Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06101 Информатика в Торайгыров университеті

  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді әртүрлі сипаттағы алгоритмдерді құру, зерттеу және пайдалану кезінде қажетті бағдарламалау тілдерінде бағдарламаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету керек, бағдарламалау тілдерінің семантикасымен, спецификациялардың ресми тілдерімен, объектіге бағытталған спецификациялармен, бағдарламалау тенденцияларымен таныстыру керек, халықаралық стандарттарға негізделген бағдарламалық кешендерді жобалау әдістерімен, бағдарламалаудың құрылымдық және объектіге бағытталған тәсілдерімен таныстыру керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу пәнінің пәні ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері, сондай-ақ оларды ұйымдастыру әдістері болып табылады. Таңдалған тақырып бойынша зерттеу нәтижесінде студент ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістемесін меңгеруі, зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білуі, экспериментті жоспарлау және жүргізу, өлшеу нәтижелерін өңдей алуы, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарының қорытындыларын тұжырымдай алуы қажет. ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша ғылыми зерттеу, реферат, баяндама, курстық жұмыс немесе мақала құрастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: Студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру керек; логикалық ойлауын дамыту, қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын дамыту. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: - негізгі ұғымдар, анықтамалар, теоремалар; - нақты есептерді шешудің әдістері мен әдістерін; білу: - есептер шығару үшін теориялық материалды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 3

    Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер физиканың дамуының маңызды кезеңдері, оның философиялық және әдіснамалық проблемалары туралы түсінікке ие болуы керек; негізгі физикалық теориялар мен принциптерді, Зерттеудің физикалық әдістерін, оларды қолданудың негізгі заңдары мен шекараларын білуі керек; нақты физикалық есептер мен жағдайларды шешу үшін теориялық білімдерін қолдана білу, физикалық эксперимент нәтижелерін талдау, компьютерді қолдана отырып физикалық жағдайларды модельдеу қолынан келуі керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЭЕМ құрылғылары мен жұмыс принципі
    Несиелер: 4

    Курс бағдарламасы заманауи радиоэлектрондық құрылғыларда комбинациялық және тізбектік типтегі сандық құрылғыларды құру, жұмыс істеу және пайдалану принциптерін қарқынды зерттеуге бағытталған. Сабақтарда негізгі назар күрделі БИС құру үшін негіз болып табылатын комбинациялық және реттілік типті сандық құрылғыларды (логикалық элементтер, мультиплексорлар, триггерлер, регистрлер, есептегіштер және т.б.) талдаудың және жобалаудың жалпы теориялық ережелеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология негіздері
    Несиелер: 5

    «Экология негіздері» пәнін оқытудың мақсаты: студенттерді биоценоздарды сипаттайтын негізгі ұғымдармен, және олардың функционалдық құрамдас бөліктерімен және де биогеоценоздардағы биотикалық байланыстармен таныстыру. Пәнді оқу процесінде белгілі бір аумақтарды мекендейтін тірі организмдердің қауымдастықтары биоценозды мекендейтіндердің бір-бірімен байланысы, биоценоздардың түзілудегі рөлі ретінде, сондай-ақ, олардағы қоректік тізбектердің заттар мен энергияны тасымалдау тәсілі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән бакалавриат дайындаудың барлық мамандықтары мен бағыттарына арналған білімнің интегралды пәнаралық жүйесі болып табылады. «Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәні сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі жағдайда қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың жалпыадамзаттық мәнін, шығу сипатын, тұрақтылығының себебін жүйелі түрде аша отырып, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электроника
    Несиелер: 5

    "Электроника" пәнін оқытудың мақсаты студенттерде электрондық тізбектер, жартылай өткізгіш аспаптар саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жиынтығын қалыптастыру және студенттердің электрондық тізбектер, жартылай өткізгіш аспаптар саласындағы талдау мен эксперименттік зерттеудің негізгі дағдыларын игеру болып табылады, олар кейіннен жоғары оқу орнын даярлаудың басқа да Жалпы кәсіптік және арнайы пәндерін табысты меңгеру үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінде адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл тақырыбы және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері біріктірілген. Пәнді оқу арқылы мамандар тиімді кәсіби қызметтің адам қауіпсіздігі мен қауіпсіздігінің талаптарымен ажырамас бірлігі туралы түсінік қалыптастырады. Негізгі мақсаты: студенттердің жалпы қауіпсіздік мәдениетін дамыту, сондай-ақ тәуекелдерді басқарудың ұлттық стратегиясын іске асыруға мүмкіндік беретін кәсіби мәдениетті жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпарат теориясы
    Несиелер: 4

    Ақпарат теориясы автоматтандырылған басқару жүйелері және ақпаратты өңдеу саласында маманданған инженерлерді дайындау курстарының бірі болып табылады. Мұндай жүйелердің жұмыс істеуі негізінен ақпаратты қабылдаумен, дайындаумен, берумен, сақтаумен және өңдеумен байланысты, өйткені бұл кезеңдерді орындамай дұрыс шешім қабылдау және қажетті бақылау әрекетін жүзеге асыру мүмкін емес, бұл түпкілікті мақсат болып табылады. кез келген жүйенің жұмыс істеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Өндірістегі, бөлудегі, айырбас пен тұтынудағы қатынастарды реттейтін экономикалық категорияларды, экономикалық заңдар мен экономикалық механизмдерді, кәсіпкерлікті жүргізудің принциптері мен әдістерін зерттейді. Кәсіпкерлік идеяларды жүзеге асырудың практикалық мәселелеріне, кәсіпкердің қызметін жоспарлауға, өндірістік және коммерциялық қызмет нысандарына ерекше көңіл бөлінеді. Мақсаты: экономика ғылымының негіздерін, нарықтық экономиканың қызмет етуінің қолданбалы аспектілерін оқып үйрену, студенттер арасында кәсіпкерлік қызметтің жүйесі мен логикасы туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Пpограммалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бағдарламалаудың әртүрлі технологияларын үйрену және оларды іс жүзінде қолдану Оқыту нәтижелері: деректер құрылымын, операцияларды, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінің негізгі операторларын, с++ тілінің стандартты функцияларын, жадыны ұйымдастыру және адрестеу әдістерін, с++ тілінде есептерді бағдарламалау ерекшеліктерін, құрылымдық бағдарламалау элементтерін сипаттау; Бағдарламалық құралды пайдалану бойынша техникалық құжаттаманы табу және талдау, нақты мәселені шешу үшін бағдарламалық құралдардың қажетті функцияларын таңдау және пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақпараттық жүйелерінің негіздері
    Несиелер: 4

    «Ақпараттық жүйелердің негіздері» курсының пәні ақпараттық процестердің негізгі үлгілерімен танысу, физикалық және арналық деңгейде ақпараттық процестерді ұйымдастыру, әртүрлі типтегі ақпараттық жүйелерді құрудың заманауи әдістері мен модельдерін зерттеу болып табылады. Бұл пән бойынша дәрістер сабақтармен қатар жүреді. Алған теориялық білімдерін бекіту және ақпараттық жүйелердің элементтерін өңдеу тәсілдерін меңгеру үшін студент есеп айырысу және графикалық жұмыстарды өз бетінше орындауы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Операциялық орта ұғымы. Есептеу процестері мен ресурстары. Жад пен тапсырмаларды басқару. Құрылымдардың функционалдық компоненттері. Сәулет құрылыс жүйелері. Жүйелер мен қабықтарды құру принципі. Файлдық жүйелер және сыртқы жадты ұйымдастыру. Мақсаты: есептеу процестері мен ресурстарды зерттеу. Жад пен тапсырмаларды басқару. Құрылымдардың функционалдық компоненттері. Сәулет құрылыс жүйелері. Жүйелер мен қабықтарды құру принципі. Файлдық жүйелер және сыртқы жадты ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба – Оқыту құралдарын жобалау
    Несиелер: 3

    Алынған теориялық білімдердің негізінде ақпараттық технологияларды, ақпараттық технологиялардың принциптері мен жұмыс істеуін қолдана отырып, ақпараттық жүйелерді жобалауды жүргізу; ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қосымшаларды жобалау және қолдану әдістері; зерделенген теориялық материалды, ғылыми ойлауды бекіту (қолда бар материалды сыни талдау және қорыту, қорытынды жасау, гипотезаларды ұсыну және тексеру); студенттердің шығармашылық әлеуеті мен дербестігін дамыту, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істей білу, IT-жобаны дайындау және қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ақпаратты өңдеудің сандық құрылғылары
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты теориялық негіздерді зерттеу болып табылады сандық электроника, сандық құрылғыларды ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері комбинациялық және тізбектік типтер; оларды құру дағдыларын игеру. Сандық электроникада қолданылатын негізгі Сандық жүйелер қарастырылады. Дұрыс талдау, синтездеу үшін қажетті логикалық алгебраның негіздері келтірілген сандық схемалар. Негізгі логикалық элементтердің жұмыс принциптері қарастырылған. Қаралды әр түрлі типтегі триггерлердің жұмысын және синтезін талдау сұрақтары: RS-триггер, D-триггер, JK-триггер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Компьютерлік жүйелер aрхитектурaсы
    Несиелер: 5

    пән ЭЕМ-нің арифметикалық және логикалық негіздерін, ЭЕМ-нің функционалдық бірліктерін, сақтау құрылғыларын, микропроцессордың өңделетін бөлігін ұйымдастыруды, интерфейстерді, ақпарат алмасу үшін енгізу және шығару шиналарын, дербес компьютерлердің архитектурасына негізделген микропроцессорлардың құрылымы. Пәнді оқу процесінде студенттер: меңгеруі керек: есептеуіш жүйелердің, сақтау құрылғыларының, процессорлық жүйелердің архитектурасын білу; функционалдық бірліктерді жобалау дағдылары; компьютерлер мен олардың құрамдас бөліктерін техникалық енгізу және жаңарту дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: заманауи теориялық білім беру, практикалық дағдыларды қалыптастыру және экономикалық мәселелерді шешу, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін ақпараттық жүйелер мен технологияларды қолдану. Экономикалық саланы басқарудың ақпараттық жүйелері, жіктеу, қолдану саласы, Ақпаратты өңдеу әдістері. Экономикалық ақпараттық жүйелердегі телекоммуникациялық технологиялар. Ақпаратты қорғау саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Қаржылық есептеулер; Пәндік саланы талдау, ақпараттық қажеттіліктер және Экономикалық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба - Жобалық іс-шараларды ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    «Жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру негіздері» пәнін оқытудың мақсаты - студенттің жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру, ақпарат көздерімен жұмыс істеу, ақпаратты сыни бағалау, өз идеяларын ұсыну және кәсіби мәтіндік құжаттарды жасауды талап ететін жобаларда сәтті білім беру және кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттілік кешенін игеру. Білім алушы Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіптік қызмет бағыты бойынша жобаларды әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Интернет технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студентте Интернеттің негізгі ресурстары, әлеуметтік қызметтер туралы түсінік қалыптастыру; HTML белгілеу тілін қолдана отырып сайт құру технологиясын, құжаттарды ұсынудың Объектілік моделін ескере отырып, JavaScript бағдарламалау тілінде сценарий құру әдістерін үйрету; Интернет желісінің физикалық құрылымы, байланыс арналары, деректер ағындарын бағыттау туралы түсінік беру. Веб-технологияға кіріспе: веб құрылымы мен принциптері. Сайтты жобалау. CSS стильдерінің каскадты кестелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • WEB технологиялар
    Несиелер: 5

    Web-технологиялар. Шолу Web-технологиялар. Клиенттің Web-технологиялары. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі: Microsoft Word мәтіндік процессорының ортасында веб-бетті құру, HTML көмегімен қарапайым веб-бетті құру, кестелер көмегімен веб-беттерді белгілеу, HTML құжаттарындағы пішіндер, Front page редакторында веб-бетті құру, Macromedia DreamWeaver ортасында веб-беттерді құру, Веб-беттерді құру үшін DreamWeaver-тің кеңейтілген мүмкіндіктері. Веб-беттерді құрудың аспаптық құралдары. Веб-сайтты жоспарлау. Web - сайтты жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық есептеулердің бағдарламалық құралдары
    Несиелер: 4

    "Экономикалық есептеулерді бағдарламалық қамтамасыз ету" курсы - бұл қаржы ұйымдарын басқаруда және экономикалық міндеттерді шешуде бухгалтерлік есептің және коммуникация құралдарының жаңа әдістерін пайдалануға негізделген экономикалық Ақпараттық жүйелерді қолдану мен қалыптастыруды зерттеу. Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерді алдағы кәсіби қызметте есептеу техникасын игеру және қолдану үшін қажетті білім, білік және дағдыларға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлік құрылғылар мен микропроцессорлар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сандық құрылғылардың қазіргі жағдайы және ақпаратты өңдеу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өндірістік үдерістерді автоматтандыру технологиясын және деректер қорын басқару жүйесін қолданады. Базалық схемалардың әрекетін талдау кезінде белсенді аспаптардың модельдерін қолданады; кеңінен қолданылатын электрондық компоненттердің негізгі сипаттамалары мен параметрлерін экспериментті түрде анықтайды. Пәннің мазмұны: сандық схемотехниканың логикалық және негіздері. Комбинациялық сұлбалар. Триггерные құрылғылар. Регистрлер. Санауыштар. Сандық сақтау құрылғылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – жобалау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білуі және түсінуі керек: жобалаудың негізгі түрлері мен түсініктерін; өнеркәсiп өнiмдерiне қойылатын негiзгi конструкциялық талаптар; түстану және композиция негіздері; қазіргі сәннің негізгі стильдері мен бағыттары; істей алуы керек: өнеркәсіп өнімдерін жобалау талаптарына сәйкес талдау; көркемдік-конструкторлық дизайнда форма құрушы, эргономикалық, антропометриялық, эстетикалық және технологиялық факторларды ескеру; көркемдік-конструкторлық талдау, синтезді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 4

    Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Дыбысты жазу және өңдеу теориясы мен тәжірибесінің негіздері. Мамандандырылған компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы түпнұсқа туындының кәсіби аранжировкасы негіздерімен студенттердің арнайы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Музыкалық композицияларды жасау, өңдеу және аранжировкалау үшін пайдаланылатын Қолданбалы компьютерлік технологиялардың функциялары туралы түсініктерді қалыптастыру; музыкалық және қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын дамыту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбыстық инженерия
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу мақсаты: дыбыс жазуға, музыканы синтездеуге арналған аппаратураны таңдау дағдыларын қалыптастыру. Студент аудиотехниканың сипаттамаларын білуі және түсінуі керек. Жабдықты олардың болашақ орналасуы туралы алынған ақпарат негізінде пайдалану мақсатында дұрыс таңдау. Архитектуралық акустика, Геометриялық акустика, Статистикалық акустиканы оқығаннан кейін білуі керек. Инженер ең жақсы дыбыс үшін оңтайлы дыбыстық жабдықты таңдау мен орналастыруды анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Kомпьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу кезінде студенттер заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдана отырып, аппараттық-бағдарламалық кешендер мен мәліметтер базасының компоненттерін жобалауды үйренеді. Мақсаты-конструкторлық құжаттарды орындау және оқу, үш өлшемді кеңістікте және жазықтықта кеңістіктік нысандарды құру әдістері, сызбада инженерлік-техникалық міндеттерді шешу тәсілдері, AutoCad жүйесімен жұмыс істеудің практикалық тәжірибесі мен нақты дағдыларын игеру бойынша мамандарды іргелі даярлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнедегі 3D визуализация
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: бейнедегі 3D көріністер мен анимацияларды дамыту дағдыларын қалыптастыру. Adobe After Effects-пен таныстыру, бейнені эффектілермен толықтыруға үйрету, мәтін мен фотосуреттерді анимациялау. Бейнені сәндеңіз және оны түпнұсқа етіңіз. негізгі бейнестандарттар, сондай-ақ ең танымал бейнемонтаж бағдарламаларының тәсілдерін, кезеңдері мен құралдарын кешенді қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыру; студенттердің өздерінің мультимедиялық жобаларын жасау үшін қажетті дағдыларды игеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік желілерде дамыту
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлеуметтік желілерде бренд құру және жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білу керек: - Әлеуметтік желілер арқылы ақпаратты, қызметтерді жылжытудың негізгі принциптері мен әдістері - әлеуметтік желілердің негізгі түсініктерін, бағыттары мен модельдерін меңгеру Білу: - аудиторияның цифрлық назарын аудару, цифрлық тәуекелдердің алдын алу бойынша білімді практикада пайдалану. - жылжыту құралдарын таңдаңыз - Алға жылжуды жоспарлау және ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиясы - JavaScript
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты – Клиент жағында бағдарламалау құралының көмегімен статикалық және динамикалық веб-сайттарды жобалау технологиясын терең меңгеру. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі және түсінуі керек: - JavaScript тілінің негіздері. - Операторлар, өрнектер, функциялар. - Объектілі моделі. JavaScript тілінің кластары мен объектілері. - Экран формалары. - мәліметтерді бағдарламалық өңдеуге арналған кластар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік модельдеудің негіздері
    Несиелер: 5

    "Компьютерлік модельдеу негіздері" курсын оқу кезінде студенттер Ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау және қолдану кезінде компьютерлік модельдеу теориясын, әдістері мен технологияларын игеруде білім, білік және түсінік алады. Бұл пәнді оқу нәтижесі практикалық дағдыларды игеруге бағытталған: модельдеудің практикалық тапсырмаларын шешуде теориялық білімді қолдана білу. Модельдеу алгоритмдерін жасаңыз және оларды алгоритмдік тілдер мен қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдана отырып жүзеге асырыңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D - графикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің 3D графикасын игеру арқылы жоғары технологиялық құрылғыларға арналған жеке мультимедиа материалдарын жасаудың терең дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста үш өлшемді кескіндерді құруға арналған инженерлік және компьютерлік графиканың теориялық негіздері және техникалық сызбаларды құрудың практикалық әдістері бар. Компьютерлік графика және 3D модельдеу құралдары, кеңістіктегі геометриялық модельдеу әдістерін зерттейді және қолданбалы геометрия есептерін автоматтандырылған шешудің негізі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл оқу пәні студенттерге Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы институттары нормаларының және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жалпы түсінігін түсінуге мүмкіндік береді, кәсіпкерлік кодекстің нормаларын басқа нормативтік құқықтық актілердің нормаларымен сәйкестендіруді үйренеді. кәсіпкерлік қызмет саласы. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерттеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Unreal Engine ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - Unreal Engine қолдана отырып виртуалды шындықты жасау саласындағы негізгі теориялық білім мен тәжірибелік дағдыны және адам мен машинаның өзара әрекеттестігінің жалпы парадигмаларын зерттеу және оларды Unreal Engine көмегімен жүзеге асыру. Студенттердің виртуалды шындықты құру саласындағы интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру мен дамыту, дамыту қабілетін, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді, бағдарламалық қосымшаларды енгізу және бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиялар - PHP I
    Несиелер: 4

    Қолдану ортасы – Интернет технологиясы. WEB-технологиялар негіздері. Интернет қосымшаларын құру технологиялары – PHP. Сценарийлері бар статикалық және динамикалық HTML парақтары-PHP. HTML гипермәтінді белгілеу тілі. HTML құжатын жасау. Тіл құрылымдары: блоктар, кестелер, жақтаулар. Мәтінді, кестелерді, суреттерді пішімдеу. Еренсілтемелер. CSS стильдерінің каскадты кестелерін қолдану. Пайдалану технологиясы-PHP. Сервер жағында орындалатын технологиялар-РНР. Сервер жағының Web-технологиялары. CGI шлюздерінің жалпы интерфейсі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лексика/Грамматика
    Несиелер: 4

    Vocabulary/Grammar пәні лексикалық және грамматикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты-сөйлеу әрекетінің өнімді және рецептивті түрлерінің маңызды компоненттері ретінде лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту. Студенттерге шет тілін меңгеруде тілдік емтихандарды тапсыру және оқушыларды халықаралық емтихандарға дайындау үшін көмек көрсету. Сондай-ақ, тілдік кеңістік пен кедергіні жеңу үшін. Зерттелетін грамматикалық құрылымдарды қолдану ережелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнемонтаж
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: бейнемонтаждың практикалық дағдыларын меңгеру. Монтаждау принциптері мен монтаждық түсіру негіздерін меңгеру. Сызықты емес монтаждау бағдарламаларын меңгеру бейне жасау және монтаждау дағдыларын қалыптастыру. Adobe Premiere-ді озық деңгейде игеріп, таза дыбыспен жарқын бейнелерді орнатуды және түсірілім сценарийлерін жазуды үйреніңіз . Көрермендердің назарын қалай сақтау керектігін түсініп, жаңа аудиторияны тарта аласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - студенттерді Java-ның жоғары деңгейлі тілін үйрену арқылы бағдарламалау мәселелерін шешуде заманауи компьютерлік техниканы тиімді пайдалануға дайындау болып табылады. Оқыту нәтижелері: консоль және көп терезе бағдарламаларын жасауда білімді қолдану; Java-да негізгі визуалды бағдарламалау дағдылары. Оқу нәтижесінде студент NetBeans қосымшаларын әзірлеу ортасында жұмыс істейді және Java Қосымшаларының қауіпсіздік алгоритмдерін жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Визуалды бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты - болашақ мамандарда күрделі бағдарламалық кешендерді құру үшін қажетті визуалды және объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән - Java-дағы сыныптардың, нысандар мен жинақтардың мақсаты мен мүмкіндіктерін, Java-да мәліметтер базасын құру бағдарламаларын, сонымен қатар ODBC, JDBC және Apache Derby негізгі технологияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқу/Жазу
    Несиелер: 3

    Оқу / Жазу пәні оқу мен жазу сияқты сөйлеу әрекетінің түрлерінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - жазбаша ауызша қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері - әр түрлі жағдайларда жазбаша ауызша сөйлесуді жүзеге асыру мүмкіндігі: әр түрлі деңгейдегі түпнұсқа мәтіндерді оқу, сонымен қатар жазбаша түрде коммуникативті ниеттерді білдіру керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәліметтер қорымен басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты Басқару жүйелерінде мәліметтер базасын құру және қолдану саласында білім алушыларды теориялық және практикалық даярлау, мәліметтер базасының логикалық құрылымын жобалау, ДҚБЖ таңдау, мәліметтер базасымен жұмыс істеу интерфейстерін ұйымдастыру және есеп беру нысандарын дайындау бойынша қажетті құзыреттерді алу болып табылады. Пән бағдарламасы жүйелі түрде мазмұндауды қарастырады негіздерді құру мен пайдаланудың негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен құралдары деректер (ДБ).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Басқарудың есептеу құралдарын модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: белгілі бір математикалық модельдің осы нақты объектіге сәйкестігін анықтау процесін жүзеге асыратын басқару жүйелерін модельдеу әдістерін қолдану бойынша тәртіптік құзіреттіліктерді дамыту және нақты объектінің қажетті сипаттамаларын алу үшін осы модельді зерттеу. Пәнді игеру барысында құзыреттілік қалыптасады: Ақпаратты алу, сақтау және өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инженерлік сызба
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - инженерлік графика туралы түсінік қалыптастыру, инженерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерімен таныстыру. Курсты оқу ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ете отырып, аппараттық-бағдарламалық құралдарды техникалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға негізделген. Және мыналарға бағытталған: техникалық мәселелерді шешу үшін компаста, AutoCad жұмыс істеу дағдыларын дамыту; кәсіби салада компьютерлік графика мүмкіндіктерін пайдалану қабілетін игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Бизнес-кәсіпкерлікті құру, дамыту үшін қажетті білімді, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыру. Пәннің негізгі іргелі негізі бизнес-идеяның жалпы мәселелерін пысықтауға, бизнес-кәсіпкерлікті ұйымдастыру алгоритмін зерделеуге және startup-жоба мен КАНВАС-модельдің сараптамалық-логистикалық бөлімін орындауға бағытталған. Пән бизнес-процестер мен бизнес-модельдеу логистикасы тұрғысынан бизнестің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету бойынша экономикалық ойлау тәсілін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Мақсаты-кәсіпкерлік қызмет негіздерін игеруде теориялық дайындықты қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Копирайтинг
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік желілер мен сайттарға мәтін жазу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі медиа тапсырмалар үшін мәтіндер құру. Әлеуметтік медиа жазбаларын құру. Мәтіндерді оқу және редакциялау. Курсты оқу нәтижесінде студенттер мәтіннің мәні туралы теориялық және әдіснамалық идеяларды, оларды құрудың негізгі стратегияларын игеруі керек, сонымен қатар шығармашылық идеяларды қалыптастыру және оларды жарнамалық және PR мәтіндерінде жүзеге асыру бойынша практикалық жұмыс дағдыларын игеруі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медиа-контент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлеуметтік желілер мен сайттар үшін медиа-контент және контент дайындау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі керек : - маңызды түсіру ережелері - композиция, Жарық - портреттік түсіру - пәндік түсірілім Білу керек: - әлеуметтік медиа үшін аудиовизуалды мазмұн жасаңыз - суреттерді өңдеу - Қосымшаларда жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D объектілерін модельдеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - кеңістіктік модельдерді құру саласындағы студенттердің интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. 3D модельдеу алгоритміне оң көзқарасты қалыптастыру. 3D модельдеуге арналған бағдарламалардың негізгі құралдарының жұмыс принциптерін оқу. Көлемді объектіні құрудың тиімді алгоритмін таңдау үшін логикалық ойлауды дамыту. Қарапайым 3D модельдерді құру бойынша тұрақты дағдыларды қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тыңдау/Сөйлеу
    Несиелер: 3

    «Тыңдау / сөйлеу» пәні ағылшын тілінде сөйлеу әрекетінің тыңдау және сөйлеу сияқты түрлерінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты – ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту. Оқыту нәтижелері - әр түрлі жағдайларда ауызша сөйлеуді жүзеге асыра білу: әртүрлі деңгейдегі шынайы мәтіндерді құлақпен қабылдау және түсіну, сондай-ақ ауызша мәлімдемелерді монологтық және диалогтік өрнектерде жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиялар - Html+CSS
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - веб-сайттарды әзірлеу үшін негіз ретінде HTML технологиясын меңгеру . Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі және түсінуі керек: - HTML гипермәтінді белгілеу тілі. - HTML құжатын жасау. - HTML тілінің дизайны: блоктар, кестелер, жақтаулар. - Мәтінді, кестелерді, суреттерді, суреттерді пішімдеу.. Еренсілтемелер. - CSS стильдерінің каскадты кестелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Sound Design және анимация жасау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: кез келген мультимедиялық орта, бейне, анимация, бейне ойындар, бағдарламалық қамтамасыз ету үшін дыбыстық әсерлерді құру, жазу және манипуляциялау бойынша қажетті құзыреттерді қалыптастыру, әртүрлі мақсаттағы дыбыстық дизайн дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Дыбыстық дизайнмен таныстыру, Дыбыстарды жасау техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету, Жазу және өңдеу, Дыбыс эффектілері, Интерактивті дыбыс дизайны, Дыбыс дизайнындағы музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Unity 3D ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты - студенттердің интерактивті қосымшаларды құрудағы бағдарламалау мен жобалаудың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру, C # бағдарламалаудың негізгі әдістерін білу және Unity 3D -де жұмыс жасау; Unity 3D әзірлеу ортасын қолдана отырып, интерактивті қосымшаның толық даму циклын жүзеге асыра білу; Unity 3D интерактивті қосымшаларын әзірлеудің кәсіби құралдарын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дыбыс теориясы және акустика
    Несиелер: 3

    "Пәннің мақсаты-дыбыстық толқындарды қалыптастыру, тарату және қабылдау негіздерін, музыкалық-акустикалық кеңістіктегі дыбыс инженері қызметінің ерекшелігін зерттеу. Пәнді оқығаннан кейін студент: Дыбыстың, жиіліктің физикалық компоненттерін және жиілікті өлшеу бірліктерін, толқын ұзындығын білу; Ультрадыбысты, инфрадыбысты, тонды және обертонды білу. Октава. Тембр. Шу. Дыбыстық толқынның фазалары мен антифазаларын түсіну, бұл дыбыс көлеміне, дыбыс қарқындылығына және дыбыстық қысымға байланысты. Музыкалық аспаптардың негізгі акустикалық қасиеттері"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 2D - графикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – компьютерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерін, графикалық кескіндерді қалыптастыру және өңдеу технологияларын пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, тиімді алгоритмдерді құруға және қолдануға мүмкіндік беретін алынған теориялық білімдер негізінде дағдыларды дамыту және шығармашылық және репродуктивті деңгейде компьютерлік графика есептерін шешуге арналған қосымшалар; студенттердің компьютерлік графика есептерін шешуге қажетті нақты алгоритмдерді, құралдар мен құралдарды зерделеуді көздейтін өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-Java тілінде графикалық интерфейсі бар консоль бағдарламаларын құру. "Қазіргі заманғы объектіге бағытталған бағдарламалау" курсын оқу кезінде студенттер ҚР қолданыстағы заңнамасы мен принциптерін, Академиялық адалдық мәдениетін бұзатын код элементтерінсіз бағдарламалық қамтамасыз етуді құру үшін Android Studio - да Java тілінде графикалық интерфейсі бар консольдық бағдарламалардың бағдарламаларын әзірлеу бойынша білім, дағды және түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Search Engine Optimization (SEO)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: SEO көмегімен іздеу жүйелерінде және контекстік жарнамада сайттарды жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде олар білуі керек: Интернетте жылжыту және сатудың негізгі құралдары мен құралдарын, жетекші генерациялау құралдарын, SEO - оңтайландыруды, конверсияны арттыруды; істей алуы керек: - ұйымның маркетингтік міндеттерін жүзеге асыру үшін заманауи интернет-маркетинг құралдарының ішінен таңдау жасау, Интернет желісіндегі компания қызметінің нәтижелерінің тиімділігін талдаудың өзіндік әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интерьер дизайны, полиграфия
    Несиелер: 5

    Курсының мақсаты: студенттерді интерьердің негізгі түрлерімен және олардың дизайн ерекшеліктерімен таныстыру. - Студенттерді әртүрлі интерьер түрлерін жобалаудың негізгі ерекшеліктерімен таныстыру . - Интерьер адам өмірінің әртүрлі салаларын қалай көрсететінін көрсетіңіз. - Интерьердің әртүрлі түрлерін өз бетінше жобалау дағдылары мен дағдыларын дамыту. - компьютерлік редакторларда қолданылатын құралдар мен операцияларды меңгеру керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғаудың негізгі түсініктері. Қорғаныс жүйелерін құрудың негізгі принциптері. Ақпаратты кешенді қорғау тұжырымдамасы. Ақпаратты кешенді қорғауды іске асыру құралдары. Мақсаты: студенттердің теориялық және практикалық білімдерін телекоммуникациялық және ақпараттық жүйелерде ақпаратты қорғау жүйелерін құру және пайдалану негіздерін қалыптастыру телекоммуникация; жатқызылатын негізгі сұлбалары мүмкін ақпарат таралып кететін арналарды және схемаларда олардың алдын алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Студиялық араластыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: студияда дыбысты араластыру дағдыларын қалыптастыру. Білім және түсіну: Дыбысты синтездеу технологиясын білу, дыбысты қолданудың құқықтық аспектілерін, авторлық құқықты білу. Өз кітапханаларын пайдалана және құра білу. Деректерді оңтайлы сақтауды жүзеге асырыңыз. Пайдалануға аспаптармен жылдам редакциялау. Кәсіби студиялық жабдықты пайдалана алады; сапалы дыбыс шығара алады; музыканы тыңдай және "ести"алады; өз миксіңізді жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Веб технологиялар - PHP IІ
    Несиелер: 5

    Мақсаты ақпараттық жүйе ретінде веб-сайттың құрылымын жобалау технологиясын, клиенттік және серверлік тараптағы бағдарламалау құралдарын пайдаланып веб-сайтты құру технологиясын меңгеру. Оқу нәтижесінде білім алушы білуі керек: - веб-сервер мен клиенттің өзара әрекеттесу механизмдерін. тіл синтаксисі басқару құрылымдары теңшелетін функцияларды құру ережелері массивтермен және жолдармен жұмыс істеу әдістері файлдық жүйемен жұмыс істеу әдістері PHP мен MySQL арасындағы өзара әрекеттесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IELTS және TOEFL емтихандарына дайындық
    Несиелер: 5

    Курс шеңберінде студенттер ағылшын тілін білуге арналған халықаралық стандартталған тестілердің құрылымымен танысады, оқиды. IELTS және TOEFL курстарына дайындықтың мақсаты - ол ағылшын тілін шет тілі ретінде білетіндігін тексеретін халықаралық емтихандарға дайындық жасау істейді. Курсты оқу нәтижесінде студент халықаралық IELTS және TOEFL емтихандарын ойдағыдай тапсыру үшін қажетті стратегияларға ие болады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Автоматтандырылған жүйелерді жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі міндеті бакалаврға өзінің еңбек қызметінде қажет білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады: - автоматтандыру жүйелерін пайдалану кезінде-ақаулықтарды жою және оларды жою үшін; - басқару жүйелерін жобалау кезінде-технологиялық процестердің нақты жағдайларына қатысты аспаптарды таңдау үшін, - басқару жүйелерін енгізу кезінде-объектілерді басқарудың берілген сапасын қамтамасыз ету мақсатында техникалық құралдарды баптау үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кодтау теориясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қоғам дамуының ақпараттық кезеңінің басталуын қамтамасыз еткен идеялық-әдіснамалық және ғылыми-теориялық негіздердің маңызды құрамдас бөлігі ретінде кодтау теориясы туралы түсініктер жүйесін қалыптастыру; қолданбалы зерттеулердің компьютерлік модельдері, бағдарламалық қамтамасыз етілуін әзірлеуде біліктер, дағдыларды қалыптастыруға жәрдемдесу. Нәтижелері: хабарламаларды алфавиттік кодтаудың префикс схемалары бойынша кодтау, декодтау; декодтаудың бір мәнді болуына мүмкіндік беретін алфавиттік кодтау схемалары бойынша префикс схемаларын құру; табиғи алфавиттерде жазылған хабарламалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Стартап жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерлік құралы ретінде. Стартап жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнесті модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталындағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның немесе кәсіпорынның жұмыс істеу кезеңіндегі шығындардың, бастапқы құнының және шығындарының экономикалық негіздемесі. Баға белгілеу. Қаржылық жоспарлау. Стартап жобаның инвестициялық талдауы. Стартап жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Маркетинг бейне
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: YouTube-те жасалған бейнені жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелерге қол жеткізу: бейне шығару үшін қысқаша құрастыру; сценарий жазу; өндіріс сметасын есептеу, YouTube үшін мазмұн жоспарын құру, жылжыту құнын есептей отырып медиа-жоспар құру; негізгі дағдылар: бейне өндірісінің стратегиясын анықтау; қысқаша құру; негізгі құрастыру дағдылары; мазмұн жоспарын құру; түсіруге дайындық; influence-маркетинг нарығын түсіну; аналитикалық құралдармен жұмыс; YouTube-тағы бейнелер мен арналарды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • AR / VR қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - иммерсивті мазмұны бар қосымшаларды әзірлеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдылардың негіздерін алу-бұл адамға өзін жасанды түрде жасалған шындықпен байланыстыруға және өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін орта. Виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларының теориялық аспектілерін, VR, AR қосымшаларын құруға арналған шеңберлердің функционалдығын зерттеу. Виртуалды кеңістікке батырудың әртүрлі дәрежесімен иммерсивті мазмұнды қалыптастырудың аппараттық және бағдарламалық компоненттерін құру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 4

    Мақсаты:. Компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, желідегі дербес компьютер жұмысының ерекшеліктерін меңгеру, заманауи компьютерлік желілік технологиялармен және ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну тәсілдерімен танысу, сондай-ақ жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу. Оқыту нәтижелері: ақпараттық қауіпсіздік құралдарын, заманауи қосымшаларды, объектіге бағытталған әзірлеу орталарын және желілік технологияларды басқарады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • С++ тілінде бағдарламау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің с++ тілін меңгеруі және оның негізінде бағдарламалау мен алгоритмдеудің негізгі әдістері мен әдістерін меңгеру; пәннің жекелеген тақырыптарын өз бетінше зерделеу дағдыларын және үлгілік міндеттерді шешу; заманауи интеграцияланған бағдарламалау жүйелерінде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; бағдарламалық кешендерді әзірлеу дағдыларын меңгеру; студенттердің алған білімдерін меңгеру, сондай-ақ дербес танымдық қызметті жандандыру есебінен өз бетінше білім алуға уәждемесін қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кроссплатформалық қолданбаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әртүрлі архитектуралар мен платформаларға арналған Заманауи бағдарламалау технологияларын зерттеу. Пәннің міндеттері: - жүйелік базалық түсінікті, кросс - платформалық бағдарламалау негіздері бойынша бастапқы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру; - интеграцияланған әзірлеу орталарында қосымшаларды құру кезеңдерін зерделеу; - әр түрлі платформаларда орындалатын кодтың негізгі сипаттамаларын көрсету. Кросс-платформалық бағдарламалау туралы жүйелік негізгі түсінік, кросс-платформалық бағдарламалау негіздері бойынша бастапқы білім, Дағдылар;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    "Мобильді қосымшаларды әзірлеу" курсын оқу кезінде жоғары деңгейдегі тілдерді білу, Android ОЖ үшін мобильді қосымшаларды құру дамуда. Пәнді оқытудың мақсаты-Android Studio-да бағдарламалау негіздерін меңгеру және мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды әзірлеу. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер біледі: ақпараттық жүйенің Объектілік ыдырауын жүргізу, сәулеттік шешімдерді әзірлеу және негіздеу, Android ОЖ үшін қосымшаларды іске асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оңтайландыру әдістері және операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу кезінде студенттер теорияны, әдістерді меңгереді, пәннің ұғымдық аппаратын, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді меңгереді, қолданбалы есептерді шешу үшін теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастырады және дағдыландырады. Пәннің мақсаты: - пәннің негізгі түсініктерін түсіну үшін логикалық ойлау; - бағдарламалық құралдарды қолдану алгоритмдері мен принциптері; - вариациялық есептеу әдістері туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есептеу техникасындағы микроконтроллерлер
    Несиелер: 5

    "Есептеу техникасындағы микроконтроллерлер" пәнінің негізгі мақсаты – деректерді цифрлық өңдеу құралдарын құру принциптерін, микропроцессорлық құрылғылардың жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін және микропроцессорларды техникалық объектілер мен технологиялық процестерді басқару жүйелерінде қолдану мәселелерін зерттеу, сонымен қатар микроконтроллерлер негізінде басқару жүйелерін жобалау және олардың қолданбалы бағдарламалық жасақтамасын жасау дағдыларын қалыптастыру, ақпараттық және автоматтандырылған жүйелерге арналған бағдарламалық жасақтаманы орнату

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интеллектуалды жүйелерді әзірлеу
    Несиелер: 5

    Есептеу техникасы мен ақпараттық технологиялардың әлемдік даму үрдістерін білу негізінде зияткерлік жүйелерді құрудың теориялық негіздерін, әдістері мен құралдарын зерделеу. Логикалық бағдарламалау парадигмасы және логикалық және өнімді бағдарламалаудың практикалық дағдылары туралы түсінік қалыптастыру. Жасанды интеллект тілдерін қолдана отырып зияткерлік міндеттерді формализациялау тәсілдерін игеру, ондағы басты нәрсені бөліп көрсету, білімді басқару әдістерін қолдана отырып құрылымдау және рәсімдеу қабілеттерін игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сандық әдістері
    Несиелер: 5

    "Сандық әдістер" курсын оқу кезінде студенттер кәсіби есептерді шеше білу, есептерді шешудің қолайлы математикалық әдістері мен алгоритмдерін таңдау, математикалық зерттеулерді жүргізу, математиканың әртүрлі салаларынан практикалық және эксперименттік есептерді шешу үшін теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және дағдыландыру, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді, пәннің ұғымдық аппаратының теориясын, әдістерін меңгеруде білім, білік және түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мобильді құрылғылар үшін бағдарламаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты Студенттерді Android платформасына арналған Android Studio-да өнеркәсіптік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи технологияларымен таныстыру. Пәнді оқу міндеттері Көп терезе, карталар, мәліметтер базасы, JSON және JSOUP технологияларын қолдана отырып, Android үшін заманауи өнеркәсіптік мобильді бағдарламаларды жасау. Технологиялық және жүйелік стек. ОЖ негізгі модульдері. Пайдаланушы қолданбаларын белгілеу элементтері. Мәзірді пайдалану. Пайдаланушы интерфейсінің басқару элементтері. Негізгі кадрларға негізделген Анимация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндірістік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    "Өнеркәсіптік бағдарламалау" курсын оқу кезінде студенттер Java-да заманауи өнеркәсіптік объектіге бағытталған қосымшаларды әзірлеуді меңгереді. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді Java тілінде өнеркәсіптік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің негізгі технологияларына үйрету. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер JavaFX технологияларын, MS OFFICE үшін Apache POI технологиясын, логирлеу технологияларын және автотесттерді қолдана отырып, Java-да заманауи өнеркәсіптік бағдарламаларды жасай алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    "Интеллектуалды ақпараттық жүйелер" курсының мақсаты – студенттерді ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану проблемаларымен және салаларымен таныстыру, білімді өңдеу жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мәселелерін жариялау, білім базаларын жобалау бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ студенттердің білім инженериясы мәселелерін шешуге жүйелі көзқарас қалыптастыру, зияткерлік ақпараттық жүйелерді құру әдістерінің барлық алуан түрлерін басшылыққа алу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі заманғы кроссплатформалы бағдарламалау
    Несиелер: 5

    "Қазіргі заманғы кроссплатформалы бағдарламалау" курсын оқу кезінде студенттер PyQt5 әмбебап графикалық платформасын қолдана отырып, Python 3 бағдарламалау тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшалардың дамуын біледі, біледі және түсінеді. «Қазіргі заманғы кроссплатформалы бағдарламалау» пәнінің мақсаты-PyQt5 әмбебап графикалық платформасын қолдана отырып, Python 3 бағдарламалау тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшалардың дамуын білу және түсіну. Түрлі платформаларда бағдарламалау негіздерін түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Java тілінде бағдарламау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында, студенттер ақпаратты өңдеуді, компьютерде функционалды және есептеу мәселелерін шешуді қамтамасыз ететін болашақ маманның білімі, дағдылары мен машығын жетілдіреді. Пәннің негізгі міндеті-студенттерді Java бағдарламалау тілінің теориялық біліміне үйрету, NetBeans әзірлеу ортасын қолдана отырып, Java бағдарламалау тілінде бағдарламалаудың практикалық базалық технологиялық дағдыларын беру, сондай-ақ JDK, JRM, JVM-Виртуалды машина, JIT-құрастыру платформалары ұғымдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ардуино микроконтроллері
    Несиелер: 5

    Микроконтроллерді бағдарламалау саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, студенттердің микроконтроллерлер түсініктерін, олардың жіктелуін, құрылымын және қолдану аясын, Arduino Uno платформасымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, әртүрлі физикалық мәселелерді шешу үшін Arduino Uno микроконтроллеріне арналған бағдарламалық кодты құру. Студенттерде Arduino отбасының бағдарламаланатын тақталарын, сондай-ақ онымен үйлесімді және электронды және механикалық компоненттер жиынтығын қолдана отырып роботтарды жобалау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Flash-технологиялар
    Несиелер: 5

    "Flash-технологиялар" пәнінің мақсаты мультимедиалық технологиялардың технологияларын, ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін игеру, мультимедиялық Flash технологияларды әзірлеуге оқыту болып табылады. Анимация процесінің құрылымын зерттеу, анимация жасаудың негіздерін білу; - объектілерді анимациялау процесін формализацияланған сипаттау әдістерін меңгеру; - объектінің құрылымын талдау және анимациялық жүйелерді синтездеу негіздерін білу; - анимация объектісін құрылымдау және анимация жүйелерінің есептерін Алгоритмдеу процесін қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Бизнес информатика негіздері
    Несиелер: 4

    Бизнес-информатика-экономика, менеджмент және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ) тоғысында қалыптасатын жаңа сала. Курсты оқу кезінде ақпараттық жүйе ұғымы, жүйелік талдау, сипаттаудың сапалық және сандық әдістері, кибернетикалық тәсіл, ақпараттық жүйелердің динамикалық сипаттамасы, ақпараттық жүйенің канондық көрінісі, ақпараттық жүйелердің агрегаттық сипаттамасы қарастырылады. Ақпараттық жүйелерді синтездеу және декомпозициялау. Шешім қабылдаудың ақпараттық модельдері. Жүйелердің жалпы теориясын қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • IT-инфрақұрылымы
    Несиелер: 4

    IT-инфрақұрылым" пәнін оқытудың мақсаты: IT басқару және дамыту саласындағы теориялар, әдістер мен технологиялар- түрлі бейіндегі және ауқымдағы ұйымдардың инфрақұрылымын, сондай-ақ тиімді әзірлеуде және жаңғыртуда практикалық дағдыларды алу IT-инфрақұрылым. Пәнді оқытудың міндеттері: Инфрақұрылым ұғымын, ақпараттық инфрақұрылым ұғымын қалыптастыру. АЖ және АТ инфрақұрылымының рөлін қарастыру. кәсіпорынды басқарудың жалпы құрылымында ақпараттық инфрақұрылымды басқару орнын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    "Робототехника негіздері" курсын оқу кезінде студенттер робототехниканы қолдана отырып жобалау бойынша теориялық оқу білімдерін меңгереді, сондай-ақ бастапқы инженерлік-техникалық құрастыру мен робототехника негіздерін интеграциялау процесінде оның қызметін ұйымдастыру арқылы студент тұлғасының ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамытады. Пәннің мақсаты: құрастырудың біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, конструкторлық есептерді шешуде тәжірибе жинақтау, модельдеудің компьютерлік ортасында бағдарламалауды игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Мультимедиалық жүйелерді жобалау және құрастыру
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты бағдарламалық құралдарды әзірлеу кезінде заманауи әдістерді, стильдерді және аспаптық құралдарды қолдануға үйрету болып табылады. Міндеттері болып табылады шолу және талдау жобалау және мультимедиялық жүйелерді құрастыру; мультимедиялық жүйелерді жобалау және жобалау. Білуі тиіс: - негізгі әдістемелік дағдылар жобалау мультимедиялық жүйелер; - мультимедианы енгізу технологиясы; - - ActionScript-те бағдарламалау; - суретті модельдеу технологиясы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Адамның компьютермен өзара байланысы
    Несиелер: 5

    "Адамның компьютермен өзара байланысы" пәнін оқытудың мақсаты – студенттерге адамның қабылдау мүмкіндіктерін, пайдаланушы интерфейстерін жобалау және прототиптеу принциптерін, оларды бағалау әдістері мен әдіснамасын үйрету. Назарды пайдаланушылардың графикалық интерфейстеріне аудара отырып өзара адам мен компьютердің байланысын анықтау. Осы пәнді оқу барысында студенттер графикалық пайдаланушы интерфейстері контекстінде адам мен компьютердің өзара әрекеттесуін жобалаудың теориясы мен тәжірибесінің негіздерін үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON8

    Информатиканың негізгі ережелерін - зерттеулерде, бағдарламаларды, веб-сайттарды және мәліметтер қорын жүргізуде пайдаланады

  • Код ON11

    Ақпараттық жүйелерді құру және компьютерлік модельдеу, өнеркәсіптік компьютерлерге арналған микроконтроллерлерді бағдарламалау үшін күрделі жүйелерді талдауға және синтездеуге қабілетті

  • Код ON3

    Азаматтық пен отансүйгіштік, қоғамдық сананы жаңғырту – Рухани жаңғыру, Қазақстанның үшінші жаңғыруы университеттік, облыстық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастырып, оларға қатысуда көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON12

    IT-инфрақұрылымды жобалауды, үлгілеуді және қолдауды және оны практикалық іске асырудың сценарийлік әдістерін қоса алғанда, мультимедиялық қосымшаларды жасайды

  • Код ON7

    ДК бағдарламалауда, сандық схемотехникада және ЭЕМ ұйымдастыруда АКТ технологиялары мен автоматика құрылғыларын қолданады

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы басқаруды ескере отырып, кәсіби қызмет бағытындағы бастаушы жобаларын әзірлейлі

  • Код ON1

    Бақылау, түсіндіру, талдау, қорытынды шығару, бағалау, сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық қабілеттері бар, өзін-өзі дамытуға қабілетті.

  • Код ON6

    Есептеу және ақпараттық процестердің математикалық және бағдарламалық модельдерін құру және зерттеу үшін физикалық-математикалық құралдарды меңгерген

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдарлауды біледі, топта жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейлері), соның ішінде кәсіби салада негізгі қарым-қатынас дағдыларын меңгеруді көрсетеді

  • Код ON9

    Кәсіпорындар үшін бағдарламалық және ақпараттық жүйелерді әзірлейді

  • Код ON10

    Ақпараттық қауіпсіздік құралдарын, қазіргі заманғы қосымшаларды, объектілі-бағытталған әзірлеу ортасын және желілік технологияларды басқарады

6B06101 Информатика
Бакалавриат

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика және ақпараттық қауіпсіздік жүйесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B06101 Дизайндағы қолданбалы информатика
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Атырау инженерлік-гуманитарлық институты

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Информатика
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B06101 Информатика және Web-дизайн
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Қолданбалы информатика
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06101 Агроинформатика
Бакалавриат

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top