Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01404 Кәсіптік оқыту в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Көркем еңбек және сызу мамандығы бойынша жоғары білімі бар, практикалық дағдылар мен көсбасшылық қасиеттері бар, өнер, педагогика және басқару, ғылыми тапсырмаларды шешетін, білім саласында сәтті жұмыс атқаратын кәсіби мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тігін өндірісінің құрал жабдығы
Сызу және сызба геометриясы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Психология және адам дамуы
Сала бойынша машиналар мен аппараттар
Компьютерлік сызба және дизайн
Тігін машиналарының технологиясы мен теориясы
Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (сала бойынша)
-
2 Оқу жылы
Имиджелогия
Маталардың физикалық қасиеті
Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Жарнама дизаины
Дизайн негіздері
Салалық материалтану (сала бойынша)
Педагогика
Жеке жетістіктер негіздері
Оқытудың техникалық құралдары
Физика негіздері
Ұлттық ою-өрнек негiздемесi
Арнайы сурет пәнін оқытудың әдістемесі
Кәсіби педагогика
Білім берудегі менеджмент
Арнайы сурет және ою өрнек композициясы
Электронды үкімет
-
3 Оқу жылы
Кәсіпке баулудағы оқытудың белсенді әдістері
Тігін бұйымдарының технологиясы
Зергерлік өңдеу технологиясы
Зергерлік негіздері
Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы
Кілем және гобелен тоқу негіздері
Оқушыларды кәсіптік оқытуға ұйымдастыру
Киімді көркемдеп безендіру
Тоқыма материалдарының негіздері
Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Сәндік қолданбалы өнер
Сәндік қолданбалы өнер теориясы
Компьютерлік графика
Костюм тарихы
Декоративті қолданбалы өнер
Кәсіптік оқыту теориясы мен технологиясы
Қазақтың ұлттық қолөнері
Электроника, Электротехника, автоматика негіздері
Технология пәнін оқыту әдістемесінің практикумы
Өнер пәнін оқыту әдістемесі
Кәсіптік оқытудағы заманауи технологиялар
Кестелеу өнері
Бейнелеу өнері бойынша дидактикалық материалдар дайындау
Кәсіптік оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнерінің арнайы бөлмелерін көрнекілік жабдықтармен безендіру
Ағашты көркем ою
Бейнелеу өнері тарихы және теориясы
-
4 Оқу жылы
Графика үйірме жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
Кәсіпкерлік дағдылары
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Мүсін және пластикалық анатомия
Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет
Түстану
Мектептегі сапа менеджменті жүйесі
Адам анатомиясы
Академиялық сурет
Қолөнер композициясы
Кәсіптік оқыту композициясы
Инженерлік графика
Кәсіптік оқытудағы ғылыми зерттеу негіздері
Киімді көркем жобалау
Киімді техникалық жобалау
Этнодизайндық жобалау
Кәсіптік оқыту және бизнес негіздері
Дизайн және технология негіздері
Конструкторлық өнеркәсіп эстетикасы
Көркем еңбек және сызуды оқыту әдістемесі
Көркем еңбектің технологиялық практикумы
Дизайн нысандарын құрылымдау
Метрологиялық станок
Жаңартылған бағдарлама бойынша көркем еңбекті оқыту
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білу арқылы қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындыққа баға беру; мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұнын және ерекшеліктерін интерпретациялау; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу
- Кәсіби қызметте әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық білімдерді, теориялық және тәжірибелік зерттеулерді, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтеріне қабілетті болу.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну., Әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру; Әлеуметтану, Саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; байланысқа қатысушылардың іс-әрекеттеріне баға беру
- Оқу шеберханаларында оқу-өндірістік процесті тиімді ұйымдастырудың дидактикалық шарттарын ескеретін шешімдер қабылдай білу
- Кәсіптік оқыту саласында одан әрі өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану., Педагогикалық процестің психологиялық-педагогикалық оқыту әдістемесі мен әдістерін меңгеру, оларды кәсіптік қызметінде пайдалануға; профилактикалық, диагностикалық және түзету жұмыстарының дағдыларын игере алады.
- Технология, техникалық және кәсіптік білім саласындағы білімді жүйелеу және жалпылау кезінде білімді қолдана біледі.
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану; Кәсіптік оқытудың инновациялық технологияларын қолданады, пәндік дағдыларды қалыптастырады.
- Жеке іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды: интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана біледі.
- Теориялық, іргелі және жалпытехникалық және арнайы пәндерді білу; практикалық міндеттерді шешу үшін қолөнер бұйымымен және заманауи компьютерлік технологияны қолдана білу.
- Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану; Кәсіптік оқытудың инновациялық технологияларын қолданады, пәндік дағдыларды қалыптастырады
- Күнделікті кәсіби және шығармашылық қызметке қажетті жаңа арнайы білім алу дағдыларына ие болу және кәсіби функцияларды орындау кезінде белгілі алгоритмдермен мәселелерді шешуге дайын болу.
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану; осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу; зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу; жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну; Технология пәні бойынша (лабораториялық, демонстрациялық, компьютерлік) бақылау жүргізу мен ұйымдастыру дағдыларын қолдануға