Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01901 Дефектология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы педагогика саласында іргелі және қолданбалы білімі бар, түзету-педагогикалық қызметті жоғары деңгейде жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектептің педагогикасы
Логопедиялық қызметтің ұйымдастыруы мен технологиясы (ағылшынша)
Шет тілі (кәсіби)
Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің коррекциялық және логопедиялық қызметі
Арнайы педагогика және арнайы психология саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби терминология
Дефектологиядағы терминологияның аударма ерекшелігі
Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Дефектологиядағы ақпараттық технологиялар
Арнайы және инклюзивті білім берудегі инновациялар
-
2 Оқу жылы
Ерте түзету-педагогикалық көмек жүйесінің технологиясы
Дефектологияда ғылыми және ғылыми-техникалық нәтижелерді коммерцияландыру
Білім беру ұйымдарындағы заманауи түзету-дамыту технологиялары
Арнайы білім беруді басқару және сапасын бағалау
Арнайы білім беру қызметтерінің заманауи жүйесі
Дефектологиядағы білім беру инновацияларын коммерцияландыру
Арнайы педагог қызметіндегі күйзелісті басқару
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар отбасылар мен балаларға ерте психологиялық-педагогикалық көмек
Педагог жұмысында стрессті басқару
Түзету-педагогикалық процесін қамтамасыз ету құралы
Оқыту нәтижелері
- Психологиялық-педагогикалық және ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, арнайы пәндерді оқыту кезінде нәтижені беруге қабілетті; оқу материалын баяндау негіздеріне оқыту үдерісінде инновациялық формалар мен технологияларды қолданады.
- Басқару психологиясы саласында өзіндік аналитикалық жұмыс дағдыларын меңгере алады.
- Ауызша және жазбаша сөйлеу бұзылыстарын анықтайды және жеңе біледі, оқу қызметіндегі технологиялардың олқылықтарының орнын толтыра отырып, бұл проблемалардың оқытудың келесі кезеңдеріне көшуіне жол бермейді.
- Арнайы білім берудегі білім беру жүйелерін басқаруда инновациялық идеяларды бағалау, іріктеу, іске асыруды жоспарлау және енгізу әдістемелерін негіздейді және пайдаланады; қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайларда баланың жеке дамуындағы динамикалық өзгерістер есебінен оң нәтижеге қол жеткізуге бағытталған оқыту әдіс-тәсілдерінің, тәрбие құралдарының түзету-дамыту жүйесін қолданады.
- Жалпы адамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын терең түсінуге негізделген пәнаралық, көпмәдениетті дүниетанымды көрсетеді.
- Өз зерттеулерінің нәтижелерін кәсіби қызметке жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсетеді.
- Қазіргі жоғары мектеп өкілдерінің жеке стильдік ерекшеліктерін талдай отырып, педагогикалық қызметті түсіндіру дағдысы қалыптасады.
- Арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде педагогикалық қызметті жобалайды.
- Білім беру мекемелерінің инновациялық қызметінің тәжірибесі мен нәтижелерін талдайды және көрсетеді; Қазақстан мектептеріндегі инновациялардың әртүрлі түрлерін және инновациялық тәжірибені қолданады.
- Пәндік салада ақпараттық және компьютерлік технологиялар әдістемесін қолданады; ойлаудың логикалық мәдениетін, ақпаратты талдау және синтездеу тәсілдерін, ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін және арнайы білім берудегі қашықтықтан оқыту технологияларын біледі.
- Жеке және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін қолданады; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істей алады.
- Арнайы және инклюзивті білім беру саласында кәсіби шетелдік терминологияны меңгереді.
- Нарықтардың әлеуетін тиімді пайдалану негізінде нарықтық қатынастар жағдайында коммерцияландыру құралдарын іс жүзінде қолдану тәсілдері мен әдістерін пайдалана алады.
- Сөйлеу дамуында кемістігі бар балаларға уақтылы көмек көрсетеді және олардың ата-аналарына мектепке дейінгі тәрбиені және оқытуды ұйымдастыруда консультациялық-әдістемелік қолдау көрсетеді; мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі заманғы ұйымдастырушылық нысандары жағдайында қауіп-қатер тобындағы, БАЕҚ бар ерте жастағы балалармен түзету-дамыту жұмыстарының тиімді технологияларын қолданады.
- Стрестік жағдайларды басқару әдістерін қолданады; басқарушылық қызмет шеңберінде туындайтын стресстің адам ағзасына әсерін азайту әдістерін қолданады.