Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Химиядан электронды оқу құралын құрастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән химия бойынша электронды басылымдарды құрастыру әдістемесін, электронды оқулықтың негізгі ұғымдарын, электронды оқулықтарды моделдеуде қолданылатын негізгі бағдарламаларды, электрондық беттерді, виртуалды зертханаларды, иммитациялық модельдеуді, электрондық анықтамалық деректер қорын жасау әдістемесі мен кезеңдерін зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша мектепте химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән нанотехнологиялар, Болон процесі, Дублиндік дискрипторлар, Блум таксономиялары саласындағы заманауи ғылыми жетістіктер аясында химия ғылымының негізгі заңдары мен заңдылықтарын тереңдетіп зерделеуге, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи инновациялық технологиялары мектеп курсы химиясының мазмұнын жаңартуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
    Несиелер: 5

    Пән басқарушылық қызмет саласында магистранттардың soft skills дағдыларын (ұйымдастырушылық, білімқұмарлық, жақсы есте сақтау, жоспарлау қабілеті және т. б.) дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі әлеуметтік және жеке өмірдің маңызды факторы, тарихи дамудың жетекші тенденциялары мен негіздері, ғылымды зерттеудегі негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелері, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздері ретінде Ғылым туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге әсер ету мәселелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Химиядан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мәселелері және жетілдіру жолдары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың әртүрлі типтерді, формаларды, құралдарды, әдістер мен технологияларды қолдана отырып химиядан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру тәжірибесін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жобаларды басқару және инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпорын жобаларын басқарудың теориялық және практикалық негіздерін, инновациялық менеджмент әдістерін практикалық зерттеу және қолдану арқылы инновациялық менеджменттің қаржы-шаруашылық қызметінің жұмыс істеу тиімділігін, инновациялық жобалардың экономикалық тиімділігін бағалау әдістері туралы білімді қалыптастыру, бизнес-жоспарларды әзірлеу, инновациялық менеджмент және жобаларды басқару құралдары мен механизмдерін практикалық қолдану арқылы инновациялық менеджменттің қаржы-шаруашылық қызметінің жұмыс істеу тиімділігін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
    Несиелер: 5

    Пән әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде бағдарламалау процесін оқытады. Пән білім беру электронды басылымдарының мәні мен ерекшелігін, электрондық басылымдарды біріздендіруді, электрондық білім беру басылымын әзірлеу және сараптау технологиясын, білім беру электронды басылымдарының қасиеттерін жүзеге асыру үшін бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыстық үзінділерді цифрлау, дайындық бейіні бойынша оқу-әдістемелік құралдар жасау үшін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Органикалық және жоғары молекулалы қосылыстар химиясын оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән болашақ оқытушыларды химияны оқыту теориясымен қаруландыруға, практикада пайда болатын жеке әдістемелік мәселелерді ғылыми шешуге, магистранттардың жоғары оқу орындарында, мектептерде және жаңа буын колледждерінде химияны оқытудың жаңа әдістемелік негіздерімен қарулануына, жаңа ақпараттық инновациялық технологияларды қолдануға, әдебиеттермен өзіндік жұмыс жасауға, алған білімдерін нақты педагогикалық жағдайда қолдана білуге, білім беру ерекшеліктеріне байланысты анықталатын өзіндік заңдылықтарды қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды қазіргі мектепте оқу және тәрбие үрдісінде қолданылатын негізгі білім беру және ақпараттық технологиялармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химиядан сапалық және сандық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі деңгейдегі олимпиадалардың тәжірибелік турларын өткізу үшін матрицаны, тура, кері және алмастырушы титрлеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалана отырып, сандық және сапалық есептерді шешу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
    Несиелер: 5

    Дисцииплина зерттеу мәселелерін шешуде бағдарламалық жасақтама мен компьютерлік модельдеу мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған. Модельдерді әзірлеу, сынақтарды модельдеу мүмкіндіктерін қамтамасыз етеді және ашады. Объектілердің символдық модельдерінің мүмкін құрылысын жасаңыз, физикалық модельдер құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың методологиясы және заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән жалпы және бейорганикалық химия саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді ескере отырып, бейорганикалық химия мен периодтық жүйе элементтерінің химиясының теориялық негіздерін және оқытудың инновациялық технологиялары мен заманауи педагогикалық теорияларын, жаңартылған бағдарламалары жағдайындағы мектептегі химия курсының,Болон процесі мен оқытудың кредиттік технологиясының негізгі ережелерін, Блум таксономиясын, Дублин дискрипторларын тереңдетіп оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстан Республикасының химиялық өнеркәсібі
    Несиелер: 5

    Пән минералдық шикізаттың негізгі кен орындарын, Қазақстан Республикасының аумағында өнеркәсіптік және қайта өңдеу кәсіпорындарын орналастыруға, өндірістің физика-химиялық негіздерін, негізгі химиялық-технологиялық процестерді, технологиялық сұлбаларды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән психологиялық жағдайларды талдау, психологиялық жағдайларды басқару, диагностикалау және болжау ерекшеліктерін зерттеу, бағынышты қызмет бағдарламаларын қалыптастыру, диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін дамыту арқылы қазіргі заманғы басқарушылық қызметтің психологиялық механизмдері мен ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық мәселелері, оның қазіргі жағдайы және дамудың жетекші тенденциялары туралы іргелі білім алуға; жоғары мектеп жағдайында тұтас педагогикалық процесті басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Мектеп пен ЖОО-да химиялық зерттеу қабілетін қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектеп пен ЖОО білім беру үрдісінде зерттеу біліктерін, "зерттеу біліктері" ұғымының мәнін қалыптастыруда туындайтын мәселелерді зерттеуге, сонымен қатар зерттеу біліктерін қалыптастыру мәселесіне әдістемелік тәсілдерді, химияны оқитынын оқушылар мен студенттерде зерттеу біліктерін қалыптастыру әдістемесінің жалпы сипаттамасын, зерттеу біліктерінің қалыптасуының критерийлері мен деңгейлерін, зерттеу біліктерін қалыптастыру үрдісінде дайындықтың мазмұны мен ұйымдастырылуын зерделеуге, зерттеу іскерліктерін қалыптастыру және дамыту әдістемелерінің тиімділігін бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектептегі талдаудың аспаптық әдістерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән инфрақызыл абсорбциялық спектроскопия негіздерін, протонды магнитті резонансты спектроскопия, хроматография негіздерін қалыптастыруға және осы бөлімдерді мектепте оқыту әдістемесін меңгеруге е бағытталған, сонымен қатар зертханалық құрал-саймандармен (хроматографияға арналған микрошприц, хроматографиялық колонка), сынамалар мен сынама дайындаумен, өңдеу және талдау нәтижелерін қорғаумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектептегі физикалық химия және электрохимия бөлімдерін оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән физикалық химия мен электрохимияны ғылым ретінде және оқу пәні ретінде оқыту әдістемесін, химияның осы бөлімдерін оқытудың білім беру функцияларын, химия ғылымындағы физхимия мен электрохимияның орнын, физикалық химияның мектептегі курсын қалыптастыруды, физикалық химияның орта және жоғары білім беру орындарына арналған курс құруды, мектептер, колледждер мен жоғары оқу орындары үшін оқулықтардағы химияның осы бөлімдерінің мазмұнын талдауды, физхимия және электрохимия оқытукезінде дидактикалық ұстанымдарды жүзеге асырудың әдістемелік аспектілерін, оқыту нәтижелерін бақылау әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химияны оқытудың синергетикалық бағыттары
    Несиелер: 5

    Пән синергетиканың негізгі түсінігін (өзін-өзі ұйымдастыру теориясын) педагогикалық үдеріске, синергетикалық тәсілдің мәнін, жай-күйін, мүмкіндіктерін және химия-білім беру үрдісінің есептерін шешу үшін синергетикалық тәсілді практикалық қолдану, өзін-өзі ұйымдастыру үдерісін іске қосу шартымен зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің жағдайларын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін жасауға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушыларда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше жасау құзыреттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
    Несиелер: 5

    Пән - педагогикалық өлшеулерді білім берудің келесі сапаларын бағалауға бағытталған: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесінде педагогикалық өлшеулерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшеулерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеуге және олардың нәтижелерін қолдануға әдіснамалық тәсілдер, педагогикалық өлшемдердегі сандық және сапалық тәсілдердің мүмкін болатын үйлесімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттың коммуникативті технологиясын химияны оқытуда қолдану
    Несиелер: 5

    Пән ЖОО-да және орта мектепте химиялық білім беру процесінде электронды оқулықтарды, юниталарды, видеолекцияларды, тексеру материалдарын, әртүрлі бағдарламалық жабдықтарды жасау үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиял саласын пайдалану құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Пән шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, (В2-С1) деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге; кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті дағдыларды, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Мектептегі аналитикалық химия бөлімдерін оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың орта мектепте аналитикалық химияның кейбір бөлімдерін оқытуға қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химияны оқыту әдістемесіндегі аймақтық, экологиялық және тарихи компоненттер
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазіргі заманғы педагогикалық теорияларды, Қазақстан Республикасында білім беруді дамыту бағдарламаларын зерделеуге, химиялық білім беру мазмұнын, негізгі өңірлік компоненттерді, маңызды тарихи компоненттерді жаңартуға, түсті металдарды алудың физика-химиялық негіздерін, қоршаған ортаның ластану мәселелерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON8

    Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, білім беру және тәрбие процесін құру;

  • Код ON5

    химия саласындағы классикалық және заманауи зерттеу әдістерін және химияны оқыту әдістемесін қолдана отырып, зерттеу қызметін басқару;

  • Код ON4

    білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес тәлімгердің басшылығымен пәндердің оқу-әдістемелік кешенін және авторлық курстарды әзірлеу;

  • Код ON2

    пәннің мақсаттарына сәйкес мектеп пен ЖОО-ның оқу сабақтарының барлық түрлерінің (сабақ, дәріс, семинарлық, практикалық, зертханалық) мазмұнын, нысандарын, әдістері мен құралдарын анықтау;

  • Код ON1

    мектеп пен ЖОО-ға тән оқу сабақтарының барлық түрлерін (сабақ, дәріс, семинар, практикалық, зертханалық сабақтар) дәстүрлі, off-line және on-line форматтарда химия-педагогикалық білім берудің қазіргі концепцияларын ескере отырып жүргізу;

  • Код ON7

    заманауи ақпараттық білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім, біліктілік және дағды меңгеру;

  • Код ON9

    техникалық, қаржылық және адами факторларды ескере отырып, ұжымның кәсіби қызметінде және өзінің жеке қызметінде басқаруды жүзеге асыру;

  • Код ON3

    химия-педагогикалық білім берудің заманауи концепцияларын ескере отырып, дәстүрлі, off-line және on-line форматтарда білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру;

  • Код ON6

    химия, химия ғылымдарын оқыту әдістемесі саласындағы мәселелерді және зерттеу қызметінің принциптерінің, әдістері мен құралдарының жиынтығын пайдалану негізінде оларды шешу жолдарын анықтау;

  • Код ON10

    шет тілінде ғылыми диалог, ғылыми және іскерлік хат алмасуды жүзеге асыру.

7M01504 Химия
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия және цифрландыру
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top