7M01504 Химия в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия саласында педагогикалық, ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі бар магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Магистратура студенттері зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, курс деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеудің негіздері
Студенттің техника және технологиялар саласындағы дербес ғылыми зерттеулерді орындау, эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, тәжірибелердің нәтижелерін статистикалық өңдеу және бағалау, өндіріске ғылыми негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды әзірлеу үшін білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы
Ғылыми зерттеулердің маңызы мен маңызы. Ғылымдардың жіктелуі. Курстың басқа пәндермен байланысы. Ғылымды саралау және интеграциялау. Ғылымның жедел дамуы. Әлемнің әртүрлі елдеріндегі ғылым деңгейін анықтаудың әдіснамалық негіздері. Әлемнің әртүрлі елдеріндегі ғылыми зерттеулердің даму деңгейі мен негізгі бағыттары. Қазақстандағы ғылымды ұйымдастыру. Заңнама және нормативтік зерттеу негіздерін реттейтін актілер. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі. Зерттеу әдістемесінің мәні. Зерттеудің принциптері мен мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы-магистратураның барлық білім беру бағдарламалары үшін жалпыға бірдей міндетті болып табылады және ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе болып табылады. Ғылым кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда қарастырылады. Қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарысының проблемаларына және әлемнің ғылыми бейнесін, ғылыми ұтымдылық түрлерін, ғалымдар бағдарланған құндылықтар жүйесін өзгертудің жаһандық тенденцияларына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттерді талдау, білім берудегі теориялық және концептуалды негіздер
Курс барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары
Жаратылыстану циклі ғылым жүйесіндегі заманауибейорганикалықхимияныңорны. Әртүрлі техника, медицина және ауыл шаруашылығы салалары үшін бейорганикалық химияның маңызы. Периодтық заң, химиялық элементтердің периодтық жүйесі: проблеманың қазіргі жағдайы. Қазіргі бейорганикалық химияның негізгі ерекшеліктері мен міндеттері: жаңа химиялық қосылыстарды іздеу, синтездеу және дизайн, болашақтың конструкциялық материалдарын жасау. Болашақтың бейорганикалық химиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық бейорганикалық химия
Сызықты емес-оптикалық қасиеттерді көрсететін координациялық қосылыстар: молекулалық up-converters. Биологиялық құрылымдарды визуализациялаудағы ауыспалыметалдар кешендері. Нанокластерлік қосылыстар: электрондық құрылысы, құрылымы және каталитикалық процестерде қолданылуы. Байланыстардың иондық түрі бар қосылыстардың термодинамикалық және кинетикалық заңдылықтары. Коваленттілік табиғаты. Металл емес қосылыстардың элемент-элемент байланысы барковалентті қосылыстары. Химиялық байланыстың аралық типі бар қосылыстар. Су және сулы емес ерітінділер химиясы. Ауыспалы металдар қосылыстарындағы химиялық байланыс теориясы. Ауыспалы металдардың коваленттік қосылыстарының тұрақтылығы. Қаңқалы және кластерлік қосылыстар туралы түсінік. III, IV және V топтағыалғашқы ауыспалы металдардың қосылыстары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы- Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары мектеп педагогының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары мектептің педагогикалық процесс теориясы. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары кәсіптік білімнің мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары мектепті оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептің тәрбие теориясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. ЖОО-ны басқару
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физикалық зерттеу әдістері курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі. Физикалық және химиялық талдау әдістерінің сипаттамасы және жіктелуі. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Тақырыпты зерттеу әдістемесі: Хроматографиялық және спектроскопиялық талдау әдістері. Сапалы хроматографиялық талдау жүргізу әдістері. Сынама алу және сынама дайындау. Тақырыпты оқып-үйренудің әдістемелік аспектілері: оптикалық әдістер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Шетел тілі (кәсіби) - мақсаты-сөйлеу дағдыларын дамыту: пікірталас жүргізу, әртүрлі тақырыптар бойынша және әртүрлі жағдайларда өз пікірін білдіру. Грамматиканы үйрену оны ауызша сөйлеуде қолдануға бағытталған. Бағдарлама басқа тілдік дағдыларды игеруді және жетілдіруді қамтиды: тыңдау, оқу, жазу, сонымен қатар сөйлеу.Бұл курста оқу студенттерге ағылшын тілінің грамматикасы мен сөздік қоры туралы білім алуға, тілді меңгеру деңгейін арттыруға, сөйлеу, оқу және аударма дағдыларын жақсартуға, ағылшын тілін құлақпен қабылдауға, тілдік кедергіні жеңуге мүмкіндік береді. Қарапайым: қарапайым сөйлемдерді түсіну, жеке сөз тіркестерін құру, жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну қиын. Pre-intermediate деңгейі: бейімделген мәтіндерді оқу, шағын сөздік. Аралық деңгей: кез-келген тақырыпта әңгімелер жүргізу, бірақ дұрыс сөздерді, сөз тіркестерін және сөйлеу мәнерін табу, пікір білдіру және сұхбаттасушыны жақсы түсіну, тез сөйлеу. Upper-intermediate деңгейі: сөйлеу жылдамдығына немесе сұхбаттасушының аймақтық екпініне қарамастан, қарапайым ағылшын тілін түсіну. Жетілдірілген деңгей: белгілі бір тілге тән фразеологиялық бірліктер мен идиомаларды білу, кез-келген қиындық деңгейіндегі мәтіндерді оқу және түсіну. Ағылшын тілінің жалпы курсы студенттерге осы тілді еркін меңгеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеу және деректерді талдау
Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сапалы зерттеулер және деректерді талдау
Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистратура студенттері сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеңіз, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдаңыз. Меңгереді: Сапалық тәсіл. Теориялық негіз және зерттеу сұрақтары. Зерттеу дизайны: кейс-стади. Мәліметтерді жинау (сұхбат, бақылау).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрондық процестердің кинетикасы
Поляризация және асқын кернеу. Электрлік қос қабат. Электрокапиллярлық құбылыстар. Диффузиялық кинетика. Шығарудың кешіктірілген теориясы. Күрделі электрохимиялық реакциялардың кинетикасы. Электрондардың тізбектей берілуімен электрохимиялық реакциялар. Металл кешендері қатысатын электродтық процестердің кинетикасы. Тотығу - тотықсыздану электронды процесс ретінде. Баяу химиялық реакция жағдайындағы электрохимиялық процестер
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гетероциклді қосылыстар
Гетероциклді қосылыстардың жіктелуі.Бір гетероатомы бар бесмүшелі гетероциклдер.Екі және одан да көп гетероатомдары бар бес мүшелі гетероциклдер.Біргетероатомыбаралты мүшелі гетероциклдер.Екі гетероатомы бар алты және жетімүшелігетероциклдер. Бициклдігетероциклдер. Нуклеин қышқылдары. Нуклеинқышқылдарының құрылысыменқұрамы. ДНК (дезоксирибонуклеин қышқылы). РНК (рибонуклеин қышқылы).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО-да химияны оқытудың интерактивті әдістерін қолдану әдістемесі
Основные формы и методы интерактивного обучения. Интерактивный подход. Принципы и методы построения образовательного процесса интерактивного типа в вузе. Индивидуализация. Гибкость. Элективность. Контекстный подход. Современные интерактивные методы обучения. Проблемно-ситуационные методы обучения. Круглый стол, дискуссия, дебаты. Мозговой штурм, брейнсторм, мозговая атака. Деловые и ролевые игры. Case-study (анализ конкретных ситуаций, ситуационный анализ). Мастер-класс. Видеоконференция
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесі
Химиялық термодинамика. Статистикалық термодинамиканың элементтері. Физикалық тепе-теңдік және физика-химиялық талдау. Электролит емес ерітінділері. Электролит ерітінділері. Химиялық кинетика. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Гетерогенді катализ теориясы. Дисперсті жүйелердің құрылымдық-механикалық қасиеттері. Коллоидты беттік белсенді заттар. ЖМҚ ерітінділерінің табиғаты мен кейбір қасиеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері
Кіріспе. Химиялық термодинамика. Статистикалық термодинамиканың элементтері. Физикалық тепе-теңдік және физика-химиялық талдау. Электролит емес ерітінділері. Электролит ерітінділері. Химиялық кинетика. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Гетерогенді катализ теориясы. Дисперсті жүйелердің құрылымдық-механикалық қасиеттері. Коллоидты беттік белсенді заттар. ЖМҚ ерітінділерінің табиғаты мен кейбір қасиеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия олимпиадасына арналған эксперименттік есептер
Химиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер. Параллель реакциялар теңдеулері бойынша есептер. Физика-химиялық есептеулер. Химиялық қосылыстар формулаларын әртүрлі тәсілдермен шығару. Элементтердің массалық үлесі негізінде зат формуласын шығару. Заттың молекулалық формуласын оның буларының салыстырмалы тығыздығы және массасы, көлемі немесе жану өнімдерінің мөлшері бойынша шығару. Органикалық қосылыстардың гомологиялық қатарының жалпы формуласы негізінде зат формуласын шығару. Аралас есептерді шешу әдістемесі. Анықталған сандық параметрлер. Бірнеше процестердің сандық деректерін салыстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиядағы жоғары деңгейлі есептерді шешу әдістері
Күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді шешу әдістемесі: химиялық формулалар бойынша есептер. Химиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер. Параллель реакциялар теңдеулері бойынша есептер. Физика-химиялық есептеулер. Химиялық қосылыстар формулаларын әр түрлі тәсілдермен шығару. Элементтердің массалық үлесі негізінде зат формуласын шығару. Заттың молекулалық формуласын оның буларының салыстырмалы тығыздығы және массасы, көлемі немесе жану өнімдерінің мөлшері бойынша шығару. Органикалық қосылыстардың гомологиялық қатарының жалпы формуласы негізінде зат формуласын шығару. Аралас есептерді шешу әдістемесі. Стандартты емес және олимпиадалық есептер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы химия және оқыту әдістемесі
Курстың пәні мен міндеттері. Оқу мен оқытудың заманауи мәселелері. Оқытудың жүйесі: мақсаты,мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары, құралдары, қалыптасқан білімді меңгеруді бақылау және диагностикалау. Оқыту принциптері. Химияны оқыту әдістері. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Химияны оқыту құралдары. Химиялық білім сапасын бағалау және диагностикалау. Жалпы химияның маңызды тақырыптарын оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық зимияның қазіргі заманғы мәселелері
Пәннің мазмұны табиғи және техногендік жүйелердің химиялық құрамын зерттеудің қазіргі деңгейіне бағытталған биологиялық объектілер мен дәрілік заттарды талдауға байланысты мәселелерді қамтиды. Курс шеңберінде ғылыми зерттеулер үшін заманауи аналитикалық химия аппараттарын пайдалануға маңызды орын беріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спектроскопиялық талдау әдістері
Атомдар мен молекулалардың электромагниттік энергияны жұту, шашырату немесе сәуле шығару. Молекулярлы адсорбциялық спектроскопия. Бугер Ламберт-Бер заңы. Сәуле жұту спектроскопиясы. Сәулені шашырату спектроскопиясы. Сәулені шығару спектроскопиясы. Рентген спектроскопия. Оптикалық спектроскопия. Көрінетін аймақтағы спектроскопия. ИК-спектроскопия. Радиоспектроскопия. Ядролық спектроскопия. ЯМР. Атомдық-эмиссиондық объект. Рентгенфлуренцентті объект.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи органикалық химияның қолданбалы негіздері
Қолданбалы органикалық химияның қазіргі жағдайы. Органикалық синтез: негізгі кезеңдері, заңдылықтары және даму үрдістері. Органикалық катализ. Реакциялық қабілет және катализ, каталитикалық реакциялардың механизмдері. Күрделі органикалық қосылыстардың компьютерлік синтезі, молекулалық дизайн. Органикалық химиядағы математикалық және компьютерлік модельдеу. Өмірлік процестер химиясы. Ақуыз және нуклеин қышқылдар химиясындағы жаңашылдық. Инженерлік энзимология. Жасыл химия қалдықсыз өндірістер жолы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу үрдісінде химиялық зерттеулердің (нанотехнологиялар, электрондық процестердің кинетикасы, гетероциклді қосылыстар және т. б.) өзекті бағыттары бойынша білімді шығармашылықпен қолдана алады.
- Білім алушылардың ойлау қабілетін дамыту үшін белсенді дербес қызметті ұйымдастырады, кәсіби міндеттерді шешуде химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана алады және дамыта алады.
- Жаратылыстану пәндерді оқыту ерекшеліктерін талдайды, сыни тұрғыдан инновациялар мен ғылыми зерттеулердің тиімділігін бағалайды.
- Химия және пәнді оқыту әдістемесінің барлық салалары бойынша ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген.
- Химияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін, колледждер мен ЖОО-да оқытудың ұйымдастыру формалары мен принциптерін және педагогикалық бақылауды біледі.
- Химияны оқыту саласындағы ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жоспарлауға және жобалауға мүмкіндік беретін ғылым философиясы мен әдіснамасы білімін көрсетеді.
- Ғылыми пікірталастар барысында өз ұстанымын негіздеуге, зерттеулерде алынған нәтижелерді есептер, ғылыми жарияланымдар және патенттер түрінде ұсынуға мүмкіндік беретін кәсіби және жалпы ғылыми білім жүйесін меңгерген.
- Білім алушыларды көпмәдениетті және полилингвалды ортада әлеуметтік құндылықтар жүйесіне қатыстырады.
Ұқсас БББ
7M01504 Химия (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01504 Химия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01504 Химия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01504 Химия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01504 Химия педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті