Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05301 Физика в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбектің жылдам өзгеріп отырған жағдайында зерттеу технологияларын және қазіргі білім беру технологияларын игеруіне сай физика бойынша оқу-тәрбиелеу және ғылыми-зерттеу үдерісте мазмұнды ойлап түсінетін жоғары кәсіби педагог-зерттеушілерді дайындау, кәсіпті бағытымен және магистрдің жүйелі құзыреттер жүйесіне сәйкес физиканың орташа және жоғары кәсіптік білім беруде базалық білім , білік және дағдыларын игерумен кәсіптік міндеттерін шешуге дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M090 Физика
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Оқытушының кәсіби және педагогикалық құзыреттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жоғары оқу орнындағы дидактикалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың технологиялары, әдіс-тәсілдер ерекшеліктерін меңгеру. Жоғары мектепте инновациялық және АКТ пайдалану. Инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларының педагогикалық негіздерін зерттеу. Болашақ маманды тәрбиелеу негізін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі жаратылыстану ғылымдары (Математика, физика, астрономия химиясы және т. б.) тұрғысынан қоршаған әлемге (және тұтастай ғаламға) тұтас объективті көзқарас қалыптастыру, бізді қоршаған әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыру, әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін дамытудың объективті заңдылықтарын талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі білім беру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - заманауи педагогикалық технологиялардың теориялық және әдістемелік мәселелерін дамыту. Оқыту процесінде педагогикалық технологиялардың жіктелуі және олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі қарастырылады, технология мен оқыту әдістері арасындағы айырмашылық анықталады, әр түрлі технологиялар, университеттегі оқыту теориялары, олардың мәні, құрылымы, функциялары, принциптері, университеттің оқу процесінде сәтті жұмыс істеуі үшін жағдайлар сипатталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның тарихы мен философиясы ғылымның дүниетанымдық және әдіснамалық аспектілерін тұтас құбылыс ретінде ашады, ол ғылымның табиғатын, оның пайда болу проблемаларын, ғылыми білімнің қызметі мен құрылымын анықтайды. Курста ғылымның табиғатын тарихи-философиялық негіздеуге маңызды орын беріледі. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөліне, ғылымның өзара әсеріне маңызды орын беріледі. Оқу курсында ғылымның қазіргі әдіснамасының мәселелері, диалектика мен синергетиканың сипаттамалары, шындықты түсіндіру мен танудың ілімдері мен әдістері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖООрында физиканы оқытудың инновациялық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистрантқа педагогикалық технологиялар саласында жүйелендірілген білім беру; жоғары мектепте оқытудың әдістері мен тәсілдерін меңгерудің практикалық дағдыларын үйрету болып табылады. Бейімдік оқыту, әдістер: кейс сатылар, жобалық, рамалы жұмыс, жобалық-бағдарлы оқыту, ойын технологиялары, дебаттар өткізу, СҒЗЖ оқу процесіне кіріктіру және т.б. қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттар үшін шет тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде кәсіби терминологияға және академиялық жазуға (мақалалар, эсселер, түйіндемелер және т.б.) басты назар аударылады. Магистранттар ғылыми мақалаларды оқу және аудару, кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық эксперименттегі өлшеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістерін меңгеруі болып табылады. Өлшеу бірліктері, негізгі және туынды бірліктер, эталондар оқытылады. UTC шкалалары, тура және жанама өлшеулер, сенімді интервал, Гауссты тарату, экспоненциалды үлестіру, Стьюдентті тарату, деректерді лақтыру, ең кіші квадраттар әдісі, өлшеу қателіктері: кездейсоқ және жүйелі, промахтар, деректерді статистикалық өңдеу, орташа стандартты қате,

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интернет технологиялары
    Несиелер: 5

    JavaScript технологияларын, қашықтан жұмыс істеуге арналған Web-қосымшаларды дербес әзірлеуге, нақты уақыт режимінде деректерді басқаруға мүмкіндік беретін клиент-сервер технологияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасында оқитын магистранттарға арналған. Пәнде іскерлік қазақ тілінің практикалық негізі қарастырылады. Магистранттар тіл мәдениетінің нормаларын, іскери лексикалық минимумдарды, қазақ тілінде іс-жүргізу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте инновациялық оқытудың мәнін меңгеруге бағытталған.Білім берудегі инновацияның әдіснамалық тәсілдері қарастырылады. Инновация теориясы мен практикасының интеграциялық үдерістері анықталады. Педагогтың жаңашыл мәдениетіне қойылатын талаптар берілген. Курстың мазмұны оқу қызметін ұйымдастырудың инновациялық форматын, оқытуды ұйымдастыру формаларын, технологиялары мен әдіс-тәсілдері университеттегі оқу үдерісінің жоғары сапалы нәтижесін қамтамасыз ететін тұрғыда қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Риторика. Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пән нәтижелі іскерлік келіссөздер жүргізе отырып, маманның кәсіби қызметінде іскерлік қарым -қатынас дағдыларын, риторикалық мәдениетті қалыптастырады. Магистранттар вербалды қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін, риторикалық әдістер мен дәлелдемелердің құрылымын меңгереді, сендіру, іскерлік әңгіме жүргізу, пікірталас, вербалды емес коммуникация құралдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IT-сервис менеджменті
    Несиелер: 5

    АТ-қызметтерді басқару арқылы автоматтандырылған бизнес-процестердін тәсілін және принциптерін үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кез келген профильдегі маманның іс-әрекетінің түрі ретінде қарым-қатынас туралы білімді меңгеруге бағытталған, кәсіби даму мен тұлғаның өзін-өзі жүзеге асырудағы қарым-қатынастың маңызы туралы. Пән барлық әлеуметтік жағдайларда табысты қарым -қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді жекелендіру
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі білім беру трендтерінің бірі – дербестендіру туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны келесі тақырыптармен ұсынылған: білім берудің жеке моделі, оның құрылымы мен факторлары; жеке оқыту принциптері; оқытудың жеке траекториясы туралы түсінік; жеке білім берудегі байланыс ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Онда дарынды білім алушылардың білім беру саласындағы заманауи үрдістер, зияткерлік дарынды білім алушылардың дамуын басқарудың мазмұнды және аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны іске асырудың инновациялық форматтары көрініс тапты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлтты технологияларды пайдалану
    Несиелер: 5

    IaaS, SaaS, PaaS бұлттық қызметтерінің архитектурасын, олардың кәсіби қызметте қолданылуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаларды басқарудың қазiргi технологиясы
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқарудың қазiргi технологиялары заманауи CASE-құралдарымен кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға бағытталған пәндік мәселелерді шешу үшін жоспарлау мен жобалық басқаруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалтануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың материалдардың қалыптасу заңдылықтары мен қасиеттері туралы білім алуы болып табылады. Зерттеледі: материалдардың құрылысы мен қасиеттері, Кристаллография элементтері, Кристалл жүйелері, металдар, қорытпалар теориясының негіздері, металл емес материалдар, полимерлік материалдар, шыны, керамика, бағытталған жағдайы, физикалық-механикалық қасиеттері, Қатты денелердің беріктігі, қатты денелердің бұзылу теориясы, жылу өткізгіштігі мен электр өткізгіштігінің байланысы, металдардың коррозиясы, ерекше қасиеттері бар материалдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-ғылыми жұмысты орындау саласында жүйелі білім алу. Ғылым әдіснамасы, Әдіс ұғымы, ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері, тақырыпты таңдау, теориялық және эмпирикалық зерттеулердің деректерін жинақтау, ғылыми әдебиеттермен жұмыс, экспериментті жоспарлау және дайындау, ғылыми-зерттеу жұмысының тілі мен стилі, бітіру біліктілік жұмысын қорғауға дайындық, қорғау зерделенеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиканың қашықтықтан оқыту әдістері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты магистранттарға қашықтықтан оқытуға арналған электронды оқу курсының типтік бөлігін құрастыруға және жасауға үйрету. Қарастырылатын тақырыптар: қашықтықтан оқытудың түсінігі мен мақсаты, Moodle жүйесімен жұмыс істеу негіздері, Modle жүйесінде электрондық курстарды құру және дамыту, google.docs қолдану, видео және аудио ақпараттар дайындау, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда веб-сайт дизайнерлерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылығындағы физика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты топырақтағы, өсімдіктердегі процестердің физикалық негіздері және олардың тұрақты агроэкожүйелерді құрудағы және табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудағы, табиғи ортаны қорғаудағы рөлі болып табылады. Топырақтың физикалық - механикалық қасиеттері, аэрация, Топырақтың су өткізгіштігі және реологиялық қасиеттері, жылу режимі, өсімдіктерге электрлік әсер ету, физикалық әсер ету және өсімдік қасиеттерін ынталандыру әдістері қарастырылады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған өңдеуі эксперименталді мәліметтер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты – ЭЕМ көмегімен эксперименталды мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістері мен әдістерін үйрету. Тақырып оқытылады: параметрлерді бағалау әдістері (гистограммалар, Парзендік терезелер әдісі), ықтималдық кестелерді қолдану, бағдарлама пакеттері (Mathematika, MatLab, MathCad). Деректерді сапалы интерпретациялау критерийлері (максималды шындық, Нейман-Пирсон, Вальд және т.б.). Кедергі параметрлерін есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық құбылыстарды математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды физикалық үрдістер мен құбылыстарды моделдеудің есептерін шешуге үйрету болып табылады. Оқыту мазмұны: компьютерлік модельдеу негіздері, молекулалық динамика әдісі, молекулалық динамиканы моделдеу бойынша пакеттермен және визуализация бағдарламаларымен жұмыс істеу негіздері, физикадағы ақпараттық модельдер және компьютерлік эксперименттер, бағдарламалық пакеттердің көмегімен есептерді шешу, курстың әртүрлі бөлімдері бойынша есептеу есептері. физика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық оқу эксперименті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты магистранттарға қашықтықтан оқытуға арналған электронды оқу курсының типтік бөлігін құрастыруға және жасауға үйрету. Қарастырылатын тақырыптар: қашықтықтан оқытудың түсінігі мен мақсаты, Moodle жүйесімен жұмыс істеу негіздері, Modle жүйесінде электрондық курстарды құру және дамыту, google.docs қолдану, видео және аудио ақпараттар дайындау, қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруда веб-сайт дизайнерлерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогиқалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйесіне басшылық жасау туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Білім берудегі менеджмент мәселелері, заңдылықтар, принциптер, функциялар, менеджмент, ұжым қызметін ұйымдастыру және басқару әдістері, ұжымдағы іскерлік қарым-қатынас негізі ретінде тұлғааралық қатынастар және оларды қалыптастыру, білім беру сапасын басқару, бақылау, білім беру жүйесіндегі ақпараттық технологиялар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика техникада
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты: физикалық заңдардың өмірде және техникада қолданылуы және практикалық есептерді шешуде теориялық білімді қолдану туралы түсініктерді қалыптастыру. Физиканың қолданбалы сипаты және техникада қолдану оқытылады: серпімді күштер, үйкеліс күштері, механикалық энергия және оны жинақтау әдістері, тербелістер мен Инерция күштері, айналмалы қозғалыс, суландыру, жылулық кеңейту, электрлендіру, электромагнит, оптика және радиоактивті заттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық приборлар және техникасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты ғылыми физикалық экспериментті қамтамасыз ететін аспаптар мен техникалық құрылғыларды зерттеу болып табылады. Механика, молекулалық физика, Термодинамика, оптика және ядролық физика аспаптарының құрылысы, жұмыс істеу принципі және мақсаты оқытылады. Зерттеу барысында приборлар базасын таңдау, оны толық зерттеу және магистранттардың эксперименталды зерттеулерін орындау үшін баптау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    зерттеу нәтижелерін бастыру, өңірлік және халықаралық семинарларда және конференцияларда қатысу кезінде ұлы және шетел тілінде ғылыми коммуникацияны жүзеге асырады

  • Код ON2

    ғылыми танудын әдіснамасын түсінеді, ғылыми қызметін ұйымдастыру жұмысын жоспарлап жаратылыстану және математикалық білімдерді қолданып және қазіргі ақпараттық кеңістікте бағдарлана алаып өткізеді

  • Код ON3

    өз кәсіптік қызмет жасауында ақпаратты –аналитикалық және ақпаратты-библиографиялық технологияларын және тілдік құзыреттерін қоса жүргізіп компьютерлік технологияларын қолданып жұмысты жүргізеді

  • Код ON5

    физикалық, математикалық және педагогикалық нысандарын құрастыру үшін алынған теориялық және тәжірибелік білімдерін қолданады, оларды жазу, талдау, әр түрлі процестерді және құбылыстарды болжау және жалпылау үшін қолданады

  • Код ON4

    физиканың басқа да аймақтарынан білімдерді интеграция арқылы, басқа мамандар мен және гуманитарлық ғылымдардын білімдерін ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметінде кәсіби міндеттерін шешу үшін аралық білім алады

  • Код ON7

    шындықтын физикалық және математикалық нысандарын құбылыстардын арасында себепті-салдарлы байланыстарды ашу жолымен құрастырады

  • Код ON9

    физика, техника, философия, әлеуметтік-гумманитарлы ғылымдар аймақтардын қазіргі таным негізінде білім алушылардын ғылыми қөзқарастарын қалыптастырады

  • Код ON6

    ғылым және білім беру аймағында зерттеу міндеттерін шешу үшін жүйелеген білімдерді қолданады, педагогикалық эксперимент жасайды және оның нәтижелерін өз қызмет жасауында талдай алады

  • Код ON8

    физика, педагогика, психология, физиканы оқыту әдістемесі аймағында қазіргі жетістіктеріге сай педагогикалық үдерісті ұйымдастырады және бақылайды

7M05301 Физика
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M05301 Физика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Физика
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Техникалық физика
Магистратура

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Физика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Қолданбалы және инженерлік физика
Магистратура

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Физика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Физика және физикалық сараптама
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Физика (ғылыми-педагогикалық бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05301 Физика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M090 Физика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top