7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама жоғары оқу орындарында филология пәндерінің оқытушысы немесе орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі, орыс тілі курсының оқытушысы, зерттеуші, сарапшы, ғылыми қызметкер ретінде табысты жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды беруге арналған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Ғылыми зерттеулерде өз мәнін сақтайтын идеялық көзқарастардың, дүниежүзілік философиялық ой теорияларының негізгі философиялық жетістіктерін тарихи аспектіде қарастырады. Метатеориялық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы (эмпирикалық) деңгейлердің философиялық және ғылыми білімінің негізгі принциптері мен әдістерін оқып үйрену, зерттеу жұмыстары. Ғылыми зерттеудің логикасын ашады және оның нәтижелерін ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Несиелер: 5Практикалық материалды талдауда мықты теориялық базаны қажет ететін қазіргі әдеби процесті зерттейді. Өткеннің тиісті материалын терең игеруге бағытталған. Қазіргі заманғы адам мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде әдебиеттің қазіргі даму кезеңіндегі әдебиеттану мәселелерін сипаттайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Лингводидактиканың өзекті мәселелері
Несиелер: 6Пән магистранттардың тілдерді оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімнің қажетті мөлшерін игеру негізінде болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастырушылық формалар мен технологияларды қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі тіл білімінің мектептері
Несиелер: 5Орыс және қазақ тіл білімінің негізгі бағыттары мен мектептерімен таныстырады. Олардың ерекшеліктерін ашады. Тіл білімінің дамуына мектептердің үлесін анықтайды. Лингвистиканың тарихи аспектісі мен қазіргі кезеңдегі мәселелерін қарастырады. Белгілі лингвистердің еңбектерін талдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі тіл біліміндегі антропоцентризм принципі
Несиелер: 5Тіл біліміндегі антропоцентризм принципінің мәнін ашады. Тілдегі адам факторының рөлін зерттейді. Әлемнің концептуалды және лингвистикалық суреттерінің өзара байланысын, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттейді. Адам өміріндегі әлем суреттерінің функционалдық мақсатын белгілейді. Сөздіктің адамның шындықты тануындағы және әлемнің лингвистикалық картасын қалыптастырудағы рөлін анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдеби бағыттар мен мектептер
Несиелер: 5Пән «әдеби бағыт», «әдеби ағым», «әдеби мектеп», «көркемдік әдіс» ұғымдарының ерекшеліктері мен корреляциясы туралы ғылыми білім береді; қоғамның әлеуметтік-тарихи себептері мен эстетикалық қажеттіліктерінің әсерінен әдеби тенденциялар мен шындықты бейнелеу мен бейнелеу тәсілдерінің қалыптасуы мен өзгеруі қалай болғандығын көрсетеді; 17 - 20 ғасырлардағы шетел және орыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен мектептер философиясының, эстетикасының және поэтикасының ерекшеліктерін ашады; әдеби тенденциялардың және әр түрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларының ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын талдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқытудың соңғы әдістері мен технологияларын қарастырады. Педагогикалық процесті ғылыми талдау, болжау, жоспарлау және басқару әдістерін оқып үйрену. Педагогика туралы гуманитарлық білімнің бір саласы және білім беру процесі субъектілерінің өзара байланысы туралы теориялық ойларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Орыс тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Пән магистранттардың орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық тәсілдерін зерттеуге, білімдерін білім беру мекемелері мен жоғары оқу орындарындағы әрі қарайғы педагогикалық іс-әрекетте, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолдануға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мәтінді лингвистикалық және әдеби талдау әдістері
Несиелер: 5Көркем мәтінді талдаудың заманауи әдістерін қарастырады. Көркем әдебиеттің әр түрлі жанрындағы шығармаларды жан-жақты филологиялық талдау тәсілдерін сипаттайды. Әдеби шығармалардың тілі мен стилі мәселелерін зерттеу. Ол мәтіннің идеялық, тақырыптық және эстетикалық мазмұны берілетін тілдік құралдар жүйесін анықтауға, тілдік құралдарды таңдаудың автордың болжаған сөйлеу әсерінің әсеріне тәуелділігін анықтауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Күміс дәуірінің философиясы, эстетикасы, поэтикасы
Несиелер: 519 ғасырдың аяғы - 20 ғасырдың басындағы орыс мәдениетінің негізгі ерекшеліктерін сипаттайды; орыс «рухани жаңғыруының» ерекшеліктерін зерттейді; ғасыр басындағы әдеби-көркем мектептердің философиясы, эстетикасы мен поэтикасының ерекшеліктерін ашады (символизм, акмеизм, футуризм); осы бағыттардың ең көрнекті өкілдері мен шығармашылығы белгілі бір мектеп шеңберінен тыс дамыған, бірақ поэтикалық дәуірдің негізгі тенденцияларын бейнелейтін ақындардың шығармаларын зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялар
Несиелер: 6Орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық технологиялардың пәні мен міндеттерін қарастырады. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды. Белсенді және интерактивті оқытудың мазмұнын зерттейді. Оқытудың әр түрлі интерактивті әдістерін ашады. Оқу процесінде оқытудың интерактивті әдістерін тиімді қолдану туралы ақпарат бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Осы пәнді игеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде сөйлесе, өз ойларын еркін жеткізе білуі, құжаттаманы әзірлеуі, интеграцияланған педагогикалық қызметтің нәтижелерін ұсынуы және қорғауы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жаңартылған жағдайда ЖООда әдебиетті оқыту әдістемесі
Несиелер: 6Университетте әдебиетті оқытудың заманауи әдістерін сипаттау және қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған. Курс әдебиетті инновациялық оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән әдіснаманы, принциптерді, әдістерді, оқыту техникасын, жалпылауды, университеттің заманауи тәжірибесін жүйелеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Батыс Еуропа әдебиетіндегі модернизм
Несиелер: 5Пән 19-ғасырдың соңы - 20 ғасырлардағы Батыс Еуропа әдебиетіндегі шындыққа сай келмейтін тенденциялар мен тенденциялардың негізгі ерекшеліктерін қарастырады; «декаденция» және «модернизм» ұғымдарының ерекшеліктерін ашады; символизм, натурализм, имиджизм, экспрессионизм, экзистенциализм, антидрама, романға қарсы, структурализм және 20-ғасырда дүниеге келген басқа бағыттардың ерекшеліктерін зерттейді; модернизм әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқару іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын, басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру, күйдің диагностикасы мен болжамын және басқару ішкі жүйесіндегі өзгерістерді жақсарту мақсатында психологиялық жағдайларды және басқару қызметінің ерекшеліктерін талдайды. Біліктілікті арттыру мәселелері бойынша көшбасшыларды оқытудың, басқарушылық кеңес берудің белсенді әдістерін әзірлеу, жетекші қызметтерге жоғарылату үшін резерв құру дағдылары қалыптасуда.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Орыс әдебиеті әлемдік мәдени контексте
Несиелер: 5Бұл магистранттар арасында мәтінге тарихи көзқарас, оны әлемнің көркем бейнесі, күнделікті өмір, наным-сенімдер, құндылықтар жүйесі, ғылыми идеялар деңгейі тұрғысынан көру қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің түпкілікті нәтижесі көркем шығарманы бағалау мен түсіндіруде, құбылысты талдауда синхронды және диахрондық аспектілерді үйлестіре білуде болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Синхрония мен диахрониядағы орыс тілі
Несиелер: 5Пән синтездеу сипатына ие және лингвистикалық пәндер жүйесінде негізгі болып табылады. Ол тарихи грамматика курсына сүйенеді және тарихи тұрғыдан орыс тілінің қазіргі жағдайына алып келген түрлі тілдік өзгерістерді түсіндіруге, жүйеге фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік тарихты ұсынуға мүмкіндік береді. Интеграция тілдегі әртүрлі процестерді оқшау қарастырудан оларды өзара байланысты зерттеуге көшуге мүмкіндік береді, бұл тіл мен оның тарихына тұтас көзқарастың қалыптасуын қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тарихи аспектегі қазіргі орыс тілі
Несиелер: 5Тілдік құбылыстарды білуге тарихи көзқарасты барлық деңгейлерде қарастырады: фонетика, сөзжасам, морфология және синтаксис. Ол қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық және лексико-грамматикалық жүйесін және оның ұлттық орыс тілінің әр түрлі даму кезеңдеріндегі қызметін зерттейді. Тілдік концептуалды және терминологиялық аппарат туралы білімді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Орыс драматургиясының тарихы
Несиелер: 5Пән орыс драматургиясының тарихи және әдеби контекстегі дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады; классицизм, романтизм, реализм дәуіріндегі орыс драматургиясының ең көрнекті өкілдерінің шығармаларын зерттейді; әр түрлі драмалық жанрлардың ерекшелігін ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Батыс Еуропа драматургиясы: эволюция, проблемалары, поэтикасы
Несиелер: 5Пән Батыс Еуропадағы драмалық өнердің негізгі даму кезеңдерін қарастырады (ортағасырлық драма; Ренессанс театры; классикалық драма, Ренессанс реализмі және театрлық драма; романтикалық драма; романтизм және т.б.); тарихи және әдеби контексте еуропалық драматургияның ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қазіргі қоғамдағы әлемдік әдебиет
Несиелер: 5Бұл әдебиет теориясындағы ең жаңа тәсілдермен, көркем мәтінді талдаудың қазіргі әдістері мен принциптерімен, қазіргі тарихи және әдеби тұжырымдамалармен тереңірек танысуға мүмкіндік береді. Пәнді игеру нәтижесінде студент әдеби және мәдени рефлексия тәжірибесін, әр түрлі формадағы және стильдегі мәтіндерді талдауға, өңдеуге және құруға байланысты дағдыларға ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Сөз қарым-қатынас бірлігі ретінде
Несиелер: 5Сөзді коммуникативті бірлік ретінде қарастырады. «Тіл» және «сөйлеу» ұғымдарының мәнін көрсетеді. Осы ұғымдарды, сөзді лингвистикалық категория ретінде, сөздің грамматикалық жынысы мен лексикалық мағынасын, лексикалық топтардың ерекшеліктерін салыстыру кезінде жалпы және спецификаны анықтау принциптерін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Көркем мәтіндегі сөз
Несиелер: 5Сөзді лексика бірлігі ретінде анықтайды. Сөздің атрибуттарын орнатады. Сөзді мәтін бірлігі ретінде сипаттайды. Сөздің коммуникативтік мүмкіндіктерін сипаттайды. Көркем мәтіндегі сөздердің парадигматикалық, синтагматикалық және ассоциативті байланыстарын зерттейді. Көркем мәтіннің лексикалық құрылымын талдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON10
Оқу үдерісін ұйымдастыру және жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды жасайды және бағалайды; ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асырады.
-
Код ON7
Әртүрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларын, әдеби ағымдардың ерекшеліктерін және олардың ең жарқын өкілдерінің поэтикалық шығармашылығын талдайды; әртүрлі пішіндер мен стильдегі мәтіндерді өңдейді және жазады.
-
Код ON1
Тіл жүйелерінің дамуы мен қызмет етуінің филологиялық заңдылықтары, тіл білімінің даму бағыттары мен кезеңдері туралы білімдерін қолданады; лингвистиканың заманауи міндеттерін анықтайды; қазіргі тіл білімінің өзекті мәселелерін талдайды.
-
Код ON6
Қазіргі антропоөзекті парадигма саласындағы концептуалды зерттеулерге талдау жасайды; сөз бен мәтінге лексикалық талдау жүргізеді; әртүрлі ғылыми концепцияларды түсіндіру дағдыларын меңгерген; тілдік құбылыстарды сын тұрғысынан талдайды.
-
Код ON5
Ғылым тарихы мен жаңа концептуалдық идеялардың даму бағыттарын өзіндік көзқарас тұрғысынан дәлелдейді; ғылыми сананың заманауи даму үрдістерін, философиялық мәселелерін анықтайды, іс-тәжірибелік мәселелерді жедел шешуге ықпал ететін жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген, қоғамның өзекті мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіреді, теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолданады.
-
Код ON8
Жоғары мектепте оқыту мен білім берудегі инновациялық тәсілдердің мазмұнын қорытады; лингводидактика саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды.
-
Код ON2
Орыс және шетел әдебиетінің негізгі бағыттары мен мектептерінің ерекшеліктерін анықтайды; әлемдік әдеби үдерістің дамуы, әдебиеттанудың қазіргі бағыттары туралы білімдерін қолданады; көркем шығармаларды түсіндіреді.
-
Код ON3
Шетел тілінде логикалық және жүйелі тұрғыда ауызша және жазбаша қарым-қатынас құрады; шетел тілін көпмәдениетті әлемдегі халықаралық өзара түсіністік пен келісім құралы ретінде пайдаланады, кәсіби деңгейде шет тілін жетік біледі.
-
Код ON9
Біліктілік жұмысын жазу барысында алған білімін синтездейді; пікірталастарда белгілі бір позицияны қорғайды және өз пікірін білдіре алады.
-
Код ON4
Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдістемелік негіздеріне сүйене отырып білім беруде ұйымдастырады, білім берудегі негізгі педагогикалық тұжырымдамаларды тиімді ұстану жолдарын анықтайды, басқару психологиясы мен менеджмент теориясының негізгі әдістерін меңгерген, әлеуметтік-педагогикалық жобалау және болжау мүмкіндіктерін қолданады; практикалық дағдыларды игереді, қызметке қатысты креативті шешімдер қабылдайды; әріптестерімен кәсіби, мәдени қарым-қатынас орнатады.
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M017021 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша