Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Yessenov University

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылым тарихын зерттеу негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс теориялық негіздерді зерделеуге, шетелдік және отандық ғылым әдіскерлерінің бастапқы көздерімен, классикалық еңбектерімен жұмысты талдауға, дербес және сыни ойлауға жәрдемдесуге, кәсіби даму үшін ойлау кеңдігі сияқты қасиеттерді қалыптастыруға, тиімділікті, еңбекке қабілеттілікті немесе оқуды арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби және жеке қасиеттер негізінде жаңа қасиеттерді дамытуға бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдерін, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымның қалыптасу тарихын қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және пысықтау болып табылады. Пән Кәсіби саладағы коммуникация терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезіндегі грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа тән негізгі терминдердің, сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналары және олардың баламалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • STEM - зерттеулер

    Пәннің мақсаты: STEM білімі туралы жалпы түсінік беру, сауаттылықты арттыру, STEM саласындағы әлемдік өзгерістер мен тенденциялар туралы хабардар ету және пәнаралық оқыту мен зерттеулерге шолу жасау. Бұл курста STEM білім берудің теориялық және практикалық негіздері, пәнаралық байланыс ұғымы және STEM біліміне байланысты жарияланған ғылыми жарияланымдарды талдау қарастырылады, ішкі және пәнаралық деңгейлерде кездесетін мәселелер талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық зерттеу әдістері және коммерцияландыру

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу жобаларын орындау процесінде ғылыми-зерттеу міндеттерін тұжырымдау және шешу қабілетін, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды ғылыми және кәсіби даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, педагогикалық әдіснаманың тұжырымдамасын, ғылыми зерттеулер жүргізу кезіндегі негізгі этикалық нормаларды, ғылым саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, коммерцияландырудың алғышарттарын және білім беру жүйесіне енгізу жолдары мен технологияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патенттану

    Пәннің мақсаты: патенттанудың қазіргі жағдайымен, патенттік заңмен, авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы заңмен, өнертабыс объектілерімен, өнертабысқа өтінім жасаумен, патенттік құжаттаманы іздеумен және патенттік іздеу түрлерімен таныстыру. Курста зияткерлік өнеркәсіптік меншіктің барлық объектілері (Өнертабыстар, пайдалы үлгілер, өнеркәсіптік үлгілер, тауар белгілері және т.б.) бойынша Қазақстан Республикасының заңдары, сондай-ақ зияткерлік меншікті, оның ішінде өңірлік патенттік корпорацияларды қорғаудың халықаралық жүйелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері

    Пәннің мақсаты: алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері бойынша болашақ математика мұғалімдері мен оқытушыларын қаруландыру. Жиындар, топтар, сақиналар, күрделі сандар теориясы, геометрияның теориялық мәселелері, логикалық алгебра, предикаттар ұғымдары және оларды дәлелдемелерде және математикалық теоремалардың стандартты емес жағдайларында қолдану қарастырылады. Математиканы оқыту саласындағы білімді дамыту ретінде жоғары ретті теңдеулерді шешу әдістері, Математикалық индукция әдісін қолдану және пәндік білімді интеграциялау әдістері сипатталған. Оқу-әдістемелік материалдар білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып әзірленеді, оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару қызметі және тұтас педагогикалық процесс бойынша болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Курста басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік–психологиялық ахуал, тиімді басқаруды ұйымдастыру, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу мәселелері, тұлғаға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері, психологиялық-педагогикалық және пәндік білімді интеграциялау тетіктері мен принциптері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математиканы оқытудағы инновациялық технологиялар

    Пәннің мақсаты: Бейіндік математикалық пәндердің ерекшеліктерін ескеру арқылы оқу сабақтарын өткізу, математиканы оқытудағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялау қабілетін қалыптастыру. Курс білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің қажетті деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Пән оқытудың тәжірибеге бағытталған әдістері мен технологияларын; студенттерге бағытталған оқыту және бағалау принциптерін, математиканы оқыту саласындағы заманауи үрдістер мен инновацияларды, сабақтағы іс-әрекеттегі зерттеудің ерекше нысанын сипаттайтын педагогикалық тәсілді (Lesson Study) қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдаудың іргелі мәселелері

    Пәннің мақсаты: математикалық нақты және кешенді талдау деректерімен танысу, ғылыми зерттеулер процесінде және практикада қолдану дағдыларын жетілдіру. Пәнді оқу процесі математикалық талдаудың негізгі деректерін ассимиляциялау құзыреттілігін қалыптастыруға, математикалық, нақты және кешенді талдау саласындағы ғылыми зерттеу принциптерін түсінуге бағытталған. Пән математикалық анализге, дифференциалдық, функциялардың интегралдық есептеулеріне, қатарлар теориясына кіріспе мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және өңдеу(Bigdata)

    Пәннің мақсаты: мәліметтерді талдаудың заманауи принциптері, әдістері мен құралдары туралы теориялық және тәжірибелік білімді қалыптастыру. Пән мазмұны үлкен мәліметтерді талдау, жинау, сақтау және жүйелеу мәселелері, басқарудың әртүрлі платформаларының жұмыс принциптері; күрделі көп өлшемді мәліметтерді талдау, үлгілеу және визуализациялау; нақты әлемдегі күрделі мәліметтермен, сондай-ақ кейстермен байланысты тәжірибелік мәселелер, тақырыптық зерттеулер; MS Excel бағдарламасының негізгі мүмкіндіктері тақырыптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Киберпедагогика

    Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамыту, оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру. Курс желілік оқытудың теориялық және қолданбалы қағидаттары негізінде онлайн/ аралас курсты жобалау мен іске асыруда цифрлық ресурстарды, технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, цифрлық сервистер және құралдар арқылы жеке оқытуды көздейді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: білім беру, оқыту және білім беру заңдылықтарын зерттеу және жоғары мектеп мұғалімін даярлау процестерін басқару. Пәннің мақсаты жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін педагогикалық жүйелерді, сондай-ақ жоғары оқу орындарын басқару жүйелерін игеру. Курста жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, білім берудің заманауи парадигмасы, ЖЖОКБҰ-да білім беру-ғылыми үдерісін жоспарлау мен ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптар қарастырылады; жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілер, педагогикалық менеджмент, Педагогикалық деонтология, педагогикалық аксиология негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық диагностика

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында білік пен дағдыны, диагностикалық әдістерді бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс педагогикалық процесс объектісінің жағдайын анықтауға және оның одан әрі дамуын болжауға, сондай-ақ объектінің одан әрі даму перспективаларын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында педагогикалық диагностикалық құралдардың жіктелуі, тестілерді құру және бейімдеу технологиясы, педагогикалық диагностикалық әдістемелер мен оларға қойылатын талаптар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулердің қолданылуы

    Пәннің мақсаты: дифференциалдық теңдеулер саласында заманауи теориялық білімді және зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру, математикалық модельдеу принциптерімен танысу. Курс қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық, сапалы және асимптотикалық әдістерімен танысуға арналған. Пән дифференциалдық теңдеулер теориясы, олардың жіктелуі, теңдеулердің жалпы және дербес шешімдері, оларды шешу әдістері, Коши есептері қарастырады. Оқу-әдістемелік материалдар білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып әзірленеді, оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім алушылардың зерттеу дағдыларының қажетті деңгейін дамытуға бағытталған. Пән білім алушылардың ғылыми зерттеулерінің ерекшеліктерін, шығармашылық жобалардың ғылыми зерттеулерінде білім алушылардың ынтасы мен белсенділігін арттыру стратегияларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы есептерді математикалық модельдеу

    Пәннің мақсаты: студенттердің әртүрлі қолданбалы салаларда практикада туындайтын тапсырмаларды модельдеу әдістері мен дағдыларын игеру. Пән есептердің математикалық модельдерін құруға, оларды шешу әдістерін зерттеуге бағытталған. Мәселелерді қарастырады: сызықтық бағдарламалау есептерінің канондық түрі, қосжақты есептер және негізгі теоремалар, көлік есептерінің математикалық моделі, бүтін санды сызықтық бағдарламалау, сызықтық емес бағдарламалау есебінің әдісі. Оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды сызықтық және сызықтық емес теңдеулер, дифференциалдық және интегралдық теңдеулер жүйелерімен сипатталатын есептерді шешуде сандық әдістерді қолдануға үйрету. Математикалық модельдеу арқылы нақты әлем заңдарын тану және қолдану кезінде туындайтын математикалық есептерді шешудің есептеу алгоритмдерін әзірлеуге, қолдануға дайындауға арналған. Пән компьютерлік математиканың бағдарламалық пакетін қолдана отырып, сызықтық, сызықты емес, дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін қарастырады. Оқыту кезінде зерттеу және жобалау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру-ғылыми үдерісін жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды біле отырып, студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, математикалық пәндер бойынша оқу сабақтарын ұйымдастырып және өткізіп, білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып материалдарды әзірлеу арқылы білім алушылардың академиялық құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді
  • Оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуде бейіндік математикалық пәндердің ерекшеліктерін ескере отырып, математиканы оқытудағы инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялау, білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерінің талап етілетін деңгейін қамтамасыз етеді
  • Білім алушыларда зерттеушілік және пәнаралық дағдылардың қажетті деңгейін дамытады, олардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді, білім алушылардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтайды, білім алушылардың ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолданады.
  • Ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау негізінде математиканы оқыту әдістемесі, пәнаралық оқыту, педагогикалық диагностика саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын орындауға қатысады, ғылыми ойлау стилін, ғылыми зерттеу әдістемесін, патенттік ақпараттарды іздеуді және математикалық зерттеу есептерін шығаруда деректерді модельдеу және талдау әдістерін қолданады.
  • Математикалық пәндерді өткізу кезінде пәндік саладағы психологиялық-педагогикалық білім мен білімнің интеграциясын қамтамасыз ету арқылы, заманауи инновациялық және цифрлық технологияларды қолдана отырып, оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді және әдістемелік құзыреттілікті дамытады
  • Математикалық пәндер бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік кешендер мен авторлық курстарды, заманауи цифрлық ресурстарды, деректерді талдау әдістерін, математикалық модельдеуді және сандық әдістерді қолдана отырып, математиканы онлайн және аралас оқыту бағдарламаларын әзірлейді
  • Білім алушыларды азаматтық және кәсіптік белсенділігін арттыруға ықпал ете отырып, академиялық және кәсіптік ортадағы коммуникация стратегиялары мен тетіктерін білуі негізінде, ұжымды басқарудың қажетті дағдыларына ие болуы арқылы білім беру ортасы мен ұйымдық мәдениетті қолдайды және дамытады
  • Тілдер мен ғылым философиясын білуді қолдана отырып, өзінің зерттеу және педагогикалық қызметін рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру негізінде кәсіби біліктілігін арттырады

Ұқсас БББ

7M01501 Математика (1.5)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика (1)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01501 Математика

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M01501 Математика

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01501 Математика

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01501 Математика

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01501 Математика

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01501 Математика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01501 Математика

Шымкент университеті

7M01501 Математика педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01501 Математика педагогтарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01501 Математика

Сулейман Демирель атындағы университеті

Top