Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография өнерінің педагогикасы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ЖОО-да білім беру және тәрбие ортасын қалыптастыру; заманауи қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие хореография өнері педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау; Қазақстан Республикасының барлық өңірлерінде және одан тыс жерлерде оқу орындарын, кәсіби би ұжымдарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету; ұлттық би мәдениетін сақтау және насихаттау; қазақстандық хореографиялық білім беруді дамыту және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тану.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Шетелдік және отандық хореография тарихы I
    Несиелер: 3

    Әлемдік хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерделеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, уақыттың тарихи лентасы контексіндегі оның даму үрдістерін талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың концертмейстермен жұмысы
    Несиелер: 5

    Балет сыныбында концертмейстермен кәсіби қарым-қатынас жасау дағдылары. Сабақты, репетицияларды, концерттік нөмірді музыкалық сүйемелдеудің маңыздылығын оқыту және тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    1 жылдық оқу бойынша классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеру. Бағдарлама бастауыш сыныптарда классикалық бидің болашақ педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (1 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздерімен (1 жылдық оқу) танысу, бастауыш сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздерін оқыту курсы білім алушылар меңгеруі тиіс білім мен дағдылардың мазмұнын, көлемін белгілейді және бастауыш сыныптарда классикалық бидің болашақ педагогтарының жұмысын ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиялық пәндердің музыкалық безендірілуі
    Несиелер: 5

    Хореографиялық пәндердің музыкалық безендірілуін таңдау әдістемесі, музыкалық материалды қозғалысқа, комбинацияға, этюдке және оның музыкалық бейнесіне таңдау, музыкалық фрагментті сабақтың нақты мақсаттарында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік және отандық хореографияның тарихы II
    Несиелер: 3

    Отандық хореографиялық өнер эволюциясының негізгі кезеңдерін зерделеу, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі заманғы үрдістерін талдау және ұлттық хореографиялық мұраны сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық өнердің тарихи дамуын, оның жанрлары мен формаларын, стильдік үрдістер мен жеке шығармашылық құбылыстарды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2-3 жыл оқу)
    Несиелер: 7

    Бастауыш сыныптарда классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесін меңгеру (2-3 жылдық оқу). Бағдарлама бастауыш сыныптарда классикалық бидің болашақ педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік капитал, оны қалыптастыру көздерінің диаграммасы. Кәсіпкерлік капиталды қалыптастыру жолдары. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі. Кәсіпкер қызметін жоспарлау негіздерін қолдана отырып, кәсіпкерлік идеяны іске асыру жобаларын әзірлеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографиялық білім беру тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Хореографиялық педагогиканың негізгі әдістемелік принциптерін, жетекші балет мектептерінің мысалдарында хореографиялық оқу орындары жағдайында процестерді ұйымдастыру әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография педагогикасының негіздері
    Несиелер: 3

    Хореографиялық білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі хореографиялық педагогика процестерін түсіну және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 жыл оқу)
    Несиелер: 5

    «Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (1 жылдық оқу)» курсы аясында білім алушылар халық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістемесін зерделейді. Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда халық биін оқыту әдістемесі бойынша білім алады, сондай-ақ халық билерін орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар мен дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4 жыл оқу)
    Несиелер: 5

    4 жылдық оқу барысында бағдарламалық материал оқытылады. Станок жанында және зал ортасында әдістемелік және музыкалық талдау меңгеріледі: adagio, allegro, «пальцевой» техникасы мені айналу тәсілдері. Оқу мысалдарын құрастыру мен сабақты жүргізу меңгеріледі. Өзін жетілдіру жұмыстарын жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және ынталандыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс - кәсіби цикл пәндерінің қатарына кіреді (таңдау пәндері). Пәнді оқу студенттер алған білімге негізделеді: базалық бөлімнің Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық циклінің пәндері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (1 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Білім алушылар халық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің әдістемелік негіздері мен педагогикалық технологияларын зерделейді. Бағдарлама болашақ халық-сахналық би педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихи-тұрмыстық бидің бағдарламалық қозғалыстары мен би элементтерін, қарапайым комбинациялар мен би этюдтерін зерттеу. Жұпта қарым-қатынас мәдениетінің дағдылары, берілген суретті орындай білу. Орта ғасырлардағы би композициясын зерттеу. XVI-XIX ғасырлардағы тарихи-тұрмыстық би элементтері, XVI ғасырдың кавалеріне арналған реверанс және салют. XVII ғасыр билерінің композициялық құрылымының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5 жыл оқу)
    Несиелер: 5

    Бесінші оқу жылындағы классикалық бидің негізгі бағдарламалық қозғалыстарының теориясы мен әдістемесін зерттеу. Бесінші оқу жылында классикалық би сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін игеру. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, бағдарламалық материал негізінде орындаушыларға тапсырма/сабақ көрсету және өткізу. Қателермен аналитикалық жұмыс. Классикалық бидің барлық бөлімдерін орындау техникасы мен әдістемесі бойынша жұмыс: 5 оқу жылы бойынша станок жанында және зал ортасында экзерсис, allegro және саусақ техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Тарихи-тұрмыстық бидің би элементтерін, қарапайым комбинациялар мен би этюдтерін зерттеу. Жұпта қарым-қатынас жасау дағдылары, би және музыкалық орындау, берілген суретті орындау қабілеті. Орта ғасырлар дәуірі және тұрмыстық билердің композициясы. Шаруа бранлі, сарай бранлі. Халық және сарай билерінің композициялық құрылысының ерекшеліктері. Шеңбер -халық билерінің композициялық құрылысының негізі. Орта ғасырлардағы би композициясын зерттеу. Композицияларды талдау: Фарандола, Бурре, Ригодон, Павана. Бассдансы, Вольта, Монтаньяр. Қайта өрлеу дәуірі. Классикалық мұра билерінің композициясы. «Романеска» композициясын зерттеу. Орындау стилі мен тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (2 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Екінші оқу жылының бағдарламасы бойынша станокта жаттығулар мен қозғалыстардың күрделі түрлерін зерттеу. Станок жанында оқу комбинацияларын және зал ортасындағы күрделі емес би этюдтерін өз бетінше құрастыру. Бағдарлама болашақ халық-сахналық би педагогтарын жүйелі, дәйекті, әдістемелік тұрғыдан біртұтас оқытуға арналған нұсқаулық болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (2 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Екінші оқу жылында халық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқытудың әдістемелік негіздерін үйрену. Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда халық биін оқыту әдістемесі бойынша білім алады, сондай-ақ халық билерін орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар мен дағдылар қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, биомеханика және хореографиядағы медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Пән таңдау компоненті болып табылады. Биомеханика – бұл адамның қимыл мүмкіндіктері мен қимыл қызметін зерттейтін ғылым саласы. Пәнді оқыту әр түрлі техникалық әдістер мен пластикалық этюдтердің көмегімен, әртістің дене шынығуын тәрбиелейтін педагогикалық әдісті табуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Жоғары сынып бағдарламасын оқытудың әдістемелік принциптерін зерделеу. Станокта, залдың ортасында, adagio, allegro бөлімдері, «саусақ» техникасы мен айналу элементтерінің күрделенуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (3 жыл оқу)
    Несиелер: 4

    Курс аясында білім алушылар оқытудың үшінші жылында халық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің оқыту әдістемесі мен педагогикалық технологияларын зерделейді. Кәсіби хореографиялық мекемелерде 3 жылдық оқу бағдарламасы бойынша теориялық және практикалық негіздер оқытылады. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі және орындаушыларда, соның ішінде қателермен жұмыс істеу тәжірибесі игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (6 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық материалды зерделеу және меңгеру – қимылдардың музыкалық және әдістемелік орналасуы; 6 жылдық оқу бойынша бағдарламалық материалды әдістемелік талдау; классикалық би бөлімдері бойынша оқу мысалдарын құрастыру; оқу мысалдарын әдістемелік талдау, орындаушыларда өзіндік практикалық көрсету және оларды практикалық өткізу; музыкалық материалды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері (әйелдер сыныбы)
    Несиелер: 5

    Қазақ биі (әйелдер сыныбы) бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды ұлттық хореография және педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станокта жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Заманауи би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқытудың әдістемелік негіздерін үйрену. Оқу барысында студенттер хореографиялық ұжымдарда қазіргі заманғы биді оқыту әдістемесі бойынша білім алады, сондай-ақ қазіргі заманғы би қимылдарын орындау техникасы бойынша практикалық дағдылар мен дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің шығармашылық дайындығының жалпы жүйесінің маңызды бөлігі болып табылады, оқу бағдарламасы бидің шығу тегі мен халық тарихы туралы бірқатар білімді, ансамбльде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын, сахна алаңын бөлу және орындау мәдениетін қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (3 жылдық оқу)
    Несиелер: 4

    Халық-сахналық би бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды халық-сахналық хореография және педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станокта жеке оқу комбинацияларын, зал ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (әйелдер сыныбы)
    Несиелер: 5

    Қазақ әйелдер биінің негізгі бағдарламалық қимылдары мен элементтерін зерттеу әдістемесі. Әйелдер биінің сипатында станокта оқу мысалдары мен экзерсисін құрастыру әдістемесі. Зерттелген бөлімдер бойынша этюдтерді құрастыру әдістемесі. Орындаушыларда практикалық тапсырма немесе сабақ көрсету және өткізу; концертмейстермен жұмыс, қазақ биінің әртүрлі бөлімдері бойынша музыкалық материалды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық ұжымды басқару әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Әуесқой хореографиялық ұжым» ұғымы. Әуесқой хореографиялық шығармашылық дәстүрлері. Әуесқой хореографиялық шығармашылықтың жанрлық және түрлік бағыттарының әртүрлілігі. Әуесқой хореографиялық ұжымдардың тұрмыстық формалары мен түрлері. Әуесқой хореографиялық ұжымды ұйымдастырудың негізгі принциптері. Әуесқой хореографиялық ұжымның қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті жағдайлар. Орынжайды жабдықтау. Дайындық костюміне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (6 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Пән практикалық материалды дәйекті игеруді ескере отырып, оны теориялық ұстанымдармен нығайта отырып оқытылады және үш бөлімнен тұрады: - классикалық би теориясы мен әдістемесі (теориялық сабақтар); - классикалық бидің қозғалысын зерттеу әдістемесі (практикалық сабақтар); - педагогикалық жұмыс әдістемесі (практикалық сабақтар)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қойылым жұмысының практикумы
    Несиелер: 5

    Жаңа балет немесе концерттік бағдарлама (дипломдық жұмыс) қою жүйесін және қойылым бойынша жұмысты зерделеу. Дипломдық жұмыстың (жаңа балет спектаклі немесе концерттік бағдарлама) теориялық және практикалық әдістерін, принциптері мен жүйелерін меңгеру, музыкалық және хореографиялық драматургия негіздерін, негізгі стилистикалық ерекшеліктерін, балетмейстердің жеке қолтаңбасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық хореография мұрасы
    Несиелер: 3

    Балетмейстерлердің үздік хореографиялық туындыларын зерделеу, Классикалық хореография мұраларының үлгілері. Бастапқы дереккөздің хореографиялық мәтінін, мәнерін, стилі мен сипатын сақтау. Хореографиялық өнердің өзіндік туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (7-8 оқу жылдары)
    Несиелер: 4

    Жоғары сынып бағдарламасын оқытудың әдістемелік принциптерін зерделеу (7-8 оқу жылдары). Станоктағы, зал ортасындағы экзерсис элементтерін, adagio, allegro бөлімдерін, «саусақ» техникасы мен айналуларды күрделендіру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс биін оқытудың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Шығыс халықтарының би мәдениетін оқытудың теориялық негіздерін зерттеу. Курс барысында білім алушылар шығыс биін оқыту әдістемесін зерделейді, сондай-ақ шығыс биінің теориялық негіздерін меңгереді және зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4 жылдық оқу)
    Несиелер: 5

    Халық-сахналық би бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру (4 жылдық оқу), Болашақ хореограф-мамандарды халық-сахналық хореография және педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станокта жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (7-8 оқу жылдары)
    Несиелер: 4

    Бағдарламалық материалды зерделеу және меңгеру – қимылдардың музыкалық және әдістемелік орналасуы; бітіру алдындағы және бітіру сыныптарындағы классикалық бидің бағдарламалық материалын әдістемелік талдау; классикалық би бөлімдері бойынша оқу мысалдарын құрастыру; оқу мысалдарын әдістемелік талдау, орындаушыларда өзіндік практикалық көрсету және оларды практикалық өткізу; музыкалық материалды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (4 жыл оқу)
    Несиелер: 5

    Халық-сахналық би сабағының теориялық-әдістемелік талдауын және жеке оқу комбинацияларын, музыкалық сүйемелдеуді таңдауды, оқу материалының әдістемелік орналасуын, халық-сахналық бидің комбинацияларын, жекелеген қозғалыстарын, төртінші оқу жылындағы халық-сахналық би бөлімдерінің әдістемелік-құрылымдық және мазмұндық талдауын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманауи биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы би техникаларын зерттеу: модерн би, байланыс импровизациясы, контепорари, Грэхэм, Лимон, Канингем, Хортон және т.б. техникалар. Сауатты көрсетілім бойынша жұмыс. Би қимылдарының лексикасын зерттеу. Барлық бөлімдер бойынша заманауи би сабағын оқытудың теориясы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық бал билері
    Несиелер: 5

    Еуропалық бағдарламаның бал билерінің би техникасын және оқыту әдістемесін игеру. Қазіргі кезеңдегі бал билерінің пайда болу тарихы мен даму жолдарын зерттеу, еуропалық бағдарламаның бал билерінің қимылдарын орындау және оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Еуропалық бағдарламаның бал билерін оқытудың әдістері, тәсілдері, формалары мен стильдері. Бал биі сабағын өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Шығыс халықтарының би мәдениетін зерттеу. Курс барысында білім алушылар шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерделейді, сондай-ақ шығыс биінің лексикасы мен музыкалық мәдениетін іс жүзінде меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (ерлер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Қазақ ерлер биінің негізгі элементтерін оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеу. Қазақ би сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру (ерлер сыныбы). Қолдың, аяқтың, бастың, дененің негізгі нақты қозғалыстарын зерттеу әдістемесі. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, практикалық көрсету және бағдарламалық материал негізінде орындаушылармен тапсырма/сабақ өткізу. Қателермен аналитикалық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балет гимнастикасы мен ырғақты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушыларда жалпы дамыту жаттығуларын, жүру және жүгіру түрлерін, заттармен жаттығуларды, хореографиялық мектептердің негізінен бастауыш және орта сыныптарының музыкасына қимылды ойындарды өткізу білімдері, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Музыкалық сүйемелдеумен әр түрлі жаттығулар жүргізе білу. Оқу процесінде музыкалық сауаттылықты, би-ырғақтық қозғалыстарды, олардың үйлесімін зерделеу жүзеге асырылады: физикалық деректерді дамыту, классикалық, халықтық және балдық би элементтерін зерделеу; этюдтермен, композициялармен жұмыс. Балет гимнастикасының негізгі міндеті – оқушылардың қимыл дағдыларын дамыту және жақсарту, қимылдар мен шыдамдылықты үйлестіру, үйлесімді дамыған денені қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың әдістемелік негіздері (ерлер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Қазақ биі (ерлер сыныбы) бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды ұлттық хореография және педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Станокта жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 7

    Ұйымдастырушылық даму заңдылықтары және өнер саласындағы ұйымдарды басқару ерекшеліктері туралы негізгі білімді зерттеу. Кәсіби менеджерлердің мінез-құлық этикасы. Өнер саласындағы қызметтерді маркетингтік зерттеу, талдау және жылжыту әдістемесі. Өнер саласындағы басқарудың заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи хореография практикумы
    Несиелер: 7

    Қазіргі заманғы бидің қимылдары мен техникасын практикалық игеру. Техникалық тәсілдердің күрделенуі, импровизация техникасы және сабақтың музыкалық сүйемелдеуін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (5 жылдық оқу)
    Несиелер: 4

    Халық-сахналық биді оқыту әдістемесін меңгерудің соңғы кезеңін, 5 жылдық оқытудың оқу бағдарламасын зерделеу. Орындау, оқыту, іс жүзінде жүргізу әдістемесі жетілдіріледі. Халық биінің күрделендірілген элементтерімен әр түрлі кезеңдерге арналған би жаттығуларының мысалдары мен этюдтерін құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 7

    Өнер тарихының негізгі дәуірлерін, олардың хронологиясын, жекелеген елдер мен аймақтардың өнерін зерттеу. Фактілер, оқиғалар, маңызды көркем ескерткіштер мен шеберлер. Тарихи процестің және әлемдік мәдениеттің даму процесінің өзара әсері. Өнердегі стильдің негізгі сипаттамалары және оның көріністері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5 жыл оқу)
    Несиелер: 4

    Оқытудың әртүрлі оқу кезеңдерінде халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесін, станокта жеке оқу комбинацияларын құрастырудың әдістемелік тәсілдерін, 5 жылдық оқу бағдарламасы бойынша залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді меңгеру. Барлық бөлімдер бойынша оқу материалдарын іс жүзінде көрсете білу, халық-сахналық биді оқыту және орындау әдістемесінде бағдарлай білу, оқу комбинациялары мен тұтас сабақтарды құрастыру, сабақты сүйемелдеуге арналған музыкалық материалды таңдай білу. Халық-сахналық би сабағын және жеке оқу комбинацияларын теориялық-әдістемелік талдау, музыкалық сүйемелдеуді таңдау, оқу материалын, комбинацияларды, халық-сахналық бидің жекелеген қимылдарын әдістемелік орналастыру, халық-сахналық би бөлімдерін әдістемелік-құрылымдық және мазмұндық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту әдістемесі, заманауи бидің композициясы мен практикасы
    Несиелер: 7

    Негізгі бағдарламалық қимылдар әдістемесін және қазіргі заманғы би элементтерін зерттеу; терминология және орындау техникасы; негізгі ұғымдар; оқу комбинацияларын құрастыру, этюдтер мен вариацияларды құрастыру. Импровизация. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, бағдарламалық материал негізінде және орындаушылармен тапсырма/сабақты өз бетінше практикалық көрсету және өткізу. Қателермен аналитикалық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Шығыс халықтарының би мәдениетін зерттеу. Курс барысында білім алушылар шығыс биін оқыту әдістемесін зерделейді, сондай-ақ шығыс биінің теориялық, практикалық негіздерін меңгереді және зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 7

    Дуэтті-классикалық би бойынша хореографиялық ұжымдарда сабақ өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру, болашақ хореограф-мамандарды дуэтті-классикалық хореография және педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби қызметке даярлау. Жеке оқу комбинацияларын, залдың ортасында кеңейтілген комбинациялар мен этюдтерді құрастырудың әдістемелік тәсілдері; сабақты сүйемелдеу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық биді оқыту әдістемесі мен техникасы
    Несиелер: 7

    Дуэтті-классикалық бидің негізгі бағдарламалық қолдауларын зерттеу. Қимылдар мен қолдауларды дамыту принциптері; оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі; қолдауларды зерделеу кезінде оқу мысалдарын күрделендіру әдістемесі; қолдау тәсілдерін зерделеу және игеру әдістемесі; концертмейстермен жұмыс; музыкалық материалды іріктеу. Реквизиттермен және атрибуттармен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды (электрондық деректер базасы, Internet) пайдалана отырып, зерттеу міндеттерін қою, материалдарды әдеби пысықтау, аудит, талдау, ішкі бақылау сияқты ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңдерімен танысу; ғылыми ақпаратты жинау, талдау, модельдеу және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін зерделеу және пайдалану; жинақталған материалды талдау, зерттеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалану, оларды жетілдіру және жаңа әдістерді жасау; зерттеудің алынған нәтижелерін таныстыру әдістерін және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оларды практикалық пайдалану жөніндегі ұсыныстарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Негізгі бағдарламалық қимылдар мен дуэтті-классикалық би элементтерін зерттеу әдістемесі. Дуэтті-классикалық бидің оқу үлгілері мен экзерсисін құрастыру әдістемесі. Зерттелген бөлімдер бойынша этюдтерді құрастыру әдістемесі. Орындаушылармен практикалық тапсырма немесе сабақ көрсету және өткізу; концертмейстермен жұмыс, музыкалық материалды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Наследие казахского танца
    Несиелер: 4

    Болашақ педагог-хореографтар мен балетмейстерлерді даярлаудағы бейіндік пән. Қазақстанның көрнекті хореографтарының мәнерін, стилистикалық ерекшеліктерін, пластикалық тілін, хореографиялық композицияларының дәл мәтінін зерделеу және игеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік сауаттылық
    Несиелер: 4

    Microsoft word, Microsoft excel, Powerpoint, canva және т.б. компьютерлік бағдарламаларды меңгерудің қарапайым дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дуэт биінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Дуэтті-классикалық бидің ұғымдық аппаратын зерделеу; дуэтті-классикалық бидің қолдаулары мен қимылдарын орындау кезінде қауіпсіздік талаптарын талдау; дуэтті-классикалық би практикасында практикалық дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломдық жұмыстарды жазу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны бакалаврдың ғылыми зерттеудің заманауи әдіснамасын игеруіне, оны дипломдық жұмысты дайындау және жазу аясында таңдалған зерттеу тақырыбымен жұмыс жасау кезінде оны қолдана білуіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық көздермен жұмыс
    Несиелер: 4

    Google, Яндекс және т.б. іздеу жүйелерін, электрондық кітапханалық жүйелер платформаларын қолдана білу; алынған ақпаратты талдау, жеке ақыл-ой қорытындыларын өңдеу және шығару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстанның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, хореографиялық және музыкалық өнердің қалыптасуын, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына өзіндік негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру

  • Код ON2

    Тұлғаны оқыту және тәрбиелеу процесіне дәстүрлі тәсілдерді қолдана отырып, кәсіби және қосымша білім беру оқу орындарында хореографиялық өнер бейіні бойынша классикалық хореография пәндерін оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілетіне ие болу; хореографиялық пәндер сабақтарының сауатты музыкалық безендірілуін анықтау

  • Код ON3

    Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімге ие болу

  • Код ON4

    Теориялық және әдістемелік білімді практикада қолдана білу (хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі; лексикалық материалдың стилистикалық ерекшеліктерін меңгеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); адам өміріндегі өнер мен мәдениеттің рөлін ұғыну қабілеті, өзінің көркемдік қабылдауы мен талғамын дамыту, үнемі адамгершілік және эстетикалық дамуға ұмтылу

  • Код ON5

    Теориялық және әдістемелік білімді практикада қолдана білу (халық-сахналық және тарихи-тұрмыстық би пәндерін оқыту әдістемесі; хореография мұрасынан бидің стилистикалық ерекшеліктерін, лексикалық материалын және нақты хореографиялық мәтінін игеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); кәсіби қызметте ұлттық хореография блогынан пәндерді жүргізу дағдыларын орындауға және қолдануға дайын болу

  • Код ON6

    Орта кәсіптік және қосымша білім беретін оқу орындарында хореографиялық пәндерді (практикалық және теориялық) классикалық және қазіргі заманғы билерді оқытудың әдістемелік тәсілдері мен қағидаттарын, балет сыныбында тұлғаны оқыту және тәрбиелеу процесіне дәстүрлі тәсілдерді пайдалана отырып оқыту; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыру, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоционалды және қозғалыс әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыру қабілеті; хореографиялық шығармаларды, олардың композициялық құрылымын, хореографиялық мәтін принциптерін талдай білу, ойды, шығарманың көркемдік бейнесін көрсету; балетмейстермен нәтижелі жұмыс істеу; оқыту мен тәрбиелеудің жеке-бағытталған стратегияларын әзірлеудің негізгі тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON7

    Ұлттық хореографияны оқытудың әдістемелік аспектілерін түсіну; хореографиялық пәндерді оқытудың жалпы жүйесіндегі ұлттық хореографияның рөлі мен маңызын анықтау; станокта және залдың ортасында оқу үлгілерін құрастыру дағдыларын көрсету; орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, әдістемелік қиын тәсілдерді түсіндіру, орындаушылар алдында хореографиялық композициялардың мағынасын, бейнелілігі мен музыкалығын ашу; әр түрлі елдердің ұлттық билерін оқытудың әдістемелік қағидаттары мен педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында ұлттық би мәдениеті бөлімінен хореографиялық пәндерді оқыту

  • Код ON8

    Орта кәсіптік және қосымша білім беру оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру әдістемелерін әдістемелік әзірлеуге және енгізуге қатысу; педагогикалық практикада хореографиялық материалды орындаудың өзіндік практикалық тәжірибесін қолдану; кәсіби қызмет үшін әдістемелік және ғылыми әдебиеттерге және электрондық ақпараттық-білім беру ресурстарына шолулар дайындау қабілеті; хореографиялық білім беру әдістемесі мен технологиясы саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру, заманауи білім беру технологиялары мен педагогикалық инновацияларды ескере отырып, классикалық және заманауи хореография элементтерін зерделеу бойынша тұтас білім беру процесін ұйымдастыру

  • Код ON9

    Әр түрлі этностардың ұлттық билерінің пайда болу факторлары мен даму заңдылықтарын, Шығыс елдерінің хореографиялық өнері мен шығармашылығын дамытудың ерекшеліктері мен перспективаларын талдау; бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетіне ие болу; ғылыми теория мен көркемдік-шығармашылық практиканың жетістіктерін үйлестіре отырып, би және теориялық пәндерді оқыту қабілеті

  • Код ON10

    Өнер тарихы, менеджмент және маркетинг саласындағы білімді қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің міндеттерін шешу; заманауи интернет-кеңістіктің компьютерлік технологиялары мен бағдарламаларымен жұмыс істеу; бітіру біліктілік жұмысын орындау бойынша талаптарды түсіну

Top