Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

  • Бастауыш білім берудің теориялық және әдістемелік мәселелері

    Бұл пәнді оқу барысында бастауыш мектеп оқушыларының білім берудегі негізгі теориялық және әдістемелік мәселелерді қарастырылады. Педагогикалық технологиялар мен заманауи тәсілдердің ерекшеліктерін және жалпы бастауыш білім берудің үлгілік бағдарламаларының тұжырымдамалық негіздері мен мазмұны ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Бұл пән ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшелігін және білім беру саласындағы педагогикалық зерттеудің әдіснамалық қамтамасыз етілуін ашады. Ғылыми зерттеу әдістерін қарастырады. Пәнді оқу барысында докторанттар ғылыми зерттеу тақырыбының ғылыми аппаратын, зерттеу кезеңдерін, ғылыми зерттеу әдістерін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Бұл пән академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен (аннотация, реферат, аналитикалық шолу, сонымен қатар ғылыми іс-шара (конференция) хабарлармен) таныстаруды; мәтінді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын анықтауды; кәсіби тақырыптағы мәтіндерді талдауға үйретуді болжайды. Курсты оқып үйрену ғылыми мәліметтер базасынан ақпараттарды іздеуге, мәтіндерді талдау мен рефераттауға, кәсіби академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс жасауға байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш білім берудегі ЖИ-дің этикалық аспектілері мен әлеуеті

    Пән бастауыш білім беруге жасанды интеллект технологияларын енгізудің этикалық және педагогикалық аспектілерін жан-жақты зерделеуге бағытталған. Жасанды интеллекттің білім беру тәжірибесін трансформациялау әлеуеті зерттеліп, кіші мектеп жасындағы балалармен жұмыс істеуде ИИ-ді қолдануға байланысты моральдық, құқықтық және мәдени мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру дамуының қазіргі тенденциялары

    Бұл пән докторанттардың білім берудің даму тенденциясын ескере отырып заманауи оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін түсінуіне, «жаһандану», «интеграция», «ұтқырлық», «коммерцияландыру» ұғымдарының құрылымын және білім берудің әртүрлі түрлері мен деңгейлері оқуына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің жобалау-зерттеу қызметі

    Пән докторанттардың жобалау-зерттеу, оның ішінде проблематизация; мақсатты болжау және жобалау-зерттеу іс-әрекетін жоспарлау; жобалау өнімін дайындаудың барабар технологиясын таңдау, меңгеру және пайдалану; өзін-өзі талдау және рефлексия; өз қызметінің барысы мен оның нәтижелерін таныстыру; тиімді қарым-қатынас және конструктивті ынтымақтастық; көпшілік алдында сөйлеу іс-әрекетін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық қызметтегі кәсіби этика

    Пән докторанттарда ғылыми-педагогикалық қызметте кәсіби этика туралы білімді және осы білімді практикада қолдана білуді қалыптастырады. Кәсіби өзін-өзі білім алу мен тұлғалық өсуді, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансапты жобалау дағдыларын қалыптастыруды; адамгершілік ағарту арқылы түрлі әлеуметтік топтарда этикалық білімдерді танымал етуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • бастауыш білім беру саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның қазіргі концепцияларын талдай алады
  • білім беруді интернационалдандыру және жаһандану жағдайында отандық ғылымның даму үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын жүйелі түсінуді көрсетеді
  • ғылыми қоғамдастықтағы өзара іс-қимыл нормалары туралы, сондай-ақ зерттеуші-ғалымның педагогикалық және ғылыми этикасы туралы түсініқте ие
  • бастауыш білім беруді дамытудың ғылыми тәсілдерін талдауға және салыстыруға, ғылыми әзірлемелерді практикалық қызметке енгізу тетіктерін синтездеуге қабілетті
  • бастауыш білім беру саласындағы ғылыми зерттеулер үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау, түзету және іске асыру іскерлігін көрсетеді
  • өзінің ғылыми-педагогикалық және инновациялық қызметін жоспарлауға және жүзеге асыруға байланысты дербес қорытынды жасай отырып, зерттеу саласындағы әртүрлі ғылыми теорияларды сыни талдайды, бағалайды және салыстырады
  • ғылыми қызмет нәтижелерін жоспарлау және болжау үшін қазіргі заманғы зерттеу әдіснамасын тиімді пайдаланады
  • өз кәсіби қызметінде үздіксіз дамуды жоспарлайды және болжайды
  • ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру, ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысу үшін шет тілін меңгерген
  • ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өзінің жаңа ғылыми идеяларын жасай алады, өзінің білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа жеткізе алады
  • заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бастауыш мектептің оқу пәндерінің мазмұнына жобалау дағдыларын және мамандарды даярлау мәселелерінде құзыреттілікке ие
  • жоғары мектептің заманауи педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, көшбасшылық басқару және ұжымды басқару дағдысына ие
Top