Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01404 Дене шынықтыру және спорт (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Дене шынықтыру және спорт" білім беру бағдарламасының мақсаты әлемдік стандарттар деңгейінде дене шынықтыру мұғалімдері мен спорт жаттықтырушыларын даярлау арқылы қоғамды сауықтыру және сапалы білім беруді қамтамасыз ету бойынша Қазақстан Республикасының тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізуге жәрдемдесу болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Адам физиологиясы дене тәрбиесі және спорт түрлерінің негіздерімен
Адам және дене жаттығуларының функционалды анатомиясы
Қозғалмалы және ұлттық ойындар
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Салауатты өмір салтын оқыту әдістемесімен
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Оқыту әдістері мен технологиялары
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Дене шынықтырудың балама түрлері
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Қаржылық сауаттылық негіздері
Спорт және жарыс этикасы
Спорттағы өзін-өзі реттеу психологиясы
Экология және тұрақты даму
Дене мәдениеті және спорт психологиясы
Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (футбол, гандбол)
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен (баскетбол, волейбол)
-
3 Оқу жылы
Сауықтыру және спорттық нутрициология
Таңдамалы спорт түріндегі дене шынықтыру және кондиционерлеу
Таңдамалы спорт түрлеріндегі техникалық-тактикалық дайындық
Инклюзивті білім беру ортасы
Емдік дене мәдениеті және массаж
Дене мәдениетін оқыту әдістемесі
Академиялық жазу негіздері
Жасанды интеллект негіздері
Бейімдік дене мәдениеті
Бейімдік спорттың теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Таңдамалы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Спорттық метрология
Бағалау және дамыту
Дене мәдениеті және спорттағы қолданбалы зерттеулер
-
4 Оқу жылы
Спорттық медицина және оңалту негіздері
Мектептегі жұмысқа қабілеттілік пен демалысқа арналған дене мәдениеті
Адам қозғалысы мен дене жаттығуларының биомеханикасы
Дене шынықтырумен және спортпен айналысу процесінде бақылау және өзін-өзі бақылау
Сауықтыру-рекреациялық дене шынықтыру
Жүзу оқыту әдістемесімен
Балалар мен жасөспірімдер спортындағы спорттық дайындық процесін басқару
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (ПББ)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгере отырып, әрі қарай білімін өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, сондай-ақ педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби қарым-қатынасты қалыптастырып, кәсіби қызмет барысында денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты түрде пайдалана алады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттіліктің және өркениеттің эволюциясын жан-жақты және объективті түрде сипаттай алады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазу дағдыларын меңгереді, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді
- Кәсіби білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және оны интерпретациялау, өздерінің әлеуметтік, этикалық, ғылыми құндылықтарын, ұстанымдарын, оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау негізінде жаңа мақсаттар қоюға және тұлғалық-педагогикалық дамуға ұмтылады.
- Оқыту мен ұлттық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық мәселелерін, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекшеліктерін түсінеді, оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын өмірлік және оқу контекстінде этикалық тұрғыдан қолданады.
- Оқытудағы озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімдерді сыни тұрғыдан іріктейді, әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллекті пайдаланады және алынған білімді оқыту процесін жетілдіру мен өзінің кәсіби дамуына қолданады.
- Адамның физикалық, психикалық, психомоторлық дамуының өзара байланысын, физикалық дайындықтың шаршау мен эмоционалдық күйзеліске орнықтылығына әсерін білу негізінде тұлғаның спорттық іс-әрекеті мен физикалық белсенділігін психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыруға; сабақ барысында және жарысқа дайындық кезінде шұғылданушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін ескеруге; арнайы жаттығу және жарыстық үрдістер кезінде қалжырау, психологиялық зорығу, күйзеліс, эмоционалдық күйіп кету белгілерін анықтауға; психикалық жағдайларды оңтайландыру үшін өзін-өзі реттеудің психотехникасын үйретуге қабілетті.
- Адам ағзасының жұмыс істеуінің анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық негіздерін, жарақаттар мен аурудан кейінгі алдын алу мен оңалтуды білу негізінде олардың тиімді тіршілік әрекетін қамтамасыз ету үшін әртүрлі жыныстағы және жастағы адамдардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың игілігін дене шынықтыру және спорт құралдарымен қолдауға қабілетті.
- Спортпен шұғылданатындар, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі тұлғалар контингентінің жыныстық-жас және жеке айырмашылықтарын ескере отырып, оқу, сауықтыру және оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ететін және сабақтарда қауіпсіздікті қамтамасыз ететін білім беру және спорттық-жаттығу ортасы мен жағдайларын құруға қабілетті.
- Шұғылданушылардың жыныстық-жас, жеке айырмашылықтары мен мүмкіндіктерін ескере отырып, спорт түрлері бойынша жарыстарды, дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық іс-шараларды және басқа да қозғалыс рекреациясының түрін жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қабілетті.
- Дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың оқыту, дайындық және жаттығу нәтижелерін жыныстық-жас, жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктеріне, сондай-ақ спорттық біліктілік деңгейіне сәйкес бағалауға қабілетті.
- Пәнаралық деңгейді қоса алғанда, дене шынықтыру және спорт саласында қолданбалы зерттеулерді өздігінен бастауға және жүргізуге, зерттеу әдіснамасы мен ғылыми әдеп негізінде зерттеулердің дизайнын құрастыруға, спортшылардың дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, теориялық және басқа да даярлық түрлерінің көрсеткіштерін өлшеу мен бақылаудың метрологиялық негізделген құралдары мен әдістерін қолдануға, зерттеу нәтижесін жұртшылыққа көрнекілендіруге және ұсынуға қабілетті.
- Өзінің физикалық денсаулығы мен қозғалыс белсенділігіне, нутрициологияға қамқорлық жасаумен байланысты тәжірибеде мақұлданатын және іске асырылатын мінез-құлық нормаларын, дене шынықтыру мен спортқа оң мотивациялық-құндылық қатынасын қалыптастыруға; салауатты өмір салты және дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы өзінің толыққанды кәсіби және әлеуметтік қызметін қолдауға және қамтамасыз етуге қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01404 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Alikhan Bokeikhan University (ABU)