Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстан Республикасы дамуының басты бағыттарына сай ғылыми-педагогикалық қызметтің стратегиясын анықтайды, ақпараттық ағынның өсуі мен тез жаңғыруы жағдайында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметті академиялық адалдық қағидасы негізінде жүзеге асырады.
  • Бастауыш білім мен дидактика салаларындағы білімдерді интеграциялау негізінде қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды қолданып, ЖОО-нда сабақ жүргізеді; жоғары мектеп дидактикасының қағидаларына сай оқытудың заманауи әдістері мен формаларын, студент жастарды оқытудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасын меңгереді.
  • Өзінің кәсіби дамуын жетілдіреді, заманауи қоғамда жастарға тәрбие беру мен олардың бойында рухани құндылықтар қалыптастыру бағытында жаңа білімдерді игереді, рухани құндылықтардың маңызын жобалау жұмыстарын ұйымдастырады.
  • Жаңа педагогикалық мектептер, олардың теориялық және практикалық нұсқаулықтары, сәйкес сала бойынша әлемдік және қазақстандық ғылымдағы ғылыми концепциялар туралы біледі, қазіргі заманғы білім беру саласындағы әлемдік және отандық ғылым дамуының негізгі тенденцияларын, бағыттарын біледі, бастауыш білім беру саласындағы заңнамаларды меңгереді.
  • Білім бағдарламасының мақсатына сәйкес жаңа курстарды оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады, ғылыми-зерттеу нәтижелерін оқу пәнінің мазмұнында жобалайды.
  • Арнаулы салаларда теориялық және қолданбалы ғылыми зерттеулерді ұйымдастырады, зерттеу әдістерін кешенді пайдаланып, педагогикалық тәжірибелер жүргізеді,оқытуды модернизациялау және ақпараттандыру жағдайында жасанды интеллектіні білім беру жүйесіне енгізу мүмкіндіктерін негізге алып, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Зерттеу нәтижелерін жоспарлау, үйлестіру, жүзеге асыру және жобалау дағдылары қалыптасады; ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдауға, бағалауға және салыстыруға дағдыланады,академиялық тұтастықты сипаттайтын ғылыми зерттеулер жүргізеді; жасанды интеллектінің ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізудегі әлеуетін пайдаланады.
  • Ғылыми таным шеңберін кеңейте отырып, өзінің білімі мен идеяларын ғылыми қауымдастыққа хабарлайды, ғылыми шараларға, жобаларға қатысады, халықаралық ғылыми конференциялар мен семинарларда топ алдында сөйлеу дағдысы қалыптасып, ғылыми ақпарат беруге дағдыланады.
  • Ғылыми сипаттағы жұмыстарды рецензиялайды, ғылыми зерттеу нәтижесін дұрыс ресімдейді, академиялық жазу мәдениетін қалыптастыруға бағытталған білім беру моделін меңгереді.
  • Студенттердің, магистранттардың, докторанттардың ғылыми зерттеулеріне жетекшілік етеді, ғылыми жобалар мен зерттеулерге сараптама жасайды.
Top