Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Шет тілі: екі шет тілі в Астана халықаралық университеті

  • Экстенсивті оқу
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-ұзақ мәтіндердің көмегімен оқу дағдысының практикасы. Сондай-ақ, мәтіннің жеткілікті санын оқу және жалпы мазмұнды меңгеру дағдыларын дамыту . Негізгі екпін барлық бөлшектерді оқумен емес, мәтіннің негізгі идеясын түсіну дағдыларын дамытуға түседі. Курс соңында студенттер: - мәтіннің мағынасын түсіну қиындықтарын жеңуге көмектесетін мағыналық болжам жасау; - оқудағы дербестікті дамыту; - ұзын мәтіндерді оқып, олардың мазмұнын түсіне білу; - пассивті сөздікті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық ағылшын тілі: Listening and Speaking
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты шетел тілінде ойларды түсіну және баяндау дағдыларын жүйелеу болып табылады. Педагогикалық жоғары оқу орындары студенттерінің шет тілінде кәсіби сөйлеуін қалыптастырудың өсіп келе жатқан практикалық қажеттілігімен ауызша сөйлеу дағдыларын белсендіруге назар аударылады. Бұл курстың ерекшелігі тілді грамматикалық және фонетикалық дұрыс шетел тілі дағдыларын автоматтандыру арқылы қарым-қатынас құралы ретінде түсіну болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзіреттілік деңгейін жоғарылату, Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беруді модернизациялаудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    "Тіл біліміне кіріспе" пәнінің мақсаты студенттердің жалпы лингвистикалық құзыретін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі тиіс.: - тіл ғылымының мақсаттары мен міндеттері; - мәдени маңызды коммуникация құралдары қатарында тілдің орны; - тілдік белгілер жүйесі, тілдік жүйенің деңгейлері (ярустары) ; - лексикография негіздері, сөздіктер, анықтамалықтар түрлері мен түрлері; - тілдердің жіктелуі және әлемнің лингвистикалық картасындағы тілдердің арақатынасы; Студент білуі керек: - тілдік фактілерді бақылау, оларды әртүрлі, лингвистикалық талдау тәсілдері арқылы талдау және жалпылау; - қазіргі заманғы сөздіктер мен анықтамалықтарды кәсіби қолдану; тіл жүйесін сипаттайтын құбылыстарды білу және оқып жатқан шет тілі мен ана тілі мысалдарында оның қызметін көрсету;; - лингвистикалық терминологияны қолдану; - лингвистика әдістерін кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын-1 (В2)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің шет тілін лингвистикалық білуін дамыту болып табылады. Сонымен қатар, тілдің базалық білімін бекіту және студенттердің коммуникативтік дағдыларын, сондай-ақ тілмен байланысты когнитивтік дағдыларды арттыру. Курс соңында студенттер: оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу тұрғысынан тілді пайдаланудың барлық практикалық дағдылары; кез келген таныс тақырыпқа қарым-қатынас жасау және кез келген берілген ақпаратты түсіну; алынған ақпаратты саналы түрде синтездеу, сондай-ақ өзінің жеке пікірін білдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі А1 (түрік тілі )
    Несиелер: 5

    Арнайы пән ретінде екінші шет тілін (түрік) оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыретін қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік түлектің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасауға қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қажетті білімді, дағдыларды, құзыреттіліктерді меңгереді: - таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа тұлғаның жалпы сөйлеу мазмұнын түсіну; - түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, оқылған лексикалық және грамматикалық материалдарға сүйену; - мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну; - тақырып бойынша мәтін мазмұнын болжау; - мәтін идеясын анықтау; - хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірден қажетті ақпаратты табу; - тұрмыстық техниканы, дәрілерді қолдану бойынша түсініктеме-нұсқауларды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі базалық шет тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Коммуникативтік құзыреттілік студенттердің қалыптасатын білімдеріне, біліктеріне және жеке қасиеттеріне сүйене отырып, мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасау қабілеті ретінде түсініледі. Курсты оқу кезінде шет тілді қарым-қатынастың төрт түрінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік негіздері қаланады: тыңдау, оқу және жазу, онда шекті деңгейге жету қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі А1 (қытай тілі)
    Несиелер: 5

    Арнайы пән ретінде екінші шет тілін (қытай тілі) оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыретін қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік түлектің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасауға қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қажетті білімді, дағдыларды мен құзыреттіліктерді меңгереді: - таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа тұлғаның жалпы сөйлеу мазмұнын түсіну; - түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, оқылған лексикалық және грамматикалық материалдарға сүйену; - мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну; - тақырып бойынша мәтін мазмұнын болжау; - мәтін идеясын анықтау; - хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірден қажетті ақпаратты табу; - тұрмыстық техниканы, дәрілерді қолдану бойынша түсініктеме-нұсқауларды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі А1 (француз тілі)
    Несиелер: 5

    Арнайы пән ретінде екінші шет тілін (француз) оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыретін қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік түлектің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасауға қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қажетті білімді, дағдыларды мен құзыреттіліктерді меңгереді: - таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа тұлғаның жалпы сөйлеу мазмұнын түсіну; - түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, оқылған лексикалық және грамматикалық материалдарға сүйену; - мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну; - тақырып бойынша мәтін мазмұнын болжау; - мәтін идеясын анықтау; - хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірден қажетті ақпаратты табу; - тұрмыстық техниканы, дәрілерді қолдану бойынша түсініктеме-нұсқауларды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі А1 (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Арнайы пән ретінде екінші шет тілін (неміс ) оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік құзыретін қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілік түлектің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасауға қабілеті мен дайындығы ретінде түсініледі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қажетті білімді, дағдыларды, Дағдылар мен құзыреттіліктерді меңгереді.: - таныс тақырыптарда сөйлесе, тікелей қарым-қатынаста басқа тұлғаның жалпы сөйлеу мазмұнын түсіну; - түсіну процесінде фондық әлеуметтік-мәдени білімге, оқылған лексикалық және грамматикалық материалдарға сүйену; - мәтіннің жалпы мазмұнын түсіну; - тақырып бойынша мәтін мазмұнын болжау; - мәтін идеясын анықтау; - хабарландырулардан, проспектілерден, мәзірден қажетті ақпаратты табу; - тұрмыстық техниканы, дәрілерді қолдану бойынша түсініктеме-нұсқауларды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі А2 (неміс тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін базалық неміс тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда неміс тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Курс соңында студент: - белгілі оқу ережелерін түсіну және меңгеру; - тілдегі интонацияның коммуникативтік-логикалық функциясын білу; - сөйлеу барысында қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды білу; - белгілі бір тақырыптарға қарым-қатынас жасау үшін негізгі сөздер жиынтығын білу; - сөйлемді тілдің коммуникативтік бірлігі ретінде оның дыбыстық және интонациялық безендіруін ескере отырып қолдану; - грамматиканың негізгі құрылымын және сөйлем құрылымын қолдана білу; - өткен материал шеңберінде ақпаратты тани білу; - ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық ережелерді практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы шет тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-инклюзивті білім беру жағдайында ағылшын тілі мұғалімінің жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде, курс аяқталғаннан кейін студент біледі: - инклюзивті білім берудің негізгі принциптері мен құндылықтары; - қоғам мен мемлекеттің құндылық бағдарын ауыстыру логикасында мүмкіндіктері шектеулі адамдарға инклюзивті білім беру қажеттілігі; біледі: - әр баланың жасына, сенсорлық және зияткерлік қабілеттеріне байланысты білім беру қажеттіліктерін талдау; - шет тілін үйрену процесінде дамуы бұзылған және қалыпты балаларды бірлесіп оқыту үшін инклюзивті білім беру ортасын жобалау; - даму мүмкіндіктері шектеулі балалар үшін әртүрлі педагогикалық әдістер мен технологияларды қолдану; - шет тілін оқыту кезінде сынып ортасын инклюзивтілікке бейімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі А2 (түрік тілі )
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін базалық түрік тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда түрік тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Курс соңында студент: - белгілі оқу ережелерін түсіну және меңгеру; - тілдегі интонацияның коммуникативтік-логикалық функциясын білу; - сөйлеу барысында қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды білу; - белгілі бір тақырыптарға қарым-қатынас жасау үшін негізгі сөздер жиынтығын білу; - сөйлемді тілдің коммуникативтік бірлігі ретінде оның дыбыстық және интонациялық безендіруін ескере отырып қолдану; - грамматиканың негізгі құрылымын және сөйлем құрылымын қолдана білу; - өткен материал шеңберінде ақпаратты тани білу; - ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық ережелерді практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Британдық және американдық әдебиеттің негізгі шығармалары
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің ғылыми-кәсіби ой-өрісін кеңейтуге, ағылшын-американ әдебиеті мен мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдері туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға, ағылшын және американ ұлтының менталитетін және осы аймақтың әдебиет ерекшеліктерін әлемдік әдебиет контекстінде түсінуді тереңдетуге бағытталған. Пәннің міндеттері: -әдебиет дамуының негізгі үрдістерімен және ағылшын-американ көркем әдебиетінің маңызды ескерткіштерімен танысу; -ағылшын-американдық әдебиеттің идеялық-көркемдік ерекшелігін әлемдік әдебиет контекстінде түсіну; -ағылшын-американдық әдеби үдерістің басты кезеңдерінің идеологиялық, философиялық негіздерін анықтау; - Ұлыбритания мен АҚШ-тың ұлттық тарихи, әлеуметтік-мәдени контекстімен әдеби үдерістің өзара байланысын түсіну; - көркем мәтінді әдебиеттану және мәдениеттанулық талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі А2 (қытай тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін базалық қытай тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда қытай тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Курс соңында студент: - белгілі оқу ережелерін түсіну және меңгеру; - тілдегі интонацияның коммуникативтік-логикалық функциясын білу; - сөйлеу барысында қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды білу; - белгілі бір тақырыптарға қарым-қатынас жасау үшін негізгі сөздер жиынтығын білу; - сөйлемді тілдің коммуникативтік бірлігі ретінде оның дыбыстық және интонациялық безендіруін ескере отырып қолдану; - грамматиканың негізгі құрылымын және сөйлем құрылымын қолдана білу; - өткен материал шеңберінде ақпаратты тани білу; - ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық ережелерді практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын-2 (В2)
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты-оқытылатын тақырып аясында студенттердің тілдік, сөйлеу және мәдениетаралық құзыреттілігі дағдыларын қалыптастыру, ауызша және жазбаша шет тілді қарым-қатынас мәдениетіне үйрету, студенттердің кәсіби іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс соңында студенттер Білуге тиіс: - тілдің орфографиялық, лексикалық, грамматикалық, стилистикалық нормалары; - оқылатын тақырыптар бойынша лексикалық бірліктердің қажетті көлемі; Білуі тиіс: -кәсіби салада ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру; - шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігі жүйесінде В2 деңгейінде өзге тілді дискурс ұйымдастыру біліміне және әлеуметтік-мәдени білімге сүйене отырып, көркем әдебиетті түпнұсқада, сондай-ақ тұрмыстық, публицистикалық,қоғамдық-саяси сипаттағы мәтіндерді оқу; - оқылған сөзді баяндай білу, оқылған негізгі ойды тұжырымдай білу; - сөздіктермен, анықтамалармен, деректер базаларымен және басқа да ақпарат көздерімен жұмыс істеу; - әлеуметтік-мәдени және тілдік құрылымдарды олардың ажырағысыз байланысын ұғыну негізінде Сәйкестендіру, тілдік бірліктердің мәдени коннотациясын түсіну; - әртүрлі өзара іс-қимыл сценарийлері жағдайында әлеуметтік жағдайлардың типтік модельдерінде нақты социумда қабылданған ұлттық мінез-құлық нормалары мен ерекшеліктері туралы білімді пайдалану; - ағылшын тілі мәдениетінің құбылыстарын ана мәдениеті мен тілінің фактілерімен сәйкестендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі SMART-технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге білім берудедегі SMART-технологияларды дамыту және қолдану дағдыларын оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері: -оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған интернет-ресурстарды пайдалану және АКТ әзірлеу және қолдану бойынша болашақ мұғалімдердің білім және білік кешенін қалыптастыру; - жүйелік көп өлшемді көзқарас негізінде және пәндердің оқытуда көп аспектілік пен мазмұнының үздіксіз жаңартылуын ескере отырып кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі А2 (француз тілі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін базалық француз тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда француз тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Курс соңында студент: - белгілі оқу ережелерін түсіну және меңгеру; - тілдегі интонацияның коммуникативтік-логикалық функциясын білу; - сөйлеу барысында қолданылатын грамматикалық құбылыстар мен құрылымдарды білу; - белгілі бір тақырыптарға қарым-қатынас жасау үшін негізгі сөздер жиынтығын білу; - сөйлемді тілдің коммуникативтік бірлігі ретінде оның дыбыстық және интонациялық безендіруін ескере отырып қолдану; - грамматиканың негізгі құрылымын және сөйлем құрылымын қолдана білу; - өткен материал шеңберінде ақпаратты тани білу; - ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық ережелерді практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі В1 (француз тілі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін француз тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда француз тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - белгілі тақырыптарға арналған әдеби норма шегінде көлемді пікірлерді түсіну; - жаңалықтар радиосы мен телехабарларын жалпы түсінуді жүзеге асыру; - әр түрлі стильдегі мәтіндерді түсіну: газет-публицистикалық, көркем, ауызекі; - француз тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрларын зерттеу; мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық ерекшеліктері туралы түсініктері негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді жасау дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортадағы коммуникацияның базалық принциптерін меңгеру болып табылады. Курс аясында келесі жанрлардың ерекшеліктері талқыланады: оқу эссе, ғылыми мақала, реферат( рецензия), курстық жұмыс, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация. Курс аясында негізгі назар жазбаша формаларға бөлінеді, онда мақсаты - студенттердің жазбаша зертттеу формалары туралы түсініктерін және академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: Білу керек: ғылыми коммуникацияның мақсаты мен міндеттерін, жазбаша және ауызша мәтіндердің ғылыми стилінің ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді рәсімдеу принциптерін, ғылыми мәтіндерді (мақалаларды, курстық жұмыстарды және т. б.) ресімдеуді реттейтін құжаттарды». Меңгеруі: - ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі тәсілдері, атап айтқанда библиографиямен жұмыс істеу, жазбаша жұмыс жоспарын дайындау, ғылыми стильге жарамды сөйлеу құралдарын іріктеу, мәтіннің ауызша тұсаукесерін және оған қосымша материалдарды дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық ағылшын тілі (С 1) -1
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-С1 деңгейіндегі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және Оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, өзге менталдық пен мәдениет феномендеріне тереңірек ұғынумен коммуникативтік біліктерді қалыптастыру; оны туған мәдениетінің семантикалық және құндылық қоймасымен салыстыру; идиоматикалық өрнектерді орынды пайдалана отырып, болашақ мамандық контекстінде сұхбат, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу. Курс соңында студент: - Ситуативті түрде негізделген стильдік тіркеулерде коммуникативтік интенцияларды адекватты білдіру үшін қажетті сөйлеу құралдарын меңгеру. - әр түрлі тақырыптарға айтуға жүгірді - дискурсивті эссе жазу, яғни логикалық тұжырымдар арқылы - бірнеше шағын түпнұсқалық мәтіндерді дыбыс жазбаларында тыңдау, оларды нақты логикалық құрылыммен тұтас өзекті мәтінге біріктіру, - абстрактілі және күрделі арнайы тақырыптарға тіл тасымалдаушыны түсіну

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудың жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты шет тілін оқытуда заманауи әдістерді қолдануда шет тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: - студенттерді қазіргі кезеңдегі шет тілді білім берудегі жетекші заманауи әдістермен таныстыру; - студенттерді пәндік мазмұнның мақсаттарын түсінуге және сабақтың мақсаттарын құруға ең маңызды тәсілдерімен таныстыру; - студенттерде прогрессивті әдістер мен технологияларды шығармашылықпен қолдана білуді, шет тілді білім беруде оқу үдерісін ұйымдастырудың жаңа формаларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі В1 (неміс тілі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін неміс тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда неміс тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - белгілі тақырыптарға арналған әдеби норма шегінде көлемді пікірлерді түсіну; - жаңалықтар радиосы мен телехабарларын жалпы түсінуді жүзеге асыру; - әр түрлі стильдегі мәтіндерді түсіну: газет-публицистикалық, көркем, ауызекі; - неміс тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруде қашықтықтан оқыту технологияларын пайдаланумен байланысты құзыреттілікті дамыту болып табылады. Міндеттері: студенттерді қашықтықтан оқыту принциптерімен, оқу үрдісінде қолданылатын әдістермен және технологиялармен таныстыру, қашықтықтан оқытуда қолданылатын заманауи ақпараттық платформалармен танысу, олардың әр түрлі сабақ түрлерін өткізу және білім алушылардың білімін бақылау үшін мүмкіндіктерін зерделеу, білім беруде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингвоелтану
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді лингвострантану пәнінің мақсаттары мен міндеттерімен таныстырады. Студенттер лингвомәдениеттану ерекшеліктерін біледі. Олар оқу процесінде әлеуметтік-мәдени мазмұнды пайдалана алады. Студенттер лексиканы енгізуде ұлттық-мәдени мағынаны жүзеге асыра алады, бұл сөздердің мағынасын және оларды қолдануды түсіндіруге көмектеседі. Сонымен қатар, студенттер ұлттық-мәдени мазмұнды кез келген мәтінге енгізу тәсілдерін пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің кәсіби-әдістемелік рефлексияның қажетті деңгейін және шет тілдерін оқытудың / оқытудың өзіндік тәжірибесіне сүйенуді қамтамасыз етуге, сонымен қатар тілдік, психологиялық-педагогикалық және басқа циклдердің пәнаралық байланыстарын орнатуға және жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі В1 (қытай тілі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін қытай тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда қытай тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - белгілі тақырыптарға арналған әдеби норма шегінде көлемді пікірлерді түсіну; - жаңалықтар радиосы мен телехабарларын жалпы түсінуді жүзеге асыру; - әр түрлі стильдегі мәтіндерді түсіну: газет-публицистикалық, көркем, ауызекі; - қытай тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі В1(түрік тілі )
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін түрік тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда түрік тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - белгілі тақырыптарға арналған әдеби норма шегінде көлемді пікірлерді түсіну; - жаңалықтар радиосы мен телехабарларын жалпы түсінуді жүзеге асыру; - әр түрлі стильдегі мәтіндерді түсіну: газет-публицистикалық, көркем, ауызекі; - түрік тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі В2 (француз тілі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін француз тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда француз тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - күрделі мәтіннің нақты, сондай-ақ абстрактілі тақырыптарға, оның ішінде өзінің кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауға арналған негізгі идеяларын түсіну; - кез-келген жағынан кернеусіз өзара әрекеттесу; - әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, көптеген тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; - француз тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі B2 (неміс тілі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін неміс тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда неміс тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - күрделі мәтіннің нақты, сондай-ақ абстрактілі тақырыптарға, оның ішінде өзінің кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауға арналған негізгі идеяларын түсіну; - кез-келген жағынан кернеусіз өзара әрекеттесу; - әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, көптеген тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; - неміс тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі B2 (түрік тілі )
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін түрік тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда түрік тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - күрделі мәтіннің нақты, сондай-ақ абстрактілі тақырыптарға, оның ішінде өзінің кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауға арналған негізгі идеяларын түсіну; - кез-келген жағынан кернеусіз өзара әрекеттесу; - әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, көптеген тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; - түрік тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте шет тілінен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс аясында студенттер шет тілінде мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың, үйірме жұмыстарының, ғылыми мектеп жобаларын дайындаудың ерекшеліктерін зерттейді. Олар оқушыларды ағылшын тіліндегі басылымдардағы ақпаратты іздестіру жұмыстарын ұйымдастырумен, оның жинақталуымен және өңделуімен, зерттелетін тілдің белгілі фактілері мен өз елінің шындығымен салыстыру, ғылыми баяндама, жоба дайындау және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі В2 (қытай тілі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-шет тілді қарым-қатынаста қолдану үшін қытай тілін практикалық меңгеру, сондай-ақ түрлі жағдайларда түрік тілінде табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті мәдениетаралық құзіреттілікті меңгеру болып табылады. Оқу аяқталғаннан кейін студент: - күрделі мәтіннің нақты, сондай-ақ абстрактілі тақырыптарға, оның ішінде өзінің кәсіби саласындағы мәселелерді талқылауға арналған негізгі идеяларын түсіну; - кез-келген жағынан кернеусіз өзара әрекеттесу; - әр түрлі нұсқалардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көрсете отырып, көптеген тақырыптар бойынша нақты, егжей-тегжейлі мәтін дайындау және өзекті мәселе бойынша көзқарасты түсіндіру; - қытай тілін меңгеру деңгейіне сәйкес, оқытылатын тілдің елде болу кезінде туындайтын жағдайларда қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқушының тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді педагогты дайындау. Міндеттер: - білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оның ішінде ақпараттық мүмкіндіктерін зерттеу; - интеллектуалдық дамуды мониторингтеу және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; - сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларға, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарымен танысу және оларды пайдалану дағдыларын меңгеру; -оқу үдерісін ақпараттық-аналитикалық қамтамасыз етумен және оқушылардың білім сапасын басқарумен танысу; -мектептің оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу және ғылыми-педагогикалық негіздеу туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы лингвистика саласындағы зерттеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс қолданбалы лингвистика саласындағы зерттеулердің кейбір негізгі ұғымдарымен таныстырады. Курс соңында студенттер білуге: - қолданбалы лингвистика саласындағы (бағыттарындағы) негізгі мәселелер; - қолданбалы лингвистиканың әртүрлі салаларында әзірленген зерттеу әдістері білу: қолданбалы лингвистиканың негізгі бағыттарынан (бағыттарынан) практикалық міндеттерді шешу; тілді, лингвистикалық білімді пайдаланумен байланысты практикалық міндеттерді шешу дағдыларын іске асыруға дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын тілі (С 1) -2
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-С1 деңгейіндегі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыру және Оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, өзге менталдық пен мәдениет феномендеріне тереңірек ұғынумен коммуникативтік біліктерді қалыптастыру; оны туған мәдениетінің семантикалық және құндылық қоймасымен салыстыру; идиоматикалық өрнектерді орынды пайдалана отырып, болашақ мамандық контекстінде сұхбат, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, негіздеу, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеу. Курс соңында студент: - Ситуативті түрде негізделген стильдік тіркеулерде коммуникативтік интенцияларды адекватты білдіру үшін қажетті сөйлеу құралдарын меңгеру. - әр түрлі тақырыптарға айтуға жүгірді - дискурсивті эссе жазу, яғни логикалық тұжырымдар арқылы - бірнеше шағын түпнұсқалық мәтіндерді дыбыс жазбаларында тыңдау, оларды нақты логикалық құрылыммен тұтас өзекті мәтінге біріктіру, - абстрактілі және күрделі арнайы тақырыптарға тіл тасымалдаушыны түсіну;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    «Лексикология» пәнін игерудің мақсаты студенттердің ағылшын тілінің лексикасын қазіргі жағдайы мен тарихи дамуындағы, оның әлеуметтік және прагматикалық шарттылығы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эмоциялық интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі педагогикалық ұйымдарда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін көтеру үшін қажетті эмоциялық интеллект қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - іскерлік мінез-құлықтың эмоциялық реттелуі туралы білімді жүйелендіру; - басқарушылық қызметте эмоционалды интеллектіні қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; - эмоциялық интеллект саласындағы әлемдік үрдістерді зерттеу; - бағыныштыларды басқарудағы жеке тиімділікті арттыру; - студенттерді өз және бөтен эмоцияларын тануға, оларды іскерлік әрекетте басқаруға үйрету; - оң тұлғааралық коммуникацияларды жүзеге асыру, Байланыс атмосферасын басқару, келіссөздер және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Іскери ағылшын тілін оқытудың мақсаты студенттердің тілдік, коммуникативтік-сөйлеу, әлеуметтік-мәдени және компенсаторлық тәжірибесін жүйелеу және жалпылау болып табылады. Студенттерді шет тілін оқытудың бұл сатысында олардың іскерлік ағылшын тілінің негіздерін, сондай-ақ техникалық аударма негіздерін меңгеруі жүргізіледі, оның барысында студенттерді тәрбиелеу, дамыту және білім беру жүзеге асырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент: - түпнұсқалық бизнес мәтіндерді оқу және аудару; - мамандық бойынша мақалаларды аннотациялау және рефераттау негіздерін меңгеру; - іскерлік хат-хабарларды жүргізу; -іскерлік хат, түйіндеме, өтініш-хат, сұраныс-хат, қызметтік хат жазу; - өз идеялары мен позицияларын дамыта отырып, маңызды жағдайларды, қажетті бөлшектерді барабар бөліп көрсете отырып, нақты, жүйелі дамыған мәтінді шығару; - дәлме-дәл бизнес мәтіндер материалында ақпараттық базаны (мамандықтың ұғымдық-терминологиялық аппараты) кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгерудің мақсаты - болашақ педагогтардың сөйлеу мәдениетін, коммуникативтік құзыреттілігін арттыру, ол кәсіби қызмет үшін типологиялық жағдайларда, сондай-ақ оның жазбаша және ауызша түрлерінде тілдің әртүрлі қызмет ету салаларында әртүрлі тілдік құралдарды негізді таңдауға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: - тіл және тіл ерекшеліктерін оқу, сөйлеу әрекетінің түрлері, коммуникация ерекшеліктері; - педагогтың этикет ерекшеліктерін және тілдік қарым-қатынас түрлерін зерттеу; - ғылыми, ресми-іскерлік, публицистикалық мәтіндердің құрылымын, оларды құру және тілдік ресімдеу ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілідерін оқытудағы мультимедия технологиялары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: шетел тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесінде мультимедиялық технологияларды қолданудың негізгі ерекшеліктерімен танысу; оларды шет тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесінде оқытудың әртүрлі деңгейлерінде қолдану тиімділігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқыту барысындағы театрализация
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттердің сөйлеу дағдыларын автоматтандыру үшін пьесаларды қою кезінде олардың белсенділігін төмендетпей оқыту үдерісінде театралдылықты пайдалануға бағытталған. Курс соңында студент: спектакльдер, қысқа актерлік және рөлдік ойындар ұйымдастыру және дайындау, бұл студенттердің тілді үйренуге қызығушылығын ынталандырады; шет тілін меңгеру үшін балалар өлеңдерін, әндерін, жапсырмаларын пайдалану; бұл іс-шараларды шағын топтарда немесе жеке түрде ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармалардағы ағылшын тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: шет тілін арнайы мақсатта үйренуге арналған бағдарламаның бір бөлігі ретінде, оның жүйесінде енген және әртүрлі ауызша шығармаларда көрінетін тілдің түрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларында шет тілін қолдану заңдылықтарын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты– студенттерде көшбасшылықтың теориясы мен принциптері туралы білімді қалыптастыру, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, дамытуға және жетілдіруге жәрдемдесу. Пәннің міндеті көшбасшылық концепцияларын, принциптерін, талаптары мен функцияларын; қақтығыстар мен күйзелістерді басқару әдістерін; коммуникацияны тиімді жүзеге асыру әдістері мен принциптерін, командаларды қалыптастыру принциптерін оқу; көшбасшылық бойынша қазіргі заманғы оқу және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше оқуға ынталандыру, оқу-зерттеу жұмыстарын жүргізу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқыту тәжірибесі: саралап оқыту
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы шетел тілдерін оқыту әдістемесінде сараланған оқытуды қолданудың негізгі ерекшеліктерімен танысу; шет тілдерін оқытудың қазіргі заманғы әдістемесінде оқытудың әртүрлі деңгейлерінде тілдің әртүрлі бөлімдерін оқуда дараландыру мен саралауды қолданудың тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші тілді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерді ғылым ретінде француз / қытай тілінің әдістерімен таныстыру. Шет тілдерін оқыту теориясының мәселелерін қарастыруды қамтамасыз ету. Бұл пән студенттерді француз / қытай тілдерін оқытудың ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Осы курстың соңында студенттер мыналарды білуі керек: - сабақтың мақсатына жетуге және оқушының тиімді білім алуына ықпал етуге мүмкіндік беретін студенттердің өзіндік педагогикалық және тәрбиелік қызметін ұйымдастыру әдістері; - шет тілін оқыту процесінің мазмұны мен құрылысының ерекшеліктері; - шет тілін оқытудағы қазіргі бақылау формаларының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық тұрғыдан
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты-әлемдегі орта білім беру жүйесі және оның жаһандану жағдайындағы трансформациясы туралы түсінік беру. Пәннің міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; - білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; - мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау. - білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • TESOL қазіргі үрдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты шет тілін оқытудың жүйесі мен мазмұнымен таныстыру болып табылады. Сондай-ақ, TESOL оқыту әдістері мен құралдары талдау үшін басты тақырыптар болады. Оның ішінде, оқу үдерісін жоспарлау және олардың жіктелуі сөйлеу қызметінің түрлерін оқытудағы маңызды компонент: (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу). Күтілетін нәтижелер: - қазіргі кезеңдегі тілдік білім берудің қазіргі заманғы жүйесінің негізгі даму тенденциялары мен жетекші принциптерін ұсынады; - шет тілдерін оқыту процесінің мақсаттарын, мазмұнын және құрылымын түсінудің ең маңызды тәсілдерін анықтайды; - шет тілін оқыту процесінің мазмұны мен құрылу ерекшеліктерін меңгерген. - әртүрлі кезеңдерде шет тілін үйренуді бағалай алады; - шет тілін оқытуда қазіргі заманғы бақылау формаларының ерекшеліктерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоба менеджменті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, студенттерді кәсіптік қызмет міндеттерінде жобалық менеджментті қолданудың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - студенттердің әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі менеджменттің негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруі; басқарушылық мәселелерді шешу процестерін зерттеу және тиімді шешімдер қабылдау жағдайларын анықтау, басқару мәдениеті мен басқарушылық ойлауды дамыту. Курстың міндеттері: басқару тарихы мен теориясын зерттеу; қазіргі деңгейдегі дәстүрлі де, жаңа міндеттерді шешудегі педагогикалық менеджменттің мүмкіндіктерін анықтау; ұйымның ғылыми негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен, педагогикалық кеңестің және әдістемелік бірлестіктің жұмысымен танысу; мектепті жоспарлау және мектептегі бақылау туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Тілдердің пайда болуының тарихи процестерін білу және олардың пайда болу себептері мен мүмкін болатын өзгерістерді түсіну; мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасай алу үшін бірінші және екінші шет тілдерін жетік білу; барлық 4 тілдік дағдыларды (тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу) жеткілікті деңгейде қолдана білу және тиісті түрде жауап бере білу.

  • Код ON4

    Мамандықты меңгеру барысында студенттердің академиялық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін тану; жеке бағалау критерийлерін құру және оқушының үлгерімін объективті бағалау.

  • Код ON13

    Шет тілі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды кәсіби қызмет міндеттерін шешуде қолдану; сыни ойлау қабілетін дамыту, себеп-салдарлық байланыстарды дұрыс талдай білу, логикалық ойлау қабілетін қалыптастыру, жеке, топтық және ұйымдастырушылық көшбасшылықтың қалыптасуын көрсету. Сонымен қатар, моральдық және этикалық ережелерді ескере отырып, келіссөздер жүргізе білу және өз позициясын қорғай білу, өзінің мүдделі тараптарымен тығыз байланыста болуға, өзінің кәсіби даму траекториясын құруға көмектесетін білімді тәжірибеде қолдана білу.

  • Код ON5

    Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON2

    Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Екінші тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық және басқа да нормалары бойынша білімдерін көрсету, Екінші шет тілінің тілдік материалын коммуникативтік-сөйлеу әрекетінің барлық түрлері мен типтерінде пайдалану.

  • Код ON1

    Өз қызметінде нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдана білу, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білу, кәсіби міндеттерді шешу кезінде экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін пайдалана алу.

  • Код ON6

    Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтау және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолдану.

  • Код ON9

    Шетел және ана тілін ұлттық мәдениетті білдіру нысаны ретінде, халық тілі мен тарихының өзара байланысы, шетел / ана тілінің ұлттық-мәдени ерекшелігі, тілдік этикет нормаларын, ұлтаралық қатынас мәдениетін меңгеру.

  • Код ON14

    Ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құра білу, кәсіби және тұлғааралық коммуникацияда шет тілі білімін қолдану.

  • Код ON10

    Оқытылатын тілдердің даму тарихы мен қазіргі кезеңдегі жүйелі білімнің негізінде мәтінге/ дискурсқа лингвистикалық талдау жүргізу, Ұлыбритания, АҚШ және басқа да ағылшын тілді елдердің әдебиеті туралы білімдерін жүйелеу, ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну және жүйелеу, болжау, кәсіби мақсаттар қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау, ойлау мен сөйлеу логикасын талдау.

  • Код ON11

    Іскери қарым-қатынастың мәні мен негізгі ұғымдарын, жеке ауызша және вербалды емес қарым-қатынасты, монологты, диалогты, пікірталастар мен полемикаларды және т.б. білу;

  • Код ON3

    Оқытудың әдіс-тәсілдерін, педагогикалық тәсілдерді / шешімдерді білу және оларды қолдана алу, сонымен қатар кәсіби қызметтегі зерттеу дағдыларды да қолдана алу; жаңа мультимедиа құралдарын сынап көру және оларды кәдімгі кәсіби қызметке енгізу.

  • Код ON12

    Ғылыми деректер базасынан ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдау және абстрагирлеумен байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыру, кәсіби жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасау, оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру, соның ішінде мектеп жобаларымен жұмыс жасау.

6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Нұр-Мүбарак Египет ислам мәдениеті университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын, неміс/қытай)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Шетел тілі мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Атырау инженерлік-гуманитарлық институты

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Университет КИМЭП

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01701 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Екі шет тілі мұғалімі
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top