7M01504 Химия в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маңғыстау өңірін дамыту мақсатында кәсіптік және ғылыми-зерттеу қызметі саласында көшбасшы болуға қабілетті, педагогикалық, кәсіптік-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін химия, инновациялық тәсілдер, зерттеу дағдылары бойынша іргелі білімі бар жаңа формациядағы жоғары білімді, бәсекеге қабілетті, креативті кәсіби кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
STEM білім берудегі жаңа технологиялар
Пәннің мақсаты: сыни ойлауды, зерттеушілік құзыреттіліктер мен топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту құралы ретінде бірнеше пәндік салаларды біріктіретін жаңа білім беру технологиясын зерттеу Пәннің мақсаты: STEM - бұл академиялық ғылыми және техникалық тұжырымдамалар өмірлік жағдайда зерттелетін интеграцияланған оқыту тәсілі. Бұл тәсілдің мақсаты - STEM сауаттылығы мен жаһандық экономикадағы бәсекеге қабілеттіліктің дамуына ықпал ете отырып, мектеп, қоғам, еңбек және бүкіл әлем арасында тұрақты байланыс құру. Пән стандартты емес мәселелерді шешуге бағытталған, семантикалық икемділікті көрсетеді, демек жаңа белгілер мен жаңа қолданыстарды көру мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сирек және шашыраңқы металдардың химиясы
Пәннің мақсаты-тау жыныстарында, мұнайда және басқа да пайдалы қазбаларда кездесетін сирек және шашыраңқы металдардың химиясын зерттеу. Курс кеннің шашыраңқы элементтерімен — мұндай қосылыстар мен концентрациялардағы шашыраңқы элементтері бар табиғи минералды түзілімдермен танысуға бағытталған, олардың көмегімен технология мен экономиканың қазіргі дамуында оларды алу ұсынылады. Пән табиғи ресурстарды, соның ішінде шашыраңқы металдарды пайдаланудың артуын сипаттайтын адамның қазіргі өмірін; сирек металдарды пайдалана отырып, өнеркәсіптік және тұрмыстық мақсаттағы тауарлар спектрі; сирек және шашыраңқы металдарды өндіру мен өңдеудің жаңа технологияларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Патенттану
Пәннің мақсаты: патенттанудың қазіргі жағдайымен, патенттік заңмен, авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы заңмен, өнертабыс объектілерімен, өнертабысқа өтінім жасаумен, патенттік құжаттаманы іздеумен және патенттік іздеу түрлерімен таныстыру. Курста зияткерлік өнеркәсіптік меншіктің барлық объектілері (Өнертабыстар, пайдалы үлгілер, өнеркәсіптік үлгілер, тауар белгілері және т.б.) бойынша Қазақстан Республикасының заңдары, сондай-ақ зияткерлік меншікті, оның ішінде өңірлік патенттік корпорацияларды қорғаудың халықаралық жүйелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық зерттеу әдістері және коммерцияландыру
Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу жобаларын орындау процесінде ғылыми-зерттеу міндеттерін тұжырымдау және шешу қабілетін, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды ғылыми және кәсіби даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, педагогикалық әдіснаманың тұжырымдамасын, ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі негізгі этикалық нормаларды, ғылым саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, коммерцияландырудың алғышарттарын және білім беру жүйесіне енгізу жолдары мен технологияларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пәннің мақсаты-ғылым тарихын зерттеу негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс теориялық негіздерді зерделеуге, шетелдік және отандық ғылым әдіскерлерінің бастапқы көздерімен, классикалық еңбектерімен жұмысты талдауға, дербес және сыни ойлауға жәрдемдесуге, кәсіби даму үшін ойлау кеңдігі сияқты қасиеттерді қалыптастыруға, тиімділікті, еңбекке қабілеттілікті немесе оқуды арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби және жеке қасиеттер негізінде жаңа қасиеттерді дамытуға бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдерін, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымның қалыптасу тарихын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Киберпедагогика
Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы қағидаттары негізінде онлайн/ аралас курсты жобалау мен іске асыруда цифрлық ресурстарды, технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық сервистер және құралдар арқылы жеке оқытуды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және өңдеу(Bigdata)
Пәннің мақсаты: деректерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны үлкен деректерді талдау, жинау, сақтау және жүйелеу мәселелерін, әртүрлі басқару платформаларының жұмыс принциптерін; күрделі көпөлшемді деректерді талдау, модельдеу және визуализациялау; нақты әлемдегі күрделі деректермен, сондай-ақ жағдайлармен байланысты практикалық мәселелерді, жағдайлық зерттеулерді; MS Excel бағдарламасының негізгі мүмкіндіктерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару қызметі және тұтас педагогикалық процесс бойынша болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік–психологиялық ахуал, тиімді басқаруды ұйымдастыру, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу мәселелері, тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері, психологиялық-педагогикалық және пәндік білімді интеграциялау тетіктері мен принциптері қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: білім беру, оқыту және білім беру заңдылықтарын зерттеу және жоғары мектеп мұғалімін даярлау процестерін басқару. Курс жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелерді, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелерін игеруге бағытталған. Курста жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, білім берудің заманауи парадигмасы, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында білім беру-ғылыми үдерісті жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар; жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер, педагогикалық менеджмент, педагогикалық деонтология, педагогикалық аксиология негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Химиялық экологияның қазіргі заманғы мәселелері
Пәннің мақсаты магистранттарда химиялық экология саласындағы теориялық түсініктерді қалыптастыру. Адамның міндеті-табиғатты өзіне және балаларына сақтау. Курс магистранттарда экологиялық проблемалардың туындау себептерін анықтау және қоршаған ортаны сақтау бойынша күрес әдістерін негіздеу бойынша шешім қабылдауға мүмкіндік беретін білім жүйесін қалыптастыруға арналған. Курс келесі тақырыптарды зерттеуге бағытталған: қоршаған ортаның химиялық ластануы және адам денсаулығы; қоршаған ортаның химиялық ластану түрлері; ауаның, судың, топырақтың ластануы; ластану объектілері және ластану салдары; қоршаған ортаның деградациясы; адам денсаулығы; озон қабатының сарқылуы; құнарсыз жерлер; қоршаған ортаны химиялық ластанудан қорғау; халықаралық және мемлекеттік қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудағы инновациялар
Пәннің мақсаты: оқу сабақтарын өткізуде бейінді химиялық пәндердің ерекшеліктерін ескеру, химияны оқытудағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялау қабілетін қалыптастыру. Курс білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Пән оқытудың тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын; студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін, Химияны оқыту саласындағы заманауи үрдістер мен инновацияларды, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше нысанын сипаттайтын педагогикалық тәсілді (Lesson Study) қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдіснамасы
Пәннің мақсаты: білім алушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім алушылардың зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамытуға бағытталған. Пән білім алушылардың ғылыми зерттеулерінің ерекшеліктерін, шығармашылық жобалардың ғылыми зерттеулерінде білім алушылардың ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық диагностика
Пәннің мақсаты: білім алушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында білік пен дағдыны, диагностикалық әдістерді бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс педагогикалық процесс объектісінің жағдайын анықтауға және оның одан әрі дамуын болжауға, сондай-ақ объектінің одан әрі даму перспективаларын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында педагогикалық диагностикалық құралдардың жіктелуі, тестілерді құру және бейімдеу технологиясы, педагогикалық диагностикалық әдістемелер мен оларға қойылатын талаптар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты - химиядан жоғары білім беру проблемасын зерттеу. Химияны оқытудағы қазіргі заманғы әдістер мен әдістемелердің ерекшелігі. Химиялық пәндерді оқытудағы белсенді әдістер. Проблемалық оқыту. CASE-STUDY әдісі. Курс университеттік білім берудің мазмұны мен құрылысын зерттеу жүйесіне бағытталған. Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың жүйелік және құрылымдық тәсілі. Университет дидактикасының принциптері. Жұмыс оқу жоспары - оқытылатын пәндер бойынша әдістемелік әзірлемелердің бірі. Химия техникасы саласындағы зерттеу әдістері. Дәрістер, семинарлар мен зертханалық жаттығулар оқу процесін ұйымдастырудың негізгі формалары ретінде. Магистранттың университеттегі білімін бақылау жүйесі. Химиялық білімнің сапасы мен бағасы. Пән химиялық процестердің мәнін түсіндіруге бағытталған. Әр түрлі критерийлер бойынша химиялық реакциялардың жіктелуі: өнімдер мен реактивтердің саны мен құрамы, жылу эффектісі, бағыты, фазасы, катализатордың болуы, затты түзетін элементтердің тотығу дәрежесінің өзгеруі. Бейорганикалық және органикалық химия реакцияларының типологиясындағы салыстырмалы талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мұнай, мұнай өнімдерін және суды талдау
Пәннің мақсаты - химиялық компоненттер процестерін аналитикалық бақылау әдістерін зерттеу, химиялық қосылыстар мен заттарды талдаудың заманауи әдістерін түсіндіреді. Оқыту курсы нақты химиялық өнімді таңдау және талдау қабілетін қалыптастырады. Пән химиялық өнімдердің физико-химиялық, техникалық және пайдалану сипаттамаларын анықтау әдістерін оқуға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Зерттеулердің физика-химиялық әдістері
Пәннің мақсаты - шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылауды білу, сонымен қатар химия өндірісіндегі технологиялық процестерді реттеу, қазіргі заманғы физико-химиялық талдау әдістерінің түрлерін білу. Зерттеулер жүргізу кезінде талдаулардың жаңа тәсілдері мен принциптері көбейіп келеді, мамандандырылған құрылғылар мен автоматты жүйелер қолданылады. Бірлескен зерттеу әдістерін қолданатын құрылғылардың үлесі артып келеді. Пәннің мақсаты: магистранттар арасында негізгі зерттеу әдістерінің принциптерін қалыптастыру, оның метрологиялық сипаттамаларын ескере отырып, зерттеу жүргізудің оңтайлы әдісін таңдай білу. Теориялық білім жүйесін қалыптастыру және магистранттардың зат құрамы мен сапасын зерттеудің нақты физикалық-химиялық әдістерін таңдау және қолдану дағдыларын дамытуға арналған зерттеулер қарастырылды
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, химиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, білім беру, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып материалдар әзірлеу, білім беру-ғылыми процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды біле отырып, білім алушылардың академиялық құзыреттерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді
- Оқу сабақтарын өткізуде бейінді химиялық пәндердің ерекшелігін ескере отырып, химияны оқытудағы инновацияларды, жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі заманғы әдістемелік негіздерін оқу процесіне экстраполяциялай отырып, білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді
- Білім алушыларда зерттеушілік және пәнаралық дағдылардың қажетті деңгейін дамытады, олардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді, білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтайды, білім алушылардың ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады
- Химияны оқыту әдістемесі, пәнаралық оқыту, педагогикалық диагностика саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын орындауға қатысады, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс жасай отырып, ғылыми ойлау стилін, ғылыми зерттеу әдістемесін және химия бойынша зерттеу міндеттерін қоюда және шешуде патенттік іздеуді қолдана отырып, әдістеме бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру, инновациялар бойынша деректерді талдау әдістерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерін пайдалана отырып химияны оқыту
- Оқу-әдістемелік жұмысты жүргізеді және әдістемелік құзыреттілікті дамытады, семинар/практикалық сабақтарды өткізу кезінде пәндік саладағы психологиялық-педагогикалық білім мен білімнің интеграциясын қамтамасыз етеді, заманауи инновациялық және цифрлық технологияларды қолданады
- Өзінің кәсіби білімі мен дағдыларын, физика-химиялық зерттеулер әдіснамасын нақты теориялық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін, оның ішінде мұнай, мұнай өнімдері мен суды, сирек және шашыраңқы металдарды талдау үшін, экологиялық проблемалардың туындау себептерін анықтау және қоршаған ортаны сақтау бойынша күрес әдістерін негіздеу бойынша шешімдер қабылдай отырып қолданады
- Ұжымды басқару дағдыларына ие бола отырып, академиялық және кәсіптік ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін біле отырып, білім алушылардың азаматтық және кәсіптік белсенділігін арттыруға ықпал ете отырып, білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті қолдайды және дамытады
- Тілдер мен ғылым философиясын білуді қолдана отырып, өзінің зерттеу және педагогикалық қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыра отырып, кәсіби біліктілігін арттырады
Ұқсас БББ
7M01504 Химия (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01504 Химия
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01504 Химия
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01504 Химия
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01504 Химия
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01504 Химия педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті