Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулерде өз мәнін сақтайтын идеялық көзқарастардың, дүниежүзілік философиялық ой теорияларының негізгі философиялық жетістіктерін тарихи аспектіде қарастырады. Метатеориялық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердің философиялық және ғылыми білімінің негізгі принциптері мен әдістерін оқып үйрену, зерттеу жұмыстары. Ғылыми зерттеудің логикасын ашады және оның нәтижелерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Практикалық материалды талдауда мықты теориялық базаны қажет ететін қазіргі әдеби процесті зерттейді. Өткеннің тиісті материалын терең игеруге бағытталған. Қазіргі заманғы адам мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде әдебиеттің қазіргі даму кезеңіндегі әдебиеттану мәселелерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингводидактиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән магистранттардың тілдерді оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімнің қажетті мөлшерін игеру негізінде болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастырушылық формалар мен технологияларды қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі тіл білімінің мектептері
    Несиелер: 5

    Орыс және қазақ тіл білімінің негізгі бағыттары мен мектептерімен таныстырады. Олардың ерекшеліктерін ашады. Тіл білімінің дамуына мектептердің үлесін анықтайды. Лингвистиканың тарихи аспектісі мен қазіргі кезеңдегі мәселелерін қарастырады. Белгілі лингвистердің еңбектерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі тіл біліміндегі антропоцентризм принципі
    Несиелер: 5

    Тіл біліміндегі антропоцентризм принципінің мәнін ашады. Тілдегі адам факторының рөлін зерттейді. Әлемнің концептуалды және лингвистикалық суреттерінің өзара байланысын, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттейді. Адам өміріндегі әлем суреттерінің функционалдық мақсатын белгілейді. Сөздіктің адамның шындықты тануындағы және әлемнің лингвистикалық картасын қалыптастырудағы рөлін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби бағыттар мен мектептер
    Несиелер: 5

    Пән «әдеби бағыт», «әдеби ағым», «әдеби мектеп», «көркемдік әдіс» ұғымдарының ерекшеліктері мен корреляциясы туралы ғылыми білім береді; қоғамның әлеуметтік-тарихи себептері мен эстетикалық қажеттіліктерінің әсерінен әдеби тенденциялар мен шындықты бейнелеу мен бейнелеу тәсілдерінің қалыптасуы мен өзгеруі қалай болғандығын көрсетеді; 17 - 20 ғасырлардағы шетел және орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен мектептер философиясының, эстетикасының және поэтикасының ерекшеліктерін ашады; әдеби тенденциялардың және әр түрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларының ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқытудың соңғы әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық процесті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін оқып үйрену. Педагогика туралы гуманитарлық білімнің бір саласы және білім беру процесі субъектілерінің өзара байланысы туралы теориялық ойларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән магистранттардың орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық тәсілдерін зерттеуге, білімдерін білім беру мекемелері мен жоғары оқу орындарындағы әрі қарайғы педагогикалық іс-әрекетте, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтінді лингвистикалық және әдеби талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Көркем мәтінді талдаудың заманауи әдістерін қарастырады. Көркем әдебиеттің әр түрлі жанрындағы шығармаларды жан-жақты филологиялық талдау тәсілдерін сипаттайды. Әдеби шығармалардың тілі мен стилі мәселелерін зерттеу. Ол мәтіннің идеялық, тақырыптық және эстетикалық мазмұны берілетін тілдік құралдар жүйесін анықтауға, тілдік құралдарды таңдаудың автордың болжаған сөйлеу әсерінің әсеріне тәуелділігін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күміс дәуірінің философиясы, эстетикасы, поэтикасы
    Несиелер: 5

    19 ғасырдың аяғы - 20 ғасырдың басындағы орыс мәдениетінің негізгі ерекшеліктерін сипаттайды; орыс «рухани жаңғыруының» ерекшеліктерін зерттейді; ғасыр басындағы әдеби-көркем мектептердің философиясы, эстетикасы мен поэтикасының ерекшеліктерін ашады (символизм, акмеизм, футуризм); осы бағыттардың ең көрнекті өкілдері мен шығармашылығы белгілі бір мектеп шеңберінен тыс дамыған, бірақ поэтикалық дәуірдің негізгі тенденцияларын бейнелейтін ақындардың шығармаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялардың пәні мен міндеттерін қарастырады. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды. Белсенді және интерактивті оқытудың мазмұнын зерттейді. Оқытудың әр түрлі интерактивті әдістерін ашады. Оқу процесінде оқытудың интерактивті әдістерін тиімді қолдану туралы ақпарат бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе, өз ойларын еркін жеткізе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңартылған жағдайда ЖООда әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Университетте әдебиетті оқытудың заманауи әдістерін сипаттау және қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған. Курс әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән әдіснаманы, принциптерді, әдістерді, оқыту техникасын, жалпылауды, университеттің заманауи тәжірибесін жүйелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Батыс Еуропа әдебиетіндегі модернизм
    Несиелер: 5

    Пән 19-ғасырдың соңы - 20 ғасырлардағы Батыс Еуропа әдебиетіндегі шындыққа сай келмейтін тенденциялар мен тенденциялардың негізгі ерекшеліктерін қарастырады; «декаденция» және «модернизм» ұғымдарының ерекшеліктерін ашады; символизм, натурализм, имиджизм, экспрессионизм, экзистенциализм, антидрама, романға қарсы, структурализм және 20-ғасырда дүниеге келген басқа бағыттардың ерекшеліктерін зерттейді; модернизм әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын, басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру, күйдің диагностикасы мен болжамын және басқару ішкі жүйесіндегі өзгерістерді жақсарту мақсатында психологиялық жағдайларды және басқару қызметінің ерекшеліктерін талдайды. Біліктілікті арттыру мәселелері бойынша көшбасшыларды оқытудың, басқарушылық кеңес берудің белсенді әдістерін әзірлеу, жетекші қызметтерге жоғарылату үшін резерв құру дағдылары қалыптасуда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдебиеті әлемдік мәдени контексте
    Несиелер: 5

    Бұл магистранттар арасында мәтінге тарихи көзқарас, оны әлемнің көркем бейнесі, күнделікті өмір, наным-сенімдер, құндылықтар жүйесі, ғылыми идеялар деңгейі тұрғысынан көру қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің түпкілікті нәтижесі көркем шығарманы бағалау мен түсіндіруде, құбылысты талдауда синхронды және диахрондық аспектілерді үйлестіре білуде болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Синхрония мен диахрониядағы орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пән синтездеу сипатына ие және лингвистикалық пәндер жүйесінде негізгі болып табылады. Ол тарихи грамматика курсына сүйенеді және тарихи тұрғыдан орыс тілінің қазіргі жағдайына алып келген түрлі тілдік өзгерістерді түсіндіруге, жүйеге фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік тарихты ұсынуға мүмкіндік береді. Интеграция тілдегі әртүрлі процестерді оқшау қарастырудан оларды өзара байланысты зерттеуге көшуге мүмкіндік береді, бұл тіл мен оның тарихына тұтас көзқарастың қалыптасуын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тарихи аспектегі қазіргі орыс тілі
    Несиелер: 5

    Тілдік құбылыстарды білуге ​​тарихи көзқарасты барлық деңгейлерде қарастырады: фонетика, сөзжасам, морфология және синтаксис. Ол қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық және лексико-грамматикалық жүйесін және оның ұлттық орыс тілінің әр түрлі даму кезеңдеріндегі қызметін зерттейді. Тілдік концептуалды және терминологиялық аппарат туралы білімді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс драматургиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән орыс драматургиясының тарихи және әдеби контекстегі дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады; классицизм, романтизм, реализм дәуіріндегі орыс драматургиясының ең көрнекті өкілдерінің шығармаларын зерттейді; әр түрлі драмалық жанрлардың ерекшелігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Батыс Еуропа драматургиясы: эволюция, проблемалары, поэтикасы
    Несиелер: 5

    Пән Батыс Еуропадағы драмалық өнердің негізгі даму кезеңдерін қарастырады (ортағасырлық драма; Ренессанс театры; классикалық драма, Ренессанс реализмі және театрлық драма; романтикалық драма; романтизм және т.б.); тарихи және әдеби контексте еуропалық драматургияның ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қоғамдағы әлемдік әдебиет
    Несиелер: 5

    Бұл әдебиет теориясындағы ең жаңа тәсілдермен, көркем мәтінді талдаудың қазіргі әдістері мен принциптерімен, қазіргі тарихи және әдеби тұжырымдамалармен тереңірек танысуға мүмкіндік береді. Пәнді игеру нәтижесінде студент әдеби және мәдени рефлексия тәжірибесін, әр түрлі формадағы және стильдегі мәтіндерді талдауға, өңдеуге және құруға байланысты дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сөз қарым-қатынас бірлігі ретінде
    Несиелер: 5

    Сөзді коммуникативті бірлік ретінде қарастырады. «Тіл» және «сөйлеу» ұғымдарының мәнін көрсетеді. Осы ұғымдарды, сөзді лингвистикалық категория ретінде, сөздің грамматикалық жынысы мен лексикалық мағынасын, лексикалық топтардың ерекшеліктерін салыстыру кезінде жалпы және спецификаны анықтау принциптерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем мәтіндегі сөз
    Несиелер: 5

    Сөзді лексика бірлігі ретінде анықтайды. Сөздің атрибуттарын орнатады. Сөзді мәтін бірлігі ретінде сипаттайды. Сөздің коммуникативтік мүмкіндіктерін сипаттайды. Көркем мәтіндегі сөздердің парадигматикалық, синтагматикалық және ассоциативті байланыстарын зерттейді. Көркем мәтіннің лексикалық құрылымын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON10

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды жасайды және бағалайды; ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Әртүрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларын, әдеби ағымдардың ерекшеліктерін және олардың ең жарқын өкілдерінің поэтикалық шығармашылығын талдайды; әртүрлі пішіндер мен стильдегі мәтіндерді өңдейді және жазады.

  • Код ON1

    Тіл жүйелерінің дамуы мен қызмет етуінің филологиялық заңдылықтары, тіл білімінің даму бағыттары мен кезеңдері туралы білімдерін қолданады; лингвистиканың заманауи міндеттерін анықтайды; қазіргі тіл білімінің өзекті мәселелерін талдайды.

  • Код ON6

    Қазіргі антропоөзекті парадигма саласындағы концептуалды зерттеулерге талдау жасайды; сөз бен мәтінге лексикалық талдау жүргізеді; әртүрлі ғылыми концепцияларды түсіндіру дағдыларын меңгерген; тілдік құбылыстарды сын тұрғысынан талдайды.

  • Код ON5

    Ғылым тарихы мен жаңа концептуалдық идеялардың даму бағыттарын өзіндік көзқарас тұрғысынан дәлелдейді; ғылыми сананың заманауи даму үрдістерін, философиялық мәселелерін анықтайды, іс-тәжірибелік мәселелерді жедел шешуге ықпал ететін жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген, қоғамның өзекті мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіреді, теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолданады.

  • Код ON8

    Жоғары мектепте оқыту мен білім берудегі инновациялық тәсілдердің мазмұнын қорытады; лингводидактика саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды.

  • Код ON2

    Орыс және шетел әдебиетінің негізгі бағыттары мен мектептерінің ерекшеліктерін анықтайды; әлемдік әдеби үдерістің дамуы, әдебиеттанудың қазіргі бағыттары туралы білімдерін қолданады; көркем шығармаларды түсіндіреді.

  • Код ON3

    Шетел тілінде логикалық және жүйелі тұрғыда ауызша және жазбаша қарым-қатынас құрады; шетел тілін көпмәдениетті әлемдегі халықаралық өзара түсіністік пен келісім құралы ретінде пайдаланады, кәсіби деңгейде шет тілін жетік біледі.

  • Код ON9

    Біліктілік жұмысын жазу барысында алған білімін синтездейді; пікірталастарда белгілі бір позицияны қорғайды және өз пікірін білдіре алады.

  • Код ON4

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдістемелік негіздеріне сүйене отырып білім беруде ұйымдастырады, білім берудегі негізгі педагогикалық тұжырымдамаларды тиімді ұстану жолдарын анықтайды, басқару психологиясы мен менеджмент теориясының негізгі әдістерін меңгерген, әлеуметтік-педагогикалық жобалау және болжау мүмкіндіктерін қолданады; практикалық дағдыларды игереді, қызметке қатысты креативті шешімдер қабылдайды; әріптестерімен кәсіби, мәдени қарым-қатынас орнатады.

7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M017021 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top