Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02301 Филология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Ежелгі дәуірдегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Төл әдебиетіміздің ежелгі дәуірдегі әдеби мұраларын таныту.Мазмұны: Сақтар мен ғұндардан бастап,төл әдебиетімізге дейінгі аралықтағы әдеби асыл мұраларды танып білуге, қазақ әдебиетінің түркі халықтары әдебиетімен үндестігін жан-жакты ғылыми тұрғыдан талдауға үйренеді.Құзыреттіліктері: Ежелгі түркілік жазба ескерткіштердің әдеби мазмұнын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді көркем әдебиетті оқытудағы негізгі принциптер мен сыни көзқарастармен таныстырады. Мұнда көркем әдебиеттің түрлері, көркем жанрлардың тарихы мен қалыптасуы талқыланады. Сынып екі роман мен бірнеше қысқа әңгімелерді оқиды және құрылымдық теория анықтаған негізгі баяндау элементтерін талқылайды. Сондай-ақ, бұл элементтер белгілі бір тарихи кезеңдерде болған өзгерістерді қадағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алаш әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Ұлт зиялыларының әдебиеттану ғылымы саласындағы ғылыми-теориялық ой-пікірлерін, көзқарастарын саралау. Мазмұны: Ұлт зиялыларының қазақ сөз өнері, оның ішінде әдебиеттану ғылымы саласындағы ғылыми-теориялық ой-пікірлерін, кәсіби көркем сынды дамытудағы сыншылдық-эстетикалық көзқарастарын қазіргі тәуелсіздік талаптары тұрғысынан қайта зерделеп, жаңаша пайымдай отырып оқыту.Құзыреттіліктері: Қазақ әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін, даму бағыттарын, үрдістерін біледі, көркем шығарманы талдауда қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттің тарихылығы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қоғамдық-әлеуметтік және саяси жағдайдың әдебиеттегі көрінісін оқыту. Мазмұны: Қазақ мелектінің қалыптасып нығаюындағы хандардың ролі. Қазақ мемлекетінің әлеуметтік, экономикалық және ішкі жағдайды реттеуге бағытталған реформалары. Қазақ мемлекетінің қалыптасуындағы әлеуметтік-саяси жағдайдың әдебиеттің дамуына әсерін, поэзияның өзіндік ерекшеліктерін, қарастырады.Құзыреттіліктері: Тарих және әдебиеттің мәселелрін байланыстыра талдауға қабілетті. Әдеби-теориялық талдаулар жасауды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдік коммуникация
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Екеуара пікірлесу, сөйлесудің, түсінісудің негізгі бағыттары мен жолдарын меңгерту. Мазмұны: тілдік қатынас (языковая коммуникация) мәселесінің басты қағидаларымен, ережелерімен, заңдылықтарымен, ұстанымдарымен таныстырау, тілдік қатынастың ерекшеліктерін, оның методологиялық негізін ұғындыру, сөйлесім әрекетінің түрлерін толық меңгерту. Құзыреттілігі: интеллектуалдық, рухани жағынан дамыған, сыни ойлау қабілеті бар, теориялық білімін өмірлік тәжірибеде қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын меңгерту. Мазмұны: Сегментті және суперсегментті фонетиканың негізгі бірліктерін қолданымдық ерекшеліктерін функционалды тұрғыда меңгерту. Отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерін, қазақ графикасы мен орфографиясының негіздерін фонологияға, сингармонизм заңына, әліпби теориясына сүйене отырып талдауға үйрету. Құзыреттіліктері: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын функционалды тұрғыда талдауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 4

    Ауыз әдебиетіне (фольклор) кіріспе.Фольклортану ғылымы оның мәні мен негізгі ерекшеліктері. Фольклордың тегі мен жанрына қарай жіктелуі, тарихи зерттеу принциптері.Фольклордың өзге ғылым салаларымен(тіл,тарих,этнография,археология,философия т.б.) байланысы. Қазақ фольклорының қалыптасу, даму кезеңдері. Фольклортанудағы методологиялық ортақтастық мәселелері, фольклордың ауызша сөз өнері ретіндегі табиғаты, ерекшеліктері, көркемдік жүйесі, жанрлары, поэтикалық тәсілдері мен құралдары, фольклордың зерттелу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем мәтінге әдеби талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды анықтау. Мазмұны: Шығарманың көркемдік құрылымы. Көркем уақыт пен кеңістік; Мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін анықтайды. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың жолдары қарастырылады. Құзыреттіліктері: Туындыны әдеби - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жазудың шығу тарихын алғашқы бастау көзінен бастап халықтың тарихымен бірлікте оқытады.Мазмұны: Жазудың шығу тарихын алғашқы бастау көзінен бастап оқытады. Жазудың шығу тарихын, кезеңдерін, оның халық тарихымен бірлігін, жазу түрлерінің ерекшелігін, дамуы деңгейін, таралу шегін меңгертеді.Құзыреттіліктері: Мемлекеттік тілді сүйетін, ұлттық сөз өнерін дәріптейтін, қастерлейтін, сана-сезімі жоғары азамат,патриот болып қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ тілі лексикалық жүйесінің ғылыми теориялық негіздерін меңгерту арқылы студенттердің сөз байлығын жетілдіру, ой-өрісін кеңейту, оны оқытудың жолдарын үйрету. Мазмұны: Сөз, сөздік қор, сөздік құрам, сөздің көп мағыналылығы, ауыспалы мағына, диалект сөздер, фразеологизмдер т.б. теориялық тұрғыдан меңгертіп, оқытуда қолдана алу. Құзыреттіліктері: Сөз құдіретін түсінеді, кәсіби қызметінде пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шешендік өнер және көркем сөйлеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қарым-қатынас, олардың түрлері, сөйлеу сапалылығы сөйлеуші мен тыңдаушының қарым-қатынасын жүзеге асыратын айтылым деңгейінде анықтау. Мазмұны: Әдеби тілдің нормаларынан ауытқуларды болдырмау дағдыларын қалыптастыру; сөйлеген сөзіне талдау жасауға үйрету; дикциядағы кемшіліктерді түзеуге, сөйлеу аппаратына ие болуға үйрету. Көркем сөйлеудің прагматикалық, когнитивтік, этнолингвистикалық, мәдениеттанымдық т.б. Құзыреттіліктері: шешендік өнер, әлемдік классикалық әдебиет , өнер негіздері білімдерін кәсіби қызметінде пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәліметтер базасын пайдалану мен басқарудың негізгі дағдыларын үйрету. Мазмұны: сандық технологиялар-бұл салыстырмалы түрде қысқа уақыт ішінде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық деректерді кодтау және тарату жүйесі. Деректер базасы (ДҚ) – деректер базасын құру, оларды өзекті жағдайда ұстау және оларда қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру үшін қажетті, компьютердің жадында сақталатын арнайы түрде ұйымдастырылған деректер жиынтығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хандық дәуір әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ХV-XVIІІ ғасырлардағы жыраулық мектептің ерекшеліктерін таныту. Мазмұны: Толғау жанрының ерекшеліктерін талдап дәйектей алады. Ғылыми әдебиеттер мен мәтіндерді талдайды және түсіндіреді. Жыраулық поэзияның негізгі шығармашылық ерекшеліктерін айқындайды. Құзыреттіліктері: Пән мазмұны бойынша ғылыми әдебиеттер мен мәтіндерді талдауға қабілетті. Әдеби үлгілерді талдап, субъективті, түйінді пікір айта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ тілінің морфемалар жүйесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білім алушыларға грамматика саласы бойынша морфемалардың жасалу жолдарын жан-жақты меңгерту. Мазмұны:Студент сөздердің тұлғалық өзгеруін, сөз және оның формалары, олардың жасалу жолдары мен тәсілдері, өзгеріске ұшыраған сөздердің түрлері, сөздің өзіне тән грамматикалық сыр-сипаты жөнінде мәлімет алады. Құзыреттіліктері: Кәсіби тұрғыдан теориялық, практикалық білім, білік дағдылары қалыптасқан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі әдеби үдеріс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі әдеби процесті дамыту: поэзия, проза, драматургия жанрларының даму ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: қазіргі әдебиеттің даму ерекшеліктерін, әдебиеттегі дәстүрлер мен жаңашылдықты ашу, қазіргі әдеби жанрлардың өзіндік табиғатын ашу.Құзыреттілігі: әдеби үдерістегі түрлі жанрдағы шығармалардың орнын анықтау мақсатында шығармаларды талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Лингвомедиевистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орта ғасыр ескерткіштері мәтінінде тілдік қолдануды игеру.Мазмұны: түркі халықтарына ортақ әдеби жәдігерлердегі тілдік таным мен ақпарат, Орта ғасыр ғалымдарының еңбектеріндегі адами құндылықтар. Ол қазіргі тілде немесе қазіргі тілмен үйлесімде түркі негіздерін игереді: түркі атаулары, жер мен су атаулары, халықтық рулық атаулар. Құзыреттер: түркі классикалық әдеби жәдігерлерінің рухани мәнін кәсіби қызметінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасырда қазақ әдебиеті мен халық тағдыры. Ақындардың дәстүрлі поэзиясы. Өлеңдер Д. Бабатайұлы. Достан Дулата Бабатайұлы. Махамбет Өтемісұлының өлеңдерінің философиялық және психологиялық сипаты. Шерияз Жарылғасұлының шығармашылық мұрасы. Ән-әнші Шортанбай Қанайұлы Зар уақытта - Қиындықтар уақыты. Сүйінбай Аронұлының туындыларының идеологиялық және тақырыптық мазмұны. Айтыс, терме-толгау (поэтикалық ойлар) Майлықожос Султанқожаұлы. Өлеңдер, әндер, айтыс, лирикалық әндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Коммуникативтік мағына негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерді коммуникативтік мағына мәселелерімен терең таныстыру. Мазмұны:Коммуникативтік мағына қалыптасу тарихы мен шығу көздерін ескере отырып, болашақ тілшілерге оның жасалу жолдары мен түзілу амал-тәсілдерін үйрету; оның қазіргі қоғамдағы, ғылымдағы алатын орны мен атқаратын қызметін саралап көрсету. Құзыреттіліктері: Қарым-қатынас теориясы мәселелерін, даму бағыттары мен үрдістерін біледі және талдауда қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тілдің сөжасам жүйесі, сөзжасамдық заңдылықтар мен бірліктер, сөзжасам тәсілі, туынды сөз, сөзжасамдық ұя, т.б. туралы түсінік беру. Мазмұны:"Сөзжасам" бөлімінің мазмұны, оның қазіргі қазақ әдеби тілі курсындағы орны. Қазіргі қазақ тілінің морфемдері. Қазіргі қазақ тіліндегі сөзжасам тәсілдері. Сөзжасамдық сөздіктер. Қалыптасатын құзыреттер: тілдік талдау жасаудың әдіс-тәсілдерін меңгереді,түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 3

    Когнитивтік лингвистика антропоцентрлік парадигманың саласы болып табылады. Лингвистиканың ғылыми бағыттары. Когнитивтік лингвистика парадигмасының кезеңдері. Когнитивті лингвистика ғылымын шетел және орыс тілдерінде зерттеу. Қазақ тіл біліміндегі ғылыми бағыттар. Құрылымдық лингвистика, мектептер, өкілдер, оқу курсы. Қазақ тіл біліміндегі бағыттарды қалыптастыру. Лингвистиканың құрылымдық, салыстырмалы тарихи, антропоцентрлік бағыттары. Антропоцентрлік лингвистика ғылымын зерттеу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: түркі тілдерінің грамматикасын, тарихы мен әдістерін, таралу аймағын зерттеу.Мазмұны: түркі тілдерінің тарихи дамуымен байланысты морфологиялық, синтаксистік ерекшеліктерін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттейді. Түркі тілдеріндегі морфологиялық және синтаксистік тарихи өзгерістерді, қазіргі түркі тілдерінің жіктелуін зерттейді. Құзыреті: түркітану ғылымында грамматикалық білімді меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы сөздердің морфологиялық құрылымы, негізгі грамматикалық ұғымдар грамматикалық мағына, граммтикалық форма, грамматикалық категория; сөздің құрамы және морфемалардың түрлері; сөз формалары және оалрдың жасалу тәсілдері, түрлерін біліп, морфологиялық талдау жасай алуыға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Түркі халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 3

    Мақсаты: түркі халықтарының тарихын, әдебиетін, тілі мен мәдениетін зерттеу. Мазмұны: түркі халықтарының әдеби байланыстарын зерттеу. әдебиеттің даму кезеңдері, көрнекті өкілдердің шығармашылығын талдау. Эпикалық жанрлық түрлердің жіктелуі. Түркі поэзиясындағы ақындар мектебінің қалыптасуы халықтардың қалыптасу тарихымен байланысты. Құзыреттілігі: кәсіби қызметте әлемдік классикалық әдебиет пен өнер негіздерін, әдеби-эстетикалық, теориялық білімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    XX ғасырдың басындағы қазақ мәдениеті. ХХ ғасыр басындағы мәдени және рухани даму ерекшеліктері: ағарту, баспа, типография. Қиялды дамыту: діни және білім беру бағыттары, білім беру және демократиялық бағыт. Дінтану әдебиетінің сипаттамалық ерекшеліктері. Оқу-демократиялық бағыттағы әдебиет ерекшеліктері. Ұлттық азаттық қозғалысқа байланысты туындайтын жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ тілінің фонологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тілдік дыбыстардың фонологиялық табиғатын зерттеу. Мазмұны: тілдің фонологиялық ерекшеліктерін және тілдің дыбыстық табиғатын зерттеуге бағытталған. Тілдің табиғаты мен дыбыстық жүйесін зерттейді. әріптер мен таңбалар арасындағы айырмашылықтардың тілдік сипатын түсіндіре алады. Тілдегі дыбыстық құбылыстардың заңдылықтарын ғылыми талдау. Супер сегменттік, сегменттік деңгейлер дыбыстың табиғатын зерттейді.Құзыреттер: кәсіби қызметте теориялық, практикалық білім, іскерліктер мен дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Студенттерге сөйлемді тілдің негізгі функцияларын орындай алатын тілдік бірлік ретінде үйрету. Мазмұны: Негізгі синтаксистік бірлік және қызмет ету ерекшелігі ретінде жай сөйлем синтаксисі заңдылықтарды сөйлемнің құрылымдық семантикалық түрлерін, олардың ерекшеліктерін меңгереді. Құзыреттіліктері: Сөйлеушінің коммуниктивтік мақсатына сәйкес түрлі құрылымдағы сөйлемдерді құрастыра дәлелдей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі уақыттағы шығармаларды идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша меңгерту.Мазмұны:ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетіндегі лирикалық-философиялық, психологиялық-публицистикалық, лирикалық өлеңдер мен эпикалық шығармалардың қалыптасуы мен дамуы. Қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйесі анықталады. Құзыреттіліктері: қазіргі қазақ әдебиетіндегі шығармаларды әдеби-теориялық тұрғыдан талдауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Лингвотерминология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тіл біліміндегі қазақ терминологиясының заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Тіл біліміндегі термин жасау мен қалыптастыруда ғылыми еңбектердің рөлін, ғалымдардың термин жасау принциптерімен танысады. Қазақ терминологиясының қалыптасу кезеңдері, терминологиядағы негізгі принциптерді меңгерту, терминге тән басты белгілерді анықтайды. Құзыреттілігі: Қазақ терминологиясының негізгі мәселелерін меңгеріп, оларды қолдануға қабілетті. Терминком сайтымен жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер қажетті кәсіпкерлік дағдыларды, нарықтық құрылымның жұмыс істеу механизмін түсініп, бизнесті дұрыс ұйымдастырудың мақсаттары, міндеттері мен практикасын талдауды үйренуі керек. Курста кәсіпкерлік қызметке қатысу формаларына көп көңіл бөлінеді: жеке кәсіпорынды ашу, жаңа кәсіпорынның құрылтайшысы ретінде қатысу, дайын кәсіпорынды сатып алу және мұрагерлік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылым жүйесіндегі тіл білімінің орны мен рөлін көрсету.Мазмұны: тілдің типологиялық жіктелуі. Сөйлеу дамуының сыртқы және ішкі заңдары. Тілдің тарихи өзгергіштігі: синхрония мен диахронияны меңгеру. Тілдердің тарихи даму заңдылықтарын түсіндіру.Құзыреттіліктер: тіл білімінің заңдылықтары мен тәсілдерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 4

    Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Эпостың жанрлық формалары. Лиро-эпикалық жанрлар. Драмалық жанрлар. Лириканың жанрлық формалары: ода, элегия, эпиграмма, газель, көйлек. Әдеби тіл және көркем әдебиет тілі. Көркем шығарманың құрылымы. Композиция және сюжет туралы түсінік.Көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы. Көркем-бейнелеу құралдары. Әдеби үдеріс және т. б. заңдылықтары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: кәсіпкерлік сауаттылықтың негізгі құзыреттілігін меңгеру.Келесі тақырыптар қарастырылады: кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; қызмет ету тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі. Қалыптасатын дағдылар: идеяларды жасай білу, оларды қолдану перспективаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стилистика және тіл мәдениеті
    Несиелер: 5

    Стилистиканың ғылым және пән ретінде қалыптасу, даму тарихы. «Стиль» сөзінің мәні мен мағынасы.Функционалдық стилистиканың түрлері .Функционалдық стилистиканың өз ішінде стильдер жүйесі бойынша жіктелуі.Ауызекі сөйлеу стилі. Ресми стиль.Ғылыми стиль. Публицистикалық стиль.Көркем әдебиет стилі (тілі). Тіл мәдениеті. Әдеби тілдің нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сөз мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әдеби тілдің ауызша түрлеріне тән нормаларын игеру Мазмұны: Сөз мәдениеті теориясының дамуында лексикография, әсіресе нормативті түсіндірме сөздіктер, орфоэпиялық, орфографиялық, синонимдік т. б. арнаулы сөздіктер манызды орын алады Қалыптасатын құзыреттер: сөйлеу әдебі деген ұғыммен ұштасуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Абайдың ақындық мектебі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Абай Құнанбайұлының шығармашылық мұрасын зерттеген ғалымдар еңбегін меңгеру арқылы әдеби сыншыл тұлға қабілеттерін қалыптастыру. Мазмұны: Абай Құнанбайұлының әдеби ортасы және оның ақындық мектебі, Абай қалыптастырған өнер ортасы. Абайдың поэзиядағы рухани байланыс көздері, Абай мектебіндегі әдеби дәстүр және тақырыптық-көркемдік ізденістер. Құзыреттіліктері: Абай қалыптастырған әдеби мектептің қазақ әдебиетіне қосқан үлесін саралап меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарихи грамматика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазақ тілінің тілдік құрылымының тарихымен таныстыру.Мазмұны: әр түрлі тарихи кезеңдердегі синхронды мемлекеттің дәйекті ауысуынан табылған тіл жүйесі деңгейінің әртүрлі басқа бірліктерінің жалпы заңдылықтары мен даму процестері туралы ғылыми негіздеме беру. Құзыреттер: қазақ тілінің фонетикалық-фонологиялық, морфологиялық және синтаксистік жүйесіндегі тарихи өзгерістердің заңдылықтарын анықтай білу.кой системе казахского языка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмыс әр мамандық бойынша жоғары білікті мамандарды даярлаудың соңғы кезеңі болып табылады. Дипломдық жұмыс шеттілдік білім беру саласындағы өзекті тақырып бойынша теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер болып табылады. Бітіруші білім бакалавры кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім деңгейін, тәжірибелік дағдылар мен қабілеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Әлеуметтік, мәдени және құқықтық жағдайларға, қазақстандық қоғамның құндылықтар жүйесіне, олардың ара-қатынасына талдау жасайды. Тиімді диалог жүргізу әдісін қолданады, академиялық адалдық мәдениетін сақтайды, оның қағидаларын түсінеді.

  • Код ON2

    Филологиялық ғылымдағы отандық және шетелдік озық тәжірибені пайдалана отырып, ғылыми тұжырымдарды қорытындылайды.

  • Код ON3

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, көп мәдениетті ортада, саяси бағдарламаларда, мәдениетте, тілде, Әлеуметтік және тұлғааралық қатынастарда ғылыми пікірталастар жүргізу қабілетін көрсетеді.

  • Код ON4

    қазіргі қазақ тіл білімі мен әдебиеттанудың теориялық негіздерінің ғылыми тұжырымдарын жинақтайды, қазіргі қазақ тілі салаларының теориясы мен тарихының, қазақ әдебиетінің тарихы мен кезеңдерінің негізгі ережелерін талдайды;

  • Код ON5

    бекітілген ғылыми әдістерге сәйкес лингвистика саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, мамандық бойынша Жобалық іс-шараларды өткізе алады.

  • Код ON6

    Қазақ әдебиеті тарихы мен тіл білімі мәселелері бойынша соңғы компьютерлік технологияларды пайдалана отырып рефераттар, мақалалар, эсселер, шолу-рефераттар, ғылыми есептер, ғылыми баяндамалар, филологиялық пікірлер жазу.

  • Код ON7

    қазіргі әдеби процесті, қазіргі әдебиеттің даму бағыттарының теориялық негіздерін жүйелі түрде зерделеуге, оның шешілмеген мәселелерін талқылауға қабілетті.

  • Код ON8

    ғылыми, техникалық мазмұндағы мәтіннің семантикалық біркелкілігі мен орфографиялық және пунктуациялық сауаттылығын қамтамасыз ету үшін ғылыми-зерттеу ұйымдары мен оқу орындарында мәтінді өңдей алады.

  • Код ON9

    Әдеби мәтіндердің өзекті мәселелері, Әдеби үдерістегі жаңа бағыттар, әдебиеттің даму заңдылықтары бойынша теориялық білімді меңгерген, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін жұмыста қолданады.

  • Код ON10

    сөйлеу мәдениетінің талаптарына сәйкес ауызша және жазбаша түрде білдіре алады, білімді өзін-өзі дамытуда шебер қолдана алады.

  • Код ON11

    тіл біліміне қатысты теориялық ақпаратты анықтауға, таңдауға, өңдеуге және сақтауға қабілетті; ғылыми пікірталастар жүргізуге қабілетті.ұлттық және халықаралық деңгейде жариялауға лайық.

6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология: қазақ тілі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Шетел филологиясы
Бакалавриат

Нұр-Мүбарак Египет ислам мәдениеті университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі,
6B02301 Филология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top