пайдалану білігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХғ. соңы мен ХХIғ басындағы орыс әдебиеті: негізгі үрдістер, бағыттар және жаңашылдық
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қарастырылып отырған кезеңдегі орыс әдебиетінің тарихы туралы білімді оларды оқытушылық және ғылыми-зерттеу қызметінде одан әрі қолдану мақсатында жүйелеу. Бұл курс Мыңжылдықтар тоғысындағы – посткеңестік кезеңдегі және ХХІ ғасырдың басындағы орыс заманауи әдебиетінің дамуының негізгі бағыттары мен тенденцияларымен танысуға арналған. Қазіргі заман жазушылары мен ақындарының шығармашылығы тарих және әлемдік әдеби процесс контекстінде монографиялық тү.рде зерттелуде.Жанрлық және тектік ерекшеліктер, поэтика, әдіс және стиль мәселелері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-магистранттарды орыс тілін шетел тілі ретінде оқытуға заманауи әдістемелік ғылымның басым бағыттары мен жетістіктеріне сәйкес лингводидактикалық даярлау. Пән орыс тілін шет тілі, коммуникативті мақсат қою, тілдік білім берудің тілдік векторы ретінде оқыту теориясының жетекші принциптеріне негізделген. Бұл курс білім алушыларда нақты оқу аудиториясының жаһандық үрдістерімен және ерекшеліктерімен өзектендірілген қажетті құзыреттердің қалыптасуын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты келесі мәселелерді зерттеу болып табылады: негізгі әдеби бағыттар, ағымдар мен мектептер, жанрлық жүйенің эволюциясы, қазіргі заманғы әлемдік тарихи-әдеби процестің жалпы заңдылықтары, соңғы онжылдықтар әдебиетіндегі көркем ойлаудың мифологизациясы, интертекстуалдылық мәселелері және өнердегі шартты формалар мен әдістерге деген қызығушылықтың артуы. Қазіргі әлемдік әдеби процесті зерттеуде көркем-теориялық аспектке, жеке авторлық стильдің өзіндік ерекшелігіне, көркем мәтінді ұйымдастырудың ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингводидактикалық білімінің жаңа стратегиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-білім беру мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттары бойынша білім қалыптастыру. Пән жалпы дидактикалық ғылыми принциптерді,жүйелілікті,қол жетімділікті,көрнекілікті,біртектілікті және лингводидактиканың жалпы әдістемелік және нақты принциптерін жүзеге асыруға негізделген. Пәннің маңызды бөлігі білім берудегі инновациялармен, заманауи филологиялық білім беруде қолданылатын инновациялық технологиялармен, атап айтқанда электронды оқытудың (e – learning) техникалары мен тәсілдерімен жұмыс істеу блогы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл және мәдениет: сөздіктер құрастырудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-орыс лексикографиясының тарихын, оның шығу тегі мен дәстүрлерін зерттеу. Қазіргі лексикографиялық теория мен практика дамуының негізгі бағыттарын көрсету. Лексемаларды қолдану саласындағы сөздіктердің жіктелуі мен типологиясын, тарихи перспективасын, шығу тегін, стилистикалық қолданылуын және әртүрлі сөздіктердегі сөздердің лексикографиялық сипаттамасының басқа аспектілерін зерттеу. Лексикографиялық параметрлер. Макроқұрылымдар. Микроқұрылымдар. Қазақстандағы лексикографиялық ғылымның негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі әлем әдебиетінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ХХ-ХХІ ғасырлардағы көркемдік сананың мифологизациясы, жанрлық жүйенің эволюциясы, жаһандану және әдебиеттегі ұлттық қағидат мәселелері, өнердегі қайталама суреттеу тәсілдерінің жүйесі рөлін күшейту, Бұқаралық мәдениет құбылысы және оның қоғамдық санаға әсері, қазіргі әдебиеттегі бағыттар мен ағымдар, драматургияның даму тенденциялары, аударма мәселелері және т.б. сияқты қазіргі әлемдік әдебиеттің жетекші мәселелерін қарастыру. Барлық теориялық мәселелер жазушылар мен ақындардың әдеби шығармаларының мысалында қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психолингвистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-психологиялық процестерге және олардың тіл жүйесі қатынасына байланысты тілді, сөйлеуді, қарым-қатынасты және танымдық процестерді зерттеу. Пәннің міндеттері: психолингвистиканың ғылым ретінде қалыптасу тарихымен таныстыру, оның дамуы мен уақтылы жай-күйін қадағалау; қазіргі психолингвистиканың проблемалары мен перспективаларын көрсету; магистранттарды психолингвистикалық зерттеулердің терминологиялық аппаратымен, оқытылатын пәннің метатілімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    коммуникативтік қабілеттерге ие болады, сондай-ақ олардың шығармашылық дамуы мен теориялық концепцияларды қайта ойластыру негізінде қағидалар мен принциптерін еркін түсіндіре алады, гипотезалар мен оларды эксперименталды тексеру тәсілдерін ұсынады, сондай-ақ өз тұжырымдарын, негіздемелерін анық хабарлай алады, өндірістік жанжалдарды болдырмай, іскерлік қарым-қатынас негіздерін , компромиске қол жеткізу тәсілдерін меңгереді, шешендік өнерді, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және қисынды ресімдеуді меңгереді.

  • Код ON7

    отандық және әлемдік білім берудің жаңа контентін көрсететін кәсіби қызмет процесінде заманауи техника мен инновациялық технологияларды қолдану.

  • Код ON5

    тіл білімі мен әдебиеттану, даму динамикасы, филологиялық білім берудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері саласындағы қазіргі ғылыми парадигмаларды меңгере алады.

  • Код ON6

    диссертация, мақала, есеп түрінде Эксперименталды-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыта алады; күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада білімін жалғастыруға қажетті тереңдетілген білімді қолдана алады.

  • Код ON8

    коммерцияландыру үшін қажетті сипаттамаларға ие бәсекеге қабілетті филологиялық өнім жасау.

  • Код ON2

    жоғары мектепте пәндерді меңгере отырып, жаңа немесе бейтаныс жағдайларда және неғұрлым кең (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде алған білімдерін, түсініктерін және мәселелерді шешу қабілетін қолдана алады.

  • Код ON4

    ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеу және дербес ғылыми зерттеулерді жүргізу кезінде ақпаратты жинау, өңдеу, сақтау және беру кезінде қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдана алады.

  • Код ON1

    ғылыми зерттеулер контекстінде идеялардың бірегей өзіндік дамуына немесе қолдануына негіз болған немесе мүмкіндік болып табылатын жоғары кәсіби білім деңгейінде алынған дамытушы білім мен түсініктерді көрсете алады.

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M017021 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top