Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)

    Пәннің мақсаты ғылымның социологиялық және мәдени құбылыс ретіндегі түсініктерін анықтау, сонымен қатар ғылым пәні мен нақты ғылымдардың пәндерін көрсету болып табылады. Курсты оқу барысында ғылым орындайтын түрлі функциялар қарастырылады, ғылым интерпретациясындағы эволюциялық теориялық тәсілдер айқындалады, ғылым мазмұнының қазіргі заманғы тұжырымдамалары ашылады, ғылым тарихы мен философиясының мәртебесі және негізгі мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық химия есептері (қазақ тілінде)

    Курстың мақсаттары: кәсіби деңгейде негізгі химиялық ұғымдарды игеру (моль, молярлық көлем), ерітінділерді дайындау кезіндегі есептеулер, химиялық реакциялардың теңдеулері бойынша есептеулер, тақырыптар бойынша тапсырмалар: химиялық процестердің энергиясы мен бағыты; элементтердің қасиеттері, негізгі кіші топтар элементтерінің қосылыстары; химия саласындағы d-элементтер мен қосылыстардың қасиеттерін талдау, теориялар шеңберінде алынған деректерді пайдалана отырып зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық зерттеулердің физика-химиялық талдауы (ағылшын тілінде)

    Курс статистикалық, тепе-тең емес термодинамика заңдарын, электрохимиялық процестер мен химиялық кинетика теориялары мен мәселелерін қарастыру арқылы физикалық химияның күрделі мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Реактивтердің заңдылықтарын ғана емес, сонымен бірге электр тогының немесе әртүрлі сәулелену мен бөлшектердің затпен шашырауының өзара әрекеттесу заңдылықтарын зерттеу және қолдану дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптық талдаудың теориясы мен практикасы (ағылшын тілінде)

    Пән жаңа материалдардың құрылымын, химиялық түрленуін және қасиеттерін белгілеудің, синтез әдістерін алудың қазіргі заманғы әдістерін зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пәннің мазмұны құрамның, синтез жағдайларының аспаптық талдаудың сипаттамаларына әсерін анықтау арқылы жаңа қасиеттер кешенімен ерекшеленетін жоғары тиімді материалдарды әзірлеу қабілетін дамытады. Заманауи ғылыми-зерттеу әдістерін топпен орындауға, жаңа шешімдерді қорытындылау кезінде өз пікірін ұжымның пікірімен үйлестіруге және нәтижелерді статистикалық әдістермен өңдеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Химия оқытудың қазіргі технологиясы мен әдіснамасы (қазақ тілінде)

    Оқытудың мақсаты: ғылыми-танымдық қызметтің принциптері, формалары, әдістері мен құралдарының және жасанды интеллект (ЖИ) тәсілдері,генеративті ЖИ модельдері жиынтығын меңгеруді жетілдіру. Зерттеу объектісі, химиялық ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүйесіндегі әдістердің өзара байланысы мен шарттылығына бағдарлану, зерттеудің және ЖИ жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдана білу. Химияны оқытудың заманауи технологияларын, цифрлық технологияны, соның ішінде ЖИ-ді тиімді және қауіпсіз қолдана білу дағдылары мен білімдерін кеңейту. Алынған деректердің сенімділігі мен құндылығын талдау, түсіндіру, нәтижелерді қазіргі тұжырымдамалар мен теория аясында статистикалық әдістермен өңдеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы аналитикалық химиядағы инновациялық қызмет (орыс тілінде)

    Пән қазіргі уақытта ұйымдастырудың ғылыми-теориялық формалары туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, ол қазіргі уақытта университет пен кәсіпорын арасындағы бірлескен қызметті жүзеге асырумен тығыз байланысты.Пәнді оқу кезінде алынған Білім басқа химиялық пәндерді оқу кезінде, сондай-ақ ғылымды қажетсінетін технологиялар саласында бизнесті ұйымдастыру мәселелерінде бағдарлау үшін талап етілетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық қосылыстардың құрылысы (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: бейорганикалық химияда химиялық құрылым теориясы идеясын өмірде қолдану. Бейорганикалық қосылыстар туралы химиялық құрылымның классикалық теориясының логикалық дамуымен, оның ағылшын тіліндегі ерекшеліктерімен танысу. Зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыруды меңгеру, статистикалық әдістерді қолдана отырып эксперименттік деректерді өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық химия курсының өзекті мәселелері (ағылшын тілінде)

    Пән Кәсіби құзіреттілік дағдыларын дамытады, қосылыстар туралы қазіргі заманғы ақпаратты жинайды және талқылайды, химияның негізгі теориялық тұжырымдамаларын тереңдетеді және химияның жеке бөлімдерін білуді ғана емес, сонымен қатар күрделі мәселелерді шешуде қолданылатын бейорганикалық химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын да жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары (ағылшын тілінде)

    Пәннің қазіргі жағдайды, бейорганикалық химияның тенденцияларын және оның даму перспективаларын, бейорганикалық заттарды қолданудың қолданбалы аспектілерін және заманауи технологиялық мәселелерді ұсынады. Курстың мазмұны бейорганикалық химияның негізгі тарауларын тереңірек қарастыруға, химия саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теориялар аясында алынған мәліметтердің сенімділігі мен құндылығын талдауға, түсіндіруге бағытталған. Заманауи әдістерді қолдана отырып, өздігінен жүргізілген зерттеулердің тәжірибелік деректерін статистикалық әдістермен өңдеуді үйрену бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи аналитикалық химия тұжырымдамасы (орыс тілінде)

    Пән аналитикалық химия саласындағы терең білімді қалыптастырады, оның басқа жаратылыстану ғылымдары арасындағы орнын анықтайды, химиялық талдау мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастырады және қазіргі химиялық талдаудың дамуы үшін әдіснаманың маңыздылығын негіздейді, әртүрлі заттарды анықтау әдістерін жасауда заманауи нұсқаларды қолдана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық байланыстар теориясы және молекула құрылысы (ағылшын тілінде)

    Мақсаты: химиялық элементтердің периодтық жүйесінің заңдылықтарын және атомдардың электронды құрылымын, валенттік байланыс теориясын кеңінен қолдану. Химиялық байланыстың түрлері мен заңдылықтары туралы білімді жетілдіру. Тұжырымдамалар мен теория шеңберіндегі химиялық процестердің құндылығын негіздеу үшін объектілерді, құрамды, құрылымды және қасиеттерді зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып талдау жүргізу. Статистикалық әдістерді қолдана отырып, зерттеудің эксперименттік мәліметтерін өңдеуге қажетті негізгі білімді игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Органикалық химияның заманауи аспектілері (қазақ тілінде)

    Курста органикалық химияның негізгі қағидалары, органикалық заттардың маңызды кластары, реакциялардың түрлері мен механизмдері туралы ақпарат қамтылады. Органикалық химияның заманауи мәселелері: қаныққан көміртегі атомында және ароматты қатардағы нуклеофильді және электрофильді орын басу, қосылу және бөліну реакциялары, сонымен қатар гомолитикалық реакциялардың тұтас кешені терең қарастырылады. Курста органикалық қосылыстар мен табиғаттағы барлық заттар арасындағы генетикалық байланыс қамтылған. Органикалық қосылыстарды және органикалық синтез реакцияларын қолданудың заманауи және қолданбалы аспектілеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беретін мектепте химияны кіріктіре оқыту (қазақ тілінде)

    Қазіргі ғылымның жаңашылдықтарының бірі ретінде интеграцияланған оқытудың мақсаты, ғылымдардың интеграциясы мен өзара байланысы. Пәнаралық оқытуды дамыту жүріп жатыр, басқа жаратылыстану пәндерімен интеграцияланған сабақтарға үлкен мән беріледі. Интеграцияланған оқыту оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға қол жеткізе отырып, білім бірлігін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беретін мектепте химия пәнінен критериалды бағалау технологиясы (қазақ тілінде)

    Критериалды бағалау жүйесі оқушыны дамытуға, білімге деген ынтасын жоғарылатуға бағытталған. Критериалды тәсіл оқу бағдарламалары бойынша күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес критерийлер бойынша бағалауды үйретеді.Ауызша мәлімдемелердің негізгі мазмұнын түсіну және негізгі ақпаратты бөліп көрсету мүмкіндігі.бар бірқатар нормативтік және әдістемелік құжаттарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте химиядан инклюзивті білім беру (қазақ тілінде)

    Курс білім беруде ерекше балаларға химияны оқытудың әртүрлі тәсілдерін қолдану қажеттілігін зерттейді. Мамандардың қорытындысын ескере отырып, оқыту мүмкіндіктері қарастырылады. Арнайы тапсырмалар дайындалып, оларды жасау әдістері қарастырылады. Білім алушылар педагогикалық инновациялық технологиялармен үйлесе отырып, химияның негізгі теориялық заңдылықтары мен заманауи білім беру әдістемелерін іске асыруға, зерттеудің заманауи әдістері арқылы ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыруға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химияның қолданбалы зерттеулері мен функционалды технологиялары (орыс тілінде)

    Пәннің мақсаты магистранттардың зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыту, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге үйренеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай отырып, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін, зерттеу әдістерін қалай анықтап, негіздеуді үйренеді. Курста деректерді талдау, сипаттау, интерпретациялау сияқты әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Өзін-өзі дамыту,қоғамдық-саяси жетілдіру және педагогика мен психологияның әдістері мен тәсілдері арқылы толыққанды кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін білім қорын қалыптастырады
  • Топта бірлесе жұмыс істейді,ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдайды және жауапты болады, химик-маман ретінде өз біліктілігі мен шеберлігін арттыруда шығармашылық көзқарас танытады.
  • Химиядан алған теориялық және практикалық білімдерін өзара байланыстырады және кәсіби қызметтерінде пайдаланады.
  • Жалпы теориялық пәндер бойынша ғылыми ойлау негіздерін қалыптастыру, логикалық ойлауды дамыту, химиялық процестерді терең талдау, ғылыми-теориялық химиялық білімді зерттеу үшін заманауи және эксперименттік әдістерді қолданады
  • Қазіргі инновациялық және интерактивті оқыту әдістемелерін меңгереді және оларды тәжірибеде қолдана алады. Кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты талдайды, оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды, дескрипторларды қолданады
  • Химияның нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеулер жүргізіп, химияны оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында түпнұсқалық оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді.
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді және тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға түседі.
  • Көптілділіктің ғылыми-әдістемелік негіздерін анықтау мақсатында химия бойынша мемлекеттік және шет тілдері бойынша негізгі оқылатын материалдарды жетік меңгереді.
  • Органикалық химияның өзекті мәселелерін зерттеу кезінде химиялық әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, олардың сапасын бақылауда, баға беруде өз білімдерін қолданады
  • Оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін ерекше оқушыларды психология-педагогикалық сүйемелдеудің модельдері мен технологияларын меңгереді, әлеуметтік тәжірибені, жеке және отбасылық ресурстарды ескере отырып, айрықша балаларға жеке ықпал етеді.
  • Білім беру саласында химия пәнін оқытуда, оқушылармен мектептен тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыруда және ғылыми-зерттеу қызметінде кәсіби деңгейде білімдерін қолдана алады.
Top