Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01509 Информатика және робототехника в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерге балалар денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдердің негізгі құрылымдары. Программалау тілдері және жүйелері. Программалаудың негізгі принциптері. Бағдарламалау тілдерінің классификациясы. Программалау парадигмалары. Компьютер үшін программалауды әзірлеу. Программаларды жасау кезеңдері. Негізгі бағдарламалау тілдерінің инструментальдық орталарында программа жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу мақсаты студенттерді оқытылатын бөлімдермен таныстыру болып табылады-сандық реттілік шегі. Нақты айнымалы функциялар. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Тейлор Формуласы. Белгісіз интеграл. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. Қатарлар теориясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 4

    «Физика» пәнін оқытудың мақсаты - негізгі физикалық құбылыстарды зерттеу. Классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру. Ғылыми дүниетаным мен қазіргі физикалық ойлауды қалыптастыру. Заманауи ғылыми жабдықтармен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру, жаратылыстанудың әртүрлі бөлімдеріне тән магниттік сандық ретті бағалауды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және мәліметтер құрылымы
    Несиелер: 5

    Типтік ақпараттық объектілерді ұсыну үшін қолданылатын алгоритмдер мен бағдарламаларды, стандартты деректер құрылымын әзірлеудің негізгі әдістері. Алгоритмдердің есептеу күрделілігін талдаудың математикалық әдістері, алгоритмдік есептерді сұрыптау және жылдам іздеу сияқты көпмүшелік күрделілігі бар есептердің күрделілігі бойынша жіктеу. Бағдарламалау тілдері арқылы ақпараттық объектілерді ұсыну үшін зерттелген алгоритмдер мен деректер құрылымын енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология
    Несиелер: 3

    Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты:педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу Мазмұны:педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқытудың педагогикалық технологиялары. Қалыптасатын құзыреттіліктер: педагогикалық білімді кәсіби қызметте қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискретті математика
    Несиелер: 4

    Дискреттік математика пәнін игерудің негізгі мақсаты студенттерге дискретті математика есептерін шешудің әдістерін және соған байланысты ойлауды үйрету. Оқу процесінде студенттерге дискреттік математиканың негізгі бөлімдері бойынша базалық білімнің қорын беру, алынған білімді дискретті математиканың типтік есептерін шешуде ұтымды және тиімді пайдалануды үйрету қажет; студенттердің дискретті математика туралы түсінігі мен нысандар мен процестердің кең спектрін зерттеу әдісі ретінде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Web бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 4

    Web-беттерді құрудың заманауи әдістері мен технологияларын зерттеу. HTML, CSS тілдерінде веб-сайттар құру дағдыларын игеру. Web-сайтты жобалаудың, құрастырудың және орналастырудың үлгілік тәсілдерін меңгеру. Дайын қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды пайдалану (сайт редакторлары, браузерлер, графикалық редакторлар). Web-дизайн негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Осы тұжырымдамаларға арналған танымдық модельдердің дамуына ықпал ететін іргелі информатика тұжырымдамаларының жиынтығы. Ақпарат заттың әмбебап семантикалық қасиеті ретінде. Ақпараттық теория негіздері, сандық автоматика теориясы, алгоритмдер теориясы, алгоритмдердің тиімділігі мен күрделілігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математикалық модельдеу және сандық әдістер
    Несиелер: 4

    Сандық әдістерге кіріспе. Қате теориясы элементтері. Бір айнымалы сызықты теңдеулерді шешу. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің тікелей әдістері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің итеративті әдістері. Матрицаның өздік мәні. Функцияларды жақындату теориясы. Сандық дифференциация. Сандық интеграция. Кәдімгі дифференциалдық теңдеулер үшін Коши мәселесін шешудің сандық әдістері. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді шешудің сандық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әртүрлі мекемелердегі тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі. Құзыреттіліктер: Төтенше жағдайларда тіршілік әрекетін ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пайдаланушының графикалық интерфейстерін жасау
    Несиелер: 4

    Графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу принциптері. Пайдаланушы интерфейсінің құрылымы. Сигналдар мен оқиғаларды өңдеуге арналған құралдарды зерттеу, терезенің қасиеттерін басқару, көп ағынды қосымшаларды әзірлеу, негізгі компоненттердің сипаттамасы (түймелер, Мәтін өрістері, тізімдер, кестелер, мәзірлер, құралдар тақталары және т.б.). Интерфейсті зерттеу, бағалау және талдау. UX стратегиясы және функционалдылықты жобалау. Көрнекі дизайн

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қоршаған орта экологиясының негізгі мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды қарқындату жағдайында; әр түрлі елдер мен ҚР-дағы тұрақты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Құзыреттіліктер: проблемалық экологиялық жағдайларда қауіпсіз қызметті ұйымдастыру үшін білімді қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Роботтарды құрастыру, автоматтандыру және программалау
    Несиелер: 5

    Роботтардың механикалық құрылымы. Роботтардың механикалық құрылымдарын жобалау әдістері. Роботтардың механикалық бөліктерін басқарудың автоматтандыру әдістері. Роботтарды автоматтандырылған жобалау негіздері. Роботтарды компьютерлік модельдеудің негіздері. Электр қозғалтқыштары туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Электроника негіздері
    Несиелер: 4

    Электроника ғылымдағы бағыт ретінде. Заманауи электронды құрылғылардың жұмысының негізгі принциптері. Аналогты және цифрлық электрониканы пайдалану салалары. Электрондық құрылғыларды жобалау әдістері. Диодтар мен диодтардың сызбалар. Пассивті компоненттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық құрылғылар архитектурасы және операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Есептеу техникасының негіздері. Есептеу техникасын құру принциптері. Микропроцессорлық жүйелердің, архитектураның және ДК жұмысының принциптері. Процестерді басқару, жадты басқару әдістері. Енгізу-шығару бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Файлдық жүйенің түсініктері. Операциялық жүйені орнату және күйге келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру/
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндігі шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беру ұйымдарында педагогтармен және психологтармен өзара іс-қимыл жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту әдістемесі. Мектепте информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатикадағы мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Қазіргі мектепте компьютерлік білім беруді ұйымдастыру. Информатика бойынша сабақтан тыс және сабақтан тыс жұмыс. Информатика кабинетінде студенттердің жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсы үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. Мектепте информатиканы оқытудың жеке әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білімі
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Пән " Кәсіби қазақ тілі " пәнаралық білім саласы болып табылады, оның құрамына коммуникативтік-дискурстық аспектіде қазақ тілі, мамандық және мамандық негіздері, іскерлік коммуникация мәдениеті кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Функционалды және объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Объектіге бағытталған бағдарламалау түсінігі. Кластарды анықтауға және қолдануға ерекше назар аудара отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы. Объектіге бағытталған дизайн негіздері. Стандартты бағдарламалау конструкциялары. Мәселелерді шешу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шет тілі
    Несиелер: 5

    Мақсат: Кәсіби қарым-қатынас және іс қағаздарын жүргізу үшін коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру Мазмұны: Тақырып бойынша толық есептер. Қазіргі заманғы мәселелер, заманауи көркем әдебиет туралы мақалалар мен хабарламалар. Әсіресе маңызды оқиғалар мен әсерлерді баяндайтын эссе, баяндама, хаттар жазу Қалыптастыратын дағдылар: іскери қарым-қатынасты шет тілінде ауызша және жазбаша түрде жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістері мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің жаңа кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру – қашықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру. Мазмұны: қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернеттегі білім, виртуалды білім беру. Сандық гаджеттер, қашықтықтан оқыту үшін арналған сандық құралдар. Сабақтардың типологиясы мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру робототехникасы және мехатроника
    Несиелер: 5

    Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған жетек пен атқарушы жүйелерді тұрғызу ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, кеңістікте роботтардың қозғалу механизмдері мен қозғалыс механизмдерін жобалау және талдау негіздері, қозғалыс механизмдері мен роботтардың қозғалу механизмдері үшін басқару алгоритмдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәліметтер қорының жүйелері
    Несиелер: 4

    Мәліметтер қоры. Негізгі түсінік. Мәліметтер қорының теориясы. Мәліметтер қорының модельдері. Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйенің архитектурасы. Мәліметтер қорын тұжырымдамалық жобалау принциптері. Мәліметтер қорын басқару жүйелері. Мәліметтер қорын бағдарламалаудың кіріктірілген және автономды құралдары. Қосымшаларды әзірлеу. Мәліметтер қорын жобалауды автоматтандыру құралдары. Файл-серверлік жүйелер. Дерекқор серверлері. Таратылған мәліметтер қорын өңдеу. SQL тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Компьютерлік желілер. Желілік компьютерлердің функциялары. Беру ортасының қасиеттері. Желілік драйверлер. Жергілікті желілер хаттамаларының сипаттамасы. Қазіргі жағдайда ақпараттық қауіпсіздіктің өзектілігі. Қауіп түсінігі. Вирустардың түрлері туралы түсінік. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи әдістері. Қауіпсіздік модельдері және оларды қолдану. Криптография әдістері. Компьютерлік жүйелердің қауіпсіздік өлшемдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бұлттық және мобильдік технологиялар
    Несиелер: 4

    Виртуалдау технологиялары. Бұлттық есептеу негіздері мен технологиялары. Жіктелуі. Бұлттық қызметтермен жұмыс істеу негіздері. Танымал бұлттық қызмет технологияларына шолу.. Бұлттық технологиялар топтары. Бұлттық платформалар. Виртуалды жеке бұлтты орналастыру. Бұлттық қызметтерді таңдау және онымен байланысты қауіптер. Мобильдік технологиялар. Мобильдік қызметтер мен стандарттар. Мобильдік қосымша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жасанды интеллект технологиясы
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары; шығармашылық процестерді имитациялайтын ақпараттық жүйелер; Ақпарат және деректер; ақпараттық жүйелерге арналған зияткерлік интерфейс жүйелері; зияткерлік ақпараттық-іздестіру жүйелері; сараптамалық жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі Smart технологиялар
    Несиелер: 5

    SMART технологиялардың басым бағыттары: интеллектуалдық желілер, Заттар интернеті, «ақылды қала» және «ақылды» құрылғылар. Білім берудегі SMART инновациялар: білім беру мазмұнын құрудың мақсаттары мен принциптері, оқыту технологиялары. SMART біліміне арналған интерактивті жабдықтар мен технологиялық шешімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу
    Несиелер: 6

    Модель. Модель түрлері. 3D моделі, оның 2D моделінен айырмашылығы. Модельдеу, математикалық және геометриялық модельдеу. Компьютерлік модельдеу. 3D модельдеу. Үш өлшемді модельдерді қолдану салалары. Модельдеу кезеңдері. Компьютерлік модельдеу объектілері, графикалық объектілерді компьютерлік модельдеу технологиялары. Үш өлшемді графикалық нысандарды жобалауды автоматтандыру жүйелері. Үш өлшемді модельдеу әдістері. Анимация, компьютерлік анимация. Компьютерлік анимация технологиялары. Көрнекі графикалық нысандарды өңдеу. Бейнемонтаж.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Роботтарды басқарудың алгоритмдік емес тәсілдеріне оқыту
    Несиелер: 5

    Қатарлар теориясы. Сигналдарды сандық өңдеу. Нейрондық желілердің жалпы теориясы. Нейрондық желілерді қолдану арқылы бейнені тану. Фото/видео суреттерін өңдеу. MatLab-та бағдарламалау негіздері. MatLab-тағы нейрондық желілер. Python-дағы нейрондық желілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, сандық технологияларды, интерактивті қосымшаларды (желілік, мобильді, бұлтты) қолдана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешеді;

  • Код ON6

    ғылымдағы жаңа бағыт мехатроника, электрониканы қолданудың негізгі қағидалары, роботтардың механикалық құрылымдарын жобалау әдістері, робот жүйелерінің арнайы бағдарламалау принциптері туралы жалпы түсінікке ие.

  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін түсінеді, экономикалық деректер мен процестерді, Қазақстан Республикасының қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі қазіргі заманғы тарихи оқиғаларын дербес талдайды және академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып және қолдай отырып, өз болашағын жоспарлайды;

  • Код ON5

    физикалық, биологиялық және экономикалық объектілер мен процестерді бейнелеу және зерттеу үшін олардың заңдылықтарын сыни талдайды және олардың негізінде компьютерлік модельдер құрады.

  • Код ON8

    негізгі бағдарламалау тілдерінің құралдық орталарында жұмыс істейді; кәсіптік бағдарланған бағдарламалық қамтамасыздандыруды және веб, мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін кіріктірілген ортаны қолданады; нысандардың, құбылыстардың, жүйелердің ақпараттық, компьютерлік модельдерін, соның ішінде 3D форматында құрастырады.

  • Код ON3

    тәжірибелік-бағдарлық есептерді шешу, сандық мәліметтерді талдау үшін зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін, математикалық білімдер мен әдістерді қолданады. Компьютерлік есептеулердің математикалық негіздері саласындағы есептерді өз бетінше шешудің базалық біліктер кешенін меңгерген;

  • Код ON2

    оқылып жатқан тілді тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттестік мәселелерін шешуде қолданады, сыни талдау әдісін меңгерген және мемлекеттік, орыс және шет тілдерін өзбетімен меңгеру үшін ақпараттық технологияны және пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту тәсілдерінің қағидаларын қолданады.

  • Код ON7

    компьютерлік технологиялардың тарихы мен даму тенденцияларын, компьютерлік жүйелердің архитектурасын, компьютерлік желілер мен жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін, мәліметтерді жобалау мен мәліметтер базасын құрудың негізгі әдістерін біледі; жаңартылған білім беру мазмұнында оқыту нәтижелерін бағалаудың, информатика мен АКТ оқытудың қазіргі заманғы құралдарын қолдана алады; оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалау қызметіне байланысты әдістер және оқытудың басқа инновациялық әдістерін қолдана алады;

  • Код ON9

    ғылыми қарым-қатынастың мықты жақтарын талдайды, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлейді, енгізеді және жетілдіреді; информатиканы оқыту процесін жетілдіру мақсатында әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істейді.

Top