7M04110 Бизнес-аналитика в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнес саласында заманауи білім мен дағдыға ие, процестер мен активтерді басқаруға, компанияның стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық және жедел міндеттерді анықтай білуге және ғылыми құралдарды қолдана отырып, оларға қол жеткізуге қабілетті басқарушы кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Нарықты талдау және бизнесті жоспарлау
Бұл пән нарықты зерделеуді, бизнес үшін әлеуетті мүмкіндіктерді талдауды, бизнесті жоспарлауды және оңтайлы бизнес-шешімдер қабылдауды көздейді. Бұл курс студенттерге бизнес-жоспарды әзірлеуге, ұйымның күшті және әлсіз жақтарын бағалауға, ішкі және сыртқы ортаны талдауға қажетті аналитикалық дағдыларды дамытуға көмектесуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
MBA үшін сандық әдістер
Бұл курс бизнесті басқаруда қажетті сандық зерттеу әдістерін зерттеуді қамтиды. Бизнес-процестер математикалық функциялар мен оларды Excel-де есептеу, бизнес саласындағы көрсеткіштер мен оқиғалардың ықтималдығын анықтау негізінде бағаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда бизнесті жүргізу негіздері, бизнес идеяларды генерациялау, практикалық қызметте қажетті бизнес модельдерді құру бойынша теориялық білімді қалыптастыру және практикалық дағдыларды игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес
Пәнді оқытудың мақсаты-бизнес тұжырымдамаларының негізін және олардың экономика, қаржы, бухгалтерлік есеп, кәсіпкерлік құқық, маркетинг және басқа бизнес жүйелермен байланысын анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес саласындағы мәселелер
Бұл пән бизнестің қолданыстағы теорияларына және оның проблемалық аспектілеріне, бизнесті басқарудың заманауи тәсілдері мен тұжырымдамаларына, оның негізгі элементтерін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адами капитал есебінен қосылған құн
Бұл пән адами капиталды компанияның өнімділігіне, өнімділігіне және құнының өсуіне әсер ететін құнды актив ретінде зерттеуге негізделген. Адами ресурстар тиімділік және компанияның бизнес мақсаттары мен корпоративтік құндылықтарына қол жеткізуге үлес қосу тұрғысынан бағаланады. Сондай-ақ, бұл курста жұмыс күшінің рөлі, команданың динамикасы және осы байланысты нығайтудағы тиімді көшбасшылық қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құндылықты құру
Пәнді оқытудың мақсаты-компанияның құнын қалыптастыру процесін зерттеу, активтердің құнын анықтау және бизнесті тиімді басқару болып табылады. Бұл курс құндылықты құрудың мәні мен ықтимал көздерін, құрылған құнды бөлудегі мүдделі тараптардың мүдделерінің өзара әрекеттесуін және компанияның құнын құрудағы функционалды бизнес салаларының нақты рөлін одан әрі зерттеуге негіз болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фирманың маркетингтік стратегиясы
Пәнді игерудің мақсаты қазіргі жағдайда компанияның перспективалық маркетингтік қызметінің әртүрлі аспектілерін қозғайтын стратегиялық және тактикалық (жедел) шешімдерді өз бетінше қабылдау үшін студенттердің стратегиялық маркетинг саласындағы кәсіби білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ маркетингті басқару процесін түсіну аясында кәсіпорынның маркетингтік талдау принциптері мен әдістерін игеру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жобаларды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды тұжырымдамамен, функциялармен, кіші жүйелермен таныстыру, сондай-ақ жоспарлау, ресурстарды басқару, жобалық ұсыныстар мен жобаларды іске асырудың барлық сатыларында мониторингтеу және бағалау сияқты жобаларды басқарудың негізгі әдістерін игеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шешім қабылдауды ақпараттық қолдау
Бұл пән ақпараттың асимметриясы және ақпараттық қолдау қажеттілігі жағдайында басқару шешімдерін қабылдауды зерттеуге бағытталған. Бұл курста ұйымның ақпараттық инфрақұрылымына және деректер жиналатын, қорғалатын, талданатын және шешім қабылдаушыларға ұсынылатын процестерге шолу жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Клиентке бағдарланған сервис
Пәнді игерудің мақсаты маркетингтегі клиентке бағдарланған тәсілдің ерекшеліктері, клиентке бағдарланған қызмет түрлері мен технологиялары туралы білім алу, сондай-ақ тұтынушылармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқарудың заманауи технологиялары
Бұл пәнді игерудің мақсаты - студенттерді басқару саласындағы кәсіби қызметке даярлау, басқарудың әртүрлі технологиялары туралы білімді қалыптастыру, басқару технологияларының пайда болу, даму және өзгеру процестерін зерттеу, басқару технологиялары эволюциясының жалпы бағытын, ішкі логиканы, басқару заңдарының өзара байланысын, менеджменттің қазіргі тұжырымдамаларын түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Күрделі жобалардың қаржылық құны
Бұл курс компанияның қаржылық құнын зерттеуге, компанияның әртүрлі жобаларының құнын анықтауға және олардың кірістілігін бағалауға бағытталған. Бұл курста студенттер жобалардың құнын бағалайды, жобалардың бюджетін анықтайды, бизнес-жоспарлар құрады, ақша ағындарын болжайды және жобалармен байланысты тәуекелдерді талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Walker консалтингтік жобасы: ұйымдарға құндылық қосу
Осы пәнді оқу кезінде білім алушылар нақты ұйымдастырушылық мүмкіндіктерге немесе қиындықтарға жүгінеді және қосылған құны бар шешімдер жасайды. Топтар өз ұсыныстарын ауызша да, жазбаша да есеп береді. Бұл курс американдық Walker мектебінің тәжірибесіне негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпорынның диагностикасы және бизнесті бағалау
Пәнді оқытудың мақсаты бизнес құнын бағалаудың теориялық негіздеріне, кәсіпорын диагностикасын жүргізуге, бизнесті талдау мен бағалаудың заманауи құралдарын пайдалану негізінде нарықтық немесе өзге құнды белгілеу әдіснамасына оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Клиенттер үшін құндылықты қамтамасыз ету
Бұл пән құндылықтың мәнін, оның бизнестегі рөлін және клиенттермен өзара әрекеттесу саясатын қалыптастыруды зерттейді. Бұл курс клиенттердің қажеттіліктерін анықтау, олармен қарым-қатынас құру және қолдау, сондай-ақ нарық пен даму перспективаларын анықтау үшін фирманың күшті және әлсіз жақтары мен мақсаттарына әсер ететін сыртқы әсер ету факторларын басқаруға арналған стратегиялық басқару және маркетинг қызметін қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық есеп
Пәнді зерделеу мақсаты қаржылық есепке алу қағидаттары мен әдістерін зерделеу, табыс көзін (меншікті капиталды) сақтай отырып, пайда алуға бағытталған және тауарлар мен қызметтер нарығында мақсаттарға қол жеткізуге ықпал етуге бағытталған қаржылық есепке алуды жүргізудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеткізілім тізбегі және бизнес-процестер
Бұл курс бизнес-процестерді зерттеуге және олардың шикізат пен материалдарды жеткізумен, сондай-ақ ресурстардың басқа түрлерімен өзара байланысына, жеткізілім тізбегін талдауға және оларды үнемі жетілдіруге бағытталған. Білім алушылар жұмыс процестерін, түгендеу жүйелерін, логистиканы, шығындарды бағалауды, жобаларды басқаруды және дисперсиялық талдауды оқиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құнды құру мысалдары
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда құндылықты құру мысалдары туралы жүйелі білімді қалыптастыру, компаниялардың құнын және одан әрі даму стратегиясын талдау және анықтау қабілетін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнес-зерттеу
Пәннің мақсаты-магистранттарды экономика мен бизнестің әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулерді сауатты жүргізуге үйрету, магистранттарға ғылыми ойлауды дамытуға және бизнестің өзекті мәселелері бойынша барабар қорытынды жасауға мүмкіндік беретін негізгі экономикалық процестердің мәнін түсіне білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өзін-өзі басқару және тиімді басшылық
Пәнді игерудің мақсаты -білім алушылардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын, командада (командада) құру және жұмыс істеу қабілетін және команданы (команданы) тиімді басқаруға дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ҚР ұйымдарында тағылымдамадан өту
Ғылыми тағылымдаманың мақсаты жоғары оқу орнынан кейінгі білім алушылардың құзыреттілігін арттыру, олардың ғылыми ұйымдарда және/немесе тиісті салалар немесе қызмет салалары ұйымдарында инновациялық технологиялармен және өндірістің жаңа түрлерімен танысу нәтижесінде алынған кәсіби білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және бекіту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес аналитика
Бұл пәннің мақсаты когнитивті әдістер негізінде бизнес-деректерді талдаудың теориялық негіздерін зерделеу, деректерді талдау модельдерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру, бизнес-аналитика үшін бағдарламалық өнімдерді пайдалану болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнесті зерттеуді талдау
Курста зерттеу сипатына, шешім қабылдау кезінде зерттеулерді қолдануға, зерттеу тұжырымдамалары мен әдістерін анықтауға, сауалнамалар, эксперименттер және бақылау зерттеулерінің мәліметтерін жинауға, талдауға және түсіндіруге, сонымен қатар компаниялардың шешім қабылдауы үшін зерттеу нәтижелерін бағалауға, пайдалануға және ұсынуға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Курстың мақсаты стратегиялық басқару процесі туралы теориялық ережелерді зерделеу және ұйымның даму стратегиясын әзірлеу мен іске асырудың практикалық дағдыларын алу, компанияның бизнес-миссиясын тұжырымдау және стратегиялық мақсаттарды әзірлеу, компанияның сәттілігі мен бәсекелестік артықшылықтарының салалық негізгі факторларын анықтау, компанияның бизнес бірліктерін анықтау және олар үшін бәсекелестік стратегияларды әзірлеу және стратегияны іске асыру әдістерін негіздеу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетелде тағылымдамадан өту
Магистранттың шетелдік ғылыми тағылымдамасы шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сондай-ақ бизнес әкімшілендіру мен бизнес-аналитиканың практикалық дағдыларын бекіту, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеу мен практикалық қызметте эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру мақсатында жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тиімді басқару әдістері
Курстың мақсаты-студенттердің басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау және нарық жағдайында ұйымды тиімді басқару әдістерін анықтау үшін басшының жұмысына қажетті менеджмент саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Бизнес негіздері туралы толық түсінік беру, осы саладағы негізгі теориялық тәсілдерді, терминологияны және типологизацияны сипаттау, сондай-ақ онымен байланысты негізгі проблемаларды анықтау; бизнес-процестерді модельдеу және ұйымның практикалық қызметінде бизнес-процестерді қайта ұйымдастыру әдістерін пайдалану, бизнес-проблеманы диагностикалау; ұйымның стратегиялық шешімдерін қабылдау үшін бизнес-зерттеулердің нәтижелерін пайдалану. Бизнесті зерттеудің сандық әдістері мен нәтижелері негізінде ұйымның стратегиясын әзірлеуді басқару дағдыларына ие болу.
- Отандық және шетелдік нарықты маркетингтік зерттеуді жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу; негізгі құзыреттерді бекіту, оқытудың кәсіби деңгейін, мамандығы бойынша біліктілікті арттыру және практикалық дағдыларды жетілдіру; оқытылатын мамандық бойынша соңғы отандық және шетелдік әзірлемелермен, әлемдік экономиканың жаһандануы жағдайындағы жұмыс ерекшеліктерімен танысу.
- Стратегиялық менеджмент пен маркетингтің аналитикалық әдістерін, проблемаларды диагностикалау, талдау және шешу әдістерін, сондай-ақ шешімдер қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін қолдану, проблемаларды шешуге заманауи маркетингтік стратегияларды, қаржылық және басқарушылық тәсілдерді қолдану, қаржылық активтердің құрылымын қалыптастыру, міндеттемелер мен қарыз қаражаттарының оңтайлы құрылымын құру, ұйымның ресурстарын тұтынудың негізгі бағыттарын анықтау, қаржылық нәтижелердің көрсеткіштерін бақылау.
- Көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді қарым-қатынасты, мәселелерді шешуді, келіссөздер жүргізуді, команда құру дағдыларын көрсету; қазіргі заманғы халықаралық басқару тәсілдерін іске асыру, мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, жанжалдарды басқаруды және бизнестің жоғары корпоративтік мәдениеті мен әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, компанияны тиімді басқарудың өзіндік моделін әзірлеу; маркетингтік және басқарушылық коммуникациялардың нәтижелері негізінде компанияның даму перспективаларын айқындау.
- Бизнес-процестерді басқару мәселелерін бәсекелестік тұрғысынан қарастыру, кәсіпорынды уақтылы диагностикалау және құндылығын арттыру үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды алға жылжыту; ұйымның стратегиясына сәйкес келетін өндірістік ағынды, жабдықтау тізбегін және логистикалық жүйені құру, стратегиялық шешімдер қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, компанияның құнын диагностикалау.
- Сандық талдау әдісін, бизнесті талдауды, компанияның құнын нарықтық және қаржылық бағалауды білу және қолдану дағдыларын көрсету, деректерді өңдеудің сандық әдісінің ерекшеліктерін, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін зерттеу, кәсіпорындардың бизнес-жоспарларын және кәсіпкерлік жобаларды әзірлеу кезінде алған білімдерін қолдану.
- Құндылықтарды және клиентке бағдарланған саясатты қалыптастырудың қазіргі заманғы тәсілдерін ажырата білу, практикада клиентке бағдарланған басқару құралдарын пайдалану, қызметтер нарығын талдау әдістерін, клиенттерді сегменттеу қағидаттарын, тұтынушыларға қызмет көрсету стандарттарын пайдалану дағдыларын меңгеру; өнімнің жоғары тұтынушылық құндылығын қамтамасыз ету.
- Кәсіпорындардағы әртүрлі ағындар негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау процесін түсіну, жобалар мен ақпараттық ағындарды басқару процесін ұйымдастыру, компанияның кірістілігін арттыру үшін кеңес беру мүмкіндіктері мен тиімді басқару әдістерін қолдану.
- Кіріс көзін (меншікті капиталды) сақтай отырып, пайда алуға бағытталған және тауарлар мен қызметтер нарығында мақсаттарға қол жеткізуге ықпал етуге бағытталған жобалардың қаржылық есебі, қаржылық құны туралы терең және жан-жақты білімдерін көрсету, басқарудың заманауи құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, шешімдер қабылдау кезінде ішкі және сыртқы пайдаланушылар үшін ақпараттық қолдауды ұйымдастыру түсінігін тереңдету.
- Жеткізу тізбегін стратегиялық жоспарлау және жобалау бағыттарын анықтау, заманауи басқару технологияларын қолдана отырып, жеткізу тізбегіндегі контрагенттердің интеграцияланған өзара әрекеттесу тұжырымдамаларын қарастыру, компания мен жобалардың құнын арттырудың жаңа тәсілдерін әзірлеу, өндіріс процесінде адами капиталды бөлуді бағалау.
Ұқсас БББ
7M04110 Менеджмент (Бейінді)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04110 Іскерлік әкімшілендіру (Executive MBA)
Q UNIVERSITY
7M04110 Жобалық менеджмент
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M04110 Адами ресурстарды басқару
ҚР президентінің жанындағы мемлекеттік басқару академиясы (МБА ҚР президентінің жанындағы)
7M04110 Менеджмент
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M04110 Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M04110 Денсаулық сақтаудағы іскерлік әкімшілендіру
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M04110 Менеджмент
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
7M04110 Жоба менеджменті (1)
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті