7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі педагогика және даму психологиясы, оқыту және тәрбиелеу саласында қалыптасқан құзыреттілігі бар, креативті педагогикалық, ғылыми-зерттеу, жобалық, әдістемелік дағдыларды меңгерген, өзіндік кәсіби қызметке қабілетті педагогикалық ғылым магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
-
Балалардың когнитивтік дамуы
Несиелер: 5Когнитивті психология, оның қалыптасуы және негізгі тәсілдері. Когнитивті ғылым - бұл когнитивті ғылымдардың жиынтығы. Когнитивті психологияның пайда болуы. Балалардың танымдық дамуының теориялық негіздері. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуының ерекшеліктері. Баланың когнитивті дамуына әсер ететін факторлар.Мектеп жасына дейінгі балаларда когнитивті функцияларды дамыту. Танымдық қабілет. Когнитивті дамудың кезеңдері. Интеллекттің даму кезеңдері (Дж. Пиаже). Когнитивті психологиядағы ойлау проблемасы Шығармашылық ойлау және оны дамыту. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамыту. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу коммуникацияларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі ұйымды дамыту бағдарламасын әзірлеу технологиясы
Несиелер: 5Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған бағдарламаларды құрудың тарихи аспектісі. Мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларын нормативтік қолдау. Жаңа буын бағдарламаларының құрылымы мен мазмұны. Мектепке дейінгі ұйым жұмысына заманауи білім беру бағдарламалары мен технологияларын енгізу тәртібі. Білім беру бағдарламасын дайындау кезеңдері: білім беру бағдарламасын әзірлеудің дайындық кезеңі. Білім беру бағдарламасының жобасын жасау кезеңі, оны сараптамалық бағалау. Жобаларды практикаға енгізу кезеңі, оларды өңдеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білімнің тарихы мен философиясы
Несиелер: 5Мектепке дейінгі тәрбиенің жалпы сұрақтары. Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері. Қазақстанда мектепке дейінгі білім беруді дамыту. Мектепке дейінгі білім берудегі әдістемелік тәсілдер. Білім беру саласында баланың жеке басын дамыту мәселелері. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және шығармашылық әрекетінің теориялық және әдістемелік мәселелері. Мектепке дейінгі ұйымның білім кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Отбасы тәрбиесінің негізгі мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім беруді әдістемелік қолдау
Несиелер: 5МДҰ-да әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың ғылыми негіздері: әдістемелік қызмет білім беру жүйесіндегі қызметтің ерекше түрі ретінде, МДҰ-да әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың тәсілдері және әдістемелік жұмыстың моделі. Әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың заманауи технологиялары. МДҰ-дағы әдістемелік жұмыс тиімділігінің өлшемдері мен көрсеткіштері. МДҰ-дағы әдістемелік жұмыс тиімділігінің көрсеткіші ретінде педагогтардың кәсіби шеберлігі мен білім беру үрдісінің мониторинг нәтижелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі ұйымның білім беру қызметін жобалау
Несиелер: 5МДҰ-да білім беру процесін педагогикалық жобалау ерекшеліктері. Білім берудегі жобалау типтерінің мазмұны. МДҰ-да білім беру процесін жобалау технологиялары. Педагогикалық жобалау сапасының диагностикасы. МДҰ мамандарының жобалау құзыреттілігін қалыптастыру ерекшеліктері. Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасын жобалаудың мақсаты мен міндеттері. Мектепке дейінгі білім беру деңгейінде білім беру қызметінің мазмұны мен ұйымдастырылуының негізі ретінде ББ игеру нәтижелерін ҚР МЖМБС-ның МББС-ны қойылатын талаптарымен жүзеге асырады. "Денсаулық", "Коммуникация", "Таным", "Шығармашылық" "Әлеумет"білім беру салаларының мазмұнын жобалау. МДҰ ББ міндетті бөлігін және білім беру қатынастарының қатысушылары қалыптастыратын бөлігін жобалау. Бағдарламаның негізгі бөлімдері мазмұнының сипаттамасы (мақсатты, мазмұнды және ұйымдастыру шылық).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Курс ғылымның пайда болуы мен қалыптасуын, көзқарастық негіздерін, ғылымның қызметтерін қарастырады. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің және постпозитивистік, постклассикалық емес кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттарының ерекшелеліктерін меңгеру барысында дүниенің ғылыми бейнесі жайлы тұжырым қалыптасады және ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері, ғылымның идеалдары мен нормалары негізінде ғылымның философиялық негіздемелеріне жете мән беріліп, ғылыми дәстүрлер, ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы мәселесіне толық талдау жасалады. Мақсат - ғылымның аксиологиялық аспектілері негізінде қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлін анықтау. Міндет - жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясын жан-жақты қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
МДҰ-дағы білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптау
Несиелер: 5МДҰ-да білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптама сын ұйымдастырудың теориялық-әдіс- намалық негіздері. МДҰ-да білім беру процесінің психологиялық-педагогика лық сараптамасын ұйымдастырудың мәні. Білім беру процесінің психология лық-педагогикалық сараптамасын ұйым дастыру тәсілдерін жіктеу. МДҰ-да білім беру процесінің психологиялық-педагогикалық сараптамасын ұйымдас тыру принциптері, функциялары, кезеңдері, шарттары. МДҰ-да білім беру процесін бағалау кезінде сараптамалық әдістерді қолдану. МДҰ-да білім беру процесі кезінде қолданылатын сараптама әдістерінің түсінігі және жіктелуі. Сараптама кезеңдері, сараптамалық қорытынды. Сарапшыға қойылатын талаптар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі
Несиелер: 5Эмоционалды интеллект туралы түсінік. Эмоциялық интеллекттің негізгі ингредиенттері - бұл өзін-өзі тану, өзін-өзі бақылау, әлеуметтік сезімталдық (эмпатия) және қарым-қатынасты қалыптастыру. Эмоционалды интеллект құрылымы. Интеллект түрлері. Эмоционалды интеллекттің 4 дағдысы. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі: даму ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллекттің даму кезеңдері. Әлеуметтік және эмоционалды интеллектті табиғи жолмен дамыту. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллектті дамыту жолдары. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллектті дамыту технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Жоғары мектептің педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектептің педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі білім беруді рефлексивті басқарудың теориялық негіздері
Несиелер: 5Курстың пәні мен міндеттері. Ғылымдағы "рефлексия" ұғымына концептуалды тәсілдер "МДҰ рефлексивті басқару" түсінігі. рефлексивті басқарудың әдіснамалық мәдениеті. МДҰ рефлексивті басқару ерекшелігі. Рефлексивті басқарудың сапалы және маңызды сипаттамасы. Рефлексивті басқару кезеңдері. Басқарушының құрылымдық және құрылымдық емес әсері. МДҰ педагогтарының рефлексивтілік деңгейінің диагностикасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім берудегі сандық және сапалық зерттеу әдістері
Несиелер: 5Оқу пәнінің объектісі, пәні және міндет тері. Оқу пәнінің негізгі категориялары мен ұғымдары. Терминдердің өзара байла нысы зерттеу әдістемесі, әдісі және әдісте месі. Бақылау нәтижелерін математика лық өңдеудің индуктивті әдістері. Айырмашылықтардың шынайылығын бағалау әдістері. Қарапайым статистика ны есептеу әдістері. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялау әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Несиелер: 5Оқу курсының пәні, мақсаты және міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблеманың түсінігі, оның қойылымы және тұжырымдалуы. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика методологиясының міндеттері, функциялары және деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағаттық материалдарды оқыту әдісі. Алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі және оны ұсыну түрлері (көшірме жасау, көшірме, жоспар, дәйексөздер, кестелер, диаграммалар, графиктер және т.б.).
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың әдіснамалық тәсілдері
Несиелер: 5Курстың пәні мен міндеттері. МДҰ мақсаты білім беру жүйесі ретінде. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың тұжырымдамалық тәсілдері. Функционалдық тәсіл. Ситуациялық тәсіл. Жүйелі-әрекеттік тәсіл. Зерттеу тәсілі. Үдерістік тәсіл. Бағдарламалық-мақсатты тәсіл. Синергетикалық тәсіл. Коммуникациялық-диалогтық тәсіл. Мәдениеттануға көзқарас. Жеке-бағытталған тәсіл.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Курста басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері және басқару психологиясы, басқарудың психологиялық теориялары қарастырылады. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері, менеджердің тұлғалық ерекшеліктері, кәсіби іс-әрекеті, қызметтері жалпы басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. жан-жақты талданады. Мақсат – басқару үдерісіндегі басқару субъектісінің, объектісінің мінез-құлық стратегиясы арқылы тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологияларын игеру. Міндет - ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау; басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау
Несиелер: 5Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау. Білім беру сапасын және білім беру қызметін бағалау жүйелері. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесінде білім беру қызметінің шарттары мен нәтижелерін зерттеу және бағалау. Жетістіктердің динамикасын бағалау. Жинақталған жетістіктерді бағалау жүйесі. Педагогикалық мониторинг мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау құралы ретінде. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесіндегі бақылау түрлері мен бағыттары. Баланың жеке басының дамуын бақылау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі ұйымның маркетингтік қызметін ұйымдастыру
Несиелер: 5Білім беру қызметінің маркетингі басқару қызметінің бағыты ретінде. Маркетинг қызметтерінің ерекшелігі. Мектепке дейінгі білім беру саласында маркетингтің қарқынды дамуының себептері. Мектепке дейінгі ұйымдағы маркетингтік қызметтің мақсаты. МДҰ-ның қазіргі заманғы маркетингтік қызметінің принциптері. Маркетингтік қызметтің функциялары мен кезеңдері. Маркетингтік микро орта факторлары. Ата-аналар МДҰ білім беру қызметін тұтынушылар ретінде. МДҰ-да маркетингтік қызметті басқарудың заманауи тәсілдері мен технологиялары. Балабақшада маркетингті жоспарлау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердегі эксперименталды жұмыс әдістемесі
Несиелер: 6Оқу пәнінің негізгі категориялары мен ұғымдары педагогикалық зерттеулердегі эксперименттік жұмыстың мазмұны мен құрылымы. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің эмпирикалық әдістері (бақылау, сұрау, сауалнама және т.б.). Педагогикалық эксперимент, оның түрлері. Эксперименттік жұмыста қолданылатын өлшемдер, оларға қойылатын талаптар. Эксперимент нәтижелерін өңдеу әдістері. Бақылау нәтижелерін сипаттаудың қарапайым әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми шығармашылық негіздері
Несиелер: 6Ғылыми шығармашылықтың мәні мен әдістемесі. Ғылыми таным әдіснамалық талдаудың пәні ретінде. Ғылыми шығармашылық компоненттері. Педагогикадағы заманауи ғылыми зерттеулер. Ғылыми дискурс. Ғылыми стильдің тілдік ерекшеліктері. Мәтін. Аналитикалық мәтін композициясының типтік түрлері. Тақырып түрлері. Ғылыми және ғылыми-көпшілік мақалалардың жіктелуі. Ғылыми мақала жанр ретінде, оның сипаттамасы. Ғылыми мақаланың құрылымдық элементтері. Ғылыми мақаланың стилі мен тілі. Рефераттау және аңдатпа негіздері. Түйіндеме, аңдатпаның мазмұны және принциптік айырмашылықтары. Эссе. Дайындық ережелері. Сын пікір және пікір. Әдістемелік ұсыныстар. Ауызша презентация принциптері. Ауызша сөйлеуді құрылымы. Ойлау тәсілдері. Ережелер мен қателердің дәлелі. Сөз мәтінін қалай жасау керек. Тыңдаушыларды қалай қызықтырады. Ғылыми зерттеуді рәсімдеу нормалары (дәйексөз, библиографиялық сілтемелер). Академиялық хат. Сыни оқу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жоғары оқу орындарындағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Жоғары оқу орнындағы тәрбие жұмысын ұйымдастырудың формалары мен әдістері. Оқу іс-әрекеті мен тәрбие жұмысының бағыттары. Университеттегі әр түрлі білім беру нысандарын жобалау және ұйымдастыру әдістемесі. Оқу тобының даму деңгейінің диагностикасы. Бейресми топтармен және көшбасшылармен жұмыс істеу формалары мен әдістерінің ерекшелігі. Университеттің оқу қызметі жүйесіндегі өзін-өзі басқару. Студенттік өзін-өзі басқарудың даму заңдылықтары мен принциптері. Университеттегі эдвайзердің жұмыс технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ЖОО-да оқу-тәрбие процесін жобалау
Несиелер: 6Жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін жобалаудың әдіснамалық бағыттары. Оқу пәні деңгейінде білім мазмұнын жобалау. Оқу сабақтары деңгейінде білім беру мазмұнын жобалау. Оқу сабақтарын жобалаудың принциптері мен формалары. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі формаларын жобалаудың ерекшелігі. ЖОО-дағы аудиториялық сабақтардың негізгі түрлері: дәріс, семинар, коллоквиум, практикалық және зертханалық сабақтар, кеңестер. Студенттердің өзіндік жұмысы. ЖОО дәрісін жобалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Зерттеуші педагогтің мәдениеті және ғылыми этика
Несиелер: 5Шығармашылық іс-әрекеттің субъектісі- зерттеуші педагог. Зерттеуші педагогтің зерттеу әрекетінің ерекшеліктері. Зерттеуші педагогтің әдістемелік мәдениетінің мәні. Академиялық этика. Ғылыми этика. Қазіргі ғылымның этикалық мәселелері.Зерттеуді жоспарлау мен іске асырудағы этикалық принциптер. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың негізгі тұғырлары. Ғылыми-зерттеу жұмыстары мен зерттеу деректерін ұсынудың негізгі түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері. Педагогикалық пәндерді интеграциялау және саралау. Педагогика курсының құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту технологиясы. "Педагогикалық мамандыққа кіріспе"курсының әдістемелік сипаттамасы. "Педагогиканың жалпы негіздері" бөлімінің әдістемелік сипаттамасы. "Дидактика", "Тәрбие теориясы" бөлімдерінің әдістемелік сипаттамасы. "Педагогика тарихы"бөлімінің әдістемелік сипаттамасы. Педагогика бойынша арнайы курстар. Оларды оқыту ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикалық деонтология
Несиелер: 6"Педагогикалық деонтологияға" кіріспе. "Деонтология" ұғымының мәні. Педагогикалық деонтология педагогикалық этиканың бір бөлігі ретінде, педагогтың кәсіби мінез-құлқы туралы ғылым. Педагогикалық деонтология пәні. Педагог тұлғасын кәсіби жетілдіру. Өзін-өзі кәсіби-педагогикалық білім берудің мазмұны мен әдістері. Өзін-өзі кәсіби талдау. Кәсіби жобалар, оларды құрастыру ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикалық квалиметрия
Несиелер: 5Квалиметрияның ғылым ретіндегі негізгі түсініктері. Квалиметрияның, түрлері, принциптері квалиметриялық шкалалардың түрлері. Квалиметриялық процедураның кезеңдері. Квалиметрияның диагностиканың соңғы кезеңі ретіндегі ерекшелігі. Педагогикалық процестерді квалиметриялық бағалаудың ерекшеліктері. Квалиметриялық процедураны жүзеге асырудағы кәсіби квалиметрдің рөлі. Оқу процесіне қатысушылардың жеке қасиеттерінің квалиметриясы . Кәсіби-педагогикалық қызмет саласындағы Квалиметрия тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON3
Мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы отандық және шетелдік концепцияларын талдау, бағалау және бенчмаркинг құралдарын, кәсіби міндеттерді шешуде білім сапасын бағалаудың әртүрлі жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін пайдаланады.
-
Код ON4
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру бағдарламаларын, дамытушы орталар мен жеке білім беру маршруттарын құрастырады.
-
Код ON8
ЖОО-да оқу-тәрбие үрдісін жобалаудың әдіснамалық негіздерін, оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, ЖОО-да оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерінің тұтас педагогикалық үрдісінің теориясы мен тәжірибесін көрсетеді.
-
Код ON12
Зерттеу нәтижелерін талдау, синтездеу, салыстыру, жинақтау және жүйелеу әдістерін және оларды нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қолдануды көрсетеді.
-
Код ON1
Ғылым философиясы, педагогика және психология теориясы мен әдіснамасы саласында білім алады.
-
Код ON7
Оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктері, білім беру қызметтерінің нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізеді.
-
Код ON9
Ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларға білім беру мазмұнын жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып құрастырады.
-
Код ON2
Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби дағдылары бар.
-
Код ON6
Мектепке дейінгі ұйымның білім беру жетістіктерін және тәрбиеленушілердің жетістіктерін талдау мен бағалауға критериалды тәсіл қолданады.
-
Код ON11
Зерттеу және сандық дағдыларды, нақты зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми іздеу технологиясын, эксперимент нәтижелерін өңдеуді меңгерген.
-
Код ON5
Әр түрлі білім беру бағдарламаларымен жұмыс жасауда мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінің сапасын бағалау және диагностикалау, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады.
-
Код ON10
ЖОО-ның білім беру саясатының міндеттерін жүзеге асыруда алған кәсіби білімі мен іскерлігін пайдаланады.
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша