Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі дамытуға қабілетті, белсенді өмір бойы жаңа білімді өз бетінше шығармашылықпен игеру қажеттілігі мен дағдысы бар жаңа формацияның маркетинг маманын дайындау; кәсіби мәдениеті жоғары, оның ішінде кәсіби қарым-қатынас мәдениеті бар, жоғары азаматтық ұстанымы бар, заманауи ғылыми-тәжірибелік мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; зерттеу дағдыларын меңгеру, әртүрлі деңгейдегі ғылыми-зерттеу қызметіне қатысу, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыру; университет педагогикасы мен психологиясы саласында қажетті минималды білімді және университеттегі педагогикалық тәжірибені алу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде Ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән логикалық реттілікте микродеңгейде басқарудың ғылыми, әлеуметтік экономикалық және психологиялық аспектілерін қарастырады. Бұл пән басқару туралы білім кешенін қалыптастырады, басқару мазмұнын ашады, басқару қызметінің түрлі түрлерін жүзеге асырудың, басқару және жобалау жүйелерін талдаудың, өзгерістерді басқарудың, HR – тәуекелдердің нақты дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік маркетинг
    Несиелер: 5

    Іскерлік этика канондарын сақтау негізінде тиімді экономикалық және басқарушылық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін құзыретке ие болу дағдыларын қалыптастырады; маркетингтік зерттеулер нәтижелері және шаруашылық жүргізуші субъектінің ішкі ақпараты негізінде өндіріс және өткізу көлемінің болжамдарын есептеуді үйрену

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдағы басшылық және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Курс нарық жағдайында ұйымды басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында жетекшілік пен көшбасшылықтың теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, топтық дисциплина процестері және ұйымда басқару шешімдерін қабылдау жүйесінде командаларды қалыптастыру принциптері туралы білім кешенін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Оқытушының кәсіби және педагогикалық құзыреттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жоғары оқу орнындағы дидактикалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың технологиялары, әдіс-тәсілдер ерекшеліктерін меңгеру. Жоғары мектепте инновациялық және АКТ пайдалану. Инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларының педагогикалық негіздерін зерттеу. Болашақ маманды тәрбиелеу негізін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Іскерлік риторика
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды риторика өнерінің қалыптасу және даму тарихымен, риторика түрлерімен, заманауи спикерлердің сөйлеу мәдениетінің шарттары мен талаптарымен таныстырады. Ауызша сөйлеуге дайындық кезеңдері (тақырып, мақсат, сөйлеу типі мен түрі), сөйлеудің негізгі формалары (диалог, монолог), риторика түрлері (жалпы және жеке) туралы түсінік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интеллектуалды дарынды білім алушылардың дамуын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пән дарынды оқушылардың дамуын басқару саласында педагог-психологтың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Онда дарынды білім алушылардың білім беру саласындағы заманауи үрдістер, зияткерлік дарынды білім алушылардың дамуын басқарудың мазмұнды және аспаптық аспектілері, осы процесті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын әзірлеу технологиялары және оны іске асырудың инновациялық форматтары көрініс тапты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • IT-сервис менеджменті
    Несиелер: 5

    АТ-қызметтерді басқару арқылы автоматтандырылған бизнес-процестердін тәсілін және принциптерін үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пән мамандықты игеруде кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады.Курс нарық жағдайында маркетингті басқарудың тиімділігін арттыру мақсатында маркетингтік талдау жүргізудің теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, маркетингтік талдауды ақпараттық қамтамасыз ету және оны маркетингтік зерттеулер жүйесінде пайдалану туралы білім кешенін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаларды басқарудың қазiргi технологиясы
    Несиелер: 5

    Жобаларды басқарудың қазiргi технологиялары заманауи CASE-құралдарымен кәсіпорындардың тиімділігін арттыруға бағытталған пәндік мәселелерді шешу үшін жоспарлау мен жобалық басқаруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулердің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік зерттеудің бір түрі ретінде маркетингтік зерттеулер әдіснамасы мен әдістемесі туралы білімін іске асыруға неізделген маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда ұйымды стратегиялық басқару саласындағы негізгі теориялық білімдер мен негізгі практикалық дағдыларды қалыптастырады, стратегиялардың ықтимал нұсқаларын, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістерін және ұйымның нақты стратегиясын таңдауын зерделейді; ұзақмерзімді кезеңге ұйымның тұрақты дамуына ықпал ететін стратегияны іске асыру бойынша іс-шараларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, нарықтағы өзгерістерді болжау және проблемалық жағдайларды алдын ала болжайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлтты технологияларды пайдалану
    Несиелер: 5

    Бұлтты технологияларды пайдалану қашықтан басқаруға арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету мен құралдарды қолданудың заманауи әдістері мен технологияларын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұтынушылардың иррационалды мінез-құлық теориясы
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік келіссөздерді сәтті жүргізу үшін тұтынушылардың иррационалды мінез-құлқын түсіндіру үшін құндылықтар жүйесін қолдану дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интернет технологиялары
    Несиелер: 5

    Интернет технологиялар веб - қызметті қашықтан жұмыс істеу үшін дербес дамытуға мүмкіндік береді. Деректерді нақты уақытта басқару қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақ үй бизнесі
    Несиелер: 5

    Пән қаржылық-шаруашылық қызметті басқару, қонақ үй қызметкерлерінің жұмысын үйлестіру, қызметкерлерді іріктеу және оқыту, сонымен қатар қонақ үйдің барлық қызметкерлерінің үйлесімді жұмысына қол жеткізу және қонақтарға қызмет көрсетудің жоғары сапасы дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Брэнд-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу бренд-менеджмент саласындағы маркетологтардың кәсіби дайындығының өсуіне ықпал етеді. Бұл курс мынадай бағыттарды зерделеуді қамтиды: брендті заманауи түсіну; бренд менеджментін құру және дамыту; стратегиялық бренд-менеджмент; брендтер портфелін басқару және дамыту; бренд-коммуникация; брендті капиталдандыру, аудит және бағалау; жаһандық бренд-менеджмент

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Риторика. Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пән нәтижелі іскерлік келіссөздер жүргізе отырып, маманның кәсіби қызметінде іскерлік қарым -қатынас дағдыларын, риторикалық мәдениетті қалыптастырады. Магистранттар вербалды қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін, риторикалық әдістер мен дәлелдемелердің құрылымын меңгереді, сендіру, іскерлік әңгіме жүргізу, пікірталас, вербалды емес коммуникация құралдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу іс-әрекетінің инновациялық формаларының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте инновациялық оқытудың мәнін меңгеруге бағытталған.Білім берудегі инновацияның әдіснамалық тәсілдері қарастырылады. Инновация теориясы мен практикасының интеграциялық үдерістері анықталады. Педагогтың жаңашыл мәдениетіне қойылатын талаптар берілген. Курстың мазмұны оқу қызметін ұйымдастырудың инновациялық форматын, оқытуды ұйымдастыру формаларын, технологиялары мен әдіс-тәсілдері университеттегі оқу үдерісінің жоғары сапалы нәтижесін қамтамасыз ететін тұрғыда қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламасында оқитын магистранттарға арналған. Пәнде іскерлік қазақ тілінің практикалық негізі қарастырылады. Магистранттар тіл мәдениетінің нормаларын, іскери лексикалық минимумдарды, қазақ тілінде іс-жүргізу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән кез келген профильдегі маманның іс-әрекетінің түрі ретінде қарым-қатынас туралы білімді меңгеруге бағытталған, кәсіби даму мен тұлғаның өзін-өзі жүзеге асырудағы қарым-қатынастың маңызы туралы. Пән барлық әлеуметтік жағдайларда табысты қарым -қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Баға және баға орнату
    Несиелер: 5

    Пән баға белгілеудің әртүрлі әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастырады; баға белгілеу саласындағы маркетингтік құралдарды пайдалану; баға стратегиясы мен тактикасын дұрыс анықтау; баға белгілеу саласындағы нақты практикалық жағдайларды талдау және бағалау кезінде ойлау дербестігі мен шығармашылық көзқарасын көрсету; баға белгілеу теориясы бойынша өзінің практикалық қызметінде пайдалану, сондай-ақ баға белгілеу мәселелеріне қатысты маркетингтік мәселелер мен нақты нарықтық жағдайларға талдау жүргізу дағдыларын меңгеру; бағаларды есептеудің заманауи тәсілдері мен тәсілдерін қолдану; баға белгілеу саласында шешімдер қабылдаудың неғұрлым ұтымды тәсілдерін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттар үшін шет тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде кәсіби терминологияға және академиялық жазуға (мақалалар, эсселер, түйіндемелер және т.б.) басты назар аударылады. Магистранттар ғылыми мақалаларды оқу және аудару, кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді жекелендіру
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі білім беру трендтерінің бірі – дербестендіру туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны келесі тақырыптармен ұсынылған: білім берудің жеке моделі, оның құрылымы мен факторлары; жеке оқыту принциптері; оқытудың жеке траекториясы туралы түсінік; жеке білім берудегі байланыс ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнестің бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 5

    Пән бизнестің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі теориялық ұғымдарын тұжырымдайды, бәсекелестіктің нысандары мен түрлерін жіктейді; бәсекелестер туралы ақпарат жинау, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін талдау, нәтижелерді түсіндіру, сондай-ақ бәсекелестікті жүргізу және бәсекелестердің маркетингтік талдауын жүргізу дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдағы байланыс процесін ұйымдастыруға және басқара білу және қызметтің әртүрлі салаларында тиімді коммуникацияларды жүзеге асыру дағдыларын меңгеру қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Trade менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән сауда кәсіпорындарының тауарларын сатып алу және сату процестерін жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын; оның сауда қызметінің түрін және орындалатын коммерциялық операциялардың сипатын ескере отырып, кәсіпорынның тауарлық ассортиментін қалыптастыру дағдыларын; тауар қозғалысының әртүрлі кезеңдерінде сауда процестерін ұтымды ұйымдастыру дағдыларын; коммерциялық кәсіпорындардың кадрлық, материалдық және қаржылық ресурстарының жай-күйін талдау және бағалауды; шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін бақылау дағдыларын меңгеру қабілетін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі жарнамалық бизнес
    Несиелер: 4

    Пән аясында магистранттар жарнама кәсіпорны қызметінің тиімділігін арттыру және жарнама нарығындағы стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін заманауи басқару технологияларын үйренеді; сонымен қатар жарнама кәсіпорнының коммерциялық табысына қол жеткізу үшін бүйірлік бизнес-ойлау дағдыларын игеріп, тапсырыс берушілерді тарту және ұстап қалу технологияларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық жарнама
    Несиелер: 4

    Пән ұжымдық және жеке шығармашылық үдерісте идеяларды құру әдістері мен креативті іздеу құралдарын пайдалану, жарнамалық идеялар мен стандартты емес шешімдерді әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Брэнд-маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән брендтерді құру және басқару дағдыларын қалыптастырады, бұл бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті брендтерді дамытуға, олардың орналасуы мен имджін анықтауға, компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Trade маркетинг
    Несиелер: 5

    Теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау қабілетін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логистикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән аясында магистранттар материалдық және онымен байланысты ақпараттық және қаржылық ағындардың қозғалысын логистикалық басқарудың теориялық және практикалық негіздерін оқып үйренеді. Пән логистикалық үрдісті басқару бойынша Компанияның стратегиясы мен саясатын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туристік өнімді жылжыту
    Несиелер: 5

    Пән дағдыларды дамытуға ықпал етеді: қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру, іскерлік келіссөздер жүргізу, нарықтық есепті талдау және зерттеулер мен сауалнамалар. міндеттерді қою және олардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру және контрагенттермен олардың ұлттық ерекшеліктерін ескере отырып келіссөздер жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығындарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән басқарушылық шешімдер қабылдау үшін шығындарды қалыптастыра білу және өнімнің (жұмыстардың, қызметтердің) өзіндік құнын калькуляциялау, сондай-ақ ұйымда ұтымды басқарушылық шешімдер қабылдау мақсатында шығындар туралы экономикалық ақпаратты қалыптастыру дағдыларын меңгеру қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік басқаруды жүзеге асыру, өзін-өзі бақылау және басқаларды бақылау қабілеттерін көрсету;

  • Код ON5

    жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби саладағы және пәнаралық контекстегі мәселелерді шеше алады;

  • Код ON7

    ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз қорытындыларын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады;

  • Код ON9

    маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдамалық есептерді дайындау дағдыларын меңгерген;

  • Код ON2

    ғылыми зерттеулер, Жобалық іс-шаралар жүргізуге, нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті;

  • Код ON6

    ғылыми білім мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнімді құру үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізе алады, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері аясында жобалық қызметті жүзеге асыра алады;

  • Код ON4

    зерттелетін саладағы проблемаларды анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, әдістерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті;

  • Код ON3

    сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелерді және инновацияларды ілгерілетуге қабілетті;

  • Код ON8

    компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, маркетингтік стратегияларды, өнім, баға, маркетинг және коммуникациялық саясатты маркетинг тәжірибесінде әзірлеуге және іске асыруға қабілетті;

  • Код ON10

    презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалану дағдыларын меңгерген

  • Код ON11

    қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті;

  • Код ON12

    тиімді сатудың, сауда тұсаукесерлерін өткізудің, мерчандайзинг құралдарын сату және қолдану процесінде келіссөздер жүргізудің әдістері мен әдістерін меңгерген.

7M04106 Маркетинг
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг (Бейінді)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M075 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top