Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Екі шет тілі мұғалімі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Педагогика

    Педагогика курсы «Екі шетел тілдерінің мұғалімі» білім беру бағдарламасының негізгі пәні ретінде педагогикалық құбылыстар мен үдерістерді ғылыми талдау мен болжау әдістерін меңгеруге, білім алушының жеке басына, шығармашылық әлеуетіне үндестігін қамтамасыз етуге бағытталған студенттерді психологиялық-педагогикалық даярлаудың жалпы жүйесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Пән бакалаврларды кәсіби даярлаудың міндетті бөлігі болып табылады, жалпы гуманитарлық пәндермен, психологиямен және кәсіби даярлық пәндерімен байланысы бар. Курс әртүрлі психологиялық теорияларды, фактілер мен құбылыстарды жүйелі-психологиялық талдау үдерісінде студенттердің танымдық әрекетін дамытуға бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің жалпы лингвистикалық және лингвотеориялық негіздері

    Курстың мақсаты: лингвистиканың ғылым ретіндегі негізгі ережелері мен мәселелері, оның мазмұны мен міндеттері, жалпы гуманитарлық және арнайы лингвистикалық ғылыми әдіснаманың негіздері мен тіл білімі саласындағы зерттеу жұмыстарының әдістері туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру, сонымен қатар тілдің мәні, оның қызметтері, құбылыстары, қоғам өміріндегі рөлі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Курс студенттерді әлем тілдерінің алуан түрлілігімен және олардың тарихи дамуының негізгі заңдылықтарымен таныстырады және болашақ мұғалімді дайындаудағы ең маңызды курс болып табылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (ағылшын тілі)

    Курстың мақсаты: сыни және шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту; студенттерді оқытылатын тілдің қазіргі лингвистикалық жағдайымен таныстыру; мақсатты дақылды алу. Пән оқытылатын тілдегі фонетикалық, грамматикалық және лексикалық ақпаратты зерттеуге бағытталған. Студенттер оқытылатын тілдің тарихы, шет тілінің мәдениеті және басқа да қарым-қатынас салалары бойынша слайдтар мен кейстер әзірлейді. Сабақта дебат, үйде оқу, аудиомәтіндерді тыңдау және оларды талдау кіреді. Сонымен қатар, студенттер рөлдік ойындарға және жобалық жұмыстарға қатыса отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынаста шет тілінде өз ойларын жеткізуге мүмкіндік алады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Қазіргі ағылшын тілі теориясының негіздері

    Бұл курс лингвистиканың өзекті аспектілерін қамтиды және шет тілінің педагогикалық факультеттеріне арналған. Курста ағылшын тілі ғылымының негізгі бөлімдерінің негізгі түсініктері берілген, фонетика мен фонологияның, лексикология мен лексикографияның, грамматиканың және оның компоненттерінің ішкі құрылымы ашылады. Курсты аяқтағаннан кейін студент лингвистикалық теориялардағы заманауи тенденцияларды, фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстар контекстіндегі зерттелетін тілдің заңдылықтарын, тұтас тарихи білім ретінде ағылшын тілінің лингвистикалық жүйесі туралы идеяны; тілдің коммуникативті табиғаты және қазіргі көпмәдениетті әлемдегі шет тілінің рөлі туралы түсініктерді меңгереді; сыни негіздердің теориялық негіздеріне сілтеме жасай отырып, кәсіби негізделген мәселелерді шешеді. ресурстарды талдау және одан әрі практикалық қолдануда мазмұнды таңдауды негіздеу.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі

    Екінші шет тілінің негізгі мақсаты – негізгі шет тілдік қатынасты қалыптастыру, студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынасын және метатілін қалыптастыру. Коммуникативтік іс-әрекет курста екі шет тілі маманының коммуникативтік қажеттіліктері туралы, тіл туралы кәсіби білім ауқымын қалыптастыру арқылы студенттердің шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде ұйымдастырылады. Базалық шет тілінің негізгі курсы А1 деңгейінде оқуды, жазуды және тыңдалған ақпаратты түсінуді үйретуге арналған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 11
  • Жаңартылған білім беру мазмұны шарттары бойынша тәрбие жұмысын ұйымдастыру

    Интеграцияланған курс мектеп оқушыларымен сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу үшін болашақ педагог-мұғалімді теориялық және әдістемелік даярлауға, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ұлттық идеяны іске асыру контекстінде сыныптан тыс жұмысты ұйымдастырудың міндеттерін, мазмұнын, нысандары мен әдістерін бірлікте шешуге бағдарлануға; білім беру жүйесінде инклюзияны жүзеге асырудың психологиялық-педагогикалық аспектілерімен, инклюзивті білім берудегі педагог-психолог қызметінің ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ерте шеттілдік білім берудің психологиялық және физиологиялық негіздері

    Пән студенттердің бастауыш мектеп жасындағы балалар ағзасының анатомиялық, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері мен функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты идеяны қалыптастыруға ықпал етеді, сондай-ақ курс шеттілдік білім беру теориясының ажырамас бөлігі ретінде қазіргі заманғы әдістемелік ғылымның және шет тілді тиімді вариативті оқыту практикасының талаптарына жауап беретін жоғары кәсіби деңгейде ерте білімі бар бастауыш мектептер үшін мұғалімдерді даярлауды қамтамасыз етуге арналған мүдделерді барынша ескере отырып білім беруге бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Жеке тұлғалық даму негіздері

    ЖЖООББ ұйымы ЖББП циклінің пәндері бойынша пәнаралық сипатқа ие интеграциялық бағдарламалар әзірлейді. Олар білім алушылардың экономика, құқық салаларындағы құзыреттіліктерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін, сондай-ақ кәсіпкерлік дағдыларын, ғылыми зерттеу әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Курстың негізгі рөлі мен маңызы – Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жастар саясаты тұжырымдамасын іске асыру негізінде бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау. «Жеке тұлғалық даму негіздері» курсын оқу студенттердің жеке қасиеттерін дамытуға, ұжымдағы кәсіби іс-әрекеттің құқықтық және психологиялық негіздерін игеруге бағытталған. Алынған білім оларға бизнес, кәсіпкерлік, Мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, инновациялық технологияларды енгізу, қоршаған ортаны қорғау саласында өз іскерліктерін толық көлемде іске асыруға мүмкіндік береді.

    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кәсіби негіздегі шет тілі (ағылшын тілі)

    Кәсіби-негізделген шет тілінің мақсаты студенттердің күнделікті, мәдени, кәсіптік және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерді шешуге қажетті және жеткілікті мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады. Курс қоғамдық өмірдің әлеуметтік, тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, білім беру және кәсіптік мәселелерін қарастырады, оның аясында сөйлеу тақырыптарының құрамы мен нақты қарым-қатынасқа ең тән жағдайлар анықталады. Курс әлеуметтік-мәдени шындықты қамтитын шынайы материалды ұсынады, тапсырмалар мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілді толық пайдалануды қамтамасыз етеді және мәдениет субъектілері мен қауымдастықтардың өзара түсіністік шарты болып табылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 14
  • Коммуникативті–мамандандырылған практикум

    Бұл курс аясында нарық пен еңбек талаптарына сәйкес ауызша және жазбаша кәсіби коммуникацияның тәжірибелік деңгейлері игеріледі. Курс кәсіби ойлаудың кеңеюіне әкелетін нақты кәсіби және коммуникативті жағдайларда мәселелерді шешуге бағытталған.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Коммуникативті мамандандырылған практикум

    Коммуникативтік практикум оқу бағдарламасының негізгі курсы, университеттік компоненті болып табылады. Курстың кәсіби тұжырымдамасының мазмұны келесі тақырыптық-мәтіндік бірліктермен ұсынылған: «Ғылым», «Гуманитарлық ғылымдар» және «Экономика». Мазмұнның іс жүргізу жағы заманауи білім беру технологияларының көмегімен модельденетін мәдениетаралық-коммуникативтік актілермен (оқиғалармен, жағдайлармен) жүзеге асырылады: ситуациялық талдау технологиясы, жобалау технологиясы, ынтымақтастықта оқыту, проблемалық оқыту, контекстік оқыту технологиясы және т. б. Курстың міндеттері: - академиялық проза, техникалық құжаттама және медиа дереккөздерді қоса алғанда, әртүрлі мәтіндердегі ақпарат пен идеяларды түсіну және түсіндіру. - логиканы, пайымдауды және тиімді риторикалық стратегияларды қолдана отырып, ақпарат пен идеяларды дәл және сенімді түрде жеткізу. - аудиторияның қажеттіліктерін бағалай отырып, әртүрлі динамикалық жағдайларда өзара әрекеттесу, - аудиторияның пікірлеріне бейімделу және соған сәйкес жауап беру арқылы хабарлама жасаңыз. Курс диалог арқылы әр түрлі ортадағы адамдармен қарым-қатынас орнатуға, ақпаратқа деген қажеттілікті білуге көмектеседі; дұрыс грамматиканы, орфографияны, тыныс белгілерін, дикцияны, стиль мен форматты қолдана отырып, тақырыпты таңдау және тарылту.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Жалпы білім беретін мектептің негізгі сатысында шеттілдік білім берудің заманауи әдістері мен технологиялары

    «Жалпы білім беретін мектептің негізгі сатысында шеттілдік білім берудің заманауи әдістері мен технологиялары» курсы білім берудің жаңартылған мазмұнына және орта мектептегі білім беру реформаларына сәйкес 12 жылдық мектепте Болашақ шетел тілі мұғалімдерін әдістемелік даярлау жүйесінде маңызды рөл атқарады. Пән орта білім беру шеңберінде шетел тілін оқытудың әдістемелік жүйесін зерделеуге бағытталған. Курстың мақсаты- ағылшын тілі мұғалімдерінде мәдениетаралық қарым-қатынастың қажетті дағдыларын қалыптастыру; сыныптағы өзара әрекеттесу негіздерімен танысу; орта мектеп үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерінің қызметін талқылау (5-9 сыныптар). Курс мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынас пен халықаралық ынтымақтастықтың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған және шет тілін оқыту әдістерін полемикалық талқылауды қажет ететін проблемалық-бағдарланған сабақтардан тұрады. Студент жоспарланған сабақты құруға, оны талдауға және сабаққа дайындалу үшін қосымша материалды пайдалануға мүмкіндік алады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі (неміс, француз, түрік)

    Бұл пән студентті халықаралық стандарттарға сәйкес екінші шет тілінде сөйлеу мәдениетін жүргізу негіздерімен, ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеу ерекшеліктерінің ерекшеліктерімен таныстырады, сөйлеу дағдыларын игеруге, ана тілінде сөйлейтіндермен іскерлік және жеке байланыстар, халықаралық қарым-қатынас үшін хат алмасуға дайындайды. Пәннің мақсаты-мұғалімнің кәсіби қызметіне бағытталған жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Курстың міндеттері: - әр түрлі ұйымдық құрылымдарды, сондай-ақ индикаторлар мен қосқыштардың жиынтығын толық және дұрыс пайдалану, - тізілімнің ерекшеліктерін және оларды жүзеге асыру тәсілдерін және үйлесімді сөйлеуде дыбыстардың сауатты айтылуын меңгеру, - бейтарап сипаттағы өнімді жазу дағдыларын дамыту. Курс дайындалған диалогтық және монологтық сөйлеу, тыңдалған мәтінді немесе әңгімені ауқымды және толықтай түсіну, графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауатты жазуды меңгеру, әртүрлі жанрлық мәтіндерді оқу және аудару, зерттелетін тілдің тілдік құбылыстарын дербес грамматикалық талдау, ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық ережелерді практикада қолдану, көркем әдебиеттің шынайы мәтінін талдау бойынша жұмыстарды көздейді. Курста көпшілік алдында сөйлеу, жалпы мазмұнды түсіну, сондай-ақ зерттелген тілдік материалға, әлеуметтік-мәдени білімге және шет тіліндегі дискурсты ұйымдастыру туралы білімге сүйене отырып, белгілі бір көлемде ақпарат алу, анықталған мәселелер бойынша жеке пікірді бөліп көрсету, ақпаратты даулау, салыстыру және бағалау, қорытынды жасау мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметінің лингводидактикалық негіздері

    Курстың мақсаты- шет тіліндегі білім берудің негізін қалау, негізгі әдіснамалық тұжырымдамаларды талдау және әдістемелік және білім беру әдебиеттерін сыни талдау, проблемалық сипаттағы практикалық және кәсіби мәселелерді шешу арқылы шет тілі сабақтарында оқу процесін ұйымдастырудың әртүрлі аспектілерін зерттеу. Курс шет тілі бойынша оқу процесін ұйымдастыру үшін шешуші маңызы бар әдіснамалық ұғымдар мен санаттарды енгізуге және жүйелеуге бағытталған. Курс әдістемелік әдебиеттерді сыни талдаумен және курстың өзегін құрайтын проблемалық сипаттағы практикалық мәселелер мен жағдайларды (типтік және прагма-кәсіби жағдайлар) шешумен қатар жүреді. Курс келесі міндеттердің кешенін шешу арқылы жүзеге асырылады: студенттерге қазіргі заманғы шет тіліндегі білім беру парадигмасының мәдениетаралық және коммуникативті шет тіліндегі білім беру жүйесі ретінде құзыреттілік-әдіснамалық интеграциясының мәні туралы түсінік беру; студенттерді классикалық және заманауи ұғымдар мен категориялардың заманауи әдіснамалық интерпретациясымен таныстыру: тәсілдер, мақсаттар, мазмұн, принциптер, әдістер, терминдер; болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды кеңейту, жүйелеу және бекіту; тәжірибе жинақтау және ақпараттық технологиялардың көмегімен тиісті білімді іздеу және алу дағдыларын дамыту.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу және іскерлік қатынас

    Курстың мақсаты: болашақ мамандарды мемлекеттік тілде іс қағаздары мен іскерлік қарым-қатынасты сауатты жүргізе білу дағдыларын меңгерту; азаматтық қарым-қатынаста, әкімшілік басқаруда жиі кездесетін іс қағаздарының түрлі модельдері бойынша өз бетімен құжат жазып, толтыра алу қабілеттілігі дамытып,іскерлік қарым-қатынаста басқару шешімдерін оңтайландыруға, коммуникациялық кедергілерді, дағдарыс пен қақтығыстарды болдырмауда тиімді іскерлік қарым-қатынастың практикалық дағдыларын меңгерту; кәсіби қызмет пен жеке өмірдің коммуникациялары, қазақстандық және әлемдік қоғамдастықта оң және сенімді байланыстарды орнату және дамыту, жеке қарым-қатынас мәдениеті және өнімді қызметке қол жеткізу үшін ұжыммен қарым-қатынас жасау технологияларын қолдану, қолайлы моральдық атмосфераны құру және серіктестермен келіссөздер жүргізу қабілетін меңгерту. Курс іскерлік коммуникацияның ерекшеліктерін; іс қағаздарын жүргізудің негізгі ұғымдарымен және әртүрлі модельдерімен танысуды; кәсіптік қызметтегі вербалды және вербалды емес коммуникациялар теориясын; іскерлік қарым-қатынастың негізгі нормаларын қамтиды. Курс іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктеріне сай өзара әрекеттестіктің негізгі формаларын қолдану; практикалық мәселелерді шешу кезінде кәсіби іскерлік қарым-қатынас мәдениетінің жоғары деңгейде дамуын көрсетуді; жанжалды жағдайда әрекет ету, коммуникациялық кедергілерді жеңу, іскерлік қарым-қатынасқа оң әсер ету үшін психологиялық механизмдерді тиімді қолдану; іскерлік хат алмасуды және телефон арқылы сөйлесу, әртүрлі әлеуметтік деңгейдегі тұлғалармен сұхбаттасу біліктерін дамытуды көздейді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Бұл курс студенттердің әлеуметтік-мәдени, кәсіби бағытталған мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға дайындығын дамытуға, 5 КЛК бойынша (когнитивті-лингвомәдени кешендер) пәндік-процестік мазмұнын игеруге бағдарланған. Пәннің кәсіби тұжырымдамасының пәндік мазмұны мынадай тақырыптық-мәтіндік бірліктермен ұсынылған: «Жаһандық сахнадағы балалардың –«Кво-статусы»; «Қазіргі қоғамның әлеуметтік мәселелері мен жаһандық сын-қатерлері»; «Қазіргі әлемдегі қазіргі білім беру жүйесінің сын-қатерлері»; «Мәдениет және қазіргі әлем»; «Білім беру саласында бұқаралық ақпарат құралдарын қолдану үрдістері жүйесі»; мазмұнның іс жүргізу аспектісі заманауи білім беру технологияларының көмегімен модельденетін мәдениетаралық-коммуникативтік актілер (оқиғалар, жағдайлар) арқылы жүзеге асырылады: ситуациялық талдау технологиясы, жобалау технологиясы, ынтымақтастықта оқыту, проблемалық оқыту, контекстке негізделген оқыту технологиясы және т. б. Бұл курста студент оқу материалы ретінде көркем шығармалардан, очерктерден, әңгімелерден, публицистикалық, ғылыми-танымал мәтіндерден үзінділерді, газет-журнал мақалаларын, сондай-ақ нұсқаулықтарды, жарнамалық брошюраларды, анықтамалықтарды, хат-хабарларды, статистикалық деректері бар мәліметтерді және т. б. пайдалана отырып, оқу стратегияларын меңгереді; аналитикалық-семантикалық, кәсіби маңызды міндеттер мен проблемаларды шешу үшін келіп түскен ақпаратты өлшемшарт бойынша бағалап өңдейді; коммуникативтік ниетті ауызша монологиялық, диалогтық және жазбаша қарым-қатынас түрінде іске асырады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі

    Курс студенттердің оқу деңгейінің мазмұны мен талаптарын ашады; онда қарым-қатынастың жалпы-кәсіби және арнайы-кәсіби салалары шеңберінде сөйлеу тақырыбы келтіріледі; сөйлеу қызметінің түрлері бойынша түпкілікті талаптардың тізілімі беріледі, олардың қалыптасуын бағалау критерийлері, кәсіби-негізделген дағдылардың тізімі, сондай-ақ бақылаудың қорытынды нысанына қойылатын талаптар ұсынылады. Курстың міндеттері: - болашақ мамандық контекстінде қарым-қатынас объектісінің ұғымдары мен категорияларының жүйесін түсіндіру; -салыстырмалы-критериалды параметрлер бойынша кәсіби маңызы бар ұғымдар мен объектілер жүйесін тану және жіктеу стратегияларын меңгеру; -қарым – қатынас процесінде когнитивті-лингвомәдени кешендердің (КЛК) тілдік және сөйлеу материалын жандандыру стратегияларын, КЛК-ТМБ (тақырыптық-мәтіндік бірліктер) мазмұнының пәндік және процестік аспектілерін меңгеру және зерделеу стратегияларын, ауызша (монологиялық және диалогтық) және жазбаша қарым-қатынас нысандарында коммуникативтік ниетті іске асыру стратегияларын қолдану; - болашақ мамандық контекстінде кейінгі кәсіби маңызды міндеттерді шешу үшін ақпаратты талдау; - өзіңіздің полемикалық-аргументативті дискурстарыңызды жасаңыз.

    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Лингводидактикалық концепцияларды дамытудағы мәдениетаралық коммуникация теориясы және лингвомәдениеттану

    Мақсаты: лингвомәдени қайнар көзі ретінде бастапқы мәтіннің прагматикалық аспектісін меңгеру, мәдениетаралық қарым-қатынастың даму тарихының негіздерін меңгеру, мәдениетаралық коммуникация саласында жүргізіліп жатқан ағымдағы зерттеулер туралы хабардарлықты арттыру, өзінің мәдени ортасы туралы білімді кеңейту және басқа адамдардың ойлау үлгілерінің, құндылықтарының, сенімдері мен нормаларының қарым-қатынасқа әсері, бұқаралық ақпарат құралдарының мәдениетті және мәдениетаралық мәселелерді ұсыну және бұрмалау тәсілдерін тану және талдау. Бұл пән тілдерді оқыту процесінің теориялық негіздемесімен және мәдениет пен тілдің рөлі мен орны, әлемнің тұжырымдамалық және лингвистикалық көрінісі арасындағы айырмашылық, лингвомәдени қарым-қатынасты қалыптастырудағы лингвистиканың рөлі сияқты ең өзекті аспектілермен таныстырады. Мәдени құндылықтарды қабылдау стратегиясы мен тілдік білім берудің мазмұны, мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынасты оқытуды ұйымдастыру формалары, коммуникация механизмдері және оқу процесін жобалау қарастырылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Екінші шет тілі (неміс, француз, түрік)

    Бұл пән студентті халықаралық стандарттарға сәйкес екінші шет тілінде сөйлеу мәдениетін жүргізу негіздерімен, ана тілінде сөйлейтіндердің сөйлеу ерекшеліктерінің ерекшеліктерімен таныстырады, сөйлеу дағдыларын игеруге, ана тілінде сөйлейтіндермен іскерлік және жеке байланыстар, халықаралық қарым-қатынас үшін хат алмасуға дайындайды. Пәннің мақсаты-мұғалімнің кәсіби қызметіне бағытталған жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру. Курстың міндеттері: - әр түрлі ұйымдық құрылымдарды, сондай-ақ индикаторлар мен қосқыштардың жиынтығын толық және дұрыс пайдалану, - тізілімнің ерекшеліктерін және оларды жүзеге асыру тәсілдерін және үйлесімді сөйлеуде дыбыстардың сауатты айтылуын меңгеру, - бейтарап сипаттағы өнімді жазу дағдыларын дамыту. Курс дайындалған диалогтық және монологтық сөйлеу, тыңдалған мәтінді немесе әңгімені ауқымды және толықтай түсіну, графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауатты жазуды меңгеру, әртүрлі жанрлық мәтіндерді оқу және аудару, зерттелетін тілдің тілдік құбылыстарын дербес грамматикалық талдау, ауызша және жазбаша сөйлеуде грамматикалық ережелерді практикада қолдану, көркем әдебиеттің шынайы мәтінін талдау бойынша жұмыстарды көздейді. Курста көпшілік алдында сөйлеу, жалпы мазмұнды түсіну, сондай-ақ зерттелген тілдік материалға, әлеуметтік-мәдени білімге және шет тіліндегі дискурсты ұйымдастыру туралы білімге сүйене отырып, белгілі бір көлемде ақпарат алу, анықталған мәселелер бойынша жеке пікірді бөліп көрсету, ақпаратты даулау, салыстыру және бағалау, қорытынды жасау мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Қазіргі ағылшын әдебиеттанудың негіздері

    Курстың мазмұнына студенттердің ежелгі және ортағасырлық ағылшын әдебиетінен бүгінгі күнге дейінгі ағылшын әдебиетіндегі жазушылардың негізгі бағыттары мен шығармаларын зерттеу; Ренессанс және Ағарту әдебиеті, ХІХ ғасырдың аяғында романтизмнен реализм мен натурализмге көшу және ХХ ғ. мен XXI ғасырдың басындағы модернизм мен постмодернизмнің тәжірибелерін қарастыруы кіреді. Курстың міндеттері: дамудың әртүрлі кезеңдері мен эволюция кезеңдеріндегі ағылшын тіліндегі әдебиеттің негізгі заңдылықтарымен және ағымдарымен таныстыру; көркем мәтінді тарихи, идеялық, эстетикалық маңыздылығы тұрғысынан талдау; зерттелген тақырып аясында ағылшын тілінде өз ойларын білдіру және зерттелген мәселе бойынша өз көзқарастарын білдіру; зерттелетін тіл елінің шетел әдебиеті мен әдебиеті туралы идеялар жүйесіне ие болу; тиісті терминология мен лексика, елтану бағыты бар тілдік шындықтар; пәннің тұжырымдамалық аппараты; түпнұсқадағы мәтіндік материалдар мен кітаптарды оқу; талданатын шығарманың мазмұнын баяндау.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Коммуникативті-дискурсивті модельдер және когнитивті лингвистика

    Курс когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдері, тілдің когнитивті қызметі және тіл мен ойлаудың қиылысы туралы жалпы білімді қамтиды. Бұл курстың зерттеу объектісі – тіл мен адам танымының өзара әрекеттесуі. Пән ақпаратты жинау, талдау, өңдеу және практикалық және прагма-кәсіби мәселелерді шешу үшін лингвистикалық және лингвистикалық емес білімді қолдану процесінде әртүрлі когнитивті құрылымдарды дәйекті түрде зерттеуді қамтамасыз етеді. Курстың міндеттері: - пәннің теориялық негіздері мен практикалық маңыздылығын түсіну; - тіл үйренуде когнитивтік әдістің негіздерін меңгеру. - категориялау және полисемия теорияларын түсіну; - тілдің танымдық табиғаты туралы білімді жалпылау; - когнитивті лингвистикада концепттерді, домендерді және фреймдерді қолдану туралы біліммен жұмыс жасау; -прагма-кәсіби міндеттерді шешу; - когнитивті-лингвистикалық зерттеулер әдістемесін және когнитивті терминологияны меңгеру.

    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Кәсіби- спецификалық мәдениетаралық коммуникация (ғылым)

    Курстың мақсаты-мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамыту, мета-тілді енгізу, классикалық және қазіргі ғылымның негізгі ұғымдарын терең түсінуді көрсету, ғылыми мазмұнда жазбаша да, ауызша да тиімді қарым-қатынас жасау, олардың ғылыми тәжірибесі мен білімдерін шет тіліндегі жаңа ғылыми жағдайларды талдау үшін қолдану. Бұл пән оқу процесінің теориялық негіздемесін қарастырады және педагогикалық мамандықтардың студенттеріне арналған және оқытушы - маман және халықаралық жаратылыстану - ғылыми жобаларды әзірлеуші сияқты қосымша мамандықтарды игеруге бағытталған.

    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Шеттілдік білім беру әдістемесі

    Курс шетел тіліндегі білім берудің жаңа түрінің тұжырымдамалық негізі болып табылатын когнитивті- лингвомәдени әдістеме туралы тұтас, ғылыми негізделген идеяны қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар, студенттерге мәдениетаралық және коммуникативті шет тіліндегі білім беру жүйесі ретінде қазіргі шет тіліндегі білім беру парадигмасының құзыреттілік және әдіснамалық интегративтілігінің мәні туралы түсінік беріледі. Курста шет тіліндегі білім беру жүйесінің негізгі категорияларының әдіснамалық түсіндірмесі анықталады, яғни мәдениетаралық коммуникация теориясы контекстінде ауызша коммуникацияны модельдеу сияқты кәсіби барабар дағдылар арқылы жүзеге асырылатын оның барлық компоненттерінің кешеніндегі тәсілдер, мақсаттар, мазмұн, принциптер, әдістер, оқу құралдары. Курс коммуникативті тапсырмалар мен прогрессивті педагогикалық технологиялардың қолданыстағы типологиясын дұрыс қолдануға үйретеді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Коммуникативтік-мамандандырылған практикум

    Курс студенттерге қазіргі заманғы шет тіліндегі білім беру парадигмасының мәдениетаралық шет тіліндегі білім беру жүйесі ретіндегі құзыреттілік - әдіснамалық интеграциясының мәнін түсінуге мүмкіндік береді, студенттерді классикалық және заманауи ғылымның, экономика мен гуманитарлық ғылымдардың заманауи әдіснамалық интерпретациясымен таныстырады, сондай-ақ болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды кеңейтуге, жүйелеуге және шоғырландыруға ықпал етеді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Кәсіби-спецификалық мәдениетаралық коммуникация (гуманитарлық ғылым)

    Пән оқу процесінің теориялық негіздемесін қарастырады және педагогикалық мамандықтардың студенттеріне арналған және қосымша мамандықтарды - оқытушы-маман және ғылыми-гуманитарлық бейіндегі халықаралық жобаларды әзірлеушіні игеруге бағытталған. Курстың мақсаты-мета-тілді енгізу, классикалық және заманауи ғылымның негізгі ұғымдарын терең түсінуді көрсету, ғылыми мазмұнда жазбаша да, ауызша да тиімді қарым-қатынас жасау, олардың ғылыми тәжірибесі мен білімдерін шет тіліндегі жаңа ғылыми жағдайларды талдау үшін қолдану. Мақсат гуманитарлық бағыттағы келесі міндеттердің кешенін шешу арқылы жүзеге асырылады: студенттерге мәдениетаралық және коммуникативті шет тіліндегі білім беру жүйесі ретінде қазіргі шет тіліндегі білім беру парадигмасының құзыреттілік - әдіснамалық интеграциясының мәні туралы түсінік беру; студенттерді шет тіліндегі білім берудің негізгі категорияларының заманауи әдіснамалық интерпретациясымен таныстыру.

    Семестр - 7
    Несиелер - 9
  • Шеттілдік білім берудегі педагогикалық шеберлік

    Педагогикалық шеберлік іс-әрекеттің барлық түрлерін кәсіби түрде оңтайландыруға, тұлғаны жан-жақты дамытуға және жетілдіруге, оның дүниетанымын, қабілеттерін, әлеуметтік маңызды іс-әрекетке деген қажеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс студентке кәсіби жетілудің негізгі кезеңдерін меңгеріп, сезінуге кәсіби даярлықиың бастапқы деңгейін құруға көмектеседі.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі

    Төртінші курсқа арналған «Мамандандырылған кәсіби шет тілі» курсы шет тілі бойынша түлектің төрт циклді дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады. Курстың мақсаты- халықаралық стандарттарға сәйкес келетін ЖОО-дағы 1-3 оқу курстарында қалыптасатын кәсіби бағдарланған білімді, іскерлікті және зерттеу дағдыларын жетілдіру. Курс білім беру процесінде кәсіби шет тілін одан әрі зерделеу және қолдану үшін негіздер мен мотивацияларды қалыптастырады. Пәннің мазмұны иерархия мен тұтастық қағидаты бойынша өзара байланысты алты тақырып түрінде құрылымдалған. Оқыту инновациялық білім беру технологиялары негізінде құрылады. Пәннің бағдарламасы компоненттік және коммуникативті тәсілдер негізінде құрастырылған. Курс педагогикалық мамандық бойынша ағылшын тілінде тиімді ауызша және жазбаша қарым-қатынасқа ықпал етеді, яғни, ғылыми ақпаратты іздеу, лингвистикалық, педагогикалық және оқу мәселелері бойынша ғылыми мәтінді рефераттау, ағылшын тілінде ғылыми түсініктеме беру, аннотация жазу, конференцияларда баяндамалар мен хабарламалармен сөйлеу және т. б. қабілеттерін дамытады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Кәсіби мектептің мазмұндық ерекшеліктері

    Курстың мақсаты- шет тілдері бойынша мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнының жаңа тұжырымдамасына негізделген болашақ шет тілдері мұғалімін кәсіби-әдістемелік даярлау сапасын қамтамасыз ету. Курс бірқатар міндеттерді шешеді: студенттерге қазіргі заманғы шет тіліндегі білім беру парадигмасының мәдениетаралық және коммуникативті шет тіліндегі білім беру жүйесі ретінде құзыреттілік- әдіснамалық интеграциясының мәні туралы түсінік беру; студенттерді шет тіліндегі білім берудің негізгі категорияларының заманауи әдіснамалық интерпретациясымен таныстыру және шет тіліндегі білім беру жүйесін меңгеру, яғни, тәсілдер, мақсаттар, мазмұн, принциптер, әдістер, оқыту құралдары. Курс мұғалімді даярлаудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады және студенттердің әртүрлі оқу орындарында шет тілін оқыту процесін ұйымдастыру заңдылықтарын терең білуін, оқыту стратегиясы мен ғылыми негізделген тактикасын таңдай білуін қамтамасыз етуге арналған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілі (неміс, француз, түрі)

    Курс бағдарламамен анықталған салаларда тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін жеткілікті еркін пайдалануды қамтамасыз ету үшін шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа, сөйлеу қызметінің төрт түріндегі коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға қол жеткізуге бағытталған. Курс ауызша және жазбаша тілде грамматикалық ережелерді практикада қолдануға мүмкіндік береді, студент шет тіліндегі мәтінді оқудың техникалық дағдыларын дамытады, өзінің ұстанымын, көзқарасын түсіндіреді, негіздейді, халықаралық қарым-қатынас процесінде көпшілік алдында сөйлеу үшін эмоциялармен, идиомалық өрнектермен астарлау дағдыларын қолдана отырып, тілді еркін пайдаланады, мәтіннің құрылымы мен мазмұнын бағдарлайды, қажетті ақпараттың болуын анықтайды, кәсіби маңызды ақпаратты алады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл

    «Арнайы мақсаттарға арналған тіл» курсы мұғалімді даярлаудағы негізгі пәндердің бірі болып табылады және тіл педагогикасы саласында білімі бар бакалавриат студенттеріне арналған. Орталық проблемалар шеңберіне адамның тілдік іс-әрекетінің өзара тәуелділігі мен оның жалпы танымдық қабілеттерімен, тілдің өзара ажырамас эволюциясы мен адамның танымдық іс-әрекетімен байланысын зерттеу кіреді. Курстың мақсаты болашақ шет тілі мұғалімдерінің кәсіби және әдістемелік даярлығының сапасын қамтамасыз ету үшін шет тіліндегі білім берудің жаңа тұжырымдамасына негізделген, олар өздерінің педагогикалық қызметінде кәсіби бағдарланған шет тілі негізінде мәдениетаралық қарым-қатынастың коммуникативтік аспектісін тиімді жүзеге асырады. Курс білім берудің, тәрбиелеудің және дамытудың әртүрлі басқа теорияларын, сондай-ақ білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі студенттерге арналған білім беру бағдарламаларын қолдануға және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, басқа мәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеруге бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика саласындағы білім алушылардың жеке дамуы үшін педагогика мен психологияның қазіргі заманғы тәсілдерін және білім беру жүйесінде инновациялық технологияларды қолданудағы қазіргі педагогикалық процестің заңдылықтарын талдауды, педагогикалық қызметтің құндылықтарына сәйкес кәсіби қоғамдастықта өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі жүзеге асыру үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыруда, білім алушыларда оң өзін-өзі бағалауды қалыптастыруды көздейді. Педагогикалық қызметті адамгершілік - этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес ұйымдастырады, білім алушылардың мінез-құлқын қалыптастырады, білім беру процесін басқару технологиясын меңгере отырып, педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъектілік өзара қарым-қатынасын ұйымдастыру мақсатында олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандырады.
  • Білім беру процесінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, тәрбие жұмысының әдістемесінің негіздерін, білім алушылардың жасына, психикалық, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жалпыадамзаттық құндылықтарға сүйене отырып кәсіби қызметті жүзеге асыруда жеке тұлғаны, сонымен қоса мүмкіндігі шектеулі балаларды жан-жақты дамытуға бағытталған оқу-тәрбие процесін модельдей отырып, тәрбиенің заманауи тұжырымдамаларын жүйелейді, сенсорлық, моторлық саласынан қолайлы инклюзивті жағдайларды жасай отырып, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасауда мамандардың (психолог, логопед, дефектолог және басқа әріптестердің) ұсынымдарына сүйене отырып, ақыл-ой және сөйлеу қабілетін, сондай-ақ бала жасына тән іс-әрекеттерді (пәндік, ойын, мектеп) дамыту.
  • Біліктілікті арттыруды/кәсіптік қайта даярлауды реттейтін нормативтік құқықтық актілерді қолдануға қабілетті екендігін көрсетеді. Экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, сондай -ақ, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, сонымен қоса кәсіпкерлік дағдылары, қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз ете отырып, ғылыми зерттеу әдістері саласында өзінің кәсіби үздіксіз білімін жоспарлайды.
  • В1 кәсіби деңгейінде халықаралық тесттермен жұмыс істеу кезінде түпнұсқа мәтінді түсіну және жаңғырту үшін студенттердің тілдік құзыреттілігін дамыта отырып, тиімді қарым-қатынасты жүзеге асырады.
  • Кәсіби қызмет саласында оқытылатын тілдегі практикалық тапсырмаларды шеше алады, көпшілік алдында сөйлеу қабілеттері мен дағдыларын дамытады, тиімді қарым-қатынас жасайды, сөйлеудің диалогтық формасын: әңгіме, сұхбат, сондай-ақ хабарлама түрінде дайын емес және дайындалған сөйлеуді игере отырып, тілдік құзыреттілікті дамытады.
  • Пән саласындағы тілдерді жіктеудің негізгі принциптері мен түрлерін жазу тарихы мен теориясын меңгеру үшін қолдана отырып, лингвистикалық теорияларды меңгергендігін көрсетеді.
  • Ағылшын тілінің қазіргі заманғы теориясының негіздерін оқыту әдістемесін дамыту үшін прагма-кәсіби қызметте лингвистикалық зерттеулер әдіснамасы мен лингвистикалық терминологияны қолдана отырып, ағылшын тілінің қазіргі заманғы теориясын меңгерген.
  • Іскерлік қарым-қатынасты құжаттамалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру үшін алған білімдерін практикада қолдана отырып, коммуникация процесінің жеке, әлеуметтік, кәсіби және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, іскерлік қарым-қатынастың негізгі әдістерін меңгерген.
  • Зерттелетін тілдің графикалық-орфографиялық жүйесінің нормаларын сақтай отырып, тақырыптық салалар шегінде бейтарап сипаттағы продуктив жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыта отырып, тілдік материалға, шет тілдік дискурсты ұйымдастырудың әлеуметтік-мәдени мәліметтеріне сүйене отырып, белгілі бір көлемде ақпарат алады.
  • Мәдени әртүрлілікке ашықтығын көрсете отырып, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сақтай отырып, лингвистикалық терминдердің мағынасын ашу және ғылыми зерттеулер саласында алған білімдерін жалпылау үшін ақпаратты сыни талдауды қолдана отырып, коммуникативтік модельдермен жұмыс жасай отырып, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту және полимәдениетті аудиториямен өзара іс-қимыл жасау үшін әртүрлі мәдениеттердегі коммуникация жағдайларына бейімдей отырып, білім алушыларда полимәдениетті білім берудің негіздерін қалыптастыру тәсілдерін түсіндіреді
  • Ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді, библиографиялық дереккөздерді және заманауи іздеу жүйелерін пайдалана отырып, көркем шығарманы әдеби-сыни талдау негізінде түсіндіре отырып, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және басқа да қызмет түрлерінде қолдана отырып, пәндік саладағы қазіргі ағылшын әдебиеттану білімін көрсетеді.
  • Мәдениетаралық кәсіби қатысым ерекшеліктерін, сондай-ақ студенттердің коммуникативті және тілдік құзыреттіліктері мен қажеттіліктерін дамытуда оқу үдерісінің практикалық басқаруды ескере отырып, оған сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын және заманауи оқыту технологияларын қолдана отырып, сабақ жоспарларын құрады.
  • Білім беру үдерісін ұйымдастыруда, кәсіби сөздік қорын қалыптастыру және оны әртүрлі платформаларда, академиялық мақсатта техникалық қатысым стилін дамыта отырып, әкімшілік коммуникация құжаттарын/жобаларын/есептерін/зерттеу жұмыстарын жазу сияқты түрлі режимдерде қолдану арқылы студенттердің тілдік құзыреттілігін дамыту үшін тиімді коммуникацияны жүзеге асыруда білім беру ресурстарының кең ауқымын пайдаланады.
  • Ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, оны жалпылау және таңдалған қызмет саласы шеңберінде нақты терминологиямен жұмыс істеу кезінде бекіту үшін негізгі тұжырымдамаларды, парадигманы және теориялық әзірлемелерді және бейіндік мектептің ерекшеліктерін біріктіре отырып, шеттілдік білім берудің жаңартылған әдістемесі негізінде өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметін рефлексиялауды жүзеге асыра отырып, білім беру процесін жетілдіру жөніндегі өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерделейді.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілдерін оқытуға ынталандыруды қалыптастыру үшін оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті оқыту әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, когнитивтік-лингвомәдени әдістеме мен коммуникативті тәсілді меңгерудің дәстүрлі және заманауи тәсілдерін салыстыра отырып, ақпаратпен жұмыс істеудің заманауи технологияларын ескере отырып, желілік ресурстардан, ақпараттық жүйелер мен бағдарламалардан тиісті ақпаратты біріктіру арқылы білім беруді басқарудың пәндік-процессуалдық мазмұнын модельдеу арқылы сабақтар өткізеді.
  • Білім беру процесінде психологиялық жайлы атмосфераны қамтамасыз ету үшін бастауыш мектеп оқушысының психофизиологиялық денсаулығына арналған бірлескен іс-шаралардың әртүрлі тақырыптарын таңдай отырып, оқу орнының педагогтары мен психологтары және ата-аналармен тиімді өзара әрекеттесуді жоспарлап, оқыту стратегияларына және бағалау құралдарына негізделген әртүрлі әдістер негізінде сабақты жоспарлауды жүзеге асыратын, ерте шетел тілін оқыту саласындағы білім беру міндеттерін қоя алады.
Top