Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия в Yessenov University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби және көшбасшы болуға қабілетті педагогикалық, кәсіптік және практикалық әрекеттерді жүзеге асыру үшін химия пәнінен, инновациялық тәсілдерден, ғылыми-зерттеу дағдыларымен жаңа формациядағы жоғары білімді, бәсекеге қабілетті, шығармашылық кәсіби кадрларды даярлау. Маңғыстау облысын, Қазақстан Республикасының мұнай өңдеу және химия өнеркәсібінің индустриалды-инновациялық дамуын жүзеге асыруға қабілетті білім беруді басқару органдарын, білім беру ұйымдарын, білім берудің ғылыми-зерттеу ұйымдарын және химия өнеркәсібінің әртүрлі салаларын дамыту мақсатында ғылыми-зерттеу қызметі .
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптас-тыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқа-лармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұнай, мұнай өнімдерін және суды талдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - химиялық компоненттер процестерін аналитикалық бақылау әдістерін зерттеу, химиялық қосылыстар мен заттарды талдаудың заманауи әдістерін түсіндіреді. Оқыту курсы нақты химиялық өнімді таңдау және талдау қабілетін қалыптастырады. Пән химиялық өнімдердің физико-химиялық, техникалық және пайдалану сипаттамаларын анықтау әдістерін оқуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеудің инновациялық әдістері және коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің міндеттерін тұжырымдай білу, оны шешу жолдарын белгілеу, ғылыми зерттеулерді ұтымды жүргізуді ұйымдастыру, зерттеу нәтижелерін өңдеу, қорытындылар мен жалпылау жасау, зерттелетін объектінің сипаттамаларын жақсарту бойынша ұсыныстар беру, зерттеу нәтижелерін дұрыс тұжырымдау, бағалау олардың экономикалық тиімділігі. Курс өзінің ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, өзіндік шығармашылық ізденіс жұмысына қабілетті мамандардың жоғары ғылыми және инновациялық дайындығын қамтамасыз етуге арналған. Ғылыми-эксперименттік зерттеулер мен коммерциализацияның инновациялық әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалаңыз. Курс мемлекеттік инновациялық саясаттың қалыптасу кезеңдерін зерттеуге бағытталған; мемлекеттік инновациялық саясатты іске асыру әдістері; инновациялық инфрақұрылым; ғылыми-техникалық салада зерттеулер мен әзірлемелерді ұйымдастыру; ғылыми-техникалық дамудың басым бағыттары; нарыққа табыс әкелуге бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарлар, процестер мен қызметтерді шығару мақсатында ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін әрі қарай коммерцияландырумен ғылыми зерттеулер жүргізудің тиімді әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сыни ойлауды, зерттеушілік құзыреттіліктер мен топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту құралы ретінде бірнеше пәндік салаларды біріктіретін жаңа білім беру технологиясын зерттеу Пәннің мақсаты: STEM - бұл академиялық ғылыми және техникалық тұжырымдамалар өмірлік жағдайда зерттелетін интеграцияланған оқыту тәсілі. Бұл тәсілдің мақсаты - STEM сауаттылығы мен жаһандық экономикадағы бәсекеге қабілеттіліктің дамуына ықпал ете отырып, мектеп, қоғам, еңбек және бүкіл әлем арасында тұрақты байланыс құру. Пән стандартты емес мәселелерді шешуге бағытталған, семантикалық икемділікті көрсетеді, т. жаңа белгілер мен жаңа қолданыстарды көру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - патенттік ғылымның қазіргі жағдайымен, патенттік заңмен, авторлық және сабақтас құқықтар туралы заңдармен, өнертабыстар объектілерімен танысу, өнертабысқа өтінім жасау, патенттік құжаттама мен патенттік іздеу түрлерін іздеу. Пәнді тағайындау: зияткерлік өндірістік меншікке құқықтарды қорғау саласындағы заңнаманың негіздері; зияткерлік меншік объектілеріне өтінімдерді құру және беру ережелері Пәннің қысқаша мазмұны: ғылыми зерттеулерде және магистрдің жұмысын өңдеуде патенттік іздеуді жоғары деңгейде жүргізуге, сонымен бірге алған білімдері мен дағдыларын өздерінің кәсіби қызметінде пайдалануға мүмкіндік береді. Зияткерлік меншік тұжырымдамасы. Халықаралық патенттік жүйе. Еуразиялық аймақтық патенттік жүйе. Дүниежүзілік зияткерлік меншік ұйымы. Зияткерлік меншік мәселелері жөніндегі халықаралық конвенциялар Патенттік құқық. Зияткерлік меншік объектілері. Өнертабыс. Өнертапқыштардың құқықтары және өнертабыстарды заңды қорғау. Өнертабысқа өтінім және оны сараптау. Пайдалы модельді құқықтық қорғау. Сауда белгілері. Тауар таңбасына өтінімді қолдану және сараптама. Меншік иелерінің құқықтары және тауарлық белгілерді заңды қорғау. Өнеркәсіптік үлгілер. Өнеркәсіптік үлгіге өтінім және оның сараптамасы. Өнеркәсіптік үлгілердің меншік иелерінің құқықтары және оларды құқықтық қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың тұтас педагогикалық үдерісті және басқару ісі бойынша кәсіптік-психологиялық құзіреттілігін қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық –әдіснамалық негіздерін, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлекметтік-психологиялық ахуалын, басшылық және лидерлік, адам әрекетін тиімді түрде басқаруды ұйымдастыруды, басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешуді, тұлғаның психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформация үшін қажетті дағдыларды дамыту. Курс цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, сандық қызметтер мен құралдар негізінде жеке оқытуды қамтамасыз етеді және онлайн курстарды қолдану қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді талдау және өңдеу(Bigdata)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға деректерді өндіру технологиялары, олардың қолданылуы мен құралдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, қолданбалы деректерді талдаудың негізгі әдістерін оқып үйрену, әртүрлі ғылыми-техникалық (педагогикалық) мәселелерді шешу үшін Data Mining әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Қазіргі педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге және олардың кәсіби міндеттерің шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыруға бағытталаған. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеулердің физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылауды білу, сонымен қатар химия өндірісіндегі технологиялық процестерді реттеу, қазіргі заманғы физико-химиялық талдау әдістерінің түрлерін білу. Зерттеулер жүргізу кезінде талдаулардың жаңа тәсілдері мен принциптері көбейіп келеді, мамандандырылған құрылғылар мен автоматты жүйелер қолданылады. Бірлескен зерттеу әдістерін қолданатын құрылғылардың үлесі артып келеді. Пәннің мақсаты: магистранттар арасында негізгі зерттеу әдістерінің принциптерін қалыптастыру, оның метрологиялық сипаттамаларын ескере отырып, зерттеу жүргізудің оңтайлы әдісін таңдай білу. Теориялық білім жүйесін қалыптастыру және магистранттардың зат құрамы мен сапасын зерттеудің нақты физикалық-химиялық әдістерін таңдау және қолдану дағдыларын дамытуға арналған зерттеулер қарастырылды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орта білім беру жүйесіндегі жаңартылған білім беру мазмұны негізінде химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - химия оқулығының жаңартылған мазмұнын заманауи әдістерді қолдана отырып тереңдетіп оқыту. Курс магистранттарға химиялық пәндерді оқытудың белсенді әдістерін құруға үйретуге арналған. Пән педагогикалық технологиялар мен дидактикалық оқыту әдістерін қалай таңдау керектігін зерттеуге бағытталған. іс-әрекеттің мақсаттарын өз бетінше анықтау және іс-шаралар жоспарларын құру мүмкіндігі; іс-шараларды дербес жүзеге асырады, бақылайды және реттейді; алға қойылған мақсаттарға жету және іс-шаралар жоспарларын жүзеге асыру үшін ресурстардың барлық түрлерін пайдалануға; әр түрлі оқыту жағдайында табысты стратегияларды таңдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық экологияның қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - магистранттар арасында химиялық экология саласындағы теориялық идеяларды қалыптастыру. Адамның міндеті - табиғатты өзіне және балаларына сақтау.Курс магистранттар арасында экологиялық проблемалардың себептерін анықтау және қоршаған ортаны сақтау үшін күрес әдістерін негіздеу туралы шешім қабылдауға мүмкіндік беретін білім жүйесін қалыптастыруға арналған.Курс қоршаған ортаны химиялық ластау және адам денсаулығын сақтау тақырыбына бағытталған. Қоршаған ортаның химиялық ластану түрлері. Ауаның ластануы. Судың ластануы. Топырақтың ластануы. Ластану объектілері. Ластанудың салдары. Қоршаған ортаның деградациясы. Адам денсаулығы. Озон қабатының бұзылуы. Қоршаған ортаны химиялық ластанудан қорғау және қорғау. Халықаралық қорғау. Мемлекеттік қорғау.Сіз не істей аласыз?

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - химиядан жоғары білім беру проблемасын зерттеу. Химияны оқытудағы қазіргі заманғы әдістер мен әдістемелердің ерекшелігі. Химиялық пәндерді оқытудағы белсенді әдістер. Проблемалық оқыту. CASE-STUDY әдісі. Курс университеттік білім берудің мазмұны мен құрылысын зерттеу жүйесіне бағытталған. Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың жүйелік және құрылымдық тәсілі. Университет дидактикасының принциптері. Жұмыс оқу жоспары - оқытылатын пәндер бойынша әдістемелік әзірлемелердің бірі. Химия техникасы саласындағы зерттеу әдістері. Дәрістер, семинарлар мен зертханалық жаттығулар оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формалары ретінде. Магистранттың университеттегі білімін бақылау жүйесі. Химиялық білімнің сапасы мен бағасы. Пән химиялық процестердің мәнін түсіндіруге бағытталған. Әр түрлі критерийлер бойынша химиялық реакциялардың жіктелуі: өнімдер мен реактивтердің саны мен құрамы, жылу эффектісі, бағыты, фазасы, катализатордың болуы, затты түзетін элементтердің тотығу дәрежесінің өзгеруі. Бейорганикалық және органикалық химия реакцияларының типологиясындағы салыстырмалы талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Мақсат - студенттердің оқу қиындықтарын, жеке тұлғаның әлсіздігі мен оқытудағы мықты жақтарын анықтайтын диагностикалық әдістерді талқылау. Оқушылар білім берудегі жағдайды, әрекетті немесе жетістіктерді жақсарту үшін не істеу керектігін анықтауға болатын алынған ақпаратты қорытындылайды. Білім беру үрдісіні бағалау мен жетілдіру жолдары меңгеріледі. Педагогикалық диагностика ұғымы және өзектілігі мен оның принциптері, негіздері, баыттары, түрлері, әдістері, функциялары, кызметі, максат-міндеттері туралы тақырыптар оқутылады. Диагностика туралы халықаралық зерттеулерге шолу (PISA, TIMSS, ICILS, ....) жасалады және талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сирек және шашыраңқы металдардың химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сирек және шашыраңқы металдар химиясын зерттеу болып табылады. Олар тау жыныстарында, мұнайда және басқа минералдарда кездеседі. Курс кеннің шашыраңқы элементтерімен - құрамындағы шашыраңқы элементтері бар табиғи минералды түзілімдермен танысуға бағытталған, онда технологиялар мен экономиканың заманауи дамуымен оларды бөліп алуға кеңес береді. Пән табиғи ресурстарды, оның ішінде шашыраңқы металдарды пайдаланудың көбеюімен сипатталатын қазіргі заманғы адамның қызметін зерттейді; сирек металдарды қолдана отырып өндірістік және тұрмыстық мақсаттағы тауарлардың өсіп келе жатқан ассортименті; материалдар мен қорытпалардың сапасына тікелей әсер ететін шашыраңқы металды алу мен өңдеудің жаңа технологиялары әзірленуде және енгізілуде; контрафактіліктің деңгейі мен сапасы, шашыраңқы металдан сапасыз өнім жасау және т.б.зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық дизайн
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми білімнің бағыттары ретінде педагогикалық дизайнның негізгі ұғымдарын ашу, оқу материалдарын әзірлеу, енгізу, бағалау және ашық оқу ортасын құрудың педагогикалық ерекшеліктері жүйесін айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Орта және жоғары мектеп педагогикасының қазіргі заманғы әдіснамасы, оқытудың жаңа әдістемелері, Ғылым тарихы мен философиясы, іргелі химиялық білім беру саласындағы психологиялық ғылымның негізгі жетістіктері туралы терең білімдерін көрсетеді; шет тілін еркін меңгерген, қолданбалы химиялық пәндер бойынша теориялық және практикалық білімді пайдалана отырып, қазіргі заманғы химияның өзекті мәселелерін шешеді.

  • Код ON2

    Заттар мен материалдарды зерттеудің жаңа тәсілдерін әзірлеу және қолданыстағыларын жетілдіру үшін физика-химиялық зерттеулердің іргелі және заманауи білімдері мен әдістемесін пайдалана отырып, нақты теориялық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін өзінің кәсіби білімі мен дағдыларын қолданады; аспаптар мен жабдықтардың жұмыс істеу принциптерін біле отырып эксперименттер жүргізеді, сондай-ақ сирек және шашыраңқы элементтерді алу тәсілдері, эксперименттік деректерді өңдеу және талдау бойынша қорытындылар жасайды.

  • Код ON3

    Жаратылыстану-ғылыми дүниетаным, химия теориясы мен тәжірибе негізінде алынған педагогикалық шеберліктің құрылымдық компоненттері арасында байланыс орнатады; сирек металдар мен қосылыстарды талдау, сәйкестендіру және бөлу бойынша эксперименттік жұмыстар жүргізудің білімдері мен әдістерін қолданады, кәсіби қызметті оңтайландыру үшін жұмысты дәлелдейді, жаңа заттар мен процестер туралы ақпаратты химиялық өндірісте және оқу және зерттеу мақсаттарында пайдалану үшін талдау бойынша қорытынды жасайды; қойылған мақсаттарға қол жеткізу және қызмет жоспарларын іске асыру үшін барлық мүмкін ресурстарды пайдаланады; болашақ мұғалімдердің ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.

  • Код ON4

    Кәсіби мәселелерді шешу үшін деректерді талдайды және өңдейді, химик-зерттеушінің практикалық қызметінде химия саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктерін, оның ішінде экологиялық, әлеуметтік, экономикалық және басқа мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған кең пәнаралық контексте қолданады, ғылыми зерттеудің проблемалары мен міндеттерін талдайды.

  • Код ON5

    Аз, қалдықсыз және экологиялық қалдықсыз технологияларды әзірлейді, прогрессивті экономикалық негізделген ресурстарды, энергия үнемдейтін технологиялық процестерді енгізуді негіздейді, химиялық-экологиялық жүйелер деректерін талдау және басқару құралдарын әзірлейді; қоршаған ортаның химиялық ластануының ауқымын, көздері мен салдарын жою кезінде химиялық экологияның заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру аспектілерін бағалайды.

  • Код ON6

    Патенттік құжаттамамен жұмыс істей алады, іздеудің кез келген затын өз бетінше жіктей алады (берілген тақырыпқа сәйкес), техникалық мәні бойынша жақын бірегей шешімдерді таңдауды негіздейді, патенттік зерттеулер жүргізеді, болжамды өнертабыстың, табиғи минералдық материалдардың алу технологиясы мен формуласын, өнертабыстың сипаттамасын жасайды, патенттерді ресімдейді; басқалар жүргізген зерттеулерді сыни талдайды, сондай-ақ өзінің ғылыми зерттеулерін жоспарлайды және жүргізеді.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте сыни ойлауды дамытуға ықпал ететін оқыту және бағалау стратегияларын қолданады, шет тілін білуді, менеджмент және персоналды басқару негіздерін қолдана отырып, жұмыстарды басқа учаскелермен келісуді көздейтін білім беру стратегиясы шеңберіндегі басқару қызметін көрсетеді; деректерді өңдеу нәтижелері бойынша педагогикалық және химиялық білім беру саласындағы өзекті зерттеулердің бағыттарын, мақсаттарын, міндеттерін негіздейді, стандартты емес мәселелерді шеше отырып, білім беру құрылымы мен қоршаған әлеммен тұрақты байланыс жасайды.

  • Код ON8

    Химияны белсенді оқыту мен оқытудың әртүрлі әдістерін және органикалық емес, Органикалық есептер мен әртүрлі деңгейдегі есептерді дұрыс шешу тәсілдерін анықтайды; негізгі физикалық теориялар мен принциптер; өзінің эксперименттік және ғылыми-зерттеу қызметінде рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыруға қабілетті, одан әрі кәсіби даму бағытын анықтау үшін ғылым философиясы білімін пайдаланады, тиімділікті, еңбекке қабілеттілікті немесе білім алуды арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби және жеке қасиеттер негізінде жаңа қасиеттерді дамытуға қабілетті, педагогтарды оқушылардың мета-пәндік нәтижелерін және қызметтің әмбебап тәсілдерін немесе әмбебап оқу іс-әрекеттерін, оның ішінде коммуникативтік салада қалыптастыруға бағдарлайды.

7M01504 Химия
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия және цифрландыру
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top