Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерімен, тұтас педагогикалық үрдістің мазмұны мен құрылымымен студенттерді таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу үрдісінің негізгі формалары мен құрылымы ашылады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістердің, нысандар мен құралдардың мазмұны мен қолданылуы анықталады. Қазіргі білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттарын басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында адамның психикасы мен санасын тану тәсілі ретінде психологияның ерекшеліктері, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік қызмет саласындағы білімді, ҚР кәсіпкерлік саласындағы нормативтік құжаттарды, нарықтық экономиканы реттеудің негізгі тетіктерін, кәсіпкерлік фирма қызметінің экономикалық көрсеткіштерін, ҚР бизнесті ұйымдастыру нысандарын, нарық инфрақұрылымының негізгі элементтерін, оның ішінде қаржылық, бизнес-жоспарлауды, инвестициялардың экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін, кәсіпкерлікке салық салуды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ педагогке балалардың, жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтары, ағзалар, ағзалар жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттарының, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі және экология негіздері
    Несиелер: 2

    Табиғатты пайдалану, төтенше жағдайлар, азаматтық қорғаныс қарқындылығы жағдайында өмір сүру қауіпсіздігінің, экологияның негізгі ұғымдарын, қазіргі заманғы өркениет мәселелерін және адамның шаруашылық және басқа да қызметінің экологиялық салдарларын зерттеу. Қоршаған ортаның әртүрлі факторларынан халықты қорғаудың принциптері мен тәсілдерін, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді ашу. Қоршаған ортаны және биологиялық ресурстарды сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауыр атлетика спортының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі деңгейлерінде студенттерді тәуелсіз педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмысқа дайындау үшін болашақ дене шынықтыру мұғалімдерін қуат қабілетін дамытудың соңғы әдістерімен қамтамасыз ету. Студенттер ТАВС-ді оқыту әдістемесі мен тарих теориясын меңгеруі, күштік жаттығу әдістерін меңгеруі керек. Тәуелсіз жаттықтыруға арналған педагогикалық дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 6

    Адам анатомиясы биологиялық білім беру жүйесіндегі негізгі пәндердің біріне жатады. «Адам анатомиясы» адам ағзасының жүйелерінің құрылымы туралы ақпарат береді, олардың атқаратын функцияларын қысқаша сипаттайды. Скелеттік бұлшықет. Спорттық іріктеу кезінде морфофункционалдық көрсеткіштердің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таңдап алынған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Таңдалған спорттың, тренерлік технологиясының, оқытудың теориясы мен әдістерінің және спорттық дағдыларды жетілдірудің негізгі ақпаратын зерттеу. Спортшыны оқытудың негізгі аспектілері. Спортшыларды оқыту түрлері. Физикалық, техникалық, тактикалық дайындық..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 6

    Бұл пән дене тәрбиесі мен спорттың негізгі түрлерін оқу үрдісінде пайдаланудың теориялық негізін, мектеп дене тәрбиесі сыныбының проблемаларын шешудің негізгі әдістемелік принциптерін және спорт мектебіндегі жаттығу сабағын көрсетеді. Спорттың негізгі тактикасын қамтиды: жеңіл атлетика, гимнастика, спорт және ашық ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім беруді тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі" ұғымдары, тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар туралы түсінік қалыптастырады. Бұл курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау, сондай-ақ академиялық адалдық мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия, спорттық морфология негіздерімен және биомеханика
    Несиелер: 6

    Бұл пән қаңқа, сүйектер мен олардың қосылыстарын таныстырады. Скелеттік бұлшықет. Спорттық іріктеу кезінде морфофункционалдық көрсеткіштердің рөлі. Спорт морфологиясының негіздері. Адам ағзасының биомеханикалық сипаттамалары және оның қозғалысын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған. Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Спорт және сыртқы ойындарда жіктеу және терминология. Спорттық ойындардың жіктеу әдістері мен тактикасы. Спорт ойындарында негізгі түсініктер. Ашық ойындардың спорттық ойындардан айырмашылығы. Спорттық ойындардың әдістері мен тактикасы және оқыту әдістері. Техникалық ойындар тұжырымдамасы, техникалық техника. Спектакльдегі шабуылда және қорғаныста қорғау әдістерінің фазалық құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты Баскетболды оқытудың теориясы мен әдістемесін, техниканы және тактикалық әрекеттерді меңгеруді, студенттердің әртүрлі контингенті бар баскетбол мұғалімі мен гандболдан тәлімгердің өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 3

    Гимнастикадағы жіктеу, жүйелеу және терминология. Гимнастика қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Гимнастикада оның даму негіздері, тактикасы, физикалық және психикалық қасиеттері және функционалды жаттығулары. Спорттық - педагогикалық дағдылар. Спорттық жаттығу жүйесінің түрлі бөліктеріндегі спортты жетілдіру үдерісін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Олимпиадалық спорт
    Несиелер: 5

    Олимпиада ойындарының пайда болуы мен даму тарихы. ХОК-ның ережелері мен ережелері. Елдер мен спорт түрлері ХОК құрамына кірді. Ұлттық Олимпиада комитетінің даму тарихы. Дене шынықтыру мен спорттың жалпы тарихы: олимпиадалық қозғалыстың пайда болу тарихы, әлемдік және континентальдық спорттық іс-шараларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт тарихы ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейін дене шынықтыру мен спорттың пайда болуы мен дамуының дамуымен байланысты. Адамзат қоғамының әртүрлі кезеңдерінде өмір сүрген дене тәрбиесінің, нысандарының, әдістерінің, идеяларының, теорияларының және жүйелерінің дүниесінде пайда болуы мен таралуы туралы сұрақтар анықталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл пән денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері туралы, дамуында кемістігі бар балалардың ерекше білім алу қажеттіліктері туралы білімнің базалық жүйесін қалыптастырады, инклюзивті білім беру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды қарастырады. Пәнді оқу барысында инклюзивті білім беру моделін қалыптастырудың компоненттері, критерийлері мен көрсеткіштері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гимнастика теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Гимнастика дамуының қазіргі жағдайы. Гимнастика түрлерін жіктеу. Сауықтыру, білім беру - дамыту. Гимнастикадағы спорт түрлері. Қолданбалы фокустағы гимнастика ерекшеліктері. Гимнастикада оның даму негіздері, тактикасы, физикалық және психикалық қасиеттері және функционалды жаттығулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Баскетбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жас баскетболшыға арналған тренинг оқыту мен оқыту арқылы жүзеге асырылады, ол белгілі бір дағдыларды қалыптастыруға және топтастыруға, физикалық дамудың оңтайлы деңгейіне және студенттердің жоғары спорттық көрсеткіштеріне қол жеткізуге бағытталған бірыңғай педагогикалық процесс болып табылады. Жалпы физикалық, арнайы физикалық, техникалық, тактикалық және моральдық-еріксіздіктің бірлігі қағидатын сақтауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жеңіл атлетикада техникалық және тактикалық дайындықты қарастырады. Жеңіл атлетикада оқыту әдістемесі. Жеңіл атлетикадан жаттықтырушылардың жаттығу негіздері. Жеңіл атлетикада спорттық шеберлікті жоғарылату. Ауыр атлетикада жаттықтырушылық дағдыларын жетілдіру. Жеңіл атлетика тарихы. Ауыр атлетика жаттығуларының әдістемесі. Ауыр атлетиканы оқыту әдісі. Ауыр атлетшілердің жаттығуын жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән жеңіл атлетикада жалпы және арнайы дене шынықтыруды қарастырады. Жеңіл атлетикадағы техникалық тактикалық жаттығулар. Техника жұмыс істейді. Адамды жылжытудың табиғи жолы. Циклдық қозғалыстар. Жүргізу сатысының әдістемесін талдау. Қозғалыс жылдамдығы және жүгірудегі қадамдардың ұзақтығы мен жиілігіне тәуелділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 3

    Дене шынықтыру және спортты физиологиялық зерттеу әдістері. Дененің бұлшық еттерге бейімделу ерекшеліктері. Дененің физиологиялық қорлары. Жаттығудың физиологиялық жіктемесі. Дене белсенділігі кезінде дене мүшелерінің физиологиялық сипаттамалары (жай-күйін алдын-алу, жылыту, белсендіру, тұрақты күй, өлі орталық және екінші тыныс, шаршау, қалпына келтіру)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық-педагогикалық жетілдіру
    Несиелер: 4

    Халықтың әртүрлі топтарының дене тәрбиесінде, әртүрлі жастағы және білікті спортшыларды даярлауда нақты міндеттерді тұжырымдау; спорттық-педагогикалық сабақтар процесінде адамдардың әртүрлі санаттарын қимыл-қозғалыс әрекеттеріне оқыту және физикалық қасиеттерін дамыту технологиясын қолдану; спорттық-педагогикалық сабақтардың тиімділігін бағалау; жарақаттанудың алдын алу жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және өткізу және алғашқы медициналық көмек көрсету; әртүрлі жастағы адамдардың жеке және ұжымдық спорттық-педагогикалық сабақтарын ұйымдастыру және өткізу мәселелері бойынша консультациялық қызметті жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде дене тәрбиесінің теориясы мен әдіснамасы сұрақтары анықтайды: оның кәсіби білікті маманы болуы керек, оның мәні, негізгі терминдері мен түсініктері. Сондай-ақ, спорттық жаттығулардың негіздері, құрылыс үрдісі, спорттық жаттығулар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күрес оқыту әдістемесімен (Дзюдо, самбо)
    Несиелер: 5

    Күрес - академиялық тәртіп ретінде, оның негізгі ұғымдары. Жіктеу, жалпы түсініктер және терминология. Жауынгерлік техниканың жіктелуі. Жауынгерлік тактиканың тактикасы. Күрес барысында оқу үрдісін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны. Ереже күрес. Жабдықтар мен түгендеу. Жалпы және арнайы дене шынықтыру жаттығулары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризмнің әртүрлі түрлерінде бағдарлау
    Несиелер: 4

    Спорттық дайындықтың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері және ойыншылардың дайындығы; бәсекелестік ережелері, сот дағдыларын иеленеді. ойынның техникалық және тактикалық әдістері. Спорттық туризмнің денеге әсер етуінің ерекшеліктері. Жаяу серуендеудің техникалық және тактикасы. Дененің физикалық қасиеттерін, функционалды және психикалық қасиеттерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм және жергілікті жерді бағдарлау
    Несиелер: 4

    Спорттық туризмнің денеге әсері. Жіктеу, жүйелеу және терминология. Туризмнің техникалық тактикасы. Дененің физикалық қасиеттерін, функционалды және психикалық қасиеттерін басқару. Туризмде қажетті білім, дағдылар, қабілеттер. Нормативтік талаптарды бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт негіздері
    Несиелер: 4

    Спортшылардың спорттық дайындық және бәсекеге қабілеттілігінің әдістемелік және практикалық негіздері. Спорттық оқыту принциптері. Спорттық терминологияның негіздері, спортшының спортпен айналысуының жылдық циклінің спорттық кезеңділігі; спортты жіктеу; бәсекелестік жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мен спорттың гигиеналық негіздері
    Несиелер: 3

    Дене шынықтыру мен спорттың гигиеналық негіздері" курсын оқу кезінде студенттер жеке гигиенаны сақтау талаптарымен, спорттық жаттығулар өткізілетін алаңдар мен залдардың санитарлық-гигиеналық жағдайларымен танысады. Спорт түріне байланысты гигиена түрлері. Болашақ дене шынықтыру және спорт мамандарына жеке гигиена және спорт гигиенасы бойынша теориялық, практикалық білім беру, қауіпсіз, зиянсыз қызметті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойын түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқыту нәтижесінде студент спорттың ойын түрлерінің даму тарихын, оқыту теориясы мен әдістемесінің негіздерін: оқу-жаттығу және жарыс жұмысын жоспарлау мен ұйымдастырудың мазмұнын, нысандары мен әдістерін білуі тиіс. Осы пәннің бағдарламасына кіретін техникалық және тактикалық әрекеттерді практикалық орындау дағдыларын меңгеру, сабақ барысында арнайы терминологияны қолдана білу.Спорттың ойын түрлерінің спорттық жіктелуін білу. Түрлі спорттық ойындарда оқытудың әдістемелік тәсілдерін сауатты енгізу.Спорттық ойындар бойынша жарыстар ұйымдастыра білу.Төрешілік дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының қазақ (орыс) тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзырет: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндерде бағдарлану, кәсіби мазмұнды монологтық айту, тілдік, тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, жазбаша мәтіндерді, ресми-іскерлік құжаттарды ресімдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүзудің теориясы мен оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жүзу техникасының түсінігі. Спортшының жеке сипаттамаларынан (анатомиялық, психологиялық, физиологиялық) және басқа факторлардан технологияның өзгермелілігі. Жүзу техникасының ұтымды нұсқасына тән жалпы үлгілер мен сипаттамалар. Технологияның жалпы сипаттамалары: дене жағдайы, аяқпен қозғалысы, қару-жарақпен қозғалысы, қозғалыстың қозғалысы мен қозғалыстары, қолдарымен қозғалысы, аяқтың қозғалысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән суға түсу кезінде орындалған қозғалыстардың жалпы мінездемесі, спорттық жүзу технологиясының негіздері мен тактикасын зерттейді. Жүзу техникасының спорттық әдістерін талдау. Технологияның жалпы сипаттамалары: дене жағдайы, аяқпен қозғалысы, қару-жарақпен қозғалысы, қозғалыстың қозғалысы мен қозғалыстары, қолдарымен қозғалысы, аяқтың қозғалысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гандбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Спорттық-педагогикалық пәндер арасында оқыту әдістемесі бар гандбол курсы студенттерді дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындаудағы негізгі бағыттардың бірі болып табылады. Гандбол ойынындағы техникалық-тактикалық әрекеттерге оқыту теориясы мен әдістемесі; 1-11 сынып оқушыларының жас, жыныстық ерекшеліктерінің заңдылықтары, әсіресе олардың негізгі қозғалысы мен қозғалыс қасиеттерінің дамуы; гандбол ойынындағы ережелер мен төрешілік; спорттық снарядтар мен жабдықтарды сақтау ережелері; гандболшылардың оқу процесінің жүйесі; оқу орындарының бағдарламасы; дене шынықтыру жүйесіндегі гимнастиканың рөлі; әр түрлі жастағы гандболшыларды дайындау тер��инологиясы, әдістемесі; гандболдан жарыстар ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызметі жаттықтырушылар ерекшіліктері
    Несиелер: 5

    «Тренерлердің қызмет ерекшеліктері» пәнінің мақсаты: мұғалім-тренерлерді орта мектептерде, спорт мектебінде, спорт мектебінде және спорттағы бейіндік мектеп-интернаттарда жұмыс істеуге дайындау үшін қажетті теориялық білімді, тәжірибелік және кәсіби-педагогикалық дағдыларды қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гандбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Спорттық жаттығулар мен дене шынықтырушыларды даярлаудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері; жарыс ережелері, төрешілік дағдыларды ойынның техникалық - тактикалық тәсілдерімен меңгеру. Спорттық дайындықтың бастапқы кезеңінде гандболшыларды игеруге қажетті техниканың сипаттамасы: жоғары, төмен ұшатын допты ұстап, допты беру және олардың түрлері, допты жүргізу әдістері, допты қақпаға лақтыру, доп жүргізу, алдау техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзіреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту, ресми, кәсіби сипаттағы хат жазу кезінде ойларды, пайымдауларды, ақпаратты ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдап алынған спорт түрлерін кәсіби жетілдіру
    Несиелер: 5

    «Таңдалған спорт түрін кәсіби жетілдіру» тренингтер мен ақы төлеудің негізгі әдістемелік принциптерін көрсетеді. Оқу үрдісі белгілі бір спорттың ғылыми білімдерін меңгерудің бір құралы болып табылады. Оқу барысында физикалық қасиеттерді тәрбиелеу, техникалық және тактикалық дағдыларды үйрету және жетілдіру үшін студенттер физикалық мәдениет әдістерін жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТСТ қызметпен кәсіби жаттықтырушылық жетілдіру
    Несиелер: 5

    Спорт нұсқаушылары үшін спорттық тренерлерді дайындаудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері. Спорттың техникалық және тактикалық дайындығының теориялық негіздері, ТСТ жабдығының негіздерін кәсіби және педагогикалық шеберліктерін меңгеруге қойылатын талаптар, спорттық-тактикалық дайындық негіздерін оқытуды ұйымдастыру және өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Шаңғы тебудегі негізгі терминдер және практикалық жұмыста қолдану. Шаңғымен сырғанау жолдарының жіктелуі. Шаңғы тебу техникасы мен әдістері. Шаңғы технологиясының негіздері. Тау шаңғысы қалай үйренуге болатындығы туралы дәйектілік. Шаңғы техникасында бастауыш білім беру әдістері: «шаңғы мектебі».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметі жаттықтырушылар мен нұсқаушылардың УҰИ
    Несиелер: 5

    Спорттық тәрбие үрдісін құрудың негіздері. Спортты ұзақ мерзімді процесс ретінде оқыту және оның құрылымы. Спорт түріндегі технологияларды жоспарлау. Технологиялық жоспарлаудың жалпы ережелері. Ұзақ мерзімді циклдарда спорттық дайындықты жоспарлау. Тренингті жоспарлау - жыл сайынғы тренинг циклында бәсекелестік үдеріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялар
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты дене шынықтыру кафедрасының студенттеріне болашақ жұмыс барысында физикалық мәдениеттің инновациялық технологияларын пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби ойлау, дағдылар, қабілеттер мен құзыреттілікті дамыту болып табылады. Жас спортшылардың іріктеу жүйесін ұйымдастыру және оқу үдерісі спорттық ғылымның жетістіктерін іс жүзінде елеусіз қалдырады және жаңа ақпараттық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шаңғы теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Биатлон, шаңғымен сырғанау, гигант слалом, тау шаңғысы, сноуборд, шаңғы тебу, шайбалы хоккей және конькимен сырғанауда спортшыларды дайындаудың теориясы мен тәжірибесін қамтиды. Шаңғы технологиясының негіздері. Тау шаңғысы қалай үйренуге болатындығы туралы дәйектілік. Шаңғы техникасында бастауыш білім беру әдістері: «шаңғы мектебі».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Футбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Футболдың теориялық және әдістемелік негіздерін үйрету. Студенттерді спорттық-педагогикалық қызметте пайдаланатын қажетті біліммен қаруландыру. Оқу-жаттығу процесін сауатты жоспарлауға үйрету. Әр түрлі жастағы топтардың футболшыларының оқу процесінде әдістемелік әдістерді дұрыс қолдана білу. Жарыс процесін әдістемелік тұрғыдан сауатты ұйымдастыра білу. Жас футболшыларды іріктеудің ерекшеліктерін білу ,футболға Спорттық атақтар беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі » пәні бұл адам туралы ғылыми зерттеулердің барлық салаларын біріктіреді және біріктіреді: медициналық-биологиялық, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-экономикалық пәндер, спортшыны оқыту нәтижесі және оған берілген нәтиже әрқайсысына әртүрлі дәрежеде байланысты. Спорт теориясын зерттеу жеке спорттың теориясы мен әдіснамасын зерттеуге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жастар спорты бойынша оқыту ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны балалардың, жасөспірімдердің, ұлдардың, қыздардың және кәсіби спортшылардың дене дайындығын қамтиды. Жас спортшылардың спорттық білімдерін жетілдіру болашақ дене шынықтыру бакалаврларын спорттың қазіргі таңдағы әдістерімен таңдалған спорт түрінде иеленуін білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Спорттық-педагогикалық пәндер арасында оқыту әдістемесі бар футбол курсы студенттерді дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындаудағы негізгі бағыттардың бірі болып табылады. Ол 4 курста оқиды. Футболшылардың техникалық және тактикалық әдістерінің әртүрлілігі және осы пәннің мазмұнын құрайтын оларды қолдану әдістері дененің барлық негізгі функцияларын мотор қабілеттеріне сәйкес дамытуға мақсатты түрде әсер етуге мүмкіндік береді. Техникалық-тактикалық дайындық, жалпы физикалық дайындық, футбол ойынының даму тарихы, ойын алаңын б��лгілеу, төрешілік ету негіздері, әртүрлі жас топтары үшін футболды ұйымдастыру және өткізу. Моториканы бекіту және спорттық шеберлікті жетілдірудің әдістемелік негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үстел тенисін оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: үстел теннисінің пайда болу және даму тарихын, дене шынықтыру жүйесіндегі үстел теннисінің білімі мен орнын. Үстел теннисін ойнауға қажетті моториканы қалыптастыру және физикалық қасиеттерді дамыту ерекшеліктері. Осы спорттық ойын бойынша жарыстар ұйымдастыра және өткізе білу. Ойын ережелерін және төрешілікті білу. Үстел теннисінен оқу-жаттығу процесін әдістемелік тұрғыдан сауатты құру.Өз жұмысында дене тәрбиесі әдістерін қолданыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Жаттығу терапиясының құралдары, физикалық жаттығулардың дозалау әдісі. Пайдалануға арналған нұсқаулар. Адам ағзасына массаж әсері туралы білімді меңгеру, денсаулығында немесе кез келген аурудан ауытқуы бар сау адамдармен сыныпта оларды қолдану әдісін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының жаңа түрлері
    Несиелер: 5

    Сауықтыру жаттығуларының негіздерін үйрету. Әр түрлі жас топтарындағы сауықтыру бағдарламаларын сауатты жоспарлау. Апталық сауықтыру сабақтарын ұтымды құру. Жүктеме мен демалудың әдістемелік дұрыс ауысуын үйрету. Дене тәрбиесі принциптерін сауатты қолдануға үйрету: қол жетімділік, жүйелілік, даралау принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері (тоғыз құмалақ, күрес)
    Несиелер: 5

    Бұл пән ұлттық спорттың даму тарихын қарастырады. Ұлттық спорт түрі: жіктелуі, сипаттамасы. Ұлттық спорт түрлерін оқытудың технологиялары мен әдістерінің негіздері. Ұлттық спорт түрлерінен жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Балалармен, жасөспірімдермен, жастармен және ересектермен ұлттық спорт түрлерін өткізуді ұйымдастыру және өткізу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән волейболдан техникалық, тактикалық, физикалық, психологиялық дайындықты, оқу және оқу іс-шараларын жоспарлау және кешенді бақылау мәселелерін жетілдіру мәселелерін сипаттайды. Волейболдың пәні академиялық пән ретінде, дене тәрбиесі жүйесіндегі орны мен рөлі анықталды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мен спорттың жүйелі сабақтары барысында организмде пайда болатын морфо-функционалды атаулар туралы білім беру.Әр түрлі жыныстағы, жастағы адамдарда дене жаттығуларымен рационалды емес жаттығулар кезінде мүмкін болатын аурулар мен жарақаттардың алдын алатын жаттығу әсерін арттыруға мүмкіндік беретін оқу процесін басқару дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.Дене шынықтыру және спорт сабақтарында медициналық бақылау жүргізу. Спорттық жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтірудің медициналық құралдарын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Волейболшыларға арналған спорттық жаттығулар мен оқытудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздері; бәсекелестік ережелері, ойынның техникалық және тактикалық әдістерінде сот дағдыларын иеленеді. Студенттерді волейболдан оқу үрдісін жоспарлауға және ұйымдастыруға үйрету; студенттерге волейболдан жарыс ұйымдастыруға және өткізуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық ғимараттар
    Несиелер: 5

    Студенттердің әртүрлі типтегі спорт ғимараттарын салу саласындағы білімі мен түсініктерін қалыптастыру. Қоғамдық-көпшілік пайдалануға арналған спорт ғимараттары. Жоғары оқу орындарына арналған спортивтік құрылыстар, БК. халықаралық маңызы бар ірі жарыстарды, сондай-ақ Олимпиада ойындарын өткізуге арналған құрылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери - қолданбалы спорт
    Несиелер: 4

    Жарыстар мен спорт түрлері жастардың жеке қабілеттерін дамытуға көмектеседі. Өз кезегінде, әскери-қолданбалы спорт, басқалармен қатар, әскерді психологиялық тұрақтылықта тәрбиелейді, мамандықтарды игеруге мүмкіндік береді, қызметтің сәтті орындалуы үшін қажет қасиеттерді ашуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әскери қолданбалы және қызмет көрсететін қолданбалы спорт
    Несиелер: 4

    Әскери-қолданбалы және сервистік-қолданбалы спорт, оның бастысы әскери міндеттерді орындауға байланысты арнайы іс-шаралар және кейбір атқарушы биліктің федералды органдарының шеңберінде әзірленген және кейбір атқарушы биліктің федералды органдарының қызметкерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 4

    Пәндер физикалық мәдениетті және спортты ұйымдастыру және басқару саласындағы теориялық және практикалық білімді, дене шынықтыру мен спорттық шындық құбылыстарының мәнін үйренуге, ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған заманауи ғылым салаларының қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы заманауи жүйеленген білімдер жиынтығын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON13

    оқыту мен тәрбиелеудің тарихи және заманауи әдістерін талдау негізінде дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби-педагогикалық және ұйымдастырушылық-басқарушылық білім мен дағдыларды тәжірибеде ұтымды пайдалану дағдыларын меңгереді.

  • Код ON4

    кәсіби қызметтің таңдалған түрінде бар ғылыми-әдістемелік және зерттеу тәжірибесін талдау және қорыту; спорт саласындағы инновациялық технологияларды меңгеру және оларды кәсіби қызметке енгізу; білім беру қызметінің сапасын арттыру үшін педагогикалық қызметте заманауи технологияларды, ұйымдастырушылық нысандарды, әдістерді, тәсілдерді, оқыту мен тәрбиелеу құралдарын қолдану қабілеті.

  • Код ON7

    әскери іс пен спорттың даму тарихы, оның мәні, функциялары, нысандары, қоғамдағы жұмыс істеу шарттары, даму тенденциялары, спорттық дайындық пен жарыстар жүйесінің негіздері, спорттық жаттығулардың құрылымы, спортшылардың кәсіби қызметіндегі ұзақ мерзімді дайындығының негізгі кезеңдері мен бөлімдері туралы білім мен түсініктерді қолдану. Әскери-патриоттық іс-шараларда әскери іс негіздерін білу мен оларды тиімді пайдалану дағдыларын меңгереді.

  • Код ON5

    тіл білімі саласында алған білімдерін кәсіби деңгейде, сонымен қатар информатика саласындағы арнайы білімдері мен түсініктерін заманауи озық технологияларды тәжірибеде қолдану дағдыларын меңгереді.

  • Код ON6

    әлеуметтік - мәдени, сервистік, туристік қызметті, Әлеуметтік - мәдени және туристік қызметтерді халықаралық нарықтық деңгейде талдау және бағалау, туризм саласындағы қызметтерді тұтынушыларға түсіндіру және жеткізу; әлеуметтік - мәдени және туристік қызметтің нәтижелерін болжай алу дағдыларын меңгереді.

  • Код ON12

    Заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның негізгі ережелері мен санаттары, жас ерекшелігі физиологиясы мен мектеп гигиенасы туралы білімдерін көрсету, практикалық педагогикалық іс-әрекетте білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру іс-әрекеті мен инклюзивті білім беру әдістемесі мен технологиясын қолдану, сондай-ақ мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару дағдыларын меңгереді.

  • Код ON14

    -кәсіби, оның ішінде кәсіпкерлік қызметте қолдану үшін құқықтық және экономикалық ақпаратты жүйелеу, қорытындылау. Экономикалық ақпаратты талдау, жалпылау және кәсіби қызметте қолдану үшін қауіпсіздік нормаларын жүйелеу дағдыларын қалыптастырады.

  • Код ON2

    ON2-таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі саласындағы білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану, аргументтерді тұжырымдау және проблемаларды шешу. Ағзаның физикалық жүктемелерге реакциясын ескере отырып, ағзаның функциялары, оның жеке бейімделу мүмкіндіктері мен резервтері туралы білім негізінде ағзаның жаттығуын басқару қабілетін меңгереді.

  • Код ON10

    ЕДШ өткізудің практикалық тәсілдерін және халықтың әртүрлі топтарымен дене шынықтыру-спорттық сауықтыру сабақтарын өткізу әдістемесін қолдану; әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдарда дене жаттығуларымен ұтымды сабақтар кезінде ықтимал аурулар мен жарақаттардың алдын алудың жаттығу әсерін арттыруға мүмкіндік беретін оқу-жаттығу процестерін басқару бойынша біліктері мен дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON8

    әр түрлі спорт ғимараттарында жұмыс істеу кезінде өзіндік педагогикалық іс-әрекетке қажетті теориялық және әдістемелік білімді, тәжірибелік білімдері мен дағдыларды көрсетеді. Спорт саласындағы инновациялық технологияларды практикада қолдану, жаттығу сабақтары процесінде кәсіби шеберлігін жетілдіру. Ашық ойындарда техникалық-тактикалық әрекеттерді қолдана алады.

  • Код ON11

    балалар мен жасөспірімдер спорты саласында және бұқаралық дәрежедегі спортшылармен нақты сабақтардың перспективалық және жедел жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және талдау; балалар мен жасөспірімдер спортында таңдалған спорт түрі бойынша және бұқаралық дәрежедегі спортшылармен жаттығу сабақтарын өткізу, жарақаттанудың алдын алу дағдыларын меңгереді.

  • Код ON9

    дене шынықтыру мен спорттың базалық пәндері бойынша оқытудың әдістемелік принциптерінің теориялық және практикалық білімдерін, физикалық қасиеттерді, қозғалыс дағдылары мен біліктерді қалыптастыру сипатын, зерттелетін саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін дене тәрбиесі құралдарын пайдалану. Әр түрлі жас топтарын, оқушылардың физикалық дайындығын ескере отырып, оқушылардың физикалық жүктемесін әдістемелік сауатты бөлу туралы білімдерін практикада қолдану. Мектеп-студенттік ауқымдағы спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын, мектеп бағдарламасының базалық спорт түрлері бойынша спорттық жарыстарға қызмет көрсетудің төрешілік дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON1

    спорттық және бұлшық ет қозғалысы іс-әрекеттерін жүзеге асыруға арналған жаттығуларды орындаған кездегі адам ағзасында орын алатын анатомиялық өзгерістер мен физиологиялық процестерді талдау және осы білімді әртүрлі спорт түрлерінде дене жаттығуларын орындау үшін қолдана білу.

  • Код ON3

    ON3 - ең озық білім элементтерін қоса алғанда, дене шынықтыру тарихы саласындағы білімдер мен түсініктерді көрсету; білім алушылардың антропометриялық, физикалық және психикалық ерекшеліктерін анықтау бойынша заманауи әдістемелерді пайдалана отырып, таңдаған спорт түрлеріндегі іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін іске асыру. Білім беру саласында ғылыми зерттеулер жүргізу және олардың нәтижелерін дене шынықтыру мен спорттың теориясы мен практикасында пайдалану қабілетіне ие болады.

6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт-Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top