Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04110 Бизнес-аналитика в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес саласында заманауи білім мен дағдыға ие, процестер мен активтерді басқаруға, компанияның стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық және жедел міндеттерді анықтай білуге және ғылыми құралдарды қолдана отырып, оларға қол жеткізуге қабілетті басқарушы кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Бизнес негіздері туралы толық түсінік беру, осы саладағы негізгі теориялық тәсілдерді, терминологияны және типологизацияны сипаттау, сондай-ақ онымен байланысты негізгі проблемаларды анықтау; бизнес-процестерді модельдеу және ұйымның практикалық қызметінде бизнес-процестерді қайта ұйымдастыру әдістерін пайдалану, бизнес-проблеманы диагностикалау; ұйымның стратегиялық шешімдерін қабылдау үшін бизнес-зерттеулердің нәтижелерін пайдалану. Бизнесті зерттеудің сандық әдістері мен нәтижелері негізінде ұйымның стратегиясын әзірлеуді басқару дағдыларына ие болу.
  • Отандық және шетелдік нарықты маркетингтік зерттеуді жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу; негізгі құзыреттерді бекіту, оқытудың кәсіби деңгейін, мамандығы бойынша біліктілікті арттыру және практикалық дағдыларды жетілдіру; оқытылатын мамандық бойынша соңғы отандық және шетелдік әзірлемелермен, әлемдік экономиканың жаһандануы жағдайындағы жұмыс ерекшеліктерімен танысу.
  • Стратегиялық менеджмент пен маркетингтің аналитикалық әдістерін, проблемаларды диагностикалау, талдау және шешу әдістерін, сондай-ақ шешімдер қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін қолдану, проблемаларды шешуге заманауи маркетингтік стратегияларды, қаржылық және басқарушылық тәсілдерді қолдану, қаржылық активтердің құрылымын қалыптастыру, міндеттемелер мен қарыз қаражаттарының оңтайлы құрылымын құру, ұйымның ресурстарын тұтынудың негізгі бағыттарын анықтау, қаржылық нәтижелердің көрсеткіштерін бақылау.
  • Көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді қарым-қатынасты, мәселелерді шешуді, келіссөздер жүргізуді, команда құру дағдыларын көрсету; қазіргі заманғы халықаралық басқару тәсілдерін іске асыру, мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, жанжалдарды басқаруды және бизнестің жоғары корпоративтік мәдениеті мен әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, компанияны тиімді басқарудың өзіндік моделін әзірлеу; маркетингтік және басқарушылық коммуникациялардың нәтижелері негізінде компанияның даму перспективаларын айқындау.
  • Бизнес-процестерді басқару мәселелерін бәсекелестік тұрғысынан қарастыру, кәсіпорынды уақтылы диагностикалау және құндылығын арттыру үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды алға жылжыту; ұйымның стратегиясына сәйкес келетін өндірістік ағынды, жабдықтау тізбегін және логистикалық жүйені құру, стратегиялық шешімдер қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, компанияның құнын диагностикалау.
  • Сандық талдау әдісін, бизнесті талдауды, компанияның құнын нарықтық және қаржылық бағалауды білу және қолдану дағдыларын көрсету, деректерді өңдеудің сандық әдісінің ерекшеліктерін, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін зерттеу, кәсіпорындардың бизнес-жоспарларын және кәсіпкерлік жобаларды әзірлеу кезінде алған білімдерін қолдану.
  • Құндылықтарды және клиентке бағдарланған саясатты қалыптастырудың қазіргі заманғы тәсілдерін ажырата білу, практикада клиентке бағдарланған басқару құралдарын пайдалану, қызметтер нарығын талдау әдістерін, клиенттерді сегменттеу қағидаттарын, тұтынушыларға қызмет көрсету стандарттарын пайдалану дағдыларын меңгеру; өнімнің жоғары тұтынушылық құндылығын қамтамасыз ету.
  • Кәсіпорындардағы әртүрлі ағындар негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау процесін түсіну, жобалар мен ақпараттық ағындарды басқару процесін ұйымдастыру, компанияның кірістілігін арттыру үшін кеңес беру мүмкіндіктері мен тиімді басқару әдістерін қолдану.
  • Кіріс көзін (меншікті капиталды) сақтай отырып, пайда алуға бағытталған және тауарлар мен қызметтер нарығында мақсаттарға қол жеткізуге ықпал етуге бағытталған жобалардың қаржылық есебі, қаржылық құны туралы терең және жан-жақты білімдерін көрсету, басқарудың заманауи құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, шешімдер қабылдау кезінде ішкі және сыртқы пайдаланушылар үшін ақпараттық қолдауды ұйымдастыру түсінігін тереңдету.
  • Жеткізу тізбегін стратегиялық жоспарлау және жобалау бағыттарын анықтау, заманауи басқару технологияларын қолдана отырып, жеткізу тізбегіндегі контрагенттердің интеграцияланған өзара әрекеттесу тұжырымдамаларын қарастыру, компания мен жобалардың құнын арттырудың жаңа тәсілдерін әзірлеу, өндіріс процесінде адами капиталды бөлуді бағалау.
Top