Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05411 Математика и статистика в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ықтималдықтар теориясының негізгі математикалық нәтижелерін және оларды эксперимент деректерін нақты өңдеуде қосымшалар үшін жеткілікті деңгейде түсіндіре білу; ықтималдықтар есептері мен математикалық модельдерді шешу барысында аналитикалық және логикалық ойлау білу.
  • Сақтандыру, қаржылық, несиелік, инвестициялық және опциондық тәуекелдерді бағалау міндеттерін шешуге оптимизациялау теориясының, ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың дамыған аппаратын қолдану қабілеті. Математикалық заңдарға негізделген тәуекелдерді азайту, оларды әртараптандыру және хеджирлеу есебінен тәуекелдерді және қаржылық шығындарды азайтудың оңтайлы стратегиясын әзірлеуге дайындығы. Тәуекелдерді басқару және нарық конъюнктурасын дамытудың әр түрлі нұсқаларын алдын ала болжау дағдысын меңгеру.
  • Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.
  • Заманауи геометрия мен топологияның мәнмәтіндегі дифференциалдық геометрия мен топологиялары курстарының өзара байланысын түсіну; дифференциалдық геометрия мен топологияның классикалық нәтижелерін заманауи риман геометриясының есептерін шешуге қолдануға дайындығы.
  • Кәсіби қызметтегі математикалық пәндердің ұғымдары мен сөйлемдерін геометриялық түрде түсіндіру қабілеті. Зерттелген құбылыстың пәндік саласының терминдерінде көрсетілген нақты ұсыныстар түрінде жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін хабарлау және жалпылау дағдылары.
  • Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.
  • Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.
  • Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.
  • Дифференциалдық теңдеулердің абстрактілі (жалпы) тілінде нақты үрдістердің (құбылыстардың) әртүрлі параметрлерінің өзара байланысы мен динамикасын сипаттау техникасын меңгеру. Кәсіби қызмет барысында пайда болатын мәселелердің жаратылыстану-ғылыми мәнін анықтау қабілеті, олардың шешімі үшін дифференциалдық теңдеулер теориясының аппаратын қолдануға дайындығы. Кәсіби қызметте дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық, сандық және айырымдық әдістерін қолдану.
  • Математикалық талдаудың іргелі түсініктері мен анықтамаларын түсіну.Математикалық талдаудың негізгі теоремаларын дәлелдеу техникасын меңгеру және теориялық мазмұнды есептерді шешу үшін қолдану. Нақты есептерді шешу үшін және кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде математикалық талдау әдістерін қолдану қабілеті.
  • Функционалдық және кешенді талдауды білу және түсіну. Математиканың пәндік саласының жалпы формалары мен заңдылықтарын анықтау қабілеті. Математикалық тілде аргументтерді жасай білу, ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды жасау үшін ақпаратты түсіндіре білу, математиканың пәндік саласындағы мәселелерді шеше білу.
  • Алгебраның іргелі білімін математикалық пәндерде және болашақ кәсіби қызметте қолдануға дайын болу. Тұжырымдарды қатаң дәлелдеу, нәтижелерді тұжырымдау, осы нәтиженің салдарын көру қабілеті . Алға қойылған міндеттерді шешу үшін алгебралық аппаратты қолдана білу және шешу нәтижелеріне талдау жасай білу.
  • Математика тілінде экономикалық есептерді қайта тұжырымдау қабілеті және оларды шешуде математикалық алгоритмдер мен компьютерлық бағдарламаларды қолдану. Математикалық модельді сандық жүзеге асырылу кезінде алынатын нәтижелерге экономикалық талдау жүргізуге, түсіндіруге дайындығы. Сандық деректерді өңдеу және талдау негізінде қысқа және ұзақ мерзімді экеномикалық болжамды жасай білу.
Top