Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Yessenov University

  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері бойынша болашақ математика мұғалімдері мен оқытушыларын қаруландыру. Жиындар, топтар, сақиналар, күрделі сандар теориясы, геометрияның теориялық мәселелері, логикалық алгебра, предикаттар ұғымдары және оларды дәлелдемелерде және математикалық теоремалардың стандартты емес жағдайларында қолдану қарастырылады. Математиканы оқыту саласындағы білімді дамыту ретінде жоғары ретті теңдеулерді шешу әдістері, Математикалық индукция әдісін қолдану және пәндік білімді интеграциялау әдістері сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеудің инновациялық әдістері және коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру саласындағы инновациялық зерттеудің әдістерін, коммерциализациялаудың алғышарттарын, ғылыми-зерттеу мәселелерін тұжырымдау және шешу, қызметін коммерциализациялау үшін теориялық, тәжірибелік білімдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті мамандарды ғылыми және кәсіби даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Пән ғылыми білімнің құндылығын, педагогикалық әдіснаманың тұжырымдамасын, зерттеудің негізгі инновациялық әдістерін, коммерциализациялаудың алғышарттарын және білім беру жүйесіне енгізу жолдары мен технологияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM - зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: STEM білімі туралы жалпы түсінік беру, сауаттылықты арттыру, STEM саласындағы әлемдік өзгерістер мен тенденциялар туралы хабардар ету және пәнаралық оқыту мен зерттеулерге шолу жасау. Бұл курста STEM білім берудің теориялық және практикалық негіздері, пәнаралық байланыс ұғымы және STEM біліміне байланысты жарияланған ғылыми жарияланымдарды талдау қарастырылады, ішкі және пәнаралық деңгейлерде кездесетін мәселелер талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптас-тыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқа-лармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған. Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Патенттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: патенттанудың қазіргі жағдайымен, патенттік заңмен, авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы заңмен, өнертабыс объектілерімен, өнертабысқа өтінім жасаумен, патенттік құжаттаманы іздеумен және патенттік іздеу түрлерімен таныстыру. Курста зияткерлік өнеркәсіптік меншіктің барлық объектілері (Өнертабыстар, пайдалы үлгілер, өнеркәсіптік үлгілер, тауар белгілері және т.б.) бойынша Қазақстан Республикасының заңдары, сондай-ақ зияткерлік меншікті, оның ішінде өңірлік патенттік корпорацияларды қорғаудың халықаралық жүйелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық білім беру мазмұнын жаңарту әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды қоғам дамуының үздіксіз білім беру жүйесіндегі математикалық білімнің рөлімен, әдістемелік ғылым мен математикалық білім беру саласындағы негізгі проблемалармен таныстыру. Курс математикалық білім беру саласындағы реформалармен байланысты проблемаларды; математиканы оқытудың мазмұны мен әдістерін құру принциптерін қамтиды. Кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында пәнді игеру, оқыту әдістемелерін, технологияларын әзірлеу, іске асыру және пайдалану нәтижелерін талдау нәтижесінде алынған білімді пайдалану дағдыларын жақсартады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқыту процесінде цифрлық технологияларды қолдануды жетілдіру, цифрлық контентті құру және цифрлық трансформация үшін қажетті дағдыларды дамыту. Курс цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс интернет-технологиялар, виртуалды оқыту, сандық қызметтер мен құралдар негізінде жеке оқытуды қамтамасыз етеді және онлайн курстарды қолдану қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді талдау және өңдеу (BigData)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда деректерді зияткерлік талдау технологиялары (Data Mining), оларды қолдану және құралдары туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру, деректерді қолданбалы талдаудың негізгі әдістерін зерделеу, әртүрлі ғылыми және педагогикалық міндеттерді шешу үшін Data Mining әдістерін практикалық қолдану дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдаудың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: математикалық нақты және кешенді талдау деректерімен танысу, ғылыми зерттеулер процесінде және практикада қолдану дағдыларын жетілдіру. Пәнді оқу процесі математикалық талдаудың негізгі деректерін ассимиляциялау құзыреттілігін қалыптастыруға, математикалық, нақты және кешенді талдау саласындағы ғылыми зерттеу принциптерін түсінуге бағытталған. Пән математикалық анализге, дифференциалдық, функциялардың интегралдық есептеулеріне, қатарлар теориясына кіріспе мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Қазіргі педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге және олардың кәсіби міндеттерің шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыруға бағытталаған. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың тұтас педагогикалық үдерісті және басқару ісі бойынша кәсіптік-психологиялық құзіреттілігін қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық –әдіснамалық негіздерін, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлекметтік-психологиялық ахуалын, басшылық және лидерлік, адам әрекетін тиімді түрде басқаруды ұйымдастыруды, басқару ісінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешуді, тұлғаның психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулердің қолданылуы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: дифференциалдық теңдеулер саласында заманауи теориялық білімді және зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру, математикалық модельдеу принциптерімен танысу. Курс қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің аналитикалық, сапалы және асимптотикалық әдістерімен танысуға арналған. Сұрақтарды қарастырады: дифференциалдық теңдеулер теориясы, олардың жіктелуі, теңдеулердің жалпы және жеке шешімдері, оларды шешу әдістері, есептер

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қолданбалы есептерді математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білімалушыларды әртүрлі қолданбалы салаларда практикада пайда болатын есептерді модельдеу әдістері мен дағдыларын меңгерту. Пәнді қарапайым есептердің математикалық модельдерін құрастыруға, оларды шешу әдістерін үйренуге бағытталған. Сызықтық, сызықтық емес бағдарлама есептері, ең үлкен, ең кіші мәндерін табу, қосалқы, көлік, ең кіші квадраттар әдісі, бүтін санды бағдарламалау, математикалық статистика мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық дизайн
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми жобалау, оқу материалдарын әзірлеу, енгізу және бағалауға арналған педагогикалық спецификациялар жүйесі, педагогикалық жобалаудың негізгі түсініктерін ашу. Курс тиімді жұмыс туралы білімді жүйелі қолдануға, «ашық архитектурамен» оқу үдерісін құруға және нақты оқыту ортасын құруға негізделген. Курс білім беру мазмұнын одан әрі жетілдіру бойынша шешімдерді әзірлеуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды сызықтық және сызықтық емес теңдеулер, дифференциалдық және интегралдық теңдеулер жүйелерімен сипатталатын есептерді шешуде сандық әдістерді қолдануға үйрету. Математикалық модельдеу арқылы нақты әлем заңдарын тану және қолдану кезінде туындайтын математикалық есептерді шешудің есептеу алгоритмдерін әзірлеуге, қолдануға дайындауға арналған. Пән компьютерлік математиканың бағдарламалық пакетін қолдана отырып, сызықтық, сызықты емес, дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің оқудағы қиындықтарын, жаттығу кезінде адамның әлсіз және күшті жақтарын анықтау үшін диагностикалық әдістерді бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Пән педагогикалық диагностика тұжырымдамасын, оның принциптері мен негіздерін оқып, білім беру үдерісін бағалау мен жетілдіру әдістерін меңгеруге бағытталған. Курс барысында халықаралық диагностикалық зерттеулерге шолу (PISA, TIMSS) бағаланады, жағдайды жақсарту үшін қолданылатын ақпарат талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    Математикалық есептерді қою мен шешуде және математиканы оқытуда заманауи әдістемелер мен зерттеу нәтижелерін қолданады

  • Код ON1

    Негізгі және бейіндік пәндер бойынша терең білімдерін көрсетеді

  • Код ON4

    Нақты теориялық және қолданбалы есептерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады

  • Код ON2

    Бағыттар бойынша зерттеулерді сыни тұрғыдан талдайды, сондай-ақ өзінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастырады және жүргізеді

  • Код ON5

    Математиканы онлайн және аралас оқыту бойынша оқу курстары мен бағдарламаларын әзірлейді

  • Код ON7

    Мәселелерді шешеді және шешім қабылдайды, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайды

  • Код ON6

    Іргелі деңгейде математикалық есептерді жүйелі түрде шешеді

  • Код ON8

    Өзінің зерттеу қызметінің рефлексиясын және өзін-өзі бағалауын жүзеге асырады, одан әрі кәсіби даму бағыттарын анықтайды

7M01501 7M01501-Математика (ғылыми-педагогикалық бағыт))
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top