Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Екі шет тілі мұғалімі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика саласындағы білім алушылардың жеке дамуы үшін педагогика мен психологияның қазіргі заманғы тәсілдерін және білім беру жүйесінде инновациялық технологияларды қолданудағы қазіргі педагогикалық процестің заңдылықтарын талдауды, педагогикалық қызметтің құндылықтарына сәйкес кәсіби қоғамдастықта өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі жүзеге асыру үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыруда, білім алушыларда оң өзін-өзі бағалауды қалыптастыруды көздейді. Педагогикалық қызметті адамгершілік - этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес ұйымдастырады, білім алушылардың мінез-құлқын қалыптастырады, білім беру процесін басқару технологиясын меңгере отырып, педагогикалық процестің барлық қатысушыларының субъектілік өзара қарым-қатынасын ұйымдастыру мақсатында олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандырады.
  • Білім беру процесінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, тәрбие жұмысының әдістемесінің негіздерін, білім алушылардың жасына, психикалық, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес жалпыадамзаттық құндылықтарға сүйене отырып кәсіби қызметті жүзеге асыруда жеке тұлғаны, сонымен қоса мүмкіндігі шектеулі балаларды жан-жақты дамытуға бағытталған оқу-тәрбие процесін модельдей отырып, тәрбиенің заманауи тұжырымдамаларын жүйелейді, сенсорлық, моторлық саласынан қолайлы инклюзивті жағдайларды жасай отырып, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасауда мамандардың (психолог, логопед, дефектолог және басқа әріптестердің) ұсынымдарына сүйене отырып, ақыл-ой және сөйлеу қабілетін, сондай-ақ бала жасына тән іс-әрекеттерді (пәндік, ойын, мектеп) дамыту.
  • Біліктілікті арттыруды/кәсіптік қайта даярлауды реттейтін нормативтік құқықтық актілерді қолдануға қабілетті екендігін көрсетеді. Экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, сондай -ақ, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, сонымен қоса кәсіпкерлік дағдылары, қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз ете отырып, ғылыми зерттеу әдістері саласында өзінің кәсіби үздіксіз білімін жоспарлайды.
  • В1 кәсіби деңгейінде халықаралық тесттермен жұмыс істеу кезінде түпнұсқа мәтінді түсіну және жаңғырту үшін студенттердің тілдік құзыреттілігін дамыта отырып, тиімді қарым-қатынасты жүзеге асырады.
  • Кәсіби қызмет саласында оқытылатын тілдегі практикалық тапсырмаларды шеше алады, көпшілік алдында сөйлеу қабілеттері мен дағдыларын дамытады, тиімді қарым-қатынас жасайды, сөйлеудің диалогтық формасын: әңгіме, сұхбат, сондай-ақ хабарлама түрінде дайын емес және дайындалған сөйлеуді игере отырып, тілдік құзыреттілікті дамытады.
  • Пән саласындағы тілдерді жіктеудің негізгі принциптері мен түрлерін жазу тарихы мен теориясын меңгеру үшін қолдана отырып, лингвистикалық теорияларды меңгергендігін көрсетеді.
  • Ағылшын тілінің қазіргі заманғы теориясының негіздерін оқыту әдістемесін дамыту үшін прагма-кәсіби қызметте лингвистикалық зерттеулер әдіснамасы мен лингвистикалық терминологияны қолдана отырып, ағылшын тілінің қазіргі заманғы теориясын меңгерген.
  • Іскерлік қарым-қатынасты құжаттамалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру үшін алған білімдерін практикада қолдана отырып, коммуникация процесінің жеке, әлеуметтік, кәсіби және басқа да ерекшеліктерін ескере отырып, іскерлік қарым-қатынастың негізгі әдістерін меңгерген.
  • Зерттелетін тілдің графикалық-орфографиялық жүйесінің нормаларын сақтай отырып, тақырыптық салалар шегінде бейтарап сипаттағы продуктив жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыта отырып, тілдік материалға, шет тілдік дискурсты ұйымдастырудың әлеуметтік-мәдени мәліметтеріне сүйене отырып, белгілі бір көлемде ақпарат алады.
  • Мәдени әртүрлілікке ашықтығын көрсете отырып, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сақтай отырып, лингвистикалық терминдердің мағынасын ашу және ғылыми зерттеулер саласында алған білімдерін жалпылау үшін ақпаратты сыни талдауды қолдана отырып, коммуникативтік модельдермен жұмыс жасай отырып, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту және полимәдениетті аудиториямен өзара іс-қимыл жасау үшін әртүрлі мәдениеттердегі коммуникация жағдайларына бейімдей отырып, білім алушыларда полимәдениетті білім берудің негіздерін қалыптастыру тәсілдерін түсіндіреді
  • Ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді, библиографиялық дереккөздерді және заманауи іздеу жүйелерін пайдалана отырып, көркем шығарманы әдеби-сыни талдау негізінде түсіндіре отырып, алған білімдерін ғылыми-зерттеу және басқа да қызмет түрлерінде қолдана отырып, пәндік саладағы қазіргі ағылшын әдебиеттану білімін көрсетеді.
  • Мәдениетаралық кәсіби қатысым ерекшеліктерін, сондай-ақ студенттердің коммуникативті және тілдік құзыреттіліктері мен қажеттіліктерін дамытуда оқу үдерісінің практикалық басқаруды ескере отырып, оған сәйкес оқыту әдістері мен бағалау құралдарын және заманауи оқыту технологияларын қолдана отырып, сабақ жоспарларын құрады.
  • Білім беру үдерісін ұйымдастыруда, кәсіби сөздік қорын қалыптастыру және оны әртүрлі платформаларда, академиялық мақсатта техникалық қатысым стилін дамыта отырып, әкімшілік коммуникация құжаттарын/жобаларын/есептерін/зерттеу жұмыстарын жазу сияқты түрлі режимдерде қолдану арқылы студенттердің тілдік құзыреттілігін дамыту үшін тиімді коммуникацияны жүзеге асыруда білім беру ресурстарының кең ауқымын пайдаланады.
  • Ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру, оны жалпылау және таңдалған қызмет саласы шеңберінде нақты терминологиямен жұмыс істеу кезінде бекіту үшін негізгі тұжырымдамаларды, парадигманы және теориялық әзірлемелерді және бейіндік мектептің ерекшеліктерін біріктіре отырып, шеттілдік білім берудің жаңартылған әдістемесі негізінде өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметін рефлексиялауды жүзеге асыра отырып, білім беру процесін жетілдіру жөніндегі өзекті зерттеулердің нәтижелерін зерделейді.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, шетел тілдерін оқытуға ынталандыруды қалыптастыру үшін оқу жетістіктерін бағалаудың тиісті оқыту әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, когнитивтік-лингвомәдени әдістеме мен коммуникативті тәсілді меңгерудің дәстүрлі және заманауи тәсілдерін салыстыра отырып, ақпаратпен жұмыс істеудің заманауи технологияларын ескере отырып, желілік ресурстардан, ақпараттық жүйелер мен бағдарламалардан тиісті ақпаратты біріктіру арқылы білім беруді басқарудың пәндік-процессуалдық мазмұнын модельдеу арқылы сабақтар өткізеді.
  • Білім беру процесінде психологиялық жайлы атмосфераны қамтамасыз ету үшін бастауыш мектеп оқушысының психофизиологиялық денсаулығына арналған бірлескен іс-шаралардың әртүрлі тақырыптарын таңдай отырып, оқу орнының педагогтары мен психологтары және ата-аналармен тиімді өзара әрекеттесуді жоспарлап, оқыту стратегияларына және бағалау құралдарына негізделген әртүрлі әдістер негізінде сабақты жоспарлауды жүзеге асыратын, ерте шетел тілін оқыту саласындағы білім беру міндеттерін қоя алады.
Top