7M01901 Дефектология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби құзыретті, қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын маман-дефектолог даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
-
Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
Несиелер: 5Дисцииплина зерттеу мәселелерін шешуде бағдарламалық жасақтама мен компьютерлік модельдеу мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған. Модельдерді әзірлеу, сынақтарды модельдеу мүмкіндіктерін қамтамасыз етеді және ашады. Объектілердің символдық модельдерінің мүмкін құрылысын жасаңыз, физикалық модельдер құрыңыз.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Пән психологиялық жағдайларды талдау, психологиялық жағдайларды басқару, диагностикалау және болжау ерекшеліктерін зерттеу, бағынышты қызмет бағдарламаларын қалыптастыру, диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін дамыту арқылы қазіргі заманғы басқарушылық қызметтің психологиялық механизмдері мен ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
Несиелер: 5Пән - педагогикалық өлшеулерді білім берудің келесі сапаларын бағалауға бағытталған: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесінде педагогикалық өлшеулерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшеулерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеуге және олардың нәтижелерін қолдануға әдіснамалық тәсілдер, педагогикалық өлшемдердегі сандық және сапалық тәсілдердің мүмкін болатын үйлесімі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Арнайы білім сапасына мониторинг жүргізу
Несиелер: 5Пән арнайы білім беру сапасын мониторингілеудің әдіснамалық және технологиялық негіздерін қалыптастыруға, жүйе ретінде мониторингтің критериилері мен технологияларын зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Инклюзивті оқыту жағдайында ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар үшін жеке білім беру бағдарламаларын жобалау
Несиелер: 5пән арнайы мектептегі білім беруде білім беру бағдарламаларын жобалау ерекшеліктерін; негізгі категорияларын, объектісін, пәнін; негізгі түсініктерді; мектепте вариативті білім беру және коррекциялық-дамытушылық бағдарламаларды жобалау үшін нормативті құжаттар негіз ретінде; мектептегі вариативті білім беру және коррекциялық-дамытушылық бағдарламалардың түрлері және құрылымдарын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Несиелер: 5Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің жағдайларын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін жасауға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушыларда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше жасау құзыреттері дамиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Арнайы педагогикадағы ерте проблемаларға араласу
Несиелер: 5Пән бала және ерте жастағы балалармен жұмыс жасаудың негізгі принциптері, әдістері, формалары мен түрлері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Инклюзивті білім берудің құқықтық және экономикалық негіздері
Несиелер: 5Пән Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді енгізу мен жүзеге асырудың нормативтік, құқықтық және экономикалық аспекттерін қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Инклюзивті білім беру менеджменті
Несиелер: 5Пән инклюзивті білім беру жүйесіндегі менеджменттің негізгі аспектілерін, менеджменттің қазіргі концепциясын, инклюзивті білім беру жүйесіндегі менеджменттің ерекшелігін, мектепке дейінгі, орта және жоғары білім беру ұйымдарының инклюзивті білім беру жүйесіндегі басқару негіздерін оқытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
Несиелер: 5Пән әдістемелік тәсілдер негізінде электронды басылымдарды әзірлеу кезінде бағдарламалау процесін оқытады. Пән білім беру электронды басылымдарының мәні мен ерекшелігін, электрондық басылымдарды біріздендіруді, электрондық білім беру басылымын әзірлеу және сараптау технологиясын, білім беру электронды басылымдарының қасиеттерін жүзеге асыру үшін бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеу, дыбыстық үзінділерді цифрлау, дайындық бейіні бойынша оқу-әдістемелік құралдар жасау үшін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Мүмкіндігі шектеулі адамдарға коррекциялық көмек көрсетудің теоретикалық-методологиялық негіздері
Несиелер: 5Пән негізгі теориялық-методологиялық концепцияларды, даму бұзылуының пайда болу ерекшеліктерін және түзету принциптерін, мүмкіндіктері шектеулі адамдарға түзету көмегін көрсету технологиясын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пән қазіргі әлеуметтік және жеке өмірдің маңызды факторы, тарихи дамудың жетекші тенденциялары мен негіздері, ғылымды зерттеудегі негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелері, қазіргі ғылыми танымның әдіснамалық негіздері ретінде Ғылым туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс ғылымның қоғамдағы әлеуметтік, экономикалық, рухани процестерге әсер ету мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән магистранттарды қазіргі мектепте оқу және тәрбие үрдісінде қолданылатын негізгі білім беру және ақпараттық технологиялармен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар бала отбасының психологиясы
Несиелер: 5Пән психологиялық мәселелерді зерделеуге және мүмкіндігі шектеулі баласы бар отбасының толыққанды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуін ұйымдастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды абилитациялау және әлеуметтік оңалту технологиялары
Несиелер: 5Пән МШ тұлғаларға коррекциялық көмек көрсетудің теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Арнайы білім беру жүйесіндегі психологиялық сараптама және коррекция
Несиелер: 5Пән арнайы білім берудегі субъектілерді психологиялық сараптамалаудың және коррекциялаудың практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруды, дефектологтардың сараптамалық және коррекциялық іс-әрекетінің әдіснамасы және технологиясын; психологиялық сараптаманы жүргізу технологиясын; эксперттік сараптама құрылымын; мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың психологиялық сараптамасы және коррекциясының этикалық стандарттарын меңгеруге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ерте балалық аутизмде қолданылатын психокоррекциялық технологиялар
Несиелер: 5Мақсаты –студенттердің ЕБА бал балалар мен олардың ата-аналарның психологиялық түзелуімен алдын –алуына мүмкіндік беретін, теориялық білім мен тәжірибелік біліктіліктерін игеруін қамтамасыз ету. Пәннің мазмұны: аутизм жайлы түсінік. Диагностика және жұмысты ұйымдастыру мен құрастыру жүйесі. Диагностикалық компонент. Эксперименталды компонент.Дамытушы компонент. Коррекционды компонент. Басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
Несиелер: 5Пән басқарушылық қызмет саласында магистранттардың soft skills дағдыларын (ұйымдастырушылық, білімқұмарлық, жақсы есте сақтау, жоспарлау қабілеті және т. б.) дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Арнайы пәндерді оқытудың әдістері
Несиелер: 5Пән Қазақстандағы арнайы білім берудің даму тенденциялары мен принциптері, арнайы білім беру педагогының педагогикалық қызметінің ерекшеліктері, түзету-педагогикалық қызметтің психологиялық-педагогикалық мәні, түзету-педагогикалық қызмет процесінің әдістері мен бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Арнайы білім беру мекемелерінде персоналдың даму әдістері және акмеология
Несиелер: 5Пән арнайы білім беру мазмұнын өңдеу ерекшеліктері мен талаптарын және МШ балалардың жекелеген категорияларына қажеттіліктеріне сәйкес оқыту және тәрбиелеу технологияларын; білім беру сапасын жетілдіру аймағындағы мониторингті жүзеге асыру әдістемесін және бағалау әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Білім беру процесінің ересек қатысушыларымен жұмыстағы психологиялық-педагогикалық технологиялар
Несиелер: 5Пән мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға - білім беру процесінің ересек қатысушыларына түзету көмегінің теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған; түзету көмегінің психологиялық-педагогикалық технологияларын зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Мектепке дейінгі білім беруде түзету және дамыту мен білім беру вариативті бағдарламаларды жобалау
Несиелер: 5Пән мектепке дейінгі білім берудегі вариативті білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларының типтері мен құрылымын, сонымен қатар арнайы мектепке дейінгі мекемелерде білім беру бағдарламаларын жобалау тәжірибесінде қолдануға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Шет тілі (кәсіптік)
Несиелер: 5Пән шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, (В2-С1) деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге; кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті дағдыларды, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5Пән жоғары кәсіптік білім берудің теориялық және практикалық мәселелері, оның қазіргі жағдайы және дамудың жетекші тенденциялары туралы іргелі білім алуға; жоғары мектеп жағдайында тұтас педагогикалық процесті басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Психологиядағы дамыту және коррекциялық зерттеулердің мәселелері
Несиелер: 5Пән дамыту және түзету зерттеулерінің мәселелері туралы, мұндай зерттеулердің мазмұны мен ерекшелігі туралы, даму және түзету саласындағы дербес зерттеу бағдарламаларын жасау технологиясы мен жүргізу негіздері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Код ON8
ерекше білім беру қȧжеттіліктері бȧр тұлғȧлȧрғȧ білім беру мǝселелері бойыншȧ білім беруді бȧсқȧру, денсȧулық сȧқтȧу жǝне хȧлықты ǝлеуметтік қорғȧу ұйымдȧрының қызметкерлерімен жǝне қоғȧмдық ұйымдȧрдың өкілдерімен өзȧрȧ ǝрекеттес жұмысты жүзеге ȧсырȧ білуді қȧлыптȧстыру
-
Код ON6
Білім беру бȧғдȧрлȧмȧсы ȧясындȧғы іргелі ғылымдȧрдȧн ȧлғȧн білімдерінің негізінде мүмкіндігі шектерулі тұлғȧлȧрды педȧгогикȧлық зерттеудің мȧқсȧттȧры мен міндеттерін тұжырымдȧу, білім беру, оңȧлту, ǝлеуметтік бейімдеу жǝне ықпȧлдȧсу үрдістерін зерттеу, жобȧлȧу, іске ȧсырȧ білу
-
Код ON3
өзара іс-әрекетті ұйымдастыру және зерттеу қызметін басқару
-
Код ON7
мүмкіндігі шектерулі тұлғȧлȧрғȧ білім беру, денсȧулық сȧқтȧу жǝне ǝлеуметтік қорғȧу сȧлȧсы қызметкерлерінің жұмысын үйлестіру, ȧтȧ-ȧнȧлȧрмен, ǝлеуметтік серіктестермен (соның ішінде шетелдік) педȧгогикȧлық-түзету міндеттерін шешуде өзȧрȧ ǝрекеттестікті ұйымдȧстырȧ білу дȧғдȧлȧрын игеру
-
Код ON5
мүмкіндігі шектеулі бȧлȧлȧрды түзету-білім беру үрдісін оңтȧйлȧндыру мȧқсȧтындȧ ȧқпȧрȧттық, білімдік, дȧмытушылық технологиялȧрды құрȧстыру
-
Код ON1
кǝсіби қызмете кездесетін мǝселелерді ȧнықтȧй білу, зерттеу жұмысының қȧғидȧлȧры, ǝдістері мен құрȧлдȧрын біріктіре қолдȧну ȧрқылы, олȧрды шешу жолдȧрын ȧнықтȧй білу
-
Код ON4
зерттеу қызметі барысында жүйелі тәсіл мен жүйелі талдау, логика, өзара іс-әрекет және ғылым интеграциясы мәселелері негіздерін қолдану
-
Код ON2
зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін қолдана отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында зерттеу қызметін дәлелді түрде жүзеге асыру
-
Код ON10
мүмкіндіктері шектеулі ȧдȧмдȧрдың ǝлеуметтенуі жǝне кǝсіби өзін-өзі ȧнықтȧу үрдісін психологиялық-педȧгогикȧлық сүйемелдеуді жобȧлȧу жǝне жүзеге ȧсыру, олȧрды кǝсіби бȧғдȧрлȧнуғȧ дȧйындȧу
-
Код ON9
білім беру жүйесінде жǝне түзете-білім беру кеңістігінде инклюзивті білім беруді іске ȧсыруды құқықтық, ǝдістемелік қȧмтȧмȧсыз етуді жобȧлȧу
7M01901 Дефектология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M019011 Дефектология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01901 Дефектология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша