Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05203 География в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 5

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі мақсаты - қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында географиялық қабықпен, табиғаттағы заңдылықтармен және заңдылықтармен танысу. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты интегралды табиғи геожүйе ретінде Жердің географиялық қабығының ең жалпы заңдылықтары, құрылымы, қызметі және динамикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, оның құрамдас бөліктері бір-бірімен тығыз байланысты, өзара әрекеттеседі және үздіксіз дамуда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 6

    Пәнді оқып үйренудегі мақсат - Жердің ішкі құрылымы туралы және әсіресе қатты жер қабығының құрылымы - литосфера және оның жоғарғы шекарасы - жер бетінің рельефі туралы білім алу; рельефтің ерекше рөлі туралы түсінік алу; литосфера мен рельеф материясын зерттеудің негізгі дәстүрлі және жаңа әдістерінің кешенімен танысу; қатты экономикалық қабықшаның материалдық құндылығы және адамның экономикалық іс-әрекеті үшін жер бетінің рельефі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеті. өлкетану және экологияның өзара байланысы. өлкетану қызметінің жүйесі. өлкетану пәні бойынша негізгі ұғымдар. Өлкетану жұмыстардың түрлері мен формалары. Өлкетану, оның түрлері мен формалары. Өлкетану жұмыстарының маусымдық түрлері. Өлкетану жұмыстарының іс әрекеттеріндегі кездесетін табиғи, тарихи, мәдени, әлеуметтік орындарын танып білу және оларды зерттеу тәсілдерін игеру. өлкетану жұмыстарының маңыздылығы туралы түсінігін қалыптастыру. Өз өлкесін танып білудің маңызын ұғындыру. Жергілікті жердегі көрікті нысандармен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық қабық туралы ілім.
    Несиелер: 6

    Географиялық қабық туралы ілім– географиялық білімнің қайнар көзі, оның негізі географиялық ғылымдар жүйесі болып табылады. Оқу пәнінің негізгі мақсаты– географиялық қабық, оның құрылымы, кеңістіктік дифференциациясы мен басты географиялық заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Географиялық қабықтың эволюция заңдылығы, біртұтастығы, ырғақтылығы мен зат пен энергия айналымы Жердің экологиялық жағдайы тұрғысында қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі тілдес елдер географиясы
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының орналасу географиясы. Түркі тілдес елдердің қысқаша тарихи-географиялық және саяси-экономикалық сипаттамасы. БҰҰ-ға мүше түрік мемлекеттері (Түркия, Қазақстан, Өзбекстан, Әзірбайжан, Қырғызстан және Түркмения). Танылмаған мемлекет-Солтүстік Кипр. Ресейдің Федералды субъектілері (Татарстан, Чувашия және т.б.), автономия құқығындағы басқа елдер мен аймақтар (Гагаузия, Шыңжаң-Ұйғыр автономиялық ауданы). Түркі әлемі және түркі ұйымдары (ТҮРКСОЙ). Түркі әлемінің интеграциясын тереңдету перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Елтану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - елдердің саяси жүйесінің «бейнелерін» түсіну, олардың табиғатын, тұтастай алғанда халықтың және елдің жеке халықтарын, оның тарихы мен мәдениетін, саясаттың, экономика мен қоршаған ортаның ерекшеліктерін зерттеу. Әлем елдері, аймақтық географиялық шолу: табиғи жағдайлар мен ресурстар, халық пен экономика және т.б. Мемлекеттердің қалыптасуы мен даму тарихы: Еуропа, Азия, Солтүстік және Оңтүстік Америка, Африка, Австралия және Мұхиттык аралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық географияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: физика-географиялық ғылымның тұтас жүйелі идеясын, оның даму тарихы мен зерттеу әдістерін қалыптастыру. «Физикалық географияға кіріспе» курсының нәтижесінде алынған білімдер мен дағдылар «Жалпы физикалық география», «Аймақтық география», «География тарихы», «Елтану», «Әлеуметтік-экономикалық география» және т.б. курстардың әрі қарай дамуы үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Цифрландыру технологиясы мен деректер қорын, олардың жаһандану және заманауи әлемнің интеграциясы аясындағы өсіп келе жатқан рөлі мен маңыздылығын қарастыру. Мазмұны: Салыстырмалы түрде қысқа мерзімде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін жүйені талдау және синтездеу, ақпараттық мәліметтерді кодтау және аудару. Қалыптасқан дағдылар: ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу, педагогикалық және қолданбалы мәселелерін шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Рекреациялык география
    Несиелер: 4

    Рекреациялық география туралы түсінік.Рекреациялық географияны дамыту оны ұйымдастыру. Рекреациялық географияның негізгі проблемалары, оны шешу жолдары. Рекреациялық географияның игеру объектісі территориялық рекреациялық жүйені оқып үйрену. Алғашқы темір жолдар, теңіз жолдары және автомобиль жолдары ашылуының рекреацияның қарқынды дамуына тигізген әсері. Рекреациялық ресурстар. Рекреациялық ресурстарды бағалау әдістемесі. Қазақстандағы рекреациялық жұмыстардың даму бағыттары және рекреациялық зоналары. Рекреацияны дамытудағы ежелгі тарихи орындармен қалалардың ролі. Қазақстанның емдік орындары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геоинформатика
    Несиелер: 6

    Геоақпараттық жүйелерге кіріспе. Геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) ұғымы. ГАЖ функционалдық мүмкіндіктері. ГАЖ жалпы құрылымы. ГАЖ классификациясы. Карталар ГАЖ негізі ретінде. ГАЖ-да деректерді ұйымдастыру. Картография және телекоммуникация. Географиялық Ақпарат және оны ГАЖ деректер базасында ұсыну. Гео-суреттер жүйесі. ГАЖ техникалық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Қазіргі заманғы ашық карта қызметтері: Google Maps, Yandex Maps, OpenStreetMap, Microsoft Bing Maps.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Картография және ГАЖ картографиясы
    Несиелер: 6

    Мақсат - болашақ кәсіби қызметінде осы білімнің қажеттілігін түсіне отырып, картографиялық білімнің негіздерін алу, сонымен қатар картамен жұмыс істеу қабілетін дамыту. Түсіру түрлері. Зерттеу әдістері мен әдістері, картографияның дәстүрлі технологиялары. Аэроғарыштық суреттерді қолдану және шифрын шешу әдістері. Сандық карталарды құру әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ландшафттану
    Несиелер: 4

    Ландшафттану - жер бетіндегі ландшафттардың құрылымын, пайда болуын, қызметі мен өзгеруін зерттейтін ғылым. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты жер үсті ландшафттары саласындағы аумақтық және сулы геожүйелердің құрамын, құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін, территорияны экономикалық ұйымдастыруда ландшафттық әдісті қолдану ережелері мен принциптерін түсіну болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Регионалистика
    Несиелер: 5

    Аймақтану-аймақтанудың объективті процестерін (географиялық, саяси, экономикалық, мәдени) зерттейтін пәнаралық ғылым. Аймақтандыру үдерістерін есепке ала отырып, студенттердің ой-өрісін қалыптастыру, ғылым мен практиканың осы саласындағы білімдерін кеңейту, сонымен қатар экономика мен социумның кеңістіктік (аумақтық) ұйымдастыру заңдылықтарын зерттеу әлеуметтік-экономикалық үдерістерді тиімді басқару, жекелеген аймақтардың даму стратегиясын олардың ерекшеліктерін есепке ала отырып таңдау үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Геоурбанистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеті. Дүние жүзінің әртүрлі аймақтарындағы қалалық елді мекендердің тарихы және қазіргі жағдайы. Урбандалу үдерісі, қалалық елді мекендердің құрылымы, қала құрлысының негізгі идеялары, қалалардың проблемалары және даму болашағы. Қалалар географиясының қалыптасуы. «Урбанизация» және «Геоурбанистика» ұғымдары. Урбандалудың дүниежүзілік сипаты. Урбандалудың экономикалық және географиялық аспектілері. Урбанизация үдерісінің мәні, оны туындататын факторлар. Осы заманғы урбанизацияның жалпы белгілері. Урбанизация факторлары. «Қала» түсінігі. Қалалардың жіктелуі және типологиясы, олардың қызмет функциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тұрғындар географиясы, демография негіздерімен
    Несиелер: 6

    «Демография негіздерімен популяция географиясы» популяцияның көбеюінің аумақтық құрылымы мен заңдылықтарын, оның әлеуметтік-экономикалық және табиғи жағдайларға, миграцияға тәуелділігін зерттейді, халықтың санын, аумақтық таралуы мен құрамын, олардың өзгеруін, себептері мен салдарын зерттейді және олар бойынша ұсыныстар береді. жетілдіру. Халықтың саясаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Саяси география геосаясат негіздерімен
    Несиелер: 5

    «Саяси география геосаясат негіздерімен» пәнінің мақсаты геосаяси дамудың жаңа динамикалық өзгеретін тенденцияларымен танысу болып табылады. Мазмұны: Саяси құбылыстар мен процестердің аумақтық саралануын, әртүрлі аумақтық модельдермен ұсынылған әлемнің геосаяси құрылымын зерттейді. Қалыптасқан дағдылар: Саясаттың, экономиканың дамуының негізгі заңдылықтары және нарықтық экономиканың қызмет ету және реттеу механизмдері; саяси география және геосаясат бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік-экономикалық және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: студенттерді әлеуметтік-экономикалық және саяси география негіздерімен, оның заңдылықтарымен және қоғамның аумақтық ұйымдастырылу принциптерімен таныстыру. Аумақтық өндірістік кешендер (ТПК) және өндіргіш күштердің таралу принциптері. халықтың таралу ерекшеліктері және бүкіл әлемдегі адамдардың жеке аймақтар мен елдердегі экономикалық қызметі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Табиғи ресурстар географиясы және жер қойнауын қорғау
    Несиелер: 6

    Географиялық орта - ресурстардың маңызды көзі. Табиғи ресурстар және олардың түрлері. Табиғи ресурстардың белгілі бір типтері мен аумақтық үйлесімі, орналасуы мен құрылымы, оларды экономикалық бағалау және ұтымды пайдалану мәселелері. Табиғи ресурстар географиясының маңыздылығы (табиғи ресурстарды қорғау мен молықтырудың географиялық аспектілері, қоршаған орта және адами ресурстар мәселелері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гидрометеорология
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің Метеорология профилінде қарастырылған жалпы кәсіптік және арнайы пәндердің толық кешенін кейіннен меңгеруіне қажетті атмосфера және климат туралы ғылымның іргелі ережелерін меңгеру болып табылады. Бағдарлама жалпы метеорология және климатология саласындағы соңғы зерттеу нәтижелерінің пайда болуын ескере отырып, курсты көрсету барысында мүмкін болатын түзетулерді жоққа шығармайды. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер ұйымдастырушылық, өндірістік және әдістемелік шаралар кешенін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    «Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы» географиялық конверттің құрылымдық бөліктерін, континенттер мен мұхиттардың ландшафттарының пайда болу, даму, таралу және экономикалық даму заңдылықтарын зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты студенттердің әлемнің табиғаты, оның әртүрлілігі және аймақтық ерекшеліктері туралы тұтас түсінігін қалыптастыру; құрлықтар мен мұхиттардың ландшафттарының пайда болу, даму, таралу және басқару заңдылықтарын білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Климатология гидрология негіздерімен
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты - климаттың қалыптасу процестерін және климаттың географиялық таралуын сипаттау, ғаламдық климаттық жүйені зерттеу және жақын болашақта және ұзақ мерзімді перспективада жаһандық және жергілікті климатта болатын өзгерістерді болжау. Табиғаттағы су айналымы, оған адам қызметінің әсері және су объектілері режимі мен жекелеген аумақтардың су режимін басқару, су ресурстарын ұтымды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Топонимика
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты – топономия негіздерін оқып үйрену, өз өлкесін зерттеу дағдыларын меңгеру, географиялық атаулардың тарихи, әдеби, өлкетану, т.б. байланысын анықтау. Мазмұны: Жер-су атауларын, олардың шығу тегін, семантикалық мағынасын, дамуын, қазіргі күйін, жазылуы мен айтылуын зерттейді, топонимиканың ғылымдар жүйесіндегі орнын ұғынады. Қалыптасқан дағдылар: шығармашылықты дамыту, соның ішінде ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар; топонимика бойынша білімді өз бетінше меңгеру қажеттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • География мен жаратылыстануды оқып уйрену технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты география және жаратылыстану ғылымдарын оқытудың инновациялық әдістерімен, заманауи білім беру бағдарламаларымен, оларды қолдану тәсілдері мен әдістерімен таныстыру. Мектептегі география мен ғылымның құрылымы мен мазмұны. География және ғылымдағы инновациялық технологиялар пәні мен мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық және аймақтық ұйымдар
    Несиелер: 4

    Халықаралық аймақтық ұйымдарға жалпы сипаттама. Халықаралық және аймақтық ұйымдардың шаруашылық құрылым мен және олардың даму ерекшеліктерін білу. Біртұтас экономикалық кеңістікте өндіргіш күштерді орналастыру мен жаңа экономикалық қарым-қатынастырады білу. НАТО , ООН, АСЕАН, НАФТА ұйымдары. Кедендік ұйымдардың қызметі. Картаографиялық, статистикалық және т.б. мәліметтерменен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Халықаралық мамандану бойынша ұйымдарға сипаттама. Қазақстан мүше болып табылатын халықаралық ұйымдар туралы мәлімет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • География және жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттерге география мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдіснамалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және алғашқы әдістемелік дағдылары туралы білім беру. Мектептегі география мен ғылымның құрылымы мен мазмұны. Сыныптан тыс және сыныптан тыс жұмыстардың негізгі формаларына сипаттама. Географияны оқытудағы теориялық зерттеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бүкіләлемдік мұралар географиясы
    Несиелер: 4

    Дүниежүзілік мұра - бүкіл әлем үшін құнды объектілер. Мәдени және табиғи мұра, дүниежүзілік мұра картасы. Планетаның қорғалатын табиғи аймақтарының түрлері. Мәдени мұра объектілерін таңдау критерийлері және жіктелуі. Табиғи ландшафттар мен әдемі табиғи нысандар, тарихи ескерткіштер, мәдени салт-дәстүрлер және аймақтар мен елдердің басқа да көрікті жерлері. Қазақстанның табиғи және мәдени мұрасының объектілері. Әлемдік табиғи және мәдени ескерткіштерді қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: «Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы» Қазақстан Республикасының халқы мен экономикасы туралы білімдер мен түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық құрылымдарын зерттеу. Қазақстан экономикасының салаларын талдау, жетекші салаларын, қоғамның әлеуметтік ерекшеліктерін анықтау. Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық процестерді болжау. Қалыптасқан дағдылары: Қазақстанның және әлемдегі қазіргі экономикалық жағдайға талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Геоэкономика және интеграциялық процестер
    Несиелер: 4

    Цель: Выработать у студентов умение применять общие теоретические и методологические положения для геоэкономического исследования, давать им характеристику и оценивать роль способов, методов и средств реализации интересов отдельных государств в процессе интеграции. Содержание: Изучение теоретических и практических знаний по основам геоэкономики, а также о современных интеграционных процессов. Формируемые навыки: Умеет анализировать структуру геоэкономических и интеграционных процессов; понимает логику глобальных процессов и развития всемирной политической системы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Басқарудың географиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың міндеттері: студенттердің табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу процесінде жер бетінде қалыптасатын аумақтық, табиғи және экономикалық жүйелердің әсерін, басқару шешімдерін қабылдау және оларды іске асыру мүмкіндіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Қазіргі әлемдегі география, географияның негізгі мәселелері мен болашағы. Географиялық зерттеудің әдістері және географиялық ақпараттың негізгі көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ТМД елдерінің географиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты ТМД елдерінің экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайымен, табиғи жағдайлары мен ресурстарымен танысу болып табылады. ТМД-ның экономикалық және әлеуметтік географиясы географиялық ғылымдардың бүкіл жүйесінің негізі болып табылады. Экономикалық-географиялық және геосаяси жағдай, мемлекеттік жүйе және басқару формалары, ТМД-ның заманауи саяси картасы, табиғи жағдайлар мен ресурстар. ТМД халқының саны. Ғылыми-технологиялық революция. ТМД аймақтарының географиясы. Адамзаттың ғаламдық мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның киелі жерлер географиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тарих пен мәдени–тарихи ескерткіштерге құрметпен қарауға тәрбиелеу. Мазмұны: Сакральды география-ерекше құрметтелетін табиғи мұра ескерткіштері; археологиялық және сәулет ескерткіштері; ғибадат орындары болып табылатын діни және ғибадат объектілері; тарихи тұлғаларға байланысты сакральды орындар Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазақстанның 100 киелі орындарын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    «Қазақстанның физикалық географиясы» пәні географиялық конверттің және оның құрылымдық бөліктерінің - табиғи-аумақтық кешендер мен олардың құрамдас бөліктерінің құрылымын, динамикасын және жұмыс істеуін зерттейді. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты - табиғи кешендердің әртүрлілігін және оларда жүретін процестердің мәнін білу; жекелеген ірі табиғи аумақтар. Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық жағдайы. Геологиялық құрылым. Пайдалы қазбалар. Климаты. Топырақ географиясы. Табиғи-географиялық аудандастыру. Табиғи аймақтар. Ішкі сулар. Табиғатты қорғау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дүниежүзінің экономикалык және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    Әлемнің экономикалық және әлеуметтік географиясы қоғамның территориялық ұйымын, оның заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің территориялық саралануын зерттейді. Пәнді оқудың мақсаты - дүниежүзілік саяси карта туралы білім алу, қоғамның қызмет ету заңдылықтары мен заңдылықтарын, әлемдік экономика дамуының ерекшеліктерін түсіну. Табиғи жағдайлар мен ресурстар. Әлем халқы. Ғылыми-технологиялық революция және оның әлемдік экономикаға әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі дүние географиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі әлемнің динамикасына, дүниежүзілік экономиканың жаһандануына қатысты терең білімді қалыптастыру, жаңа тәртіптің идеяларын түсіну және бағалау қабілеті болып табылады. Қазіргі әлемнің алуан түрлілігі мен тұтастығы. Әлемді әлеуметтік-экономикалық даму тұрғысынан топтастыру. Экономикалық, тарихи және географиялық өңірлер, аймақтық саясат, шеткі және орталықтар. Қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастар. Тұрақты даму тұжырымдамасы. Әлемдік экономиканың географиясы. Жекелеген өңірлердің елдерінің мамандануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    қоғамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану

  • Код ON3

    философиялық және тарихи мазмұны бар мәтіндерді қабылдау және талдау дағдыларын, академиялық адалдық мәдениетін қолдау және принциптерін сақтай отырып, пікірталас пен полемиканы жүргізу тәсілдерін меңгеру

  • Код ON6

    География ғылымының негізгі түсініктері, терминдері мен категориялары туралы ақпаратқа ие болу және табиғи кешендердегі табиғи компоненттердің, құбылыстар мен процестердің байланысын ашып көрсете білу

  • Код ON9

    Геология, топырақтану, биогеография, гидрология және метеорология негіздері және далалық географиялық зерттеу дағдылары бойынша негізгі іргелі білімге ие болу

  • Код ON2

    көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелдеу дағдыларына ие болу

  • Код ON11

    Казіргі кезеңдегі табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; табиғатты пайдалану ерекшеліктері; геосфералық қабықтарға антропогендік әсер ету ерекшеліктері; Қазақстандағы қазіргі геоэкологиялық жағдай туралы ақпаратты камтиды.

  • Код ON1

    мемлекеттік және шет тілдерінде акт және бизнесті ұйымдастыру дағдыларын меңгеру, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану;

  • Код ON12

    экономикалық географияның, топонимияның негізгі және теориялық білімдерін практикада қолдану, туристік және рекреациялық қабілеттерін және Қазақстан мен әлемнің аумақтық рекреациялық жүйелерінің ерекшеліктерін талдау

  • Код ON8

    географиялық ақпаратты және ғарыштық кескіндерді жинау мен өңдеудің әдістемесін білу және кеңістіктік ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін қолдану дағдыларына ие болу

  • Код ON10

    Оқу орындарында географияны зерттеудің заманауи инновациялық әдістері мен географияны оқыту әдістері

  • Код ON4

    әлеуметтік ортада тұтас тұлғаның қалыптасуына және жеке тұлғаның жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын көрсету

  • Код ON7

    Жергілікті, аймақтық деңгейде экономикалық географияны, кеңістіктегі экономикалық құрылымдар мен қоғамды ұйымдастырудың аумақтық формаларының қалыптасу заңдылықтарын түсіну және білу

Top