Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі мен ғылыми сала үшін тереңдетілген ғылыми-педагогикалық даярлығы, базалық лингвометодикалық және әдебиеттану білімдері жүйесі бар, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануда инновациялық білім беру технологиялары мен креативтілігін меңгерген педагогтарды, ғалым-зерттеушілерді, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен педагогикалық қызмет нәтижелерін білікті талдау және қорыту міндеттерін тиімді шеше алатын білім беру саласындағы менеджерлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Лингвистикалық зерттеулерді жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: лингвистикалық зерттеулердің жоспарлау нысандары, әдістері мен технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеудің паспорттық деректерін (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т.б.) тұжырымдауға; зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтауға, лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеуге, алынған нәтижелер жүйесін дәлелді түрде ұсынуға және оларды ғылыми білім контекстіне қосуға қабілетті. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. зерттеудің паспорттық деректерін қалыптастыру (өзектілігі, мақсаттары, міндеттері, жаңалығы және т. б.).); 2. ақпараттық іздеу технологиясын меңгеру 3. зерттеу мақсатына жету кезеңдерін анықтау; 4. лингвистикалық зерттеудің әрбір кезеңінің әдіснамасын негіздеу; 5. алынған нәтижелер жүйесін дәлелді ұсыну; 6. оларды ғылыми білім контекстіне енгізу. 7. ғылыми зерттеу жоспарына сараптама жүргізу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - ішкі лингвистика және зерттеу әдістері (индукция және дедукция, қайта құру және т. б.)); - сыртқы лингвистика және зерттеу әдістері (верификация, дәлелдеме, дәлелдеме); - лингвистикадағы корпустық әдістер; - зерттеу жобасы бойынша ақпараттық іздеу: кітапханалық және электрондық ресурстар; - зерттеу материалдарын жүйелеу, талдау; - зерттеу нәтижелерінің сипаттамасы; - жоба мәтінін және оның презентациясын рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да орыс тілін оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту саласында маманданған магистрлердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - білім беру үрдісінің нормативтік негіздерін және оның практикалық ұйымдастырылуын, мектепте және ЖОО-да оқытуды ұйымдастыру принциптері мен жүйелерін білуін көрсету; - мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы жаңа бағыттар мен тұжырымдамаларды сипаттау; - кәсіби құзыреттілікті дамыту құралы ретінде шығармашылық және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру үшін оқу сабақтарын моделдеу және өткізу кезінде оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдерін таңдауды негіздеу;; - тәжірибелік оқытудың мазмұны мен ғылыми нәтижелерін сипаттау және жүргізу үшін орыс тілі әдістемесінде зерттеу әдістерін меңгеру; − ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым және білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдана білу, ғылыми зерттеуді өз бетінше жүзеге асыру; - мектеп пен ЖОО-да орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін жоспарлау мен қолданудың күрделі мәселелерін шешу, кәсіби білім мен біліктерді біріктіру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: оқу үдерісін ұйымдастыру (студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысы, сапаны бақылау; білім беру саласындағы инновациялық үрдістер; жаңа білім беру технологиялары; мектепте және ЖОО-да орыс тілін оқытудың принциптері мен белсенді әдістері; Мектеп, ЖОО және ғылыми грамматика: салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдің коммуникативтік қызметін лингвистикалық жүзеге асыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сөйлеу сөзін алғашқы коммуникативтік бірлік ретінде түсіндіру және талдау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы педагогикалық қызметте қолдану үшін тілдің коммуникативтік қызметін жүзеге асыру саласы ретінде мәтінді түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән коммуникативтік жағдай бірліктерін, коммуникация шарттарын, коммуникативтік есептерді зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. Тіл қызметін оқу тарихын түсіндіру; 2. Сөйлеу коммуникациясы құрылымының ерекшеліктерін, сөйлеу процесінің ішкі ұйымдастырылуын түсіндіру 3. Табысты коммуникация шарттарын сипаттау; 4. Коммуникативтік сәтсіздіктерді талдау; 5. Әр түрлі қызмет салаларында жұмыс істейтін мәтіндерді ұйымдастырудың тілдік құралдарын талдау; 6. Коммуникация шарттарына сәйкес сөйлеу актісін жасау процесінде сөйлеу бірліктерін іріктеуді жүргізу; 7. Коммуникативтік міндетке сәйкес хабарларды шығару; 8. Әр түрлі мәтіндерде сөйлеу құралдарын талдау және іріктеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - тілмен қоғамның коммуникативтік қажеттіліктеріне қызмет көрсету; - монологиялық және диалогтық сөйлеуде хабар беру мен Ықпал етудің лингвистикалық құралдары; - адам қызметінің түрлі салаларында коммуникативтік функцияны лингвистикалық жүзеге асыру; - сөйлеу коммуникациясы моделінің компоненттері; - табысты қарым-қатынас шарттары және коммуникативтік сәтсіздіктер; - мәтін коммуникацияны іске асырудың жоғары бірлігі ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар)игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін ЖОО-да оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - орыс әдебиетін оқытудың белсенді әдістерін практикалық іс-әрекетте сипаттау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы инновациялық педагогиканың негізгі тенденцияларын, жаңартылған типтік бағдарламалардың құрылымы мен мазмұнын, орыс әдебиеті сабақтарын жобалау мен өткізу ерекшеліктерін, критериалды бағалау нысандары мен әдістерін түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән оқытуға бағытталған: оқыту әдістері мен технологияларын жіктеу, стандартты емес сабақтардың типологиясы, жиынтық және қалыптастырушы бағалау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Халықаралық стандарттарға сәйкес шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілікті арттыру және шет тілде болашақ магистранттың мәдениетаралық және кәсіби қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттерге ие болады: -кәсіби қызмет міндетін шешу үшін шет тілінде түрлі формада қарым-қатынас жасау; -кәсіби деңгейде шет тілін оқыту саласындағы теория мен практиканың күрделі мәселелерін анықтау; -магистранттардың кәсіби қызметін жүзеге асыруға қажетті сөздік қорын кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептегі орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ЖОО-да әдебиетті оқытудың қазіргі әдістерін сипаттау және қолдану қабілетін қалыптастыру Оқу курсы әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады. Пән оқытудың методологиясы, принциптері, әдістері, тәсілдері, қазіргі жоғары оқу орындарының тәжірибесін жинақтау, жүйелендіруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: 1.Қазіргі әдебиеттанудың терең біліміне, әдебиетті оқыту әдістемесіне, гуманитарлық, әдебиеттану, педагогикалық және әдістемелік ғылымның дамуындағы негізгі үрдістерге негізделген әдебиеттану және әдістемелік құралдарды меңгеру. 2. Жоғары білім беру ұйымдарында оқу материалын тиімді жоспарлау, әдебиеттану пәндері бойынша әр түрлі сабақтарды тиімді ұйымдастыру дағдыларын меңгеру. 3. Білім беру технологиялары мен оқыту әдістемелерін қолдана отырып, жоғары білім беру ұйымдарында әдебиеттану пәндері бойынша сабақтар мен аудиториядан тыс жұмыстарды өткізу үшін әдістемелік материалдар дайындау 4.Жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологияларын пайдалана отырып, әдебиеттану курстары бойынша сапалы сабақтар мен аудиториядан тыс жұмыстар жүргізу. 5.Білім алушыларда гуманитарлық ғылымдар, әдебиеттану және әдебиетті оқыту әдістемесінің іргелі және жаңа жетістіктерін ескере отырып, әдеби шығарманы оқу талдауының дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру. 6.Әдебиеттанудың қазіргі жетістіктері мен әдебиет дидактикасының талдауын есепке ала отырып, әдебиеттану және әдістемелік құралдарды үнемі жетілдіру. 7.Әдебиеттану және орыс әдебиетін оқыту әдістемесі саласында ғылыми зерттеулерді дербес жүргізу. 8.Білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіптік қызметін ұйымдастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: - Әдебиетті оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері; - оқыту принциптері; - оқыту әдістері; - білім беру технологиялары; - оқытудың инновациялық тәсілдері; - қазіргі педагогикалық тәжірибені жинақтау, жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттар үшін басқарудағы өзарақатынастар аясында магистранттың кәсіби қызметіне қажетті құзіреттіліктерді қалыптастырады. Мақсаты: таңдалған мамандық аясында кәсіби қалыптасу процесінде психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің ерекшеліктерін зерттеу және талдау негізінде ғылымға негізделген жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық талдаудың құрылымдық-семантикалық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - лингвистикалық талдаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін сипаттау және оларды тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы құрылымдық әдістің, модельдеудің, трансформациялық, семантикалық, контекстологиялық талдаудың технологияларын қолдана отырып, зерттеулерді жүргізудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән оқу барысында берілген технологияларды құрастырудың негіздері мен принциптерін, Ю. М. Лотман, М. Н.Кожина еңбектерінің негізінде оқып білуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - лингвистикалық талдаудың құрылымдық-семантикалық технологияларының ерекшеліктерін сипаттау; - лингвистикалық талдау жүргізудің негізгі тәсілдерін жіктеу; - лингвистикалық талдаудың мәнін түсіндіру және оның негізгі принциптерін сипаттау; - жұмыстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес лингвистикалық талдаудың тиімді тәсілдері мен әдістерін таңдау; - лингвистикалық талдау жүргізу алгоритмін қолдану; - лингвистикалық талдаудың құрылымдық-семантикалық технологияларын тәжірибеде қолдану; - лингвистикалық талдаудың заманауи әдістемесі саласындағы жаңа жетістіктерді талқылау; - жеке ғылыми зерттеу нәтижелерін таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Лингвистикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі; - Лингвистикалық талдау әдістерінің типологиясы; - Лингвистикалық түсініктеме; - Лингвистикалық талдау; - Мәтінді лингвопоэтикалық талдау; - Лингвистикалық талдаудың инновациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғғ. 20-30 жж. орыс философиялық прозасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің орыс философиялық прозасы, дамудың негізгі кезеңдері, поэтика мен көркемдік өзіндік ерекшеліктері туралы іргелі білімдерін қалыптастыру. Пән әлемдік әдебиеттің дамуы контексінде осы уақыт кезеңіндегі орыс философиялық прозасының дәстүрлерін, даму динамикасын зерттеуге; әдеби зерттеудің заманауи технологияларын ескере отырып, Философиялық бағыттағы көркем мәтінді зерттеудің жаңа әдістерін енгізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2. ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3. зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4. заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5. ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәннің бағытталуы. «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні. Ғылымның көзқарастық негіздемелері. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі. Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым. Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі. Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары. Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану ғылымдары мен техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиетті оқытудың ақпараттық-білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мектепте және ЖОО-да әдебиетті оқытудағы заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиетті пәндік-бағытталған креативті оқыту жүйесінде ақпараттық технологиялардың әлеуетін түсінудің әдістемелік негізін қалыптастырады. Пән оқытудың интербелсенді әдістері; интернет-ресурстар, мульти-медиялық құралдар, электронды тренажерлер көмегімен білім алушылардың уәждемесі және оқу үдерісін интенсификациялау. Курсты оқу барысында студенттердің келесідей қабілетін қалыптастыру: - мектепте және ЖОО-да әдебиетті оқытудағы заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау. - әдебиетті пәндік-бағытталған креативті оқыту жүйесінде ақпараттық технологиялардың әлеуетін түсінудің әдістемелік негізін қалыптастыру. -ақпараттық гаджеттер құралдарымен оқу-талдау қызметінің нәтижелерін көрсету үшін презентация материалдарын әзірлеу; - әдеби шығармаларды ақпараттық қамтамасыз ету тұрғысынан кешенді талдауды жүзеге асыру; - әдебиетті оқытудың белсенді әдістері жүйесінде ақпараттық технологияларды қолдану; - коммуникативтік-іс-әрекет тұрғысынан ақпараттық-білім беру технологияларын қолдану. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: оқытудың интерактивті әдістері; интернет-ресурстар, мульти-медиялық құралдар, электрондық тренажерлер көмегімен оқу процесін қарқындату және білім алушыларды ынталандыру; коммуникативтік-әрекеттік көзқарас және электронды интерактивті білім беру ресурстары контекстінде әдебиетті оқытудың инновациялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми мәтін және оның оқу ретрансляциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасын жүзеге асыру барысында магистранттарға қажетті құзыреттілікті қалыптастыру, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және кәсіби ортада бейімделу. Мазмұны тұжырымдамалық оқу-зерттеу жобалау форматында мәтін лингвистикасы негізінде ұйымдастырылған. Әдістемелік доминантпен оқу ретрансляциясы, ғылыми репрезентация, интерпретация және жаңа білімді генерациялау технологиялары анықталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: 1. ғылыми мәтін лингвистикасының теориялық негіздерін және онымен жұмыс істеудің әдіснамалық негіздерін сипаттау; 2. ғылыми мәтінді когнитивті модельдеу ерекшеліктерін түсіндіру 3. интерпретацияны рефлексия және ғылыми модельдеу құралы ретінде қарастыру; 4. білімді репрезентациялау және генерациялау рәсімдерінде ғылыми ақпаратты когнитивті модельдеу және карталау технологияларын пайдалану; 5. алынған нәтижелерді тұжырымдау және оларды түсіндіру ; 6. зерттеу нәтижелерін іріктеу, талдау және интерпретациялау әдістері жүйесін дұрыс таңдау және диагностиканы жүзеге асыру. Мектептер мен жоғары оқу орындары үшін ғылыми мәтіндерді ретрансляциялауды оқыту бағдарламаларын әзірлеу. Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді қарастырады: - Ғылыми мәтін білім жүйесі ретінде. - Мәтіннің ғылыми білімін өңдеу технологиясы: репрезентация, интерпретация, генерация. - Мәтін білімді меңгеру бірлігі ретінде. - Менталдық процесс ретінде меңгеру. - Мәтіннің менталдық кеңістігі және оның когнитивті моделі. - Когнитивті модельдеу білімді формализациялау құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудегі классикалық орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХІХ ғасырдағы орыс классикасының ғылыми интерпретациясын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің маңызды теориялық ережелері мен негізгі идеяларын талдау және бағалау, көркем мәтіндер туралы пікірталастар мен өрістер. Пән ғылыми концепциялардың диалектикасын зерттеуге, оның заманауи мағынада шығарманы бағалай білуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - Орыс классикалық әдебиетінің сюжеттік ерекшеліктерін білу. - ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті туралы ғылыми зерттеулердің теориялық концепциясын білу. - Сыни ой контекстінде XIX ғасырдың орыс романы туралы түсінікке ие болу. - XIX ғасырдың орыс романының поэмасын талдау. - XIX ғасырдың орыс романының типологиясы туралы түсінік болу. - Көркем шығармаларды талдау әдістері мен тәсілдерін білу. - XIX ғасырдың орыс прозасындағы батысеуропалық әдебиеттің дәстүрі туралы түсінік алу. - XIX ғасырдың орыс прозасындағы психологизмнің көркемдік тәсілдерін талдау. - Полифониялық романның жанрлық жаңалығын түсіну. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - XIX ғасырдың орыс психологиялық романы ғылыми зерттеулерде. - Полифониялық романның жанрлық жаңалығының ғылыми концепциялары. - XIX ғасырдың орыс романының поэтикасының ғылыми пікірталастардағы жалпы принциптері. - XIX ғасырдың орыс философиялық романының қазіргі ғылыми зерттеулеріндегі мәселелері. - Л. Толстой романдарының әдеби-сыни контексті. - А. Гончаров романдарының әдеби-сыни контексті. - Ф. Достоевский романдарының әдеби-сыни контексті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел орыс әдебиеті ЖОО-да
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мектепте және жоғары оқу орнында оқытуда орыс әдебиетінің шетелдегі даму заңдылықтарын анықтау, оны зерттеудің жаңа тұжырымдамаларын анықтау. Курс ХХ ғасырдағы орыс әдебиетін оқыту тәжірибесінде шығармашылығын зерттеу қажет болған орыс эмиграциясы өкілдерінің идеялық-эстетикалық және жанрлық ізденістерін талдаудың теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән салғастырмалы-салыстырмалы аспекттегі авторлық сананың әртүрлілігін, көркем мәтінмен өзіндік талдау және интерпретациялық жұмыс дағдыларын дамытуға зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Институционалдық дискурс: оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дискурс туралы ғылыми ақпарат негізінде магистранттарды зерттеу мен сараптаудың әртүрлі әдістемелеріне, талдаудың релевантты әдістемелерін таңдауға, оны жүргізу алгоритмдерін сипаттауға үйрету. Курс бағдарламасы жобалық зерттеу форматында жүзеге асырылады және білім беру және кәсіби міндеттерді шешу үшін филологиялық білімді синтездеу және трансформациялау қабілеттілігінің қалыптасуын қамтамасыз етеді. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - лингвистикада дискурс-талдаудың жаңа бағытының пайда болу заңдылықтарын негіздеу; -аналитикалық құрауыштың қалыптасуындағы дискурс-талдаудың Француз мектебінің рөлін анықтау; -дискурсты зерттеу мен сараптаудың әртүрлі әдістерін сипаттау; -дискурсты талдаудың релеванттық әдістемелерін таңдауды жүзеге асыру; -Фуконың дискурстық формация ұғымына көзқарасын түсіндіру; -дискурсты талдауды прагматикалық фокустау және ментальды моделдеу әдістерімен оқытуды жүзеге асыру; -белгілі бір әсер ету күшінің дискурсын жасау "Дискурс қоғамдық пікірді қалыптастыру құралы ретінде"мәселесі бойынша жобалық зерттеуді жүзеге асыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Француздық дискурс-талдау мектебінің жаңа лингвистикалық бағыттағы қалыптасуындағы рөлі. - Негізгі идеялардың мазмұны және олардың дамуы. - Голланд мектебі: Т. ван Дейктің дискурстың прагматикасы бойынша жұмыстары. - Дискурстың аспаптық функциялары. - Дискредитациялық дискурс, Имидж қалыптастырушы дискурс, ғылыми дискурс, жарнамалық дискурс және т. б. талдау техникасы мен әдістемесі . - Дискурсивті талдау алгоритмін жасау. - "Дискурсты лингвистикалық талдау"жобалық зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл білімі саласындағы зияткерлік меншік объектілерін коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тіл білімі саласында зияткерлік меншік объектілерін құру және коммерцияландыру қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пән зияткерлік меншікті басқару жүйесін зерттеуге, бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарына негізделген негізгі ресурстардың бірі ретінде зияткерлік капиталды енгізу тәртібін анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениаралық коммуникация: стратегиялар және тактикалар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы мультимәдени қоғамда сөйлесу процесін технологиялық қамтамасыз етудің ерекшелігін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән полиэтникалық кеңістіктегі мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасын зерттеудің заманауи әдістерін, қарым-қатынас және коммуникативтік акт моделін, келіссөз стратегиясы мен тактикасын, келіссөз процессіндегі манипулятивті технологияларды және оларға қарсы әрекет етуді зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. Этноцентризмнен бас тартуды және өзге тілді мәдениеттің өзіндік ерекшелігін және өзге тілді әлеуметтанудың құндылықтық бағдарын құрметтеуді көздейтін мәдени релятивизм қағидаттарын және этикалық нормаларды жүйелі түрде басшылыққа алу; 2. Әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық коммуникация дағдыларын пайдалану; 3. әлеуметтік-тұлғалық жанжалды жағдайларда азаматтық ұстанымды қалыптастыру; 4. орыс және оқылатын шетел тілдеріндегі ғылыми дискурстың негізгі ерекшеліктерін, әлемнің өзге тілді ғылыми картинасының ерекшелігін сипаттау; 5. стереотиптердің әсерін жеңуде шешімдер табу және қарым-қатынастың жалпы және кәсіби салаларында мәдениетаралық диалогты жүзеге асыру; 6. алынған ғылыми білімді тәрбиелеу және оқыту теориясына, орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың заманауи тәсілдеріне жинақтау, білім алушылардың тілдік, зияткерлік және танымдық қабілеттерін, құндылықтық бағдарларын дамытуды қамтамасыз ету, мәдениет диалогына қатысуға дайындық; 7. білім алушыларда екінші тілдік тұлға белгілерін қалыптастыру, алғашқы тілдік тұлғаны дамыту, білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыретін қалыптастыру мақсатында тәрбиелеу мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын көрсету; 8. мәдениетаралық коммуникация саласындағы проблемалы жағдайлар мен диссонанстарға эмпирикалық зерттеулер жүргізу және зерттеу материалдарын іздеу, талдау және өңдеудің заманауи әдістерін қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Полиэтникалық кеңістіктегі мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасы. - Коммуникация және коммуникативтік акт модельдері. - Коммуникация түрлері, коммуникация салалары, мәдениетаралық коммуникация . - Коммуникацияның табыстылығы. - Коммуникативтік дағдылар. - Келіссөздер стратегиясы мен тактикасы. - Келіссөз үдерісіндегі манипулятивті технологиялар және оларға қарсы әрекет ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Концептологияның теориялық және әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: концептологияның негізгі ережелерін сыни талдау қабілетін қалыптастыру, олардың ішінен өз зерттеулерін жүргізу үшін неғұрлым барабар таңдау. Оқу курсы концептуализация процесін түсінудің теориялық негізін қалыптастырады. Пән концепт құрылымын, тұжырымдаманы талдау әдістемесін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - диссертациялық зерттеуде бастапқы теориялық позицияларды таңдау кезінде қазіргі лингвистикалық концептология саласындағы негізгі концепцияларды, теориялық негіздерді және бағыттарды білу.; - лингвоконцептология саласындағы жаңа лингвистикалық теориялардың негізгі ережелерін сыни талдау, олардың ішінен өздерінің диссертациялық зерттеулерін жүргізу үшін неғұрлым барабар таңдау; - қазіргі орыс русистикасында орыс лингвоонцептологиясының өзекті мәселелерінің даму деңгейіне баға беретін эссе жазу; - лингвомәдени тұжырымдамаға талдау жүргізу; тұжырымдаманы талдау " жобасын әзірлеу»; - орыс лингввоконцептологиясының өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталас жүргізу; - қазіргі лингввоконцептология саласындағы негізгі концепциялармен, теориялық негіздермен және бағыттармен сәйкес өз көзқарасын дәлелдеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: қазіргі лингвистикадағы концепт түсінігі. Тілдің концептуалды жүйесі туралы оқу және тілді концептуалды талдау мәселелері. Концепт және сөз, концепт және ұғым. Концепт мәдениеттің негізгі сөзі ретінде. Тұжырымдаманың құрылымы. Тұжырымдаманы сипаттау әдістемесі. Уақыт, кеңістік және санның әмбебап концептілері. Ұлттық мәдениет концептілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО-дағы Ежелгі Шығыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Ежелгі Шығыс әдебиетін шығармалардың мәтіндері, әдістемелік еңбектері бойынша сипаттау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Ежелгі Шығыс әдебиеттерін ЖОО-да оқыту аспектісінде түсінудің теориялық базасын, түсіну және интерпретациялау тәсілдері мен тәсілдерін талдау, жинақтау үшін зерттеу әдістерін қалыптастырады. Пән Ежелгі Шығыс әдебиетінің үлгілерін, мектепте және ЖОО-да сабақ беруді зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - топта жұмыс істей білу, дәлелдей білу, қорытынды жасай білу; Ежелгі Шығыс әдебиеті тақырыптары бойынша әңгімелер мен диалогтар жүргізуге психологиялық және әдіснамалық дайын болу; - өзіндік әдеби қызметіне дайын болу; - әлемдік гуманитарлық білім контекстінде Ежелгі Шығыс әдебиеті саласындағы жаңа фактілерді қалыптастыра білу; - Шығыс философиясы мен эстетика мәселелерін, атап айтқанда суфизм, зороастризм, буддизм және конфуциандық даосизм және олардың шығыс әдебиетінде көрініс табуын қарастыру; - шығыс ақындарының шығармашылығын әлемдік маңызы тұрғысынан толық таныстыру үшін Шығыс, Батыстың мәдениетаралық коммуникациясын түсіну. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - ежелгі кезеңдегі шығыс әдебиеттерінің шығармаларын жүйелі талдау әдістері; - салыстырмалы тұрғыда ежелгі шығыс әдебиеттерінің ескерткіштерін талдау және интерпретациялау технологиялары; - Ежелгі Шығыс әдебиетіндегі жанрлық-стильдік, поэтикалық дәстүрлерді дамыту; - ежелгі Шығыстың ұлттық әдебиетіндегі канондардың рөлі және повестивтік формалардың генезисі; - ежелгі Шығыстың ұлы ақындары мен жазушыларының жаңашылдығы; - домусульман дәуіріндегі Шығыс әдебиетіндегі ағыстар мен стильдік үрдістердің дамуы; -мұсылмандық ренессанс кезеңіндегі шығыс әдебиеттерінің түрлері, ұлттық колориті және өзгешелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның орыс әдебиеті ЖОО-да
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: - қазіргі қазақстандық жазушылардың шығармаларын ЖОО-дағы элективті курс аясында түсіндіру тәсілдерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіннің поэтикасын зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пән қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын ары қарай педагогикалық қызметте қолдану мақсатында зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ХХ ғасырдың 20-жылдарынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі Қазақстандағы тарихи-мәдени ахуалдың ерекшеліктерін анықтау; -Қазақстанның орыс әдебиетінің шекарасы мен құрамын анықтау; - Қазақстанның орыс жазушысының шығармашылығын Қазақстан мен Ресейдің диалогы контекстінде қарастыру;; -көркем мәтінді құрылымдық-семантикалық талдау жасау; -мектеп және ЖОО тәжірибесіндегі Қазақстанның орыс жазушысының шығармаларын талдау алгоритмін әзірлеу; -мектеп және ЖОО-да жазушының шығармашылығын және оның шығармаларын зерттеуде мәтінді талдаудың заманауи технологияларын қолдану; - жазушының шығармашылығын зерттеуде педагогикалық техниканың тәсілдерін меңгеру; -педагогикалық тәжірибеде қолдану үшін оқу жобаларын әзірлеу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Қазақстанның орыс әдебиеті: оның пайда болу және даму тарихы - Мектеп және ЖОО бағдарламасындағы кеңес кезеңіндегі Қазақстан орыс жазушыларының прозасы - Қазақстан орыс жазушыларының прозасындағы өзге ұлт батыры - Қазақстанның орыс тілді әдебиеті: оны мектепте және ЖОО-да оқыту мүмкіндіктері - 21 ғасырдағы Қазақстанның орыс әдебиетіндегі жаңа есімдер - Қазақстанның қазіргі орыс әдебиетіндегі лирикалық жанрлары: оны мектеп пен ЖОО-да оқыту аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON7

    Білім беру ұйымының стратегиялық даму жоспарын, педагогикалық ұжымның тиімді жұмысының болжамдарын, педагогтар мен әкімшілік-басқару тұлғалары үшін мотивациялық-ынталандыру іс-шараларын әзірлеу; білім беру ұйымының оқу үдерісінің тиімділігін арттыру үшін инновациялар енгізу.

  • Код ON9

    Білім беру саласында кәсіби қоғамдастықпен өзара іс-қимыл жасау және үштілділік шеңберінде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдалана отырып, жұмыс берушілерді, түрлі бірлестіктер мен ұйымдардың өкілдерін тарта отырып, кәсіби бағытталған іс-шаралардың жоспарын әзірлеу.

  • Код ON1

    Мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша практикалық сабақтар, ЖОО-да филологиялық пәндер бойынша лекциялық, семинарлық сабақтар, инновациялық және интерактивті технологиялар мен оқыту әдістемесін пайдалана отырып, ашық сабақтар мен жоспарлы оқу іс-шараларын өткізу.

  • Код ON8

    Әр түрлі күрделілік деңгейіндегі мәтіндерді (соның ішінде іскерлік құжаттама мәтіндерін, жарнамалық және насихаттық) жасау, редакциялау, рефераттау, жүйелеу және трансформациялау; шешендік өнер дағдыларын қолдана отырып, көпшілік алдында сөз сөйлеуді, тұлғааралық, мәдениетаралық коммуникацияларды жүзеге асыру.

  • Код ON10

    Орыс және әлем әдебиетінің үздік туындылары негізінде рухани-адамгершілік іс-шаралар, әдеби кештер, кездесулер, сондай-ақ қоғамға қарсы мінез-құлықтың, терроризм мен экстремизмнің алдын алуға бағытталған азаматтық-патриоттық және басқа да іс-шараларды өткізу; гуманистік педагогика принциптерін, кемсітушіліктің барлық түрлеріне қарсы тұруды, саламатты өмір салтын ұстануды көрсету арқылы Қазақстанның басымдықтарын ескере отырып, білім алушыларды жалпы адамзаттық, ұлттық және отбасылық құндылықтар жүйесіне тарту.

  • Код ON6

    Орыс тілі мен әдебиетін оқыту тәжірибесінде білім беру сервистерінің мультимедиялық технологиялары мен медиаресурстарын қолдану; оқыту үдерісін белсендіруге ықпал ететін инновациялық мультимедиялық технологияларды саралау және бағалау.

  • Код ON4

    PhD докторантурасында лингвистика және әдебиеттану бойынша өзінің ғылыми зерттеулеріне алынған ғылыми білімді түрлендіру; жаңа және бейтаныс контексттерде ғылыми проблеманың технологиялық шешімдерін табу; алынған нәтижелер мен қорытындыларды ғылыми презентацияда немесе қорғауда дәлелді түрде ұсыну.

  • Код ON2

    Жұмыс оқу жоспарларын, күнтізбелік тақырыптық жоспарларды, ашық сабақтардың жоспарларын, оқылатын курстардың ОӘК және т.б. әзірлеу; орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім алушылардың білімін бақылау нысандары бойынша әдістемелік ұсыныстар, сондай-ақ ғылыми жетекшінің басшылығымен авторлық курстар құру.

  • Код ON3

    Қазіргі орыс тілі мен әдебиетінің ғылыми парадигмалары арнасында білім алушылардың ғылыми-зерттеу жобаларын (жобаларды, жарияланымдарды, конференция жұмысына қатысуды, дипломдық жұмыстарды және т.б.) басқару; білім алушыларды орыс тілі мен әдебиеті бойынша пәндік олимпиадаларға дайындауды жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Қашықтықтан білім беру технологияларының көмегімен білімнің қорытынды бақылау жүйесі арқылы орыс тілі мен әдебиеті бойынша сабақтар өткізу; бұқаралық ашық онлайн курстар (БАОК) алаңдары, электрондық оқулықтар, сайттар және басқа да интернет-ресурстар арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін әзірлеу.

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M017021 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top