7M01901 Дефектология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы өзекті ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге дайын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
-
Арнайы педагогика және психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері және технологиялары
Несиелер: 5Ғылым әдіснамасының негізгі ұғымдарын, танымның диалектикалық әдісін және ғылыми зерттеу әдістерін біледі және түсінеді; педагогикалық шындық фактілерін, құбылыстарын зерделеудің әртүрлі тәсілдерін талдай және түсіндіре алады; арнайы педагогикада қазіргі заманғы психологиялық теориялар мен тұжырымдамаларды және арнайы педагогика мен психологияда заманауи педагогикалық және психологиялық теориялар мен концепцияларды қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы педагогиканың теориялық-әдіснамалық мәселелері
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студент ҚР-да арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мемлекеттік саясатымен танысуға, тұлғаның білім беру саласындағы әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сын тұрғысынан талдауға, бағалауға және салыстыруға қабілетті болады; түзету-педагогикалық оқытуды инновациялық дамытуды жобалау технологиясын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылымның және арнайы және инклюзивті білім берудің заманауи мәселелері
Несиелер: 5Пән Қазақстандағы және шетелдердегі арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулер саласындағы проблемалар мен қазіргі заманғы үрдістер туралы түсініктерді, ғылыми зерттеулер нәтижелерін сыни талдау дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ОЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды нормативті-құқықтық қамтамасыз ету
Несиелер: 5Арнайы білім берудің халықаралық нормативтік-құқықтық актілері және ОЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы білімдерін көрсетеді; ҚР заңнамалық-құқықтық актілерін талдай алады және қолдана алады; ҚР инклюзивті білім беруді дамытуға тұжырымдамалық тәсілдер мен нормативтік-құқықтық актілерді қолдану дағдыларын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Түзете-дамыта оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Несиелер: 5Пән студенттерге арнайы (ППТК, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі және мектеп ұйымдары) және инклюзивті білім беру жағдайында, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ерекшеліктерімен балаларды түзете дамытып оқыту негіздерімен танысуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ОЕҚ бар тұлғаларға инклюзивті білім берудің этикалық нормалары мен принциптері
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студенттер инклюзивті білім беру принциптерін, инклюзивті білім берудің гуманистік идеяларын, толеранттылық идеяларын және ОЕҚ бар балалармен жұмыс этикасын түсінеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Пәнді оқу аясында студенттер инклюзивті білім беру әдістемесімен, ҚР және шет елдерде инклюзивті білім берудің теориясы мен тәжірибесін түсінудің заманауи тәсілдерімен таныса алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ОЕҚ бар балаларды медициналық және әлеуметтік қолдау
Несиелер: 5Пән, даму бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезін түсіндіреді; дамудың онтогенезі мен дизонтогенезі туралы білім жүйесін талдай және жинақтай алады ; даму бұзылыстарын жіктеу және даму бұзылыстарын дифференциалды диагностикалау дағдыларын меңгереді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Арнайы білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
Несиелер: 5Пән студенттерге "Денсаулық сақтау технологиясы" ұғымын түсінуге, мектепке дейінгі және мектеп ұйымдарында ЖТД бар балаларға арналған Денсаулық сақтау технологиясын жүзеге асырумен танысуға мүмкіндік береді, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті базасында Денсаулық сақтау технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ОЕҚ балаларды жалпы білім беру үдерісіне интеграциялау
Несиелер: 5Пән ОЕҚ бар тұлғалардың білім беру саласында пәнаралық қызметті жүзеге асыру қажеттілігін білімі мен түсінуігін қалыптастырады, студент түрлі мамандармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу кезінде ғылыми еңбекті ұйымдастыруды меңгереді, ОЕҚ бар балалармен жұмыс істеу кезінде "командалық бағалауды" жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Арнайы білім берудің әлеуметтік-коммуникативті технологиялары
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студенттер арнайы педагогтың әлеуметтік-коммуникативтік жұмысындағы дәстүрлі және қазіргі заманғы технологиялармен таныса алады, ЖОО жанындағы психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне барады, ӘТБ кабинетінде, сенсорлық бөлмеде, монтессори - терапия кабинетінде жұмыс істеу дағдысына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ОЕҚ бар балаларға білім берудегі пәнаралық қызмет
Несиелер: 5Психологиялық-педагогикалық құбылыстарды тану әдістемесінің деңгейлерінің сипаттамасын біледі және түсінеді; материалистік диалектиканың негізгі заңдарының, категориялары мен қағидаттарының әдіснамалық мәнін анализдей және синтездей алады; психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі жалпы ғылыми және нақты-ғылыми әдіснаманың принциптерін есепке алу және іске асыру дағдыларын меңгерген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студент арнайы білім беруде қолданылатын жаңа АКТ-мен танысады және тәжірибеде әртүрлі АКТ-мен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, АКТ-ны өз бетімен қолдана алады ("Дельфа" тренажері және т. б.)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-да арнайы педагогтардың коммуникативті құзыреттілігін жобалау
Несиелер: 6Пән барысында студенттер арнайы педагог ретінде кәсіби дағдыларды меңгереді. ЖОО-да оқыту дағдыларын меңгереді, ЖОО оқытушысы ретінде еңбек, әдістемелік, ғылыми, оқу қызметін жүзеге асыруды үйренеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Терапевтік технологиялардың ғылыми-практикалық негіздері
Несиелер: 6Пән барысында, суденттер жоғары оқу орны жанындағы психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті базасында (арт-технологиялар, АКТ технологиялары және т.б.) ОЕҚ бар балалармен терапевтік технологияларды практикалық қолдануды үйренеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ОЕҚ бар балалардың андрагогикасы
Несиелер: 6Пәнді оқу барысында студент ОЕҚ бар ересек адамдардың әлеуметтік-психологиялық мәселелері бойынша түсініктері мен білімдерін көрсете алады; ОЕҚ бар ересек адамдарды оңалтудағы әлеуметтік-психологиялық білімдерді талдай және синтездей алады; ОЕҚ бар тұлғаларды оңалту, әлеуметтендіру және кәсіптік өсу әдістері мен технологияларын пайдалану дағдыларын меңгереді, жоғары оқу орны жанындағы студенттерге арналған ресурстық-консультативтік кабинеттің жұмысымен таныса алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Инклюзивті білім беру үдерісін жобалау
Несиелер: 6Пән тұлғаның әрі қарай кәсіби дамуын жоспарлау мен болжау бойынша оның тұлғалық және кәсіби өсуіне дайындығын қалыптастырады; түзету-педагогикалық жүйелерді жобалау технологиясын қолдану қабілетін; Кәсіби пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастырады. Студент инклюзивтік білім беру үдерісін жобалау аясында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологияларды қолдана алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Критериалды бағалаудың және бақылаудың заманауи технологиялары
Несиелер: 6Пән ОЕҚ бар балалардың жетістіктерін бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер арнайы ұйымда критериалды бағалаудың заманауи технологияларымен танысады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім берудегі мониторинг
Несиелер: 6Пән білім берудегі мониторинг саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер туралы білімді қалыптастырады; арнайы және инклюзивті білім беру саласында мониторингтік зерттеулерді жүргізу ерекшелігін түсінеді; студент арнайы және инклюзивті білім беру саласында мониторинг саласында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Болашақ мамандарды оқытудың проективті технологиялары
Несиелер: 5Пән ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесінің дағдыларын қалыптастырады; ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі аясында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана білу. Студент жетекші оқытушының басшылығымен ЖОО оқытушысы ретінде өзін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ЖОО-да пәндерді кәсіби оқыту әдістемесі
Несиелер: 5ЖОО-да пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер туралы түсінікке ие; ЖОО-да пәндерді оқыту әдістемесі саласында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана алады; ЖОО- да пәндерді оқыту әдістемесі саласында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді пайдалану дағдыларын меңгерген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын (хат, электрондық пошта және т.б.) анықтайды.
-
Код ON2
Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсынады.
-
Код ON3
Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны іске асырады.
-
Код ON4
Сандық зерттеу дағдыларын меңгереді.
-
Код ON5
Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, болжамдарды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады.
-
Код ON6
Арнайы педагогика саласындағы түзету тәрбиелік, ғылыми процесс және педагогикалық қызмет нәтижелерін жобалайды.
-
Код ON7
Арнайы және инклюзивті білім беру саласында мониторингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу мақсатында ғылыми, практикалық әдістер мен жұмыс тәсілдерін таңдап жүзеге асырады.
-
Код ON8
Жаңартылған арнайы білім беру жүйесі жағдайында оқу-тәрбие, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік коммуникативтік үдерісті жүзеге асыру дағдыларын көрсетеді.
-
Код ON9
ОЕҚ бар балаларға білім беруде оқу-әдістемелік құжаттарды талдап, критериалды бағалау техникасын меңгереді.
-
Код ON10
Білім берудің барлық сатыларын оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласында педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады.
-
Код ON11
Инновациялық технологиялар, АКТ негізінде жалпы және ерекше заңдылықтарға және ОЕҚ бар баланың даму ерекшеліктеріне сәйкес оқу - педагогикалық, түзету, әдістемелік қызметті ұйымдастырады.
7M01901 Дефектология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M019011 Дефектология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01901 Дефектология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01901 Дефектология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M021 Арнайы педагогика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша